Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



30-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgisch design te bezichtigen in Europese gebouwen

Belgisch design te bezichtigen in Europese gebouwen



Op de eerste dag van het Belgische EU-voorzitterschap - donderdag 1 juli - zal in de gebouwen van de Raad van de Europese Unie een tentoonstelling rond tweedehandse 'Fashion & Design' geopend worden, die het sociale aspect van het voorzitterschap in de verf moet zetten. Ze kwam tot stand in samenwerking met Spullenhulp en wordt ingehuldigd in aanwezigheid van vaste Raadsvoorzitter Herman Van Rompuy.





De tentoonstelling "Fashion & Design - Second Hand Second Life" zal gedurende het volledige voorzitterschap te zien zijn in het atrium van het Justus Lipsiusgebouw. Ze toont zes meubelstukken van Belgische artiesten en elf creaties van modeontwerpers uit ons land, onder wie Ann Eckers, Delvaux en Natan.
 
Doel van het initiatief is om creatieve en jonge talenten van eigen bodem in de kijker te zetten, maar tegelijk aandacht te vragen voor het Europees jaar voor de strijd tegen armoede en sociale uitsluiting.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oude handtas is 63.000 euro waard

Oude handtas is 63.000 euro waard


http://img194.imageshack.us/img194/8712/oudehandtas.jpg


Wie dacht dat een nieuwe handtas kopen enkel maar geldverspilling was, heeft het danig mis. Een authentieke Birkin-bag van het merk Hermès wordt op de veilingsite eBay namelijk te koop aangeboden voor maar liefst 63.000 euro.

Voor een Birkin-bag geldt gemiddeld een wachtlijst van enkele jaren. Een exemplaar kost daarbij ook nog eens rond de 10.000 euro. Toch nog niet exclusief genoeg? Dan kan je nu een authentieke Birkin aan de haak slaan op eBay. De aangeboden handtas is namelijk een speciale jubileumeditie ter ere van het 25-jarige bestaan van het modehuis Hermès en is bezet met 18 karaats witgoud en 5.72 karaats diamanten. Gegadigden kunnen best wel een aantal creditcards bovenhalen, want de tas gaat pas onder de hamer voor minstens 63.000 euro.




� Reageer (0)
29-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoenenmanie kost meer dan 19.000 euro

Schoenenmanie kost meer dan 19.000 euro



Waarom rest er altijd zo weinig plaats in de kleerkast? Het antwoord ligt bij de schoenen, gemiddeld staan er op elk moment in je leven 19 paar te blinken.


De gemiddelde vrouw spendeert meer dan 19.500 euro aan hakken, pumps, laarzen, sandalen of slippers. Het eerste bewuste paar schoenen wordt meestal op 14-jarige leeftijd gekocht. Nadien kopen we elk jaar 7 paar schoenen, goed voor 469 exemplaren een leven lang, zo berekende een Britse consumentensite.


Mannen die hun hoofd schudden bij zoveel cijfers, moeten beseffen dat vrouwen kopen met een weldoordachte strategie. Meestal bezit de dame schoenen voor gewone, formele functies en speciale gelegenheden.


Vrouwen beschikken over 6 paar slippers, sandalen, ballerina's of klompen voor de zomermaanden, tijdens de winter staan 3 paar warme laarzen te blinken in de kast. Daarenboven beschikken ze over 4 paar schoenen die ze dragen tijdens een avondje uit, zoals stiletto's of schoenen met hakjes. 2 paar comfortabele schoenen zijn voorzien voor het werk, en nog 2 exemplaren zijn 'goed voor alle omstandigheden'.

 



Ook echte 'designer-shoes' mogen niet ontbreken: 1 op 4 dames beweert er over eentje te beschikken, 53 procent hoopt er zich ooit eentje aan te schaffen. Vooral Jimmy Choo, Christian Louboutin en Manolo Blahnik genieten de voorkeur.


1 op 3 beweert dat schoenen onmogelijk te weerstaan zijn, ongeacht of ze zich deze kunnen veroorloven. Ook als beoordelingsmeter kan het accessoirestuk tellen: 4 op 10 dames kijkt en oordeelt over anderen aan de hand van hun schoenen.





� Reageer (0)
26-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ken je strategie voor de solden

Ken je strategie voor de solden



Geen goede koopjes zonder slimme strategie. Om de solden zonder kleerscheuren door te komen, enkele shoppingtips om te onthouden.

1.    Vermijd impulsieve aankopen die alleen maar stof zullen vergaren in je kleerkast...

2.    Ga eerder op zoek naar kwalitatieve basisstukken tegen interessante prijzen. Een witte top, een eenvoudige jurk, a little black dress...

3.    Koopjes kan je vaak niet meer inwisselen. Check dus alle stukken op vlekken en verborgen gebreken alvorens naar de kassa te stappen.

4.    Ga bij voorkeur niet alleen op soldenjacht, maar schakel vriendinnen in. Samen zullen jullie de échte koopjes vlugger spotten.

5.    Plan je soldenjacht... hetgeen je echt wilt, koop je tijdens de eerste week. Basics zullen tijdens de tweede week wellicht nog beschikbaar zijn aan een betere prijs. Extraatjes shoppen kan vanaf de 3e week, als de kortingen de hoogste toppen scheren.

6.    Vooraleer je gaat shoppen, stop je best een doeltreffende dorstlesser in je tas. Kwestie van je vochtverlies tijdens deze intensieve activiteit voldoende te compenseren.





� Reageer (0)
25-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soldenkortingen tot 70 procent verwacht

Soldenkortingen tot 70 procent verwacht



Op donderdag 1 juli starten de zomerkoopjes en de klant mag vanaf de eerste dag fikse kortingen verwachten. Fedis sluit zelfs uitschieters van -70 procent niet uit. Heel wat winkels zitten nog met grote voorraden door het koude weer in het voorjaar en door de crisis. Omdat de eerste koopjesdag op een donderdag valt, wordt geen overrompeling verwacht.

Door het warme weer aan het begin van de zomervakantie, wordt verwacht dat er de eerste koopjesdagen vooral topjes, rokjes, shorts en sandalen zullen worden verkocht. De modewinkels hebben nog veel in voorraad. 62 procent heeft evenveel artikelen in de rekken als vorig jaar voor de solden, 15 procent heeft zelfs nog meer producten in voorraad.

Crisis
Meer dan de helft van de handelaars verwacht tijdens deze koopjesperiode evenveel te verkopen als vorig jaar, 14 procent gaat uit van een meerverkoop en 29 procent denkt iets minder te verkopen, aldus het NSZ. "Dat laatste cijfer is iets meer dan de voorgaande jaren. Handelaars verwijzen naar de crisis".
 
Belang
De zelfstandige modedetailhandelaars verwachten gemiddeld 2,5 procent meeromzet. Dat leidt de Unizo Mode Unie af uit haar jaarlijkse pre-soldenbevragingen. "Het belang van de solden neemt jaar na jaar toe", stelt directeur Luc Ardies. De omzet van de Vlaamse zelfstandige modewinkeliers steeg tussen 2002 en 2009 met 16 procent. De omzet tijdens het seizoen daalde tussen 2002 en 2010 met 3,3 procent. 
 
Deze evolutie onderlijnt volgens Unizo nogmaals het belang van een vaste soldenperiode voor zelfstandige modedetailhandelaars. Zij hebben die nodig om via uitverkoop voldoende liquiditeiten te verzamelen om nieuwe collecties aan te kopen. Overigens compenseert een bepaalde meeromzet tijdens de solden een zelfde omzetdaling tijdens het seizoen niet: de marges tijdens de solden zijn immers een stuk kleiner, benadrukt de organisatie.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom je een zonnebril moet dragen

Waarom je een zonnebril moet dragen


Deze bril is niet donker genoeg om je voldoende te beschermen tegen de zon.


Zonnebrillen worden al te vaak bekeken als mode-accessoires die je look afmaken, maar eigenlijk zijn ze een noodzakelijk item in de zomer. Waarom? Omdat de zon niet enkel je huid en haar beschadigt, maar ook je ogen.

UV-straling, dezelfde die zonnebrand en huidkanker kunnen veroorzaken, zijn erg schadelijk voor je ogen. Ze kunnen cataract, kanker van de oogleden en gezwellen aan de ogen veroozaken.

Sneeuwblindheid
Ook loop je meer risico  op 'fotokeratitis' of lasoog, in de volksmond gekend als 'sneeuwblindheid'. Dit is een tijdelijke maar enorm pijnlijke aandoening, waarbij gewoon knipperen en bewegen met de oogbol pijn kunnen doen. Wie er aan lijdt, kan meestal geen licht verdragen.

Pet
Een zonnehoed of een pet kunnen tot 50 procent van het zonlicht tegenhouden, maar dit is niet voldoende. Dit is dan ook een eerste reden waarom een zonnebril dragen noodzakelijk is als je de zon loopt.

Blauw licht
Een tweede reden is dat je ogen bescherming nodig hebben tegen het blauwe en violette licht van de zon. Een overmatige blootstelling veroorzaakt  maculadegeneratie, waarbij je zicht in het midden van je gezichtsveld verdwijnt. Wie gevoelig is voor de zon, loopt extra kans.

Comfortabel
Een zonnebril maakt het kijken in de zon ook veel comfortabeler en beter. Je ogen worden dan niet gehinderd door het felle licht, waardoor je alles rondom je goed kan waarnemen.

Donker
Ten slotte kan het felle licht ook je vermogen om te kijken in het donker aantasten, zeker als je lang met onbeschermde ogen in de zon hebt gezeten. De ogen kunnen zich steeds minder snel en minder goed aanpassen aan het donker of aan het licht binnenshuis. Naar huis rijden na een dagje in de zon kan hierdoor extra gevaarlijk worden.

Draag een zonnebril dus altijd buitenshuis als de zon schijnt, of je nu werkt, rijdt, sport, wandelt, zont of boodschappen doet. Zet ook kinderen een zonnebril op.

Hoe herken je een goede zonnebril?

Een goede zonnebril is natuurlijk onmisbaar als je je ogen tegen de zon wil beschermen. Maar niet elke zonnebril biedt de bescherming die ze claimen. Daarom let je beter op volgende kenmerken:

-    UV-bescherming
Geloof niet zomaar dat een zonnebril voldoende beschermt tegen UV-straling. Test de zonnebril voor je deze koopt, of koop deze waar ze de brilglazen kunnen testen of waar de verkoopsters je goede raad kunnen geven.  Een goede zonnebril blokkeert ten minste 99 procent van UVA en UVB-straling.

-    Tint
De tint in de zonnebril moet overal even sterk zijn. Kies je toch voor een graduele tint, zorg er dan voor dan de  glazen lichter worden van boven naar beneden.  Kies je een bril om te rijden, kies dan voor een grijze tint omdat deze je toelaat de verkeerslichten juist te zien.

-    Vervorming
Koop geen zonnebril waarvan de glazen het beeld vervormen, doen golven of bewegen. Dit kan je simpel testen door de zonnebril vast te houden en op armlengte voor je te houden. Kijk door de glazen terwijl je je arm van links naar rechts beweegt. Het beeld moet 'rechtlijnig' zijn en mag niet vervormen.

-    Licht
Om er zeker van te zijn dat de lenzen voldoende licht blokkeren, kan je deze passen voor een spiegel. Kan je je ogen gemakkelijk zien door de zonnebril heen, dan is de bril niet donker genoeg. Om goed te zijn zou de bril 75 tot 90 procent van alle licht moeten tegenhouden.




