Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



23-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp

Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp


Kate Moss poseert voor Longchamp.


Kate Moss weet alles van handtassen, ze was ooit al het gezicht van ronkende merken als Gucci, Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Versace, Roberto Cavalli, Chanel, Missoni, Longchamp, Dior, Yves Saint Laurent, Burberry en Stella McCartney. Haar uitgebreide eigen collectie diende als inspiratiebron voor de lijn die ze voor Longchamp tekende. 


Inspiratie
Als Kate Moss met een exemplaar rond haar arm loopt, dan weet je dat er meteen tal van fashionista's dezelfde zullen kopen. Daarom is het dus niet verwonderlijk dat ze nu een collectie mag ontwerpen voor het chique accessoiremerk Longchamp. Ze onthulde haar inspiratie voor de alvast veelbelovende lijn. "Bij het emerald groen tasje ben ik echt erg dol op de kleur. Ik wilde dat het heel eenvoudig werd, gebaseerd op de vorm van een envelop. De zebrahandtas is geïnspireerd op een vintage valiesje die ik van mijn verloofde kreeg. Hij is vuil en allesbehalve glamoureus, maar ik ben er dol op. En de cognaclederen tas... het is een schitterende kleur en heel soepel leder, ook fantastisch."




� Reageer (0)
21-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pompons vinden de weg naar de mode

Pompons vinden de weg naar de mode






Pompons zijn niet enkel iets voor cheerleaders, marjoretten of kleine kindjes. Nee, de bollen hebben hun weg (terug) gevonden naar de mode. Het beste nieuws is dat je je oude sjaals, handschoenen en zelfs truien kan 'updaten' door er (zelfgemaakte) pompons of pomponnetjes aan te bevestigen voor drie keer niks.






Celebs en ontwerpers
Rihanna droeg de pompons op haar wintermuts, Cheryl Cole droeg een beanie met een pompon en Cat Deely droeg ze aan haar winterjas. Ook de designers vielen er massaal voor: Diane Von Furstenberg versierde er haar hele wintercollectie mee en Mulberry bevestigde ze aan een jas met 'bonten' kraagje. Echt winters dus.








Maar hoe draag je dat nu?

Pompons passen het best bij winterse accessoires als sjaals, mutsen, handschoenen, sneeuwlaarzen, wollen sokken of pantoffels. Afhankelijk van de look die je wil uitstralen, kan je kiezen voor bonte of sobere kleuren, effen of combinaties. Uitzonderlijk passen ze bij een tuniek of jurkje, maar kies er dan wel in dezelfde kleur als dat tuniekje of jurkje.





� Reageer (0)
20-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Douchegel en scheerschuim ineen


Douchegel en scheerschuim ineen


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/20/872165/douchegel-en-scheershuim-ineen_1_515x0.jpg



Vrouwen willen alles in een zo kort mogelijke tijdsperiode. Hun benen scheren is daarbij vaak een onoverkomelijk iets, dat heel wat tijd in beslag neemt. Speciaal daarom lanceert beautyproducent Nivea een scheerschuim en douchegel ineen.

Heel wat vrouwen nemen hun benen en oksels onder handen in de douche. Hierdoor vergeten ze echter dat hun huid sneller gedehydrateerd wordt en krijgen ze sneller stugge stoppeltjes. Nivea lanceert met Double Effect nu een douchegel die eveneens werkt als scheerschuim. Het fijne schuim blijft extra lang op de huid hangen, waardoor je je eerst kan inzepen en daarna nog voldoende tijd hebt om je haartjes af te scheren.

Het goedje is bovendien verrijkt met een passievruchtengeur en avocado-olie waardoor het goed voor de huid en het humeur is. Voor een flesje betaal je 3,19 euro. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M belooft geen kleding meer te vernietigen

H&M belooft geen kleding meer te vernietigen





De Zweedse keten lag recent onder vuur nadat onverkochte kleding zomaar werd vernietigd. Volgens hun woordvoerder zal dat niet meer gebeuren. Liefdadigheidsinstellingen zullen er in de toekomst nog beter bij varen.

Eenmalig
Volgens de woordvoerder is het niet gebruikelijk dat H&M kleding dumpt. Normaal gesproken worden onverkochte spullen aan liefdadigheidsinstellingen geschonken als UNHCR, Caritas, het Rode Kuis en Helping Hands. Zo stelt H&M dat vorig jaar alleen al meer dan 50.000 kledingstukken werden geschonken. De vernietigde zakken, ontdekt door een journalist van The Times, zouden een eenmalige gebeurtenis geweest zijn.

Voorbeeld
Volgens de Nederlandse professor bedrijfsethiek Ronald Jeurissen, heeft H&M een voorbeeldfunctie. Als marktleider is deze het best bekend bij het grote publiek en zo zijn ze een makkelijke prooi voor actievoerders om zich op te richten. "Wat H&M het best doet, is wachten tot de storm voorbij waait. In de toekomst zal zeker strenger worden gelet wat er met restpartijen staat te gebeuren. De keten zal die fout niet meer maken". (br.hln)




� Reageer (0)
19-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Machtige vrouwen dragen lage hakken


Machtige vrouwen dragen lage hakken





De comfortabele, lage hak is terug trendy. Dit dankzij Michelle Obama, die de gewone vrouw hielp te bevrijden van de pijnlijke stiletto's. Andere krachtige vrouwen volgen snel haar voorbeeld.

Zelfvertrouwen
Lage hakken geven vrouwen toch een boost aan het zelfvertrouwen zonder dat ze schrik moeten hebben om te vallen, het zorgt ook voor een professioneel uiterlijk. De hoogte van de kitten heel, de benaming van de lage hak, ligt tussen de vier en de vijf centimeter. Audrey Hepburn was de eerste om deze in de jaren '50 te introduceren, maar hij maakte pas echt furore in de jaren '60 en '70. In de eighties beleefde hij zijn hoogdagen, dit in combinatie met een scherpe tip en brede schouders. Het verschil met nu is dat je de schoen een ronde tip heeft, wat hem nog comfortabeler maakt. 




Kitten heels van Louboutin.
Kitten heels van Louboutin.



Ongemakkelijke kledij beu
Dat betekent dat vrouwen eindelijk meer keuze hebben dan enkel de torenhoge stiletto's of de saaie, ultraplatte ballerina. Hoewel modellen er elegant uitzien in een platte gladiatorsandaal met touwen rond je been, geeft het de meerderheid van de vrouwen allesbehalve stijl. Modebijbel Vogue riep deze nieuwe hoogte, samen met pastelkleuren en kant, uit tot het nieuwe 'mooi'. Vrouwen kunnen vanaf nu dus ook lopen om hun  bus te halen. "We zijn ongemakkelijke kledij als de skinny jeans, de oversized en zware handtassen en de hoge hakken beu", aldus het modemagazine Harriet Quick.



Kitten heels van Lanvin.
Kitten heels van Lanvin.



Hoe combineren
Het is echter wel belangrijk dat je je hele outfit afstemt op deze nieuwe hak. Om niet te erg jaren '80 te lijken, combineer je het best niet met een minirok. Een knielang potloodmodel en strak shirt zijn een betere optie. Ook bij een skinny jeans zal het niet mooi staan, de schoenen werken beter met een klassieke outfit en panty's of kniesokken.  Nog een voordeel is dat je dankzij deze schoenen zeker kleiner bent dan je man, mocht die een bescheiden gestalte hebben.






� Reageer (0)
18-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michael Bastian ingelijfd bij Gant

Michael Bastian ingelijfd bij Gant


http://img686.imageshack.us/img686/644/michaelbastian.jpg



Fans van de Amerikaanse modeontwerper Michael Bastian moeten het volgend najaar niet al te ver zoeken. Bastian tekende namelijk een overeenkomst met kledingmerk Gant voor de herfst/winter 2010.

De mannenlijn van Bastian zal 70 stuks tellen en wordt verkocht onder het label 'Gant by Michael Bastian'. Om de collectie extra kracht bij te zetten wordt ze exclusief voorgesteld tijdens de New York Fashion Week in februari.

De lijn is gebaseerd op de snit van de Rugger-collectie van Gant en lijkt daarmee perfect aan te sluiten bij de look&feel van het merk. Wie een item van Bastian op de kop wil tikken, betaalt daar iets meer voor, de stukken van de Amerikaanse ontwerper kosten gemiddeld 20% meer dan de rest van de Gant-collectie. (br.she)




� Reageer (0)
17-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. De handtassen van de vrouwen zijn 57 % lichter geworden


De handtassen van de vrouwen zijn 57 % lichter geworden


http://img22.imageshack.us/img22/4833/victoriabeckhamsbags.jpg



Het gemiddelde gewicht van onze handtas is met 57% gedaald, dit is vooral te danken aan de opkomst van de multifunctionele gadgets die er tegenwoordig te koop zijn en de taak overnemen van zware laptops en model koelkast telefoons.

Het onderzoek is afkomstig van Debenhams, de voorzitter vertelt: ‘’De nieuwe generatie van kleinere, lichtere multifunctionele gadgets zoals de iPhone en Blackberry nemen de plaats in van de zware spullen zoals laptops.” Dit meldt de Dailymail.

In de jaren ‘90 kwam de eerste mobiele telefoon uit en deze had een extra gewicht van 250 gram wat werd toegevoegd aan de handtas. Het gewicht bleef groeien toen meer en meer vrouwen ook hun laptop, elektronische agenda, oplader en MP3 speler in de handtas mee namen.

De gemiddelde vrouwentas weegt nu ongeveer 6 pakjes boter, dat is 57% minder dan het gemiddelde van 2 jaar geleden, met 14 pakjes boter.

Door de smart phones die internet hebben waarmee je makkelijk je mail kan checken, op internet kan surfen, muziek kan luisteren en als agenda kan gebruiken worden de kleine tasjes weer van zolder gehaald.

Victoria Beckham is al gezien met een veel kleinere tas dan ze normaal draagt. Het meeste gewicht in een vrouwentas bestaat nog steeds uit ‘onnodige’ spullen zoals make-up, spiegel, tissues, parfum, borstels, boeken, deodorant, tandpasta en pillen.

In modeland geloven ze dat de trend de comeback van de clutch zal bevorderen in plaats van de enorm, grote en bodemloze creaties zoals die van Chanel en Louis Vuitton. (Kan onze rug toch nog gered worden van een hernia!)  (br. Style Today)




� Reageer (0)
16-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ugg-boots ongeschikt voor sneeuw

Ugg-boots ongeschikt voor sneeuw





De trendy Ugg-boots zien er lekker warm uit. Gevoerd met schapenwol lijken ze wel het perfecte schoeisel dat je deze winter kan beschermen tegen koude tenen, bevroren voeten en pijnlijke uitschuivers.

Voor de gek
Dat denken ook de Britse vrouwen, die deze winter geconfronteerd worden met een ware koudegolf en pakken sneeuw. De laarzen worden daar zo'n 1,5  tot 2 keer vaker verkocht, ondanks hun niet bepaald zachte prijs.

Maar deze vrouwen houden zichzelf voor de gek. In werkelijkheid zijn de Ugg-boots zeer ongeschikt voor sneeuw en ijs. Dat konden de vrouwen ondertussen ook al zelf ondervinden: velen zijn (pijnlijk) gevallen. 

Geen grip en niet waterbestendig
De rubberen zolen hebben hoegenaamd geen grip, en de schaapsvacht houdt je wel warm maar niet droog. Vochtige schaapswol houdt ook de lucht vast. Nuttig voor schapen, die daardoor niet afkoelen. Maar voor mensen heeft het het omgekeerde effect: de laarzen houden de koude vast, waardoor je snel onderkoeld raakt. Bovendien duurt het eeuwen om ze te drogen.

Niet voor gemaakt
Vele vrouwen reageren teleurgesteld. "Ze zien er zo warm en comfortabel uit, waarom kan je ze niet dragen in de winter", klinkt het in de Daily Mail. Simpel: omdat ze daar niet voor gemaakt zijn. De laarzen zijn een product van een Australische firma, en gemaakt om 'winter' in Sydney of Los Angeles te overbruggen... op het strand. Het moederbedrijf adverteert de Uggs ook nooit als 'winterschoeisel'.

Blijven 'in'
Fashionista's bestempelen de schoenen al sinds jaar en dag als 'lelijk' en elk seizoen wordt wel eens voorspeld dat ze 'definitief' uit zijn. Maar de Uggs blijven, niet in het minst omdat celebs er altijd mee blijven opduiken. Toch twee keer nadenken als je ermee door sneeuw wilt ploegen dus!




� Reageer (0)
15-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Topless badpak van Victoria's Secret schokt Amerikanen

Topless badpak van Victoria's Secret schokt Amerikanen





Met de leuze 'de helft van de bikini, maar twee keer zo sexy' verkoopt Victoria's Secret zijn nieuwste badpak. Op de plaats waar andere kledingstukken je borsten bedekken, loopt één dun koordje, vergelijkbaar met dat van een string.



De monokini, het badpak waar stukken uit gesneden zijn, is ontzettend populair bij fashionista's. De toplessvariant van Victoria's Secret veroorzaakt heel wat ophef in Amerika omdat het zo bloot is. Een dun koordje om je nek houdt het piepkleine broekje op zijn plaats, waardoor vrouwen met dit kledingstuk nogal bloot zijn. Voor de preutsere dames is er nog een noodtopje om het wat zediger te houden.






Topmodel
Het model Lindsay Ellingson staat alvast beeldig met dit topless badpak (zij draagt het zonder bovenstukje), iets wat voor de gemiddelde vrouw waarschijnlijk minder vanzelfsprekend is.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoptrip is vermoeiender dan fitness voor vrouwen

Shoptrip is vermoeiender dan fitness voor vrouwen





De gemiddelde vrouw verbrandt jaarlijks 48.000 calorieën per jaar door te shoppen. Uit onderzoek blijkt ook dat de helft dit vermoeiender vindt dan een bezoekje aan het fitnesscentrum.

25 dagen
Uit een Brits onderzoek blijkt dat vrouwen tot 132 shoptrips per jaar maken, dat is goed voor een totaal van 159 uur en 56 minuten van wandelen aan een hoog tempo. Ook blijkt dat shoppers gemiddeld vijf calorieën per minuut verbranden, wat een totaal van bijna 48.000 calorieën maakt per jaar. Dat is het equivalent van 25 dagen, als je rekent dat de dagelijks aanbevolen hoeveelheid 1.940 calorieën voor vrouwen is. "Shoppen is de ideale manier om die extra kilootjes van de feestdagen er af te werken. Nu met de solden hoeft dit zelfs geen aanslag op je portefeuille te betekenen", aldus de onderzoekers.

Snel wandelen
Het onderzoek toonde aan dat vrouwen maandelijks gemiddeld 11 shoptrips maken, bij twee daarvan gaan ze op zoek naar kledij, bij vijf ervan kopen ze eten en bij de andere vier gaan ze naar de buurtwinkel. Twee derde zegt dat ze het liefst niet slenteren maar snel door de winkel gaan om het zo snel mogelijk af te werken. 70 procent voelt zich volledig uitgeput na een shoptrip en zes op de tien zien het als een goede vorm van lichaamsbeweging.

Sport
De gemiddelde Britse vrouw sport slechts vier keer per maand, het liefst gaat ze naar het fitnesscentrum, zwembad of beoefent ze een teamsport. De gemiddelde sessie duurt 52 minuten, wat betekent dat vrouwen slechts drie en een half uur per maand sporten.




� Reageer (0)
14-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse modeontwerper Edgar Vos overleden

Nederlandse modeontwerper Edgar Vos overleden


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/14/861481/nederlandse-modeontwerper-edgar-vos-overleden_1_515x0.jpg



De Nederlandse modeontwerper Edgar Vos is op 78-jarige leeftijd overleden. Vos wordt beschouwd als de keizer van de Nederlandse modeontwerpers.

Edgar Vos is op 78-jarige leeftijd in het Amerikaanse Broward General Medical Centre in Fort Lauderdale overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Hij was op dat moment op vakantie met zijn partner.

Vos wordt beschouwd als de ultieme leider van de Nederlandse modescène. Hij was een van de eerste Nederlandse couturiers die succes kreeg in het buitenland. Hij stond garant voor prachtige, hoogstaande ontwerpen die vaak als tijdloos omschreven werden.

Vos heeft momenteel nog 15 winkels onder zijn naam, deze zouden blijven voortbestaan. De ontwerper was sinds zijn laatste collectie in 2000 niet erg actief meer in de modewereld. In 1994 ontving hij nog de Max Heijmans Ring, de grootste Nederlandse modeonderscheiding. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwart jurkje creëert perfect zandloperfiguur

Zwart jurkje creëert perfect zandloperfiguur




Je kan je praktisch, maar lelijk figuurcorrigerend ondergoed in de vuilbak gooien dankzij een sexy jurkje dat je het perfecte zandloperfiguur geeft. En waaronder je dus meer verleidelijke lingerie kan dragen. 


Een Britse winkelketen Asda veroorzaakt heisa in Groot-Brittannië met de verkoop van een figuurcorrigerende jurk en rok. Daarin zitten panelen die als een korset rond je heupen, taille en boezem zitten. Zo beloven ze je vet te modelleren zodat je een perfect zandloperfiguur krijgt, het werkt met dezelfde technologie waarvan figuurcorrigerend ondergoed gemaakt wordt. De jurk en rok zouden je tot 3,5 centimeter slanker maken aan de taille.




http://img15.imageshack.us/img15/2935/zandloperfiguur.jpg





De jurk geeft je de vormingen van Marilyin Monroe en kost 30 euro, je betaalt ongeveer 20 euro voor de rok. De stukken zijn gemaakt van polyester en heeft transparante stukken aan de schouders. 85 procent van de Britse vrouwen kwam tussen de 1,4 en de 2,3 kilo bij door de feestdagen, daarom hoopt de winkelketen dat de jurk nu een bestseller zal worden. "Deze jurk zorgt er voor dat vrouwen niet moeten zwoegen in de fitness om het perfecte figuur te krijgen", aldus aankoopverantwoordelijke Fiona Lambert. Volgens Asda zijn de vrouwelijke vormen en het zandloperfiguur terug in omdat dikkere modellen een comeback maken. De jurk moedigt vrouwen aan hun vormen te omarmen.


Psycholoog David Holmes: "Rondingen en het zandloperfiguur zetten het mannelijke hormoonsysteem in werking, ze spelen een grote rol in de wetten van de aantrekkingskracht. Dit is de meest gezonde en vruchtbare lichaamsvorm, het is een uiterlijk kenmerk dat een vrouw goed gezonde kinderen op de wereld zal kunnen zetten, daarom is het universeel aantrekkelijk voor mannen."




� Reageer (0)
12-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mode verwelkomt dikkertjes

Mode verwelkomt dikkertjes


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/12/856474/mode-verwelkomt-dikkertjes_1_515x0.jpg



De modewereld is klaar voor verandering. En die verandering komt er in de vorm van dikkere modellen. Plus size vrouwen zouden binnenkort de pagina's van Vogue moeten opvrolijken. Niets nieuws, ware het niet dat het Duitse modeblad Brigitte nog een stapje verder gaat.

"Onze modellen zijn zo dun dat we ze via photoshop moeten dikker maken. Dat is onnatuurlijk en ontoelaatbaar. Vrouwen willen weten hoe een kledingstuk op hen zal staan, daarom kiezen we resoluut voor echte vrouwen", het zijn de woorden van Andreas Lebert, hoofdredacteur van het Duitse magazine Brigitte. Het tijdschrift zette Leberts woorden extra kracht bij door een oproep te plaatsen aan zijn lezeressen.

In een mum van tijd schreven ruim 20.000 vrouwen zich in. Alledaagse vrouwen met normale maten en veel voorkomende figuurfoutjes. Maar ook al is er wat buik of een vetrolletje te zien, gephotoshopt wordt er niet. "Het is niet de bedoeling dat deze vrouwen plots modellen worden. Ze stappen gewoon eventjes uit hun dagelijkse leven en tonen mode volgens hun persoonlijkheid. De vrouwen krijgen dezelfde som betaalt als professionele modellen", aldus Lebert.

Het resultaat mag er alvast zijn. Zo staat een zijden maatpak plots heel wat mooier op een vrouw met rondingen en wordt een rood jurkje een bijzonder modestatement dankzij een jongere vrouw met een klein buikje. (br.she)




� Reageer (0)
11-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Georgia May Jagger als Versace-girl

Georgia May Jagger als Versace-girl




Het eerste campagnebeeld van de Versace Lente/Zomercampagne werd zonet de wereld ingestuurd. Model van dienst is Georgia May Jagger, dochter van Mick Jagger.

Opgetogen
Het wordt een roze zomer bij Versace. Jagger, gehuld in een fluoroze outfit, draagt een bedrukte mini-jurk met felle schoenen.

De eigenlijke campagne loopt vanaf Februari. Bij Versace zijn ze alvast opgetogen over de samenwerking met het model. "Ze is slim, mooi, energiek en heeft een sterk karakter", aldus Donatella Versace. "Daarenboven heeft ze natuurlijke sterallures. Ik vind haar geweldig, ze is een echte Versace girl!".


