Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



31-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Panty's voor mannen: top of flop?

Panty's voor mannen: top of flop?





Ook mannen willen panty's dragen, daar zijn ze bij e-mancipate van overtuigd. Meer zelfs, hun mannenpanty's zijn er gekomen op vraag van de cliënten, zeggen ze zelf. De panty's voor mannen werden als 'mantyhose' of 'manty's' gedoopt. Hoe je ze draagt? Onder je (korte) broek natuurlijk!

Het verschil met de gewone panty's is een handige opening 'vooraan', grotere voeten, een bredere omtrek en een dikker, mannelijker patroon. Wat niet verandert, is het feit dat panty's de lijn van de benen volgen en ze spannen.

De manty's worden uitgebracht in verschillende versies en materialen. Mannen kunnen kiezen uit 'satijn', 'opaque', 'doorzichtig' of een patroon en versies met of zonder voet, volledige of knielengte. Voor elke man wat wils, blijkbaar. (edp)(br.hln)


� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde van size zero op catwalk?


Einde van size zero op catwalk?




Nederlandse modellen verkiezen vrouwelijke vormen boven size zero. Dat blijkt uit een Nederlands onderzoek dat het einde van de extreem magere modellen lijkt aan te kondigen. 68,4% van de ondervraagden wil namelijk dat er meer rekening wordt gehouden met de natuurlijke lichaamsbouw van een model, dat meldt styletoday.nl.

Vrouwelijke vormen
Niet alleen de modellen, maar ook de modellenbureaus en zelfs hun klanten zijn het hiermee eens. "De opdrachtgevers vragen steeds vaker naar modellen met vrouwelijke vormen", zegt algemeen directeur van modellenbureau Favourite Models Emilie Bouwman.

Eetgewoonten
Daarnaast vroeg de enquête ook naar de eetgewoonten van de modellen. 1 op de 4 zegt gezond te eten en 1 op 2 van hen houdt zich aan de aangewezen 3 maaltijden per dag. Meer dan de helft van de modellen zegt wel eens een ongezonde snack te eten na een avondje uit. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
29-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Instant make-up


Instant make-up




Camouflagemotief

Ben je geen heldin in het aanbrengen van make-up? Dan zijn deze make-up patches echt iets voor jou. Je moet gewoon een soort van sticker op je oog drukken en het lijkt alsof een professional zich over je oogleden heeft ontfermd. Gedaan dus met onhandig gefoeter met borsteltjes en twijfelen over juiste kleurencombinaties.

Patronen
Momenteel waagden zich al twee cosmeticabedrijven aan deze trend: ColorOn en Eye Majic, meldt Elle.nl. Bij de eerste fabrikant kun je kiezen uit zowel dagdagelijkse oogschaduw in trendy kleurtjes, als uit bizarre luipaard- of camouflagepatronen. Eye Majic houdt het iets gewoner, zij bieden 12 verschillende kleurvarianten aan.

De patches zijn wel redelijk duur, je betaalt 10 euro voor 10 paar 'stickers'. Het is niet iets dat je elke dag zult gebruiken, maar wel ideaal als je voor een speciale gelegenheid piekfijn voor de dag moet komen. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkeerde behamaat beschadigt borsten


Verkeerde behamaat beschadigt borsten


http://images.askmen.com/galleries/celeb-profiles-model/freja-beha-erichsen/pictures/freja-beha-erichsen-picture-1.jpg


Vrouwen kunnen hun borsten beschadigen zonder het te beseffen door de verkeerde behavorm en -maat te kopen, ontdekten Amerikaanse onderzoekers.

Ligamenten
Door de verkeerde behamaat te kiezen, kunnen vrouwen hun borsten beschadigen en ligamenten onherstelbaar uitrekken. Het team onderzocht 50 verschillende soorten beha's op honderden vrouwen gedurende de laatste drie jaar. Het onderzoek toont aan dat borsten tijdens het sporten 21 cm op en neer bewegen en van binnen naar buiten. De meeste sportbeha's zijn ontwikkeld om enkel verticale bewegingen te beperken.

Bepaalde stijl
Onderzoekster Wendy Hedger: "Veel vrouwen hebben een sterke voorkeur voor een bepaalde behastijl en willen niets anders kopen. Bij sportbeha's bijvoorbeeld willen veel vrouwen geen exemplaar kopen dat lijkt op een gewone beha die ze op de rug kunnen sluiten. Als ze het niet over hun hoofd moeten trekken, denken ze dat het geen echte sportbeha is. Maar dat is verkeerd, dat soort beha's ondersteunt even goed."

Sociaal stigma
"Sommige vrouwen veroorzaken zelf borstpijn door de verkeerde behamaat te kopen. Er is een sociaal stigma over bepaalde maten. Veel vrouwen willen geen maat kopen die als te klein of te groot gezien wordt. Ze kopen dan een beha met een 'normale' maat maar die niet goed past. Vele andere vrouwen beseffen niet eens dat ze een slecht passende beha aanhebben omdat ze routineus de verkeerde maat kopen. Ze vergeten dat hun vorm en maat kunnen veranderen door bijvoorbeeld borstvoeding of menopauze", aldus Wendy Hedger. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
28-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De lange luchtige zomerjurk

De lange luchtige zomerjurk


De afbeelding “http://img521.imageshack.us/img521/2695/30137446rf0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


De lange luchtige zmerjurk een veel geziene catwalktrend .
 Heel mooi boven een paar sandaaltjes en perfect om zowel luchtig
als mooi gekleed mee voor de dag te komen.


De afbeelding “http://img246.imageshack.us/img246/9017/18106935uf0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.



De afbeelding “http://img516.imageshack.us/img516/8186/54687295ke5.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

Speciaal effect met een mooie centuur


De afbeelding “http://img155.imageshack.us/img155/633/99774016aa6.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.



� Reageer (0)
27-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lichtgevende lingerie


Lichtgevende lingerie








Een lingeriesetje dat licht geeft: het kan voor verrassend spektakel zorgen in de slaapkamer. LuminiGlow is het nieuwste hebbeding in lingerieland. Zodra het licht uitgaat, geven de stofjes hun licht af. Het enige wat je moet doen, is het textiel af en toe opladen door het tegen sterker licht aan te houden. Net als de 'glow in the dark' sterretjes, die menig kinderkamertje sieren.


Soorten
De lichtgevende lingerie is beschikbaar in beha's vanaf B tot D-cup, in panty's en jarettellen. Nog beter is dat ook onze jongens binnenkort met refecterende slipjes hun licht kunnen doen schijnen in de slaapkamer. Meer info: www.glowinthedarklingerie.com. (lvl)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met pareo heb je vier strandoutfits in een


Met pareo heb je vier strandoutfits in een




Pareo van La Redoute

De pareo is ontzettend veelzijdig item dat gewoonweg in je strandtas moet zitten. Hij ziet er uit als een gewone doek, maar je kunt hem gebruiken om je probleemzones te verdoezelen of om je strandoutfit wat stijlvoller te maken. Met dit stukje stof kun je vier verschillende outfits creëren, het hangt er gewoon van af hoe je de pareo knoopt. Koop wel een groot exemplaar, dan heb je meer mogelijkheden.

Haltertop
Deze manier van dragen kan handig zijn als je in de strandbar iets wil eten, maar dit niet in je bikini wil doen. Hiervoor heb je een rechthoekige pareo nodig, meldt Flair.be. Je vouwt hem dubbel in de lengte. Neemt de twee uiteinden vast en kruist ze over elkaar. Knoop de uiteinden achteraan in je hals vast. Het onderste gedeelte van de top knoop je achter op je rug vast.

Jurk
Neem de pareo in de breedte achter je rug. Breng de uiteinden naar voor en draai de bovenste hoeken van je pareo een aantal keer rond je vinger, dit werkt makkelijker. Kruis deze uiteinden voor je hals en draai ze een paar keer rond elkaar. Vervolgens knoop je ze vast in je hals.

Asymmetrische jurk
Neem dezelfde startpositie als bij de vorige jurk, maar hierbij pak je de linkerbovenhoek vast en draai je hem rond je bovenlichaam. De rechterhoek leg je over je linkerschouder. Beide hoeken knoop je vast achteraan in je hals.

Rok
Deze pareo is ideaal als je een strandwandeling wil maken en je voelt je onzeker over je billen. Het is ook de makkelijkste plooitechniek. Je neemt hem in de breedte achter je middel en brengt de uiteinden naar voor. Als laatste knoop je de bovenhoeken nonchalant. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen in jeans


Iedereen in jeans

De afbeelding “http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2008/07/24/nb2407jeans.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

98,5 procent van de Vlamingen heeft een spijkerbroek

De jeansbroek mag dan al 135 jaar bestaan, ze is populairder dan ooit. Ruim 98 procent van de Vlamingen draagt regelmatig een jeans. Zes op de tien hebben twee tot vijf spijkerbroeken in de kast, een op de tien maakt 'sochtends zelfs zijn keuze uit meer dan acht stuks.

In Nederland raakten vorige week de resultaten bekend van een onderzoek naar het dragen van spijkerbroeken. Daaruit bleek dat zo'n 95procent van onze noorderburen wel eens een jeans draagt. Uit de rondvraag op onze site (waarop zo'n 1.600lezers reageerden) blijkt dat Vlamingen nóg trouwere jeansdragers zijn: 98,50procent draagt jeans.


De afbeelding “http://img75.imageshack.us/img75/5921/jeansgg3.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Ubbe Descamps, communicatiemanager van jeansspeciaalzaak Brooklyn, schrikt niet echt van het resultaat. Jeans zijn nu eenmaal tijdloos en onverslijtbaar. 'Even, in de jaren tachtig, kende de jeans bij ons een dipje en werd er op neergekeken door de Millet-generatie. Nu zijn de jeans weer een hip kledingstuk dat in alle uitvoeringen, kwaliteiten en prijzen op de markt is. Van de lage kwaliteit voor 30 tot 40euro tot de designerjeans van 200euro. Jeans is het soort product geworden waarvan je er niet langer eentje hebt. Het komt vaker voor dat klanten twee tot drie broeken tegelijk kopen, in verschillende uitvoeringen.'

Dat wordt bevestigd door onze enquête: bijna twee op de drie (66,32procent) Vlamingen zegt twee tot vijf jeans te hebben, één op de vijf (21,65procent) heeft vijf tot zeven stuks en ruim elf procent kan er elke dag van de week een andere aan wegens meer dan acht exemplaren op de plank.

Merken zijn, zo blijkt uit onze rondvraag, amper voor de helft van de jeansdragers belangrijk. 'Vooral jongeren kiezen merkbewust', zegt Frank De Vuyst. 'Zij gaan voor trendy labels als Replay terwijl oudere en klassiekere klanten eerder voor de traditionele merken gaan en vaak uitkomen bij vaste waarden als Wrangler en Levis.'

Ook Descamps noemt jeans een jongerenproduct, iets wat onze enquête bevestigt gezien de plus 55-jeansdrager met slechts 9procent zwaar ondervertegenwoordigd blijft. 'Toch merk je een evolutie. Voor steeds meer oudere mensen is jeans vanzelfsprekend. Logisch, wie jong was in de rock 'n roll-jaren vijftig en zestig neemt de jeans uit die jaren mee. Er is dus nog een grote toekomst voor de jeans weggelegd.'

Gevraagd naar het waarom van jeans antwoordt bijna de helft van de ondervraagden dat jeans makkelijk zitten. Nog pluspunten: je kan er overal mee komen en een jeans is nagenoeg onverslijtbaar.

Nog opvallend in onze enquête: niet eens drie procent kiest voor jeans uit modeoverwegingen. 'Verwondert me niet', zegt Descamps. 'Jeans is een product dat er altijd is geweest en zo wordt het ook gezien door de jongere generatie. Net zoals wie na 1990 is geboren zich geen wereld zonder internet kan voorstellen, hoort jeans er gewoon bij. Bovendien slaagt jeans erin zichzelf almaar opnieuw uit te vinden. Er is een constante trendevolutie waarin de muziek een grote rol speelt. Wat pop- en rockidolen dragen, daar spiegelen jongeren zich aan.'

En wat is tegenwoordig dan hot in jeansland? 'Voor mannen jeans met extreme wassing, maar géén gaten', zegt Frank De Vuyst. 'Bij de dames maken in de stof geperste rimpels, parels en stiksels furore.' Ubbe Descamps wijst dan weer op de pasvorm: 'De nauwaansluitende skinny jeans doet het goed, hoewel er signalen zijn dat de wijdere pijpen aan een comeback bezig zijn.'(br.Het Nieuwsblad)



� Reageer (0)
26-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hakken worden nog hoger


Hakken worden nog hoger



Beide schoenen zijn ontworpen door Christian Louboutin

Beckham en Longoria op stelten

Louboutin



Het lijkt wel een wedstrijd onder schoenontwerpers: de zo hoog mogelijke hak. Dior ontwierp begin dit jaar een hak van 10 centimeter, iets wat nog net draagbaar is voor de gemiddelde vrouw.

Maar nu lanceert Lanvin een hak van 15,24 cm en Louboutin de Pigalle Shoe met een hoogte van 14 cm. Schoenen die in het modejargon taxi-to-table shoes worden genoemd: enkel geschikt voor wanneer je maximaal 100 meter moet stappen.


De afbeelding “http://img413.imageshack.us/img413/8060/sc2zb6.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Beckham en Longoria

Bekende fashionista's als Victoria Beckham en Eva Longoria zijn al helemaal mee met de nieuwe trend, meldt weekend.be. Zo verscheen Victoria vorige week met hakken van wel 12,7 cm hoog. Zij heeft natuurlijk het geluk dat ze overal rondgereden en voor de deur afgezet wordt.


De afbeelding “http://img366.imageshack.us/img366/3025/scvi2.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Platform

Dames, je kunt alvast beginnen te oefenen met deze torenhoge stelten, althans als je met deze trend mee wil zijn. Bij zowel Jil Sander, Prada en Louboutin staan stelten op het menu. Gelukkig hebben de meeste torenhoge designerschoenen binnenin een platformpje dat het hoogteverschil tussen teen en hiel moet overbruggen. Maar dat betekent helaas niet dat ze hierdoor geschikt zijn voor bijvoorbeeld een shoptrip.


De afbeelding “http://img179.imageshack.us/img179/5370/16772693zb2.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Teenamputatie

Deze trend betekent waarschijnlijk wel wat extra klanten voor de cosmetische chirurgen in LA die bij fashionista's teenamputaties uitvoeren. Wij gokken dat het enkel een hype wordt bij zware fashion addicts. (ep)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss gezicht van Longchamp


Kate Moss gezicht van Longchamp


De afbeelding “http://www.demanet.be/documents/graphics/merken/longchamp/fw07/longchamp.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Topmodel Kate Moss gaat voor de zesde keer in zee met handtassenmerk Longchamp. Dit seizoen heeft ze de jonge Franse acteur Gaspard Ulliel aan haar zijde, onder meer bekend Un long dimanche de fiançailles en Hannibal Rising. De opnames werden gemaakt in Parijs, op het legendarische terras van Café de Flore in Saint-Germain-des-Prés. Vanaf augustus in de bushokjes.(br.Het Nieuwsblad)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleurexplosies op Amsterdamse catwalk


Kleurexplosies op Amsterdamse catwalk


Collectie van Jan Taminiau


Felle kleuren domineren de catwalk van de Amsterdam International Fashion Week (AIFW). De week startte nog ingetogen met het werk van Jan Taminiau en Jeroen van Tuyl. Maar een dag later gingen alle kleurige remmen los. Daar zorgden de nieuwste collecties van achtereenvolgens Haruco Vert, Percy Irausquin en Oilily voor.

Bloemen en kleur
De ontwerpers Rutger Prommenschenckel en Hajé Koopman maakten indruk met krachtige en kleurrijke creaties, waaronder jurken van geplooid chiffon en breed uitlopende pantalons. Bij de pret-à-porterlijn Collection PRC van Percy stond het bloementhema centraal. Qua kleur werden de bloemen overtroffen door oogverblindend roze, paars en mintgroen.

Exotisch
De fijne bloemmotieven waarom Oilily bekendstaat, waren in de nieuwste collectie van het Nederlandse kledingmerk afwezig. In plaats daarvan koos de Amerikaanse creatief directeur Liam Maher voor een meer exotisch sixties-thema. De tijd van de vrije liefde en de flower power herleefde in verwassen jeans, batikprints, Indiase motieven en kleurige tie-dye. (ep)(br.Nina)



� Reageer (0)
25-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klassieke witte broek

Hoe draag je de klassieke witte broek?


Beide broeken bij asos.com


De afbeelding “http://img373.imageshack.us/img373/113/nuxo3.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Een klassieke witte broek is een 'must have' tijdens de hete zomermaanden. Hij is enorm veelzijdig, afhankelijk van waarmee je hem combineert, kan hij zowel chic als casual zijn.