� Reageer (0)
24-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vervrouwelijkt de mannenmode?

Vervrouwelijkt de mannenmode?



Nog niet zolang geleden was het een schande als een vrouw een broek droeg. Maar ondertussen zijn in de vrouwenmode veel elementen terug te vinden van de mannenmode. Wat de ontwerpers de afgelopen dagen lieten zien op de catwalk in Milaan doet echter vermoeden dat er ook een omgekeerde beweging aan de gang is.






-    Legging
Leggings zijn al enkele seizoenen hip voor vrouwen, en hoewel maar weinig vrouwen ze ook kunnen (en durven) dragen, ziet het er niet naar uit dat de legging snel zal verdwijnen. Zeker niet nu die ook mannen aangemeten wordt.

Dit werd gezien op de catwalk bij Armani, die de mannen deze legging liet dragen onder een short (zie verder), wat toevallig erg veel lijkt op de trend in de vrouwenmode om shorts en hotpants te combineren met nylons.

-    Korte shorts
Korte shorts waren opvallend veel aanwezig in Milaan. Dat het een zomercollectie betreft en dat mannen nu eenmaal minder opties hebben dan vrouwen, is echter geen verklaring.

De shorts worden heel casual gedragen, met een los (of openstaand) hemd of T-shirt. Sommige van die T-shirts hebben zo'n wijde V-hals dat een onthaarde, blote bast te zien is.



http://static0.hln.be/static/FOTO/pe/17/9/0/media_xl_3763860.jpg?20100624150852


- Badpak

Armani deed een poging om de monokini voor mannen te lanceren, maar het is duidelijk dat geen enkele man zich daarin zal laten zien. De zwemshorts waren naar goede gewoonte kort en strak.



http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/5/1/4/media_xl_3764209.jpg?20100624172006


-    Sandalen

Sandalen voor mannen mogen weer, en dat bleek ook bij Dolce & Gabbana. Andere ontwerpers deden de mannen een soort mocassins aan.

-    Bloot, bloter, blootst
Over vrouwelijk naakt werden al vele pagina's volgeschreven. Elke zomer is het prijs: vrouwen is korte shorts, korte jurkjes, ieniemieniebikini's.

Maar ook mannen mogen van de ontwerpers heel wat laten zien. Liefst voorzien van een sixpack en zonder één haartje of vetrolletje. Mannendecolletés blijven ook alom tegenwoordig.






Handtassen overal
Tot spijt van vele mannen (en vrouwen), proberen ontwerpers al jaren de 'man bag' of handtas voor mannen te promoten.

De grote, rechtlijnige tassen in een weinig opvallend kleur worden gepusht bij Armani, Etro en Dolce en Gabbana, terwijl Prada kiest voor een nogal groot uitgevallen heuptasje.

Geen van beide zal volgende zomer waarschijnlijk doorbreken...



http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/6/2/5/media_xl_3764210.jpg?20100624172019






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New York eert Spaanse modeontwerper Balenciaga

New York eert Spaanse modeontwerper Balenciaga


http://img15.imageshack.us/img15/7994/modeontwerperbalenciaga.jpg



Cristobal Balenciaga' s bekendste werken worden binnenkort tentoongesteld in het Koningin Sofie Instituut in New York. Daarmee brengt de grootstad een ode aan de belangrijkste modeontwerper uit de jaren 1940-1950.

Balenciaga maakte furore in de jaren 1940-1950 met zijn vooruitstrevende designs die de Spaanse furie deden afstralen op de daarvoor stoïcijns nuchtere, saaie Parisiennes. Het was diens voormalige pupil Oscar de la Renta die het idee lanceerde van een grootse tentoonstelling. Balenciaga werd eerder ook al de Picasso van de mode genoemd, en geroemd omwille van de stijlverandering die hij teweegbracht bij vrouwen.

De tentoonstelling loopt vanaf 19 november tot en met 19 februari. (br.she)




� Reageer (0)
22-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerkledij vrouwen kost meer dan reis

Zomerkledij vrouwen kost meer dan reis



Reizen mag dan een flinke hap uit het budget nemen, de zomerkledij die vrouwen voor zich aanschaffen, doet het nog beter. Volgens een bevraging van Clothes Show London spenderen (Britse) vrouwen gemiddeld 600 euro aan hun vakantie, en bijna 820 euro aan hun zomer- en vakantiekledij. Tel je er ook de schoonheidsbehandelingen (ruim 200 euro) bij, dan spenderen vrouwen ruim de helft méér aan de voorbereiding van een vakantie dan aan de vakantie zelf.

De grootste hap uit het budget is voor zomerjurken (420 euro) en ook schoenen doen het met 190 euro niet slecht. Aan bikini's wordt 150 euro uitgegeven, een zonnebril en juwelen slorpen nog eens 60 euro op. 


Om zich voor te bereiden op de reis geven vrouwen ook nog eens 205 euro uit aan schoonheidsbehandelingen die in totaal 15 uur in beslag nemen. Daaronder vallen zonnebank of zelfbruiners (6 uur), waxing van benen en bikinilijn (1,5 uur), manicures en pedicures (3,5 uur). Nog eens vier uur gaat op aan het kijken in tijdschriften om mee te zijn met de laatste trends.


Een verklaring voor dit uitgavenpatroon? Vrouwen zijn zo blij met een goedkope lastminute dat ze zichzelf daarna verwennen met toffe kleren en een zomerse look. Vier op vijf vrouwen gaf toe dat ze meer uitgaven aan kledij, naarmate de prijs van hun reisje beter meeviel.


Een andere reden is de druk om er overal goed uit te zien, ook op het strand. Bleke benen, een ouderwetse bikini of onhippe slippers, daar kunnen en willen de meeste vrouwen zich niet mee vertonen.


Een bedenking is evenwel of vrouwen elk jaar dit bedrag uitgeven aan zomerkledij, of dat dit de totale waarde is van hun volledige zomergarderobe. "In elk geval blijkt wel dat de goedkope lastminute een pak duurder uitvalt als je alle extra kosten errond erbij telt", aldus Maryam Hamizadeh, manager voor Clothes Show London.


Weinig verrassend spenderen mannen veel minder aan kleren en het creëren van het perfecte zomerlook. Een onderzoek uit 2007 toonde aan dat ze zo'n 110 euro spenderen aan de voorbereiding van een reis: 23 euro voor een kappersbeurt, 32 voor een zwemshort, en de rest geven ze uit aan een zonnebril en flipflops. Of hoe het leven van een man véél eenvoudiger is dan dat van een vrouw.




� Reageer (0)
21-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom het zwarte jurkje een succes blijft

Waarom het zwarte jurkje een succes blijft



Mode is als een zee: trends komen en trends gaan, maar sommige trends blijven altijd bestaan. Neem het zwarte jurkje, in het Engels een 'little black dress' of LBD genoemd. Vrouwen, ook celebs, grijpen op verschillende momenten in hun leven terug naar het zwarte jurkje.


Gemiddeld blijft het jurkje zo'n 12 jaar hangen. Een kwart van de Britse vrouwen heeft al meer dan 15 jaar zo'n favoriete LBD, een op tien houdt het al meer dan 25 jaar vol.


Hoe kan het ook anders? Zo'n jurkje heeft het allemaal:  het is eenvoudig maar toch stijlvol, past bij verschillende gelegenheden, is vrouwelijk en sexy zonder opzichtig of vulgair te zijn en het gaat nooit uit de mode. Ook al is een andere stijl of een andere snit 'hipper', met een LBD kan je nooit de mist in gaan. 


Bovendien passen accessoires als schoenen en handtassen en zowat altijd bij, en kan je met je make-up en kapsel alle kanten uit.  Maar het grootste geheim van het zwarte jurkje is misschien wel dat je je er altijd sexy en glamoureus in voelt, terwijl je weet dat je nooit over- of underdressed zal zijn.


Dat wil evenwel niet zeggen dat vrouwen maar één LBD hebben. Ze houden en koesteren hun LBD dan wel, het houdt hen niet tegen van af en toe een nieuwe te kopen... cijfers daarover werden echter niet gepubliceerd.




� Reageer (0)
20-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feeërieke collectie Louboutin bekoort fashionista's

Feeërieke collectie Louboutin bekoort fashionista's



Christian Louboutin heeft opnieuw vriend en vijand verrast met een sprookjesachtige schoenencollectie voor de komende herst en winter. Torenhoge hakken of enkellaarsjes met tijgerprints, er is duidelijk voor elk wat wils.


De schoenengoeroe liet zich voor het winterseizoen klaarblijkelijk inspireren door Tim Burton's film 'Alice in Wonderland' maar ook door andere sprookjes zoals Assepoester en de Kleine Zeemeermin.








De torenhoge hakken, het handelsmerk van Louboutin, zijn slechts een onderdeel van de zeer gevarieerde collectie. Ook sneakers, lange laarzen, enkellaarsjes met (nep)bont, opvallende muiltjes en de klassieke zwarte pumps maken er deel van uit.







De advertentiecampagne die de hele collectie ondersteunt, 'Winter tales' genaamd, bestaat uit een achttal feeërieke foto's. Zo zien we op één van de kiekjes een vliegend konijn, kaarten, hoeden, kopjes en Louboutins voorbij komen. En zo kunnen ook de fashionista's blijven dromen.



http://static3.hln.be/static/FOTO/pe/1/3/1/media_xl_3747466.jpg?20100618133346





� Reageer (0)
18-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fransman ontwikkelt bril met een geurtje

Fransman ontwikkelt bril met een geurtje


http://img293.imageshack.us/img293/7012/brilmeteengeurtje.jpg



Vrouwen die een bril moeten dragen, kunnen binnenkort het aangename aan het noodzakelijke koppelen. De Franse brillenproducent Atol ontwikkelde namelijk samen met topmodel Adriana Karembeu een bril met een geurtje.

De Ak Senteurs brillen bestaan uit glazen waarbij je afzonderlijk de pootjes aan kan bevestigen. Het zijn deze pootjes die de verschillende geuren verspreiden. In de geurige collectie kan je onder andere kiezen tussen de geur van mango, chocolade en die van de oceaan.

Het is nog niet bekend of de brillen ook in België verkocht zullen worden. (br.she)




� Reageer (0)
17-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voetbalshirts van topdesigners voor fashionista's

Voetbalshirts van topdesigners voor fashionista's


Victor & Rolf


Designers bij onder meer ronkende namen als Viktor & Rolf, Lanvin en Hugo Boss waagden zich aan de creatie van een voetbalshirt in het kader van het WK.


Het tijdschrift Officiel sprak 32 toonaangevende designers aan om voor elk land dat deelneemt aan het WK een truitje te ontwerpen, dat meldt nu.nl. Designerduo DSquared ontwierp het Spaanse shirt, Marc Jacobs tekende het Deense en Sonia Rykiel liet haar creativiteit botvieren op het Franse truitje, dat meldt nu.nl. Dolce & Gabbana maakten dat van Italië, Viktor & Rolf dat van Nederland, Roberto Cavalli dat van Mexico en Hugo Boss  waagde zich aan het Duitse shirt.

De ontwerpen werden op 1 juni in Parijs geveild voor het goede doel. De opbrengst gaat naar patiënten met leukodystrofie, een ziekte aan het zenuwstelsel. Het shirt voor Paraguay, ontworpen door Lanvin, bracht het grootste bedrag in het laatje met 4200 euro.




