Opvallen zoals de sterren doe je met extreme oorbellen
Opvallen zoals de sterren doe je met extreme oorbellen
Wie trendy juwelen wil dragen, kiest
best net als actrice Diane Kruger voor extreme modellen met kettingen of
veel glitters die haast je hele oor bedekken.
De blonde
schoonheid is alvast een grote fan van de extreme oorbellen, ze
verscheen er al verschillende keren mee op de rode loper. Niet alleen
chique modehuizen als Chanel hebben dit in hun juwelencollectie
opgenomen, je vindt deze ook bij hippe ketens als Topshop of op de
webshop Asos.com.
Bij deze trend ligt het voor de hand dat je je
haar opsteekt of met een speldje achter je oren vastzet zodat je alle
aandacht naar het juweel laat gaan. Het lijkt op het eerste gezicht een
extreme look, maar als de brave Diane ermee weg raakt, dan kun jij dat
ook.
Echte durvers gaan voor oorbellen waar ook een halsketting
aan bevestigd is. Draag wel slechts een exemplaar aan een kant, want
twee dezelfde, opvallende oorbellen zijn van het goede te veel. Het is
niet altijd makkelijk om voor het andere oor een bijpassend juweel te
vinden, maar je houdt dit best zo eenvoudig mogelijk. Wie het liever wat
subtiel heeft, kan een eenvoudig ringetje dragen dat je bovenaan je
oorschelp bevestigt. (br.hln)
Vrouw ruilt onthullende bikini voor flatterend badpak
Vrouw ruilt onthullende bikini voor flatterend badpak
Jonge vrouwen dragen niet langer een
weinig bedekkende bikini op het strand, maar kiezen voor een flatterend
badpak om te genieten van de zon, dat blijkt uit een recente Britse
enquête.
Twee derde van de 1.489 ondervraagde vrouwen tussen 18
en 30 jaar geniet deze zomer van een strandvakantie. De meerderheid van
hen droeg of is van plan badkledij uit een stuk aan het zwembad of op
het strand aan te trekken. Slechts een derde gaat voor de traditionele
bikini aan en 10 procent voor een tankini, dit is een biniki met lang
topje dat je buik bedekt.
Badpakken zijn zo populair bij de
jongere dames omdat dit hun rondingen beter flatteert, maar 22 procent
draagt dit omdat ze het hipper vinden. Slechts een vijfde voelt zich
zelfzeker op het strand. Driekwart kocht badkledij dat hun figuur beter
doet uitkomen, de helft koos een afslankend model.
Het gemiddelde
bedrag dat dames jaarlijks uitgeven aan een bikini is 84 euro aan, de
doorsnee vrouw kocht 3,4 nieuwe stukken bedkleding het afgelopen jaar.
Mark Pearson van de website MyVoucherCodes.co.uk, die het onderzoek liet
uitvoeren: "Het is duidelijk dat het modebeeld aan het veranderen is,
een badpak is niet langer ouderwets, er zijn genoeg modellen die alle
maten en vormen flatteren." (br.hln)
Victoria Beckham ontwerpt brillenlijn voor hem en haar
Victoria Beckham ontwerpt brillenlijn voor hem en haar
Ze lanceerde eerder al modelijnen met
jurkjes, jeans, zonnebrillen en kinderkleren, maar nu voegt Victoria
Beckham nog een nieuwe reeks ontwerpen toe aan haar indrukwekkende cv.
De ex-Spice Girl brengt binnenkort namelijk een brillenlijn op de markt.
De brillen komen er vooral omdat Victoria zelf ook last heeft van bijziendheid, maar nooit een geschikt montuur kan vinden.
"Ik
moet een bril dragen, maar ik heb er nog geen gevonden die bij me past
of waar ik van hou. Daarom heb ik besloten om ze zelf te ontwerpen",
vertelde ze aan WWD.
Victoria, die in haar Spice Girl-dagen wel
nog een bril droeg, riep daarvoor de hulp in van luxemerk 'Cutler &
Gross'. Samen zullen ze zes monturen op de markt brengen, verkrijgbaar
in drie verschillende kleuren. Qua stijl gaan ze zowel voor vrouwelijke
als uniseks monturen, van pilotenbrillen tot golvende monturen.
Het
algemene kleurenpalet zal bestaan uit zwart, 'schildpadkleur',
juweeltinten, geel en bosgroen. De brillen zullen met de hand gemaakt
worden in Italië in een combinatie van metaal en acetaat. Op de
'brilpootjes' zal een diamanten 'V' te zien zijn.
Wie
nieuwsgierig is, moet niet lang meer wachten, want de collectie wordt op
4 oktober in Parijs gepresenteerd en is vanaf januari of februari 2013
verkrijgbaar. Voor een echte 'Victoria'-bril zal je wel zo'n 335 euro
moeten neertellen.
Victoria zelf kijkt alleszins erg uit naar de
lancering. "Binnenkort draag ik mijn eigen bril en het zal leuk zijn om
eindelijk te zien waar ik heen ga", besluit de mode-ontwerpster.
(br.hln)
Een handtas is vaak zo'n gedoe als je naar een feestje trekt, daar
brengt Double Agent Shoes nu verandering in. Zij lanceren de schoen, die
ook dienst doet als handtas.
Hoe het in zijn werk gaat? De plateauzolen van de schoenen zijn hol
vanbinnen en kunnen met een kliksysteem geopend worden aan de
achterkant. Daaruit kan je dan een vastgemaakte portefeuille halen
waarin je je geld, sleutels en wat kaarten kwijt kan.(br.she)
Karl Lagerfeld is een manusje van
alles, naast twee eigen collecties, designt de man ook nog voor Fendi en
Chanel. "Fendi lijkt nooit op Chanel en Chanel nooit op Karl Lagerfeld.
Ik weet niet hoe ik dat krijg klaargespeeld."
"Ik denk altijd
dat ik geen persoonlijkheid heb, maar misschien heb ik er in het echte
leven wel drie. Je ziet een silhouet, meer is er niet te zien. Een
fotograaf vertelde me ooit: ik moet langer bij je blijven om door te
krijgen wat er achter de silhouetten schuilgaat. 'Je verspilt je tijd',
zei ik hem. 'Er is niks gaande achter die façade'." (br.she - foto photo
news)