Wie straks op de
festivals de regenbuien moet trotseren, doet dat maar beter in stijl.
Jimmy Choo, de schoenengoeroe van de huidige fashionista, heeft de
musthave rubberen laars ontwerpen en dat blijkt meteen een dikke hit.
Luipaardprint De
schoenenontwerper, bekend van zijn creaties op elke rode loper, wilde
allicht de meest hippe laars ontwerpen. Daarvoor deed hij een beroep op
Hunter, de Britse ontwerper van laarzen, tevens 'godfather' van de
groene rubberbotten.
Het resultaat van die samenwerking zijn zwarte exemplaren met duidelijke handtekening, gouden gespen en luipaardprint.
Celebs Met
een kostprijs van ongeveer 380 euro, scoren ze al meteen bij heel wat
celebs. Kate Moss, Liz Hurley, de zusjes Pixie en Peaches Geldof werden
er al in gespot, net als supermodel Naomi Campbell.
Beperkte oplage Het
succes is dan wel groot, de beschikbaarheid is beperkt op duidelijke
vraag van de ontwerper. De boots zijn enkel via de website van Jimmy
Choo in Engeland en Amerika te verkrijgen. Meteen bleek de vraag groter
dan het aanbod. Nog voor de verkoop van start ging, werden al lange
wachtlijsten aangelegd. Meer dan 4.000 fashionista's stonden te wachten
op de felbegeerde 'festivalschoenen'. (br.nina)
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek