Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



22-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerkledij vrouwen kost meer dan reis

Zomerkledij vrouwen kost meer dan reis



Reizen mag dan een flinke hap uit het budget nemen, de zomerkledij die vrouwen voor zich aanschaffen, doet het nog beter. Volgens een bevraging van Clothes Show London spenderen (Britse) vrouwen gemiddeld 600 euro aan hun vakantie, en bijna 820 euro aan hun zomer- en vakantiekledij. Tel je er ook de schoonheidsbehandelingen (ruim 200 euro) bij, dan spenderen vrouwen ruim de helft méér aan de voorbereiding van een vakantie dan aan de vakantie zelf.

De grootste hap uit het budget is voor zomerjurken (420 euro) en ook schoenen doen het met 190 euro niet slecht. Aan bikini's wordt 150 euro uitgegeven, een zonnebril en juwelen slorpen nog eens 60 euro op. 


Om zich voor te bereiden op de reis geven vrouwen ook nog eens 205 euro uit aan schoonheidsbehandelingen die in totaal 15 uur in beslag nemen. Daaronder vallen zonnebank of zelfbruiners (6 uur), waxing van benen en bikinilijn (1,5 uur), manicures en pedicures (3,5 uur). Nog eens vier uur gaat op aan het kijken in tijdschriften om mee te zijn met de laatste trends.


Een verklaring voor dit uitgavenpatroon? Vrouwen zijn zo blij met een goedkope lastminute dat ze zichzelf daarna verwennen met toffe kleren en een zomerse look. Vier op vijf vrouwen gaf toe dat ze meer uitgaven aan kledij, naarmate de prijs van hun reisje beter meeviel.


Een andere reden is de druk om er overal goed uit te zien, ook op het strand. Bleke benen, een ouderwetse bikini of onhippe slippers, daar kunnen en willen de meeste vrouwen zich niet mee vertonen.


Een bedenking is evenwel of vrouwen elk jaar dit bedrag uitgeven aan zomerkledij, of dat dit de totale waarde is van hun volledige zomergarderobe. "In elk geval blijkt wel dat de goedkope lastminute een pak duurder uitvalt als je alle extra kosten errond erbij telt", aldus Maryam Hamizadeh, manager voor Clothes Show London.


Weinig verrassend spenderen mannen veel minder aan kleren en het creëren van het perfecte zomerlook. Een onderzoek uit 2007 toonde aan dat ze zo'n 110 euro spenderen aan de voorbereiding van een reis: 23 euro voor een kappersbeurt, 32 voor een zwemshort, en de rest geven ze uit aan een zonnebril en flipflops. Of hoe het leven van een man véél eenvoudiger is dan dat van een vrouw.




� Reageer (0)
21-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom het zwarte jurkje een succes blijft

Waarom het zwarte jurkje een succes blijft



Mode is als een zee: trends komen en trends gaan, maar sommige trends blijven altijd bestaan. Neem het zwarte jurkje, in het Engels een 'little black dress' of LBD genoemd. Vrouwen, ook celebs, grijpen op verschillende momenten in hun leven terug naar het zwarte jurkje.


Gemiddeld blijft het jurkje zo'n 12 jaar hangen. Een kwart van de Britse vrouwen heeft al meer dan 15 jaar zo'n favoriete LBD, een op tien houdt het al meer dan 25 jaar vol.


Hoe kan het ook anders? Zo'n jurkje heeft het allemaal:  het is eenvoudig maar toch stijlvol, past bij verschillende gelegenheden, is vrouwelijk en sexy zonder opzichtig of vulgair te zijn en het gaat nooit uit de mode. Ook al is een andere stijl of een andere snit 'hipper', met een LBD kan je nooit de mist in gaan. 


Bovendien passen accessoires als schoenen en handtassen en zowat altijd bij, en kan je met je make-up en kapsel alle kanten uit.  Maar het grootste geheim van het zwarte jurkje is misschien wel dat je je er altijd sexy en glamoureus in voelt, terwijl je weet dat je nooit over- of underdressed zal zijn.


Dat wil evenwel niet zeggen dat vrouwen maar één LBD hebben. Ze houden en koesteren hun LBD dan wel, het houdt hen niet tegen van af en toe een nieuwe te kopen... cijfers daarover werden echter niet gepubliceerd.




� Reageer (0)
20-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feeërieke collectie Louboutin bekoort fashionista's

Feeërieke collectie Louboutin bekoort fashionista's



Christian Louboutin heeft opnieuw vriend en vijand verrast met een sprookjesachtige schoenencollectie voor de komende herst en winter. Torenhoge hakken of enkellaarsjes met tijgerprints, er is duidelijk voor elk wat wils.


De schoenengoeroe liet zich voor het winterseizoen klaarblijkelijk inspireren door Tim Burton's film 'Alice in Wonderland' maar ook door andere sprookjes zoals Assepoester en de Kleine Zeemeermin.








De torenhoge hakken, het handelsmerk van Louboutin, zijn slechts een onderdeel van de zeer gevarieerde collectie. Ook sneakers, lange laarzen, enkellaarsjes met (nep)bont, opvallende muiltjes en de klassieke zwarte pumps maken er deel van uit.







De advertentiecampagne die de hele collectie ondersteunt, 'Winter tales' genaamd, bestaat uit een achttal feeërieke foto's. Zo zien we op één van de kiekjes een vliegend konijn, kaarten, hoeden, kopjes en Louboutins voorbij komen. En zo kunnen ook de fashionista's blijven dromen.



http://static3.hln.be/static/FOTO/pe/1/3/1/media_xl_3747466.jpg?20100618133346





� Reageer (0)
18-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fransman ontwikkelt bril met een geurtje

Fransman ontwikkelt bril met een geurtje


http://img293.imageshack.us/img293/7012/brilmeteengeurtje.jpg



Vrouwen die een bril moeten dragen, kunnen binnenkort het aangename aan het noodzakelijke koppelen. De Franse brillenproducent Atol ontwikkelde namelijk samen met topmodel Adriana Karembeu een bril met een geurtje.

De Ak Senteurs brillen bestaan uit glazen waarbij je afzonderlijk de pootjes aan kan bevestigen. Het zijn deze pootjes die de verschillende geuren verspreiden. In de geurige collectie kan je onder andere kiezen tussen de geur van mango, chocolade en die van de oceaan.

Het is nog niet bekend of de brillen ook in België verkocht zullen worden. (br.she)




� Reageer (0)
17-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voetbalshirts van topdesigners voor fashionista's

Voetbalshirts van topdesigners voor fashionista's


Victor & Rolf


Designers bij onder meer ronkende namen als Viktor & Rolf, Lanvin en Hugo Boss waagden zich aan de creatie van een voetbalshirt in het kader van het WK.


Het tijdschrift Officiel sprak 32 toonaangevende designers aan om voor elk land dat deelneemt aan het WK een truitje te ontwerpen, dat meldt nu.nl. Designerduo DSquared ontwierp het Spaanse shirt, Marc Jacobs tekende het Deense en Sonia Rykiel liet haar creativiteit botvieren op het Franse truitje, dat meldt nu.nl. Dolce & Gabbana maakten dat van Italië, Viktor & Rolf dat van Nederland, Roberto Cavalli dat van Mexico en Hugo Boss  waagde zich aan het Duitse shirt.

De ontwerpen werden op 1 juni in Parijs geveild voor het goede doel. De opbrengst gaat naar patiënten met leukodystrofie, een ziekte aan het zenuwstelsel. Het shirt voor Paraguay, ontworpen door Lanvin, bracht het grootste bedrag in het laatje met 4200 euro.




� Reageer (0)
16-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ophef rond winkels die hoge hakken voor kleuters verkopen

Ophef rond winkels die hoge hakken voor kleuters verkopen





Verschillende Amerikaanse en Britse winkelketens bieden hoge hakken aan voor meisjes vanaf drie jaar. Heel reageren hier boos op omdat dit schoeisel de seksualisering van kleuters zou stimuleren.


Kinderschoenen met hoge hakken zijn populair sinds de dochter van Tom Cruise en Katie Holmes ze droeg op driejarige leeftijd en door tal van paparazzi ermee gespot werd. Het kleutermeisje verschijnt ook vaak met lipstick, haar moeder zegt dat het om onschuldige verkleedpartijtjes gaat. Verschillende kledingketens als Asda, Next en GapKids pikten de trend op en proberen nu ouders te verleiden hun kinderen net zo te kleden. Op internetfora reageren veel ouders furieus, ze  zeggen dat de schoenen en tal van andere producten als make-up voor kleuters en t-shirts met provocerende teksten de seksualisering van jonge meisjes stimuleren. Eerder dit jaar moest de Britse keten Primark gevulde bikini's voor zevenjarige meisjes uit de rekken halen nadat premier David Cameron deze als ongepast beschreef.


Gezondheidsexperts waarschuwen nu ook dat de schoenen voeten en houding van kleuters kunnen beschadigen. Fysiotherapeute Sammy Margo zegt dat door een kind slechts een klein hakje aan te trekken de kuitspier verkort en tegelijkertijd andere spieren verlengt.


Woordvoerder van de drukkingsgroep voor ouders Mumsnet Justine Roberts: "Sommige van de schoenen die ik zie lijken meer geschikt voor een stripteaseuse dan voor een jong meisje. Deze producten zorgen voor een vroegtijdige seksualisering van jonge kinderen. Daarom vragen we winkelketens hun aanbod te bekijken en zich af te vragen of deze kledingstukken wel gepast zijn." Nicola Lamond van het forum Netmums: "Ik ging winkelen met mijn dochter en was geschokt door het feit dat zoveel schoenen al een hak hadden, ik zou bezorgd zijn dat mijn dochter geblesseerd raakt."



Suri Cruise
Suri Cruise



Katie Holmes verdedigde de outfits van haar dochter: "Net als elk klein meisje, houdt ze van mijn hakken. Het model dat ze draagt, zijn eigenlijk professionele dansschoenen voor kinderen." Een woordvoerder van kledingketen Next: "De schoenen zijn ontzettend populair, dat bewijst dat veel ouders deze schoenen mooi en niet ongepast vinden." Asda zegt ze nog geen klachten ontvingen, GapKids beweert dat hun hoge hakken getest werden op veiligheid.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het peperdure merk Mulberry lanceert budgettassen

Het peperdure merk Mulberry lanceert budgettassen





Het tassenmerk Mulberry is onder de celebs al een ware hype maar zal binnenkort ook toegankelijk zijn voor fashionista's met een kleiner budget. Na Prada komt nu ook dit luxemerk op de markt met een budgethandtassenlijn.

Het anders peperdure Mulberry engageerde zich namelijk om handtassen te ontwerpen voor de Amerikaanse budgetwinkel Target. De goedkopere hebbedingen zullen te verkrijgen zijn in alle Targetwinkels en online bechikbaar zijn vanaf 10 oktober tot en met 24 december 2010. De prijzen zouden erg voordelig zijn, maar een exact cijfer wou het huis er nog niet opplakken.




� Reageer (0)
15-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisele Bundchen maakt comeback op catwalk


Gisele Bundchen maakt comeback op catwalk


http://img101.imageshack.us/img101/9536/giselebundchenk.jpg



Gisele Bundchen, het best betaalde model ter wereld, keerde zes maanden na haar zwangerschap terug naar de catwalk voor het Braziliaanse merk Colcci.

Het model verschijnt regelmatig op de Fashion Week in Sao Paulo, het grootste mode-evenement in Latijns-Amerika, maar moest afgelopen januari verstek geven door de geboorte van haar zoontje in december.

Met drie transparante outfits bewees het model  dat ze haar oude figuur terug heeft. "Ik was heel zenuwachtig, maar ik ben heel blij dat alles goed ging."




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Hoe draag je trendy klompen?

Hoe draag je trendy klompen?





Klompen zijn in en lijken in niets meer op de oubollige schoenentrend van toen. Juist gedragen, oogt het schoeisel bijzonder hip.
Ongeacht je lichaamsvorm of schoenenmaat, met klompen maak je dit seizoen een statement. 

1. Klompen draag je hoog. Meest flatterend zijn de exemplaren met een hogere hak. Mooi onder een jurk of rok en bovendien verlengen ze je benen optisch.

2. Draag je plattere klompen, zorg je ervoor dat de rest van je outfit zeer trendy en fris oogt. Platte exemplaren lijken al snel gedateerd, combineer met modieuze accessoires.






3. De 'seventies' zijn terug en daarbij mag een wijd uitlopende jeans niet misstaan.  Ook met een skinny jeans kan het, al lijkt de wijdere broek mooier. Ook blote benen staan mooi bij de klompentrend.

4. Niet onbelangrijk: crocs hebben niets te maken met klompen. Plaats de crocs nooit in deze categorie ook al bestaan de rubberen schoenen tegenwoordig in klompenvariant.



Julianne Moore.
Julianne Moore.






� Reageer (0)
13-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannen mogen terug sandalen dragen


Mannen mogen terug sandalen dragen


http://img820.imageshack.us/img820/1033/birkenstocks.jpg



De sandalen van Birkenstocks zijn plots terug trendy en dit keer scoren ze vooral bij mannen. In New York tonen alle stijlgevoelige heren deze zomer trots hun tenen.


Birkenstock is al langer populair bij dames, deze zomer ontdekken vooral mannen dit schoeisel zijn. Mannen dragen hun mandals (combinatie van het Engelse 'sandals' en 'men') in combinatie met hun skinny broek en een classy hemd. Deze trend speelt in op de trend van glamping (een combinatie van camping en glamour). Het best verkopende model van Birkenstock blijft de Arizona met twee bandjes over de tenen, maar tegenwoordig waagt het zich aan meer stylish modellen. Voor dames heb je bijvoorbeeld schoenen in metallic of glanzende kleurtjes, ook kun je kiezen uit vrolijke vormen van bandjes.

Creatief directeur Andrea Linett bij Birkenstock kon haar trendy partner en fotograaf overtuigen zijn voeten in deze slippers te steken. "Hij kwelde zichzelf met het dragen van laarzen in de zomer, zijn voeten zweetten ontzettend. Hij gaf toe omdat toen hij besefte hoe makkelijk de slippers zaten."





� Reageer (0)
11-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom je winkelverkoopsters nooit moet geloven

Waarom je winkelverkoopsters nooit moet geloven





Het is een herkenbaar scenario: je bent op zoek naar een rok en plots sta je met een hele nieuwe outfit die de verkoopster je heeft aangesmeerd voor de spiegel. Het zijn vaak die stukken die voorgoed achteraan in de kast verdwijnen zonder ooit gedragen te worden. Daarom enkele tips om opdringerige verkoopsters het hoofd te bieden.

Crisis
Nu met de crisis krijgt het winkelpersoneel er in gepeperd dat ze goed moeten verkopen. Onlangs bleek nog dat het Japanse merk Uniqlo zijn verkopers elke morgen traint hoe ze moeten omspringen met de klanten. Ze krijgen 16 standaardzinnen die elke verkoper wereldwijd moet kennen. Andere winkelketens als het Britse LK Bennet leren hun verkopers vijf stappen aan die een verkoop zouden moeten garanderen. Als een klant een paar schoenen wil proberen, moeten ze bijvoorbeeld nog twee andere opties meebrengen. Als iemand kledij past, moeten ze ook nog een handtas tonen. De verkoopsters zouden er ook op commissie werken, die 1 procent bedraagt.

De meest gebruikte verkooptrucs en hoe ze te vermijden:

1. Zeggen dat je een minimumaantal kledingstukken moet meenemen en je opzettelijk basics mee te geven die goed passen bij je stijl in de hoop dat je meer zal kopen. Vermijd dit door enkel de dingen te passen die je wil passen, de dingen die je niet zelf koos, kun je best negeren.

2. Topjes, jasjes of schoenen meegeven die zouden passen bij wat je uitkoos. Dit kun je vermijden door basics te dragen tijdens het shoppen en een paar schoenen in je handtas mee te nemen.

3. Zeggen dat je dingen terug kunt brengen. Dit kun je vermijden door het beleid van de winkel te controleren. Kijk ook of je tijd hebt om de dingen terug te brengen binnen de vooropgelegde termijn. Je kunt ook vragen dat ze het kledingstuk opzij leggen terwijl jij even nadenkt of je het item wel echt wil.

4. Een kredietkaart aansmeren zodat je korting krijgt. Vaak is deze korting laag, dus is het meestal niet de moeite om een kredietkaart te nemen. Als je niet veel koopt, is het meestal niet de moeite om de papieren in orde te brengen. Is dit wel het geval, kun je de kaart best meteen stopzetten na je aankoop, zodat je niet verleid wordt nog meer te kopen. 

5. Proberen onderhoudsproducten bij je aankoop aan te smeren. Zeg dan dat je deze producten al thuis hebt.

6. Je op een klantenlijst zetten, vaak krijgen verkoopsters hier een commissie voor, je wordt vanaf dan voortdurend gebombardeerd met mails. Geef je gegevens niet zonder te vragen waar ze voor gebruikt gaan worden. Als de verkoopster echt te opdringerig is, kun je 'per ongeluk' een spelfout in je mailadres zetten.





� Reageer (0)
10-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit zijn de topproducten volgens vrouwen


Dit zijn de topproducten volgens vrouwen


http://img412.imageshack.us/img412/5882/topproducten.jpg



Gisteren vonden de I Love the Beauty Awards in Brussel plaats. Tijdens dit evenement, georganiseerd door Ici Paris XL, werden de populairste beautyproducten volgens vrouwen voorgesteld. Geen doods onderzoek dus, maar een levendige enquête waarin de echte stem van de vrouw te horen was. Maar liefst 160.000 vrouwen gaven hun voorkeur op beautyvlak prijs.


Het beste make-upproduct volgens vrouwen is de nieuwe mascara Hypnôse Precious Cells van Lancôme. Deze mascara verlengt de wimpers niet alleen, maar verzorgt ze ook van binnenuit. Als beste product voor de huidverzorging kwamen zowel Kenzoki met zijn Belle du Jour als Estee Lauder met Advanced Night Repair naar boven. De ultralichte crème van Kenzoki is de eerste gezichtscrème die heerlijk fris en bloemig geurt, meteen intrekt en als een wolkje over je gezicht streelt. Het serum van Estee Lauder wordt dan weer internationaal geroemd omwille van zijn revolutionaire resultaten op antirimpelvlak. Het beste vrouwenparfum was volgens de 160.000 ondervraagden het nieuwe Ange ou Demon, le secret van Givenchy. Maar ook over de mannengeurtjes hadden vrouwen een mening, als beste parfum voor mannen kwam niemand minder dan Chrome Sport van Azarro naar boven. De Wild Card voor beste product ooit ging ten slotte naar het legendarische parfum Coco Mademoisselle van Chanel.


Daarnaast werden ook enkele bekendheden in de bloemetjes gezet. Erika Van Tielen mocht naar huis met de Glow Award, een prijs die een Vlaamse vrouw uit de showbizz roemt om haar natuurlijk uitstraling. Scarlett Johansson ging dan weer lopen met de titel Internationale beauty persoon. Elettra Wiedermann Rossellini mocht de prijs van International Rising Beauty Talent in ontvangst nemen en Nicolas Degennes van Givenchy werd gelauwerd met de Make-up Creativity & Innovation Award. "Wil je creatief zijn en iets betekenen in het leven dan is er maar een regel: geen regels hebben", besloot Degennes. (br.she)




� Reageer (0)
09-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannen vinden jogging sexyer dan feestkledij

Mannen vinden jogging sexyer dan feestkledij






67 procent van de Britse mannen verkiest een vrouw in sportoutfit dan een dame gekleed voor een avondje uit. Een kwart wil ook dat zijn partner geen make-up meer draagt maar er natuurlijk uitziet.
 

Een onderzoek van een Britse modewebsite bij 1.1125 bij mannen tussen 18 en 35 jaar toont aan dat 62 procent van de heren niet houdt van een dame die veel make-up draagt, een derde geeft toe dat ze een partner verkiezen die helemaal geen schmink draagt. De helft van de mannen die een sportieve look verkiezen houdt van een casual stijl. 64 procent vindt dit erg sexy, 11 procent van hen had een relatie met een vrouw die ze hadden ontmoet in het fitnesscentrum. 59 procent van de mannen vindt catwalklooks er belachelijk uitzien. De helft van degenen die niet houden van dames met make-up vindt dit er nep uitzien. Bijna de helft van de ondervraagden vindt dat vrouwen zich niet goed kleden voor een avondje uit en dat ze vaak te opgemaakt zijn. 


Marketingdirecteur van mycelebrityfashion.co.uk Andy Barr: "Mannen verkiezen vrouwen met een natuurlijke look omdat ze makkelijker te benaderen lijken. De resultaten van dit onderzoek zijn goed voor vrouwen, zij kunnen nu met een gerust hart zonder make-up naar buiten of in hun joggingbroek. De meerderheid van de mannen ziet hen namelijk liever zo."


Top 5 van de populairste vrouwenlooks bij mannen:

1. Sportoutfit: sportieve kledij en een minimum aan make-up (67 procent)
2. Kantooroutfit: professionele kledij, hoge hakken en natuurlijke make-up (51 procent)
3. Meisjeslook: vrouwelijk jurkje, natuurlijk kapsel en make-up (39 procent)
4. Avondkledij: sexy outfit, zwaar opgemaakt en strak kapsel  (24 procent)
5. Catwalklook: dure merkkledij en goed gestyled




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 232.000 euro voor een avondkleed van Lady Di


232.000 euro voor een avondkleed van Lady Di







Een avondkleed gedragen door Lady Diana tijdens haar eerste officiële optreden met haar toenmalige verloofde prins Charles, is bij het Londense veilinghuis Kerry Taylor voor 232.000 euro (192.000 pond) onder de hamer gegaan. Dat bedrag ligt liefst viermaal hoger dan voor de veiling werd geschat. Koper is de Fundacion Museo de la Moda, het modemuseum van Santiago de Chile.
 

Het zwarte kleed werd in maart 1981 voor het eerst gedragen door de toen 19-jarige Lady Di. Datzelfde jaar stapte de Queen of Hearts in de huwelijksboot met Charles, om er in 1992 weer uit te stappen.



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Budgetvriendelijke handtas van Prada voor fashionista's

Budgetvriendelijke handtas van Prada voor fashionista's






De crisis laat ook het luxemerk Prada niet onberoerd. Het label lanceert daarom lichtgewicht canvas handtassen die een stukje goedkoper zijn dan het normale gamma.

De shoppingtassen zijn voorzien van het bekende Pradalogo en hebben binnenin aparte zakjes om al je spullen veilig op te bergen. Voor een 'budgettas' betaal je nog steeds een stevige 245 euro en het is dus zeker geen koopje. Normaal zou je echter voor hetzelfde geld slechts een kleine sleutelhanger van Prada kunnen kopen. Ze zijn vanaf deze zomer in verschillende prints verkrijgbaar.




� Reageer (0)
08-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het korset is terug, dit keer met stijl

Het korset is terug, dit keer met stijl






Als je aan korset als outfit denkt, denk steevast aan onthullende, weinig elegante (lees hoerige) kledij. Maar dit seizoen kom je er elegant mee voor de dag, dankzij de retro sixtieslook.


Lingerie als outfit is al langer een trend. Maar maak nu geen blunder door je te kleden als Madonna in de jaren '90 met een korset à la Jean Paul Gaultier. Ook blijf je beter weg van zwarte lingerie met kant.



Korset van Asos.com.
Korset van Asos.com.



Je gaat beter voor een verfijnde grijze of huidskleurige tint, met brede bandjes voor de perfecte sixties look. Helemaal op de trend is een strak jurkje met korset als bovenstuk. Het nadeel is wel dat vrouwen met een grote boezem dit beter niet dragen, wegens onflatteus voor je decolleté. Het is niet makkelijk om met een korset elegant te lijken. Maak je look wat stijlvoller door te combineren met een lichte cardigan en je kan er zo mee de straat op. Voor een feest is een chique blazer een betere optie. 



Korset van Mango.
Korset van Mango.






� Reageer (0)
07-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scrub je huid zomerklaar

Scrub je huid zomerklaar





De zomer komt er aan, dat betekent dus dat er heel wat meer van je huid te zien zal zijn dan tijdens de koude wintermaanden. Je geeft deze best een onderhoudsbeurt met een scrub om je huid nog meer te laten stralen.


De zomermaanden betekenen korte shorts, rokjes en bikini's en dus de blootstelling van veel huid. Je kan je dan ook niet meer verstoppen achter dikke foundations zoals in de winter, zomermake-up is vaak heel wat natuurlijker. Om ervoor te zorgen dat je huid in topconditie is, investeer je best in een goede scrub voor je gezicht en lichaam. Het volstaat echter niet om één keer aan het begin van de zomer een goede scrubbeurt aan je lichaam te geven. Je doet dit echter beter regelmatig om je huid stralend te houden en je bruine kleurtje te optimaliseren tot september.


