Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



10-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mode heeft ook de crisis in de bol


De mode heeft ook de crisis in de bol


http://img3.imageshack.us/img3/1575/gekleurd.jpg



http://img10.imageshack.us/img10/835/mode2.jpg
Ontwerpers zijn in deze tijd voorzichtig. De winterkleuren zijn donker en somber. Op de foto een creatie van Dries van Noten. Foto EPA


De kredietcrisis laat zich ook in de mode gelden: ontwerpers zijn voorzichtig. De winterkleuren zijn donker en somber, de kleren ingetogen chic.

Mode is een kwestie van zakendoen, ook in tijden van recessie. Aan de buitenkant zie je het niet af, want rond de catwalks in de Parijse modeweek domineren nog steeds hoge hakken, opzichtige brillen en breedgeschouderde jasjes, maar iederéén praat over de kredietcrisis.

Nu al - we zijn pas halverwege - wordt de week een 'best of' genoemd. Veel ontwerpers kiezen ervoor voort te borduren op een bestaande stijl in plaats van te verrassen met iets compleet nieuws. Geef ze eens ongelijk. Het is eerder een tijd om te oogsten dan te experimenteren.

Zo was de show van Ann Demeulemeester precies wat van de Belgische ontwerpster verwacht wordt. Veel zwart, veel laagjes, veel wikkels en knopen. Gebaseerd op een vrouwbeeld dat het midden houdt tussen rockchick en clochard. Het is te makkelijk om dat saai te noemen.

Demeulemeester is wél een ontwerpster met een eigen stijl die nogal en vogue is: zwart en niet heel seizoensgebonden. Een kledingstuk van Demeulemeester kan makkelijk een paar jaar mee. Lekker als een jasje een paar duizend euro kost.

Nog zo'n ontwerper die er trots op is dat zijn kleding jaren meegaat: Dries Van Noten. Na de veelgeprezen show van een half jaar geleden, gold Van Noten als een van de 'hottest tickets in town'.(br.parool.nl)




� Reageer (0)
09-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeanstrends voor 2009 op een rijtje


Jeanstrends voor 2009 op een rijtje




Gescheurde jeans van Topshop.
Gescheurde jeans van Topshop.


Eighties jasje van Topshop.
Eighties jasje van Topshop.


Rokje bij asos.com.
Rokje bij asos.com.


Schoenen bij asos.com
Schoenen bij asos.com


Trendy Jessica Alba.
Trendy Jessica Alba.


Deze lente is jeans onmisbaar in je garderobe. Gelukkig kan je denim op talloze verschillende manieren dragen, zodat hij bij elke soort vrouw past. We je enkele zodat je trendy met jeans bent.

Details
Deze lente zal jeans niet weg te denken zijn. Je kan het heel chique dragen of je look net heel vrouwelijk maken met vrolijke jurkjes of een zwierig rokje. Maar je kan je outfit er ook wat stoerder maken door voor rock te gaan. Het zit hem deze lente vooral ook in de details: een armband van denim of sleehakken uit jeansstof. Laat je creativieit de vrije loop.

Broeken
Voor je broeken maakt het model niet uit, de kleur is des te belangrijker. Deze lente moet je voor een gebleekte jeans gaan, in je broek mogen wat scheuren en gaten zitten, zoals we op de catwalk zagen bij Balmain. Dat maakt het geheel net iets stoerder. Je kan een dure broek in de winkel kopen, maar waarom ga je niet zelf aan de slag met een vintage exemplaar dat je zelf aanpast? Wil je er echt helemaal voor gaan, maar dit is wel voor durvers, dan ga je voor de jumpsuit van jeans.

Jasje
Als je slechts voor één denim item wil gaan, kies dan het jeansjasje. Het maakt je fleurige zomerjurkje een tikkeltje stoerder en het combineert geweldig met een classy broek. Kies voor een kort, vintage exemplaar dat zo uit de eighties of nineties lijkt te komen. (br.nina)




� Reageer (0)
07-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Echte mannen dragen snorren


Echte mannen dragen snorren

???




Clark Gable.
Clark Gable.


Het zat er al een tijdje aan te komen: de terugkeer van de snor. Op de rode loper pronkten idolen als Brad Pitt, Mickey Rourke, Sean Penn en Josh Brolin met een even smal exemplaar als hun voorbeeld Clark Gable. Is de snor hiermee weer cool?

Catwalk
Mode-ontwerpers voorspelden al langer de terugkeer van de snor en de bakkebaarden. Het was de Belgische ontwerper Dirk Bikkembergs die zijn modellen een tijdje geleden liet paraderen met een heuse snor. Backstage werd er geplakt en geknipt opdat alle mannen van dergelijk accessoire werden voorzien.

Meer macho
Naar verluidt zou Bikkembergs de snor hebben gekozen omdat dit het enige is dat een vrouw niet kan hebben. De man zou te vrouwelijk ogen en daarbij werd het tijd om de macho weer in het leven te roepen.

Smal
Of vrouwen verzot zijn op dergelijke trend, blijft nog maar de vraag. Mannen die het extra haarstukje een gemakkelijke oplossing vinden, zijn eraan voor de moeite: een snor vraagt onderhoud en zorg. Volgens de nieuwste mode mag deze niet te dik ogen, is ze perfect geknipt, zit ze net voorbij de mondhoeken en hoort ze gestyled. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Olivier Strelli neemt 22 winkels over in Frankrijk


Olivier Strelli neemt 22 winkels over in Frankrijk




De Belgische modeketen Olivier Strelli heeft 22 winkels overgenomen in Frankrijk. Dat maakte het bedrijf vandaag bekend.

4 nieuwe shops in Parijs
In Parijs komen er binnenkort vier nieuwe winkels bij. Olivier Strelli krijgt daarnaast ook een aanwezigheid in tal van grote steden bij onze zuiderburen, zoals Bordeaux, Rijsel, Nice of Toulouse. De openingen zijn voorzien voor eind deze zomer.

"De overnames kaderen in de commerciële strategie die twee jaar geleden werd uitgetekend", zegt het bedrijf in een persbericht. De klemtoon van Olivier Strelli zal in 2009 hoofdzakelijk op Frankrijk liggen. (br.hln)

 

� Reageer (0)
06-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walter Van Beirendonck ontwerpt hippe fietstas


Walter Van Beirendonck ontwerpt hippe fietstas







Modeontwerper Walter Van Beirendonck heeft een funky fluo fietstas ontworpen. Alleen wie deelneemt aan de fietspromotiecampagne 'Met Belgerinkel naar de Winkel' kan dit unieke stuk bemachtigen.

Felle groene kleur
Van Beirendonck borduurt met de fietstas voort op de collectie 'Glow' die hij eerder dit jaar op de catwalk presenteerde. "Met de fiets kun je iets vertellen over jezelf, net zoals je dat doet met de kleren die je draagt." De fietstas draagt de slogan 'Smile+Bike' en heeft een felle groene kleur. "Ik fiets zelf graag," vertelt Van Beirendonck, "ik rij met zo'n typische oude Hollandse fiets. Ik word gewoon vrolijk als ik het doe." Eerder al ontwierp Van Beirendonck fluo hesjes voor Levenslijn en tekende hij de T-shirts van de drie presentatoren van Music For Life.

Dubbele winst
De fietstas levert dubbele winst voor het milieu: je fietst en je kunt de boodschappen bovendien zonder wegwerptas naar huis meenemen. De tas haak je vlot aan de bagagedrager en dankzij de schouderriem neem je hem zo mee de winkel in.

Met Belgerinkel naar de Winkel
'Met Belgerinkel naar de Winkel' staat in 2009 in het teken van de mode. De campagne gaat van start tijdens de Naked-modeshow op 16 mei in de Kammenstraat te Antwerpen. Naked volgt Laundry Day op in de Kammenstraat. Jonge amateurmodellen presenteren dan de ontwerpen van Walter Van Beirendonck op de catwalk. De geshowde stukken en enkele fietstassen kun je nog dezelfde dag kopen in een Naked-shop. De volledige opbrengst gaat naar de daklozenorganisatie Kamiano.

Wie van zaterdag 16 mei tot 20 juni met de fiets gaat shoppen bij de deelnemende lokale handelaars in heel Vlaanderen, kan zegels sparen om de fietstas te bemachtigen. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Milaan fashionweek trends komende winter


 Milaan fashionweek trends komende winter


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/eighties.jpg
Jaren ’80 @ Giorgio Armani en Aquilano Rimondi


Hoe reageren modeontwerpers op de crisis, dat was de grote vraag die iedereen bezig hield bij aanvang van het nieuwe showseizoen. Inmiddels is na het zien van de shows in Milaan duidelijk dat komende winter (2009/2010) in het teken staat van drie overheersende trends: de jaren ‘80, de luxe-kalmte en de sexy punk look.

De eighties flashback werd in New York ingezet door Marc Jacobs, en krijgt in Milaan aanhang door onder andere Armani en Alexander Dell Acqua. Jasjes met brede schouders en jurken met riante pofmouwen zijn komend seizoen hoogst waarschijnlijk niet aan te slepen!

Ook leatherlooks waren razendpopulair op de catwalk in Milaan. Want, zo vertelde Roberto Cavalli aan IHT: ”je moet in de aanval om te kunnen winnen.” En dus wapent Cavalli zich tegen de crisis met sterke, sexy vrouwen gehuld in leren lieslaarzen, net als Gucci, onder het mom van ’sex sells’.

Gelukkig was er ook rust op de catwalk. Een luxe-kalmte die zich uitte in rijke it-jurken en jassen gemaakt van kostbare materialen en zichtbaar vakmanschap. Zowel Fendi, Versace, Salvatore Ferragamo en Bottega Veneta voegden zich in deze trend.

Ook Prada en Jil Sander reageerden op de turbulente tijden door het rustig aan te doen en met minimale middelen een maximaal effect te creëren. Miuccia Prada vertok er voor naar het platteland en Jil Sander bouwde aan een nieuwe toekomst met een zeer architectonische collectie. Beiden showden jassen en jurken in stevige materialen vol van eenvoud.

Aanwezig in alle bovenstaand genoemde collecties: de it-coat die bescherming biedt tegen ’zwaar weer’. Kopen dus: die aaibare, lange (wollen) jas tot over of op de knie, het liefst in zwart of cameltint.

En dan kleur, of het gebrek er aan. Grijs en zwart blijven. Zwart/wit combinaties waren poplulair bij Gucci, Dolce & Gabbana en Moschino en aardetinten en nudes bij Prada en Jil Sander. Al met al presenteerde Milaan een vrij sober kleurbeeld, met enkele hyper felle uitspattingen als fuschia, Ferrari rood, helblauw en geel bij Pollini, Versace en Blumarine.

Milaan fashionweek trends winter 2009/2010 in beeld:



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/richnessmarniburberry.jpg
Rijk gemixt @ Fendi en Marni

itcoat.jpg
De aaibare, luxe camelcoat @ Max Mara en Jil Sander


glamourdresses.jpg

Glamourjurken bij Versace en Bottega Venetta


trendbikerchiq.jpg
Biker chique en leather looks bij Versace en Roberto Cavalli


breightbricht1.jpg
Felle tinten bij Versace en Blumarine


spots.jpg
Zwart wit bij Moschino en Dolce & Gabbana

(br.styletoday)




� Reageer (0)
05-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Model huilt op catwalk van Jil Sander

Model huilt op catwalk van Jil Sander




Het model Auguste Abeliunaite ging al huilend de catwalk op tijdens de show van het modemerk Jil Sander. Waarom het model enkele tranen liet is nog niet duidelijk.



Tranen

Jil Sander stuurde het Litouwse model twee keer de catwalk op om zijn nieuwste wintercollectie in Milaan te showen. Beide keren merkte het publiek tranen op die langs het gezicht van het model liepen. Dit modeseizoen vielen en struikelden al talloze modellen door de torenhoge hakken van de creaties. Achter de scènes van de verschillende Fashion Weeks zijn klagende modellen ook geen uitzondering. Maar het is een primeur dat een model huilt tijdens de show, meldt nu.nl.

Raadsel
Volgens een woordvoerder van het modemerk huilde Auguste helemaal niet. Toen hij een foto als bewijs kreeg, zei hij dat hij van niets wist en er ook niets over gehoord had. De reden van de huilbui is nog steeds een raadsel. (br.hln)




� Reageer (0)
04-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Schollsandalen blijven hip


Schollsandalen blijven hip























Scholl, de orthopedische sandaal, bestaat vijftig jaar. Maar dat valt niet te merken. Het oubollige imago van toen maakt plaats voor een modieuze look die hipper is dan ooit.

Italiaan
Wie in wil zijn, loopt al enkele jaren rond met een stel Birckenstocks of Scholl. Niet alleen zijn ze gezond en trainen ze de benen, ze ogen steeds moderner en gestroomlijnder. Scholl ging een samenwerking aan met de Italiaanse ontwerper Diego Dolcini en dat was te merken. De hak werd hoger en de vorm mooier.

Sex and the City
Wie al vijftig jaar op de modemarkt meespeelt, mag zichzelf een 'klassieker' noemen. Vooral toen actrice Sarah Jessica Parker in 2005 met een exemplaar liep te pronken in de succesvolle tv reeks Sex and the City, steeg de vraag gevoelig.

Succes
Het oubollige imago verdween en de omzetcijfers gingen omhoog. Het aantal verkooppunten verdubbelde in enkele jaren tijd. Dit jaar alleen al worden tachtig nieuwe verkooppunten geopend. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De liefde van Ralph Lauren


De liefde van Ralph Lauren


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/04/427593/de-love-van-ralph-lauren_7_235x280.jpg


Ralph Lauren heeft een nieuw luxeparfum op de markt gebracht: Love, Ralph Lauren. Love is het meest kostbare en exclusieve parfum dat Mr. Lauren ooit creëerde. Het accent van het parfum ligt op hét symbool van de liefde: de roos.

Het gaat over een bloemengeur, meerbepaald over de zeldzame en zeer dure Bulgaarse Roos. De bloemen worden al sinds de 16e eeuw gekweekt in de Vallei der Rozen in Bulgarije en bloeien slechts een keer per jaar tegen het einde van de maand mei. Om ervoor te zorgen dat de olie van de hoogste kwaliteit is, worden enkel de mooiste knoppen geplukt. Love wordt delicaat geaccentueerd door de Chinese Magnolia, vervolmaakt door gouden Amber en sandelhout, en verrijkt met boter van de Iriswortel.
Hartje

Als vorm voor de flacon koos Mr. Lauren voor een hart, het universele symbool van de liefde. Ze wordt met de hand gemaakt, beschilderd en heeft een perfecte amethist op de dop. De luxe-editie bestaat een dop in 24-karaats goud. De luxe-editie Love 15ml Amethyst kost 3059 euro.
"De ultieme expressie van het leven"

Ralph Lauren droomde al lang van een kwaliteitsvol luxeparfum. "Dit parfum ligt me na aan het hart. Love is de ultieme expressie van het leven. Niets kan ermee vergeleken worden. De geur werd gecreëerd met de grootste aandacht voor details en kwaliteit. Het is een juweeltje," besluit Ralph Lauren.  (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintercollectie Versace


Wintercollectie Versace


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/7/13/7/album_large_835342.jpg



Luchtige cocktail- en avondjurken, met hier en daar een trenchcoat: dat was de wintercollectie van Versace tijdens de modeweek in Milaan. Sobere kleuren voerden de boventoon: zwart, grijs en verschillende tinten blauw.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/12/16/8/album_large_835328.jpg



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/13/0/9/album_large_835329.jpg


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/9/13/5/album_large_835325.jpg

(br.nina)




� Reageer (0)
03-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New Look Beurs


New Look Beurs voor het betere knip- en snijwerk




Chirurgie, injecties, correcties, transplantaties en make-overs zijn geen taboe meer. Wie vragen heeft over alle knip, snij- en plakwerk binnen de cosmetische industrie, rept zich op 7 en 8 maart maar beter naar de My New Look Beurs. Daar wordt een pak informatie geboden over de nieuwste trends en realisaties voor wie er mooier en stralender wil bijlopen.

Borstvergrotingen
Vrouwen aarzelen minder lang om aan hun lichaam te laten sleutelen. Het is een feit dat de borstvergroting heel populair blijft en de trend gaat naar steeds grotere cupmaten. Bovendien doen steeds meer vrouwen beroep op de vagina- en labiaplastie. Ook de vraag naar wat de smile make-over genoemd wordt, neemt voortdurend toe. Het gaat hier om een odontologische methode die bedoeld is om een heel nieuw gebit te creëren, vooral door middel van laserbehandelingen met het oog op een stralend nieuwe glimlach.

Laser
Wie het over lichaamscorrectie heeft, bedoelt niet perse een chirurgische behandeling. Daarom zijn de lasermethodes sterk in opmars : ze laten weinig of geen sporen meer achter, zijn minder radicaal, vragen weinig of geen herstelperiode en kunnen onder plaatselijke verdoving worden toegepast. Allemaal argumenten die bijzonder aantrekkelijk zijn. Het zijn trouwens vooral deze "minder invasieve" technieken die op My New Look voorgesteld zullen worden. Met de nodige demonstraties om de werking duidelijk aan te tonen.

Mannen
Steeds meer mannen zetten de stap. Nog niet zo lang geleden was de verhouding mannen/vrouwen die beroep deed op dit soort behandelingen 10/90. Vandaag ligt dit verschil op 30/70. Ook de heren geven zich vandaag de dag graag over aan allerlei anti-aging behandelingen. Zowel de injectables (botox, fillers) als de meer radicale ingrepen zoals de pectorale(borst) implantaten, winnen aan populariteit. Maar hét grootste succesverhaal blijft de haartransplantatie. Ook op dit gebied evolueren de technieken. Vandaag wordt een revolutionair alternatief geboden door de transplantatie van haarstamcellen.

Succes
In het steeds groter wordende aanbod is het nog moeilijk om door het bos de bomen te zien. Het is onder andere om dit gebrek aan informatie te overbruggen en om een bredere kijk te geven, dat My New Look in 2008 het levenslicht gezien heeft. Een initiatief dat succes kent want verleden jaar kwamen er meer dan 4.000 bezoekers naar Kortrijk op zoek naar concrete antwoorden op hun vragen.

Info
Zaterdag 7 en zondag 8 maart van 10u tot 18u, Kortrijk Xpo  (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sexy, sterke vrouwen bij Cavalli


Sexy, sterke vrouwen bij Cavalli


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/4/2/album_large_834347.jpg



Cavalli zet net als Prada een sterke vrouw neer op de catwalk in Milaan. De ontwerper gebruikt voor de komende wintercollectie veel leer en dijenhoge stiletto's, dit in combinatie met ultrakorte rokjes maakte het tot een sexy geheel. Ook de lange jurken van Cavalli waren door hun transparante stof superuitdagend.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/5/3/album_large_834348.jpg



Je kunt de collectie in enkele woorden samenvatten: stoer, punk, agressief en sexy. De tunieken van Cavalli hadden veel weg van maliënkolders, deze bedekten nauwelijks de kont van de modellen. De ontwerper deinst ook niet voor PeTA terug, hij maakte veel gebruik van bont.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/0/13/album_large_834343.jpg



De accessoires kregen eveneens veel aandacht, de ontwerper ging voor minimalistische handtassen met spijkers die niet veel groter dan een portefeuille waren. (br.nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/2/0/album_large_834345.jpg





� Reageer (0)
02-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Giorgio Armani gaat kortgerokt de winter tegemoet


Giorgio Armani gaat kortgerokt de winter tegemoet


http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270030H_.JPG



Nadat Just Cavalli zijn optreden op de Milanese Fashion Week afzegde wegens financiële problemen was het aan Emporio Armani om de dag in grootse glamour af te sluiten. En dat deed de fontman van de mode met plezier. Kortgerokte en gebroekte modellen kondigen alvast een erg warme, sexy herfst en winter aan.



  http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270034H_.JPG



"Speels en gevat met gevoel voor avontuur", zo omschrijft Armani zijn creaties in zijn perstekst. Armani ging erg consequent om met de lengte van zijn stukken: bijzonder korte rokjes, jurkjes en broekjes passeerden de revue. Om de speelsheid toch de nodige elegantie te geven, overgoot Armani al zijn creaties met een donker kleurpalet. Van groen over blauw tot grijs en zwart. De korte avondjasjes waren dan weer uitgevoerd in een luxueus tweed en fluweel. Kristallen broches en prachtige kettingen moesten voor de ultieme Armani touch zorgen. (br.she)
 

 http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270029H_.JPG




 http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270035H_.JPG




� Reageer (0)
01-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SM en vampieren op de catwalk in Londen


SM en vampieren op de catwalk in Londen


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/4/1/album_large_826306.jpg



Het modemerk House of Blue Eyes maakte zijn debuut op de Fashion Week in Londen. De ontwerper Johnny Blue Eyes ging voor een wel heel bizarre mix van goth, vampieren en SM.

Bebloede, halfnaakte en kruipende modellen met halsband sierden de catwalk van House of Blue Eyes. De ontwerper Johnny Blue Eyes maakte zijn debuut als ontwerper op de Fashion Week in Londen. Toch moet hij niet onderdoen voor de grote namen. Hij stylede vroeger celebs in Groot-Brittannië en Kate Moss poseerde voor de lancering van het merk afgelopen september.


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/13/2/14/album_large_826304.jpg



Of zijn collectie zal aanslaan en we nu binnenkort allemaal een hondenhalsband zullen dragen, blijft twijfelachtig. De ontwerper Johnny krijgt wel punten voor originaliteit. Hij ziet zijn collectie niet als mode, maar als een beweging die past bij de stijl van Vivienne Westwood en punk uit de jaren '80. We denken dat Marilyn Manson alvast fan is van de ontwerpen.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/9/6/album_large_826311.jpg



Johnny Blue Eyes geeft voor deze lente alvast een modetip: koop een grote onderbroek en draag hem over een paar dikke, kleurrijke panty's. (br.nina)




� Reageer (0)
28-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Model volledig naakt op catwalk in Londen


Model volledig naakt op catwalk in Londen




Het publiek reageerde eerst verbaasd, maar al snel enthousiast op de poedelnaakte verschijning.
Niet dat het nog nooit eerder vertoond was, maar toch keken de toeschouwers tijdens de prestigieuze modeweek in Londen raar op toen een model compleet naakt over de catwalk paradeerde. Bekomen van de eerste verbazing reageerde het publiek heel enthousiast op de poedelnaakte verschijning.

Het model had wel heel weinig om het lijf: een indrukwekende hoed met pluim, wat minuscule glittersterretjes op strategische plaatsen en een in het oog springend hartje op haar onderbuik waren haar enige 'kledingstukken'. Het model liep op de catwalk tijdens de modeshow van 'The House of Blue Eyes Spring Summer 2009 collection'. (br.hln)



� Reageer (0)
27-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piepjong model verliest rok op catwalk


Piepjong model verliest rok op catwalk




Tijdens een modeshow in Parijs is een piepjong modelletje haar rok kwijtgespeeld op de catwalk.

Ontwerper Jean-Paul Gaultier presenteerde er vandaag zijn nieuwe collectie voor kinderen van drie tot vijftien. Daarom liepen er veel kinderen tussen de volwassen modellen. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corrigerend ondergoed voor mannen verstopt bierbuik


Corrigerend ondergoed voor mannen verstopt bierbuik







Corrigerend ondergoed zorgt ervoor dat onzekere mannen hun bierbuikje kunnen verstoppen, zo kunnen ze dragen wat ze willen. Afslankende onderbroeken zijn al langer het geheime wapen van vrouwen, maar nu lijken deze ook de mannenmarkt te veroveren. Vraag is nu natuurlijk of mannen dit gaan willen dragen.

Mannen hebben meer overgewicht
Het ondergoed van het merk Equmen zal vanaf volgende maand te koop zijn in het Britse grootwarenhuis Selfridges, het kreeg de naam 'Core Precision Undershirt'. In Amerika en Australië wordt het ondergooed al langer verkocht, nu wil het merk Groot-Brittannië veroveren. Het wordt er gelanceerd omdat de cijfers bewijzen dat Britse mannen meer kans hebben op overgewicht dan vrouwen.

Mannenmode
Het ondergoed, eigenlijk niets meer dan een strak t-shirt, moet het bierbuikje van mannen verhullen. Daarom wordt het nu al spottend het mannenkorset genoemd. Het zou ook helpen een slechte houding te corrigeren. Eén exemplaar kost ongeveer 54 euro per stuk en is gemaakt van polyester, spandex en nylon. Directeur van het warenhuis Selfridge: "Ook de mannenmode wordt voor steeds slankere mensen gemaakt, terwijl de meeste mannen steeds dikker worden. Corrigerend ondergoed is ideaal voor hen omdat ze kunnen blijven genieten van hun geliefde bier, zonder dat je dit aan hun figuur ziet."

Strak t-shirt
Een woordvoerdster van Selfridges hoopt dat mannen klaar zijn voor corrigerend ondergoed. "Het is eigenlijk gewoon een strak t-shirt. Het is niet dat we mannen een bh gaan laten dragen. Corrigerend ondergoed voor mannen is een primeur in Groot-Brittannië, het is dus een test. Misschien zullen vrouwen het eerst voor hun partner kopen, tot mannen gewoon raken aan het idee." Het merk is momenteel bezig met het ontwikkelen van corrigerende broeken voor mannen, van andere merken is dit wel al verkrijgbaar. (br.hln)




� Reageer (0)
26-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jessica Simpson ontwerpt voor maatje meer


Jessica Simpson ontwerpt voor maatje meer





http://weblogs.newsday.com/sports/watchdog/blog/jessica-simpson.jpg


Jessica Simpson, de zangeres/actrice die een tijdje geleden heisa opwekte met haar toenemend gewicht, heeft een nieuwe wending in haar carrière gevonden. Ze heeft besloten om designkleding te ontwerpen voor dames met een maatje meer.

Ervaringsdeskundige
Aan het Amerikaanse 'In Style' magazine onthulde ze haar ideeën: "Ik wil kleding ontwerpen die elk figuur flatteren", vertelt ze. "Als geen ander weet ik hoe bepaalde kleding je een verkeerde look geven. Ik ben al zo vaak bekeken en beoordeeld, waardoor ik nu wel weet wat werkt als je wat voller bent. Ik garandeer dat mijn kleding en accessoires elke vrouw laten schitteren".

Gelukkig
Simpson, 28, heeft nog altijd niet gereageerd op de kritieken over haar figuur. De blonde ster ging van maatje 34 naar 42 en kreeg hier tonnen kritiek over nadat ze op het podium verscheen met een flinke boezem en een strakke jeans. Wel smoorde ze, volgens ons, alle kritieken door te stellen dat ze zich supergoed en gelukkig voelt. (br.hln)




� Reageer (0)
25-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe krijg je natuurlijke look met make-up?


Hoe krijg je natuurlijke look met make-up?








De nude-look is niet nieuw in beautyland, maar ook dit seizoen blijft hij trendy. De truc zit hem er in nauwelijks te laten opvallen dat je make-up draagt. Dat is vaak moeilijker gezegd dan gedaan, daarom geven we jullie enkele tips.

Matte look
De modellen bij Prada en Elie Saab gingen allemaal voor de natuurlijke look, met een minimum aan oogmake-up en lipstick. De huid heeft bij deze trend een matte look, kies voor een olievrije dagcrème. Dan beperk je je kans op glans. Helpt dit niet, kun je een olieabsorberende primer onder je foundation dragen. Kies voor een luchtige foundation die je met een borstel aanbrengt. Tinten die erg op je huidskleur lijken als beige of lichtbruin, werken het best bij deze natuurlijke look. Deze kleuren verdoezelen ook goed gezwollen oogleden. Lipstick met een gouden schijn maken het geheel helemaal af. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Push-upbikini voor het strand


Push-upbikini voor het strand


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/02/24/423209/push-upbikini-voor-het-strand_1_515x0.jpg


Nu kunnen je borsten ook schitteren op het strand. Geen lelijke uitgezakte of beugelschreeuwende bikini's meer. Wonderbra, de specialist in sexy lingerie, lanceert nu namelijk een volledig nieuwe strandcollectie, inclusief een push-up bikini.

De collectie bestaat uit heldere, zomerse kleuren gecombineerd met het klassieke zwart en wit. Voor de minder lichaamszekere vrouw ontwierp het lingeriemerk ook een boel bijpassende pareo's en badhanddoeken om die imperfecte lichaamsdelen te kunnen bedekken.

Vanessa Masliah, communicatieverantwoordelijke van Wonderbra, omschrijft de strandcollectie als vrouwelijk en glamoureus. Voor een bikini betaal je gemiddeld 35 euro, een broekje kost 28 euro. De hele collectie is ook online bestelbaar. (br.She)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!