Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



27-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Superkoopjes in zicht


Superkoopjes in zicht




Er zijn supersolden op komst. Winkeliers zouden al op 3 januari, de eerste dag van de solden, van start gaan met kortingen van gemiddeld 40 procent, die naar het einde toe kunnen oplopen tot 70 of 80 procent. Bovendien ligt er 10 procent meer in de rekken en zijn vooral duurdere artikels in voorraad. Dat blijkt uit een enquête van het Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen (NSZ).

Crisis
Uit de enquête blijkt dat de economische crisis duidelijk voelbaar is. "Normaal hangt er net voor de wintersolden nog zo'n 35 procent in de rekken. Dit jaar is dit zo'n 10 procent meer. Het zijn vooral de duurdere producten die tot nu toe niet over de toonbank zijn gegaan, zoals laarzen, setjes lingerie, merkkledij, ..." De hoofdreden van de tegenvallende verkoop is de economische en financiële crisis.

Goedkopere producten
Handelaars zeggen dat ze intussen meer basisstukken, die minder modegevoelig zijn, en goedkopere producten besteld hebben. Op de vraag wat de klanten de voorbij periode vooral gekocht hebben antwoorden de handelaars dat twee derde de duurdere stukken liet liggen. Een op de drie koos resoluut voor goedkopere producten. De meeste handelaars (52 pct) verwachten dat de solden hetzelfde succes hebben als vorig jaar. Eén op de vier (23 pct) meent het beter te doen, vooral omdat ze nog heel wat dure stukken in voorraad hebben. Eén op de vier (25 pct) is pessimistisch en meent dat de negatieve spiraal zich zal doorzetten tijdens de solden.

Druk weekend
Winkeliers verwachten heel veel van het eerste soldenweekend. De wintersolden beginnen altijd op 3 januari, maar die dag valt dit jaar op een zaterdag. "Omdat de meeste klanten thuis zijn is dit een topdag. Ook op zondag 4 januari zullen heel wat winkels open zijn. Verwacht wordt dat de handelaars veel zullen verkopen tijdens het eerste weekend", zo luidt het.

"Geen megakortingen"
Luc Ardies van Unizo nuanceert de cijfers van het NSZ. "Ik verwacht niet dat de gewone zelfstandige meteen met zware kortingen uitpakt. Voor hem is de marge het belangrijkst. Bovendien mikt hij op kwaliteit en kan hij niet zomaar met megakortingen uitpakken tegenover zijn vaste klanten. Pas helemaal op het einde pakt hij uit met ronde prijzen voor een beperkt assortiment. De grote ketens, die mikken op hoge rotatie, geven wel die superkortingen." (br.hln)




� Reageer (0)
26-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen bont meer voor ontwerpster Donna Karan


Geen bont meer voor ontwerpster Donna Karan




Bekende designer Donna Karan beloofde geen bont meer in haar collecties te verwerken. Dit kwam na twee jaar volhardend protest van dierenrechtenorganisatie PETA.

Bunny butcher
De New Yorkse ontwerpster is al lang het doelwit van PETA, op elke catwalkshows van Donna Karan was de dierenrechtenorganisatie aanwezig en PETA versierde zelfs heel New York versierd met anti-Karan posters. Vorige week nog startte de organisatie een website waarop de ontwerpster de 'bunny butcher' genoemd werd. Dit heeft duidelijk effect gehad, want de ontwerpster beloofde deze week te stoppen met bont te gebruiken in haar ontwerpen. "In onze collecties voor 2009 zit geen bont en we hebben ook geen plannen om in de toekomst nog met dit materiaal te werken", aldus Donna Karan.

Armani
Vicepresident van PETA Dan Mathews: "Dit is een grote overwinning voor de dieren, die systematisch vermoord worden om hun pels. Nu we Donna Karan met rust laten, kunnen we ons concentreren op andere doelwitten als Armani." (br.hln)




� Reageer (0)
23-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moschino opent hotel in Milaan


Moschino opent hotel in Milaan





Fashionista's leven en reizen graag in stijl. Dat weten modemerken ook en dus openen ze hotels die hun levensstijl uitstralen. Cavalli deed het al, en nu volgt Moschino. Het merk zal in 2009 een eigen hotel openen in een oud, neoklassiek treinstation in Milaan, het modemekka van Europa. "Maison Moschino" zal 54 kamers tellen.

Het interieur wordt ontworpen door Moschino's eigen creatief directeur Rossella Jardini en haar team. Het sprookjesachtige thema zal de rode draad zijn die de 54 kamers verbindt. De stijl wordt nu al omschreven als 'de gewone wereld geschilderd door een surrealitische borstel'.

Op de vierde verdieping van het hotel zal een restaurant, spa, fitness en de tuin te vinden zijn. (br.hln)



� Reageer (0)
22-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hilfiger na 3 jaar terug welkom op NY Fashion Week


Hilfiger na 3 jaar terug welkom op NY Fashion Week


tommy



Tommy Hilfiger zal voor het eerst in ruim 3 jaar terug een modeshow houden tijdens de New York Fashion Week in februari. De modeontwerper neemt er de plaats in van Vera Wang, die eerder afzegde.

Hilfigers besluit druist in tegen bijna alle andere grote designers, die eerder besloten geen modeshow te geven tijdens NY Fashion Week omwille van de economische crisis. Een show op NY Fashion Week kost gemiddeld 100.000 dollar. Tommy Hilfiger zal op 19 Februari om 10 uur zijn collectie aan het grote publiek voorstellen (br.She)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Temperley London geeft online catwalkshow




Alices Temperley London geeft online catwalkshow


http://img171.imageshack.us/img171/1664/temperley1rv0.jpg



In plaats van te kiezen voor een dure catwalkshow heeft Alices Temperley London besloten de herfst/winter-collectie ‘09/’10 op een andere manier aan het publiek te presenteren. De kleding zal namelijk in New York, Parijs en Londen getoond worden door middel van enorme videoschermen.

Net als Viktor en Rolf pakt het Engelse modehuis uit met een grote productie gemaakt door een internationaal team van filmregisseurs, fotografen en videomakers.

Lars von Bennigsen, CEO Temperley London vertelt: ‘op deze manier bereiken we niet alleen een groter en internationaal publiek, maar sparen we tegelijkertijd het milieu en bieden we de economische crisis het hoofd.

De online catwalkshow van Temperley London zal in de verschillende modesteden getoond worden aan inkopers en de pers en zal op 18 februari tijdens de New York fashionweek voor het eerst te zien zijn.




� Reageer (0)
21-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Worden pruiken straks trendy?


Worden pruiken straks trendy?









Zin in een nieuwe look? Investeer in een pruik. De tijd dat enkel oudere dames of chemotherapie-patiënten ze dragen, is binnenkort voorbij. Pruiken zijn aan een ware revival bezig. Dat staat te lezen op de Britse Timesonline.

Fan
Hippe jongeren ontdekken de haarstukjes. Zo geeft de Britse Pixie Geldof toe dat ze steeds meer een pruik draagt en het 'meer plezier en vertrouwen' schenkt. Ze beweert dat ook haar vrienden een ander exemplaar opzetten, telkens ze uitgaan.

Eastenders actrice Kara Tointon is een andere fan. Toen ze onlangs werd gespot op een avondje uit, droeg ze een glanzend zwarte bob. Ze geeft tot dat deze nep was. "Ik heb er zeven thuis," vertelt ze. "Ik heb echt een hekel aan mijn eigen haar, dus dit is prima voor een verandering."

Nieuwe extensions
Tegenwoordig lijken ze zo echt, dat je het verschil nauwelijks merkt. Het pruikenconcept lijkt slechts een klein stapje verwijderd van de haarextensions. Zo beweert de Amerikaanse fashionbijbel 'Women's Wear Daily' dat pruiken klaar staan om de haarverlengingen over te nemen.

Accessoire
Dat zou best kunnen. Wie naar catwalks en andere internationale mode-advertentiecampagnes kijkt, merkt dat haren een onderdeel zijn van een merk. Waar zou YSL staan zonder de scherpe zwarte bobs? Haren lijken een aanpasbaar accessoire, net als handtassen en schoenen. Met een pruik is dat nu eenmaal makkelijker.

Celebs
Volgens haarstylist Wendy Iles, die werkt voor Chanel en bekende celebs, zijn pruiken een essentieel onderdeel van haar werk de afgelopen vijf jaar. Ze denkt dat vrouwen er nu meer voor open staan omdat celebs steeds meer van haarsnit veranderen. Met een pruik kan je makkelijker verschillende facetten van je persoonlijkheid onderstrepen. En het is een pak gezonder dan de haarextensions.

Imagoprobleem
Er is maar één probleem: al jaren kampt de pruik met een imagoprobleem. De huidige generatie haarstukjes zouden daar verandering in moeten brengen. Tegenwoordig ogen deze uiterst natuurlijk en worden ze ook met grote precisie gemaakt van dik, glanzend en gezond haar. (br.Nina)




� Reageer (0)
20-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse vrouwen besparen niet op feestoutfit


Nederlandse vrouwen besparen niet op feestoutfit




Ondanks de economisch moeilijke tijden bezuinigen Nederlandse vrouwen niet op hun uiterlijk tijdens de feestdagen. Dit blijkt uit Nederlands onderzoek.

Niet zonder mascara
74 procent van de ondervraagde vrouwen zegt met kerst op haar best te willen verschijnen. Hoewel bijna de helft de feestdagen met het gezin viert, willen vrouwen er extra goed uitzien, meldt nu.nl. 26 procent van hen zegt niet zonder mascara te kunnen tijdens deze feestelijke periode. 20 procent vindt parfum onontbeerlijk.

Langer in badkamer
De meeste vrouwen geven zich tijdens feestdagen gemiddeld 7,7 voor haar uiterlijk, op een gewone dag is dat slechts een 6,9. Ook wel logisch want vrouwen besteden tijdens de kerstdagen veel meer tijd aan hun outfit en make-up. We brengen dan gemiddeld 17 minuten door in de badkamer, op een gewone dag is dat slechts 11 minuten. (br.nina)




� Reageer (0)
19-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barbie krijgt designerstiletto's


Barbie krijgt designerstiletto's






Barbie was altijd al een modepopje, maar nu zijn ontwerpers ook bereid om kledij te ontwerpen voor 's werelds meest bekende pop. Schoenenontwerper Christian Louboutin bijvoorbeeld, haalt er zijn neus niet voor op.

"Ik ontwerp goede schoenen voor Barbie omdat élk meisje goede schoenen zou moeten dragen", verdedigt de ontwerper zich. En schoorvoetend geeft hij toe dat hij Barbie altijd al leuk gevonden heeft.

De pumps worden ontworpen in het bekende Barbieroze en elke model in de Mattel-modeshow op de modeweek in New York zal ze dragen. Of er één schoen, of verschillende worden ontworpen, is nog niet duidelijk.

Te zien aan de vorige collectie roze schoenen die hij ontwierp, mag Barbie (en de modellen) al beginnen oefenen om te lopen zonder vallen. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nu ook corrigerend ondergoed voor mannen


Nu ook corrigerend ondergoed voor mannen


ondergoed



Corrigerend ondergoed voor vrouwen was al langer op de markt, en bovendien ook een grote hit sinds het werd opgevoerd in de populaire sitcom 'Sex and the City'. Maar nu kunnen ook mannen hun probleemzones verbergen.

Het Australische bedrijf Equmen brengt de eerste corrigerende hemden en slips voor mannen op de markt. Het ondergoed zorgt niet alleen voor een betere houding en bloedcirculatie maar het helpt ook de probleemzones te verdoezelen. (br.She)




� Reageer (0)
18-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Hul jezelf in het goud deze feestdagen


Hul jezelf in het goud deze feestdagen


http://triton.imageshack.us/Himg511/scaled.php?server=511&filename=43409587pl6.jpg&xsize=578&ysize=480


Nog steeds op zoek naar een gepaste feestoutift? Dan bieden de celebrities misschien wel soelaas. Zij zijn namelijk al een tijdje verknocht aan de gouden jurk.


Goud is hip deze periode. Gouden make-up, juwelen, en accessoires stelen de show in de winkeletalages. Waarom zouden we eens niet een stapje verdergaan en ons volledig hullen in gouden kledij. De celebrities zijn alvast verzot op de nieuwste trend. (br.She)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dr. Martens laarzen zijn terug hip!

Dr. Martens laarzen zijn terug hip!


dr martens



Dr. Martens schoenen zijn weer helemaal hip en trendy. De parodie op de oude legerlaarzen is al een echte hit bij celebrities. Hoogdringend tijd dus om die boots vanonder het stof te halen!

Topmodellen en wereldsterren Agyness Deyn, Irina Lazareanu, Jaimie Winstone en Pixie Geldof zweren de afgelopen weken bij hun Dr. Martens. Ze droegen ze al onder hun leggings, minirokjes en skinny jeans. Inspiratie te over voor ons dus, om onze eigen hippe outfit te creëren met oude boots! (br.She)



� Reageer (0)
17-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D&G brengen make-up uit


D&G brengen make-up uit


Het bekende ontwerpersduo.


Dolce &Gabbana, het Italiaanse modehuis, is volop bezig met het ontwikkelen van een make-up lijn. Na de succesvolle parfums, wordt vanaf januari 2009 make-up aangeboden.

Hiervoor werd een beroep gedaan op make-up artiest Pat McGrath, tevens verantwoordelijk voor de opmaak van de modellen bij de shows. De geruchten gaan de ronde dat een Hollywoodster het gezicht zal worden van de collectie. Jessica Alba werd daarbij genoemd, omdat zij tegenwoordig vaak in een creatie van het ontwerpersduo te zien is. (br.nina)




� Reageer (0)
15-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit designkapsel maak je gewoon zelf


Dit designkapsel maak je gewoon zelf





Kapsel bij Nina Ricci.
Kapsel bij Nina Ricci.


Kapsel bij Alberta Ferreti
Kapsel bij Alberta Ferreti


Kapsel bij Roberto Cavalli.
Kapsel bij Roberto Cavalli.


Designkapsels hoeven niet duur of lastig te zijn. Dat schrijft elle.nl op haar website. Hoezo niet? Deze drie kapsels gezien bij drie mode-ontwerpers zijn zélf te doen in 6 tot 8 (gemakkelijke) stappen. Een origineel én goedkoop kapsel: wie wil dat niet?

Zo ga je aan de slag! Let wel: enkel voor vrouwen met (half) lang haar!

Nina Ricci-kapsel:
1) Leg je natte haar in middenscheiding
2) Blaas het met de haardroger naar de zijkanten van je hoofd
3) Maak krullen in het haar dat onder je oren komt
4) Borstel deze uit
5) Maak twee losse staarten ter hoogte van je oor
6) Vlecht elke staart losjes over de helft van de streng
7) Maak de strengen vast met een gepast elastiekje
8) Wrijf met je handen over de vlechten om een losser effect te krijgen

Alberta ferreti-kapsel
1) Breng een bol mousse (grootte van een sinaasappel) aan op je handdoekdroge, pas gewassen haar
2) Blaas het ondersteboven droog op de warmste stand, zo creëer je volume.
3) Maak een nonchalante zijscheiding
4) Gebruik een stijltang om je haar heel stijl te maken. Vertrek niet te dicht bij je hoofdhuid, en stop een 4-tal centimeter voor je haarpuntjes
5) Doe hetzelfde voor je froufrou die je vastzet met een klein speldje
6) Werk af met haarlak wil je het effect lang behouden

Roberto Cavalli-kapsel:
1) Verdeel wax over je handdoekdroge, pas gewassen haar
2) Droog je haar met de haardroger, en strijk er losjes je (propere!) handen door
3) Maak een diagonale scheiding in je haar
4) Verdeel je haar in plukken. Die naast de scheiding krijgen een grove krul met je krultang
5) Zet de eindjes vast op je achterhoofd met speldjes
6) Trek wat plukjes los achter je oor
7) Werk af met een glansspray
    (br.nina)




� Reageer (0)
14-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wordt de maxi-onderbroek de nieuwe short?


Wordt de maxi-onderbroek de nieuwe short?













Dat de zomermode nogal kort kan uitvallen, is weinig nieuws. Maar in de zomercollectie van Mango dook wel een héél korte 'short' op: de maxi-onderbroek. In saai wit en saai katoen wordt de onderbroek gecombineerd met een opvallend topje in een drukje print of met veel ruches (zie foto's boven).

Om de aandacht af te leiden of omdat je kont het meest tot zijn recht komt in een eenvoudig stukje stof? Benieuwd of rondlopen in je onderbroek ook voor volwassenen een trend wordt...

Flatterende jurkjes
Wie verlegen is over haar billen, hoeft echter niet te panikeren. In de collectie is er namelijk één constante: alle stoffen zijn soepel en vloeiend, en fladderen rond het lichaam. Geen strakke pakjes, maar losse, comfortabele en sexy jurkjes en rokjes die tegelijk ook een beetje buik of billen kunnen camoufleren. Hoera!

Tovertuin
Voor de collectie liet Mango zich naar eigen zeggen inspireren op de natuur en moderne landschappen met een touch van Japanse prints en bloemen. De collectie werd dan ook 'De betoverde tuin' gedoopt, wat gezien de bloemenprints wel begrijpelijk is.

Vrolijk, en toch
Het kleurenpalet is vrolijk, maar niet te fel, alsof de ontwerpers de beperking van de crisis al voelden. Toch is de vraag of het oranje, geel en blauw wel zullen aanslaan in moeilijke tijden. Alsof ze de bui al voelden hangen, zijn er ook opvallend veel kledingsstukken in lichtgrijs, toch niet echt een zomerse kleur.

Nonchalant elegant
De meeste jurkjes geven een gedrappeerde indruk door een slim gebruik van frons, waardoor ze tegelijk nonchalance én elegantie uitstralen. Stoffen als zijde en chiffon versterken die indruk en voegen er zelfs wat zorgeloosheid aan toe. Jurkjes tot boven de knie blijven de norm, al zijn er ook (weer) maxi-jurken en losse shorts. Je draagt met het schoenen met een dikke zool, een open teen en een redelijk hoge hak.

Mannen
Ook voor de mannen is het nonchalante elegantie troef. Een bermuda short of een strakke witte of lichtblauwe broek met t-shirt, vest én kunstig geknoopt sjaaltje. Wordt het dan de zomer van de terugkeer van de maxi-slip én de metroseksueel? (br.Nina)




� Reageer (0)
13-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modeontwerpers storten zich op valse wimpermarkt


Modeontwerpers storten zich op valse wimpermarkt


shu



Valse wimpers krijgen een volledig nieuwe dimensie dankzij de creaties van Shu Uemura. Wimpers met een kantmotief, extralange exemplaren van 15 centimeter bezet met gouden parels, paperclipmodellen, … je kan het zo gek niet bedenken of Shu Uemura heeft het reeds op zijn creatielijst staan.

Om de collectie steeds up to date te houden met de laatste trends riep het productieteam van Shu Uemura de hulp in van het ontwerpduo Viktor & Rolf om een collectie valse wimpers te ontwerpen. De twee zetten hun meest creatieve, extravagante voetje voor en kwamen met 3 vernieuwende setjes op de proppen.

De wimpers zijn misschien niet meteen draagbaar op een doordeweekse avond, maar opvallen zal je zeker. Voor 97€ heb je al een echte Viktor & Rolf aan je ogen hangen.