Wanneer je je huid in de winter verwaarloost; kun je ruwe enkels, ellebogen en knieën krijgen. Besteed daarom tijdens het scrubben extra aandacht aan deze zones. De koude eist veel van je teint, het zorgt voor een doffe schijn met droge stukken, zeker aan je wangen. Daarom is het belangrijk te scrubben om de bovenste dode laag huidcellen te verwijderen, het maakt ook komaf met mee-eters en houdt je poriën zuiver. Probeer dit dus één tot twee keer per week te doen. 


In de scrubproducten die je in de winkel vindt zitten kleine deeltjes in die dode huidcellen verwijderen. De beweging van het wrijven en schrobben stimuleert de bloedtoevoer, wat zorgt voor een stralende teint. Een gezichtsscrub breng je best aan met kleine cirkelbewegingen. Besteed extra aandacht aan je neus, vermijd de gevoelige gebieden rond je ogen





� Reageer (0)
06-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doutzen Kroes te dik voor de catwalk


Doutzen Kroes "te dik" voor de catwalk


http://img193.imageshack.us/img193/3156/doutzenkroesb.jpg



Doutzen Kroes is zelden op de catwalk te zien. Volgens het Nederlandse model is ze namelijk te dik voor de kledij van topdesigners.

Kroes wil de 'sample sizes', standaardmaten waarin couture gemaakt wordt, afschaffen op de catwalk. Het Nederlandse model is namelijk dikker dan de meeste graatmagere modellen. Ze wil vaker op de catwalk, maar is niet bereid om hiervoor op dieet te gaan. Het model houdt naar eigen zeggen te veel van het leven.

Wanneer ze gevraagd wordt voor een show van Victoria's Secret, let het lingeriemodel wel op haar voeding en schrapt ze brood, kaas en chocolade van het menu. "Voor die shows moet ik hard werken omdat ik van nature niet graatmager ben. Ik eet wel gezond, maar met mate", aldus Kroes (br.she)




� Reageer (0)
04-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivienne Westwood geeft jeans nieuwe adem

Vivienne Westwood geeft jeans nieuwe adem


http://img706.imageshack.us/img706/8521/viviennewestwood.jpg


Vivienne Westwood staat bekend omwille van haar kleurrijke, extravagante designs. Voor haar samenwerking met Lee Jeans hadden we dan ook niets anders verwacht dan een kleurrijke, alternatieve collectie.


De collectie Vivienne Westwood Anglomania krijgt volgend seizoen een jeansupdate. Het label werkt namelijk samen met niemand minder dan Lee Jeans om de kopers een nieuwe kijk op denim aan te bieden. In de collectie vind je onder andere gouden jeansbroeken, roze broeken met bolletjesprint, en een afgewassen camouflagebroek, maar wat vooral opvalt zijn de bijhorende accessoires. Gaande van een oversized vest tot een T-shirt dat lijkt te zijn weggerukt uit de jaren '90: alles ademt de kleurrijke, alternatieve geest van Vivienne Westwood uit. (br.she)




� Reageer (0)
03-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag jij binnenkort de transparante 'lingeriebroek'?

Draag jij binnenkort de transparante 'lingeriebroek'?





Wat broeken betreft zijn de trends voor deze zomer allemaal bizar en op zijn minst 'moeilijk draagbaar' te noemen. Na de ultrakorte hotpants en de broekjes die op luiers lijken, is nu de transparante harembroek hip.


Designers Diane Von Furstenberg, Valentino en Alexander Wang stuurden transparante, harembroeken met een casual look op de catwalk. Ook in steeds meer winkels duikt dit sexy kledingstuk op. Het is de manier om een broek te dragen en eigenlijk toch niets aan je benen te hebben.
 

Deze trend is niet makkelijk draagbaar, zie jij je al op kantoor of in de winkelstraat flaneren terwijl iedereen je slip kan zien? Maar dit item werkt wel perfect op het strand of aan de beachbar, het is de ideale manier om je badkleding instant wat stijlvoller te maken. Het oogt erg oosters, waardoor het kledingstuk zo in de nieuwste film van Sex and the City (waarbij de dames oosterse outfits in Marokko dragen) zou kunnen opduiken.




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!