Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



02-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een voltreffer voor deze herfst een zwart-witte outfit

Een voltreffer voor deze herfst een zwart-witte outfit


http://img683.imageshack.us/img683/7959/zwartwitoutfit.jpg
Actrice Zooey Deschanel toont hoe het moet. 


Een voltreffer voor deze herfst: de combinatie van zwart en wit. Een trend die realityster Kim Kardashian al lang doorheeft, zij droeg haar gasten op dit te dragen voor haar huwelijk.

Onthoud dat dit zeker niet saai hoeft te zijn, met wat glitteraccenten maak je je outfit wat feestelijker. Laat je inspireren door de ontwerpen van designer Karl Lagerfeld, die zich liet gaan met pailletten.

Een witte blazer geeft een vrouwelijke toets aan het maatpak, combineer met een frivole, losse blouse.


Chique en toch zakelijk: de witte blazer met zwarte skinny jeans bij Mango.
Chique en toch zakelijk: de witte blazer met zwarte skinny jeans bij Mango


De trend is om deze lijn in heel je outfit consequent door te trekken, denk aan schoenen, handtassen in zwart en wit, maar ook je juwelen en zelfs je nagels zouden in deze tinten moeten. Wil je het zwart-witte echt doorbreken, denk dan aan gewaagde kleuren als een rode of een gele handtas.



Zwart-witte jurk bij Asos.com.
Zwart-witte jurk bij Asos.com.


Toch zijn er enkele elementen waar je voor moet opletten, zo kan niet iedereen een witte legging dragen. Maar als je er toch de juiste vormen voor hebt, is dit een garantie op een geslaagde look. Dames die onzeker zijn over hun billen, kunnen voor een brede broek gaan, die tevens een hit is dit najaar. Een meer flatterende optie is een jurk die beide kleuren in een druk patroon combineert. (br.hln)





� Reageer (0)
01-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoon vlees in de kuip: zussen Kardashian showen eigen lijn


Schoon vlees in de kuip: zussen Kardashian showen eigen lijn


http://img217.imageshack.us/img217/5240/zussenkardashian.jpg


De vermaarde fotografe Annie Leibovitz werd door de zusjes Kim, Khloe en Kourtney Kardashian ingehuurd om hen zo appetijtelijk mogelijk te portretteren in de lingerie en kleding die ze ontwierpen voor warenhuisketen Sears.

Kim (30) etaleert haar troeven in een zwart-wit kanten setje, Kourtney (32) koos een kleurrijk ontwerp en Khloe (27) draagt een roze topje met jarretellen.

De fotoshoot vond plaats in mei in de studio van Leibovitz in New York, een gebeuren waar Kim toen op haar blog schreef: "Wat een fantastische dag. We deden een fotoshoot voor onze Kardashian Kollection voor Sears met de levende legende Annie Leibovitz. We zijn nog nooit zo gefotografeerd, het was heel leuk. wat een oogopener".
 
De drie zusjes maakten ook indruk op Leibovitz (61), bekend van haar werk voor onder meer Rolling Stone en Vanity Fair, die volgende week een feest voor hen organiseert in haar studio om de lancering van de kledinglijn te vieren.

De Kardashian kondigen intussen aan dat ze een nieuwe boetiek, Kardashian Khaos, openen in Las Vegas. Ze hebben al drie DASH-winkels, in Calabasas, New York en Miami. (br.she)



� Reageer (0)
31-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waregem Koerse: de exclusieve hoeden van de genodigden.

Waregem Koerse: de exclusieve hoeden van de genodigden.

Klik op de foto om de foto's te bekijken





Stilaan een traditie op Waregem Koerse: de exclusieve hoeden van de genodigden. De organisatie van de Grote Steeple Chase van Vlaanderen looft Ascot-gewijs een prijs uit voor het mooiste, origineelste of gekste hoofddeksel. Dat geld gaat integraal naar het goede doel.



� Reageer (0)
30-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Italiaanse Vogue schokt met taille van 33 cm

Italiaanse Vogue schokt met taille van 33 cm


http://img535.imageshack.us/img535/5162/taillevan33cm.jpg


Vorige week prees de Italiaanse Vogue op zijn website nog 'slavenoorringen' aan als de nieuwe trend, nu schokt het magazine opnieuw met op de cover een model met een taille van ocharme 33 centimeter omtrek, een neusring en een lippiercing.

Het septembernummer van de Italiaanse Vogue is donker en Gothic. 'Avant-Garde' is het thema en het 40-jarige Britse model Stella Tennant brengt een ode aan Ethel Granger, de wereldrecordhoudster van de smalste taille in een corset (33 cm) en voorloopster van de piercingtrend uit de jaren vijftig.


Ethel Granger was al in de jaren vijftig verslingerd aan neus- en oorpiercings en was met 33 cm tevens recordhoudster 'smalste taille'.
Ethel Granger was al in de jaren vijftig verslingerd aan neus- en oorpiercings en was met 33 cm tevens recordhoudster 'smalste taille'.


Vorige week moest Vogue Italië zich verontschuldigen nadat het de trendy grote ringvormige oorringen 'slavenoorringen' had genoemd. "Als de naam herinneringen oporoept aan de tradities van de gekleurde vrouwen die naar het zuiden van de VS werden gebracht tijdens de slavenhandel, is de nieuwste interpretatie ervan één van pure vrijheid", zo stond te lezen. Enkele dagen en een excuus later werd het woord 'slave' vervangen door 'ethnic'. (br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grootste blunders op kantoor: slippers en transparante top

Grootste blunders op kantoor: slippers en transparante top


http://img200.imageshack.us/img200/7766/blunders.jpg


Bijna een derde van de mannen raakt op kantoor afgeleid door schaars geklede vrouwelijke collega's. Beide geslachten maken zich schuldig aan met ongepaste outfit op kantoor te verschijnen tijdens de zomermaanden.

Hoewel deze zomer het nooit echt heet is geweest, blijken zomerse outfits de Britten op kantoor af leiden. De grootste zondaars tegen de kledingvoorschriften zijn de dames. Bij hoge temperaturen kleedt de helft van hen zich ongepast, bij mannen is dat drie op de tien. Collega's beamen dit, de helft zegt dat vrouwen het vaakst de regels breken, slechts een op de tien beschuldigt mannen hiervan. Toch zegt veertig procent van de 1200 ondervraagde werknemers dat de regels minder strikt zijn voor dames, 11 procent beweert dat de kledingvoorschriften voor mannen minder strikt zijn.

De grootste zonde blijkt een doorzichtige blouse te zijn voor vrouwen, terwijl teenslippers absoluut niet kunnen voor mannen. 15 procent denkt dat het voor een heer ongepast is om zijn das uit te trekken op een warme dag. De helft van de werknemers is beschaamd wanneer een collega zich te sexy kleedt. Een derde zegt dat wie de voorschriften niet volgt, risico loopt het slachtoffer van geroddel te worden. Het meest verontrustende nieuws is dat  bijna drie op de tien werknemers zich zorgen maakt dat slecht geklede collega's slecht zijn voor de zaken, een vijfde neemt daarom geen klanten of zakencontacten meer mee naar kantoor.

Woordvoerder van de website uSwitchforbusiness, die het onderzoek liet uitvoeren, James Constant: "Sexy zomeroutfits doen de temperaturen op de werkvloer stijgen. Veel werknemers laten graag wat vlees zien, maar hun collega's zijn hier niet even enthousiast over. Niemand wil terugkeren naar de strikte kledingvoorschriften op kantoor van weleer, maar aan de andere kant zijn beschaamde of afgeleide werknemers ook niet ideaal. Het draait erom het juiste evenwicht te vinden. Het is belangrijk kledingvoorschriften te hebben die bij je zaak passen, dit houdt je personeel gelukkig en kan helpen alles vlotjes te laten verlopen, ondanks de hete temperaturen." (br.hln)



� Reageer (0)
29-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De trend colorblocking blijft ook dit najaar hip

De trend colorblocking  blijft ook dit najaar hip


http://img42.imageshack.us/img42/5868/colorblocking.jpg


Felle kleuren waren hip deze zomer. Fans kunnen nu opgelucht ademhalen, want de zogenaamde colorblocking trend zet zich ook dit najaar verder.

H&M gaat er dit najaar volledig voor: parse panty's, felblauwe broeken en gele jurkjes. Liefst zoveel mogelijk felle kleuren met elkaar gecombineerd: de colorblocking trend is duidelijk nog niet weg te denken. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oscar de la Renta is de duursteboetiek van Amerika

Oscar de la Renta is de duurste boetiek van Amerika


http://img845.imageshack.us/img845/5624/oscardelarental.jpg


Wanneer je een Oscar de la Renta-boetiek binnenstapt, ben je gemiddeld 2.225 euro kwijt. De shop wordt daardoor meteen tot de duurste van Amerika uitgeroepen.

Giorgio Armani komt op een tweede plaats met een aankoop van gemiddeld 2.000 euro. De derde plaats wordt bekleed door de winkel Loro Piana in Boston, waar je gemiddeld 1.950 euro kwijt bent. De prijzen werden gebaseerd op de gebeurde transacties tussen april 2010 en mei 2011. (br.she - beeld photonews)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broek met brede pijpen

Najaartrend: broek met brede pijpen


http://img695.imageshack.us/img695/8665/broekmetbredepijpen.jpg


Wij zeggen 'tot ziens' tegen de skinny, de 'boyfriend' en de broek met een rechte pijp. Het woord is dit najaar aan de broek met de brede pijp.

De broek met de brede pijpen, die floreerde in de jaren '70, is komend najaar weer helemaal hip. En het fijne is, iedereen kan hem dragen. Door het dragen van een broek met brede pijpen krijg je zelfs langere benen.

Als je graag een broek met brede pijpen wil kopen, dan heb je de keuze uit twee verschillende soorten. Een 'flared jeans', wijd uiteenlopend vanaf de bovenbenen, of een 'bell bottom', wijd uitlopend vanaf de knie. Ook de variatie met een hoge taille of een heupmodel mag niet ontbreken.

Op de catwalk zagen we deze musthave voor het najaar al voorbij flitsen. Tijdens de fall/winter show in Parijs showde Chanel de brede pijpen opgerold. Gecombineerd met vrouwelijke, chique pumps en een getailleerde blazer voor de ultieme zakelijke look.

Ook Chloé ziet het weer helemaal zitten met de flared jeans. Het modemerk combineert het item met plateauzolen en een nonchalant shirt. Waar Chloé vooral het nonchalante showt op de catwalk, laat Valentino het rechttoe rechtaan zien. De brede pijp, die valt tot over de schoen, mag gezien worden met een langer jasje tot over de knie.

Hermés en Haider Ackermann gooien het roer helemaal om. Zij maken de pijp wijder en korter. Weg met de broek met normale lengte, het woord is aan de enkelbroek met een brede pijp. Combineer dit met pumps en de combinatie van een nonchalante en femme fatale look is geboren. (br.het nieuwsblad)


http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110826_104


� Reageer (0)
28-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Mollige modellen krijgen kritiek op de catwalk


 Mollige modellen krijgen kritiek op de catwalk


http://img850.imageshack.us/img850/5480/mollig.jpg

Steeds meer modellen met een maatje meer verschijnen op de covers van modebladen en catwalks, doordat de kritiek op de graatmagere modellen toeneemt. Maar volgens sommige experts gaan sommige designers te ver, wat ook weer een ongezond beeld bij meisjes zou stimuleren.

De Australische keten Myer hield eerder deze week een 'Big is Beautiful' catwalkshow tijdens de modeweek in Sydney. Meisjes vanaf maat 44 tot 52 showden verschillende outfits voor tal van merken. Robyn Lawley, het eerste mollige model dat in Vogue Australia verscheen, opende de show met een zwarte assymetrische jurk. De meeste meisjes zagen er gezond uit, maar sommige leken wat overgewicht mee te zeulen. Volgens critici moedigden ze met de slogan 'Big is Beautiful' vrouwen aan een ongezonde levensstijl vol te houden. Sommigen zeggen daarom dat dit initiatief even erg is als het promoten van een maatje 0.

De Australische journalist Damian Woolbough noemt dit onverantwoord. "Vrouwen van alle vormen en maten moeten in de mode-industrie vertegenwoordig worden, maar deze dames zenden een even onverantwoorde boodschap omtrent een gezonde voeding en sport uit als graatmagere meisjes." Tam Fry van het 'National Obesity Forum' weerlegt dit en zegt dat modellen met maatje 0 veel gevaarlijker zijn. "Mensen bestaan in alle vormen en maten, het zou ontzettend verkeerd zijn te zeggen dat deze modellen met overgewicht kampen."

Toch blijkt niet iedereen overtuigd te zijn dat dik mooi is, er waren 500 ticketjes beschikbaar voor de show, maar er werden slechts 64 verkocht. Journaliste Edwina McCann: "De consument is niet zo geobsedeerd door een maatje meer als de media. Klanten aanvaarden het feit dat een model, net als een atleet bijvoorbeeld, een uitzonderlijk geval is, en er niet uitziet als de doorsnee man of vrouw."

Wat denken jullie? Is het nodig om modellen van alle maten en gewichten op de catwalk te tonen, of is het logisch dat designers slanke dames kiezen omdat zij hun ontwerpen er beter laten uitkomen? (br.hln - foto getty)



� Reageer (0)
25-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste beautyrage: de kokosolie van Miranda Kerr

Laatste beautyrage: de kokosolie van Miranda Kerr


http://img51.imageshack.us/img51/9758/mirandakerru.jpg


Miranda Kerr bekende onlangs dat haar favoriete beautyproduct kokosolie is. Sinds haar bekentenis lopen dames stormloop voor het product. Volgens experts is de consumptie ervan echter niet zonder gevaar.

Vorig maand bekende het topmodel en mevrouw Orlando Bloom dat ze haar onberispelijke haar en huid te danken heeft aan de dagelijkse consumptie van kokosolie. Sindsdien merkte de Britse voedingsketen 'Holland & Barrett' een stijging van 50 procent in de verkoop ervan op. De 28-jarige Miranda is een model voor het lingeriemerk Victoria's Secret, ze beviel in januari van haar eerste kind en liep ondertussen al weer verschillende catwalks. "Ik kan geen dag zonder kokosolie, ik gebruik vier eetlepels per dag, ik kook ermee of doe het in een kopje groene thee."


http://img703.imageshack.us/img703/465/kokosolie.jpg


De ollie bevat vetzuren die de huid en het haar zacht en glanzend moet houden, volgens aanhangers zou het voor allerlei gezondheidsvoordelen zorgen, waaronder gewichtsverlies, hoewel dit door anderen ontkracht wordt. Het product wordt gehaald uit het vruchtvlees van rijpe kokosnoten, je kunt het rauw drinken, maar ook gebruiken om te koken of meteen op het haar en de huid brengen als een hydraterende crème. Nutritioniste Kate Butler: "De kleine moleculaire structuur van kokosolie maakt dat de huid dit makkelijk opneemt, waardoor deze zacht wordt. Het helpt bij droge, ruwe huid en is een goede crème om na het zonnen te kalmeren. Daarnaast verricht het wonderen voor je haar als conditioner."


Experts waarschuwen echter dat het kokosolie rijk is aan verzadigde vetten en calorieën, een theelepel van 15 gram bevat ongeveer 135 calorieën. Professor Mike Gordon: "Als je te veel verzadigde vetten opneemt, loop je meer risico op hart- en vaatziekten. Ik zou zeker niet aanraden dit in grote hoeveelheden te gebruiken."



� Reageer (0)
24-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit is de nieuwe musthave handtas van het najaar

Dit is de nieuwe musthave handtas van het najaar


http://img199.imageshack.us/img199/3562/musthavehandtas.jpg


Yves Saint Laurent staat garant voor vooruitstrevende mode. En ook nu scheren ze weer hoge toppen met de 'Cabas Chyc'.

Carla Bruni, Claudia Schiffer, Kate Winslet, Kylie Minogue, Demi Moore, Lady Gaga, … allen hebben ze één ding gemeen : hun nieuwste trendy handtas is er eentje van Yves Saint Laurent. De Cabas Chyc werd door de ongelooflijke belangstelling van BV's meteen uitgeroepen tot musthave tas van deze winter. (br.she - beeld photonews)



� Reageer (0)
23-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eén op drie heeft last van droge huid

Eén op drie heeft last van droge huid


http://img198.imageshack.us/img198/6760/drogehuid.jpg


Eén Belg op drie zegt meermaals per jaar last te hebben van een huid die trekt, niet comfortabel aanvoelt of uitdroogt. Volgens een onderzoek van Sanex hebben de Belgen vooral in de winter last van een oncomfortabele huid: meer dan de helft geeft aan dat hun huid vaker beschadigd wordt in de winter, terwijl slechts drie op tien de indruk heeft dat hun huid het in de zomer hard te verduren heeft. Nochtans is de zon niet goed voor de huid: behalve het risico op huidkanker en rimpels, droogt ze ook de huid uit.

Een gezonde huid is een goed gehydrateerde huid, zonder puistjes, rode vlekken of rimpels. Een bruin kleurtje is geen voorwaarde voor een gezonde huid, aldus de Belgen.

We wassen zich veel te vaak: meestal één, vaak twee keer per dag. Meer dan de helft neemt 'minstens' twee douches tijdens een hittegolf. Het verfrissende effect heeft echter een zwaar nadeel: de huid droogt nog verder uit.

De pH-waarde (of zuurtegraad) van kraanwater ligt namelijk rond de 7,8 en dat is niet goed voor de huid, die van nature een pH van ongeveer 4,7 heeft. Na elk bad of douche duurt het enkele uren voor de zuurtegraad van de huid zichzelf heeft hersteld.

Dit heeft niet alleen een ongemakkelijk gevolg (de huid trekt tegen of jeukt), maar de huid kan ook beginnen afschilferen. De huid is tijdens zo'n droogtefase ook minder goed beschermd en dus kwetsbaar.

Agressieve zepen kunnen de huid nog verder uitdrogen, en het herstel vertragen. Dat geldt ook voor chloorwater en zeewater.  In de winter is het al niet veel beter: de koude en de lage vochtigheidsgraad verlagen de hydratering van de huid, iets wat nog verergerd wordt door het warme water.

De meeste landgenoten zijn zich daarvan bewust: 75 procent draagt naar eigen zeggen zorg voor de huid, ook al gebruikt 39 procent geen specifieke verzorgingsproducten. 35 procent doet dit wel. (br.hln)




� Reageer (0)
22-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roze haar is weer in

Roze haar is weer in


http://img31.imageshack.us/img31/1519/rozehaar.jpg


Toen Katy Perry haar lokken roze liet verven, keek niemand verbaasd op. Maar nu lijken ook andere sterren voor de look te zijn gevallen.

Sienna Miller, Kate Bosworth, Dianna Agron, … allen pronken ze met een roze coupe. Sommigen gaan daarbij voor een volledig roze haardos, terwijl anderen highlights van het fluokleurtje laten zetten.

Eerder lieten ook Lily Allen, Kelly Osbourne en zangeres Pink hun haardos roze kleuren. (br.she - beeld photo news)


� Reageer (0)
21-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Natuurlijk alternatief voor botox ontwikkeld


Natuurlijk alternatief voor botox ontwikkeld


http://img801.imageshack.us/img801/147/botoxf.jpg


Wetenschappers hebben een natuurlijke techniek ontwikkeld om veroudering tegen te gaan. Het alternatief voor botox mag in de Verenigde Staten worden toegepast en kan over een jaar ook Europa bereiken, zo meldt The Sunday Times. Het enige nadeel? Het prijskaartje valt een pak zwaarder uit.

De techniek heet "laViv". Daarbij worden cellen uit bindweefsel verwijderd uit de huid achter de oren van patiënten. Daarna worden de cellen in een labo negentig dagen opgekweekt, met tientallen miljoenen nieuwe cellen als gevolg.
 
Die worden drie keer geïnjecteerd in de huid van de patiënt, om de vijf weken. De cellen, fibroplasten genaamd, produceren collageen, elastine en hyaluronzuur die zorgen voor een soepele huid.

Een test bij 421 vrouwen toonde aan dat de zogenaamde "lachlijn" natuurlijk kon uitgevlakt worden. Het leverde de producent alvast een licentie op om deze behandeling voor de lachrimpels op de markt te brengen. Tests bij 2.700 andere vrouwen moeten leiden tot een licentie voor het hele gezicht.
 
Voorlopig mag de producent enkel zes maanden "houdbaarheid" garanderen, wat overeenkomt met de duur van de test. Botox zou drie tot zes maanden werken.

Toch is helemaal niet zeker dat de natuurlijke behandeling botox van de troon zal stoten. Ja, botox heeft een negatieve connotatie en veel vrouwen deinzen ervoor terug hun zenuwen te laten 'verlammen', maar het kost wel tien keer minder dan de natuurlijk behandeling, die algauw 1.500 euro kost.
 
Britse wetenschappers zijn optimistisch over de werking, maar vrezen dat er te weinig cellen geproduceerd kunnen worden om oudere patiënten, de grootste doelgroep, te helpen. Welke leeftijd de vrouwen in de testgroep hadden, werd niet bekend gemaakt. (br.hln)



� Reageer (0)
20-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoenen met neuslapje maken furore

Schoenen met neuslapje maken furore


http://img560.imageshack.us/img560/8162/schoenenmetneuslapje.jpg


De sleehakken van Zanotti waren de zomerschoenentrend onder celebs, maar voor de herfst wordt een nieuwe trend gespot: klassieke pumps met een 'neuslapje'.

Het ziet er een beetje uit alsof iemand de schoen heeft opgelapt, zoals dat wel eens gebeurt met hemdsmouwen en broekpijpen: met een lapje stof in een andere kleur over de gescheurde of verdunde plek.

Alle grote schoenenmerken doen mee: Christian Louboutin natuurlijk, maar ook Chanel, Yves Saint Laurent en Salvatore Ferragamo. Kim Kardashian, Keira Knightley, Milla Jovovich, Mila Kunis, Emma Roberts en Jennifer Lopez zijn maar enkele van de sterren die dit soort schoenen al droegen.(br.hln)



� Reageer (0)
19-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Platte mannenschoen een trend?

Platte mannenschoen een trend?


http://img836.imageshack.us/img836/8206/giselebundchen.jpg

De trend van de mannelijke, stevige schoen van komende winter is allemaal de 'schuld' van het Braziliaanse topmodel Gisele Bundchen. Ze weigerde namelijk torenhoge hakken voor de show van Balenciaga te dragen.

"We wilden voor de show graag topmodellen als Gisele, Amber Valletta en Carolyn Murphy op de catwalk en ze zeiden nee tegen hoge hakken van meer dan 11 cm. De dames waren het niet meer gewoon om op stiletto's te lopen. Vooral Gisele was bezorgd, zij weigerde zo de catwalk op te gaan", aldus de creatief directeur Nicolas Ghesquière. De designer beweerde echter vlak na de show dat de schoenen haast het uitgangspunt waren voor de collectie. Maar nu gaan de geruchten de ronde dat de modellen dit bepaald hebben.


Een trendy mannenschoen voor vrouwen bij asos.com.
Een trendy mannenschoen voor vrouwen bij asos.com.


Maar blijkbaar is de mening van Gisele belangrijk genoeg voor toonaangevende designers om hun collectie aan te passen. Dit kan misschien de aanzet zijn voor een carrièrewending van het topmodel. We hopen het alvast. (br.hln)



� Reageer (0)
18-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sterren in strepen: de nieuwste lievelingsjurk van Hollywood

Sterren in strepen: de nieuwste lievelingsjurk van Hollywood


http://img4.imageshack.us/img4/5651/sterreninstrepen.jpg
Vzn links naar rechts: Emmy Rossum, Zoe Saldana en January Jones.


Zijn de sterren het ook moe om altijd origineel te moeten zijn of krijgen ze bewust dezelfde kledingsstukken aangeboden? In elk geval is het al de derde keer deze zomer dat er een 'hippe' jurk wordt gespot: een eenvoudige jurk met donkerblauwe en rode strepen.

Zowel Emmy Rossum, Zoe Saldana, een zwangere January Jones, Olivia Munn en Amanda Seyfried werden er al in gespot. De jurk komt van de keten Express en kost 'slechts' 50 dollar (35 euro).

Emmy Rossum droeg de jurk zomers casual: met een strohoed en slilppers. Zoe Saldana was iets glamoureuzer: hippe sandalen, een kleine handtas die ze schuin over de borst droeg en een bruine riem. Haar hippe vliegeniersbril, ballerinadot en oorbellen gaven het geheel een meer exotische look.

Amanda Seyfried droeg het tussen de opnames door, maar Olivia Munn bewaarde de jurk voor de catwalk en combineerde die enigszins vreemd met laarzen.

Tot slot droeg ook January Jones de jurk op een vrij moment: bij het shoppen. Ook zij koos voor stijlvolle sandalen en werkte het geheel toepasselijk af met een Ray Ban-zonnebril met een rood randje.

Express is geen merk dat celebs vaak dragen, omdat het de hippe conotatie mist die bijvoorbeeld H&M, Gap en Topshop wel hebben. Maar met 550 winkels in de hele Verenigde Staten is het niet bepaald een kleine, onbelangrijke keten. Wie interesse heeft in een jurk-zoals-de-sterren kan deze hier bestellen. Wie niet zo dol is op blauw en rood, kan ook voor de klassieker zwart en wit kiezen. (br.hln)




� Reageer (0)
17-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kwart van kleding voor meisjes van 10, 11 en 12 jaar seksueel getint

"Kwart van kleding voor meisjes van 10, 11 en 12 jaar seksueel getint"


http://img40.imageshack.us/img40/7747/kledingvoormeisjes.jpg


Ongeveer een kwart van het kledingaanbod in België voor meisjes van 10, 11 en 12 jaar oud is geseksualiseerd. Dat blijkt uit onderzoek van een studente waarover het maandblad Eos bericht in de editie die morgen verschijnt.

Voor haar scriptieonderzoek bekeek Gun Bosserez, studente communicatiewetenschappen aan de Katholieke Universiteit van Leuven, in maart de kindercollectie van vier kledingketens. De ketens behoren op het gebied van omzet tot de top tien in België.
 
Maar liefst 26,7% van de jurkjes, shirts en broeken bleek op een of andere manier geseksualiseerd. Het gaat dan om kledij met suggestieve tekeningen of opschriften, kledij die borsten en billen benadrukt en duplicaten van volwassen dameskledij. Zo stootte Bosserez op een T-shirt met het opschrift "Estes Hills" ter hoogte van de borsten. Op een ander shirt stonden cosmeticaproducten afgebeeld met daarbij het opschrift "I need make-up". Tijdens een tweede observatie vond de studente zelfs opgevulde bh's voor kinderen.
 
"De geseksualiseerde kledij kan kinderen aanmoedigen zich bezig te houden met thema's waar ze mentaal of lichamelijk nog niet klaar voor zijn", zegt Bosserez in Eos. Volgens haar zien jonge meisjes hun lichaam daardoor mogelijk als een object dat ze kunnen evalueren op basis van (seksuele) aantrekkelijkheid. De druk die daarmee samengaat, "kan meisjes vatbaarder maken voor het ontwikkelen van een laag zelfbeeld of eetstoornissen". (br.hln)



� Reageer (0)
16-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jantine Van Peski is favoriet tijdens Miele Catwalk 2011

Jantine Van Peski is favoriet tijdens Miele Catwalk 2011


http://img36.imageshack.us/img36/2837/jantinevanpeski.jpg


De jaarlijkse hoogdagen voor de Belgische mode komen er weer aan. Op donderdag 8 en vrijdag 9 september vindt in Tour & Taxis in Brussel de 'Miele Catwalk' plaats. En ook dit jaar is er weer plaats voor jong, aanstormend talent.

Jantine Van Peski maakte grote indruk tijdens het jaarlijkse defilé van de Antwerpse modeacademie. Van Peski werd nu zelfs uitverkozen tot Miele Catwalk favoriet, waardoor ze har collectie 'Wires 10.0' zal mogen showen.

"Ik voel me vereerd met de benoeming tot favoriet. Het is fantastisch om waardering te krijgen voor je werk als je net van de academie komt. Ik zie er al naar uit om mijn collectie te tonen aan een groot en deels nieuw publiek en ben dan ook erg benieuwd naar de reacties", aldus Van Peski.

Naast Jantine Van Peski zullen ook Tim Van Steenbergen, Natan, Essentiel, Just In Case, Marie Jo, Joanne Vanden Avenne, Lenny Leleu en Filles à Papa hun collecties aan het grote publiek tonen. (br.she)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De vloek van schoonheid: mooie vrouwen stoten kopers af

De vloek van schoonheid: mooie vrouwen stoten kopers af


http://img41.imageshack.us/img41/6118/mooievrouwen.jpg


Het lijkt ideaal: mooie vrouwen die kleren passen. Mooie mensen geven immers het goede voorbeeld: wat zij doen, willen anderen ook, in de hoop dat ze zo hun eigen aantrekkelijkheid opkrikken. Dat blijkt maar gedeeltelijk waar: iemand die aantrekkelijker is hetzelfde kledingsstuk op hetzelfde moment zien passen, is meteen de belangrijkste reden om het niet te kopen. Vooral als de vrouw in kwestie zich onzeker voelt over haar lichaam, zo blijkt uit Amerikaans-Canadees onderzoek.

Er is wel één lichtpuntje voor de winkeliers: het effect treedt alleen op als beide vrouwen tegelijkertijd de jurk dragen omdat dan (soms pijnlijk) duidelijk wordt wie er beter mee staat.

"De vrouw met laag zelfbeeld kan nog wel zien dat de jurk mooi staat, maar in vergelijking met de mooie vrouw, verbleekt haar uiterlijk en hangt ze de jurk gefrustreerd weg", aldus Darren Dahl, professor marketing aan de universiteit van British Colombia.

Een aantrekkelijke vrouw hetzelfde kledingsstuk naar de kassa zien dragen heeft wel het verhoopte effect: dan gaat de minder aantrekkelijke vrouw zich goed voelen omdat ze duidelijk een goede keuze heeft gemaakt.

Ook een mooie vrouw iets zien passen, is goed voor de verkoop, want het geeft klanten vaak het idee: dat wil ik ook.

"Het is dan ook aan te raden dat winkels vermijden dat mensen uit een privé-kleedhokje moeten komen om in de spiegel te kunnen kijken", aldus Dahl, die merken ook afraadt aantrekkelijke verkoopsters in hun kledij te laten rondlopen.

Op het moment het kledingsstuk gekocht is, verandert de psychologie weer: een andere vrouw tegenkomen in dezelfde outfit op een feestje, is een grote nachtmerrie. Om haar zelfbeeld te beschermen zullen vrouwen dan net beweren dat de ander er véél slechter uitziet dan zijzelf... (br.hln)



� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!