Ondergoed
Bij de aankoop moet je wel er op letten dat hij perfect past en nergens te hard spant, meldt trendystyle.net. Los is hierbij dus beter dan strak. Kies dus de juiste maat, laat je in de winkel adviseren. Wat je niet mag doen is een witte broek combineren met een witte string, want je ziet hem er sowieso door. Nog erger is er een kleurrijke string onder dragen. De enige mogelijkheid waarbij je je onderbroek niet laat zien is kiezen voor een huidskleurig shortje.


De afbeelding “http://img518.imageshack.us/img518/374/0nubf6.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Combineren

Waar je ook zeker rekening mee moet houden is dat wit, in tegenstelling tot zwart, niet afslankt. De kunst van het slank lijken zit hem in het combineren: draag een strakke broek met een losse top of bloes. Een witte broek mag dan wel weer met een strakker bovenstuk. Als je hem met hoge hakken draagt, lijk je langer en slanker.

Linnen of katoen
Pas op met witte bandplooibroeken en broeken met opgestikte zakken, die doen je er dikker uitzien. Je kiest best voor een linnen exemplaar als je een romantische look wil. Fris katoen is dan weer ideaal voor een moderne glamourlook. Vrouwen die niet zonder hun jeans kunnen, zullen ook hun exemplaar in wit spijkergoed vinden.

Casual
Voor casual gelegenheden kun je kiezen voor eenvoudig model met trendy wit hemdje en een lichte sportieve schoen of platte sandaal.


De afbeelding “http://img296.imageshack.us/img296/5360/manrz0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Retro

Een brede witte broek met een hoge taille is ideaal voor als je voor de retro glamourlook kiest. Combineer met een sleehak, frivool bloesje, een grote, retro zonnebril en een oversized handtas om het helemaal af te maken.

Marine
De marinelook is heel trendy deze zomer. Die creëer je zo met een witte broek en daarop een wit met blauw gestreept topje. Draag er platte sandalen of witte ballerina's bij. Wil je er helemaal voor gaan, kies je voor een strandtas met marinemotiefje.

Accessoires
Deze zomer draait alles rond chic, dit vraagt om een onberispelijke look. Besteed dus ook aandacht aan je accessoires: tassen, schoenen en juwelen. Handige tip: wit leer kun je makkelijk terug proper krijgen met gezichtsreiniger. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook beha gaat eco

Ook beha gaat eco







Eco is hot in de modewereld. Verschillende modemerken als H&M, Only en Vero Moda hebben al een ecologische lijn gelanceerd en aan milieuvriendelijke schoenen ontbreekt het ook niet. Als laatste in het rijtje kun je nu ook een beha kopen die lief voor de natuur is.

After Eden
De Nederlandse lingeriefabrikant After Eden heeft beslist om ook zijn steentje aan het milieu bij te dragen, meldt zita.be. "Het milieu is drastisch aan het veranderen en dat vraagt dan ook om een drastische aanpak", luidt het statement van After Eden.

Milieuvriendelijk productieproces
De fabrikant gaat vanaf nu zijn lingerie laten maken door Eurojersey. Deze producent heeft het meest milieuvriendelijke productieproces ter wereld. Eurojersey zet zich in voor besparing van energie en het behoud van de natuur.

Kant en prints
Maar dat wil niet zeggen dat ecomode niet sexy kan zijn. De collectie heeft voor elk wat wils van verleidelijke kant tot fleurige prints. Momenteel moet je nog naar onze noorderburen voor de collectie van After Eden. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bikini-etiquette: wanneer geef je te veel bloot?

Bikini-etiquette: wanneer geef je te veel bloot?


Badpak Hunkemöller

Bikini La Redoute

String La Redoute

Navelpiercings waren enkel hip in jaren '90.

Rode nagels zijn niet stijlvol

Als het op een strandoutfit aankomt, is de lijn tussen sexy en ordinair dun. Wanneer je zoveel van jezelf moet blootgeven, is het niet altijd makkelijk om even stijlvol als in het dagelijkse leven te zijn. Dankzij onze tips maak je geen stijlfouten meer op het strand of aan het zwembad.

Buikje
Elke vrouw heeft haar probleemzone en de buik is een onzeker puntje voor heel wat vrouwen. Als je hier problemen mee hebt, is het belangrijk het juiste bikinibroekje te kopen. Dit mag zeker niet te klein zijn, want dan gaat je buikje erover hangen en wordt je probleemzone extra in de verf gezet. Om dit te verdoezelen kun je voor een rokje als onderstuk gaan, maar een badpak is de beste keuze.

Rood gelakte nagels
Rode nagels zijn weer even 'in' geweest, maar ze in combinatie met strandkledij zijn ze allesbehalve stijlvol. Kies voor pastelkleuren als je naar het strand trekt. Wat ook wel 'glamour' is, zijn donkere kleuren op je nagels als bruin. Om stijlvol te blijven, kies je ook best voor nagels die niet te lang zijn, als ze lichtjes over je nagelbed komen, zit je goed.

Navelpiercing
Navelpiercings waren hip in de jaren '90 en als je net jong genoeg bent, kom je er ook nog mee weg. Maar een navelpiercing bij een volwassen vrouw is allesbehalve stijlvol. Helaas bestaat hier geen kant-en-klare oplossing voor. Als je het juweel verwijderd, kan je huid wat gaan zakken, waardoor je het gaatje duidelijker zichtbaar wordt. Sommige dokters verwijderen de huid rond het gaatje en naaien de twee zijden aan elkaar, maar na afloop heb je wel een litteken. Je kan een onopvallend juweel steken of een badpak uit een stuk aantrekken

Strings
Bikini's met een string-broekje zijn helemaal fout, zeker eenmaal je de kaap van 40 bereikt hebt. Kies een broekje dat groot genoeg is en alles mooi bedekt.

Te klein bovenstukje
Zeker oudere vrouwen moeten opletten bij de aankoop van een bovenstukje. Eenmaal alles wat gaat hangen dankzij ouderdom en zwaartekracht, heb je een stevig topje nodig. Zoek dus naar iets dat genoeg steun geeft, met brede schouderbandjes en een beugel. Deze zorgt er ook voor dat je borsten wat gelift worden, waardoor je decolleté mooier wordt. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
24-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maak je retrolook af met juiste make-up


Maak je retrolook af met juiste make-up



Voorbeeld van hoe het niet moet: Victoria Beckham

Zo moet het wel: Keira Knightly

Deze zomer is retro weer helemaal in met bloemenjurken, oversized handtassen en killer heels. Om deze glamourlook helemaal af te maken, is het belangrijk deze te combineren met de juiste make-up. Ga dus 'all the way' met volgende tips.

Keuze
Bij de retro glamourlook moet je een keuze maken, ofwel zet je je ogen ofwel je lippen in de verf. Houd het geheel voor de rest heel eenvoudig. Combineer nooit beide, het is belangrijk dat je het juiste evenwicht zoekt, met rode lipstick kun je namelijk heel wat verkeerd doen. Kijk maar naar Victoria Beckham en haar misser op New York's Met Ball, dankzij haar make-up zag ze er tien jaar ouder uit.

Rode lipstick
Als je voor rode lipstick kiest, gebruik dan slechts een lichte bruine oogschaduw en wat subtiele mascara voor je ogen. Voor de kleur van je lippen kun je beter een oranje-rode tint kiezen dan een kleur met blauwe tint. Een mooi voorbeeld hiervan is Chanel's new Rouge Allure.

Zware ogen
Kies je voor zwaar aangezette ogen, ga dan voor 'sixties meets rock'. Daarbij gebruik je zware vloeibare eyeliner om je ogen te benadrukken. Vele vrouwen hebben grote moeite met het aanbrengen van vloeibare eyeliner. Maar de truc zit hem erin de juiste eyeliner te kopen. Koop een pen als de Chanel Automatic Liquid Eyeliner, want die zijn heel eenvoudig te gebruiken.

Aanbrengen
Je moet de eyeliner aanbrengen aan de wortels van je bovenste wimpers. Je houdt de pen lichtjes schuin, dat helpt om een rechte lijn te trekken. Als je aan de uiteinden van je ogen wat breder gaat, kijk je recht in de spiegel, dat helpt je de juiste hoek te vinden om wat naar boven te gaan. Doe je dit, dan ga je omhoog naar de richting van het topje van je oor. Om wat meer 'smokey eyes' te krijgen, kun je het nog wat afwerken met een kohl potlood aan de rand van het oog. Hiervoor kies je een lichte zwarte tint. Je wenkbrauwen laat je best zo, natuurlijke wenkbrauwen zijn trouwens helemaal in. Gebruik bij deze look een transparante lipgloss of een neutrale lipstick met een nude kleur.

