Nieuwe jeans past 80% van de vrouwen
87% van de Britse vrouwen haat het om een nieuwe jeans te gaan kopen. De meesten staan uren in het pashokje vooraleer ze een jeans op hun maat en lichaamsvorm vinden. Daar brengt jeansspecialist Levi's nu verandering in.
Levi's hield jarenlang vast aan vaste maten, maar zegt nu eindelijk zijn ogen te hebben geopend voor de noden van vrouwen. Na een ondervraging van ruim 60.000 vrouwen kwam het merk tot de conclusie dat er drie soorten lichaamsvormen zijn, ook al hebben deze vrouwen dezelfde taillemaat.
Zo heb je de 'slight', 'demi' en 'bold' vorm. De Bold-vorm is voor vrouwen met een dikker achterwerk en bredere heupen, zoals Beyoncé. De demi-uitvoering is er voor vrouwen zonder heupen zoals Charlize Theron, terwijl de Slight-versie voor vrouwen met een platter achterwerk zoals Lucy Liu gemaakt is. Met hun drie verschillende vormen gaat Levi's er prat op ruim 80% van de vrouwen snel en gemakkelijk te kunnen voorzien van een nieuwe, perfect passende jeans. (br.she)
|