Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



31-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Zwangerschapsmode gaat Marrokaans


Zwangerschapsmode gaat Marrokaans


http://i573.photobucket.com/albums/ss177/believe_my/zwangerschapskledij.jpg?t=1249049352




Voor de wintercollectie van de zwangerschapslijn Noppies, is inspiratie gezocht in Marroko. Warme aardekleuren en mozaïekprints zijn het resultaat. Noppies biedt zowel leggings, als rokjes en modieuze broeken, zoals een flared jeans, aan. Voor de feestdagen ontwierp Noppies een eigen versie van het beroemde 'korte zwarte jurkje': flatteert altijd en groeit mee met de buik in dit geval!









Zoals het een praktische wintercollectie betaamt zijn er ook (wikkel-)truitjes en een warme poncho ter bescherming tegen de kou. Voor sportieve zwangere moeders is er ook een comfortabel yoga-setje.








De basislingerie wordt uitgebereid met voorgevormde voedingbeha's, strings, slips en hemden die mooi vallen over de zwangere buik. Ook komt er een 'naadloze' lingeriecollectie die onzichtbaar is onder elk kledingstuk.






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vogue: Hoge hakken zijn zo passé


Vogue: "Hoge hakken zijn zo passé"





Net als H&M beslist om met hakkenkoning Jimmy Choo in zee te gaan, noemt het toonaangevende modeblad Vogue hoge hakken 'passé'. Zowel hakkenliefhebster Anna Wintour als first lady Michelle Obama werden al herhaaldelijk in schoenen met een zeer lage of geen hak gespot.

Wintour, die haar hakken nooit uitdeed in geen enkele omstandigheid, werd tijdens haar vakantie in de mondaine badplaats The Hamptons gespot in lage sandaaltjes en de onmisbare maxidress.

Martelkamers
Volgt de Vogue-hoofdredactrice daarmee het advies van haar adjunct Andre Leon Talley die vorige maand in Vogue 'de hoge hakken officieel pass' verklaarde en stiletto's 'hoge martelkamers' noemde. Hij raadde vrouwen in het algemeen aan het voorbeeld van Michelle Obama te volgen."







Gek
Talley riep ook ontwerpers op om de platte schoen te promoten. "Stop de gekte en creëer een nieuw silhouet zonder een naaldhak!" klinkt het. Het lijkt er echter niet echt op dat designers als Jimmy Choo, Christian Louboutin en Manolo Blahnik snel snel gaan luisteren. Hun herstcollecties barst van de superhoge naaldhakken.




� Reageer (0)
30-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 verwennerijen die we onszelf nog toestaan


7 verwennerijen die we onszelf nog toestaan





Zelfs in deze moeilijke economische tijden durven mensen zich nog te verwennen. En dat is goed: wie toch (een beetje) tijd of geld voor zich uittrekt, heeft minder stress, is gelukkiger en kan tegen een stootje. Alleen de aard van de verwennerijen is veranderd: geen wellnessweekends meer maar kleinere, goedkopere toetjes. Deze 7 doen het ontzettend goed:

1) Zoete zonde
Een snoepje, een chocoladereep of een wafel met aardbeien en slagroom: dat kan er meestal nog wel af. Vorig jaar zagen snoepfabricanten hun verkoop met 2 procent stijgen, chocoladeproducenten hadden een meerverkoop van 25 procent in de afgelopen twee jaar. Cupcakes: hetzelfde verhaal.

"Mensen zoeken een snelle troost en dan komen ze bij iets zoet uit. Ze kiezen zelfs vaak voor retrosnoepjes: zoetigheden die hen doen denken aan hun kindertijd."

2) Waar voor je geld
Het restaurantbezoek is fel teruggevallen, en mensen koken weer vaker zelf. Als ze uit gaan eten, bestellen ze vaker een dagmenu en skippen desserts en aperitieven.

3) Thuis genieten
De crisis knaagt niet aan de menselijke nood zich te amuseren en mensen om zich te hebben. Alleen de manier waarop is anders: (nog) meer feestjes of filmavondjes thuis. Dat voelen restaurants en cafés nog meer: de alcoholconsumptie buitenshuis is ferm gedaald. In plaats daarvan drinken mensen wijn of pintjes op hun terras.

4) Cosmetische ingrepen
Zowel de (kostelijke) chirurgische als de goedkopere niet-chirurgische schoonheidsingrepen voelen de crisis, maar sommigen overwegen net plastische chirurgie door de crisis. "Ze redeneren: we gaan langer moeten werken, dus kan ik er maar beter jong en dynamisch en vooral niet oud en versleten uitzien." Botox-injecties en rimpelvullers zijn daarbij populairder dan facelifts.

5) Lipstick
Het is ondertussen algemeen gekend: lipstick is recessie-proof. En andere make-up, zoals mascara, profiteert mee. Een kleine kost om je een beetje extra zelfvertrouwen te geven als je voor de spiegel staat. "Vrouwen zijn emotioneel verbonden met hun uiterlijk en dus hun make-up. De mascara en de lipstick vallen in de categorie 'niet over te onderhandelen'. Ze besparen liever op andere dingen." De goedkopere merken profiteren sterker dan de Chanel-lipsticken en consoorten.

6) Schoonheidsbehandeling bij studenten
Schoonheidsspecialistes in opleiding zoeken altijd 'slachtoffers' om hun kunnen op te tonen aan hun leerkrachten. Vrouwen blijken massaal de weg naar de studenten te hebben gevonden om een nagel-, huid- of haarverzorging te ondergaan aan minder dan de helft van de normale prijs.

Het enige dat je er moet bijnemen is de extra tijd (de studenten zijn nog in opleiding en hebben het ritme nog niet echt in de vingers) en de eventuele foutjes. Maar wie tevreden is, heeft misschien wel haar nieuwe (goedkopere) schoonheidsspecialiste gevonden.

7) Ontspanning
Yoga doet het heel goed tijdens de crisis, hoewel de (meestal niet goedkope) lessen in het begin van de recessie wel een serieuze dip te slikken kregen. "Maar de mensen kwamen terug omdat ze de ontspanning echt nodig hadden", zeggen yoga-lesgeefsters. Ook de wellnessweekends worden nog genomen, maar ze worden korter en er wordt gewacht op last-minute aanbiedingen.






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Hotelpersoneel loopt rond in dure designkledij


Hotelpersoneel loopt rond in dure designkledij


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/30/589331/hotelpersoneel-loopt-rond-in-dure-designkledij_7_235x280.jpg



Wie deze zomer afzakt naar Amerika zal waarschijnlijk in de grootste luxe ontvangen worden door het hotelpersoneel. Die dragen namelijk enkel designkledij van Hugo Boss, Prada, Nautica, Alexander McQueen en Yohji Yamamoto.

De hotels rijzen als paddenstoelen uit de grond. Om zich toch te onderscheiden van de rest kiezen de directies er nu voor hun personeel extra in de kijker te zetten met behulp van designkledij. Zo lopen de bedienden in het trendy W Hotel rond in pakjes van Michael Kors, de favoriete designer van Michelle Obama, en L.A.M.B., het label van zangeres Gwen Stefani.

De Gansevoort Hotel Group gaat zelfs nog een stapje verder. Zij waren de eersten om hun personeel in Hugo Boss, Alexander McQueen en Nautica te laten rondlopen, en nu hebben ze een contract getekend met het modehuis Prada. Het hotel krijgt alle kledij zelfs gratis, omdat het volgens Prada om een vorm van reclame gaat.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lily Allen plant collectie met uniseks kledij


Lily Allen plant collectie met uniseks kledij


http://img268.imageshack.us/img268/9339/lilyallen.jpg



Lily Allen is heeft het ontzettend druk, maar niet met optreden. De zangeres poseerde nog maar net als model voor Chanel en lanceerde gisteren een nieuwe juwelencollectie, nu plant ze nog een kledingcollectie die zowel mannen als vrouwen passen.

Modewereld
Zangeres Lily Allen zette haar eerste stappen in de modewereld met een fotoshoot voor Chanel en dat bevalt haar duidelijk prima. Nu maakt ze plannen om samen met vriend Kim Jones, creative director bij modemerk Davidoff, een reeks uniseks creaties te tekenen.

Juwelen
Gisteren lanceerde de zangeres ook een juwelenlijn. Het is een ludieke collectie geworden met muntjes, dieren en fruit als hangertjes voor kettingen. Deze ontwerpen komen in september op de markt en zullen tussen 34 en 116 euro kosten. "Ik heb er echt van genoten, ik had veel inbreng in de collectie. Mijn naam komt op de doos te staan, dus ik wilde er zeker van zijn dat het resultaat goed was. Toen ze mijn contacteerden voor deze collectie was ik echt dolenthousiast. Ik was toen in New York, maar ik ben meteen naar een boekhandel gegaan en heb wel 40 boeken over het ontwerpen van juwelen gekocht."(br.hln)





� Reageer (0)
29-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Nieuwe boxershort lift het achterwerk van man


Nieuwe boxershort lift het achterwerk van man


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/29/587124/nieuwe-boxershort-lift-het-achterwerk-van-de-man_7_235x280.jpg



Mannen worden zich steeds meer bewust van hun lichaam. Eerder kwam er al een korset op de markt om hun bierbuik in bedwang te kunnen houden, en nu moet de liftende boxershort het perfecte figuur compleet maken.

De slip wordt geproduceerd door Equmen, bedenker van het mannenkorset, en maakt gebruik van een speciale druktechnologie zodat hij de mannenbillen een betere vorm geeft. Bovendien controleert het kledingstuk ook de lichaamswarmte, houdt het de schaamstreek droog en creëert het een perfecte omgeving voor een ideale spermabewaring.

"Het wordt voor mannen steeds belangrijker om slank te zijn, zeker met de komst van de legging voor mannen. Het korset scoorde goed, dus we verwachten van deze slip hetzelfde", vertelt David Walker Smith van Equmen.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe meer diamanten, hoe beter


Hoe meer diamanten, hoe beter


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/18/13/9/album_large_972039.jpg




Veel glitter en glamour op de openingsshow van de juwelenbeurs in Beirut. Enkele opvallende trends bij juwelen in 2010: hoe opvallender, hoe beter en véél diamanten.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/10/9/9/album_large_972069.jpg




De modellen op de catwalk droegen fleurige zomerjurken en grote, maar tijdloze juwelen. De stijlen varieerden van gesofisticeerd tot modern. Qua materialen viel het gebruik van goud, stenen en opvallende diamanten op. Het is duidelijk dat de juweelindustrie de gevolgen van de crisis nauwelijks voelt, want het bezoekersaantal van de beurs steeg zelfs ten opzichte van vorig jaar




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/7/6/6/album_large_972066.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/4/1/14/album_large_972044.jpg.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/3/0/13/album_large_972043.jpg






� Reageer (0)
28-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onderbroek die cellulitis doet verdwijnen


  Onderbroek die cellulitis doet verdwijnen


 



Duizenden Britse vrouwen vochten een paar dagen terug voor een exemplaar van de wonderonderbroek die cellulitis doet verdwijnen in het grootwarenhuis John Lewis. De slip is zo populair omdat het wetenschappelijk bewezen is dat hij je slanker maakt.

Uitverkocht
De wonderonderbroek van het merk Scala bij de keten John Lewis kost ongeveer 30 euro en was gisteren in een mum van tijd uitverkocht. In mei lag de eerste lading in de winkels, maar omdat duizenden vrouwen met lege handen achterbleven, besloot de keten 40.000 nieuwe exemplaren te bestellen die gisteren in de rekken lagen. Maar deze waren ook weer na enkele uren leeg en niet veel later verschenen ze op eBay aan meer dan 70 euro per stuk. Groot-Brittannië is dus echt in de ban van dit kledingstuk.




De onderbroek die de stormloop veroorzaakte.
De onderbroek die de stormloop veroorzaakte.



Vet smelt weg
In de stof van het ondergoed zitten kristallen die warm worden bij contact met de huid. De warmte zou de circulatie in klassieke probleemgebieden als de dijen, kont en buik verbeteren. Zo helpt het kledingstuk de vetcellen weg te smelten tot een vloeistof die dan wordt afgevoerd door de lever. Uit onderzoek bij 50 vrouwen bleek dat het kledingstuk echt helpt om centimeters kwijt te raken, de effecten zijn na 12 maanden nog merkbaar als je tijdens het dragen op je voeding let en regelmatig sport. Ook bleek dat 82 procent van de vrouwen duidelijk minder cellulitis had.







� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer trend : ontblote schouders


Zomer trend :  ontblote schouders 



http://img7.imageshack.us/img7/9426/etro.jpg



De zomer is er en we kunnen onze zomer spulletje boven halen. Om ons in de zomerse sferen te brengen  enkele ontwerpen van Etro. De jurken met een schouder of beide schouders ontbloot.



http://img7.imageshack.us/img7/6626/etro2.jpg



Onze schouders zijn één van de slankste delen van ons lichaam, en mogen  dus best eens extra in de kijker worden gezet.



http://img197.imageshack.us/img197/4237/etro3.jpg



De lange jurken kunnen zowel s'avonds als overdag gedragen worden. Ze zijn speels en super elegant . Heel mooi met een paar leuke sandalen.



http://img197.imageshack.us/img197/7316/etro4.jpg





http://img3.imageshack.us/img3/479/etro5.jpg





� Reageer (0)
27-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stijlvolle Lily Allen straalt voor Chanel


Stijlvolle Lily Allen straalt voor Chanel






Lily Allen is niet altijd een toonbeeld van stijl, paparazzi legden haar al regelmatig dronken en halfnaakt op foto vast. Voor de nieuwste campagne van Chanel laat de zangeres zich echter van haar beste kant zien, die van een klassedame.


Twee in één
Met deze fotoshoot voor de Coco Cocoon handtas van Chanel zet Lily Allen haar eerste stapjes in de modewereld. Deze accessoirelijn komt in oktober op de markt, het bijzondere aan de collectie is dat de tassen omkeerbaar zijn. Je koopt dus twee stuks in één. De ontwerpen bestaan uit leder, maar je kunt de gestikte voering ook aan de buitenkant dragen.










Lagerfeld

Het is duidelijk dat Lagerfeld, ontwerper voor Chanel, zijn klassieke stempel drukte op de champagne. De foto's zijn stijlvol zwart en wit, Lily draagt handschoenen zonder tippen en klassieke ontwerpen. Haar lokken zitten in een strakke chignon. Lily Allen is al lang een fan van Chanel, ze zit steevast op de eerste rij bij de catwalkshows en wordt regelmatig op straat gespot met een handtas van het merk. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kristallen regenbotjes


Kristallen regenbotjes


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/24/567432/kristallen-regenbotjes_7_235x280.jpg



Vergeet de zon snel en doe alvast een regendansje. Outdoormerk Aigle creëerde namelijk regenlaarzen met prachtige Swarovski-kristallen.

De lijn bestaat uit vier verschillende modellen. Eentje in nepkrokodillenleder en eentje in satijn. De meest opmerkelijke laarzen zijn zelfs bezet met kristallen. Zo is de Miss Juliette Bracelet bovenaan bezet met kristallen, terwijl de Miss Juliette Nuit over de gehele laarslengte bezet is met prachtige Swarovski-kristallen.
(br.she)




� Reageer (0)
26-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Deze lipstick past bij jou!


Deze lipstick past bij jou!



http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/22/561788/deze-lipstick-past-bij-jou_1_515x0.jpg



Dat kersenrode kleurtje kan je vriendin dan wel beeldig staan, op jouw lippen lijkt het goedje al snel ordinair. De juiste kleur lipstick kiezen is vaak een werk van lange adem (en veel foute lippenstiften). Wij helpen je graag een handje vooruit en kijken welke lipstick bij jou past!

Heb je licht haar of een bleke huid? Kies dan best voor zandkleuren, beige of zachtroze. Een no go voor jou zijn zwart en donkerbruine kleuren, tenzij je de gothic look nastreeft. Roodharigen kunnen hun lippen perfect highlighten met oranje, brons- en kopertinten. Zomergebruinde huidtinten kunnen prachtige kleuren als bessenrood en donkerroze prima aan.

Heb je donker haar en een lichte huid dan zijn fuchsia en bordeauxrode kleuren je op het lijf geschreven. Denk Dita Von Teese en je zit helemaal goed! Ben je niet gezegend met helderwitte tanden? Dan blijf je best weg van de oranjekleurige lipstick, die maakt je tanden namelijk nog geler.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kan dit de handtas vervangen?


Kan dit de handtas vervangen?





Voor vrouwen die niet graag aan een handtas sleuren tijdens een avondje uit, is er nu de Boot-bag. Vanaf nu kan je je onmisbare spulletjes kwijt in dit tasje dat je aan je laarzen bevestigt. Superhandig of een lelijk ding dat je laarzen helemaal ontsiert?

Lederen tasje
Hoewel de meest vrouwen dol zijn op handtassen, kunnen deze accessoires enorm storen tijdens een avondje uit, meldt ze.nl. Al je spullen in je zakken proppen is met de trendy skinny jeansbroeken of minirokjes ook niet echt een optie. Heb je toch graag je handen vrij tijdens het dansen, dan is de Boot-Bag misschien iets voor jou. Dit lederen tasje hang je met gespen aan je laarzen en is groot genoeg zodat je je geld, sleutels, gsm, lipstick en andere kleinoden er in kan stoppen.







Enkele bedenkingen
Volgens de uitvinders is dit tasje een ideaal alternatief voor een grote, maar onpraktische handtas. De redactie heeft hier wel enkele bedenkingen bij: ten eerste is dit tasje niet echt elegant en past het bijna geen enkel model van laarzen. En wat doe je bij hete zomeravonden als je pumps draagt? Daarom zijn we alvast gewonnen voor het idee, maar aan de uitwerking kan nog wat gesleuteld worden.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bikini mode


Bikini mode 

hartjesbrillen , donderrode lippen , grote armbanden en halskettingen...


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/3/14/0/album_large_969915.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/11/12/album_large_969912.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/18/10/11/album_large_969911.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/16/8/9/album_large_969909.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/8/2/5/album_large_969920.jpg






� Reageer (0)
24-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heisa rond nieuw kapsel van Michelle Obama


Heisa rond nieuw kapsel van Michelle Obama


 



First Lady Michelle Obama straalde eerder deze week met een nieuwe, frisse, korte coupe. Modejournalisten over de hele wereld waren er meteen wild van, ze bedachten er zelfs een naam voor: de Mob (Michelle Obama Bob). Het kapsel werd al uitgeroepen tot de nieuwste trend.

Trend?
Jennifer Anniston had nooit op voorhand kunnen denken dat haar kapsel zo massaal gekopieerd zou worden, maar sommige haarstijlen van celebs maken zo'n furore dat ze plots wereldwijd een hit worden. De 'Mob' van Amerika's First lady is op dezelfde weg. Op een evenement van countrymuziek verscheen Michelle met een strakke, volumineuze bob en een prachtige witte jurk. Omdat alle modejournalisten zo massaal over haar lokken speculeerden, besloot het Witte Huis er zelfs officieel op te reageren. "Nee, Michelle liet haar haar niet knippen, de kapper steekt het op ingenieuze wijze op, waardoor het lijkt alsof ze een korte bob heeft." Ze speelt hiermee perfect in op de trends, want romantisch lang is uit en kort, strak is in. Door het volume staat het bijna elke vrouw, waardoor dit kapsel binnen de kortse keren door fashionista's massaal gekopieerd zal worden.








Zelf proberen
Kapper van de sterren Daniel Galvin Junior: "Het nieuwe kapsel van de first lady doet haar er meteen jonger uitzien en laat haar trekken beter uitkomen. De perfect glanzende lokken maken de look helemaal af. Dit kapsel staat het best bij vrouwen met een ovaal- of hartvormig gezicht, want zij hebben vaak opvallende jukbeenderen, die dan beter uitkomen." Wil je zelf dit kapsel uitproberen, dan geeft de Amerikaanse styliste Amy Farid enkele tips. "Je kapsel moet wel in laagjes geknipt zijn, anders gaat het net op een dotje lijken. Was je haar en föhn het vervolgens zodat er veel volume in zit. Maak dan een los staartje, draai en rol het op, steek het dan losjes met enkele speldjes op."





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stiletto's voor in zee


Stiletto's voor in zee


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/22/563617/stilleto-s-voor-in-zee_7_235x280.jpg


Niets zo fijn als met je voeten door de zee te waden. Spijtig genoeg wordt ons idyllische wandeltochtje vaak verstoord door achtergelaten vuilnis, stukjes kapot getrapte schelp en steentjes. Nu kan je al die bekommernissen het hoofd bieden met de nieuwste strandstiletto's van Guess.

De stiletto's bestaan uit doorzichtig plastic en hebben een rubberen antislip ondergrond. Zo kan je er niet alleen mee op het strand paraderen maar ze eveneens aan het zwembad dragen.

Voor een vinyl stiletto van Guess betaal je gemiddeld zo'n 125 euro.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe make-up verbergt alle tatoeages

Nieuwe make-up verbergt alle tatoeages


Kat von D.
 

De Amerikaanse tatoeëerder Kat von D ontwikkelde voor het make-upmerk Sephora een concealer die alle tattoos kan verbergen. Met haar jarenlange ervaring als tatoeëerder en een lichaam vol tekeningen is ze namelijk een ervaringsdeskundige op dat vlak.



Camoufleren

http://img43.imageshack.us/img43/1237/tattooyah.jpg




Kat von D raakte bekend via haar tattooshop en een Amerikaanse realityshow. Haast elk plekje op haar lichaam is versierd, het was dus wel even schrikken toen ze voor de camera verscheen met een vlekkeloze huid, meldt Styletoday.nl. Daarmee wilde ze bewijzen dat haar eigen concealer ontworpen voor het beautymerk Sephora echt werkt. "Ik heb al bij duizende mensen tekeningen op hun huid gezet. Vaak krijg ik geïnteresseerden over de vloer van mijn tattooshop, maar ze twijfelen ontzettend lang over de plaats. Omdat ze denken aan hun toekomst, wat als ze een sollicitatiegesprek hebben of naar een chique feest moeten? Niet iedereen is ook helemaal zeker of ze wel echt een tatoeage willen. Daarom besloot ik make-up te ontwikken die geen vlekken nalaat en alle tattoos camoufleert."




Kat von D.
Kat von D.


Misschien kan deze concealer een redmiddel zijn voor het sterrenmeisje Kimberley?





� Reageer (0)
23-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eén op drie vrouwen brengt gedragen kledij terug


Eén op drie vrouwen brengt gedragen kledij terug





Een op drie vrouwen geeft toe al eens kleren terug naar de winkel te hebben gebracht nadat ze gedragen waren. Dit 'freestylen' bespaart hen veel geld en te veel chique kleren die ze amper kunnen dragen. Tien procent doet het zelfs elke keer na een trouwfeest, bal of chique personeelsfeest.

Niet kunnen betalen
De belangrijkste reden voor dit 'vals spelen' is voor drie kwart omdat ze zich niet kunnen veroorloven wat ze hebben gekocht. De rest doet het voor de kick. 19 procent voelt zich daar schuldig over, 25 procent vindt het 'totaal aanvaardbaar'.

Gemiddeld 80 euro
Het gemiddelde Freestyle-item kost 80 euro en wordt meestal in de grotere ketens gekocht. 8 procent stuurt kleren terug naar een postorderbedrijf na ze te hebben gedragen. De cijfers kwamen naar voren na een Brits online marktonderzoek bij 3.000 vrouwen.

Risico's
Het freestylen is niet zonder risico, en niet bepaald omdat de winkel de jurk niet wil terugnemen. Zo vertelde een vrouw dat iemand het prijskaartje in haar jurk van 230 euro zag, het er af trok en haar gaf. Ze dacht haar een plezier te doen maar niets was minder waar. Een andere vrouw maakte het zo wild op een feestje dat ze haar dure jurk scheurde, en dus onmogelijk kon terugbrengen.

Roekeloos en lef
De woordvoerder van het onderzoek was niet te spreken over het fenomeen. "Dit toont hoe roekeloos vrouwen zijn als het over shoppen gaat. Iets kopen en later beseffen dat het je niet past of je ding niet is, is één, maar iets kopen waarvan je weet dat je het gaat terugbrengen nadat je het hebt gedragen: daar heb je wel lef voor nodig! Verkopers zouden slimmer moeten worden en niet zomaar alle kleren terugnemen."

Verfrommeld
Ook al omdat de staat waarin vrouwen de kleren terugbrengen niet altijd dat is. Zo laat tien procent de jurken verfrommeld op de vloer liggen 's nachts, nog eens tien procent gaf toe dat de kledij stonk naar sigaretten en twee vrouwen hadden zelfs de moed een jurk terug te brengen terwijl ze er drank over hadden gemorst. Vier procent laat de jurk dan ook eerst schoonmaken bij de droogkuis voor ze hem terugbrengen. (br.hln)





� Reageer (0)
22-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwste trend: wenkbrauwen afscheren



Nieuwste trend: wenkbrauwen afscheren


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/22/558226/nieuwste-trend-wenkbrauwen-afscheren_1_515x0.jpg



Na de brazilian wax, lijken vrouwen nu ook een hekel te krijgen aan hun hoofdhaar. Vooral de wenkbrauwen moeten eraan geloven. De trend is al volop aan het ontwikkelen in het Amerikaanse nachtleven en ook in het modebeeld zijn de wenkbrauwloze modellen niet meer weg te denken.

Prada stuurde zijn modellen tijdens de herfst/winter 2009 show zonder wenkbrauwen de catwalk op. Ook Givenchy bleek de wenkbrauwen beu te zijn, en scheerde Adriana Lima's wenkbrauwen af om haar zo te distantiëren van haar sexy Victoria's Secret-imago.

"Het verwijderen van wenkbrauwen is in elk geval een manier om jezelf uit te drukken zonder een product aan te schaffen. De economische problemen zorgen ervoor dat mensen meer durven zoeken naar opvallende looks", vertelt visagiste Path McGrath.






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze kapsels zijn hot dit najaar



Deze kapsels zijn hot dit najaar


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/01/488582/deze-kapsels-zijn-hot-dit-najaar_1_515x0.jpg



Chignons, een kleine vetkuif, krullen en strakke ultralange bobs, ... Het najaar belooft wel erg gevarieerd te worden. Wij zetten alvast de leukste foto's voor jullie op een rijtje!

Kappersketen Mod’s Hair neemt je zoals elk jaar op sleeptouw voor een winter vol verleiding. Van een ritje in een Rolls tot een bout losschroeven in avondkledij, de nieuwste najaarskapsels hebben het allemaal.


Mercedes


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/01/488580/deze-kapsels-zijn-hot-dit-najaar_7_235x280.jpg


Mercedes is er voor wie van stijlvol lang houdt. Deze coupe wordt geknipt op 20 tot 25 cm onder de schouders. De dégradé begint op 3 cm onder de kin en loopt door tot de langste mèche op het midden van de rug. Het geheel is geknipt in punt door middel van verschillende schaarknipjes op de laatste 10 cm, om de punten naar buiten te laten vallen. Brush met ronde borstel. Herneem de halve lengtes met een plat ijzer en werk de punten naar buiten.


Giulia


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/01/488578/deze-kapsels-zijn-hot-dit-najaar_7_235x280.jpg


Dit kapsel valt 5 cm onder de schouders, terwijl de voorste mèche wordt geknipt tussen neus en mond. Het hele kapsel wordt gedegradeerd door fijne knipjes, zodat dunne haren volume krijgen. Voor de glamourversie van Giulia: droog met de vingers, breng een beetje mousse l’Oréal Technique Expert aan en rol het hele kapsel op dikke rollers. Als het haar droog is, borstel het in alle richtingen en eindig met het hoofd omlaag. Wintertip: een opvallende slag in het haar met een zijdelingse beweging.


Ondine


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/01/488577/deze-kapsels-zijn-hot-dit-najaar_7_235x280.jpg



Deze carré is een echte basiscarré, waarbij de lengte het succes van de coupe bepaalt. De basis wordt op 3 cm onder de kin geknipt, met rechte knippen. De haren worden niet gedegradeerd maar gewoon lichtjes geëffileerd na het in model brengen met een halfronde borstel – zo valt dit kapsel altijd goed. Werk af met een vleugje gloss. Om de rechtse kant van het kapsel te benadrukken, neem je de twee voorste mèches en rond je deze lichtjes om te vermijden dat de carré naar een kant duikt.  (br.she)






� Reageer (0)
21-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Italiaanse elegantie bij Gattinoni



Italiaanse elegantie bij Gattinoni



http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/11/3/album_large_963588.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/10/1/10/album_large_963595.jpg




Op de catwalks in Rome valt dezer dagen heel wat zwierige haute couture waar te nemen. Zoals van deze ontwerper Gattinoni, die zijn jurken afwerkte met een overdaad aan ruches.





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/12/4/album_large_963589.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/13/4/13/album_large_963598.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/5/13/5/album_large_963590.jpg







� Reageer (0)
20-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herfst kleurt sexy bij Mango


Herfst kleurt sexy bij Mango


Enkele modellen van Mango voor deze herfst


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/8/2/10/album_large_963460.jpg






http://www.nina.be/static/FOTO/pe/9/3/11/album_large_963461.jpg






http://www.nina.be/static/FOTO/pe/7/1/9/album_large_963459.jpg






http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/11/4/album_large_963469.jpg






http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/13/6/album_large_963471.jpg






� Reageer (0)
19-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1.500 genen bepalen of je snel rimpels krijgt


1.500 genen bepalen of je snel rimpels krijgt


http://img190.imageshack.us/img190/2817/rimpels.jpg




Niet minder dan 1.500 genen bepalen het verouderingsmechanisme van onze huid. Zij bepalen dus of je rimpels krijgt, en of je snel of traag veroudert.

Tot voor kort leek dat een onoplosbaar mysterie omdat zoveel verschillende genen een rol spelen dat het ondoenlijk leek hun onderlinge relatie te doorgronden. Maar met nieuwe technieken kan er nu wel een antwoord op die vraag komen.

8 verouderingsmanieren
Jay Tiesman, hoofdwetenschapper van de biotechnologie-afdeling van P&G Beauty en zijn collega's, ontdekten bijvoorbeeld dat de huid veroudert op acht verschillende manieren, die elk worden gecontroleerd door een eigen groep genen.

Hydratatie & collageen
Hydratatie, het vochtig houden van de huid, is daarvan een van de belangrijkste omdat de moleculen die water vasthouden in de huid minder talrijk worden naarmate we verouderen. Ook collageen, een molecuul dat de huid stevig houdt, heeft een eigen genengroep en die wordt met het verstrijken van de jaren dan weer té actief, met de gevreesde rimpels en plooitjes als gevolg.

Externe factoren
Maar naast de genen speelt ook de mate waarin de huid wordt blootgesteld aan externe factoren een rol. Zo ontdekte Tiesman dat zich in een oude huid die niet veel had blootgestaan aan de zon zo'n 3.800 genetische mutaties voordeden, terwijl dat bij verstokte zonnekloppers bijna 10.000 mutaties zijn.




� Reageer (0)
18-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo draag je het zwarte jurkje niet


Zo draag je het zwarte jurkje niet






Een zwart jurkje is een must in elke garderobe. Relatief gemakkelijk te dragen, zijn er toch enkele valstrikken waarmee je jouw outfit om zeep kan helpen. Dit zijn de belangrijkste.

1. Zwart en zwart is twee. Teveel zwart doet je op een heks lijken. Ga voor een kleedje dat toch nog wat vlees toont, of het nu je armen, benen, nek of rug zijn.





Niet met te diepe decolleté
Niet met te diepe decolleté



2. De look van een strenge schoonma wil je niet erven. Oogt je kleedje iets te stijf, draag je glamoureuze schoentjes of een trendy tas. Of spendeer wat extra tijd aan je make-up.

3. Een klassiek kleedje lijkt al snel te gewoontjes, kies voor een model waarbij de details het verschil maken. Verlevendig je look met accessoires. Simpel maar zeer efficiënt is het gebruik van een kleurrijke sjaal. Warme, heldere kleuren passen perfect bij zwart.

4. Een mooie riem doorbreekt het zwarte karakter, zwarte schoenen kunnen, maar rode of gekleurde pumps geven een minder klassieke look.



Wel met kleurrijke accessoires
Wel met kleurrijke accessoires
 



5. Wil je een goede reden om te investeren in een meer extravagante tas? Bij een zwarte jurk mag een opvallende tas, liefst eentje met kleurrijke accenten.

6. Beenverwarmers en glanzende panties draag je niet onder een black dress, tenzij je een fitnessinstructrice bent, natuurlijk.







7. Jongens zijn het misschien oneens maar teveel decolleté staat ordinair.

8. Zorg dat je kleedje niet te transparant oogt. Draag er steevast zwarte lingerie onder, een witte slip zie je zo door een transparante stof.

9. Is je kleedje al opzichtig genoeg en afgewerkt met glanzende kraaltjes of flashy accessoires? Hou de rest dan simpel. Je kapsel moet gewoon blijven en juwelen zijn niet meer nodig.






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat dragen we volgende zomer?


Wat dragen we volgende zomer 2010 ?









2010 lijkt dan wel nog ver weg, de mode loopt zijn tijd altijd vooruit. Style.com zet de belangrijkste kledingtrends voor volgende vakantie al op een rijtje.










1. Leder
Leder werd overal opgemerkt. Ontwerpster Phoebe Philo bewerkte leder tot een minimaal versneden jas, terwijl Christopher Kane en Balenciaga's het materiaal verwerkte in kortere jassen en topjes.







2. Duikersinvloeden
Jacques Cousteau, een mode-icoon? Proenza Schouler en Phi, combineren duikersmode met grafische elementen. Actieve sportswear krijgt een onderwateraccentje.









3. Grafisch spel
Ontwerpers mengen prints op elk mogelijke manier. Prada brengt een mix van primair gekleurde sjaals, bloemenprints werden gespot bij Lanvin, Erdem en Zac Posen.




 
 






4. Mannelijke nonchalance
Neuzen tussen de kleding van je man is er niet meer bij. De vrouwenkleding krijgt een mannelijke make-over: van nonchalant tot schooluniformen.



 


5. Marokkaanse nachten
Stel je YSL voor in Noord-Afrika en je krijgt het idee. Harembroeken, wraps op je hoofd en sportieve jacks maken je outfit af.






 




6. Safari-jacht
Tory Burch en Alberta Ferretti gaan op safari-jacht, terwijl ook andere felle dierenprints werden gespot bij Chloé en Christian Dior.







7. Transparant
Ontwerpers gaan voor transparant. Jurken krijgen een transparant stofje om bij Calvin Klein, Oscar de la Renta en Alexander Mc Queen.








8. Glans
De vakantie mag fonkelen volgend jaar. Marc Jacobs gebruikt vergulde, glinsterende stofjes, Ilincic zelfs met een koperglans.




 




9. Rood is troef
Designers hebben een liefdesaffaire met knalrode tinten. Bij Bottega Veneta werden de maatpakken niet in het zwart, maar in het tomatenrood gesignaleerd.







10. Marinelook
Bij Louis Vuitton krijgt de marinelook een Franse twist, zelfs met baret. Een mix van strepen en prenten werden gesignaleerd bij Marc Jacobs en Derek Lam.












� Reageer (0)
16-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koraal is dé nagelkleur deze zomer


Koraal is dé nagelkleur deze zomer






Er bestaat geen twijfel meer over: koraal (Coral 2009) is hét nagelkleur deze zomer. Flesjes nagellak in deze kleur vliegen al sinds begin dit jaar de deur uit, zo getuigen verschillende firma's. De kleur werd de grootste nageltrend sinds Rouge Noir (Chanel) genoemd.

Eén per kwartier
Toen Drury Lane, de collectie van Nails Inc, eerder dit jaar werd gelanceerd, was deze in vijf dagen uitverkocht. Tot vandaag wordt er elk kwartier een flesje van verkocht. Andere merken bleven niet achter en brachten een eigen collectie op de markt.









Elke huidskleur en outfit

"Koraal is een kleur dat bij elk huidtype en elke huidskleur past. Dat is niet zo bij felrood of de 'naakte' kleuren. Het past ook geweldig als je een beetje gebruind bent, en vloekt maar zelden bij een outfit", probeert Heather Steele van Nails Inc, de trend te verklaren. En ook de crisis heeft een rol. "Met de sombere economische voorzichten kunnen we wel een fel en vrolijk kleurtje gebruiken."

Tenen versus vingers
Deze nagellak wordt vooral gedragen op de teennagels; wie er zijn vingernagels mee kleurt, is volgens de Daily Mail officieel dapper.  (br.hln)






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Borstvergrotende bikini is enorm succes


'Borstvergrotende bikini' is enorm succes






Een bikini die je borsten lift en vergroot, is een groot succes. "Het is een goedkope manier om een fantastisch strandlichaam te krijgen, samen met je zelfbruinende crème", zo argumenteert Daily Mail-modejournaliste Nathalie Theo. Bijkomend voordeel: je hoeft geen massa's geld uit te geven en je moet niet onder het mes.

Gel
De bikini is gevuld met gel en werkt een beetje zoals een push up-beha. "Als je ziet hoeveel beha's in de A tot C-cups worden gekocht met een voorgevulde cup en een push up-effect, dan besef je dat er een markt wijd open ligt in de bikini en badpakwereld", legt Amanda Wain uit.

Overweldigende vraag
Toch werd het achterliggende bedrijf (Debenhams) overweldigd door de vraag. Sinds drie maand ligt de bikini in de winkel, en hij wordt nu al 80 procent meer verkocht dan de gewone bikini's.

Crisis
Een deel van de verklaring wordt gezocht bij, waar anders, de economische crisis. "Mensen houden de knip op hun portemonnee. Een simpele bikini van nog geen 30 euro kan hen de borstvergroting geven waar ze normaal duizenden euro's voor moeten op tafel leggen." 










� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vrouwen hebben 66 euro make-up


Vrouwen hebben 66 euro make-up


http://img190.imageshack.us/img190/9082/makeupp.jpg



Vrouwen hebben gemiddeld voor 66 euro aan make-up. Oudere vrouwen hebben gemiddeld minder (dure) make-up (40 euro), dan jonge vrouwen. De 16- tot 24-jarigen bezitten gemiddeld 80 euro waard aan make-up, bij de 25 tot 34-jarigen stijgt dit tot 82,5 euro.

Mascara
Dat toont een poll gehouden door cosmeticafirma Avon bij 1.000 vrouwen. Mascara is het populairste item, gevolgd door lipstick en foundation. Ondertussen is ook gebleken dat make-up het minste lijdt onder de crisis.

Oppepper
Een vleugje mascara, een nieuwe lipstick of een hip kapsel: het zijn lapmiddeltjes om ons op korte termijn beter te doen voelen, legt professor psychologie Cary Cooper uit.

"Tijdens een recessie voelen mensen zich slecht en maken ze zich te veel zorgen. Een klein luxe-verwennerijtje doet je er beter uitzien én je voelt je ook beter. Het is een betaalbaar oppeppertje in lastige tijden. (br.nina)




� Reageer (0)
15-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emma Watson:


Emma Watson: "Een eigen kledinglijn zou belachelijk zijn"



 


Actrice Emma Watson zal geen eigen kledinglijn ontwerpen of lanceren. "Dat is een belachelijk idee", zegt de Harry Potter-actrice én het gezicht voor Burberry. "Ik ben er niet in geïnteresseerd, ik ben ook geen ontwerper. Het idee dat ik een eigen parfum zou hebben, doet me kotsen."

Het goede doel
Maar er is een prijs voor alles. "Als het voor het goede doel is, zou ik wel iets willen ontwerpen. Maar ik zou het niet voor mezelf doen. Ik wil nooit zeggen: 'Kijk kijk, ik heb mijn eigen collectie.'"



   Emma in een zeer romantische shoot voor Teen Vogue.
Emma in een zeer romantische shoot voor Teen Vogue.



Modeshoots

Watson duikt nochtans regelmatig op in shoots voor grote modemerken, zoals Burberry, of modebladen zoals Elle. De 19-jarige Britse geeft toe dat poseren voor Burberry heel tof was. "Het klikte meteen en ik vind het heel spannend. Maar mode mag mijn carrière niet overschaduwen, dat is mijn grootste nachtmerrie. Ik blijf eerst en vooral een actrice."

Studeren
Een vreemde uitspraak voor iemand die onlangs nog zei dat 'acteren' niet echt nodig is en dat ze nog niet weet of ze na de Harry Potter-reeks (die afloopt in 2011) nog zal acteren. Watson start in september studies aan een prestigieuze Amerikaanse universiteit die angstvallig geheim wordt gehouden.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fashion in Gossip Girl


Fashion in Gossip Girl


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/6/3/album_large_962733.jpg



Voor de acteurs en actrices van de serie Gossip Girl zijn het drukke draaidagen in New York. Af en toe kan een glimps opgevangen worden van wat ze aan het doen zijn, en vooral: wat ze dragen. Een voorsmaakje krijg je hier.



http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/7/4/album_large_962734.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/7/10/7/album_large_962737.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/11/14/11/album_large_962741.jpg





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/4/1/album_large_962731.jpg






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verleiden met de heerlijkste zomerparfums



Verleiden met de heerlijkste zomerparfums


 

 

Combineerde je ooit al sneeuwlaarzen met een frisse zomerjurk of een bikini met een muts? Net als bij kledij heb je zomer- en wintervarianten van parfums. Zet je daarom niet voor gek door in het verkeerde seizoen het verkeerde geurtje te dragen.

Zware parfums zijn bedoeld voor gezellige winteravonden, maar draag ze niet op strand waar ze zich mengen met de geur van zonnemelk. We maakten een lijstje van de beste zomerse geurtjes:

- Rose Nuit de Mai van L'Occitane heeft houten ondertonen en een handige verpakking, wat handig is om in je toilet- of handtas te steken.






Rose Nuit de Mai van L'Occitane
Rose Nuit de Mai van L'Occitane


- Wie lichtere geuren verkiest, zal zich kunnen vinden in de Cucumber Splash van Marc Jacobs. Een geur die hetzelfde gevoel geeft als een verfrissende douche op een hete middag.

- Vrouwen die houden van de geur van citrus, zullen weg zijn van Infusion de Fleur D'Oranger van Prada. Het is een mengeling van mandarijnolie en oranjebloesem.




Infusion de Fleur D'Oranger van Prada
Infusion de Fleur D'Oranger van Prada


- Onlangs lanceerde Chanel zijn nieuwste parfum Beige. Het is een frisse bloemengeur waarin je ook wat honing herkent, goed voor vrouwen van alle leeftijden.




Beige van Chanel
Beige van Chanel



- Cherry Blossom Aqua Allegoria van Guerlain is ook een heel frisse geur met een snuifje perzik.


Deze zomer mag je nog zo'n mooi zomerjurkje, trendy zonnebril of elegante sandalen aantrekken, een fris zomers parfum maakt het geheel pas helemaal af. (br.nina)




� Reageer (0)
13-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sexy Hollywood diva's bij Gaultier


Sexy Hollywood diva's bij Gaultier


http://img18.imageshack.us/img18/9950/gaultier.jpg




Jean Paul Gaultier bracht de oude glamour van Hollywood naar Parijs. Hij haalde zijn inspiratie bij de eerste diva's als Marilyn Monroe, Catherine Deneuve en Greta Garbo. De modellen droegen ontwerpen die verwezen naar filmrollen, zo waren er futuristische kostuums, retro mantelpakjes en veel bont te zien, ook de brede schouders vielen op. De look werd helemaal afgemaakt met felle rode lipstick en smoky eyes à la Brigitte Bardot. Klassieke filmmuziek ondersteunde het thema perfect.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/8/15/4/album_large_959869.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/8/12/album_large_959862.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/11/1/7/album_large_959872.jpg





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/2/9/13/album_large_959863.jpg






http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/9/0/album_large_959880.jpg




Bekende fans van de ontwerper als Mickey Rourke en Kylie Minogue aanschouwden het spektakel op de eerste rij.  (br.nina)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koop de jurk van Kate Moss voor 18,5 euro


Koop de jurk van Kate Moss voor 18,5 euro


http://img196.imageshack.us/img196/7679/jurkkatemoss.jpg




Recessionista's opgelet! Wil je de look van Kate Moss kopiëren? Voor minder dan 20 euro is het mogelijk. De Britse supermarkt Asda brengt voor 18,5 euro een goedkope versie op de markt van een desigerjurkje waarin het topmodel werd gespot. Het origineel is van de hand van Balmain en kost enkele duizenden euro's.

"Het jurkje belichaamt de terugkeer naar de jaren 80, toen alles schreeuwerig en over-the-top was. Zeker die sterke schouders zijn het statement van het seizoen", legt merkendirecteur Fiona Lambert uit.





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/9/16/9/media_l_962454.jpg




Fashionista's die liever een originele Moss-stijl bij elkaar schrapen in plaats van klakkeloos te kopiëren, kunnen terecht bij Topshop. De budgetketen heeft al seizoenen lang een lijn ontworpen door Moss zelf.

Balmain is een populair merk bij celebs. Naast Kate Moss, worden ook Victoria Beckham, Gwyneth Paltrow, Beyoncé en Rihanna tot de fans gerekend. (br.hln)






� Reageer (0)
12-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beth Ditto heeft haar eigen collectie gelanceerd


Beth Ditto heeft haar eigen collectie gelanceerd


http://img38.imageshack.us/img38/9829/bethditto.jpg




Beth Ditto, de zangeres van The Gossip, en nieuwe muze van Karl Lagerfeld, heeft haar eigen collectie gelanceerd


Heb je geen maatje 36 en wil je wel eens een supertrendy jurk,  jack of t-shirt?  Beth Ditto komt je te hulp! De zangeres ontwierp een speciale collectie voor de Britse online winkel Evans. Met dominostenen , kattengezichten  en bloemenprints!




http://img29.imageshack.us/img29/9829/bethditto.jpg


De prijzen zijn erg democratisch en variëren van 25 € tot 50 €



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouw piekert jaar lang over kledingkeuze



Vrouw piekert jaar lang over kledingkeuze



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/4/1/0/album_large_958155.jpg



Een heel jaar op een vrouwenleven: zoveel tijd spenderen vrouwen voor de kleerkast. Al die tijd piekeren ze erop los over wat ze zoal zullen aantrekken.

Belangrijk
De gepaste outfit kiezen voor je werk, voor je sportactiviteiten, een avondje uit of op vakantie: het baart de gemiddelde vrouw zorgen. Wie alles optelt, komt al vlug aan 287 dagen gepieker voor de kleerkast. Matalan, een Britse retailer, deed een rondvraag bij 2.491 dames en kwam al snel tot de conclusie dat de juiste outfit zéér belangrijk is voor de gemiddelde vrouw.

Tijd
Wat het meeste tijd vraagt, zijn de uitjes op vrijdag en zaterdagavond. Ook over de kledingkeuze op vakantie wordt lang getwijfeld. 's Ochtends grasduint een vrouw op werkdagen zestien minuten in de kleerkast, veertien minuten op een weekendochtend. Uitgaangskleding vraagt twintig minuten. De kleding kiezen die op vakantie mee moet, vraagt 52 minuten.

Feestoutfit
Eenmaal op vakantie, wordt tien minuten kwijtgespeeld met het kiezen van een outfit. Tel daar 's avonds nog eens tien minuten bij. Vooral feestdagen vergen meer tijd. Kerstmis, etentjes en cocktailparty's vragen 36 minuten, en dit gemiddeld zes keer per jaar. Een optelsom leert dat enkel feestkleding 3,5 dagen per jaar eisen.

Twee keuzes
Al dat grasduinen in de kleerkast, levert niet meteen de geschikte keuze op. Elke morgen trekt de vrouw twee outfits aan vooraleer ze de juiste kiest. De helft doet dat de avond voordien en houdt een kwartier vrij om te beslissen wat de dag nadien op het werk wordt aangetrokken.





� Reageer (0)
10-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooiere billen met Reebok sportschoen



Mooiere billen met Reebok sportschoen








Reebok belooft vrouwen dat hun bil- en beenspieren mooier worden, dankzij de nieuwe evenwichtkussens. Het Reebok Easy Tone-concept werd uitgevonden door ex-NASA-ingenieur Bill McInnis.




Model Bar Refaeli voor de lens van topfotograaf Rankin.
Model Bar Refaeli voor de lens van topfotograaf Rankin.



Meer bilspieren
De Reebok EasyTone vliegt al sinds de lancering dit jaar de winkels uit, omdat de schoen, volgens de fabrikanten, ook echt werkt. Tot 28% meer bilspieren zouden worden gebruikt vergeleken met een gewone sportschoen.










Instabiliteit
McInnis, die leiding geeft aan de Advance Technology-divisie van Reebok, heeft er 12 maanden over gedaan om de evenwichtkussens in de zool van de schoen zo te ontwikkelen dat ze met elke stap een natuurlijke instabiliteit veroorzaken. Deze stappen dwingen de spieren om zich aan te passen, zodat ze harder werken.

Drukbezet
Verantwoordelijke Kathrin Ley bij Reebok: "Wij geloven dat elke vrouw het recht heeft op stevige billen, maar voor drukbezette vrouwen is het vaak niet mogelijk om daar iets aan te doen. Reebok EasyTone stelt hen in staat om hun spieren te oefenen tijdens hun gewone dagelijkse werkzaamheden. De combinatie van de evenwichtkussentechnologie en een geweldige vormgeving, betekent dat dit een schoen is waarin ze graag gezien willen worden."











Sinds 1 juli 2009 zijn de schoenen bij ons te koop.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Edelstenen op je nagels



Edelstenen op je nagels


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/10/513994/edelstenen-op-je-nagels_1_515x0.jpg



'Diamants are a girl's best friend', maar ook de minder dure varianten kunnen onze look opfleuren. Dat bewijst Koh met zijn nieuwste collectie nagellak. De Koh Colours zijn namelijk verrijkt met topaas, een prachtige edelsteen.

Je nagels hebben nog nooit zo geschitterd. De nagellakcollectie is verrijkt met topaas, waardoor de kleuren een glasheldere glans en unieke hardheid meekrijgen. De lak blijft bovendien langer beschermd tegen beschadigingen en blijft ook na enkele dagen schitteren.

De Koh Colours zijn verkrijgbaar in 36 exclusieve kleuren, gaande van feloranje voor de zomermaanden tot diepblauw voor de winterdagjes. (br.she)





� Reageer (0)
09-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness is populair door crisis


Wellness is populair door crisis





Amerikanen zoeken massaal naar manieren om de stress die de economische crisis veroorzaakt te bestrijden. Vooral wellnesscentra profiteren daarvan, zij kregen in 2008 16 procent meer bezoekers over de vloer dan het jaar ervoor.

Minder stress
"De economische crisis verhoogt bij ontzettend veel mensen hun stressniveau. Ze proberen dit te lijf te gaan met een bezoekje aan een wellnesscentra. Ook al zitten veel mensen tegenwoordig krap bij kas, besparen ze niet op een verwenbeurt. Veertig procent van degenen die meer dan een miljoen dollar bezitten geeft toe minder uit te geven luxeproducten, maar meer geld te geven aan gezondheid en lichaamsverzorging", aldus de Amerikaanse vertegenwoordigster van de wellnessindustrie Lunne McNess. Dat meldt nu.nl.(br.nina)






� Reageer (0)
08-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat hoort in de strandtas?



Wat hoort in de strandtas?


 


Wie binnenkort op reis of een een dagje naar het strand trekt, neemt maar beter de juiste beautyproducten mee. Neem de tijd om je tijdens de vakantie goed te verzorgen, zo zie je er na enkele dagen gegarandeerd super uit.

Zonneproducten
Onmisbaar in elke tas is een goede zonnecrème. Niemand wil er als een rood kreeftje bijlopen, de zon zorgt op termijn voor huidveroudering en rimpels. Daarom kunnen we ons beter ten volle beschermen met een hoge beschermingsfactor. Gebruik een speciale crème voor het gelaat, deze bevatten vaak rimpelbestijders of anti-verouderingsingredienten.

After sun
De zon droogt de huid uit. Het is uiterst belangrijk om het velletje nadien te hydrateren en te herstellen met een aftersun. Het verkoelt de huid en geeft het opgedane tintje vaak een mooie glans.

Lippenbalsem
De huid van de lippen is één van de meest gevoelige delen en kan makkelijk verbranden. Een lippenbalsem met een beschermingsfactor is echt wel een vereiste en dient regelmatig aangebracht te worden.







Waterproof mascara
Wie wil schitteren op het strand, mag gerust wat zonnemake-up gebruiken. Een waterproof mascara is een minimum en maakt dat je nooit uitgelopen randen krijgt door het zwemmen of het transpireren.

Oil-blotting papiertjes
De huid produceert veel talg als we meer gaan zweten. Wie een glimmend gelaat niet ziet zitten, kan speciale vloeipapiertjes gebruiken voor het gezicht om talg te absorberen.

Haarbescherming
Ook je haar krijgt af te rekenen met de kwalijke gevolgen van de zon. Wie niet met een strooien dakje wil rondlopen, kan een speciaal haarproduct overwegen met UV-bescherming. Ook een aftersun haarmasker of speciale shampoos in de zon doen wonderen. Haal voordeel uit de zon door een leave-in conditioner of masker te gebruiken. De warmte van de zon zal de werking van het product versterken. Aan het einde van de dag heb je superzacht haar. Al even efficiënt is het dragen van een hoedje of pet.

Ontharen
Ben je langer op vakantie? Neem dan beslist een ontharingsproduct mee. Een scheermesje wil nog wel eens een geïrriteerde huid opleveren, een crème of lotion doet dit meestal niet.

Scrub
Door de huid van gezicht en lichaam te scrubben, verwijder je dode huidcellen. Wanneer die verdwenen zijn, wordt je mooier bruin en krijg je een gezonde glans. Scrub twee keer per week voor het beste resultaat. Je kunt eventueel ook zand op het strand gebruiken, maar doe dit niet voor je gezicht, daarvoor is zand te grof. (br.hln)





� Reageer (0)
07-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kreukvrij je koffers pakken


Kreukvrij je koffers pakken





Lijkt het alsof de oorlog is uitgebroken als je eenmaal op de bestemming je koffers opent? Rommel alom, de shampoo is uitgelopen en je favoriete schoenen liggen nog thuis. Het overkomt de beste, gelukkig helpen deze tips om straks je koffers netjes te pakken.

Voorbereiding
Een goede voorbereiding maakt het halve werk. Maak je koffers niet de avond voordat je vertrekt. Neem je tijd en denk rustig na wat je nodig hebt. Hou rekening met je bestemming en het aantal dagen dat je ergens verblijft. Check de weersvoorspellingen op je eindbestemming.

Bedenk ook hoeveel outfits je werkelijk nodig hebt. Je hebt geen 14 verschillende avondoutfits nodig tijdens een strandvakantie, er zijn ongetwijfeld avonden waarbij je rustig niets zal doen. Heb je een wasmachine ter plekke, kan je die ook gebruiken.

Combineerbaar
Neem je tijd om na te denken wat je echt zal dragen. Overloop je garderobe en kijk welke spullen onderling combineerbaar zijn. Probeer zoveel mogelijk te mixen met zo weinig mogelijk verschillende stukken. Kleuren als wit, zwart, grijs en blauw zijn makkelijk te combineren. Neem geen linnen mee, dat verkreukt zo makkelijk.

Op je bed
Leg alles op je bed en zie of je outfits te combineren zijn. Vaak heb je niet zoveel schoenen nodig als je wel denkt. Idem met je handtassen.
Ga je naar het strand, heb je niet meer nodig dan een paar slippers. Neem er eentje voor op het strand en een meer geklede variant, dat staat onder elke outfit.

Niemand merkt dat je een outfit meer dan twee keer draagt. Dat geldt voor een bikini net zo. Een sarong of omslagdoek kan je strandlook ook wijzigen.

Voordat je alles in de koffer dropt, ga je even weg. Kom na een tijdje terug en verwijder enkele items vanop je bed.

Wees realistisch
We neigen te denken: 'wat als... 'Daardoor nemen we teveel mee. Als er onverwacht een plensbui overkomt, kan je ter plekke nog altijd iets kopen. Heb je enige twijfels over een outfit, laat deze dan thuis.

Gebruik de juiste koffer
Rugzakken doen alles verkreuken. Beter is een koffer te nemen. Smallere koffers op wieltjes zijn ideaal voor weekendjes of als handbagage. Een grotere koffer is ideaal, maar opteer wel voor een lichtgewicht versie.

Zorg dat alles netjes en proper gestreken is alvoor je begint te pakken. Leg alles plat zodat ze tijdens de reis niet kunnen verschuiven. Jassen zijn het lastigst: ofwel draag je er eentje of leg deze helemaal onderaan.

De volgende laag bestaat uit avondjurkjes, gevolgd door topjes, rokken of shorts. Delicate stoffen als zijde keer je binnenstebuiten. Delicate kleding leg je ook beter apart zodat die niet kunnen beschadigd raken of leg er papier tussen. Gebruik je ondergoed om de gaten op te vullen, plaats je schoenen bovenaan in shoenenzakken of plastic tassen.

Denk vooruit
Het beste is om meteen bij aankomst, alles netjes op te hangen. Dat is niet altijd mogelijk. Denk daarom op voorhand wat je eerst zal aantrekken. Leg je nachtkleding bovenaan als je pas 's avonds arriveert.

Toiletgerei
Neem toiletspullen zoveel mogelijk mee in je handbagage. Het maakt je koffers lichter en makkelijker te pakken. Hou wel rekening met de veiligheidsvoorschriften. Manicuresetjes en dergelijke laat je beter thuis, op vakantie gebruik je deze zelden.

Kinderen
Dezelfde regels gelden voor kinderen. Heb je ruimte over, neem dan gerust enkele extra t-shirts mee, die neigen sneller vuil te worden. Speelgoed kunnen kleintjes meezeulen in hun eigen handbagage.

Plooien
Zijn je spullen toch gekreukt, hang ze dan omhoog in de badkamer. De stoom van je douche strijkt je plooien glad.





� Reageer (0)
06-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ronaldo maakt superstrakke shorts trendy


Ronaldo maakt superstrakke shorts trendy




 


De verkoop van superstrakke shortjes boomt sinds Ronaldo, de mooie voetbalgod, recent op vakantie werd gespot in dergelijk exemplaar. Dat stelt Reuters die de verkoopcijfers van de Britse winkelketen Debenhams, in handen kreeg.




http://img7.imageshack.us/img7/1879/ronaldor.jpg




Fashiontrend
In de voorbije week vlogen de nauwe broekjes over de toonbanken. "De vraag wordt wereldwijd groter", stelt sir Paul Baldwin, directeur van Debenhams. "Het lijkt dat Ronaldo een nieuwe fashiontrend heeft ontketend. De omzet van dergelijke broekjes stijgt zienderogen". (br.nina)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel krijgt eigen mode-en designcentrum


Brussel krijgt eigen mode-en designcentrum


http://img194.imageshack.us/img194/7793/fashionnews.jpg


Brussel heeft zijn designers, modescholen en de Dansaertstraat. Maar een nationaal en internationaal referentiecentrum ontbreekt. Daar komt binnenkort verandering in. Want het Brussels Gewest en Europa trekken 7 miljoen euro uit voor de oprichting van dergelijk centrum op de Nieuwe Graanmarkt, vlakbij de Dansaertstraat.

Modo Bruxellae en Design in Brussel zullen er samen huizen en verder Brusselse mode en design promoten. Het centrum biedt meer mogelijkheden. Zo kunnen er dan ook tentoonstellingen georganiseerd worden en stockverkopen plaatshebben.

Wanneer het centrum precies de deuren opent, is nog niet bekend. (br.weekend knack)





� Reageer (0)
04-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een porsche voor 230 euro


Een porsche voor 230 euro







Porsche heeft niet alleen iets met snelle auto's, maar nu ook met zonnebrillen. In Nederland wordt binnenkort de eerste Porsche zonnebrillenwinkel geopend.














De Porsche Design Eyewear Shop is gevestigd in het Porsche Centrum Gelderland. Voor veel minder geld kan men er een 'echte Porsche' kopen. De brillen komen in ieder geval goed tot hun recht in het open winkelontwerp van veel glas en staal, tussen de Porsche bolides. Een Porsche bril koop je er vanaf 230 euro. Wie er niet geraakt, kan ook nog terecht op de online shop.









Kwaliteit

De brillen zijn blikvangers en herkenbaar aan hun strakke en pure design. Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van hoogwaardige materialen zoals het anti-allergische Beta titanium en roestvrijstaal. Verder bieden polycarbonaat glazen de hoogste kwaliteit. Deze glazen zijn onbreekbaar, krasbestendig en bieden 100% UV-bescherming. Voor de productie van de brillen doet Porsche Design een beroep op Rodenstock.








Pilotenbril
Porsche Design Eyewear bestaat al sinds de jaren'70. De pilotenbril is ondermeer hun bekendste model. Celebs als Eddie Murphy, David Beckham en Lindsay Lohan, hebben er steevast eentje op de neus.








� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze jeans zijn hip in 2009


Deze jeans zijn hip in 2009






De jeanstrends voor 2009 vallen gemakkelijk samen te vatten: divers en dus voor elk wat wils. In 2009 overheerst niet één soort jeans, maar bestaan verschillende trendy stijlen naast elkaar.








1) Boyfriend jeans

Een van de meest opvallend (en minst flatterende) jeanstrends is de zogenaamde 'boyfriend jeans'. Deze jeans heeft een rechte snit en een flexibele stof. Hoe je deze jeans combineert, is in dit geval heel belangrijk wil je er niet uitzien als een ballon. Kies voor een strak topje of hemdje of een lang t-shirt dat netjes om je lijf zit. Ballerina's of hakken zijn een go, sportschoenen een no-go. Als je deze broek oprolt, doe het dan een beetje slordig








2) Gescheurde jeans

Veel populairder, zowel bij celebs als het publiek, is de gescheurde jeans. Sommige kiezen voor een klein of goed geplaatste scheurtje, anderen gaan all the way met een visgraat-scheur over de hele lengte van de broek of een grote scheur bij de knie. Heel handig in tijden van economische crisis, want nu kan je je 'kapotte' jeans gewoon nog wat langer dragen. Combineer met een drukke print, een simpel wit t-shirtje of een tuniek.








3) Leder jeans

Deze vreemde combinatie van een leren broek en jeans, is aan een voorzichtige opmars bezig. Kan in skinny of bootcut en zou wonderen doen voor ieders figuur.








4) De klassiekers

Zowel de klassieke jeans, als de skinny jeans én de boot cut jeans zijn hip, hot en kunnen door elkaar gedragen worden.

- de klassieke jeans
is in een donkere stof, een rechte snit en een redelijk breed bij de middel. Hij heeft een metallic knoop en past zowel mannen als vrouwen, behalve als ze korte benen hebben. Zij kiezen beter voor een jeans met een hoge taille. Ook voor mensen die hun buikje willen wegsteken, omdat deze jeans werkt als een korset. Niet vergeten ademhalen!

- De bootcut jeans
kenmerkt zich door de wijduitlopende onderkant. Een beetje zoals olifantenpijpen, maar dan minder extreem. Afhankelijk van de accessoires is deze jeans casual, business of goed om uit te gaan. Kies voor hakken, zeker als je korte benen hebt. Zijn je benen lang genoeg, dan kunnen ballerina's of platte pumps ook, maar zeker geen slippers!

- De skinny jeans
hoeft weinig uitleg: deze jeans is zo smal dat ze aanvoelt als een tweede huid. Kenmerkend is ook dat je jezelf erin moet persen en eruit moet pellen. Helaas: niet geschikt voor elke lichaamsbouw, zeker niet voor vrouwen met een stevige kont of ronde billen. Dit seizoen draag je ze in lichte kleuren tot halverwege de kuit, met losse tunieken of lange truien.







5) Kleur

De tijd dat jeans alleen blauw was, ligt lang achter ons. De tijd dat rode, groene of grijze jeans out was ook, want dit jaar kan je jeans kopen in élke kleur je wil.




http://www.hln.be/static/FOTO/pe/16/12/4/media_xl_951859.jpg





� Reageer (0)
03-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezond bewegen met de vingerschoenen


Gezond bewegen met de vingerschoenen


 
 


Een handschoen voor je voeten: zo zou je de nieuwste strandschoen, de Vibram FiveFingers, kunnen noemen. De zomerschoen zorgt niet enkel voor verwarde blikken, maar voelt volgens de gebruikers zeer apart aan.




 



Voordelen
De schoen zorgt, aldus de ontwerpers, voor een betere balans en lenigheid. Ontworpen met de bedoeling om tijdens vrije momenten te bewegen, zouden ze activiteit stimuleren. Ook maken ze de voeten gezond en sterk, omdat het lijkt alsof je op blote voeten loopt. Wie ze voor het eerst aantrekt, moet even wennen.











� Reageer (0)
02-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kledingmerk van Jennifer Lopez stopt


Kledingmerk van Jennifer Lopez stopt






Sweetface, het kledingmerk van Jennifer Lopez, stopt ermee. Het bedrijf had al een paar verliezen achter de rug en La Lopez wilde geen risico's meer nemen voor volgend seizoen. Daarmee treft de economische crisis het zoveelste modehuis, na Véronique Branqhuino en Pierre Cardin.







Modebloggers fluisteren echter dat de economische crisis niet de echte reden voor het verlies is, maar Jennifers slechte gevoel voor mode. Haar ontwerpen hadden te veel glitter en bont om 'high fashion' te zijn, schrijft elle.be. De zangeres/actrice zou Sweetface alleen tijdelijk in de koelkast stoppen, en plant een comeback met ' een heel andere stijl'.










� Reageer (0)
01-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerkoopjes kennen goede start


"Zomerkoopjes kennen goede start"





De zomerkoopjes kennen dit jaar een goede start. Dat meldt Fedis, de federatie van de distributie. "Ondanks de crisis is het budget voor kledij niet echt veranderd. De handelaars merkten voor de start van de koopjes geen verschil en de koopjes zelf kennen een goede start", zegt Saskia Demeyer van Fedis. Volgens Fedis kopen de Belgen anders en minder dwangmatig. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New York lanceert modeweek voor maatje meer

New York lanceert modeweek voor maatje meer


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/30/487719/new-york-lanceert-modeweek-voor-maatje-meer_7_235x280.jpg


Het is weer oké om een maatje meer te hebben. Na rolmodellen Beth Ditto, Adele en Whitney Thompson lanceerde New York een modeweek voor vollere vormen: de 'fuller-figured fashion'.

Rondingen zijn weer helemaal hip dankzij boegbeelden à la Beth Ditto. Ze laten modeontwerpers nadenken over de size zero modellen die ze voordien gebruikten, en zetten hen aan om ook grotere maten te produceren.

Om de twijfelaars nu helemaal over de streep te trekken creëerden ze in New York alvast een modeweek speciaal voor vrouwen met een maatje meer: de 'fuller-figured fashion'.




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!