Scarlett promoot make-uplijn Dolce & Gabbana
Foto Dolce & Gabbana
Modemerk Dolce & Gabbana waagt
een stapje in de beautywereld met een eigen make-uplijn, mediterrane
tinten zetten de toon. Het ontwerpersduo koos voor één van de meest
glamoureuze actrices om deze te promoten: Scarlett Johansson.
Rozengeur Dit
is de eerste keer dat Dolce & Gabbana een stap in de beautywereld
zetten, ze hebben wel al een succesvolle parfumlijn. "Make-up is net
als een jurk voor een vrouw. Deze lijn ligt helemaal in de lijn van
onze andere ontwerpen. Je kan net als bij een outfit afhankelijk van je
humeur van make-up veranderen. De verpakkingen van de producten zijn
ook glamoureus: de tasjes en doosjes zijn goud. Voor de eerste lijn
zochten ze inspiratie bij mediterrane kleuren en de lipsticks hebben
een rozengeur. "Toen we als kinderen de handtas van onze moeders
openden, snoven we meteen de geur van lipstick op. Ik heb al gemerkt
dat als vrouwen hun make-up nemen, ze er eerst aan ruiken", aldus Dolce
& Gabbana. Vanaf februari zal de lijn in de winkels liggen.
Marilyn Monroe Het
ontwerpersduo vergezelde vorig jaar Scarlett Johansson naar het Costume
Institute Gala, waar ze paradeerde in een prachtige jurk van Dolce
& Gabbana. "Scarlett is zelfzeker, het is een mooi meisje en ze is
makkelijk om mee te werken. Helemaal Dolce & Gabbana", aldus de
ontwerpers. "Voor de campagne zien we Scarlett als een moderne versie
van Marilyn Monroe". (br.nina)
|