Wie binnenkort op reis of een een dagje naar het strand trekt, neemt
maar beter de juiste beautyproducten mee. Neem de tijd om je tijdens de
vakantie goed te verzorgen, zo zie je er na enkele dagen gegarandeerd
super uit.
Zonneproducten Onmisbaar
in elke tas is een goede zonnecrème. Niemand wil er als een rood
kreeftje bijlopen, de zon zorgt op termijn voor huidveroudering en
rimpels. Daarom kunnen we ons beter ten volle beschermen met een hoge
beschermingsfactor. Gebruik een speciale crème voor het gelaat, deze
bevatten vaak rimpelbestijders of anti-verouderingsingredienten.
After sun De
zon droogt de huid uit. Het is uiterst belangrijk om het velletje
nadien te hydrateren en te herstellen met een aftersun. Het verkoelt de
huid en geeft het opgedane tintje vaak een mooie glans.
Lippenbalsem De
huid van de lippen is één van de meest gevoelige delen en kan makkelijk
verbranden. Een lippenbalsem met een beschermingsfactor is echt wel een
vereiste en dient regelmatig aangebracht te worden.
Waterproof mascara Wie
wil schitteren op het strand, mag gerust wat zonnemake-up gebruiken.
Een waterproof mascara is een minimum en maakt dat je nooit uitgelopen
randen krijgt door het zwemmen of het transpireren.
Oil-blotting papiertjes De
huid produceert veel talg als we meer gaan zweten. Wie een glimmend
gelaat niet ziet zitten, kan speciale vloeipapiertjes gebruiken voor
het gezicht om talg te absorberen.
Haarbescherming Ook
je haar krijgt af te rekenen met de kwalijke gevolgen van de zon. Wie
niet met een strooien dakje wil rondlopen, kan een speciaal haarproduct
overwegen met UV-bescherming. Ook een aftersun haarmasker of speciale
shampoos in de zon doen wonderen. Haal voordeel uit de zon door een
leave-in conditioner of masker te gebruiken. De warmte van de zon zal
de werking van het product versterken. Aan het einde van de dag heb je
superzacht haar. Al even efficiënt is het dragen van een hoedje of pet.
Ontharen Ben
je langer op vakantie? Neem dan beslist een ontharingsproduct mee. Een
scheermesje wil nog wel eens een geïrriteerde huid opleveren, een crème
of lotion doet dit meestal niet.
Scrub Door
de huid van gezicht en lichaam te scrubben, verwijder je dode
huidcellen. Wanneer die verdwenen zijn, wordt je mooier bruin en krijg
je een gezonde glans. Scrub twee keer per week voor het beste
resultaat. Je kunt eventueel ook zand op het strand gebruiken, maar doe
dit niet voor je gezicht, daarvoor is zand te grof. (br.hln)
Lijkt het alsof de oorlog is uitgebroken als je eenmaal op de
bestemming je koffers opent? Rommel alom, de shampoo is uitgelopen en
je favoriete schoenen liggen nog thuis. Het overkomt de beste, gelukkig
helpen deze tips om straks je koffers netjes te pakken.
Voorbereiding Een
goede voorbereiding maakt het halve werk. Maak je koffers niet de avond
voordat je vertrekt. Neem je tijd en denk rustig na wat je nodig hebt.
Hou rekening met je bestemming en het aantal dagen dat je ergens
verblijft. Check de weersvoorspellingen op je eindbestemming.
Bedenk
ook hoeveel outfits je werkelijk nodig hebt. Je hebt geen 14
verschillende avondoutfits nodig tijdens een strandvakantie, er zijn
ongetwijfeld avonden waarbij je rustig niets zal doen. Heb je een
wasmachine ter plekke, kan je die ook gebruiken.
Combineerbaar Neem
je tijd om na te denken wat je echt zal dragen. Overloop je garderobe
en kijk welke spullen onderling combineerbaar zijn. Probeer zoveel
mogelijk te mixen met zo weinig mogelijk verschillende stukken. Kleuren
als wit, zwart, grijs en blauw zijn makkelijk te combineren. Neem geen
linnen mee, dat verkreukt zo makkelijk.
Op je bed Leg
alles op je bed en zie of je outfits te combineren zijn. Vaak heb je
niet zoveel schoenen nodig als je wel denkt. Idem met je handtassen. Ga
je naar het strand, heb je niet meer nodig dan een paar slippers. Neem
er eentje voor op het strand en een meer geklede variant, dat staat
onder elke outfit.
Niemand merkt dat je een outfit meer dan
twee keer draagt. Dat geldt voor een bikini net zo. Een sarong of
omslagdoek kan je strandlook ook wijzigen.
Voordat je alles in de koffer dropt, ga je even weg. Kom na een tijdje terug en verwijder enkele items vanop je bed.
Wees realistisch We
neigen te denken: 'wat als... 'Daardoor nemen we teveel mee. Als er
onverwacht een plensbui overkomt, kan je ter plekke nog altijd iets
kopen. Heb je enige twijfels over een outfit, laat deze dan thuis.
Gebruik de juiste koffer Rugzakken
doen alles verkreuken. Beter is een koffer te nemen. Smallere koffers
op wieltjes zijn ideaal voor weekendjes of als handbagage. Een grotere
koffer is ideaal, maar opteer wel voor een lichtgewicht versie.
Zorg
dat alles netjes en proper gestreken is alvoor je begint te pakken. Leg
alles plat zodat ze tijdens de reis niet kunnen verschuiven. Jassen
zijn het lastigst: ofwel draag je er eentje of leg deze helemaal
onderaan.
De volgende laag bestaat uit avondjurkjes, gevolgd
door topjes, rokken of shorts. Delicate stoffen als zijde keer je
binnenstebuiten. Delicate kleding leg je ook beter apart zodat die niet
kunnen beschadigd raken of leg er papier tussen. Gebruik je ondergoed
om de gaten op te vullen, plaats je schoenen bovenaan in shoenenzakken
of plastic tassen.
Denk vooruit Het beste
is om meteen bij aankomst, alles netjes op te hangen. Dat is niet
altijd mogelijk. Denk daarom op voorhand wat je eerst zal aantrekken.
Leg je nachtkleding bovenaan als je pas 's avonds arriveert.
Toiletgerei Neem
toiletspullen zoveel mogelijk mee in je handbagage. Het maakt je
koffers lichter en makkelijker te pakken. Hou wel rekening met de
veiligheidsvoorschriften. Manicuresetjes en dergelijke laat je beter
thuis, op vakantie gebruik je deze zelden.
Kinderen Dezelfde
regels gelden voor kinderen. Heb je ruimte over, neem dan gerust enkele
extra t-shirts mee, die neigen sneller vuil te worden. Speelgoed kunnen
kleintjes meezeulen in hun eigen handbagage.
Plooien Zijn je spullen toch gekreukt, hang ze dan omhoog in de badkamer. De stoom van je douche strijkt je plooien glad.
De verkoop van
superstrakke shortjes boomt sinds Ronaldo, de mooie voetbalgod, recent
op vakantie werd gespot in dergelijk exemplaar. Dat stelt Reuters die
de verkoopcijfers van de Britse winkelketen Debenhams, in handen kreeg.
Fashiontrend In
de voorbije week vlogen de nauwe broekjes over de toonbanken. "De vraag
wordt wereldwijd groter", stelt sir Paul Baldwin, directeur van
Debenhams. "Het lijkt dat Ronaldo een nieuwe fashiontrend heeft
ontketend. De omzet van dergelijke broekjes stijgt zienderogen". (br.nina)
Brussel heeft zijn designers, modescholen en de Dansaertstraat. Maar een nationaal en internationaal referentiecentrum ontbreekt. Daar komt binnenkort verandering in. Want het Brussels Gewest en Europa trekken 7 miljoen euro uit voor de oprichting van dergelijk centrum op de Nieuwe Graanmarkt, vlakbij de Dansaertstraat.
Modo Bruxellae en Design in Brussel zullen er samen huizen en verder Brusselse mode en design promoten. Het centrum biedt meer mogelijkheden. Zo kunnen er dan ook tentoonstellingen georganiseerd worden en stockverkopen plaatshebben.
Wanneer het centrum precies de deuren opent, is nog niet bekend. (br.weekend knack)
Porsche heeft niet
alleen iets met snelle auto's, maar nu ook met zonnebrillen. In
Nederland wordt binnenkort de eerste Porsche zonnebrillenwinkel
geopend.
De
Porsche Design Eyewear Shop is gevestigd in het Porsche Centrum
Gelderland. Voor veel minder geld kan men er een 'echte Porsche' kopen.
De brillen komen in ieder geval goed tot hun recht in het open
winkelontwerp van veel glas en staal, tussen de Porsche bolides. Een
Porsche bril koop je er vanaf 230 euro. Wie er niet geraakt, kan ook
nog terecht op de online shop.
Kwaliteit De
brillen zijn blikvangers en herkenbaar aan hun strakke en pure design.
Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van hoogwaardige materialen zoals
het anti-allergische Beta titanium en roestvrijstaal. Verder bieden
polycarbonaat glazen de hoogste kwaliteit. Deze glazen zijn
onbreekbaar, krasbestendig en bieden 100% UV-bescherming. Voor de
productie van de brillen doet Porsche Design een beroep op Rodenstock.
Pilotenbril Porsche
Design Eyewear bestaat al sinds de jaren'70. De pilotenbril is
ondermeer hun bekendste model. Celebs als Eddie Murphy, David Beckham
en Lindsay Lohan, hebben er steevast eentje op de neus.
De jeanstrends voor 2009 vallen gemakkelijk samen te vatten: divers en
dus voor elk wat wils. In 2009 overheerst niet één soort jeans, maar
bestaan verschillende trendy stijlen naast elkaar.
1) Boyfriend jeans Een
van de meest opvallend (en minst flatterende) jeanstrends is de
zogenaamde 'boyfriend jeans'. Deze jeans heeft een rechte snit en een
flexibele stof. Hoe je deze jeans combineert, is in dit geval heel
belangrijk wil je er niet uitzien als een ballon. Kies voor een strak
topje of hemdje of een lang t-shirt dat netjes om je lijf zit.
Ballerina's of hakken zijn een go, sportschoenen een no-go. Als je deze
broek oprolt, doe het dan een beetje slordig
2) Gescheurde jeans Veel
populairder, zowel bij celebs als het publiek, is de gescheurde jeans.
Sommige kiezen voor een klein of goed geplaatste scheurtje, anderen
gaan all the way met een visgraat-scheur over de hele lengte van de
broek of een grote scheur bij de knie. Heel handig in tijden van
economische crisis, want nu kan je je 'kapotte' jeans gewoon nog wat
langer dragen. Combineer met een drukke print, een simpel wit t-shirtje
of een tuniek.
3) Leder jeans Deze
vreemde combinatie van een leren broek en jeans, is aan een
voorzichtige opmars bezig. Kan in skinny of bootcut en zou wonderen
doen voor ieders figuur.
4) De klassiekers Zowel de klassieke jeans, als de skinny jeans én de boot cut jeans zijn hip, hot en kunnen door elkaar gedragen worden. - de klassieke jeans
is in een donkere stof, een rechte snit en een redelijk breed bij de
middel. Hij heeft een metallic knoop en past zowel mannen als vrouwen,
behalve als ze korte benen hebben. Zij kiezen beter voor een jeans met
een hoge taille. Ook voor mensen die hun buikje willen wegsteken, omdat
deze jeans werkt als een korset. Niet vergeten ademhalen! - De bootcut jeans
kenmerkt zich door de wijduitlopende onderkant. Een beetje zoals
olifantenpijpen, maar dan minder extreem. Afhankelijk van de
accessoires is deze jeans casual, business of goed om uit te gaan. Kies
voor hakken, zeker als je korte benen hebt. Zijn je benen lang genoeg,
dan kunnen ballerina's of platte pumps ook, maar zeker geen slippers! - De skinny jeans
hoeft weinig uitleg: deze jeans is zo smal dat ze aanvoelt als een
tweede huid. Kenmerkend is ook dat je jezelf erin moet persen en eruit
moet pellen. Helaas: niet geschikt voor elke lichaamsbouw, zeker niet
voor vrouwen met een stevige kont of ronde billen. Dit seizoen draag je
ze in lichte kleuren tot halverwege de kuit, met losse tunieken of
lange truien.
5) Kleur De tijd dat
jeans alleen blauw was, ligt lang achter ons. De tijd dat rode, groene
of grijze jeans out was ook, want dit jaar kan je jeans kopen in élke
kleur je wil.
Een handschoen voor je voeten: zo zou je de nieuwste strandschoen, de
Vibram FiveFingers, kunnen noemen. De zomerschoen zorgt niet enkel voor
verwarde blikken, maar voelt volgens de gebruikers zeer apart aan.
Voordelen De
schoen zorgt, aldus de ontwerpers, voor een betere balans en lenigheid.
Ontworpen met de bedoeling om tijdens vrije momenten te bewegen, zouden
ze activiteit stimuleren. Ook maken ze de voeten gezond en sterk, omdat
het lijkt alsof je op blote voeten loopt. Wie ze voor het eerst
aantrekt, moet even wennen.
Sweetface, het
kledingmerk van Jennifer Lopez, stopt ermee. Het bedrijf had al een
paar verliezen achter de rug en La Lopez wilde geen risico's meer nemen
voor volgend seizoen. Daarmee treft de economische crisis het zoveelste
modehuis, na Véronique Branqhuino en Pierre Cardin.
Modebloggers
fluisteren echter dat de economische crisis niet de echte reden voor
het verlies is, maar Jennifers slechte gevoel voor mode. Haar ontwerpen
hadden te veel glitter en bont om 'high fashion' te zijn, schrijft
elle.be. De zangeres/actrice zou Sweetface alleen tijdelijk in de
koelkast stoppen, en plant een comeback met ' een heel andere stijl'.
De zomerkoopjes kennen dit jaar een goede start. Dat meldt Fedis, de
federatie van de distributie. "Ondanks de crisis is het budget voor
kledij niet echt veranderd. De handelaars merkten voor de start van de
koopjes geen verschil en de koopjes zelf kennen een goede start", zegt
Saskia Demeyer van Fedis. Volgens Fedis kopen de Belgen anders en
minder dwangmatig. (br.hln)
Het is weer oké om een maatje meer te hebben. Na rolmodellen
Beth Ditto, Adele en Whitney Thompson lanceerde New York een modeweek
voor vollere vormen: de 'fuller-figured fashion'.
Rondingen zijn weer helemaal hip dankzij boegbeelden à la Beth
Ditto. Ze laten modeontwerpers nadenken over de size zero modellen die
ze voordien gebruikten, en zetten hen aan om ook grotere maten te
produceren.
Om de twijfelaars nu helemaal over de streep te trekken creëerden ze
in New York alvast een modeweek speciaal voor vrouwen met een maatje
meer: de 'fuller-figured fashion'.
Wetenschappelijk gezien, veroudert
de huid vanaf je 20ste. Dan begin je minder collageen te produceren,
ongeveer een procent minder per jaar. Collageen is een soort proteïne
dat je huid strak en fit houdt.
De
vermindering van collageen en elastine, en later in het leven,
oestrogeen, maken dat de huid dunner, droger, slapper en fragieler
wordt. Aan deze interne veroudering kan je niets doen.
Wat je
wel kan doen, is uiterlijke veroudering tegengaan. De zon, roken,
stress, een ongezonde levensstijl en vervuilende omgevingselementen
zijn je grootste vijanden. Dit zouden ook de belangrijkste veroorzakers
van rimpels zijn.
Een goede huidverzorging is daarmee het
halve werk, je huid beschermen tegen de zon is de andere helft. Naast
rimpels, wallen en zwellingen, veroorzaakt de zon ook hyperpigmentatie
wat zich uit in de fameuze ouderdomsplekken. Ook de pil versterkt die
effecten. Neem altijd een huidcrème met factor 15 die beschermt tegen
UVA en UVB-stralen.
Ook de manier waarop je de crèmes aanbrengt, maakt een verschil. Enkele tips:
1) minifacelift Smeer de crèmes van onder naar boven, van je boezem naar je voorhoofd. Gebruik daarvoor je vingertoppen en vegende bewegingen
2) schoonmaken Scrub
of maak je gezicht schoon met kleine circulaire bewegingen. Ook dit doe
je met je vingertoppen. Begin bij je kaaklijn en werk naar boven toe,
tot aan de haarlijn.
3) masseer de kaaklijn Je
kaaklijn houdt veel stress vast en kan dus wel een kleine dagelijkse
massage gebruiken. Steek je kin naar voren en masseer nogal hard met je
wijs- en middelvinger je kaaklijn met kleine roterende bewegingen.
Herhaal met vier vingers.
4) Jukbeenderen Lift
je jukbeenderen door de wijs- en middelvingers naast je neusvleugels te
plaatsen. Duw op je jukbeenderen terwijl je langzaam naar boven toe
werkt. Herhaal 's ochtends en 's avonds.
5) Ogen Om
de fijne lijntjes rond de ogen tegen te gaan, of te verzachten, werk je
best van buiten je oog naar de binnenkant van je neus. Gebruik hiervoor
je ringvinger (met crème) en trek je een zachte lijn. Om de wallen te
verminderen, kan je ook zachtjes met je vinger onder je oog 'kloppen'.
Bij uitbreiding kan je die laatste techniek ook voor je hele gezicht
gebruiken.
6) Voorhoofd Wil je de lijnen
op je voorhoofd verminderen, masseer dan hypdraterende crème op de
lijnen met een op- en zijwaartse beweging. Gebruik hiervoor je
vingertoppen en maak niet te zachte bewegingen.
Wie straks op de
festivals de regenbuien moet trotseren, doet dat maar beter in stijl.
Jimmy Choo, de schoenengoeroe van de huidige fashionista, heeft de
musthave rubberen laars ontwerpen en dat blijkt meteen een dikke hit.
Luipaardprint De
schoenenontwerper, bekend van zijn creaties op elke rode loper, wilde
allicht de meest hippe laars ontwerpen. Daarvoor deed hij een beroep op
Hunter, de Britse ontwerper van laarzen, tevens 'godfather' van de
groene rubberbotten.
Het resultaat van die samenwerking zijn zwarte exemplaren met duidelijke handtekening, gouden gespen en luipaardprint.
Celebs Met
een kostprijs van ongeveer 380 euro, scoren ze al meteen bij heel wat
celebs. Kate Moss, Liz Hurley, de zusjes Pixie en Peaches Geldof werden
er al in gespot, net als supermodel Naomi Campbell.
Beperkte oplage Het
succes is dan wel groot, de beschikbaarheid is beperkt op duidelijke
vraag van de ontwerper. De boots zijn enkel via de website van Jimmy
Choo in Engeland en Amerika te verkrijgen. Meteen bleek de vraag groter
dan het aanbod. Nog voor de verkoop van start ging, werden al lange
wachtlijsten aangelegd. Meer dan 4.000 fashionista's stonden te wachten
op de felbegeerde 'festivalschoenen'. (br.nina)
Angelina Jolie mag dan al jaren voor haar 'natuurlijke schoonheid' geprezen worden, nu lijken ook de grote modeontwerpers haar eindelijk op te merken. Na jarenlang de kant van de piepjonge actrices en zangeressen te kiezen, verbijsterde Armani vriend en vijand door Angelina Jolie als nieuw uithangbord voor hun parfum voor te stellen.
Angelina Jolie wordt het uithangbord voor het nieuwste parfum van Armani Fragrances. Over welk parfum het exact gaat is voorlopig nog niet bekend. Angelina Jolie staat al jaren bekend als fervente aanhanger van het modehuis. Zo wordt ze steevast op de rode loper gespot in een van Armani's creaties.
Altijd
leuk en speels in de zomer een hoedje dat je tegen de zon en de regen
beschermt . Gespot bij Cacarel en verschillende andere ontwerpers op
de catwalk
Bar Refaeli, de voormalige vriendin
van Leonardo DiCaprio, heeft een immense deal met
haarverzorgingsproducent Garnier Fructis afgesloten. De schone wordt
namelijk het nieuwe uithangbord van Triple Nutrition Hair Care én
Anti-Humidity Hairsprays.
"We zijn enthousiast over de
samenwerking met zo'n mooie vrouw, van binnen en van buiten. Bar
Refaeli heeft niet alleen het mooie haar, wat onze producten goed tot
hun recht laat komen. Ze belichaamt ook de focus van Garnier: een
gezonde schoonheid en positieve gedachten", vertelt David Greenberg,
directeur van Garnier.
Refaeli zelf is alvast laaiend
enthousiast. Ze zou de producten al jarenlang gebruiken en het was dan
ook op zijn zachtst gezegd een ongekende eer, dat ze nu het uithangbord
werd van haar favoriete merk. (br.she)
Consumenten kopen meer in functie
van hun bestaande garderobe en geven meer geld uit aan accessoires. De
Belg koopt doelbewuster en terughoudender, zo stelt Fedis, de Belgische
Federatie van de Distributie.
Van
februari tot juni 2009 werden minder stuks verkocht, maar met een
hogere gemiddelde prijs. Is dat de voorbode voor een goede
zomerkoopjesperiode?, zo vraagt Fedis zich af.
Kleinere voorraad De
kledingzaken stellen een lichte omzetstijging van maximum 5 procent
vast ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Het lenteseizoen was
dus iets beter dan in 2008, met een piek in april. De voorraden, die
tijdens de zomerkoopjes worden aangeboden, zijn daardoor wat kleiner
dan vorig jaar. "Gemiddeld zit een dikke 40 procent van de totale
voorraad in de solden", aldus Fedis.
Crisis "De
economische crisis had wel degelijk een invloed op de fashion-aankopen
van het voorbije seizoen. In verhouding werden minder stuks verkocht,
maar met een hogere gemiddelde prijs. De ketens die het aandeel 'bio
cotton' in hun collectie verhoogden, merkten een grotere afname".
Handtassen De
consumenten kopen volgens Fedis meer in functie van hun bestaande
garderobe en minder impulsief. De accessoireverkoop lag beduidend hoger
dan vorig jaar. Vooral handtassen en riemen deden het goed. Daarmee kun
je een bestaande outfit immers voor weinig geld een nieuwe look geven.
Uitstel Kledingaankopen
werden het voorbije seizoen ook langer uitgesteld. Zo kwam de verkoop
van de communiecollectie merkbaar later op gang dan gebruikelijk, maar
ze kende uiteindelijk wel dezelfde omzet. Solden Er
werden het voorbije lenteseizoen iets minder bezoekers in de
kledingzaken opgetekend, maar of dit betekent dat ze hun
kledingaankopen spaarden voor de soldenperiode, moet nog blijken, stelt
men bij Fedis. (br.nina)
Een
goede beha is belangrijk. Een juiste maat maakt niet alleen de borsten
mooier, maar geeft elke feestkleding de vorm die het verdient. Hoe mooi
ook, elke beha verliest na een tijdje zijn vorm en stevigheid. Een
regelmatige check-up van de lingeriegarderobe is dan ook onontbeerlijk
want ook uw boezem durft al eens te wijzigen. Enkele tips om de juiste
behamaat te vinden.
Meten Neem zelf niet uw
maat. Elke winkel beschikt over gediplomeerde verkoopsters die perfect
weten welke beha best bij je past. Het verschil tussen een A,B,C cup is
vaak miniem en scheelt vaak enkele centimeters. Om te vermijden dat er
een maatje te klein of te groot wordt genomen, is het belangrijk dat de
maat wordt genomen door professionele handen.
Denk niet dat je
behamaat niet wijzigt. Door meer of minder te sporten, na een
zwangerschap, dieet of na extra feestkilootjes, veranderen vooral de
borsten. Bij ieder bezoek aan een lingeriespeciaalzaak, laat je beter
de maat nemen.
Bewegen Heb je een mooie beha
gevonden? Pas hem altijd en beweeg ermee. Waarom? Borsten bewegen en
als je stilstaat, kan je niet met zekerheid vertellen of die wel goed
zit. Bij een goed zittende beha bewegen de borsten niet. Wandel enkele
stappen, draai eens van links naar rechts, buig voorover, ga zitten en
sta weer recht. Blijven je boezem mooi zitten, mag je gerust zijn. (br.hln.)
Vrouwelijke
zonneaanbidders willen graag ingesmeerd worden door anderen. Mannen
doen dat karweitje liever zelf en smeren eerder zichzelf in. Billen en
decolleté worden over het algemeen weinig onder handen genomen. Eén en
ander blijkt uit een Nederlands onderzoek van cosmeticamerk Roc.
Partner De
meeste ondervraagden gebruiken lustig de zonnecrème. Om zonverbranding
tegen te gaan, beseft vrijwel iedereen dat er moet gesmeerd worden. 83
procent doet dat bij zichzelf, slechts 5 procent laat het aan een ander
over. Meestal mag de partner dat klusje klaren, daarbij zijn de heren
meer tevreden over de insmeertechnieken van vrouwlief.
Bikinitop Smeren
de mannen in, maakt 46 procent de bikinitop los om overal goed bij te
kunnen. 23 procent smeert er liever onderdoor. Billen en decolleté
worden meestal vergeten, al vinden de meeste ondervraagden dat geen
bezwaar om wel te doen.
George Clooney Eerder
onderzoek van Nivea maakte ook al duidelijk dat vrouwen liever onder
handen genomen door stoere mannenhanden. Als vrouwen mogen kiezen door
welk bekend persoon ze ingesmeerd willen worden, spant George Clooney
de kroon. Brad Pitt volgt op de tweede plaats en Barack Obama op de
derde plek. Benieuwd wie jouw rug eens stevig mag insmeren?
Eén van de meest voorkomende nachtmerries bij vrouwen over hun beha, is
dat hun borsten eruit floepen als ze zich bukken. Niet mooi en niet
handig. Het Britse lingeriemerk Ultimo profileert zich nu als hét merk
waarbij de borsten altijd in de beha blijven zitten.
Eerst
zien en dan geloven, zegt u? Geen probleem! Onderstaand filmpje bewijst
die stelling grandioos. Ultimo zette een groep knappe vrouwen in hun
ondergoed in een rollercoaster die overkop gaat. Resultaat? Alle
borsten zitten op het einde van de rit nog netjes op hun plaats. Kijk
zelf maar!