De 17-jarige is hot op dit moment. Recent werd ze verkozen tot model van het jaar in Engeland. Georgia is ook het gezicht van Hudson Jeans en cosmeticamerk Rimmel. De Versace-campagne is haar eerste eerste campagne voor een echt luxemerk.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catwalken op het ijs

Catwalken op het ijs





Een dichtgevroren gracht is meer dan een ideale schaats- of wandelpiste. Zaterdag werd voor het eerst een catwalk op natuurijs georganiseerd. Plaats van gebeuren: de Amsterdamse wateren.

Hoe dun of dik de ijslaag ook was, de eerste modellen waagden het erop. Al bibberend flaneerden de modellen in weinig warme vrouwelijke kleedjes van het merk Stop Staring. De ijslaag bleek zelfs bestand tegen de ultrasmalle stilletto's.

Eerste keer
Het Amerikaanse merk werd hiermee gelanceerd in Nederland. Nooit eerder werd er volgens de organisatoren een modeshow gehouden op het natuurijs.




� Reageer (0)
10-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jeanstrends voor 2010

De jeanstrends voor 2010





Jeans blijft een constante in de modewereld, toch ondergaat deze stof heel wat veranderingen komend seizoen. We zetten de trends  voor 2010 op een rijtje.



Jasje van Mango.
Jasje van Mango.


Jasjes
Het jeansjasje blijft in, maar ga niet op zoek naar een klassiek exemplaar. Kies voor eentje met een moderne twist, een assymetrisch model of opvallende kraag, liefst in een lichte tint. Dit combineert goed met een strak jurkje en enkelaarsjes. Voor een chiquere look werkt een denim blazer perfect. Je maakt het wat nonchalanter met een losse broek en cool shirt.



Jurk bij asos.com.
Jurk bij asos.com.


Jurkjes
Ook het jeanshemd is terug, denk aan de grunge-exemplaren uit de jaren 90, maar dan vrouwelijker. Je maakt dit vormeloze item wat sexyer met een zijden bloesje eronder. Jeansjurkjes doen het ook goed deze lente. Kies voor een los, frivool model of ga voor eentje dat veel weg heeft van een baljurk, een bandeaumodel is een goede optie.




Hemd van Vila bij asos.com.
Hemd van Vila bij asos.com.


Broeken
Wil je scoren met een sexy outfit, ga dan voor de strakke denim body of bustier met een lingerielook. Wat broeken betreft, blijft strak het goed doen, durvers gaan voor een opvallend exemplaar met witte vlekken, denk er dan wel aan om de rest heel eenvoudig te houden.



Jeansbroek bij asos.com.
Jeansbroek bij asos.com.





� Reageer (0)
08-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Couture plaktattoos moeten nieuwste hype worden

Couture plaktattoos moeten nieuwste hype worden





Tattoos zijn al langer trendy, het wordt zelfs mainstream nu grote modehuizen als Chanel en Rodarte het op de catwalk presenteerden. Omdat de modewereld echter zo vergankelijk is, brengt Chanel dé oplossing: couture plaktattoos.






Kousenband

De tijd dat je een plaktattoo gratis bij een kauwgom of in een pakje chips kreeg, is voorgoed voorbij. Voor een hip exemplaar van Chanel moet je maar liefst 50 euro neertellen. Hun ontwerpen zijn dan ook modieus verantwoord: het is een kousenband die je op je been moet aanbrengen, net zoals die te zien waren op de catwalk van de lente/zomercollectie 2010. Je kunt ze kopen in de boetieks van Chanel. We betwijfelen momenteel wel of het een wijdverspreide trend zal worden: 50 euro is veel geld voor iets dat na één keer wassen verdwenen is.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trendy, betaalbare bruidsjurken

Trendy, betaalbare bruidsjurken





De Franse winkelketen 1.2.3. lanceert in februari een beperkte bruidscollectie. Op deze manier kunnen vrouwen op hun grote dag stralen in een trendy outfit die geen fortuinen kostte.


