Skikonijntjes,
futuristische superheldinnen of wel erg sexy secretaresses. Dit jaar is
het in Milaan slechts een geval van wat je opwindt. De grote merken op
de modeweek verleiden er klanten met waarvan ze weten dat het zal
verkopen: seks.
Preutse Prada.
Rijke mannen Bij
Versace zagen we strakke jurken, de nieuwste collectie oogde zelfs nog
erotischer dan de vorige. Het was een mengeling van futuristische
minijurken met gaten en scheuren in felle kleuren. Cavalli presenteerde
de korte kilt en jasjes uit schapenleder. Ook zagen we felgekleurde
leggings, transparante blouses en korte jurken. De modellen zagen er
duur uit met hun glitterende lipstick, gouden juwelen en bont. De
muziek op de achtergrond ging over 'Sugar Daddy's', rijke, oude mannen
dus. De ontwerpen van Cavalli zijn dus bestemd voor jonge vrouwen en
oude mannen?
Krizia.
Prostituee Dolce & Gabbana
combineerde op vreemde wijze hotpants met rendierprints op dikke
skitruien, dikke anorakken en chique blazers. Ook dit merk maakte veel
gebruik van glitters en bont. Volgens de ontwerpers zelf draaide de
collectie rond sensualiteit, knuffelen en skitrips met je partner.
Pucci ging voor een combinatie van strak en bloot, de lange jurken
tonen genadeloos alle vrouwelijke vormen, de cocktailjurken werden nog
korter en bloter dan vorig jaar. Het Italiaanse merk Krizia liet een
model enkel in zwarte dijenhoge laarzen, hotpants, parels en dikke
kettingen over de catwalk wandelen, ze had meer weg van een prostituee
dan van een mannequin.
Superheldinnen bij Versace.
Prada ging wat in tegen de stroom van
de andere designers, zij experimenteerde eerder met het suggestieve en
haar collectie leek een parodie van wat de andere verkopen en zelfs een
beetje nerdy.
Collectie voor jonge vrouwen en rijke mannen bij Cavalli.
Reacties op bericht (0)
Gastenboek
Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek