Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



27-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bar Refaeli nieuwe gezicht Garnier Fructis



Bar Refaeli nieuwe gezicht Garnier Fructis


http://img413.imageshack.us/img413/4813/barrafaeli.jpg


Bar Refaeli, de voormalige vriendin van Leonardo DiCaprio, heeft een immense deal met haarverzorgingsproducent Garnier Fructis afgesloten. De schone wordt namelijk het nieuwe uithangbord van Triple Nutrition Hair Care én Anti-Humidity Hairsprays.

"We zijn enthousiast over de samenwerking met zo'n mooie vrouw, van binnen en van buiten. Bar Refaeli heeft niet alleen het mooie haar, wat onze producten goed tot hun recht laat komen. Ze belichaamt ook de focus van Garnier: een gezonde schoonheid en positieve gedachten", vertelt David Greenberg, directeur van Garnier.

Refaeli zelf is alvast laaiend enthousiast. Ze zou de producten al jarenlang gebruiken en het was dan ook op zijn zachtst gezegd een ongekende eer, dat ze nu het uithangbord werd van haar favoriete merk. (br.she)






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belg koopt meer accessoires


Belg koopt meer accessoires





Consumenten kopen meer in functie van hun bestaande garderobe en geven meer geld uit aan accessoires. De Belg koopt doelbewuster en terughoudender, zo stelt Fedis, de Belgische Federatie van de Distributie.

Van februari tot juni 2009 werden minder stuks verkocht, maar met een hogere gemiddelde prijs. Is dat de voorbode voor een goede zomerkoopjesperiode?, zo vraagt Fedis zich af.

Kleinere voorraad
De kledingzaken stellen een lichte omzetstijging van maximum 5 procent vast ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Het lenteseizoen was dus iets beter dan in 2008, met een piek in april. De voorraden, die tijdens de zomerkoopjes worden aangeboden, zijn daardoor wat kleiner dan vorig jaar. "Gemiddeld zit een dikke 40 procent van de totale voorraad in de solden", aldus Fedis.

Crisis
"De economische crisis had wel degelijk een invloed op de fashion-aankopen van het voorbije seizoen. In verhouding werden minder stuks verkocht, maar met een hogere gemiddelde prijs. De ketens die het aandeel 'bio cotton' in hun collectie verhoogden, merkten een grotere afname".

Handtassen
De consumenten kopen volgens Fedis meer in functie van hun bestaande garderobe en minder impulsief. De accessoireverkoop lag beduidend hoger dan vorig jaar. Vooral handtassen en riemen deden het goed. Daarmee kun je een bestaande outfit immers voor weinig geld een nieuwe look geven.

Uitstel
Kledingaankopen werden het voorbije seizoen ook langer uitgesteld. Zo kwam de verkoop van de communiecollectie merkbaar later op gang dan gebruikelijk, maar ze kende uiteindelijk wel dezelfde omzet.
Solden
Er werden het voorbije lenteseizoen iets minder bezoekers in de kledingzaken opgetekend, maar of dit betekent dat ze hun kledingaankopen spaarden voor de soldenperiode, moet nog blijken, stelt men bij Fedis. (br.nina)





� Reageer (0)
25-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kies de juiste beha


Kies de juiste beha





Een goede beha is belangrijk. Een juiste maat maakt niet alleen de borsten mooier, maar geeft elke feestkleding de vorm die het verdient. Hoe mooi ook, elke beha verliest na een tijdje zijn vorm en stevigheid. Een regelmatige check-up van de lingeriegarderobe is dan ook onontbeerlijk want ook uw boezem durft al eens te wijzigen. Enkele tips om de juiste behamaat te vinden.

Meten
Neem zelf niet uw maat. Elke winkel beschikt over gediplomeerde verkoopsters die perfect weten welke beha best bij je past. Het verschil tussen een A,B,C cup is vaak miniem en scheelt vaak enkele centimeters. Om te vermijden dat er een maatje te klein of te groot wordt genomen, is het belangrijk dat de maat wordt genomen door professionele handen.

Denk niet dat je behamaat niet wijzigt. Door meer of minder te sporten, na een zwangerschap, dieet of na extra feestkilootjes, veranderen vooral de borsten. Bij ieder bezoek aan een lingeriespeciaalzaak, laat je beter de maat nemen.

Bewegen
Heb je een mooie beha gevonden? Pas hem altijd en beweeg ermee. Waarom? Borsten bewegen en als je stilstaat, kan je niet met zekerheid vertellen of die wel goed zit. Bij een goed zittende beha bewegen de borsten niet. Wandel enkele stappen, draai eens van links naar rechts, buig voorover, ga zitten en sta weer recht. Blijven je boezem mooi zitten, mag je gerust zijn. (br.hln.)




� Reageer (0)
24-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouwen willen ingesmeerd worden door mannen


Vrouwen willen ingesmeerd worden door mannen


 



Vrouwelijke zonneaanbidders willen graag ingesmeerd worden door anderen. Mannen doen dat karweitje liever zelf en smeren eerder zichzelf in. Billen en decolleté worden over het algemeen weinig onder handen genomen. Eén en ander blijkt uit een Nederlands onderzoek van cosmeticamerk Roc.

Partner
De meeste ondervraagden gebruiken lustig de zonnecrème. Om zonverbranding tegen te gaan, beseft vrijwel iedereen dat er moet gesmeerd worden. 83 procent doet dat bij zichzelf, slechts 5 procent laat het aan een ander over. Meestal mag de partner dat klusje klaren, daarbij zijn de heren meer tevreden over de insmeertechnieken van vrouwlief.

Bikinitop
Smeren de mannen in, maakt 46 procent de bikinitop los om overal goed bij te kunnen. 23 procent smeert er liever onderdoor. Billen en decolleté worden meestal vergeten, al vinden de meeste ondervraagden dat geen bezwaar om wel te doen.








George Clooney
Eerder onderzoek van Nivea maakte ook al duidelijk dat vrouwen liever onder handen genomen door stoere mannenhanden. Als vrouwen mogen kiezen door welk bekend persoon ze ingesmeerd willen worden, spant George Clooney de kroon. Brad Pitt volgt op de tweede plaats en Barack Obama op de derde plek. Benieuwd wie jouw rug eens stevig mag insmeren?





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze beha houdt jouw borsten op hun plaats

Deze beha houdt jouw borsten op hun plaats

Om het filmpje te bekijken druk op de foto






Eén van de meest voorkomende nachtmerries bij vrouwen over hun beha, is dat hun borsten eruit floepen als ze zich bukken. Niet mooi en niet handig. Het Britse lingeriemerk Ultimo profileert zich nu als hét merk waarbij de borsten altijd in de beha blijven zitten.

Eerst zien en dan geloven, zegt u? Geen probleem! Onderstaand filmpje bewijst die stelling grandioos. Ultimo zette een groep knappe vrouwen in hun ondergoed in een rollercoaster die overkop gaat. Resultaat? Alle borsten zitten op het einde van de rit nog netjes op hun plaats. Kijk zelf maar!




� Reageer (0)
22-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneakers van Missoni


Sneakers van Missoni



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/22/482034/sneakers-van-missoni_1_515x0.jpg



Wie altijd en overal op en top vrouwelijk wil zijn, kan nu ook in de grootste stijl gaan basketballen of gewoon een dagje wandelen. Het Italiaanse modehuis Missoni werkte namelijk samen met sneakerproducent Converse om een eigen basketschoen op de markt te brengen.

De sneaker wordt gekenmerkt door het typische Missoni-streepjespatroon. Eerder openden ze ook al een fashion hotel in Schotland waar je in echte Italiaanse stijl kan overnachten.


De Missoni ligt vanaf volgende zomer in de winkel.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maak-het-zelf cosmetica is terug in


Maak-het-zelf cosmetica is terug in






Steeds vaker wordt cosmetica weer aan de keukentafel gemaakt. Consumenten vrezen de chemische producten en gaan liever zelf aan de slag.

Industrie
Eigenbereide cosmetica kende tientallen jaren geleden al enorm succes. Overal werden handleidingen en recepten uitgewisseld om crèmes, zalfjes en shampoo's zelf te fabriceren. Die taak werd door de schoonheidsindustrie overgenomen, zeker nadat chemische middelen de industrie overspoelden.

Natuurwinkels
Intussen krijgen heel wat consumenten genoeg van de chemische spullen en willen ze dat alles terug natuurlijker blijft. Internet biedt een serieuze bron om recepten op te snorren. Maar ook de vele workshops en ateliers die natuurwinkels en schoonheidscentra organiseren, doen het goed.

Kritiek
Dermatologen zien de trend liever niet. Het risico op allergieën is volgens hen te groot omdat uitgebreidere testen niet altijd mogelijk zijn. Ook is de houdbaarheid van dergelijke producten te beperkt waardoor bacteriën en infecties sneller kunnen optreden.

Besparen
Of de economische crisis een rol speelt, blijft maar de vraag. Feit is dat cosmetica een serieuze hap in het budget kan nemen. Op welke make-up kan je besparen en zie je er toch even stralend uit?

Waar je niet op mag besparen
-Een goede vochtinbrenger beschermt niet enkel de huid, maar helpt de huidveroudering tegen te gaan. Kies er altijd eentje met een zonnefilter.

-Een foundation biedt de perfecte make-up basis. Het doet oneffenheden verdwijnen en moet de ganse dag blijven zitten. Een duurdere foundation geeft vaak dat extraatje meer.

-Mooie wimpers maken je mooier. Een goede mascara die niet klontert en je wimpers beschermt, is geen overbodige luxe.

-Het is verleidelijk om goedkopere oogschaduw te gebruiken. Weet dat goedkopere varianten vaak minder pigment bevatten, zodat deze een bleker resultaat geven.


Waar je wél op kan bezuinigen
-Een reiniger moet doen wat hij belooft. De meeste goedkopere merken doen hun werk even goed.

-Op nagellak kan je besparen, want een goedkoper exemplaar dekt net zo mooi.

-Lipgloss gebruik je enkele keren per dag, maar een minder duur merk geeft ook zoveel kleur en glans.

-Blush mag bescheiden zijn in kleur en prijs.

-Haarsprays en stylingproducten laten je lokken evengoed zitten dan de duurdere merken. (br.hln)





� Reageer (0)
21-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo koop je straks de beste solden


Zo koop je straks de beste solden



http://img188.imageshack.us/img188/1980/solden.jpg



Koopjes zijn ideaal voor de aanschaf van kwalitatieve kledingstukken. Wie straks zijn slag wil slaan, gaat maar beter doordacht te werk.


1. Maak een planning. Schrijf vooraf op welke spullen je nodig hebt. Zo vermijd je de aankoop van nutteloze dingen. Bepaal ook vooraf je budget.

2. Laat je niet opjagen. Neem rustig de tijd om alles te bekijken. Vermijd ook de eerste dagen van de koopjesperiode. Wie later gaat, heeft meer kans dat de verkoper tijd heeft om uitgebreid advies te geven.

3. Bereid je goed voor. Koop kleren die je kan combineren. Sta ook voor de spiegel en neem de tijd om te passen.

4. Laat je niet verblinden door procenten. Het percentage korting zegt niet alles. Beter 30 procent korting op een duurzaam item, dan 70 procent op een goedkoop item.

5. Kies tijdloze mode. Kies items die langer meegaan dan één seizoen. De laatste mode is snel gedemodeerd. Kies ook iets dat past bij je stijl.

6. Mannen kopen beter een pak in de wintersolden. De kostuums zijn van wol en dus duurzamer én ze kreuken ook minder. Iemand die elke dag een pak draagt, koopt er best 4 of 5, zo kan je afwisselen en gaat de levensduur omhoog. Koop ook genoeg schoenen, want die wissel je ook best dagelijks af.

7. Wanneer je toch de kortinglabels aan het bekijken bent, werp dan ook meteen even een blik op het onderhoudsetiket. Een spotgoedkoop stuk dat heel delicaat blijkt in de was, kan een streep door de rekening betekenen.




� Reageer (0)
20-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hotpants voor mannen


Hotpants voor mannen: hot of flop?


Bruno in hotpants.
 
 


Het homotypetje Bruno van Sacha Baron Cohen is onafscheidelijk van zijn hotpants, maar ook voetballer Ronaldo en Rio Ferdinand zijn fan van dit kledingstuk. Is er een nieuwe modetrend in aantocht?








Verkoop verdubbeld
Oké, Bruno draagt bij wijze van grap zijn hotpants. Maar sinds Ronaldo regelmatig gespot wordt met een ultrakorte short, verdubbelde de verkoop van hotpants voor mannen bij de Britse modeketen Debenham. Maar kunnen stijlvolle mannen dit kledingstuk shorts dragen?




 



Dumpen
Brits mode-expert David Waters: "Ik kan maar niet begrijpen waarom mannen plots op straat verschijnen met zo'n minishort. Misschien namen ze 's ochtends met hun slaperig hoofd het verkeerde kledingstuk uit de kast of vinden ze dat de wereld hun mooie benen niet mag missen? Maar deze graad van blootstelling mag alleen toegestaan worden bij bodybuilders waarvan hun billen simpelweg in niets anders passen. Als je een man met stijl wil zijn, dump dan de minishort. Je kiest beter voor een trendy exemplaar dat net boven de knie komt en los genoeg zit voor je comfort." br.nina)









� Reageer (0)
19-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'Oréal wordt honderd jaar


L'Oréal wordt honderd jaar


http://img7.imageshack.us/img7/9725/lorealparis.jpg
 



L'Oréal blaast honderd kaarsjes uit en viert dat internationaal op een genereuze manier. De groep heeft iedere dochteronderneming gevraagd een plaatselijk liefdadigheidsproject te ondersteunen.

Schoonheid
Al honderd jaar geeft l'Oréal zich over aan de schoonheid. Het kleine familiebedrijf uit Parijs groeide uit tot 's werelds toonaangevende cosmetica- en schoonheidsonderneming. Met meer dan 67.500 werknemers in 62 landen en met producten die in 130 landen worden afgezet, wil het bedrijf schoonheid toegankelijk maken voor iedereen.


Pioniersmerk
Het merk mag heel wat innovaties achter zijn naam schrijven: van haarverf in 1907 tot de eerste zonnebeschermde zonnebrandlotion in 1935. Met de Elnett haarspray werd in 1937 zelfs een mythe geboren. Intussen werden tientallen producten op de markt gebracht, die de schoonheidsindustrie voor altijd hebben veranderd.

Eigen land
De 100 burgerzinprojecten wil de meest kwetsbare gemeenschappen op lokaal vlak helpen met concrete initiatieven. In België werd 'Compass for a Job' in Anderlecht opgestart. De gemeente is een van de armste van het land. Eén op drie jongeren vindt er geen werk. Daarom nemen de medewerkers van L'Oréal actief deel aan vormingen en stages om de werkzoekenden makkelijker aan een baan te helpen.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met welke legging sta jij?


Met welke legging sta jij?






Veel vrouwen beschouwden de legging tot voor kort als een stijlblunder uit de jaren '80 waar ze zich nooit meer aan zouden wagen. Maar sinds ontwerpers dit kledingstuk zelfs op de catwalk stuurden, kunnen we zeggen dat dit mode-item helemaal terug is. Je hebt exemplaren van 10 euro, maar je kunt ook makkelijk 1.000 euro spenderen aan een designerstuk.




Catwalk Balenciaga
Catwalk Balenciaga



Glanzend of metallic
Bij Balenciaga zagen we gouden metallic exemplaren, Stella McCartney maakte zijden en Gucci ging voor glanzende leggings. Het favoriete paar van Beyoncé ontworpen door Thierry Mugler is 13.000 euro waard. Het Britse merk River Island verkocht het voorbije jaar 750.000 leggings en bij Marks & Spencer gaat er elke minuut eentje over de toonbank. Deze zomer moet je er gewoon één in je kast hebben hangen, liefst eentje met glanzend of metallic effect.

Ander schoonheidsideaal
Volgens trendwatcher Averyl Oates zullen ze zeker nog hip blijven tot na de winter. Mode-experts zeggen dat de legging symbool staat voor een veranderd schoonheidsideaal, het toont aan dat de obsessie rond borsten verschoven is naar de benen. Vorige seizoenen was de legging eerder een item dat je als accessoire droeg, nu is dit het belangrijkste stuk van je outfit. Winkeliers bouwen er hun hele look rond en je kunt het tegenwoordig zelfs dragen met hoge hakken of gladiatorsandalen.




Gouden legging gecombineerd met gladiatorsandalen.
Gouden legging gecombineerd met gladiatorsandalen.



Wie draagt wat?
Het voordeel van de legging is dat het comfortabeler is dan de skinny jeans en je kunt er haast alles op dragen: een jurkje, een lang hemd, tunieken, oversized t-shirts. Sommige onervaren fashionista's maken wel de fout te combineren met te korte t-shirts, tenzij je het perfecte figuur hebt, doe je dat beter niet. Je kiest beter voor een top dat je heupen wat verhult. De legging is een zegen voor oudere vrouwen omdat erdoor ze toch nog korte jurkjes kunnen dragen zonder te veel van zichzelf te moeten blootgeven. Er zijn verschillende soorten leggings en stijlen. Vrouwen die onzeker zijn over hun benen, kiezen best voor een simpel zwart exemplaar, want dat slankt optisch af. Ook is de jegging (de legging met jeanslook) een goede optie. Vrouwen met slanke benen kunnen meer gewaagde modellen aantrekken: de glanzende wetlooklegging, een lederen exemplaar of eentje met pailletten.






� Reageer (0)
18-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Obama verkozen tot meest stijlvolle man


Obama verkozen tot meest stijlvolle man


 


De knappe Brad Pitt moet het afleggen tegen Barack Obama wat gevoel voor stijl betreft. De president van de Verenigde staten werd namelijk tot de meest stijlvolle man ter wereld verkozen.

Trendy mannen
Uit een enquête bij 3.000 mannen blijkt dat Barack Obama met zijn chique maatpakken en zijn trendy first lady de meest modebewuste man ter wereld is. Acteur Brad Pitt kwam op de tweede plaats omdat hij er volgens de deelnemers van de enquête steeds stijlvol uitziet, onafhankelijk van het feit of hij een jeans of kostuum draagt. David Beckham, die met zijn trendy stijl één van de meest gefotografeerde mannen van de wereld is, kwam op de derde plaats. Hij bewees afgelopen week nog zijn kunnen met een campagne voor ondergoed van Armani. Ook James Bondacteur Daniel Craig, Al Pacino, George Clooney, Clint Eastwood en Will Smith haalden de top tien met hun goede smaak voor kledij.








Politiekers
"Barack Obama heeft veel gevoel voor stijl, dit is waarschijnlijk ook één van de redenen waarom hij zo populair is", aldus de onderzoekers. "De meeste politiekers staan bekend om hun muffe uiterlijk, ze worden haast nooit gelauwerd om hun stijlzin. Het is dus heel verfrissend om te zien dat zo'n machtig persoon veel met zijn uiterlijk bezig is."




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kai-Mook krijgt t-shirts bij JBC


Kai-Mook krijgt t-shirts bij JBC


 
 

Kai-Mook is een echte hype in België. Na de website, het geboortekaartje en de babyborrel, krijgt het olifantje uit de Zoo van Antwerpen nu ook zijn eigen t-shirts bij JBC. De ontwerpers van het kledinsbedrijf ontwierpen een reeks kindert-shirts in zachte kleuren en met een schattige olifanttekening. 14,90 euro kost zo'n t-shirt en ze zijn vanaf morgen te koop.