� Reageer (0)
16-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ophef rond winkels die hoge hakken voor kleuters verkopen

Ophef rond winkels die hoge hakken voor kleuters verkopen





Verschillende Amerikaanse en Britse winkelketens bieden hoge hakken aan voor meisjes vanaf drie jaar. Heel reageren hier boos op omdat dit schoeisel de seksualisering van kleuters zou stimuleren.


Kinderschoenen met hoge hakken zijn populair sinds de dochter van Tom Cruise en Katie Holmes ze droeg op driejarige leeftijd en door tal van paparazzi ermee gespot werd. Het kleutermeisje verschijnt ook vaak met lipstick, haar moeder zegt dat het om onschuldige verkleedpartijtjes gaat. Verschillende kledingketens als Asda, Next en GapKids pikten de trend op en proberen nu ouders te verleiden hun kinderen net zo te kleden. Op internetfora reageren veel ouders furieus, ze  zeggen dat de schoenen en tal van andere producten als make-up voor kleuters en t-shirts met provocerende teksten de seksualisering van jonge meisjes stimuleren. Eerder dit jaar moest de Britse keten Primark gevulde bikini's voor zevenjarige meisjes uit de rekken halen nadat premier David Cameron deze als ongepast beschreef.


Gezondheidsexperts waarschuwen nu ook dat de schoenen voeten en houding van kleuters kunnen beschadigen. Fysiotherapeute Sammy Margo zegt dat door een kind slechts een klein hakje aan te trekken de kuitspier verkort en tegelijkertijd andere spieren verlengt.


Woordvoerder van de drukkingsgroep voor ouders Mumsnet Justine Roberts: "Sommige van de schoenen die ik zie lijken meer geschikt voor een stripteaseuse dan voor een jong meisje. Deze producten zorgen voor een vroegtijdige seksualisering van jonge kinderen. Daarom vragen we winkelketens hun aanbod te bekijken en zich af te vragen of deze kledingstukken wel gepast zijn." Nicola Lamond van het forum Netmums: "Ik ging winkelen met mijn dochter en was geschokt door het feit dat zoveel schoenen al een hak hadden, ik zou bezorgd zijn dat mijn dochter geblesseerd raakt."



Suri Cruise
Suri Cruise



Katie Holmes verdedigde de outfits van haar dochter: "Net als elk klein meisje, houdt ze van mijn hakken. Het model dat ze draagt, zijn eigenlijk professionele dansschoenen voor kinderen." Een woordvoerder van kledingketen Next: "De schoenen zijn ontzettend populair, dat bewijst dat veel ouders deze schoenen mooi en niet ongepast vinden." Asda zegt ze nog geen klachten ontvingen, GapKids beweert dat hun hoge hakken getest werden op veiligheid.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het peperdure merk Mulberry lanceert budgettassen

Het peperdure merk Mulberry lanceert budgettassen





Het tassenmerk Mulberry is onder de celebs al een ware hype maar zal binnenkort ook toegankelijk zijn voor fashionista's met een kleiner budget. Na Prada komt nu ook dit luxemerk op de markt met een budgethandtassenlijn.

Het anders peperdure Mulberry engageerde zich namelijk om handtassen te ontwerpen voor de Amerikaanse budgetwinkel Target. De goedkopere hebbedingen zullen te verkrijgen zijn in alle Targetwinkels en online bechikbaar zijn vanaf 10 oktober tot en met 24 december 2010. De prijzen zouden erg voordelig zijn, maar een exact cijfer wou het huis er nog niet opplakken.




� Reageer (0)
15-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisele Bundchen maakt comeback op catwalk


Gisele Bundchen maakt comeback op catwalk


http://img101.imageshack.us/img101/9536/giselebundchenk.jpg



Gisele Bundchen, het best betaalde model ter wereld, keerde zes maanden na haar zwangerschap terug naar de catwalk voor het Braziliaanse merk Colcci.

Het model verschijnt regelmatig op de Fashion Week in Sao Paulo, het grootste mode-evenement in Latijns-Amerika, maar moest afgelopen januari verstek geven door de geboorte van haar zoontje in december.

Met drie transparante outfits bewees het model  dat ze haar oude figuur terug heeft. "Ik was heel zenuwachtig, maar ik ben heel blij dat alles goed ging."




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Hoe draag je trendy klompen?

Hoe draag je trendy klompen?





Klompen zijn in en lijken in niets meer op de oubollige schoenentrend van toen. Juist gedragen, oogt het schoeisel bijzonder hip.
Ongeacht je lichaamsvorm of schoenenmaat, met klompen maak je dit seizoen een statement. 

1. Klompen draag je hoog. Meest flatterend zijn de exemplaren met een hogere hak. Mooi onder een jurk of rok en bovendien verlengen ze je benen optisch.

2. Draag je plattere klompen, zorg je ervoor dat de rest van je outfit zeer trendy en fris oogt. Platte exemplaren lijken al snel gedateerd, combineer met modieuze accessoires.






3. De 'seventies' zijn terug en daarbij mag een wijd uitlopende jeans niet misstaan.  Ook met een skinny jeans kan het, al lijkt de wijdere broek mooier. Ook blote benen staan mooi bij de klompentrend.

4. Niet onbelangrijk: crocs hebben niets te maken met klompen. Plaats de crocs nooit in deze categorie ook al bestaan de rubberen schoenen tegenwoordig in klompenvariant.



Julianne Moore.
Julianne Moore.






� Reageer (0)
13-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannen mogen terug sandalen dragen


Mannen mogen terug sandalen dragen


http://img820.imageshack.us/img820/1033/birkenstocks.jpg



De sandalen van Birkenstocks zijn plots terug trendy en dit keer scoren ze vooral bij mannen. In New York tonen alle stijlgevoelige heren deze zomer trots hun tenen.