De drie setjes van Viktor & Rolf. (br.she)





� Reageer (0)
12-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trinny & Susannah


Trinny & Susannah lanceren corrigerend vrouwenondergoed


trinny



Trinny & Susannah, het beroemde stijlduo, gaan na hun veelbesproken tv-programma's nog een stapje verder om vrouwen te helpen bij het creëren van de ideale look. Samen met de figuurcorrigerende ondergoedproducent Cette ontwikkelden ze een volledige set 'Magic Knickers'.

Te dikke billen, een hangende poep, een blubberig buikje, … het kan allemaal verdoezelt worden met de juiste middelen. Omdat geen enkele vrouw perfect is creëerden Trinny & Susannah verschillende figuurcorrigerende onderbroeken en rokjes.

De lijn is alvast weergaloos succesvol in Groot-Brittannië, en nu kunnen ook Belgische vrouwen genieten van de voordelen van de figuurcorrigerende ondergoedcollectie.





De sterkte van het flamboyante duo Trinny & Susannah is ontegensprekelijk hun neus voor vrouwelijke schoonheid en elegantie. De modegoeroes weten als geen ander dat een fantastisch uiterlijk niets te maken heeft met perfecte maten, maar alles met zelfkennis.

Hun boodschap is duidelijk: vergeet je maat en ontdek je ware lichaamsvorm. Door de mooie lichaamsdelen te accentueren en de oneffenheden weg te werken wordt een sterk en evenwichtig totaalbeeld gecreëerd.(br.she)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleed je even sexy als Marilyn Monroe


Kleed je even sexy als Marilyn Monroe


http://www.hilary.com/blog/uploaded_images/marilyn-monroe-792471.jpg


Beroemde jurk van Marilyn.
Beroemde jurk van Marilyn.


Marilyn Monroe is nog steeds, 48 jaar na haar dood, een stijlicoon. Deze beroemde actrice krijgt binnenkort haar eigen kledinglijn, ontworpen door Victor Carranza.

Stijl
Fashionista's kunnen jaren na haar dood van het fijne modegevoel van Marilyn Monroe genieten. De Amerikaanse collectie krijgt de naam House of Monroe en ligt volledig in de stijl van wat de zelf actrice droeg, meldt nu.nl. Marilyn Monroe doeg tijdens haar leven al verschillende jurken van Victor Carranza, dus hij voelt perfect haar stijl aan.

Ook basics
Deze lijn zal een unicum zijn, want het mag als enige de afbeelding van Marilyn gebruiken. Daarnaast zal ook een trendy collectie verkocht worden die uit basics als t-shirts en jeans zal bestaan. Deze krijgt de echte naam van Monroe, Norma Jeane.

Waar en wanneer de lijn te koop zal zijn, is nog onbekend. (br.Nina)



� Reageer (0)
11-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang en golvend haar blijft meest sexy


Lang en golvend haar blijft meest sexy





De favoriet bij uitstek.
De favoriet bij uitstek.


Steil, lang haar staat op de tweede plaats.
Steil, lang haar staat op de tweede plaats.


Een kort kopje kan weinigen bekoren.
Een kort kopje kan weinigen bekoren.


Mannen vallen op lange, golvende lokken. Recent onderzoek van Philips toont aan dat golvend, lang haar het meest sexy blijft voor een vrouw. Die vrouwelijke look scoort bij 43 % van alle mannen.

Favorieten
Op de tweede plaats opteren jongens voor steile, lange lokken à la Jennifer Aniston. De klassieke bob eindigt op de derde plaats. Een kort kapje à la Victoria Beckham eindigt pas op de vijfde plaats, voorafgegegaan door een halflang, steil kapsel als Gwyneth Paltrow.

