Zakmessenproducent Victorinox lanceert mannenkledij
Jarenlang waren ze het geliefkoosde accessoire voor stoere jongens. Iedere jonge snaak voelde zich de padvinder der padvinders met het veelzijdige mes van Victorinox op zak. Was je zakmes niet voorzien van een kruis-embleem? Dan hoorde je simpelweg niet bij de groep. Voor al de oudere mannen jong van ziel lanceert Victorinox nu een splinternieuwe eigentijdse kledingcollectie.
Multifunctionaliteit is iets waar alle merken in crisistijden naar snakken. En laat het net dat zijn waar Victorinox in uitblinkt. Ruim honderd jaar geleden creƫerden ze reeds een zakmes waardoor alle andere messen in het niets verdwenen. Een mes dat niet alleen kon snijden, maar waar je ook kurken mee kon trekken, touw mee kon doorknippen, nagels mee kon vijlen, schroeven los of vast kon draaien en stukjes hout mee kon doorzagen. Mode
Twintig jaar geleden zette Victorinox zijn eerste voorzichtige stapjes naar een uitgebreider productengamma met zijn eigen horloges, gevolgd door een bagagelijn en tenslotte anno 2009 een eigen parfum en een op en top mannelijke kledinglijn. In de lijn herken je alle kenmerken die je zou toeschrijven aan het messenmerk: mannelijkheid, stoerheid, legermentaliteit en een ongekend sexy en beschermend gevoel. Kledij voor mannen die zich durven vuil maken, die nog weten hoe je een kampvuurtje stookt en die met heimwee terugdenken aan de tijd dat kledij functioneel was zonder meer. (br.she)
|