Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



14-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Katie Holmes ontwerpt eerste kindercollectie


Katie Holmes ontwerpt eerste kindercollectie


Katie Holmes brengt binnenkort kinderkleding op de markt. De 30-jarige actrice is met de hulp van styliste Jeanne Yang druk bezig om jurkjes, broekjes en topjes, te tekenen.


Suri
De 2-jarige Suri, dochtertje van Holmes en Tom Cruise, vormt haar grootste inspiratiebron. "Jeanne Yang en ik werken al een jaar aan dit project. Comfortabele kleding is voor ons zeer belangrijk, die uiteraard mooi en schattig blijft. Onze beide moeders konden naaien en dat inspireerde ons".

Holmes heeft nog meer ambities. Ze hoopt ooit een kledinglijn voor vrouwen te ontwerpen. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vrouwen vallen voor de boyfriend jeans


Vrouwen vallen voor de boyfriend jeans


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/13/432021/vrouwen-vallen-voor-de-boyfriend-jeans_7_235x280.jpg


Dat vrouwen graag rondhuppelen in de kleren van hun man is al langer bekend. Niet zelden ritsen we een hemd weg uit zijn kast om in te slapen, of gebruiken we zijn das om onze outfit een speelse touch te geven. Nu kunnen we echter onze eigen mannenbroeken, speciaal voor vrouwen ontworpen, kopen.

De boyfriend jeans is een enorme hit in Hollywood. Sterren als Scarlett Johansson, Katie Holmes en Anne Hathaway houden van de mannelijke look, en dragen dan ook geregeld 'sloppy' jeans.

De boyfriend jeans herken je het beste aan de brede, afgewassen look en de opgestroopte pijpen onderaan. Levi's ontwierp als eerste de mannelijke jeans, die eigenlijk voor vrouwen bedoeld is. De Levi's 501 Boyfriend Original" is een typische jeansbroek die de geest van Levi's uitademt. De tijdloze snit maakt de broek een echte blijver. (br.she)




� Reageer (0)
13-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkellaarsjes blijven een hit voor lente en zomer


Enkellaarsjes blijven een hit voor lente en zomer


 http://img4.imageshack.us/img4/9629/enkellaarjes2kn2.jpg


Ze waren de voorbije seizoenen al een hit voor je voeten. Ontwerpers hebben het enkellaarsje dit jaar in alle mogelijke vormen en kleuren gegoten, zodat we er nog wat langer van kunnen genieten.

Het leuke aan enkellaarsjes is dat je er werkelijk alle kanten mee op kan. Door een stilettolaarsje met punttip te combineren met een skinny jeans, krijg je de looks van een coole glamrock chick zoals Kate Moss. Wie gewaagder voor de dag wil komen, kan haar enkellaarsjes net zoals Victoria Beckham onder een kort jurkje of minirok dragen. Wanneer je ze combineert met een klassieke pantalon, bekom je die chique, zakelijke look voor op kantoor.

En er is goed nieuws voor de fans: de enkellaarsjes werden in het najaar opnieuw gespot op de modeshows, en wel bij kleppers zoals Calvin Klein, Chloe en Balenciaga. Deze revivalschoen uit de jaren tachtig zal komende lente en zomer dus niet aan populariteit of trendgehalte moeten inboeten. Enkellaarsjes maakten de afgelopen twee jaar een flinke evolutie door: van simpel halfhoog naar tal van grappige vormen met veters of bezaaid met studs, pailletten en franjes. Van het mocassinlaarsje met boho-folkallure tot het dramatische victoriaanse veterschoentje: er is voor elk wat wils.

