Het lingeriemerk Agent Provocateur heeft zijn naam niet bepaald
gestolen. De uitdagende en originele lingerie wordt in provocerend sexy
fotoshoots gepromoot, en op een passende manier voorgesteld. Voor de
nieuwste beha Nikita huurde het merk een tiental modellen in die in
slagorde marcheerden op de hippe Londense winkelstraat Oxford Street.
Dijlaarzen, hotpants en rode lippen Het
modellenleger droeg was op zijn zachtst gezegd überhip, naar modenormen
toch: de deze winter onmisbare dijlaars, een leren hotpants en een
stevige, doch sexy push up beha, ze waren allemaal aanwezig. De
modellen droegen dit alles in combinatie met weerspiegelende
vliegeniersbril, strenge rode lippen, een kepie en bretellen (!). Twee
vlaggen met 'Agent Provocateur' lieten geen enkele ruimte voor twijfel:
de dames promoten lingerie, en trokken daarbij nogal de aandacht.
Nikita en andere superheldinnen 'Nikita',
een naam die associaties met de Koude Oorlog en de gelijknamige song
van Elton John oproept, inspireerde duidelijk het modellenleger.
Tegelijk met Nikita werd ook de nieuwe campagne New World Order, met 13
superheldinnen, voorgesteld. Het doel is duidelijk: Agent Provocateur
wil de wereld (van de lingerie?) domineren en is daartoe tot zowat
alles bereid.
Dominantie loert Deze
houding is niet helemaal megalomaan: in deze crisistijden kon het merk
in maart al een extra verkoop van 8 procent aankondigen. Er is maar één
groot verschil met de Koude Oorlog: mensen krijgen het behoorlijk warm
van deze lingerie...
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek