BV's ontwerpen marcellekes tegen borstkanker
De jeugd van tegenwoordig en Stijn Helsen.
Stijn Helsen, Marcel Vanthilt, Murielle Scherre, Delphine Boël, het
zijn maar enkele artiesten die hun zelfbeschilderde marcellekes veilen
ten voordele van Think-Pink, de organisatie voor borstkankerpreventie.
Oktober is borstkankermaand en daarom sloegen Damart en Think-Pink de
handen in elkaar om borstkanker op een originele manier onder de
aandacht te brengen. Damart stelt zijn iconische onderlijfjes ter
beschikking van een aantal hippe artiesten die carte blanche krijgen om
de Damart'kes te lijf te gaan met verf, schaar en allerhande materiaal
dat tot hun verbeelding spreekt. Het ongetwijfelde resultaat? Een stel
prachtexemplaren die tijdens DSGNRMRKT geveild zullen worden ten
voordele van Think-Pink, de organisatie voor borstkankerpreventie.
Cesar Casier
Volgende
artiesten gingen de uitdaging aan: Stijn Helsen - Michaël Verheyden -
Tiany Kiriloff en haar Belmodo-team - Cesar Casier - Muriëlle Scherre -
Marcel Vanthilt - Delphine Boël - De Jeugd van Tegenwoordig - An
Lemmens.
Marcel Vanthilt
Wil jij zo een gecustomized Damart'ke bemachtigen? - Kom naar het Hasseltse Modemuseum op 2 oktober waar de onderlijfjes om 16.00 uur onder de hamer gaan.
Delphine Boël
- Of breng nu al je bod uit via mail op info@dsgnrmrkt.com met daarin: het onderlijfje waar je een bod op wilt doen + je bod + je naam, adres en telefoonnummer.
De
bieding via mail zal worden afgesloten op vrijdag 1 oktober om 18u. Het
hoogste bod wordt dan gebruikt als startbedrag van de veiling op
zaterdag.
Marcel Vanthilt
|