'Trendy schoenkleuren om dit jaar je voeten in te hullen, zijn zandtinten zoals cognac, okergeel en roomwit. Maar ook rood, fuchsia, felgroen, oranje en indigoblauw zijn in', zegt styliste Natalie Van Lijsebettens uit Antwerpen. 'In de zomer verwacht ik vooral dat grijs en taupe het geweldig zullen doen. Bij enkellaarsjes blijven de ronde neuzen erg trendy, maar ook de korte spitse punt mag weer. De puntneus gaan we trouwens meer en meer zien in combinatie met een platte zool. Wat me ook opvalt, is dat de hakken dit jaar voornamelijk recht van vorm zijn. Vooral de overslaglaarsjes, met flapjes aan de zijkant, zijn een groot succes. Een nieuwigheid binnen de enkellaarsjesvorm is een soort van pump met schacht rond de hiel. De schattige veterlaarsjes zullen de winkels massaal overspoelen. Stoere westernboots maken hun comeback, maar dan in een nieuw jasje: met V-uitsnijding vooraan. Qua materiaal gebruiken de schoenontwerpers vaak gladde leersoorten en luxueuze daim in zandkleuren. Opmerkelijk is de mix van speciale materialen. Men combineert bijvoorbeeld krokodillenleer met daim. Metalen studs waren vorig seizoen al populair; die trend wordt nu doorgetrokken. Ontwerpers smukken de enkellaarsjes ook op met overlappende laagjes, banden of rimpels op de neus', zegt Van Lijsebettens. (br.het Nieuwsblad)




� Reageer (0)
12-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Personaliseer je Louis Vuitton tas

Personaliseer je Louis Vuitton tas



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/11/430949/personaliseer-je-louis-vuitton-tas_7_235x280.jpg



Alsof het nog niet genoeg bevrediging geeft om met een eigen Louis Vuitton tas aan je arm rond te lopen, kan je nu ook het lederen hebbeding laten personaliseren met je eigen initialen. Van een inventieve beveiligingsmanier gesproken.

Het Franse luxemerk Louis Vuitton gaat wel erg ver om zijn klanten te plezieren. Zo kan je sinds kort eindelijk je eigen initialen op je tas laten drukken. De letters worden via een speciale 'hot stamping techniek' op je tas gedrukt, waardoor het logo levenslang meegaat en nooit vervaagt.

De techniek werd al toegepast voor kleine hebbedingen zoals portefeuilles, maar wordt nu voor het eerst gebruikt voor de luxueuze handtassen. De druktechniek bestaat voorlopig echter maar voor 2 modellen: de speedy 0 en de Keepall Bandouli 55, elk zo'n 700 euro waard. Voor het drukken van je initialen betaal je nog eens een kleine 300 euro.  (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend: legging voor mannen

Trend: legging voor mannen





Russel Brand
Russel Brand







Mannen kopiëren steeds meer vrouwentrends: vorig jaar kwamen er voor hen panty's, mascara, rokken en nagellak op de markt. Nu is de nieuwste hype iets wat tot voor kort enkel balletdansers en foute rockzangers mochten dragen: de legging. Dappere mannen hangen hun baggy jeans aan de haak en ruilen hem voor een glitterende en strakke broek.

Megging
Vijf jaar geleden introduceerde de ontwerper Hedi Slimane voor Dior Homme de strakke broeken voor mannen. Nu is de skinny jeans al helemaal ingeburgerd, maar veel mannen moesten toch even wennen. Maar fashionable mannen nog een stapje verder, zij wagen zich aan de 'megging', de legging voor mannen. Je ziet ze al volop op de catwalk, in de modebladen en bij enkele dappere celebs. Zo is Russel Brand, een bekende Britse komiek, een grote fan van dit mode-item.

Zeemeermin
De Britse journalist Jonathan Heaf durfde het aan en besloot één dag een zwarte legging met pailletten van de Belgische ontwerper Martin Margiela te dragen. "Ik voelde me als een boosaardige zeemeermin, mijn benen leken net een visstaart. Maar ik kreeg geweldige reacties. Mooie meisjes lachten naar me, bouwvakkers floten me na en mijn collega's gaven me complimenten. Ik voelde me goed in mijn legging, ik was plots een fashionable man. Tot mijn vriendin me zo zag. Ze zei dat mijn broek haar ogen pijnigde."

Kwestie van tijd?
Is de 'gewone' man bereid zich te hijsen in een strakke, niets verhullende broek? Het duurde ook enkele jaren voor het item bij vrouwen aansloeg, het kan dus gewoon een kwestie van tijd zijn tot alle mannen op straat paraderen met een legging. (br.hln)




� Reageer (0)
11-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgen verbazen op de catwalk in Parijs


Belgen verbazen op de catwalk in Parijs


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/8/1/14/album_large_843779.jpg



Verschillende Belgische ontwerpers stellen hun creaties voor komende winter voor op de catwalk in Parijs.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/11/6/6/album_large_843801.jpg
Nina Ricci



De show van Belgische ontwerper Olivier Theyskens voor Nina Ricci vond in een oud fabriekspand plaats. De kleurrijke ontwerpen staken goed af tegen het grijze décor. Theyskens verbaasde het publiek met zijn fantasierijke collectie. De ontwerper werkte vooral met het silhouette van de zandloper, hij gebruikte wol, cashmier, Lurex en brokaat. Ook de schoenen vielen ontzettend om: gigantische plateauschoenen van minstens 25 centimeter, zonder hielen.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/14/9/9/album_large_843804.jpg
Nina Ricci


"Ik heb me bij deze collectie geconcentreerd voornamelijk op de vormen. Ik wilde dat de modellen heel groot leken. Daarom ging er speciale aandacht naar de schoenen: ik werkte met pailletten, kleurrijk leder en opvallende hakken." De modellen die op de catwalk leken iets weg te hebben van aliens, dankzij vreemde hoedjes en hoofddeksels. De jurken hadden vloeiende lijnen, de jasjes daarentegen scherpe, strakke lijnen en brede schouders.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/8/4/album_large_843769.jpg
A.F. Vandevorst


Vandevorst
De collectie van A.F. Vandevorst staat in schril contrast met die van Theyskens. We zagen weinig kleur op de catwalk en vloeiende lijnen. Ook leek de ontwerper inspiratie te hebben opgedaan in de paardenwereld. De pofbroeken hadden iets weg van de exemplaren die ruiters dragen. En door het speciale ontwerp van de schoenen leken de modellen paardenpoten te hebben. Ook bevestigt de ontwerper dat bont weer helemaal terug is. (br.nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/2/12/8/album_large_843773.jpg





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Papa Paul klapt voor zijn Stella


Papa Paul klapt voor zijn Stella


http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2009/03/10/A12_PAUL_PN.MM.jpg


Fotografen hadden gisteren bij het Parijse modedefilé van Stella McCartney bijna meer oog voor wie er op de eerste rij zat, dan voor wat er op het podium gebeurde.
Zo had papa Paul McCartney zijn nieuwe vriendin Nancy Shevell meegebracht (foto boven) , en tekenden ook popsterren Kanye West en Pink en filmactrice Salma Hayek present. Een trotse vader McCartney stond als eerste recht om te applaudisseren.

 
 http://albums.hbvl.be/publish%5CParijse%20Fashion%20Week%20Stella%20Mc%20Cartney%5CPR%5COOG200903100070H_.JPG

 

Dochterlief presenteerde een nieuwe herfstcollectie, maar die zag er bij momenten zeer luchtig uit  . Het Vlaamse topmodel Hanne Gaby Odiele liep inmiddels ook weer in de kijker. Zij defileerde voor de grote Christian Lacroix


http://albums.hbvl.be/publish%5CParijse%20Fashion%20Week%20Stella%20Mc%20Cartney%5CPR%5COOG200903100066H_.JPG



http://albums.hbvl.be/publish%5CParijse%20Fashion%20Week%20Stella%20Mc%20Cartney%5CPR%5COOG200903100072H_.JPG




� Reageer (0)
10-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antiroos shampoo werkt door na gebruik


Antiroos shampoo werkt door na gebruik


http://img17.imageshack.us/img17/84/haarv.jpg


Anti-roos shampoo werkt door, ook als er gestopt wordt met het gebruik ervan. Een onderzoek van Procter&Gamble bewijst dat.
Het ingrediënt pyrithione zinc, dat in elke antiroos shampoo zit, verliest zijn werking niet.

Dermatologen
Uit een rondvraag bij dermatologen in verschillende landen, blijkt dat tweederde van hen veronderstelde dat de werking na drie maanden minder werd. Dit omdat het lichaa gewend raakt aan de werkende stof.

Test
De onderzoekers testten hierop twee prodcuten met pyrithione zinc ingrediënt, tegen twee placeboproducten gedurende 24 weken. Na deze test bleek de werking van de eerste twee producten effectief, ook als er een langere periode mee werd gestopt.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mode heeft ook de crisis in de bol


De mode heeft ook de crisis in de bol


http://img3.imageshack.us/img3/1575/gekleurd.jpg



http://img10.imageshack.us/img10/835/mode2.jpg
Ontwerpers zijn in deze tijd voorzichtig. De winterkleuren zijn donker en somber. Op de foto een creatie van Dries van Noten. Foto EPA


De kredietcrisis laat zich ook in de mode gelden: ontwerpers zijn voorzichtig. De winterkleuren zijn donker en somber, de kleren ingetogen chic.

Mode is een kwestie van zakendoen, ook in tijden van recessie. Aan de buitenkant zie je het niet af, want rond de catwalks in de Parijse modeweek domineren nog steeds hoge hakken, opzichtige brillen en breedgeschouderde jasjes, maar iederéén praat over de kredietcrisis.

Nu al - we zijn pas halverwege - wordt de week een 'best of' genoemd. Veel ontwerpers kiezen ervoor voort te borduren op een bestaande stijl in plaats van te verrassen met iets compleet nieuws. Geef ze eens ongelijk. Het is eerder een tijd om te oogsten dan te experimenteren.

Zo was de show van Ann Demeulemeester precies wat van de Belgische ontwerpster verwacht wordt. Veel zwart, veel laagjes, veel wikkels en knopen. Gebaseerd op een vrouwbeeld dat het midden houdt tussen rockchick en clochard. Het is te makkelijk om dat saai te noemen.

Demeulemeester is wél een ontwerpster met een eigen stijl die nogal en vogue is: zwart en niet heel seizoensgebonden. Een kledingstuk van Demeulemeester kan makkelijk een paar jaar mee. Lekker als een jasje een paar duizend euro kost.

Nog zo'n ontwerper die er trots op is dat zijn kleding jaren meegaat: Dries Van Noten. Na de veelgeprezen show van een half jaar geleden, gold Van Noten als een van de 'hottest tickets in town'.(br.parool.nl)




� Reageer (0)
09-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeanstrends voor 2009 op een rijtje


Jeanstrends voor 2009 op een rijtje




Gescheurde jeans van Topshop.
Gescheurde jeans van Topshop.


Eighties jasje van Topshop.
Eighties jasje van Topshop.


Rokje bij asos.com.
Rokje bij asos.com.


Schoenen bij asos.com
Schoenen bij asos.com


Trendy Jessica Alba.
Trendy Jessica Alba.


Deze lente is jeans onmisbaar in je garderobe. Gelukkig kan je denim op talloze verschillende manieren dragen, zodat hij bij elke soort vrouw past. We je enkele zodat je trendy met jeans bent.

Details
Deze lente zal jeans niet weg te denken zijn. Je kan het heel chique dragen of je look net heel vrouwelijk maken met vrolijke jurkjes of een zwierig rokje. Maar je kan je outfit er ook wat stoerder maken door voor rock te gaan. Het zit hem deze lente vooral ook in de details: een armband van denim of sleehakken uit jeansstof. Laat je creativieit de vrije loop.

Broeken
Voor je broeken maakt het model niet uit, de kleur is des te belangrijker. Deze lente moet je voor een gebleekte jeans gaan, in je broek mogen wat scheuren en gaten zitten, zoals we op de catwalk zagen bij Balmain. Dat maakt het geheel net iets stoerder. Je kan een dure broek in de winkel kopen, maar waarom ga je niet zelf aan de slag met een vintage exemplaar dat je zelf aanpast? Wil je er echt helemaal voor gaan, maar dit is wel voor durvers, dan ga je voor de jumpsuit van jeans.

Jasje
Als je slechts voor één denim item wil gaan, kies dan het jeansjasje. Het maakt je fleurige zomerjurkje een tikkeltje stoerder en het combineert geweldig met een classy broek. Kies voor een kort, vintage exemplaar dat zo uit de eighties of nineties lijkt te komen. (br.nina)




� Reageer (0)
07-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Echte mannen dragen snorren


Echte mannen dragen snorren

???




Clark Gable.
Clark Gable.


Het zat er al een tijdje aan te komen: de terugkeer van de snor. Op de rode loper pronkten idolen als Brad Pitt, Mickey Rourke, Sean Penn en Josh Brolin met een even smal exemplaar als hun voorbeeld Clark Gable. Is de snor hiermee weer cool?

Catwalk
Mode-ontwerpers voorspelden al langer de terugkeer van de snor en de bakkebaarden. Het was de Belgische ontwerper Dirk Bikkembergs die zijn modellen een tijdje geleden liet paraderen met een heuse snor. Backstage werd er geplakt en geknipt opdat alle mannen van dergelijk accessoire werden voorzien.

Meer macho
Naar verluidt zou Bikkembergs de snor hebben gekozen omdat dit het enige is dat een vrouw niet kan hebben. De man zou te vrouwelijk ogen en daarbij werd het tijd om de macho weer in het leven te roepen.

Smal
Of vrouwen verzot zijn op dergelijke trend, blijft nog maar de vraag. Mannen die het extra haarstukje een gemakkelijke oplossing vinden, zijn eraan voor de moeite: een snor vraagt onderhoud en zorg. Volgens de nieuwste mode mag deze niet te dik ogen, is ze perfect geknipt, zit ze net voorbij de mondhoeken en hoort ze gestyled. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Olivier Strelli neemt 22 winkels over in Frankrijk


Olivier Strelli neemt 22 winkels over in Frankrijk




De Belgische modeketen Olivier Strelli heeft 22 winkels overgenomen in Frankrijk. Dat maakte het bedrijf vandaag bekend.

4 nieuwe shops in Parijs
In Parijs komen er binnenkort vier nieuwe winkels bij. Olivier Strelli krijgt daarnaast ook een aanwezigheid in tal van grote steden bij onze zuiderburen, zoals Bordeaux, Rijsel, Nice of Toulouse. De openingen zijn voorzien voor eind deze zomer.

"De overnames kaderen in de commerciële strategie die twee jaar geleden werd uitgetekend", zegt het bedrijf in een persbericht. De klemtoon van Olivier Strelli zal in 2009 hoofdzakelijk op Frankrijk liggen. (br.hln)

 

� Reageer (0)
06-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walter Van Beirendonck ontwerpt hippe fietstas


Walter Van Beirendonck ontwerpt hippe fietstas







Modeontwerper Walter Van Beirendonck heeft een funky fluo fietstas ontworpen. Alleen wie deelneemt aan de fietspromotiecampagne 'Met Belgerinkel naar de Winkel' kan dit unieke stuk bemachtigen.

Felle groene kleur
Van Beirendonck borduurt met de fietstas voort op de collectie 'Glow' die hij eerder dit jaar op de catwalk presenteerde. "Met de fiets kun je iets vertellen over jezelf, net zoals je dat doet met de kleren die je draagt." De fietstas draagt de slogan 'Smile+Bike' en heeft een felle groene kleur. "Ik fiets zelf graag," vertelt Van Beirendonck, "ik rij met zo'n typische oude Hollandse fiets. Ik word gewoon vrolijk als ik het doe." Eerder al ontwierp Van Beirendonck fluo hesjes voor Levenslijn en tekende hij de T-shirts van de drie presentatoren van Music For Life.

Dubbele winst
De fietstas levert dubbele winst voor het milieu: je fietst en je kunt de boodschappen bovendien zonder wegwerptas naar huis meenemen. De tas haak je vlot aan de bagagedrager en dankzij de schouderriem neem je hem zo mee de winkel in.

Met Belgerinkel naar de Winkel
'Met Belgerinkel naar de Winkel' staat in 2009 in het teken van de mode. De campagne gaat van start tijdens de Naked-modeshow op 16 mei in de Kammenstraat te Antwerpen. Naked volgt Laundry Day op in de Kammenstraat. Jonge amateurmodellen presenteren dan de ontwerpen van Walter Van Beirendonck op de catwalk. De geshowde stukken en enkele fietstassen kun je nog dezelfde dag kopen in een Naked-shop. De volledige opbrengst gaat naar de daklozenorganisatie Kamiano.

Wie van zaterdag 16 mei tot 20 juni met de fiets gaat shoppen bij de deelnemende lokale handelaars in heel Vlaanderen, kan zegels sparen om de fietstas te bemachtigen. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Milaan fashionweek trends komende winter


 Milaan fashionweek trends komende winter


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/eighties.jpg
Jaren ’80 @ Giorgio Armani en Aquilano Rimondi


Hoe reageren modeontwerpers op de crisis, dat was de grote vraag die iedereen bezig hield bij aanvang van het nieuwe showseizoen. Inmiddels is na het zien van de shows in Milaan duidelijk dat komende winter (2009/2010) in het teken staat van drie overheersende trends: de jaren ‘80, de luxe-kalmte en de sexy punk look.

De eighties flashback werd in New York ingezet door Marc Jacobs, en krijgt in Milaan aanhang door onder andere Armani en Alexander Dell Acqua. Jasjes met brede schouders en jurken met riante pofmouwen zijn komend seizoen hoogst waarschijnlijk niet aan te slepen!

Ook leatherlooks waren razendpopulair op de catwalk in Milaan. Want, zo vertelde Roberto Cavalli aan IHT: ”je moet in de aanval om te kunnen winnen.” En dus wapent Cavalli zich tegen de crisis met sterke, sexy vrouwen gehuld in leren lieslaarzen, net als Gucci, onder het mom van ’sex sells’.

Gelukkig was er ook rust op de catwalk. Een luxe-kalmte die zich uitte in rijke it-jurken en jassen gemaakt van kostbare materialen en zichtbaar vakmanschap. Zowel Fendi, Versace, Salvatore Ferragamo en Bottega Veneta voegden zich in deze trend.

Ook Prada en Jil Sander reageerden op de turbulente tijden door het rustig aan te doen en met minimale middelen een maximaal effect te creëren. Miuccia Prada vertok er voor naar het platteland en Jil Sander bouwde aan een nieuwe toekomst met een zeer architectonische collectie. Beiden showden jassen en jurken in stevige materialen vol van eenvoud.

Aanwezig in alle bovenstaand genoemde collecties: de it-coat die bescherming biedt tegen ’zwaar weer’. Kopen dus: die aaibare, lange (wollen) jas tot over of op de knie, het liefst in zwart of cameltint.

En dan kleur, of het gebrek er aan. Grijs en zwart blijven. Zwart/wit combinaties waren poplulair bij Gucci, Dolce & Gabbana en Moschino en aardetinten en nudes bij Prada en Jil Sander. Al met al presenteerde Milaan een vrij sober kleurbeeld, met enkele hyper felle uitspattingen als fuschia, Ferrari rood, helblauw en geel bij Pollini, Versace en Blumarine.

Milaan fashionweek trends winter 2009/2010 in beeld:



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/richnessmarniburberry.jpg
Rijk gemixt @ Fendi en Marni

itcoat.jpg
De aaibare, luxe camelcoat @ Max Mara en Jil Sander


glamourdresses.jpg

Glamourjurken bij Versace en Bottega Venetta


trendbikerchiq.jpg
Biker chique en leather looks bij Versace en Roberto Cavalli


breightbricht1.jpg
Felle tinten bij Versace en Blumarine


spots.jpg
Zwart wit bij Moschino en Dolce & Gabbana

(br.styletoday)




� Reageer (0)
05-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Model huilt op catwalk van Jil Sander

Model huilt op catwalk van Jil Sander




Het model Auguste Abeliunaite ging al huilend de catwalk op tijdens de show van het modemerk Jil Sander. Waarom het model enkele tranen liet is nog niet duidelijk.



Tranen

Jil Sander stuurde het Litouwse model twee keer de catwalk op om zijn nieuwste wintercollectie in Milaan te showen. Beide keren merkte het publiek tranen op die langs het gezicht van het model liepen. Dit modeseizoen vielen en struikelden al talloze modellen door de torenhoge hakken van de creaties. Achter de scènes van de verschillende Fashion Weeks zijn klagende modellen ook geen uitzondering. Maar het is een primeur dat een model huilt tijdens de show, meldt nu.nl.

Raadsel
Volgens een woordvoerder van het modemerk huilde Auguste helemaal niet. Toen hij een foto als bewijs kreeg, zei hij dat hij van niets wist en er ook niets over gehoord had. De reden van de huilbui is nog steeds een raadsel. (br.hln)




� Reageer (0)
04-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Schollsandalen blijven hip


Schollsandalen blijven hip























Scholl, de orthopedische sandaal, bestaat vijftig jaar. Maar dat valt niet te merken. Het oubollige imago van toen maakt plaats voor een modieuze look die hipper is dan ooit.

Italiaan
Wie in wil zijn, loopt al enkele jaren rond met een stel Birckenstocks of Scholl. Niet alleen zijn ze gezond en trainen ze de benen, ze ogen steeds moderner en gestroomlijnder. Scholl ging een samenwerking aan met de Italiaanse ontwerper Diego Dolcini en dat was te merken. De hak werd hoger en de vorm mooier.

Sex and the City
Wie al vijftig jaar op de modemarkt meespeelt, mag zichzelf een 'klassieker' noemen. Vooral toen actrice Sarah Jessica Parker in 2005 met een exemplaar liep te pronken in de succesvolle tv reeks Sex and the City, steeg de vraag gevoelig.

Succes
Het oubollige imago verdween en de omzetcijfers gingen omhoog. Het aantal verkooppunten verdubbelde in enkele jaren tijd. Dit jaar alleen al worden tachtig nieuwe verkooppunten geopend. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De liefde van Ralph Lauren


De liefde van Ralph Lauren


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/04/427593/de-love-van-ralph-lauren_7_235x280.jpg


Ralph Lauren heeft een nieuw luxeparfum op de markt gebracht: Love, Ralph Lauren. Love is het meest kostbare en exclusieve parfum dat Mr. Lauren ooit creëerde. Het accent van het parfum ligt op hét symbool van de liefde: de roos.

Het gaat over een bloemengeur, meerbepaald over de zeldzame en zeer dure Bulgaarse Roos. De bloemen worden al sinds de 16e eeuw gekweekt in de Vallei der Rozen in Bulgarije en bloeien slechts een keer per jaar tegen het einde van de maand mei. Om ervoor te zorgen dat de olie van de hoogste kwaliteit is, worden enkel de mooiste knoppen geplukt. Love wordt delicaat geaccentueerd door de Chinese Magnolia, vervolmaakt door gouden Amber en sandelhout, en verrijkt met boter van de Iriswortel.
Hartje

Als vorm voor de flacon koos Mr. Lauren voor een hart, het universele symbool van de liefde. Ze wordt met de hand gemaakt, beschilderd en heeft een perfecte amethist op de dop. De luxe-editie bestaat een dop in 24-karaats goud. De luxe-editie Love 15ml Amethyst kost 3059 euro.
"De ultieme expressie van het leven"

Ralph Lauren droomde al lang van een kwaliteitsvol luxeparfum. "Dit parfum ligt me na aan het hart. Love is de ultieme expressie van het leven. Niets kan ermee vergeleken worden. De geur werd gecreëerd met de grootste aandacht voor details en kwaliteit. Het is een juweeltje," besluit Ralph Lauren.  (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintercollectie Versace


Wintercollectie Versace


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/7/13/7/album_large_835342.jpg



Luchtige cocktail- en avondjurken, met hier en daar een trenchcoat: dat was de wintercollectie van Versace tijdens de modeweek in Milaan. Sobere kleuren voerden de boventoon: zwart, grijs en verschillende tinten blauw.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/12/16/8/album_large_835328.jpg