Rest van de look
Voor de foundation moet je voor een hele lichte tint kiezen, die dicht aanleunt bij je natuurlijke kleur. Breng hem lichtjes aan. Combineer dit met een hele lichte blush die het licht reflecteert zoals Bourjois Rose D'Or of Chanel Reflex.

Meer inspiratie nodig? De make-up van Keira Knigthly in haar nieuwste film 'The edge of love' is helemaal wat het moet zijn. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
23-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebs zonder make-up worden gewone vrouwen


Celebs zonder make-up worden gewone vrouwen


Gwyneth Paltrow met de restaurantuitbater van The Hamptons.




Gwyneth in volle glamour.

Drew Barrymore met en zonder schmink.

Herken je Jennifer Lopez?

Weinig sterren durven de deur uit zonder een laagje foundation of een vleugje make-up. Het lijkt er sterk op dat daar stilaan verandering in komt. Neem nu Victoria Beckham of actrice Gwyneth Paltrow. Beiden lieten zich fotograferen 'au naturel'. Zonder spoor van make-up, flashy outfits of hoge hakken zien beiden er opvallend 'gewoon' uit. Zelfs hun huidprobleempjes willen ze voor de camera niet meer verstoppen. Reden? Het lijkt er sterk op dat beiden willen tonen dat ze ook maar
gewone meiden zijn. Zonder glamour en met hun eigen huidprobleempjes.


Probleemhuid
Tijdens een uitje met mama Jackie en zoontje Romeo liep Beckham er opvallend gewoontjes bij. Haar natuurlijke look laat zien dat ook zij met onzuivere huidproblemen kampt.

Cosmetische dermatoloog Aamer Khan kent het probleem van Victoria: het vale velletje komt van vroegere acne en een teveel aan zon.

Victoria gaf onlangs toe dat ze niet gezegend is met een porseleinen velletje en dat ze hard aan haar rode loper-imago moet werken. Aan het Amerikaanse Allure magazine vertelt ze: 'Zoals je kan zien, ben ik een gewone meid met mijn eigen probleempjes. Ik probeer er het beste van te maken. Ik ben helemaal niet mooier of beter, maar zeer gewoon. Ook beweert ze de aandacht niet op te zoeken en houdt ze helemaal niet van alle media-aandacht. Integendeel, het maakt me zeer nerveus.


Actrice zonder meer
Gwyneth Paltrow zette eveneens alle glamour opzij tijdens een party in The Hamptons, New York. Op stap zonder man Chris Martin of kinderen Apple en Moses, liep de actrice er zeer relaxed bij zonder make-up en glamour. Dit in schril contrast met enkele maanden geleden. Terwijl ze in april voor de promotie van haar nieuwste film nog volop aan het paraderen was op hoge stilleto's en met outfits van topdesigners, zag ze er nu met haar paardenstaartje wel zeer alledaags uit. Aan haar huidje te zien, is het ook hier duidelijk dat de actrice kampt met gewone probleempjes als rode vlekjes en onzuivere velletjes. (lvl)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen draagt een jeans

Iedereen draagt een jeans





Geen populairder kledingstuk dan een jeansbroek, zo blijkt uit Nederlands onderzoek. 95 procent draagt wel eens jeans en gemiddeld heeft men 5,4 van dergelijke broeken in de kast hangen. Zelfs bij de oudere bevolking wordt de spijkerbroek volop gedragen. 85 procent van de 61-plussers heeft er eentje.


Pasvorm
Welk merk er gedragen wordt, lijkt niet belangrijk. Wat telt is de pasvorm. Ruim tweederde van de ondervraagden associeert jeans dan ook als makkelijk (68%) en tijdloos (64%). Twee op de vijf Nederlanders koopt één of meer paar nieuwe jeansbroeken per jaar. De pasvorm is daarbij het belangrijkste, prijs speelt weinig of geen rol. Al moet die prijs ook niet overdrijven. Tussen de dertig en honderd euro vindt men redelijk.