Birkenstock is al langer populair bij dames, deze zomer ontdekken vooral mannen dit schoeisel zijn. Mannen dragen hun mandals (combinatie van het Engelse 'sandals' en 'men') in combinatie met hun skinny broek en een classy hemd. Deze trend speelt in op de trend van glamping (een combinatie van camping en glamour). Het best verkopende model van Birkenstock blijft de Arizona met twee bandjes over de tenen, maar tegenwoordig waagt het zich aan meer stylish modellen. Voor dames heb je bijvoorbeeld schoenen in metallic of glanzende kleurtjes, ook kun je kiezen uit vrolijke vormen van bandjes.

Creatief directeur Andrea Linett bij Birkenstock kon haar trendy partner en fotograaf overtuigen zijn voeten in deze slippers te steken. "Hij kwelde zichzelf met het dragen van laarzen in de zomer, zijn voeten zweetten ontzettend. Hij gaf toe omdat toen hij besefte hoe makkelijk de slippers zaten."





� Reageer (0)
11-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom je winkelverkoopsters nooit moet geloven

Waarom je winkelverkoopsters nooit moet geloven





Het is een herkenbaar scenario: je bent op zoek naar een rok en plots sta je met een hele nieuwe outfit die de verkoopster je heeft aangesmeerd voor de spiegel. Het zijn vaak die stukken die voorgoed achteraan in de kast verdwijnen zonder ooit gedragen te worden. Daarom enkele tips om opdringerige verkoopsters het hoofd te bieden.

Crisis
Nu met de crisis krijgt het winkelpersoneel er in gepeperd dat ze goed moeten verkopen. Onlangs bleek nog dat het Japanse merk Uniqlo zijn verkopers elke morgen traint hoe ze moeten omspringen met de klanten. Ze krijgen 16 standaardzinnen die elke verkoper wereldwijd moet kennen. Andere winkelketens als het Britse LK Bennet leren hun verkopers vijf stappen aan die een verkoop zouden moeten garanderen. Als een klant een paar schoenen wil proberen, moeten ze bijvoorbeeld nog twee andere opties meebrengen. Als iemand kledij past, moeten ze ook nog een handtas tonen. De verkoopsters zouden er ook op commissie werken, die 1 procent bedraagt.

De meest gebruikte verkooptrucs en hoe ze te vermijden:

1. Zeggen dat je een minimumaantal kledingstukken moet meenemen en je opzettelijk basics mee te geven die goed passen bij je stijl in de hoop dat je meer zal kopen. Vermijd dit door enkel de dingen te passen die je wil passen, de dingen die je niet zelf koos, kun je best negeren.

2. Topjes, jasjes of schoenen meegeven die zouden passen bij wat je uitkoos. Dit kun je vermijden door basics te dragen tijdens het shoppen en een paar schoenen in je handtas mee te nemen.

3. Zeggen dat je dingen terug kunt brengen. Dit kun je vermijden door het beleid van de winkel te controleren. Kijk ook of je tijd hebt om de dingen terug te brengen binnen de vooropgelegde termijn. Je kunt ook vragen dat ze het kledingstuk opzij leggen terwijl jij even nadenkt of je het item wel echt wil.

4. Een kredietkaart aansmeren zodat je korting krijgt. Vaak is deze korting laag, dus is het meestal niet de moeite om een kredietkaart te nemen. Als je niet veel koopt, is het meestal niet de moeite om de papieren in orde te brengen. Is dit wel het geval, kun je de kaart best meteen stopzetten na je aankoop, zodat je niet verleid wordt nog meer te kopen. 

5. Proberen onderhoudsproducten bij je aankoop aan te smeren. Zeg dan dat je deze producten al thuis hebt.

6. Je op een klantenlijst zetten, vaak krijgen verkoopsters hier een commissie voor, je wordt vanaf dan voortdurend gebombardeerd met mails. Geef je gegevens niet zonder te vragen waar ze voor gebruikt gaan worden. Als de verkoopster echt te opdringerig is, kun je 'per ongeluk' een spelfout in je mailadres zetten.





� Reageer (0)
10-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit zijn de topproducten volgens vrouwen


Dit zijn de topproducten volgens vrouwen


http://img412.imageshack.us/img412/5882/topproducten.jpg



Gisteren vonden de I Love the Beauty Awards in Brussel plaats. Tijdens dit evenement, georganiseerd door Ici Paris XL, werden de populairste beautyproducten volgens vrouwen voorgesteld. Geen doods onderzoek dus, maar een levendige enquête waarin de echte stem van de vrouw te horen was. Maar liefst 160.000 vrouwen gaven hun voorkeur op beautyvlak prijs.


Het beste make-upproduct volgens vrouwen is de nieuwe mascara Hypnôse Precious Cells van Lancôme. Deze mascara verlengt de wimpers niet alleen, maar verzorgt ze ook van binnenuit. Als beste product voor de huidverzorging kwamen zowel Kenzoki met zijn Belle du Jour als Estee Lauder met Advanced Night Repair naar boven. De ultralichte crème van Kenzoki is de eerste gezichtscrème die heerlijk fris en bloemig geurt, meteen intrekt en als een wolkje over je gezicht streelt. Het serum van Estee Lauder wordt dan weer internationaal geroemd omwille van zijn revolutionaire resultaten op antirimpelvlak. Het beste vrouwenparfum was volgens de 160.000 ondervraagden het nieuwe Ange ou Demon, le secret van Givenchy. Maar ook over de mannengeurtjes hadden vrouwen een mening, als beste parfum voor mannen kwam niemand minder dan Chrome Sport van Azarro naar boven. De Wild Card voor beste product ooit ging ten slotte naar het legendarische parfum Coco Mademoisselle van Chanel.


Daarnaast werden ook enkele bekendheden in de bloemetjes gezet. Erika Van Tielen mocht naar huis met de Glow Award, een prijs die een Vlaamse vrouw uit de showbizz roemt om haar natuurlijk uitstraling. Scarlett Johansson ging dan weer lopen met de titel Internationale beauty persoon. Elettra Wiedermann Rossellini mocht de prijs van International Rising Beauty Talent in ontvangst nemen en Nicolas Degennes van Givenchy werd gelauwerd met de Make-up Creativity & Innovation Award. "Wil je creatief zijn en iets betekenen in het leven dan is er maar een regel: geen regels hebben", besloot Degennes. (br.she)




� Reageer (0)
09-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannen vinden jogging sexyer dan feestkledij

Mannen vinden jogging sexyer dan feestkledij






67 procent van de Britse mannen verkiest een vrouw in sportoutfit dan een dame gekleed voor een avondje uit. Een kwart wil ook dat zijn partner geen make-up meer draagt maar er natuurlijk uitziet.
 

Een onderzoek van een Britse modewebsite bij 1.1125 bij mannen tussen 18 en 35 jaar toont aan dat 62 procent van de heren niet houdt van een dame die veel make-up draagt, een derde geeft toe dat ze een partner verkiezen die helemaal geen schmink draagt. De helft van de mannen die een sportieve look verkiezen houdt van een casual stijl. 64 procent vindt dit erg sexy, 11 procent van hen had een relatie met een vrouw die ze hadden ontmoet in het fitnesscentrum. 59 procent van de mannen vindt catwalklooks er belachelijk uitzien. De helft van degenen die niet houden van dames met make-up vindt dit er nep uitzien. Bijna de helft van de ondervraagden vindt dat vrouwen zich niet goed kleden voor een avondje uit en dat ze vaak te opgemaakt zijn. 


Marketingdirecteur van mycelebrityfashion.co.uk Andy Barr: "Mannen verkiezen vrouwen met een natuurlijke look omdat ze makkelijker te benaderen lijken. De resultaten van dit onderzoek zijn goed voor vrouwen, zij kunnen nu met een gerust hart zonder make-up naar buiten of in hun joggingbroek. De meerderheid van de mannen ziet hen namelijk liever zo."


Top 5 van de populairste vrouwenlooks bij mannen:

1. Sportoutfit: sportieve kledij en een minimum aan make-up (67 procent)
2. Kantooroutfit: professionele kledij, hoge hakken en natuurlijke make-up (51 procent)
3. Meisjeslook: vrouwelijk jurkje, natuurlijk kapsel en make-up (39 procent)
4. Avondkledij: sexy outfit, zwaar opgemaakt en strak kapsel  (24 procent)
5. Catwalklook: dure merkkledij en goed gestyled




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 232.000 euro voor een avondkleed van Lady Di


232.000 euro voor een avondkleed van Lady Di







Een avondkleed gedragen door Lady Diana tijdens haar eerste officiële optreden met haar toenmalige verloofde prins Charles, is bij het Londense veilinghuis Kerry Taylor voor 232.000 euro (192.000 pond) onder de hamer gegaan. Dat bedrag ligt liefst viermaal hoger dan voor de veiling werd geschat. Koper is de Fundacion Museo de la Moda, het modemuseum van Santiago de Chile.
 

Het zwarte kleed werd in maart 1981 voor het eerst gedragen door de toen 19-jarige Lady Di. Datzelfde jaar stapte de Queen of Hearts in de huwelijksboot met Charles, om er in 1992 weer uit te stappen.



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Budgetvriendelijke handtas van Prada voor fashionista's

Budgetvriendelijke handtas van Prada voor fashionista's






De crisis laat ook het luxemerk Prada niet onberoerd. Het label lanceert daarom lichtgewicht canvas handtassen die een stukje goedkoper zijn dan het normale gamma.

De shoppingtassen zijn voorzien van het bekende Pradalogo en hebben binnenin aparte zakjes om al je spullen veilig op te bergen. Voor een 'budgettas' betaal je nog steeds een stevige 245 euro en het is dus zeker geen koopje. Normaal zou je echter voor hetzelfde geld slechts een kleine sleutelhanger van Prada kunnen kopen. Ze zijn vanaf deze zomer in verschillende prints verkrijgbaar.




� Reageer (0)
08-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het korset is terug, dit keer met stijl

Het korset is terug, dit keer met stijl






Als je aan korset als outfit denkt, denk steevast aan onthullende, weinig elegante (lees hoerige) kledij. Maar dit seizoen kom je er elegant mee voor de dag, dankzij de retro sixtieslook.


Lingerie als outfit is al langer een trend. Maar maak nu geen blunder door je te kleden als Madonna in de jaren '90 met een korset à la Jean Paul Gaultier. Ook blijf je beter weg van zwarte lingerie met kant.



Korset van Asos.com.
Korset van Asos.com.



Je gaat beter voor een verfijnde grijze of huidskleurige tint, met brede bandjes voor de perfecte sixties look. Helemaal op de trend is een strak jurkje met korset als bovenstuk. Het nadeel is wel dat vrouwen met een grote boezem dit beter niet dragen, wegens onflatteus voor je decolleté. Het is niet makkelijk om met een korset elegant te lijken. Maak je look wat stijlvoller door te combineren met een lichte cardigan en je kan er zo mee de straat op. Voor een feest is een chique blazer een betere optie. 



Korset van Mango.
Korset van Mango.






� Reageer (0)
07-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scrub je huid zomerklaar

Scrub je huid zomerklaar





De zomer komt er aan, dat betekent dus dat er heel wat meer van je huid te zien zal zijn dan tijdens de koude wintermaanden. Je geeft deze best een onderhoudsbeurt met een scrub om je huid nog meer te laten stralen.


De zomermaanden betekenen korte shorts, rokjes en bikini's en dus de blootstelling van veel huid. Je kan je dan ook niet meer verstoppen achter dikke foundations zoals in de winter, zomermake-up is vaak heel wat natuurlijker. Om ervoor te zorgen dat je huid in topconditie is, investeer je best in een goede scrub voor je gezicht en lichaam. Het volstaat echter niet om één keer aan het begin van de zomer een goede scrubbeurt aan je lichaam te geven. Je doet dit echter beter regelmatig om je huid stralend te houden en je bruine kleurtje te optimaliseren tot september.