Uren werk
Mannen kiezen nog steeds voor de traditionele, stereotype kapsels. Reden is dat lang haar al eeuwenoud sterk gelinkt is aan vrouwelijkheid. "Jongens kiezen voor natuurlijk ogende kapsels", vertelt opdrachtgever Karen Moore van Philips 'hair appliances'. "Wat ze daarbij vergeten, is dat weinig vrouwen gezegend zijn met dikke, lange, golvende haren. Vaak is ettelijke tijd nodig om deze favoriete look te creëren. En dit terwijl een derde van de ondervraagde mannen, niet te vinden is voor perfect gestyled haar".

Glans
Glanzend haar is bij 72 % belangrijk. Vrouwen steunen daarbij op de innoverende hulp van haardrogers, gladmakers en steiltangen. "Met de nieuwste producten is dit inderdaad makkelijker te bereiken", aldus Moore. "Het bespaart de dames uren werk en mannen uren wachten". Belangrijke randbemerking: teveel styling is uit den boze, 79 % van jongens wil door de lokken van hun liefste blijven woelen. Allicht is dat de reden waarom een opgestoken kapsel niet tot het favorietenlijstje hoort.

Doorgronden
Jongens letten wel degelijk op de haarsnit. 80 procent probeert een vrouw te doorgronden door naar haar kapsel te kijken. Slechts 18 procent geeft toe niet of nauwelijks naar een nieuwe haarsnit bij een meisje te kijken. Ligt haar kapsel anders, durft slechts een vierde van alle ondervraagden een eerlijke opinie te geven. (br.hln)




� Reageer (0)
10-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trendy op de latten


Trendy op de latten


Skimode van Chanel.
 


Trendy outfi voor après-ski, let vooral op laarzen van Pucci.
Trendy outfi voor après-ski, let vooral op laarzen van Pucci.


Trui met winters patroon.
Trui met winters patroon.


Skilegging.
Skilegging.


Koolaburra
Koolaburra


Steeds meer skiërs vinden warmte belangrijker dan er mooi uit te zien. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je de twee niet kan combineren. Dit winterseizoen zijn de pakken uit één stuk terug trendy en voor de après ski kies je voor opvallende boots.

Flashy
De skitrends gaan terug naar de jaren '70: flashy ontwerpen met felle kleuren en opvallende prints. De nieuwste materialen zijn gelukkig zo dun dat je er nog steeds vrouwelijk kan uitzien op de latten.

Pakken uit een stuk
Ze zijn terug van weggeweest, de skipakken uit een stuk. Deze worden gemaakt van hoogstechnologische materialen, zodat je zeker geen kou kan lijden. Het voordeel van de nieuwste ontwerpen is dat ze toch de vrouwelijke vormen in de verf proberen te zetten. En ze zijn nog trendy ook, zelfs ontwerpster Stella McCartney waagde zich aan ski-outfits. Maar ook met zwart scoor je goed op de latten, het is de ideale kleur om glamoureus te skiën.

Zelfs om je oren warm te houden, zijn er fashionable oplossingen. Kies voor een lieflijk mutsje in een fel kleurtje of trendy haarband met bijvoorbeeld veertjes.

Après-ski
De strakke skilegging met rekkers voor onder je voeten is terug uit de jaren '80. Combineer dit met een paar zware moonboots of Koolaburra laarzen en je zit helemaal goed. Als top draag je een lange gebreide trui met een typische winterprint. (br.Nina)




� Reageer (0)
09-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franse Vogue brengt ode aan model Lara Stone


Franse Vogue brengt ode aan model Lara Stone


http://images.askmen.com/women/celeb_profiles_model_60/80_lara_stone.jpg


De Franse Vogue brengt een februari nummer uit waarin slechts één model het blad zal sieren: Lara stone. Het uit Nederland afkomstige model werd al meerdere malen door de Vogue camera vastgelegd, maar krijgt in dit nummer de hoogst uitzonderlijke eer om het hele blad te vullen.

Lara Stone is een zeer verdienstelijk topmodel dat o.a. het gezicht geweest is voor Calvin Klein Jeans, Max Mara, Jil Sander, H&M en Givenchy.




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!