Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



02-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roze huidskleur geeft gezonde indruk


Roze huidskleur geeft gezonde indruk





Niet voor niets smeren dames graag een vleugje blusher op de wangen. Vrouwen met een rozige huidskleur, worden immers gezonder en aantrekkelijker ingeschat. Een recente studie toont dat aan.

Onderzoek
Vrijwilligers dienden aan de Universiteit van St. Andrews digitale foto's te bewerken om de subjecten een gezonde indruk te geven. Vrijwel alle deelnemers voegden meer rode tinten toe aan elk gelaat. De vrouwen kregen allen meer kleur toegediend dan de mannengezichten.

Zuurstofrijk
Wie gezond is, heeft zuurstofrijk bloed en dat zie je, weliswaar subtiel, aan de tint van de huid. Onderzoekers zijn verwonderd dat vrijwel alle vrijwilligers deze verschillen kunnen opmerken.

Tips
De gelaatstint is belangrijker dan gedacht om de andere aantrekkelijk te vinden. Om die begeerde roze tint te verkrijgen, raden de onderzoekers aan voldoende te bewegen en te stoppen met roken.(br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bruidjes vallen voor Sex and the City-jurk


Bruidjes vallen voor Sex and the City-jurk




http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/01/440654/bruidjes-vallen-voor-sex-and-the-city-jurk_1_515x0.jpg


Fans van de film Sex and the City herinneren zich zeker de memorabele jurk die het hoofdpersonage Carrie Bradshaw, vertolkt door Sarah Jessica Parker, droeg tijdens haar huwelijk met Mister Big. De jurk, ontworpen door Vivienne Westwood is twee jaar na uitbrengen razend populair bij toekomstige bruidjes.

"De Carrie bruidsjurk komt van onze Herfst/Wintercollectie 2007. De jurk was het pronkstuk van de lijn, en omvatte alles waar het merk Vivienne Westwood voor staat. Hij was al geliefd bij de kenners, maar sinds hij is opgedoken in de Sex and the City film is hij razend populair bij aanstaande bruidjes", vertelt de woordvoerder van Westwood tegen Vogue.

Online kunnen ze de vraag naar het iets kortere model niet bijhouden, en ook in de winkel zelf loopt het storm voor de peperdure jurk. Omdat de jurk namelijk volledig met de hand gemaakt wordt betaal je maar liefst 12.000 euro voor het hebbeding.(br.she)




� Reageer (0)
01-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modewereld niet klaar voor kleine modellen


Modewereld niet klaar voor kleine modellen





Presentatrice van America's Next Topmodel Tyra Banks wilde voor het nieuwe seizoen van de serie enkel 'kleinere' modellen selecteren. Maar haar plannen zullen geen werkelijkheid worden omdat de modewereld vurig reageerde en hier niet klaar voor blijkt te zijn.
 


 



Kate Moss uitzondering

Agent Ellis, die al talloze topmodellen ontdekte, vindt het een belachelijk idee, meldt styletoday.nl. "Meestal vind ik mijn modellen gewoon op straat, dan heb ik geen speciale eisen, ik pin mij niet vast op één specifiek type. Maar wat de lengte betreft, ligt dat toch nog anders. Naar iemand die kleiner is dan 1,70 meter, kijk ik zelfs niet. Dat is een absoluut minimum. Kate Moss is één van de enkelingen die het zo ver geschopt heeft met een klein postuur. Maar zij is een uitzondering omdat ze voor de rest echt alles mee heeft." (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss ontwerpt lentecollectie vol folklore


Kate Moss ontwerpt lentecollectie vol folklore


http://img8.imageshack.us/img8/5940/katemossl.jpg



Kate Moss is al aan haar negende modeseizoen toe voor de Britse modeketen Topshop. Ze ontwierp al rockstukken, ultrakorte hotpants en jurken met klauwen van een luipaard. Maar mode-experts roepen haar nieuwste collectie nu al tot haar grootste hit uit. Folkloristische bloemenprints zetten deze keer toon in de lijn die op 2 april gelanceerd wordt.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/14/8/10/media_l_886915.jpg
Een voorproefje van de lentecollectie die op 2 april gelanceerd wordt


Prints
Kate Moss ging voor haar nieuwste lentecollectie aan de slag met heel wat prints. De lijn oogt heel fris en een tikje folkloristisch. Ze herwerkte drie bestaande Libertypatronen en noemde één van hen 'Lilabell' naar haar dochtertje Lila. Er is ook nog de Kate Nouveau en de Poppy, die heel fris en schattig oogt.

Gillende fashionista's
Verder bevat de collectie korte jasjes en lange elegante avondjurken. Je moet er helaas wel wat voor over hebben, voor de jurken betaal je ongeveer 280 euro. De lancering van de lijn van Kate Moss gaat traditioneel gepaard met een horde gillende fashionista's die om 9 uur 's ochtends al aan de deuren van Topshop staan te drummen, dat zal dit jaar niet anders zijn. Wil je toch je slag slaan en een stuk van dit topmodel scoren, probeer het dan via de webshop. De collectie wordt gelanceerd op 2 april.






� Reageer (0)
31-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo draag je rode lippen in stijl


Zo draag je rode lippen in stijl


http://img9.imageshack.us/img9/6208/lippen.jpg




Rode lippen raken blijkbaar nooit uit de mode. Dit seizoen is het niet anders, rood gestifte lippen werden overal gesignaleerd op de catwalks.


Crisis
Rode lippen zijn hotter dan ooit. Volgens sommigen heeft de crisis daarmee te maken. Zo zou de financiële crisis ons naar meer make-up en rode lipstick, doen grijpen. Grote aankopen moeten eraan geloven en mensen verwennen zich liever met kleinere luxeproducten als cosmetica. Deze 'lipsticktheorie' is ontwikkeld door ene Leonard Lauder, een voormalig topbestuurder van Estée Lauder.

Wat de reden van zoveel succes ook is, rode lipstick geeft een supervrouwelijke look. Eén nadeel: rode lipstick oogt mooi, maar kan, bij verkeerd gebruik, je er doen bijlopen als een clown.

1. Het geheim zit in de rest van je gezicht. Hoe bleker de huid, hoe meer dat je lippen er clownesk zullen uitzien. Vooral op de ogen en de wangen ben je zuinig met make-up. Hou het voor de rest vooral zeer fris. Bij rode lipstick hoort een mooie huid, beetje mascara, eyeliner en een rozige blush.

2. Wil je de juiste tint vinden, kijk dan naar de ondertoon van de huid. Die huid kan warm of koel zijn. Warme types hebben gelige, olijfkleurige en donkere ondertonen. Ook bruinen ze makkelijk. Koelere dames zien er bleker uit met rozige ondertonen en neigen sneller te verbranden in de zon. Ben je een warm huidtype, ga je op zoek naar een lipstick met oranje en bruine ondertonen. Een koeler huistype is beter af met een lippenstift die blauwe of rozige ondertonen bevatten. Uiteindelijk zie je meteen welke tint bij je past. Een goede kleur laat je gezicht spreken. Een verkeerde kleur maakt grauw, moe en bleek.

3. Voordat je rode lippenstift aanbrengt, scrub je de lippen met een tandenborstel. Zo voelen ze mooi glad aan. Breng vervolgens lippenbalsem aan om je lippen te hydrateren zonder dat ze plakkerig of glossy aanvoelen.

4. Een lippotlood in exact dezelfde kleur als je lippenstift, is een must, zo omlijn je het geheel netjes. Neem eventueel een potlood met een tintje lichter, maar nooit, zeker nooit, een tint donkerder.

5. Laat zware eyeliner achterwege, maar gebruik wel mascara. Bruin voor blondines en roodharigen, zwart voor brunettes en zwartharigen. Gebruik op je gezicht een subtiel gekleurde poeder of foundation en werk af met een al even subtiele blusher.   (br.nina)




� Reageer (0)
29-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijf opmerkelijke lentebroeken



Vijf opmerkelijke lentebroeken


http://triton.imageshack.us/Himg4/scaled.php?server=4&filename=harembroek.jpg&xsize=640&ysize=480
De harembroek
 
 
 
Deze lente passeren aparte modellen de revue: van harembroeken tot hippiebroeken. Wie draagt wat?

1. De 'cigarette-leg' broeken staan mooi bij sterren als Victoria Beckham en model Agyness Deyn. Voor het eerst ontworpen door Alexander Mc Queen, oogt de broek superstrak en vallen de pijpen recht naar beneden om te eindigen op de enkels. Ondanks de slanke snit, kunnen heel wat dames deze broeken aan. Probeer te combineren met een vrouwelijk topje en plateauzolen.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/16/12/13/media_l_884998.jpg
Mooi strak tot aan de enkels



2. Wil je een wijdere look, opteer dan voor de peg-legs. Deze snit valt wijd uit bovenaan en versmalt aan de onderkant. Ook ligt de taille hoger en worden de enkels extra benadrukt. Elk figuur kan ermee weg. Draag ze met hoge hakken of met platte schoenen. Nooit met middelhoge hakken, want dan oog je gekrompen. Een strakke top is essentieel. Wijdere bovenkleding, gedragen op dit model, doet je er zwaarder uitzien.



Peg legs.
Peg legs.
 



3. Dhoti broeken en harembroeken zijn beslist in dit seizoen. Heel wat ontwerpers hebben ze in hun collectie en celebs volgen massaal deze trend. Deze broeken staan iedereen, zolang je aandacht hebt voor wat je erop draagt. Draag er hoge hakken onder en een strak topje of korte blazer om mooi in balans te blijven.



Juiste combinatie is belangrijk bij harembroek.
Juiste combinatie is belangrijk bij harembroek.



4. Wijde pijpen zijn terug en is allicht de meest in het oog springende trend. Deze broeken flatteren iedereen. Kate Moss, Nicole Ritchie en Victoria Beckham lijken verzot op de hippietrend. Ze verlengen alvast je benen, zeker in combinatie met superhoge schoenen.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/14/10/11/media_l_884996.jpg
Duidelijkste lentetrend: brede pijpen.


5.
Wil je een slobberige indruk, ga dan voor de 'boyfriend jeans' . Deze broek is is te herkennen aan de brede, afgewassen look en de vaak, opgestroopte pijpen onderaan. De denim oogt zeer mannelijk, die casual oogt met platte schoenen of sandalen eronder, meer elegant met hakken.  (br.Nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/11/12/media_l_884997.jpg
Mannelijke look met de boyfriend jeans




� Reageer (0)
28-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cat Power wordt model voor Levi's


Cat Power wordt model voor Levi's


http://triton.imageshack.us/Himg14/scaled.php?server=14&filename=catpower.jpg&xsize=640&ysize=480


De Amerikaanse singer-songwriter Cat Power staat dit voorjaar model voor de nieuwe voorjaar- en zomercollectie van Levi Strauss & Co.

Levi's Red Tab putte inspiratie uit het gevoel van vrijheid dat leefde in de jaren '70 en komt met een collectie 'sun-faded-jeans' met een vintage uitstraling.

De collectie bestaat uit flare- en boot-cutjeans, maar ook de skinny blijft vertegenwoordigd in de voorjaar- en zomercollectie van het jeansmerk.

Legendarische vrouwelijke rockers Patti Smith, Suzy Quatro en Chrissie Hynde waren de inspiratiebron voor de campagne: "Net als hen heeft Cat Power een unieke en individuele stijl", aldus een woordvoerder van Levi's.

Cat Powers carrière begon in 1995. Haar reputatie als indie-zangeres is sindsdien gegroeid door samenwerkingen met artiesten als Dave Grohl, Yoko Ono en Faithless.(br.hln)




� Reageer (0)
27-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blonderen wordt veiliger door paddenstoelen


Blonderen wordt veiliger door paddenstoelen





Bepaalde paddenstoelen bevatten een enzym dat je haar op een natuurlijke manier blondeert. Deze methode van bleken is veel gezonder voor je haar én het milieu dan de huidige middeltjes.

Peroxide
Japanse onderzoekers ontdekten dat een enzym uit een bepaalde paddenstoel je haar op een natuurlijke manier kan blonderen, meldt styletoday.nl. Momenteel gebeurt het bleken van haar met peroxide. Deze stof is niet alleen schadelijk voor je haar, het betekent ook een enorme belasting voor het milieu. De nieuwe behandeling zou nog steeds van peroxide gebruik maken, maar in veel mindere mate dan nu het geval is. Het is nog niet duidelijk wanneer de nieuwe haarbehandeling op de markt zal komen (br.nina)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Economische crisis maakt collecties mooier


Economische crisis maakt collecties mooier


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/26/437876/economische-crisis-maakt-collecties-mooier_1_515x0.jpg


Wanneer het er economisch slecht aan toe gaat worden de winkelcollecties er alleen maar mooier op. Een weloverwogen marketingtruc om zoveel mogelijk klanten te behouden, en misschien zelfs enkelingen te kunnen aantrekken.

Winkelketens als Zara, Accessorize en H&M moeten het onderste uit de kast halen om hun klanten tevreden te houden. Speciaal daarom ontwikkelen ze aan een recordtempo nieuwe items en halen enkel de leukste, origineelste en mooiste stukken de winkelrekken. Je zou zelfs van een grote kuis binnen de bestaande collecties kunnen spreken.

"Tijdens moeilijke economische tijden moeten ondernemers extra hun best doen. Pas als je in de winkel mooie en verrassende collecties kunt aanbieden win je nu klanten", vertelt Mary Portas een winkeldeskundige. (br.she)




� Reageer (0)
26-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diane Von Furstenberg


Diane Von Furstenberg maakt na 40 jaar nieuwe zonnebrillencollectie


http://triton.imageshack.us/Himg293/scaled.php?server=293&filename=dianevonfurstenberg.jpg&xsize=640&ysize=480


Diane Von Furstenberg, al jaar en dag een gevestigde waarde in de modewereld, heeft na 40 jaar de draad van haar brillencollectie terug opgepikt. Samen met Marchon Eyewear ontwikkelde ze een eigen budgetvriendelijke zonnebrillenlijn.

Von Furstenberg ontwikkelde voor de eerste keer in de jaren '70 al een brillencollectie. De modeontwerpster zelf verlaat al sinds haar 19de het huis niet meer zonder zonnebril en was dan ook het leidende voorbeeld voor de zonnebrilproducent Marchon Eyewear.

De twee creëerden samen een nieuwe collectie zonnebrillen en leesbrillen. De monturen schommelen tussen een uitgebouwd retrodesign en een moderne touch. De hebbedingen worden door Von Furstenberg beschreven als glamoureus en beschermend. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lara Stone is het nieuwe gezicht van Zara.


Lara Stone is het nieuwe gezicht van Zara.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/lara3.jpg

Het Nederlandse topmodel Lara Stone is het nieuwe gezicht van Zara.


Zij is te zien de de voorjaarscampagne van de Spaanse modeketen. Lara Stone is in alle Zara filialen levensgroot te bewonderen op de campagneposters. Ze showt onder andere zijden tops, harembroeken en ballonrokjes in nude- en felle kleuren.

Lara Stone is geboren in Mierlo, en begon op haar 16e met modellenwerk. Op dit moment is het 24-jarige model de  favoriet van Carine Roitfeld en heeft ze gewerkt voor onder meer Givenchy, Louis Vuitton en Prada.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/lara2.jpg



Ook heeft de Franse Vogue een ode aan Lara Stone gebracht door haar als enige model in het hele blad te gebruiken. (br.Styletoday)




� Reageer (0)
25-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oude beha's worden sexy tassen

Oude beha's worden sexy tassen


http://triton.imageshack.us/Himg99/scaled.php?server=99&filename=bustehouder1.jpg&xsize=640&ysize=480




http://triton.imageshack.us/Himg523/scaled.php?server=523&filename=11992851.jpg&xsize=640&ysize=480


De crisis maakt handige Henrietta's tot creatieve wezens. Neem nu de Engelse Jasmine. Van oude beha's maakt ze leuke handtassen. Sinsdien wordt ze overspoeld met aanvragen van vrouwen die hun
dure niemendalletjes willen meezeulen als sexy opbergzak.

Nieuw leven
Jasmine is een jonge naaister uit het Engelse Dingwall. Ze is gespecialiseerd in het maken van korsetten en kwam op een nog beter idee toen haar favoriete borstehouder te klein bleek. "Ik ben verzot op lingerie", vertelt ze aan the Sun, "en was superverdrietig toen mijn mooiste satijnen beha niet meer paste. Weggooien was geen optie en daarom heb ik mijn lingerie nieuw leven ingeblazen. Nu kan ik er mijn bezittingen in kwijt. Ik heb zelfs de gesp van de beha gehouden, die dient om de tas af te sluiten".

Succes
Dat de slimme vondst van Jasmine zo'n succes zou worden, had ze niet verwacht. "Zodra mijn vrienden mijn sexy tassen zagen, wilden ze er allemaal een. Voordat ik het wist, had ik een heel assortiment te vervormen".

Grotere cups
Hoe groter het handje vol, hoe beter voor de tas. "Grotere beha's zijn makkelijker om mee te werken", stelt ze, "en er kan meer in opgeborgen worden". (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang haar is weer hip


Lang haar is weer hip


http://triton.imageshack.us/Himg14/scaled.php?server=14&filename=kapsel.jpg&xsize=640&ysize=480


Lang haar is weer helemaal hip. Dat blijkt uit een onderzoek bij 6000 vrouwen door Beautynieuws.

Lang golvend haar is bij één derde van de ondervraagde vrouwen het populairste. Lang steil haar bezet de tweede plaats. De vrouwenvoorkeuren zijn totaal in strijd met de huidige kapseltrends die vooral korte coupes promoten.

Vooral trendsetters als Madonna, Julia Roberts en Sarah Jessica Parker zouden de oorzaak zijn van de enorme populariteit van de lange lokken. (br.she)




� Reageer (0)
24-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom shoppen zo verslavend is


Waarom shoppen zo verslavend is




Het spenderen van geld kun je volgens onderzoekers vergelijken met een drug. Het stimuleert de delen van de hersenen die instaan voor beloning en geassocieerd worden met verschillende verslavingen.

Verschillende bedragen
Verder bleek uit het onderzoek dat mensen meer uitgeven als ze meer verdienen, ook al zijn de prijzen navenant. Dit gedrag werd al jaren geleden beschreven als de 'geld illusie'. Het onderzoek bestudeerde 18 vrijwilligers tijdens het shoppen. De vrijwilligers kregen twee categorieën van geldsommen, de ene was 50 procent hoger dan de andere. Daaruit bleek ten eerste dat hoe meer geld mensen krijgen, hoe duurder de spullen zijn die ze kopen.

meer geld, hoe groter beloning
Ondertussen werd ook de hersenactiviteit van de proefpersonen bestuurd door middel van een scan. Het zou logisch zijn als de hersenen bij beide situaties op dezelfde manier reageren. Maar de wetenschappers ontdekten dat wanneer mensen een hoger bedrag krijgen dat ze een grotere beloning beleven bij het shoppen. Professor Falk: "Deze resultaten bewijzen dat hoe meer je verdient en hoe meer je dus uitgeeft, hoe groter de beloning is die je krijgt van het shoppen. Deze resultaten ondersteunen de hypothese van de 'geld illusie'.(nr.nina)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. De maxi jurk blijft


De maxi jurk blijft














Een klassieker die het ook in 2009 goed blijft doen, is de 'Maxi Dress'. Lange jurken geven je meteen een supervrouwelijke look. Ze doen opvallen en zijn te dragen voor alle gelegenheden, zowel voor een zomerse barbecue als voor een trouwfeestje.

Gelegenheden
Maxi jurken kunnen super casual ogen, maar evengoed gekleed. De jurk wordt meer casual met een denim jasje en sandalen eronder, formeler met een bolero jasje en hoge hakken.

Prints
De modellen en prints zijn er in alle soorten, maar vaak gespot dit jaar zijn kleurrijke blokpatronen, grafische prints of schaduweffecten. Wie op zoek is naar een effen stofje, zal het moeilijk hebben om een geschikt exemplaar te vinden.

Kleine dames
In tijden van crisis, slaat deze klassieker geen gat in je portemonnee. Zowel bij de duurdere als goedkopere merken zijn er mooie stofjes te vinden. Als je een slank, niet te volumineus exemplaar kiest, staan ook kleine dames met de maxi jurk. (br.nina)





� Reageer (0)
23-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewaagde Miss Sixty-panty's aan de benen


Gewaagde Miss Sixty-panty's aan de benen















Miss Sixty doet ook mee met de geprinte pantytrend en lanceert vier nieuwe panty's deze lente. Er is voor elk wat wils: voor de speelse dames is er een panty bedrukt met vlinders, voor de elegante zakenvrouw is er een zwart kantenmotief. Wie houdt va subtiliteit kan kiezen voor de panty met een fluo-lijn. Tot slot is er een bollenpanty in mooi blauw. (br.hln)




� Reageer (0)
22-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Salma Hayek bereidt crèmes op grootmoeders wijze


Salma Hayek bereidt crèmes op grootmoeders wijze


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/16/8/media_xl_871283.jpg


De actrice Salma Hayek mag dan wel de 42 gepasseerd zijn ze ziet er nog steeds bijzonder jeugdig uit. De actrice zou haar jonge uitstraling voornamelijk te danken hebben aan haar grootmoeder, die zelf allerlei schoonheidscrèmes produceerde. Hayek wil de recepten nu vanonder het stof halen en ze delen met alle vrouwen.