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/13/0/9/album_large_835329.jpg


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/9/13/5/album_large_835325.jpg

(br.nina)




� Reageer (0)
03-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New Look Beurs


New Look Beurs voor het betere knip- en snijwerk




Chirurgie, injecties, correcties, transplantaties en make-overs zijn geen taboe meer. Wie vragen heeft over alle knip, snij- en plakwerk binnen de cosmetische industrie, rept zich op 7 en 8 maart maar beter naar de My New Look Beurs. Daar wordt een pak informatie geboden over de nieuwste trends en realisaties voor wie er mooier en stralender wil bijlopen.

Borstvergrotingen
Vrouwen aarzelen minder lang om aan hun lichaam te laten sleutelen. Het is een feit dat de borstvergroting heel populair blijft en de trend gaat naar steeds grotere cupmaten. Bovendien doen steeds meer vrouwen beroep op de vagina- en labiaplastie. Ook de vraag naar wat de smile make-over genoemd wordt, neemt voortdurend toe. Het gaat hier om een odontologische methode die bedoeld is om een heel nieuw gebit te creëren, vooral door middel van laserbehandelingen met het oog op een stralend nieuwe glimlach.

Laser
Wie het over lichaamscorrectie heeft, bedoelt niet perse een chirurgische behandeling. Daarom zijn de lasermethodes sterk in opmars : ze laten weinig of geen sporen meer achter, zijn minder radicaal, vragen weinig of geen herstelperiode en kunnen onder plaatselijke verdoving worden toegepast. Allemaal argumenten die bijzonder aantrekkelijk zijn. Het zijn trouwens vooral deze "minder invasieve" technieken die op My New Look voorgesteld zullen worden. Met de nodige demonstraties om de werking duidelijk aan te tonen.

Mannen
Steeds meer mannen zetten de stap. Nog niet zo lang geleden was de verhouding mannen/vrouwen die beroep deed op dit soort behandelingen 10/90. Vandaag ligt dit verschil op 30/70. Ook de heren geven zich vandaag de dag graag over aan allerlei anti-aging behandelingen. Zowel de injectables (botox, fillers) als de meer radicale ingrepen zoals de pectorale(borst) implantaten, winnen aan populariteit. Maar hét grootste succesverhaal blijft de haartransplantatie. Ook op dit gebied evolueren de technieken. Vandaag wordt een revolutionair alternatief geboden door de transplantatie van haarstamcellen.

Succes
In het steeds groter wordende aanbod is het nog moeilijk om door het bos de bomen te zien. Het is onder andere om dit gebrek aan informatie te overbruggen en om een bredere kijk te geven, dat My New Look in 2008 het levenslicht gezien heeft. Een initiatief dat succes kent want verleden jaar kwamen er meer dan 4.000 bezoekers naar Kortrijk op zoek naar concrete antwoorden op hun vragen.

Info
Zaterdag 7 en zondag 8 maart van 10u tot 18u, Kortrijk Xpo  (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sexy, sterke vrouwen bij Cavalli


Sexy, sterke vrouwen bij Cavalli


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/4/2/album_large_834347.jpg



Cavalli zet net als Prada een sterke vrouw neer op de catwalk in Milaan. De ontwerper gebruikt voor de komende wintercollectie veel leer en dijenhoge stiletto's, dit in combinatie met ultrakorte rokjes maakte het tot een sexy geheel. Ook de lange jurken van Cavalli waren door hun transparante stof superuitdagend.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/5/3/album_large_834348.jpg



Je kunt de collectie in enkele woorden samenvatten: stoer, punk, agressief en sexy. De tunieken van Cavalli hadden veel weg van maliënkolders, deze bedekten nauwelijks de kont van de modellen. De ontwerper deinst ook niet voor PeTA terug, hij maakte veel gebruik van bont.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/0/13/album_large_834343.jpg



De accessoires kregen eveneens veel aandacht, de ontwerper ging voor minimalistische handtassen met spijkers die niet veel groter dan een portefeuille waren. (br.nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/2/0/album_large_834345.jpg





� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!