Wanneer je je huid in de winter verwaarloost; kun je ruwe enkels, ellebogen en knieën krijgen. Besteed daarom tijdens het scrubben extra aandacht aan deze zones. De koude eist veel van je teint, het zorgt voor een doffe schijn met droge stukken, zeker aan je wangen. Daarom is het belangrijk te scrubben om de bovenste dode laag huidcellen te verwijderen, het maakt ook komaf met mee-eters en houdt je poriën zuiver. Probeer dit dus één tot twee keer per week te doen. 


In de scrubproducten die je in de winkel vindt zitten kleine deeltjes in die dode huidcellen verwijderen. De beweging van het wrijven en schrobben stimuleert de bloedtoevoer, wat zorgt voor een stralende teint. Een gezichtsscrub breng je best aan met kleine cirkelbewegingen. Besteed extra aandacht aan je neus, vermijd de gevoelige gebieden rond je ogen





� Reageer (0)
06-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doutzen Kroes te dik voor de catwalk


Doutzen Kroes "te dik" voor de catwalk


http://img193.imageshack.us/img193/3156/doutzenkroesb.jpg



Doutzen Kroes is zelden op de catwalk te zien. Volgens het Nederlandse model is ze namelijk te dik voor de kledij van topdesigners.

Kroes wil de 'sample sizes', standaardmaten waarin couture gemaakt wordt, afschaffen op de catwalk. Het Nederlandse model is namelijk dikker dan de meeste graatmagere modellen. Ze wil vaker op de catwalk, maar is niet bereid om hiervoor op dieet te gaan. Het model houdt naar eigen zeggen te veel van het leven.

Wanneer ze gevraagd wordt voor een show van Victoria's Secret, let het lingeriemodel wel op haar voeding en schrapt ze brood, kaas en chocolade van het menu. "Voor die shows moet ik hard werken omdat ik van nature niet graatmager ben. Ik eet wel gezond, maar met mate", aldus Kroes (br.she)




� Reageer (0)
04-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivienne Westwood geeft jeans nieuwe adem

Vivienne Westwood geeft jeans nieuwe adem


http://img706.imageshack.us/img706/8521/viviennewestwood.jpg


Vivienne Westwood staat bekend omwille van haar kleurrijke, extravagante designs. Voor haar samenwerking met Lee Jeans hadden we dan ook niets anders verwacht dan een kleurrijke, alternatieve collectie.


De collectie Vivienne Westwood Anglomania krijgt volgend seizoen een jeansupdate. Het label werkt namelijk samen met niemand minder dan Lee Jeans om de kopers een nieuwe kijk op denim aan te bieden. In de collectie vind je onder andere gouden jeansbroeken, roze broeken met bolletjesprint, en een afgewassen camouflagebroek, maar wat vooral opvalt zijn de bijhorende accessoires. Gaande van een oversized vest tot een T-shirt dat lijkt te zijn weggerukt uit de jaren '90: alles ademt de kleurrijke, alternatieve geest van Vivienne Westwood uit. (br.she)




� Reageer (0)
03-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag jij binnenkort de transparante 'lingeriebroek'?

Draag jij binnenkort de transparante 'lingeriebroek'?





Wat broeken betreft zijn de trends voor deze zomer allemaal bizar en op zijn minst 'moeilijk draagbaar' te noemen. Na de ultrakorte hotpants en de broekjes die op luiers lijken, is nu de transparante harembroek hip.


Designers Diane Von Furstenberg, Valentino en Alexander Wang stuurden transparante, harembroeken met een casual look op de catwalk. Ook in steeds meer winkels duikt dit sexy kledingstuk op. Het is de manier om een broek te dragen en eigenlijk toch niets aan je benen te hebben.
 

Deze trend is niet makkelijk draagbaar, zie jij je al op kantoor of in de winkelstraat flaneren terwijl iedereen je slip kan zien? Maar dit item werkt wel perfect op het strand of aan de beachbar, het is de ideale manier om je badkleding instant wat stijlvoller te maken. Het oogt erg oosters, waardoor het kledingstuk zo in de nieuwste film van Sex and the City (waarbij de dames oosterse outfits in Marokko dragen) zou kunnen opduiken.




� Reageer (0)
01-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo straal je met beige

Zo straal je met beige




Beige is terug in, wie dat nu wil of niet. Michelle Obama, recentelijk gespot in het beige exemplaar van Naeem Khan, maakt komaf met het saaie imago dat de kleur bij velen oproept.


Wie beige zegt, denkt vleeskleurig, kleurloos of saai. In de hoop de tint te kunnen herwaarderen, noemen designers het eerder 'nude' of 'pale.' Hoe het ook klinkt, de tint lijkt bij de modeontwerpers weer in volle opmars.


Beige werkt bij iedereen, ongeacht of je nu blond, zwart, bruin, met of zonder donkere huid gezegend bent. De Amerikaanse First Lady, wiens voorkeur meestal naar hevige kleuren als turquoise, geel, roze of limoengroen uitgaat, toont aan dat beige werkt, ongeacht over welke huidkleur je beschikt. Door de tint te mixen met zilver, creëerde de designer een cocktailjurk waarin Michelle letterlijk straalde.







*Test uit welke tint beige je het best staat. Dit doe je door de tint tegen je gelaat in natuurlijk daglicht te houden. Krijg je iets spooky, probeer je een donkere of lichtere tint.

* Volg Michelle Obama's raad: fleur het geheel op met zilveren en metalen tinten. Gouden, koperkleurige riemen, schoenen en juwelen kunnen daarvoor gebruikt worden.

* Combineer met helder wit, dat staat altijd mooi. (br.nina)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!