De volledige opbrengst van de t-shirtverkoop haat naar het K-groeiplan in Planckendael. Het Mechelse dierenpark zal met een geld een grote olifantenbiotoop voor een heuse olifantenkudde uitbouwen én een Indisch corridor-project sponsoren. Dit natuurproject geeft meer ruimte aan de olifanten en bevrijdt de locale bevolking, met respect, van de vernietigende effecten van hun olifantenburen op hun leefsituatie.










� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magazines maken modellen dikker


Magazines maken modellen dikker


http://img29.imageshack.us/img29/2576/mageremodellen.jpg

Na jaren van dun, dunner, dunst: Modebladen hebben genoeg van anorexiepatiënten


Het toonaangevende modetijdschrift Vogue wil dat grote modehuizen dikkere modellen selecteren en grotere kledij ontwerpen. Ook Belgische bladen als Flair en Elle schreeuwen om wat meer vlees. 'We moeten telkens fotoshoppen om de modellen er gezonder te laten uitzien.'

Wie dacht dat modellen nog slanker werden gemaakt in de modebladen, heeft het fout. Integendeel zelfs. Modellen krijgen er een extra laagje vlees bij. Voor Alexandra Schulman, de hoofdredactrice van de Britse editie van Vogue, is de maat dan ook vol. Ze schreef een boze brief naar grote modeontwerpers als Karl Lagerfeld, Donatella Versace, Stella McCartney en John Galliano. 'De modehuizen sturen ons voortdurend kledij op die veel te klein is. Daarom worden we gedwongen om magere modellen te gebruiken die nog net in die kleren kunnen', zucht ze. 'Dat zijn dan modellen zonder borsten of heupen en met uitstekende beenderen. Denk maar niet dat de oudere supermodellen als Linda Evangelista en Naomi Campbell in die kleren kunnen. Terwijl zij hele mooie vrouwelijke vormen hebben. Lezers willen echt geen graatmagere meisjes in hun blad zien staan.'

Anne Poelmans, styliste van het modeblad Elle, heeft tijdens haar stylings ook te maken met veel te kleine kleding. 'Die kleren worden eerst op de catwalk gebruikt en daarna worden ze naar alle modebladen opgestuurd, zodat wij die kunnen gebruiken voor fotoshoots. Ik heb het al vaak meegemaakt dat die kleding gewoon te klein is. Als we de kleren dan uit de zak halen, schieten we soms echt in de lach. Soms kan je een rok niet eens over je hoofd trekken omdat de taille zo smal is. Maar we zoeken geen extra magere modellen hoor. We gebruiken gewone modellen en verknippen de kledij een beetje. Dan knippen we de elastiek kapot of laten we de rits achteraan de jurk openstaan. Dat zie je niet op de foto.'

En net zoals Vogue gaan ook bladen als Elle en Flair catwalkbeelden uit Milaan of Parijs wat bijwerken. Flair-hoofdredactrice Mie Van der Auwera: 'Als de catwalkmodellen er te mager uitzien, worden de sleutelbeenderen, knieën, schouders en heupen gefotoshopt, vooral bij modellen in badpak. Zo zien ze er toch een stuk gezonder uit. Ik vind het dan ook fantastisch dat Vogue zo'n initiatief neemt, want de modellen zijn vaak gewoon te mager. Als er modeshows in aantocht komen, merk je dat ze zich nog eens extra uithongeren. Jammer, want het is niet mooi.' Anne Poelmans beaamt dat. 'Het ligt bij de ontwerpers hé. Zij moeten eerst beginnen om kleren te maken voor normale meisjes. Ze beweren dat het voor hen makkelijker is om te ontwerpen voor magere meisjes omdat ze dan minder aanpassingen moeten maken en minder rekening moeten houden met al die vormen, maar het is gewoon niet mooi en ongezond.'

Vogue heeft alvast één voorstander: het supermodel Erin O'Connor. Ze noemt de boze brief van Vogue een 'grote doorbraak'. En als het aan Robin Derrick, creatief directeur van Vogue, ligt, mag die er zo snel mogelijk komen. 'De eerste tien jaar van mijn carrière maakte ik meisjes dunner, de jongste tien jaar van mijn carrière maak ik ze dikker. Het is absurd.' (br Het Nieuwsblad )

 Lotte Debrouwere




� Reageer (0)
15-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunnen mannen shorts dragen?


Kunnen mannen shorts dragen?


 
 


In de zomer lijkt het alsof de meeste mannen het noorden kwijt zijn: sandalen met witte sokken, foute shorts en schreeuwerige hawaïhemden duiken plots op. We geven enkele tips voor mannen om zich stijlvol tijdens de zomer te kleden.







Naar kantoor
Er bestaan tal van stijlvolle shorts, maar het merendeel van de mannen lijkt er altijd de verkeerde exemplaren uit te kiezen. Als je een goede short uitkiest en met de juiste kledingstukken combineert kun je er zelfs mee naar het werk.



Trendy short bij asos.com.
Trendy short bij asos.com.



Hoe combineren?
Voor een avondje uit of tijdens het weekend kun je een casual short dragen, je kiest best voor een exemplaar uit een zware stof dat net tot boven of onder de knie komt. Combineer dan met een polo of een trendy t-shirt. Wil je tijdens de week met een short naar kantoor, schaf dan eentje aan in een donkere, effen kleur en combineer met een zomers hemd of zelfs een blazer. Wat zeker niet mag zijn hawaïhemden, witte, mouwloze shirts of witte sokken. Als schoenen kies je best voor mocassins of trendy sneakers. Blijf weg van slippers of sandalen. (br nina)



Zo moet het alvast niet.
Zo moet het alvast niet.





� Reageer (0)
14-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen lelijke witte lijntjes meer door nieuwe bikini


Geen lelijke witte lijntjes meer door nieuwe bikini


 



Een mooie egale bruine huid, zonder witte lijntjes van je bikini, daar dromen tal van vrouwen van. Dankzij de 'Tan through' reeks van Kiniki kun je op strand je bikinitopje aanhouden én mooi bruinen.



Bikini uit de 'Tan through' lijn.
Bikini uit de 'Tan through' lijn.



80 procent zonlicht
De 'Tan Through' lijn van Kiniki bestaat uit een speciale stof, Transol, waarbij je ziet dat hij transparant is wanneer je deze tegen het licht houdt. Duizenden microscopisch kleine gaatjes laten namelijk 80 procent van het zonlicht door. Gelukkig zijn deze gaatjes niet zichtbaar voor het blote ook, zodat je niet het gevoel hebt naakt te zijn. De makers garanderen je een egaal bruine huid. De collectie bestaat uit een reeks badpakken en bikini's in dierenprints. Ook de mannen hebben keuze uit zwemslips en strakke boxershorts. In Groot-Brittannië zijn de bikini's en zwembroeken alvast een groot succes.




Bikini uit de 'Tan through' lijn.
Bikini uit de 'Tan through' lijn.



Extra bescherming
Toch willen gezondheidsexperts waarschuwen voor de gevaren. Richard Clifford: "Je moet je huid onder de zwemkledij nog steeds insmeren met een beschermende crème tegen zonnebrand. En dat is niet altijd makkelijk." Eigenaar van Kiniki John Walker: "Wij waarschuwen onze klanten dat ze extra voorzichtig moeten zijn, je moet onder de kledij een even hoge factor aanbrengen als op de rest van je lichaam. Maar deze lijn is een succes, het verkoopt als zoete broodjes." Je kunt de collectie hier bestellen. (br.nina)





� Reageer (0)
13-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hotpants verdrukken de string


Hotpants verdrukken de string






De string heeft afgedaan, zo blijkt uit verkoopcijfers van Groot-Brittannië. Vrouwen kiezen voor meer stof in hun ondergoed. Hotpants, hipsters en figuurcorrigerende lingerie doen het aanzienlijk beter.

Dalende verkoop
Amerikaanse vrouwen die worden opgemerkt met een string, riskeren een fikse boete voor openbare zedenschennis. Uit vrees dat er teveel bilspleet wordt getoond, hoopt de overheid dat de string op die manier niet meer wordt gedragen. Zover is het bij ons niet gekomen, wel is de dalende verkoop sinds een goed jaar sterk merkbaar.

Ontstaan
Strings werden vooral populair in de jaren zeventig en tachtig, toen exotische danseressen het kleinood droegen. Sindsdien werd dit ondergoed als één van de snelst verkopende kledingstijlen onder vrouwen gezien. De tangabikini werd zelfs al in 1974 in de badmode geïntroduceerd. Zelfs voor de heren leek de string sinds 2000 uiterst populair.

Voordeel van een string is dat het onder kleding onzichtbaar is. Nadeel is dan weer dat de stof die direct tussen de billen kruipt, voor velen lastig is.










Nieuwe modellen
Vlaamse lingerieontwerpers zien als reden voor de dalende verkoop, de opkomst van nieuwe snitten en modellen. Lingerie biedt een heel assortiment aan van stijlen. Zo geven de hotpants een elegantere indruk dan de strings. Deze slipjes laten nog altijd de billen vrij, maar hebben wel meer stof. Ook hipsters en grotere shortjes, doen het al jaren goed.

De string is bijlange niet meer de enige die mooi oogt onder een strakke broek of rok. De huidige lingerie heeft veel fijnere naden. Ook de figuurcorrigerende lingerie wordt uit het verdomhoekje gehaald. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het leven van een model: hongerlijders en oude profiteurs


Het leven van een model: hongerlijders en oude profiteurs



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/12/473433/het-leven-van-een-model-hongerlijders-en-oude-profiteurs_7_235x280.jpg



Wie kent de modellenwereld beter dan een model zelf? Met die instelling begon Sarah Ziff, vaste waarde op de catwalks van Dior, Chanel en lanvin, een eigen documentaire te filmen: het resultaat is te zien in 'Picture me'.

Hongerlijdende meisjes die worden uitgebuit door rijke, oude profiteurs. Het lijkt weer een verhaaltje uit een roddelblaadje. Volgens Ziff en haar autobiografische film is het echter de harde realiteit. In picture me werd Ziff een jaar lang door haar (inmiddels ex)vriend op de voet gevolgd. Je krijgt er een blik achter de schermen, ziet de voorbereidingen op een modeshow, de stress om de catwalk op te stappen en de ongekende, bijtende rivaliteit tussen ontwerpers, modellen en outsiders. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Estée Lauder verlaagt prijzen door crisis


Estée Lauder verlaagt prijzen door crisis


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/12/473361/estee-lauder-verlaagt-prijzen-door-crisis_1_515x0.jpg



Hoe hou je klanten vast in economisch moeilijke tijden? Volgens Estée Lauder is het antwoord simpel: je verlaagt gewoon je prijzen. De beautygigant zal vooral zijn reeds goedkope producten nog verder in prijs laten zakken en de echte luxepaardjes in kleinere oplage gaan produceren.

Het parfum Clinique Happy Perfume was tot voor kort enkel verkrijgbaar in 100 ml flesjes. Daar komt nu verandering in met 50 en 30 ml flesjes. Volgens ceo William Lauder is de verandering geen wonder. "De consument wil wel nog iets spenderen aan beauty en cosmetica maar minder dan voorheen", aldus Lauder. (br.she)




� Reageer (0)
12-06-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lipgloss voor een frisse adem


Lipgloss voor een frisse adem


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/12/473601/lipgloss-voor-een-frisse-adem_10_200x240.jpg



Wie dacht dat enkel muntjes, kauwgom of spray je een frisse adem doorheen de dag kunnen bezorgen heeft duidelijk nog niet gehoord van de nieuwste muntfrisse lipgloss. Het hebbeding geeft je adem iedere keer je aan je lippen likt een ongekende frisheid.

De lipgloss bestaat uit een subtiel vleugje munt waardoor je lippen niet heel de dag pijnlijk tintelen van de frisheid. Het enige wat je moet doen om je adem fris te houden is af en toe eens langs je lippen te likken. De munt verspreidt zich dan razendsnel doorheen je mond, en je adem is weer lentefris. (br.she)





� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!