Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



02-12-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Botox moet pijn van hoge hakken tegengaan

Botox moet pijn van hoge hakken tegengaan





Hoge hakken leiden tot pijnlijke voeten, dat is een feit. De schoenen uiteindelijk uitschoppen, (opvouwbare) ballerina's meenemen, gelkussens dragen of je laten dragen door je geliefde, zijn dé manieren om ermee om te gaan. Of, de nieuwste trend, je kan je poezelige voetjes een botox-behandeling geven.

Killer heels
Botox geldt vooral als antirimpelbehandeling, maar zou ook werken tegen vermoeide en pijnlijke voeten. Daartoe wordt de botox ingespoten in de voetzolen. Bij zakenvrouwen, die voor hun 'power outfit' rekenen op hun 'killer heels', is de behandeling al heel populair. Beautyklinieken rapporteren  nu een massa aanvragen voor 'foot fillers' zoals ze de behandeling zijn gaan noemen.

Tijdelijk en duur
"De behandeling is slechts tijdelijk, dus we vragen iedereen om er twee keer over na te denken", aldus dokter Nick Milojevic. Een botoxbehandeling in het gezicht kan tot zes maand zichtbaar zijn, bij een voetbehandeling is dat slechts twee tot drie maand.

Goedkoop is het ook al niet: tussen 250 en 300 euro. Dat is een pak duurder dan gelkussens, en gemakkelijk de prijs voor een (of twee) paar minder hoge schoenen...




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zara zet collectie online

Zara zet collectie online


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/09/17/686509/zara-zet-collectie-online_1_515x0.jpg



Na H&M, Esprit en Mexx zet nu ook de winkelketen Zara haar volledige collectie online in een webshop.

De onlineverkoop start vanaf de herfst/winter 2010. Voorlopig zal de e-shop enkel beschikbaar zijn in Spanje, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Italië en Portugal. België en de andere landen komen later aan de beurt. (br.she)




� Reageer (0)
01-12-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Val op tijdens de feestdagen met een eigen creatie

Val op tijdens de feestdagen met een eigen creatie



Een voorbeeldje van een creatie.



Niets zo vreselijk als op een feest verschijnen en merken dat iemand anders dezelfde jurk draagt. Voor wie dat wil vermijden, maar twee linkerhanden heeft, is het digitale atelier van 3 Suisses een oplossing. Je stelt er namelijk zelf een jurk samen, het bedrijf creëert deze dan voor je. Dit alles voor een redelijke prijs.


Vier stappen
Toch is er enige creativiteit nodig om een mooie jurk samen te stellen bij 3 Suisses, maar als je je er even aan zet, loont het de moeite om zelf een outfit te laten maken. In vier stappen kies je zelf de stof en snit, meldt weekend.be. Er is voor elk wat wils, het aanbod telt vijftig verschillende kleuren, je kan kiezen voor een tulpmodel, mini of lang rokje, lange vlindermouwen of een mouwloos exemplaar.






Voorbeeldjes
Om het helemaal af te maken kun je details als broches en riempjes toevoegen. Je moet er wel op tijd bij zijn, want het duurt tien dagen voor je je creatie in de bus krijgt. En het mooiste van dit atelier is dat de prijzen redelijk zijn. Afhankelijk van de stof, tel je tussen de 65 en 100 euro neer. In ruil daarvoor krijg je een originele jurk die helemaal naar jouw smaak is.




� Reageer (0)
30-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schattige lingerie van Sonia Rykiel morgen live bij H&M

Schattige lingerie van Sonia Rykiel morgen live bij H&M





Winkelketen H&M slaagt erin om haast wekelijks uit te pakken met niets nieuw. De collectie van Jimmy Choo is nog maar net de deur uit of het wordt al uitkijken naar een nieuwe designercollectie. Morgenavond wordt namelijk tijdens een heuse catwalkshow de lingerielijn van Sonia Rykiel in Parijs voorgesteld, de ontwerpen liggen in de winkels vanaf 5 december.






Topmodellen op de catwalk
Ook jij kunt deze catwalkshow meemaken, je volgt hem vanaf 23 uur live op de website van H&M. De show werd bedacht door het genie achter de catwalkevenementen van Chanel Etienne Russo. Een reden om morgen op post te zijn? Kijk maar naar de veelbelovende foto's van de collectie, die door topmodellen als Lara Stone (de vervangster van Madonna voor Louis Vuitton) en Caroline Trentini geshowd zal worden. Het is nog even wachten op de kledingcollectie ontworpen door Sonia Rykiel, die ligt vanaf 20 februari in de winkels.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontmoet de opvolger van de Ugg-laars

Ontmoet de opvolger van de Ugg-laars





Vanuit Rusland is de nieuwste trend qua winterschoenen overgewaaid. Fashionista's dragen nu de Valenki: een traditionele Russische laarzen vervaardigd uit vilt. In Nederland veroorzaakten ze alvast een hype bij schoenliefhebbers, hier is het nog even afwachten.

Tot min -40

Het is even wennen als je de Valenki ziet, het lijkt bizar dat binnenkort alle fashionista's deze laarzen zullen dragen. Dat was bij de Uggs of de Crocs echter ook zo. De laarzen worden in Rusland al 300 jaar gedragen en zouden beschermen tegen de koude bij temperaturen tot -40. Trendy vrouwen pikten de traditionele schoen op en willen het nu bombarderen tot dé wintertrend. De Slovz wordt met de hand gemaakt en daarom is elk paar uniek. Volgens de traditie mag je er de schaar inzetten of de schacht omslaan om hem naar je eigen stijl te costumizen. Ook kun je er makkelijk op borduren.






Leuk alternatief
Bij droog weer draag je de laars zo, als het regent, kies je best voor de rubberen overschoen, die hem beschermt. Als je deze winter dus niet in de afgezaagde Uggs wil rondlopen, is de Slovz een leuk alternatief. De prijs voor deze handgemaakte schoen valt al bij al mee, je betaalt 139 euro.





� Reageer (0)
29-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onmogelijke schoenen zijn grote hit

'Onmogelijke' schoenen zijn grote hit


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/5/5/7/media_xl_2651512.jpg



De fameuze pointeschoenen van Alexander McQueen doen in modemiddens al een tijdje stof opwaaien. Ze sprongen eruit op de catwalk, ze werden bejubeld om het verrassings- en vernieuwingseffect, maar niemand dacht dat iemand ze ook daadwerkelijk zou kopen. Mis poes, want McQueen kan de vraag naar de dingen nauwelijks bijhouden.






Wat is er speciaal aan deze schoenen? Ten eerste is er de opvallende, smalle, erg hoge hak van zo'n 25 centimeter. Tweede opvallende punt: de afgeplatte punt van de schoen, die dient om het evenwicht te helpen bewaren. Immers, met zo'n hoge hak loop je letterlijk op je tenen en er moet toch iets voorzien worden om het evenwicht te bewaren.






Of ze ook werkelijk op de rode loper en in het straatbeeld zullen opduiken valt nog af te wachten, maar zeker is dat de trend naar extravagante schoenen niet bepaald aan het sterven is, integendeel. Het lijkt alsof de honger naar schoenen, opvallende schoenen en hoge schoenen, steeds groter wordt. (br.nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/11/11/13/media_xl_2651518.jpg





� Reageer (0)
28-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geek chic is in


'Slet' is uit, 'geek chic' in






Vergeet domme blondjes met diepe decolleté's, blote buiken en korte rokken. De nieuwste modetrend heet 'geek chic'. Nog altijd sexy, maar met een vreemd, nerderig kantje. Denk: grote, strenge (vintage) bril, t-shirts met opschriften die verwijzen naar wiskundige theorieën, fysicaformules, gadgets, games of stripverhalen.

De stijl verschilt in grote mate van 'gewone' geeks, die sociaal onaangepast en wars van alle modetrends, hun ding blijven doen. Om 'geek chic' te zijn moet je je geekgehalte een beetje opleuken.






Mannen: zo geek als mogelijk
Zowel vrouwen als mannen kunnen 'geek chic' zijn, maar er gelden andere regels. Mannen mogen zowat alles, tot op het randje van 'moderamp', naar de modenormen dan. Broeken met smalle pijpen in rare kleuren, T-shirts met vreemde prints, gecombineerd met een opvallend vest of een originele hoed, en liefst in een combinatie die vloekt.

Vrouwen: ingetoomd door Hollywood
Dat is de vrouwelijke geeks niet gegund, of althans niet meer. Waar zij in het begin ook helemaal loos mochten gaan, wordt dat nu ingeperkt en niet in het minst door de Hollywoodinvloed.

Wie als vrouw het dichtst bij de oorspronkelijke bedoeling wil blijven, houdt het best zo alternatief mogelijk. Vale jeans, sneakers, nerdy T-shirt en een trui met capuchon.

Maar steeds vaker wordt de term gebruikt voor trendy zakelijke vrouwen met een opvallende, zwarte, grote bril. Ze dragen dit bij een kokerrok, hoge hakken en een preutse blouse, en lijken zo eerder op de geekversie van de sexy bibliothecaresse. Helena Christensen, Scarlett Johansson en 30 Rock-ster Tina Fey zijn voor Hollywood de ideale ambassadrices.

Tv
Wie echt de innergeek in zich wil ontdekken, kijkt best naar series als 'Flight of the concords', 'The big bang theory' en 'The IT-crowd'. Wie daar niét gillend van wegloopt, kan 'geek chic' met recht en reden dragen.




� Reageer (0)
27-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evy Gruyaert ontwerpt juwelen

Evy Gruyaert ontwerpt juwelen


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/26/808308/evy-gruyaert-ontwerpt-juwelen_1_515x0.jpg



Eén-omroepster Evy Gruyaert heeft een eigen juwelenlijn ontworpen. Die stelde ze donderdagavond voor in de Bed & Breakfast Boulevard Leopold in Antwerpen.

Gruyaert maakte zelf de schetsen en ontwerpen, waarmee ze nadien naar een goudsmid stapte.

Het worden geen ringen met een steentje, zegt Gruyaert over haar eigen collectie. Wel toffe juwelen van hoge kwaliteit die passen in haar wereld 'Malice in Wonderland'. De juwelen kosten tussen 70 en 350 euro.





� Reageer (0)
26-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De terugkeer van het kostuum... voor vrouwen

De terugkeer van het kostuum... voor vrouwen


http://img22.imageshack.us/img22/2363/mannenpak.jpg




Mannen krijgen rokken aangemeten, vrouwen kiezen terug vaker voor een formeel kostuum. Weer een 'comebacktrend', want het is niet voor het eerst in de modegeschiedenis dat vrouwen naar een kostuum grijpen.

Marlène Dietrich droeg er al in de jaren '20. Veertig jaar later lanceerde Yves Saint Laurent het vrouwenkostuum opnieuw én met succes. Vandaag is vooral Stella McCartney grote fan, maar ook andere merken, zoals Balmain, pakken er mee uit.







Sterk en onafhankelijk
Allemaal goed en wel, maar voor wie is zo'n kostuum bedoeld en hoe draag je dat? Hou er rekening mee dat het kostuum je sterker, mannelijker en onafhankelijker doet lijken. Wil je net je vrouwelijkheid uitspelen, dan kies je beter voor een rok.

Investeer
Kies altijd voor een kostuum dat goed is van snit. Dit kost meestal wel wat, maar een of twee echt goede kostuums (met een boel bloesjes om af te wisselen) doen je meer goed, dan vijf 'middelgoede' tot slecht zittende kostuums. Perceptie is alles, dus mag je in dit geval niets aan het toeval overlaten.







Zwart met wit
Van het klassieke kostuum wordt eigenlijk niet afgeweken: het is zwart, en het hemd wit (of in poedertinten). Vrouwen dragen het natuurlijk onveranderlijk met torenhoge hakken, een it-bag en een goedgekozen accessoire (een lange halsketting, een grote armband en/of een toffe broche). Het kapsel is weinig opvallend: een middenstreep, een zakelijke staart of knot.

Subtiele verschillen veranderen je hele look:

1) klassiek: Een broek met recht of lichtjes taps lopende snit, een kort jasje, gecombineerd met een hooggesloten blouse, al dan niet met ruffles of een strik. Zwart overheerst, mat en glanzend (bv de revers) wisselen elkaar af. Je kapsel is strak, neutraal en zakelijk.

2) modern: De broek is breed en baggy, het vest strak, en je bloes laat iets meer neklijn (of zelfs decolleté) zien. Het kostuumjasje laat je weg. Dikkere stoffen als wol zijn hier op hun plaats, net als blekere kleuren (crème, beige, grijs). Je blouse kan wit, lichtblauw of lichtroze zijn. Je haren draag je bij voorkeur los, al dan niet met een zwierige baret.

3) Met een twist: Je gebruikt slechts delen van je kostuum en combineert deze met andere elementen. Over je cocktail- of avondjurk draag je een blazer, het kostuumvest wordt gecombineerd met een jeans, je blouse vervang je door een losse tuniek voor een semi-formeel feestje of een sexy korset.







4) Glam: Haal alles uit de kast, en ga voor een ronduit glamoureuze kostuumlook. Felrode lippen, perfect gemanicuurde nagels, minutieus gestylde krullen en je kan zo naar een bal. Hier kan je variëren tussen 'deftig' (met een kuise blouse) of 'ultrasexy' (met een zeer sexy blouse).

Los of strak?
Stella McCartney draagt graag losse pakken: een los shirt, een oversized blazer, een ruime broek. Maar deze stijl flatteert niet iedereen. De meeste vrouwen zullen grijpen naar gatailleerde ontwerpen. Ook voor een legging kiezen, zoals Anne Hathaway, is erg gewaagd maar waarom ook niet? De gouden regel is: Zolang het je flatteert, kan en mag het.




� Reageer (0)
25-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paper Fashion op catwalk in Bolivië

 Paper Fashion op catwalk in Bolivië

Klik op de foto om het filmpje te bekijken



foto ter illustratie


Jurken, rokken, bloesjes en ja, ook hoeden van papier, het passeerde allemaal op de catwalk in de Boliviaanse hoofdstad La Paz. Ontwerpster Marion Macedo maakt al sinds 2005 naam en faam met haar papieren ontwerpen.

Deze keer liet ze zich inspireren door de feestelijkheden rond de 200ste verjaardag van het land. Ze keek daarvoor naar tekeningen van 200 jaar geleden om te begrijpen hoe de mode er toen uitzag. Ook geschiedkundigen werden in het proces betrokken, om de tradities van die tijd te doorgronden.

De modellen waren een beetje nerveus om de fragiele ontwerpen te showen, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig. "Eerst maakten we ons zorgen, maar eigenlijk is het veel gemakkelijker dan met gewone kleren", aldus model Maywa Jaureui.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M verkoopt mannenrokken

H&M verkoopt mannenrokken






Een man in een rok, het is een beeld dat nog niet helemaal is doorgedrongen. Dat kan snel veranderen, nu H&M uitpakt met een rok en harembroek voor mannen. Om het geheel wat stoerder te maken, hoort er ook een een legging of bermuda bij.

Catwalks
Wie de modecollecties van grote ontwerpers in het oog houdt, kon al vaststellen dat er volgend voorjaar hier en daar mannenrokken te zien zijn. Een aantal ontwerpers als Comme des Garçons, Jan Paul Gaultier en Rick Owens lieten er hun mannelijke modellen in paraderen.

Vraag
Ook H&M heeft dat begrepen, al is het niet voor het eerst dat de modeketen een mannenrok in de rekken hangt. Volgens persverantwoordelijke Marianne Neirinckx is er immers enorm veel vraag naar. De rok zit in de 'Trend-collectie', de meest modieuze lijn bij de keten. Die lijn is slechts in een beperkt aantal winkels te verkrijgen. Bij ons is dat enkel in Antwerpen. Voorlopig komen daar geen andere winkels bij.








Moed en durf
Samen met de rok, krijgt ook de harembroek een plaatsje op de herenafdeling. De collectie is er binnen een zestal weken te verkrijgen. Buiten trendy heren, blijft de vraag of we deze stukken in het straatbeeld zullen zien opduiken. Heel wat moed en durf is nodig om als man de stap te durven wagen. Maar zo is het ook de dames vergaan toen ze jaren geleden voor het eerst de broek aanpasten.




� Reageer (0)
24-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Designteam Comme des Garçons brengt ode aan The Beatles

Designteam Comme des Garçons brengt ode aan The Beatles



http://img7.imageshack.us/img7/7538/commedesgarcons.jpg



Het designteam Comme des Garçons is verzot op de liedjes van Paul McCartney en co. Ze wilden de legendarische rockgroep The Beatles dan ook de gepaste eer betuigen en ontwikkelden daarom een eigen Beatles-lijn.

De Beatles-lijn mocht in geen geval deel gaan uitmaken van de reeds uitgebreide souvenirshop van de groep. Daarom baseerde het team zich op het loge van Apple Corps, het Londense bedrijf dat de rechten van de groep beheert.

Omdat Paul McCartney bovendien een overtuigd vegetariër is, wordt er nergens gebruik gemaakt van echt leder. De prijzen van de collectie variëren tussen de 115 dollar en de 860 dollar.




� Reageer (0)
23-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.David en Victoria Beckham brengen samen parfum uit


David en Victoria Beckham brengen samen parfum uit


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/23/802294/david-en-victoria-beckham-brengen-samen-parfum-uit_1_515x0.jpg



David en Victoria Beckham vieren hun liefde op een wel erg aparte manier. Zij brengen namelijk samen een parfumcollectie uit.

David en Victoria Beckham willen hun naam steeds verder verzilveren. Na meerdere gezamenlijke lingeriecampagnes brengen ze nu samen een parfumlijn uit. De foto bij de reclamecampagne is alvast helemaal op zijn Beckhams. Zo staat Victoria op iedere foto met de ogen toe, omdat ze geen zonnebril mocht dragen.

Het parfum werd de naam Beckham Signature Story gedoopt. Wanneer de hebbedingen ook in België verkocht worden is voorlopig nog niet geweten.




� Reageer (0)
22-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lingerieshow Victoria 's Secret zorgt voor het nodige spektakel

Lingerieshow Victoria 's Secret zorgt voor het nodige spektakel

Klik op de foto om het filmpje te bekijken






De lingerieshow van Victoria's Secret is ieder jaar weer een waar genot om naar uit te kijken. Ware het niet voor de leuke lingeriesetjes dan wel voor het spektakel. Wij verzamelden de leukste, meest ophefmakende beelden voor jullie!

Doutzen Kroes, Alessandra Ambrosio, Marisa Miller, Miranda Kerr, ... Het zijn maar enkele van de vele topmodellen die ook dit jaar weer in een minuscuul lingeriestje over de catwalk paradeerden. Heidi Klum was er ook bij. Ook al moet ze naar eigen zeggen nog 9 kilo afvallen, het topmodel zag er verbazend strak en afgetraind uit in haar engelenpakje.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom zijn vrouwen zo dol op hun handtas?

Waarom zijn vrouwen zo dol op hun handtas?


http://img3.imageshack.us/img3/5965/handtas.jpg



Vrouwen zijn dol op diamanten, schoenen waar je onmogelijk op kan lopen en... handtassen. Net als schoenen, heeft de gemiddelde vrouw behoorlijk wat handtassen. Ook hele dure designerhandtassen doen het tegenwoordig erg goed. 1000 euro voor een Louis Vuitton is geen uitzondering, en toch vliegen die tassen de deur uit. Maar waarom? Waarom zijn vrouwen dol op handtassen?

 1) Handtassen staan iedereen
Voor leggings moet je superskinny zijn, een jurk is pas sexy met de juiste (gematige) curves, en je toffe jeans doet soms een muffintop ontstaan. Mode stelt zijn eisen, en niet iedereen kan alles dragen. Bij handtassen is dit hoegenaamd niet het geval. Of je klein, lang, dik, dun, gesluierd of niet bent: je handtas is je handtas. En is het een designerhandtas, dan is het een dubbel statement. Beter nog, om een handtas 'te passen', moet je niet eens kleren uitdoen en geconfronteerd worden met je cellulitis, bleke winterhuid of (beginnende) vetrolletjes.

2) Handtassen doen je geen pijn
Je skinny jeans bezorgt je slaperige voeten, je hakken geven je pijn aan je voeten en in een korte rok moet je continu opletten dat je niet te veel laat zien. Allemaal geen probleem met een handtas: ze geven je geen blaren, geen cellulitis en geen misvormde tenen. (Tenzij je tas heel groot is, en je die heel vol propt, dan kunnen problemen met je nek en schouder ontstaan)

3) Omdat celebs er dol op zijn
It-tassen gaan al een tiental jaren mee. Celebs zijn sindsdien niet weg te slaan van hun designerbags. Eerst de kleine, bescheiden tasjes die onder de oksel pasten tot gigantische tassen waar je de helft van je huis mee kan verhuizen. De favoriet onder de celebs is de redelijk dieronvriendelijke Hermès Birkin Bag met een wachtlijst van enkele jaren. Celebs hebben getoond dat je handtas je outfit af maakt, en dus willen vrouwen dat ook.

4) Alle prijsklasses
Designertassen zijn zeer prijzig, sommige kosten een maandloon (of twee, drie). Maar ze maken ook kleine, betaalbare tasjes. Of je laat het designerdeel vallen, en neemt een hippe tas 'naar het voorbeeld van' uit de H&M. Alleen een celeb merkt het verschil.

5) Nuttig
Laten we niet vergeten dat handtassen gewoon ook nuttig zijn. Je kan er je gsm, portefeuille (of toch een bankkaart) en wat zakdoeken in kwijt. Met een grote tas, kan je ook nog een flesje water, een extra trui, een paraplu, een zaklamp, koekjes en een boek meepakken. Wie wil dat nu niet?




� Reageer (0)
20-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trendy: een huwelijk in het zwart

Trendy: een huwelijk in het zwart






Wordt zwart straks de nieuwe bruidskleur? Britse weddingplanners beweren van wel, echte fashionista's kiezen steeds vaker voor de donkere tint, afgewerkt met zijden en parels. Wie niet geheel in het zwart durft, kiest voor accenten in de vorm van handschoenen bijvoorbeeld.








Geschiedenis

De trend is niet zo bizar als het klinkt. Tot de 19 de eeuw hulden bruidjes zich in verschillende kleuren. Vaak haalden ze hun beste jurk uit de kast om er geen te moeten kopen. Dat stopte toen koningin Victoria huwde in een wit, zijden exemplaar. Plots werd de witte kleur als puur en maagdelijk aanzien.







Trouw
In Spanje heeft een zwarte trouwjurk nog een andere betekenis: de bruid blijft haar man trouw voor de rest van haar leven.
Ook actrice Sarah Jessica Parker droeg zwart toen ze in het huwelijksbootje met Matthew Broderick stapte. Haar bedoeling? De aandacht van haar wegtrekken, al leek ze daar volgens ons allerminst in geslaagd. 







Intiemer

Soit, heel wat bruidjes zijn dezer dagen trots op hun zwarte jurk. "Zwart wordt de trend voor wie graag een statement maakt", beweren weddingplanners. "Sommige koppels opteren voor een intiemer feestje om de kosten te drukken. Zwart is daarbij een goed alternatief, temeer omdat de outfit vaak nadien nog makkelijk te dragen valt. Zwarte jurken afgezet met kant en parels zien er bijzonder elegant uit, maar ook zwarte accenten worden steeds meer bij een witte trouwjurk gedragen.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Borsten blijven groeien

Borsten blijven groeien





Goed nieuws voor borstenliefhebbers: de omvang van de borsten van Nederlandse vrouwen neemt nog altijd toe. Ook goed nieuws voor lingeriemerken, die hun 'grote maten'-segment uitbreiden.

Al heeft dat in Nederland een lelijk staartje gekregen: er woedt een ware lingerieoorlog tussen Marlies Dekkers en Sapph en dan vooral in het topsegment F, FF, G en GG, zo schrijft De Telegraaf.

Dekkers is allang gespecialiseerd in beha's voor vrouwen met grote borsten en nu probeert Sapph een stuk van de koek mee te pikken. Zeer tegen de zin van de ontwerpster, die  Sapph van plagiaat beschuldigt. De twee merken vechten momenteel een slepende rechtszaak uit.




� Reageer (0)
19-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo shop je in de toekomst

Zo shop je in de toekomst

Klik op de foto om het filmpje te bekijken






Zo zou shoppen er in de toekomst kunnen uitzien, zoals je in onderstaand filmpje kan zien. Althans volgens computergigant Cisco, die duidelijk goed naar Steven Spielbergs 'Minority Report' gekeken heeft. In die Sci-Fi-film doet Tom Cruise iets gelijkaardigs met zijn handjes.

Handig is het wel, ook voor mannen, lijkt ons. Shoppen vanuit je luie zetel en tijdens de rust van een voetbalmatch, bijvoorbeeld, snel effe die nieuwe jeans passen...




� Reageer (0)
18-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chanel lanceert eigen fotomagazine

Chanel lanceert eigen fotomagazine


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/18/793048/chanel-lanceert-eigen-fotomagazine_1_515x0.jpg



 Modehuis Chanel probeert zijn naam op alle gebieden te versterken, zelfs op de tijdschriftenmarkt. Volgens insiders zou het modemerk namelijk met een eigen magazine op de proppen komen.

Het tijdschrift werd de naam '31 Rue Cambon' gedoopt, naar het appartement waar oprichtster Coco Chanel woonde. Het hebbeding zal wereldwijd bij de Chanelwinkels verkocht worden en bestaat enkel uit foto's van de hand van Karl Lagerfeld. Laatst genoemde steekt zijn fotograafambities al een tijdje niet meer onder stoelen of banken. Wat begon als 'eigen foto's nemen van zijn creaties' groeide al snel uit tot verkochtte foto's voor internationale modemagazines. Lagerfeld creëert met '31 Rue Cambon' dan ook ongetwijfeld een prachtig portfolio voor zichzelf.




� Reageer (0)
16-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vervangt de papieren tas straks je handtas?

Vervangt de papieren tas straks je handtas?





Doe je voortaan een aankoop in een dure boetiek, hou je maar beter de papieren zak bij. In Tokyo vervangen deze winkeltassen tegenwoordig de handtassen. Sommige fashionista's geven er fikse sommen voor en zeulen er twee tot drie tegelijk mee.


Dure aankoop

De trend is niet nieuw. Ontstaan in begin jaren '80, flakkert het fenoneem tijdens deze crisis terug op. Reden? Laten zien dat je jezelf een aankoop in een dure boetiek kan veroorloven. Doordat je alle uitgaven immers moet overwegen, wordt een luxe aankoop iets specialer. Ook blijft de herinnering en het gelukzalig gevoel dat je bij de aankoop voelde, levend.





Mooiste tas

Eender welke papieren tas meesjouwen, is niet aan de orde. Afhankelijk van de te vervoeren spulletjes kies je een tas: de meest persoonlijke spullen verdienen een plaats in het mooiste (lees: duurste) exemplaar. Hoe meer dat er zijn, hoe beter. Minder persoonlijke eigendommen stockeer je immers in een minder duur zakje.


Illusie
Wie zich geen bezoekje aan een dure designer kan veroorloven, niet getreurd. Koop gewoon een papieren tas over en zo geef je toch de illusie dat er iets duur in je garderobe hangt.




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!