Trendy en klassiek

De bruidscollectie bestaat uit negen, witte jurken. Er zitten traditionele modellen tussen, maar ook meer trendy exemplaren, dat meldt weekend.be. Ze ogen erg chique. Voor elke vrouw is er wat wils met bandeaujurken, maar ook schouderbandjes. De keten dacht ook aan accessoires met hoofdjuwelen, een stola en een jasje. Het beste nieuws moet nog komen, de prijzen startten vanaf 195 euro en je bent maximum 445 euro kwijt. Deze tijdelijke test start in februari. Als dit een succes blijkt te zijn, zal de keten een permanente bruidscollectie lanceren.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antirimpel-beha en hydraterende onderbroekjes worden lingerietrend van 2010

Antirimpel-beha en hydraterende onderbroekjes worden lingerietrend van 2010


De 'Smart Memory Bra' is van Sloveense makelij en laat het decolleté groeien met de lichaamstemperatuur


Beha's die opzwellen en verkleinen naargelang de lichaamstemperatuur, en die uw decolleté rimpelvrij houden. Dat zijn slechts enkele voorbeelden van wat de nieuwe lingeriebeurs in Parijs in petto heeft, melden de organisatoren.

De anti-rimpel bustehouder is een Nederlands ontwerp van 'Decollete' dat ervoor zou zorgen dat rimpels verdwijnen tijdens het slapen. Het gaat om een cuploze beha die je 's nachts draagt en die de borsten uit elkaar duwt om bestaande rimpels te glad te strijken en nieuwe te voorkomen.

Schuimvulling
Een Sloveense ontwerpster bedacht daarnaast het geniale plan om de cups van een bh op te vullen met een speciale schuimvulling die uitzet naarmate de lichaamstemperatuur stijgt. Bedoeling hiervan is dat de borsten extra groot lijken als de vrouw zich inspant of wanneer ze het warm krijgt tijdens het flirten. Het gaat om het zogenaamde 'memory foam', waarvan de technologie toebehoort aan niemand minder dan de Amerikaanse Nasa sinds de jaren '60.

'Milkshake'
Ook stelt de lingeriebeurs de Franse lingerielijn 'Milkshake' voor. Het gaat om lingerie in een speciale stof gemaakt uit melkproteïnen die tien aminozuren bevatten. Deze samenstelling zou zorgen voor een enorme hydratatie van de huid. Fashion manager van de beurs, Sophie Morin is in elk geval enthousiast: "De stof is zo zacht als satijn", getuigt ze.

500 merken
De lingeriebeurs in Parijs gaat door van 23-35 januari. Zo'n 20.000 lingeriesetjes uit meer dan 100 landen zullen worden tentoongesteld, in totaal gaat het om meer dan 500 merken.




� Reageer (0)
07-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M vernietigt massaal onverkochte kledij

H&M vernietigt massaal onverkochte kledij





In plaats van ze uit te delen aan minderbedeelden, vernietigt H&M zijn onverkochte kledij, om zo te verzekeren dat niemand deze nog kan dragen of doorverkopen. Dit roept heel wat vragen op bij critici, zij vinden dit namelijk niet ecologisch verantwoord.

Geen uitverkoop
De New York Times ontdekte dat grote ketens als H&M en het Amerikaanse Wal-Mart onverkochte kledij simpelweg vernietigen om dan weg te smijten. Kleinere winkels lossen dit probleem op door een uitverkoop te houden of naar speciale outletwinkels te sturen, dat meldt Styletoday.nl. Omdat de kledij van H&M al zo goedkoop is, doen zij dit echter niet.

Vernietigen
Omdat de ketens er zeker van willen zijn dat de stukken die ze weggooien niet doorverkocht worden, vernietigen ze perfect draagbare dingen. Ze doen dit door middel van machines die gaten maken of ze halen zolen uit schoenen. De New York Times ontdekte dit door in de vuilbakken van een H&M-filiaal in New York te snuffelen, daar ontdekten ze verknipte jassen of exemplaren waar de mouwen van geknipt waren. De Amerikaanse Wal-Mart zou zelfs personeel hebben ingehuurd die de kledij ergens dumpte.

Immoreel
Critici vindend it echter immoreel is, H&M zou bijvoorbeeld de afdankertjes kunnen doneren aan minderbedeelden. Een woordvoerder van Wal-Mart verdedigde zich door te zeggen dat ze normaal niet-verkochte artikelen doneren aan goede doelen en dat ze de situatie zullen uitspitten. Modeketen H&M weigerde commentaar te geven op het artikel in de Times, wel meldt de keten initiatieven te hebben genomen om hun papierberg te verkleinen.




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!