"Toen mijn grootmoeder op haar 96ste overleed, was haar huid nog steeds zonder een rimpel. Ze maakte haar eigen crèmes en gebruikte daarvoor ingrediënten die je enkel in Latijns-Amerika vindt", vertelde Hayek aan InStyle Magazine.

Hayek wil nu deze recepten van onder het stof halen en ze op de beautymarkt gooien. Een productnaam heeft ze alvast : Maria Luisa, haar grootmoeders' naam. (br.she)




� Reageer (0)
21-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schiesser


Ondergoedmerk Schiesser waagt zich aan bovenkledij



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/20/435285/ondergoedmerk-schiesser-waagt-zich-aan-bovenkledij_7_235x280.jpg



Het overbekende ondergoedmerk Schiesser waagt zich voor het eerst aan een (halve) kledingcollectie. Onder de naam 'Schiesser Revival', creëerde de Duitse producent luxueuze topjes, T-shirts en hemden.

De collectie is al een tijdje verkrijgbaar in Duitse winkels, maar vanaf deze zomer zullen de kleinoden ook te vinden zijn in de Belgische boetieks. Schiesser zelf omschrijft zijn collectie als eenvoudig, kwalitatief en makkelijk combineerbaar.

Ze zijn zelfs zo overtuigd van hun kwaliteitsproduct dat er op elk hemdje, topje en T-shirt maar liefst een garantie van twee jaar zit! (br.she)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catwalk schoenen winter 2009


Catwalk schoenen winter 2009


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/givenchyshoes.jpg



Waar iedereen zich vroeger vol verwachting opmaakte voor de nieuwe tassen die geshowd werden op de catwalk in Milaan en Parijs, zijn alle ogen nu gericht op de schoenen.

Zo ook het nieuwe herfst/winter 2009/2010 seizoen, dat uitpuilde van het hoge, kunstige en exteme voetenwerk.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/gallianoshoes.jpg




Thigh-high boots is bij uitstek de meest geziene schoenentrend, en ook de ultra hoge plateauzool blijft in, aangevuld met jaren ‘80 invloeden en de goed versierde hak zoals gezien bij Givenchy: veren & studs.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/chloeshoes.jpg




Hoogtepunt voor schoenenconnaisseurs dit seizoen zijn ongetwijfeld de schoenen van Nina Ricci. Olivier Theyskens liet zijn modellen twee keer zo lang lijken door ultra hoge plateau’s die de modellen lieten zweven op de bal van hun voet.  (br.style today)




http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/rodarteshoes.jpg





http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/yvessaintlaurentshoes09.jpg





http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/pradashoes09.jpg





� Reageer (0)
20-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hugo Boss lanceert eerste kindercollectie


Hugo Boss lanceert eerste kindercollectie


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/20/435278/hugo-boss-lanceert-eerste-kindercollectie_1_515x0.jpg


Hugo Boss lijkt na jaren zoeken eindelijk de weg te hebben gevonden naar één van de grootste kledingmarkten: de kinderen. Vanaf de lente van 2009 kunt u uw kind in een volledige Boss outfit hullen.

De collectie van het Duitse topmerk is bestemd voor zowel meisjes als jongens van 0 tot en met 16 jaar en zal vanaf de lente 2009 in de winkelrekken hangen. In de collectie zullen ook een aantal hippe schoentjes zitten.

De volledige collectie zal in de sfeer van de bestaande Boss Orange collectie gehuld zijn: felle kleurtjes, opvallende materialen en uitmuntende designs. De productie en distributie zal gebeuren door de Children Worldwide Fashiongroup, die ook werkt voor Burberry, Chloe, DKNY, Missoni en timberland. (br.she)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!