Merken
Vooral jongeren zijn merkgevoelig en meer begaan met een specifiek merk of model. Al is de gemiddelde man of vrouw helemaal niet merktrouw, toch zijn er een aantal topmerken als Levi's (47%), Diesel (35%) en Armani (25%). B-merken zijn onder andere H&M en WE. Wrangler heeft een dubbelzinnige reputatie: 21 procent ziet de broek als topmerk, 10 procent als B-merk. (lvl)(br.hln)





� Reageer (0)
22-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viktor & Rolf in zee met Diesel-oprichter Rosso


Viktor & Rolf in zee met Diesel-oprichter Rosso



De afbeelding “http://img530.imageshack.us/img530/2724/vikzl1.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Viktor & Rolf zijn een samenwerking aangegaan met het Italiaanse modebedrijf Only the Brave (OTB) van Renzo Rosso. De oprichter van het jeansmerk Diesel heeft een meerderheidsbelang gekocht in het modehuis van de Nederlanders ontwerpers. Dat vertelden de betrokkenen aan modejournaliste Suzy Menkes van de International Herald Tribune.

De juiste partner
Rolf Snoeren zei tegen Menkes dat hij en zijn partner twee jaar hebben nagedacht en onderhandeld voordat ze besloten met OTB in zee te gaan. "Het is een heel belangrijke stap. We wilden de juiste partner trouwen. Renzo begrijpt creativiteit en heeft de visie en de macht om succes te creëren."

Meer winkels
Met de samenwerking hopen Viktor & Rolf, die één eigen boetiek hebben in Milaan, onder meer om de komende jaren meer winkels te kunnen openen. Ook zouden er plannen zijn voor nieuwe productlijnen.


  De afbeelding “http://img204.imageshack.us/img204/7616/viktpm0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

Rosso, wiens modeconcern naast Diesel ook de merken Dsquared, Martin Margiela en Sophia Kokosalaki bevat, vertelde een '"risse moderne modegroep" voor ogen te hebben. "Ik ben niet op zoek naar gevestigde ontwerpers maar naar mensen met een grote creativiteit, en Viktor & Rolf zijn de belichaming van mijn idee van luxe."

Hoe groot het aandeel van Rosso in het modehuis Viktor & Rolf is, is niet bekend. (novum/lb)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haarmode lang haar

Haarmode lang haar


De afbeelding “http://img293.imageshack.us/img293/6610/anghaartf8.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Het grote voordeel van lang haar is dat je een redelijke keuze aan kapsels hebt. Zo kan je het opsteken, in een paardestaart doen, los laten, een doek erom heen knopen en noem maar op. Toch kan het zijn dat je inspiratie even op is. Hier een paar tips en trends op haarmode gebied voor deze zomer!Pony

Voor wie het staat ... de pony (foto boven) zoals gespot bij Kenzo. Laat je adviseren door de kapper of je er wel het gezicht voor hebt. Niet iedereen kan een pony hebben!

Los met middenscheiding

Veel gespot deze zomer is verzorgd en glanzend haar simpelweg los gedragen met middenscheiding. Zoals dit voorbeeld van Gucci. Stijlvol en altijd goed!


Gucci

Strak weggetrokken

Het ultieme Chanel kapsel is strak weggetrokken haar met zijscheiding ...


Chanel

Paardestaart


Chanel

... in een keurig verzorgde paardestaart. Liefst met een kunstzinnige twist!

Opgestoken

Heb je je haar liever niet los? Steek het dan op. Tip: toupeer het haar een beetje voordat je het opsteekt, zo krijg je een keurig verzorgde losse, casual look à la Dsquared!

DSquared



Bij Pringle zien we voor zomer 2008 deze makkelijke, simpele en stijvolle oplossing. De voorste lokken vastzetten met een speldje of clip en klaar ben je!

Pringle



Zo ga je stijlvol en helemaal bij de tijd zomer 2008 door. Succes! (br.Zita)



� Reageer (0)
21-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mode tip zomer 2008 eye liner

Mode tip zomer 2008 eye liner


De afbeelding “http://img296.imageshack.us/img296/5388/ogenrw8.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Louis Vuitton


Een elegant streepje langs de bovenwimpers of opvallende kattenogen
Wat je ook kiest, liquid liner hoort deze zomer in elke beautycase thuis.
Gespot bij: Prada, Dior, Ralph Lauren en Louis Vuitton





� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!