De
erotiek kwam in de kleur zwart aan bod. Twee modellen waren gekleed als
paard en in dit gedeelte speelde leer een hoofdrol. Dekkers, die als
grande finale zelf in een zwarte kanten bruidsjurk op de catwalk
verscheen: Ik vind zwart het symbool voor het consumeren van liefde,
het begeren.
Met
de show in Parijs wilde de ontwerpster laten zien dat lingerie en mode
een twee-eenheid is. Mijn doel is om op het officiële programma van de
Parijse modeweek te komen.
Een liefdesverhaal in wit,
rood en zwart. Met veren, kant, paarden, leer en haar kenmerkende sexy
bh-bandje op het decolleté en nieuwe versies van haar blotebillenjurk
veroverde lingerieontwerpster Marlies Dekkers gisteravond in het Palais
de Tokyo de harten van de internationale modepers.
Alles
had ze uit de kast gehaald om zich te presenteren in het centrum van de
mode in Parijs. Het wemelde van de cameraploegen die onder andere waren
afgekomen op de indrukwekkende lijst van celebrity's. Popsterren als
Usher, Kelly Rowland, Ne-Yo, Solange Knowles en actrice Mischa Barton
vulden de eerste rij. Georgina Verbaan en haar vriend Pieter van der
Wielen vertegenwoordigden de Nederlandse jetset.
De show ging
over een liefdesverhaal in drie delen. De witte collectie van
korsetten, jarretels, beenwarmers en maagdelijke cocktailjurken en
babydolls las als een gedicht. ''Wit staat voor mij voor de eerste
verkenning van liefde,'' aldus Dekkers.
In het tweede deel waren
de modellen uitgedost als bonbondozen in rode lingerie, gecombineerd
met tutu's en gelaagde satijnen onderjurkjes. Op het hoofd droegen zij
hoofddeksels van rode veren. ''Rood is de kleur van flirten, voor mij
het hoofdstuk van een liefdesrelatie,'' zei de ontwerpster.
De
erotiek kwam in de kleur zwart aan bod. Twee modellen waren gekleed als
paard en in dit gedeelte speelde leer een hoofdrol. Dekkers, die als
grande finale zelf in een zwarte kanten bruidsjurk op de catwalk
verscheen: ''Ik vind zwart het symbool voor het consumeren van liefde,
het begeren.''
Met de show in Parijs wilde de ontwerpster laten
zien dat lingerie en mode een twee-eenheid zijn. ''Mijn doel is om op
het officiële programma van de Parijse modeweek te komen.''
Haar
merk bestaat vijftien jaar en Dekkers bezig een 'wereldmerk' te worden.
Volgende maand zet zij de eerste stappen in de VS met een winkel in New
York. ''Steeds meer Hollywoodsterren willen mijn lingerie hebben, dus
is het logisch dat ik ook daar ben.''
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek