New Look Beurs voor het betere knip- en snijwerk
Chirurgie, injecties, correcties,
transplantaties en make-overs zijn geen taboe meer. Wie vragen heeft
over alle knip, snij- en plakwerk binnen de cosmetische industrie, rept
zich op 7 en 8 maart maar beter naar de My New Look Beurs. Daar wordt
een pak informatie geboden over de nieuwste trends en realisaties voor
wie er mooier en stralender wil bijlopen.
Borstvergrotingen Vrouwen
aarzelen minder lang om aan hun lichaam te laten sleutelen. Het is een
feit dat de borstvergroting heel populair blijft en de trend gaat naar
steeds grotere cupmaten. Bovendien doen steeds meer vrouwen beroep op
de vagina- en labiaplastie. Ook de vraag naar wat de smile make-over
genoemd wordt, neemt voortdurend toe. Het gaat hier om een
odontologische methode die bedoeld is om een heel nieuw gebit te
creëren, vooral door middel van laserbehandelingen met het oog op een
stralend nieuwe glimlach.
Laser Wie het over
lichaamscorrectie heeft, bedoelt niet perse een chirurgische
behandeling. Daarom zijn de lasermethodes sterk in opmars : ze laten
weinig of geen sporen meer achter, zijn minder radicaal, vragen weinig
of geen herstelperiode en kunnen onder plaatselijke verdoving worden
toegepast. Allemaal argumenten die bijzonder aantrekkelijk zijn. Het
zijn trouwens vooral deze "minder invasieve" technieken die op My New
Look voorgesteld zullen worden. Met de nodige demonstraties om de
werking duidelijk aan te tonen.
Mannen Steeds
meer mannen zetten de stap. Nog niet zo lang geleden was de verhouding
mannen/vrouwen die beroep deed op dit soort behandelingen 10/90.
Vandaag ligt dit verschil op 30/70. Ook de heren geven zich vandaag de
dag graag over aan allerlei anti-aging behandelingen. Zowel de
injectables (botox, fillers) als de meer radicale ingrepen zoals de
pectorale(borst) implantaten, winnen aan populariteit. Maar hét
grootste succesverhaal blijft de haartransplantatie. Ook op dit gebied
evolueren de technieken. Vandaag wordt een revolutionair alternatief
geboden door de transplantatie van haarstamcellen.
Succes In
het steeds groter wordende aanbod is het nog moeilijk om door het bos
de bomen te zien. Het is onder andere om dit gebrek aan informatie te
overbruggen en om een bredere kijk te geven, dat My New Look in 2008
het levenslicht gezien heeft. Een initiatief dat succes kent want
verleden jaar kwamen er meer dan 4.000 bezoekers naar Kortrijk op zoek
naar concrete antwoorden op hun vragen.
Info Zaterdag 7 en zondag 8 maart van 10u tot 18u, Kortrijk Xpo (br.nina)
|