Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



20-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse vrouwen besparen niet op feestoutfit


Nederlandse vrouwen besparen niet op feestoutfit




Ondanks de economisch moeilijke tijden bezuinigen Nederlandse vrouwen niet op hun uiterlijk tijdens de feestdagen. Dit blijkt uit Nederlands onderzoek.

Niet zonder mascara
74 procent van de ondervraagde vrouwen zegt met kerst op haar best te willen verschijnen. Hoewel bijna de helft de feestdagen met het gezin viert, willen vrouwen er extra goed uitzien, meldt nu.nl. 26 procent van hen zegt niet zonder mascara te kunnen tijdens deze feestelijke periode. 20 procent vindt parfum onontbeerlijk.

Langer in badkamer
De meeste vrouwen geven zich tijdens feestdagen gemiddeld 7,7 voor haar uiterlijk, op een gewone dag is dat slechts een 6,9. Ook wel logisch want vrouwen besteden tijdens de kerstdagen veel meer tijd aan hun outfit en make-up. We brengen dan gemiddeld 17 minuten door in de badkamer, op een gewone dag is dat slechts 11 minuten. (br.nina)




� Reageer (0)
19-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barbie krijgt designerstiletto's


Barbie krijgt designerstiletto's






Barbie was altijd al een modepopje, maar nu zijn ontwerpers ook bereid om kledij te ontwerpen voor 's werelds meest bekende pop. Schoenenontwerper Christian Louboutin bijvoorbeeld, haalt er zijn neus niet voor op.

"Ik ontwerp goede schoenen voor Barbie omdat élk meisje goede schoenen zou moeten dragen", verdedigt de ontwerper zich. En schoorvoetend geeft hij toe dat hij Barbie altijd al leuk gevonden heeft.

De pumps worden ontworpen in het bekende Barbieroze en elke model in de Mattel-modeshow op de modeweek in New York zal ze dragen. Of er één schoen, of verschillende worden ontworpen, is nog niet duidelijk.

Te zien aan de vorige collectie roze schoenen die hij ontwierp, mag Barbie (en de modellen) al beginnen oefenen om te lopen zonder vallen. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nu ook corrigerend ondergoed voor mannen


Nu ook corrigerend ondergoed voor mannen


ondergoed



Corrigerend ondergoed voor vrouwen was al langer op de markt, en bovendien ook een grote hit sinds het werd opgevoerd in de populaire sitcom 'Sex and the City'. Maar nu kunnen ook mannen hun probleemzones verbergen.

Het Australische bedrijf Equmen brengt de eerste corrigerende hemden en slips voor mannen op de markt. Het ondergoed zorgt niet alleen voor een betere houding en bloedcirculatie maar het helpt ook de probleemzones te verdoezelen. (br.She)




� Reageer (0)
18-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Hul jezelf in het goud deze feestdagen


Hul jezelf in het goud deze feestdagen


http://triton.imageshack.us/Himg511/scaled.php?server=511&filename=43409587pl6.jpg&xsize=578&ysize=480


Nog steeds op zoek naar een gepaste feestoutift? Dan bieden de celebrities misschien wel soelaas. Zij zijn namelijk al een tijdje verknocht aan de gouden jurk.


Goud is hip deze periode. Gouden make-up, juwelen, en accessoires stelen de show in de winkeletalages. Waarom zouden we eens niet een stapje verdergaan en ons volledig hullen in gouden kledij. De celebrities zijn alvast verzot op de nieuwste trend. (br.She)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dr. Martens laarzen zijn terug hip!

Dr. Martens laarzen zijn terug hip!


dr martens



Dr. Martens schoenen zijn weer helemaal hip en trendy. De parodie op de oude legerlaarzen is al een echte hit bij celebrities. Hoogdringend tijd dus om die boots vanonder het stof te halen!

Topmodellen en wereldsterren Agyness Deyn, Irina Lazareanu, Jaimie Winstone en Pixie Geldof zweren de afgelopen weken bij hun Dr. Martens. Ze droegen ze al onder hun leggings, minirokjes en skinny jeans. Inspiratie te over voor ons dus, om onze eigen hippe outfit te creëren met oude boots! (br.She)



� Reageer (0)
17-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D&G brengen make-up uit


D&G brengen make-up uit


Het bekende ontwerpersduo.


Dolce &Gabbana, het Italiaanse modehuis, is volop bezig met het ontwikkelen van een make-up lijn. Na de succesvolle parfums, wordt vanaf januari 2009 make-up aangeboden.

Hiervoor werd een beroep gedaan op make-up artiest Pat McGrath, tevens verantwoordelijk voor de opmaak van de modellen bij de shows. De geruchten gaan de ronde dat een Hollywoodster het gezicht zal worden van de collectie. Jessica Alba werd daarbij genoemd, omdat zij tegenwoordig vaak in een creatie van het ontwerpersduo te zien is. (br.nina)




� Reageer (0)
15-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit designkapsel maak je gewoon zelf


Dit designkapsel maak je gewoon zelf





Kapsel bij Nina Ricci.
Kapsel bij Nina Ricci.


Kapsel bij Alberta Ferreti
Kapsel bij Alberta Ferreti


Kapsel bij Roberto Cavalli.
Kapsel bij Roberto Cavalli.


Designkapsels hoeven niet duur of lastig te zijn. Dat schrijft elle.nl op haar website. Hoezo niet? Deze drie kapsels gezien bij drie mode-ontwerpers zijn zélf te doen in 6 tot 8 (gemakkelijke) stappen. Een origineel én goedkoop kapsel: wie wil dat niet?

Zo ga je aan de slag! Let wel: enkel voor vrouwen met (half) lang haar!

Nina Ricci-kapsel:
1) Leg je natte haar in middenscheiding
2) Blaas het met de haardroger naar de zijkanten van je hoofd
3) Maak krullen in het haar dat onder je oren komt
4) Borstel deze uit
5) Maak twee losse staarten ter hoogte van je oor
6) Vlecht elke staart losjes over de helft van de streng
7) Maak de strengen vast met een gepast elastiekje
8) Wrijf met je handen over de vlechten om een losser effect te krijgen

Alberta ferreti-kapsel
1) Breng een bol mousse (grootte van een sinaasappel) aan op je handdoekdroge, pas gewassen haar
2) Blaas het ondersteboven droog op de warmste stand, zo creëer je volume.
3) Maak een nonchalante zijscheiding
4) Gebruik een stijltang om je haar heel stijl te maken. Vertrek niet te dicht bij je hoofdhuid, en stop een 4-tal centimeter voor je haarpuntjes
5) Doe hetzelfde voor je froufrou die je vastzet met een klein speldje
6) Werk af met haarlak wil je het effect lang behouden

Roberto Cavalli-kapsel:
1) Verdeel wax over je handdoekdroge, pas gewassen haar
2) Droog je haar met de haardroger, en strijk er losjes je (propere!) handen door
3) Maak een diagonale scheiding in je haar
4) Verdeel je haar in plukken. Die naast de scheiding krijgen een grove krul met je krultang
5) Zet de eindjes vast op je achterhoofd met speldjes
6) Trek wat plukjes los achter je oor
7) Werk af met een glansspray
    (br.nina)




� Reageer (0)
14-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wordt de maxi-onderbroek de nieuwe short?


Wordt de maxi-onderbroek de nieuwe short?













Dat de zomermode nogal kort kan uitvallen, is weinig nieuws. Maar in de zomercollectie van Mango dook wel een héél korte 'short' op: de maxi-onderbroek. In saai wit en saai katoen wordt de onderbroek gecombineerd met een opvallend topje in een drukje print of met veel ruches (zie foto's boven).

Om de aandacht af te leiden of omdat je kont het meest tot zijn recht komt in een eenvoudig stukje stof? Benieuwd of rondlopen in je onderbroek ook voor volwassenen een trend wordt...

Flatterende jurkjes
Wie verlegen is over haar billen, hoeft echter niet te panikeren. In de collectie is er namelijk één constante: alle stoffen zijn soepel en vloeiend, en fladderen rond het lichaam. Geen strakke pakjes, maar losse, comfortabele en sexy jurkjes en rokjes die tegelijk ook een beetje buik of billen kunnen camoufleren. Hoera!

Tovertuin
Voor de collectie liet Mango zich naar eigen zeggen inspireren op de natuur en moderne landschappen met een touch van Japanse prints en bloemen. De collectie werd dan ook 'De betoverde tuin' gedoopt, wat gezien de bloemenprints wel begrijpelijk is.

Vrolijk, en toch
Het kleurenpalet is vrolijk, maar niet te fel, alsof de ontwerpers de beperking van de crisis al voelden. Toch is de vraag of het oranje, geel en blauw wel zullen aanslaan in moeilijke tijden. Alsof ze de bui al voelden hangen, zijn er ook opvallend veel kledingsstukken in lichtgrijs, toch niet echt een zomerse kleur.

Nonchalant elegant
De meeste jurkjes geven een gedrappeerde indruk door een slim gebruik van frons, waardoor ze tegelijk nonchalance én elegantie uitstralen. Stoffen als zijde en chiffon versterken die indruk en voegen er zelfs wat zorgeloosheid aan toe. Jurkjes tot boven de knie blijven de norm, al zijn er ook (weer) maxi-jurken en losse shorts. Je draagt met het schoenen met een dikke zool, een open teen en een redelijk hoge hak.

Mannen
Ook voor de mannen is het nonchalante elegantie troef. Een bermuda short of een strakke witte of lichtblauwe broek met t-shirt, vest én kunstig geknoopt sjaaltje. Wordt het dan de zomer van de terugkeer van de maxi-slip én de metroseksueel? (br.Nina)




� Reageer (0)
13-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modeontwerpers storten zich op valse wimpermarkt


Modeontwerpers storten zich op valse wimpermarkt


shu



Valse wimpers krijgen een volledig nieuwe dimensie dankzij de creaties van Shu Uemura. Wimpers met een kantmotief, extralange exemplaren van 15 centimeter bezet met gouden parels, paperclipmodellen, … je kan het zo gek niet bedenken of Shu Uemura heeft het reeds op zijn creatielijst staan.

Om de collectie steeds up to date te houden met de laatste trends riep het productieteam van Shu Uemura de hulp in van het ontwerpduo Viktor & Rolf om een collectie valse wimpers te ontwerpen. De twee zetten hun meest creatieve, extravagante voetje voor en kwamen met 3 vernieuwende setjes op de proppen.

De wimpers zijn misschien niet meteen draagbaar op een doordeweekse avond, maar opvallen zal je zeker. Voor 97€ heb je al een echte Viktor & Rolf aan je ogen hangen.




De drie setjes van Viktor & Rolf. (br.she)





� Reageer (0)
12-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trinny & Susannah


Trinny & Susannah lanceren corrigerend vrouwenondergoed


trinny



Trinny & Susannah, het beroemde stijlduo, gaan na hun veelbesproken tv-programma's nog een stapje verder om vrouwen te helpen bij het creëren van de ideale look. Samen met de figuurcorrigerende ondergoedproducent Cette ontwikkelden ze een volledige set 'Magic Knickers'.

Te dikke billen, een hangende poep, een blubberig buikje, … het kan allemaal verdoezelt worden met de juiste middelen. Omdat geen enkele vrouw perfect is creëerden Trinny & Susannah verschillende figuurcorrigerende onderbroeken en rokjes.

De lijn is alvast weergaloos succesvol in Groot-Brittannië, en nu kunnen ook Belgische vrouwen genieten van de voordelen van de figuurcorrigerende ondergoedcollectie.





De sterkte van het flamboyante duo Trinny & Susannah is ontegensprekelijk hun neus voor vrouwelijke schoonheid en elegantie. De modegoeroes weten als geen ander dat een fantastisch uiterlijk niets te maken heeft met perfecte maten, maar alles met zelfkennis.

Hun boodschap is duidelijk: vergeet je maat en ontdek je ware lichaamsvorm. Door de mooie lichaamsdelen te accentueren en de oneffenheden weg te werken wordt een sterk en evenwichtig totaalbeeld gecreëerd.(br.she)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleed je even sexy als Marilyn Monroe


Kleed je even sexy als Marilyn Monroe


http://www.hilary.com/blog/uploaded_images/marilyn-monroe-792471.jpg


Beroemde jurk van Marilyn.
Beroemde jurk van Marilyn.


Marilyn Monroe is nog steeds, 48 jaar na haar dood, een stijlicoon. Deze beroemde actrice krijgt binnenkort haar eigen kledinglijn, ontworpen door Victor Carranza.

Stijl
Fashionista's kunnen jaren na haar dood van het fijne modegevoel van Marilyn Monroe genieten. De Amerikaanse collectie krijgt de naam House of Monroe en ligt volledig in de stijl van wat de zelf actrice droeg, meldt nu.nl. Marilyn Monroe doeg tijdens haar leven al verschillende jurken van Victor Carranza, dus hij voelt perfect haar stijl aan.

Ook basics
Deze lijn zal een unicum zijn, want het mag als enige de afbeelding van Marilyn gebruiken. Daarnaast zal ook een trendy collectie verkocht worden die uit basics als t-shirts en jeans zal bestaan. Deze krijgt de echte naam van Monroe, Norma Jeane.

Waar en wanneer de lijn te koop zal zijn, is nog onbekend. (br.Nina)



� Reageer (0)
11-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang en golvend haar blijft meest sexy


Lang en golvend haar blijft meest sexy





De favoriet bij uitstek.
De favoriet bij uitstek.


Steil, lang haar staat op de tweede plaats.
Steil, lang haar staat op de tweede plaats.


Een kort kopje kan weinigen bekoren.
Een kort kopje kan weinigen bekoren.


Mannen vallen op lange, golvende lokken. Recent onderzoek van Philips toont aan dat golvend, lang haar het meest sexy blijft voor een vrouw. Die vrouwelijke look scoort bij 43 % van alle mannen.

Favorieten
Op de tweede plaats opteren jongens voor steile, lange lokken à la Jennifer Aniston. De klassieke bob eindigt op de derde plaats. Een kort kapje à la Victoria Beckham eindigt pas op de vijfde plaats, voorafgegegaan door een halflang, steil kapsel als Gwyneth Paltrow.

Uren werk
Mannen kiezen nog steeds voor de traditionele, stereotype kapsels. Reden is dat lang haar al eeuwenoud sterk gelinkt is aan vrouwelijkheid. "Jongens kiezen voor natuurlijk ogende kapsels", vertelt opdrachtgever Karen Moore van Philips 'hair appliances'. "Wat ze daarbij vergeten, is dat weinig vrouwen gezegend zijn met dikke, lange, golvende haren. Vaak is ettelijke tijd nodig om deze favoriete look te creëren. En dit terwijl een derde van de ondervraagde mannen, niet te vinden is voor perfect gestyled haar".

Glans
Glanzend haar is bij 72 % belangrijk. Vrouwen steunen daarbij op de innoverende hulp van haardrogers, gladmakers en steiltangen. "Met de nieuwste producten is dit inderdaad makkelijker te bereiken", aldus Moore. "Het bespaart de dames uren werk en mannen uren wachten". Belangrijke randbemerking: teveel styling is uit den boze, 79 % van jongens wil door de lokken van hun liefste blijven woelen. Allicht is dat de reden waarom een opgestoken kapsel niet tot het favorietenlijstje hoort.

Doorgronden
Jongens letten wel degelijk op de haarsnit. 80 procent probeert een vrouw te doorgronden door naar haar kapsel te kijken. Slechts 18 procent geeft toe niet of nauwelijks naar een nieuwe haarsnit bij een meisje te kijken. Ligt haar kapsel anders, durft slechts een vierde van alle ondervraagden een eerlijke opinie te geven. (br.hln)




� Reageer (0)
10-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trendy op de latten


Trendy op de latten


Skimode van Chanel.
 


Trendy outfi voor après-ski, let vooral op laarzen van Pucci.
Trendy outfi voor après-ski, let vooral op laarzen van Pucci.


Trui met winters patroon.
Trui met winters patroon.


Skilegging.
Skilegging.


Koolaburra
Koolaburra


Steeds meer skiërs vinden warmte belangrijker dan er mooi uit te zien. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je de twee niet kan combineren. Dit winterseizoen zijn de pakken uit één stuk terug trendy en voor de après ski kies je voor opvallende boots.

Flashy
De skitrends gaan terug naar de jaren '70: flashy ontwerpen met felle kleuren en opvallende prints. De nieuwste materialen zijn gelukkig zo dun dat je er nog steeds vrouwelijk kan uitzien op de latten.

Pakken uit een stuk
Ze zijn terug van weggeweest, de skipakken uit een stuk. Deze worden gemaakt van hoogstechnologische materialen, zodat je zeker geen kou kan lijden. Het voordeel van de nieuwste ontwerpen is dat ze toch de vrouwelijke vormen in de verf proberen te zetten. En ze zijn nog trendy ook, zelfs ontwerpster Stella McCartney waagde zich aan ski-outfits. Maar ook met zwart scoor je goed op de latten, het is de ideale kleur om glamoureus te skiën.

Zelfs om je oren warm te houden, zijn er fashionable oplossingen. Kies voor een lieflijk mutsje in een fel kleurtje of trendy haarband met bijvoorbeeld veertjes.

Après-ski
De strakke skilegging met rekkers voor onder je voeten is terug uit de jaren '80. Combineer dit met een paar zware moonboots of Koolaburra laarzen en je zit helemaal goed. Als top draag je een lange gebreide trui met een typische winterprint. (br.Nina)




� Reageer (0)
09-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franse Vogue brengt ode aan model Lara Stone


Franse Vogue brengt ode aan model Lara Stone


http://images.askmen.com/women/celeb_profiles_model_60/80_lara_stone.jpg


De Franse Vogue brengt een februari nummer uit waarin slechts één model het blad zal sieren: Lara stone. Het uit Nederland afkomstige model werd al meerdere malen door de Vogue camera vastgelegd, maar krijgt in dit nummer de hoogst uitzonderlijke eer om het hele blad te vullen.

Lara Stone is een zeer verdienstelijk topmodel dat o.a. het gezicht geweest is voor Calvin Klein Jeans, Max Mara, Jil Sander, H&M en Givenchy.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Leder sexy, maar stijlvol


 Leder sexy, maar stijlvol




Victoria toont hoe het moet.
Victoria toont hoe het moet.


Dijenhoge laarzen, de linkse zijn ontworpen door Stella McCartney.
Dijenhoge laarzen, de linkse zijn ontworpen door Stella McCartney.


Stijlvol lederen rokje.
Stijlvol lederen rokje.


Gewaagd, maar stijlvol: een lederen jurkje van asos.com.
Gewaagd, maar stijlvol: een lederen jurkje van asos.com.


Leder is hét materiaal van dit seizoen. Vroeger was het enkel voor accessoires bestemd, nu kun je haast elk kledingstuk in leder vinden. Een stoer jasje is een makkelijk basisstuk om te dragen. Maar als je een stapje verder wilt gaan, wordt het moeilijker. We geven je tips om een rokje of lederen broek te dragen zonder er ordinair uit te zien.

Kinky
Leer associëren we haast automatisch met kinky, vaak ziet de look er wat ordinair uit. Dit seizoen is dat allesbehalve waar, ontwerpers halen leder uit de kast en maken het sexy. Lakleder of zelfs latex, alles kan en mag, meldt ze.nl.

Rock
Wil je voor een stoere, toch sexy look gaan, kies dan voor een latex legging met lederlook of dijenhoge laarzen. Doe inspiratie op bij Rihanna, de zusjes Olsen en Posh. Het is belangrijk, om een ordinaire look te vermijden, dat je deze broek met de juiste dingen combineert. Je kan er bijvoorbeeld een gebreide lange trui, classy jasje of trendy tuniek met A-lijn op dragen. Voor de durvers zijn er de hoge laarzen, maar dat werkt eigenlijk alleen bij perfecte benen.

Feestoutfit
Ben jij niet voor de strakke lederen broek te vinden, zijn er nog tal van andere opties. Je kan kiezen uit topjes, rokjes en jurkjes. Leder is het ideale materiaal om je feestoutfit dat tikkeltje extra te geven. Een topje draag je met een jeans of classy broek met smokingallures. Wil je voor het sexy jurkje of rokje gaan, combineer dan met een dikke panty. Zo kom je gewaagd maar toch stijlvol voor de dag. (br.Nina)




� Reageer (0)
08-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorkom miskopen met deze pastips


Voorkom miskopen met deze pastips






Miskopen horen bij het shoppinggedrag van elke vrouw. Best wel jammer, want kleding kost geld en niets is zo frustrerend als te moeten vaststellen dat dat schitterende jurkje toch niet zo mooi staat. Met deze pastips, gelezen op stylegyde, voorkom je miskopen.

1. Pas kleding altijd. Iets wat op een mooi kleerhanger hangt, oogt misschien beeldig, maar kan niet bij je passen.

2. Wil je een goed beeld van de kleur? Bekijk het dan onder daglicht. Kunstlicht kan de kleuren vervormen.

3. Loop er mee rond. Enkel dan kan je voelen of iets goed zit en niet knelt of spant.

4. Kijk hoe een broek zit als je de handen in de zakken steekt. Zijn de zakken diep genoeg?

5. Pas je een vest of jas, trek er dan dingen onder aan. Bekijk hoe dat samen staat. Doe ook eens de knoop dicht om de pasvorm van de schouders en de borstwijdte te beoordelen.

6. Let niet op de maat, wel op het draagcomfort.

7. Hou de kleren even aan en voel of de stof niet jeukt of pikt.

8. Pas je bloesjes, jurken of tuniekjes , buk dan even voorover en kijk of de halslijn mooi tegen je lichaam blijft.

9. Broeken mogen na wat bewegen, geen horizontale plooitjes vertonen of aan de achterkant loskomen via de rug.

10. Zijn de lusjes aan de broek breed genoeg voor je favoriete riem?

11. Check zittend of de split van een rok of jurk niet openvalt op een ongewenste plek of de stof van bloesjes en shirts niet omhoog kruipt.

12. Op zoek naar een accessoire? Draag dan de kleding waar je deze het liefst bij wil.

13. Kijk bij een beha altijd hoe de kleding erover valt en of deze onzichtbaar is onder je kleding.

14. Doe schoenen aan als je een broek past. Zo zie je beter hoe de broek valt.

15. Koop je schoenen, pas dan altijd beide exemplaren. Koop schoenen nooit 's morgens of na een dagje shoppen, ze zijn dan dikker dan normaal.

16. Bekijk de wasvoorschriften.

17. Kleding kan vermaakt worden, maar de taille wijder maken of de schouderbreedte aanpassen wordt moeilijk.

18. Bedenk wat je op je nieuwe aanwinst wil dragen, een kort of lang jasje? Welke schoenen? (br.Nina)



� Reageer (0)
07-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welk soort feestvrouw ben jij?


Welk soort feestvrouw ben jij?












Caroline Bis groepeert haar feestcollectie rond drie kleurcombinaties: zwart en goud, rood en paars en groen en blauw. Respectievelijk voor de stijlvolle, levendige en urban vrouw.

Tijdloos elegant
Wie graag zwart draagt, komt zeker bij de feestcollectie aan haar trekken. Bij Caroline Bis is dat niet anders. Twee zwarte jurkjes (één cocktailjurk en één avondjurk), een zwarte broek met feestelijk topje of een A-lijn rok met een smaakvolle gouden bloes: het kan allemaal. Voor de dames die willen stralen is er ook het volledig gouden ensemble, bestaande uit broek, topje, lange trui en een gouden riem.

Wij willen kleur!
Voor wie het allemaal iets kleurrijker mag zijn, kan kiezen uit de levendige rood-paars collectie of de etnisch getinte blauw-groen collectie.

De rode en paarse kledingsstukken passen bij een levendige, no-nonsense vrouw die graag praktische kleren draagt maar toch stijlvol uit de hoek wil komen. Getuige daarvan is het basisstuk (een skinny broek) gecombineerd met oversized topjes en een riem. Voor de durvers is er een wijd topje met felle paars-rode print.

Mag het jong, urban maar met een twist, dan kies je best voor de groen-blauwe collectie. Eenvoudige jurkjes met etnische print worden gecombineerd met een handige groene tas en een knappe regenjas.
Het enige wat u nog moet doen, is kiezen!




� Reageer (0)
06-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marlies Dekkers opent eerste lingeriewinkel in New York

Marlies Dekkers opent eerste lingeriewinkel in New York


http://www.smh.com.au/ffximage/2008/06/20/14891672_narrowweb__300x459,0.jpg


Marlies Dekkers heeft haar eerste lingeriewinkel in New York geopend. Gelegen in het gerenoveerde Plaza Hotel aan 5the Avenue nabij Central Park, etaleert de Nederlandse lingeriekoningin haar producten nu naast Gucci, Prada en Louis Vuitton.

"Ik koos voor een hotel omdat ik gek ben op de geheimen en verhalen van zo'n plek. Ik voel me in het Plaza een beetje het kleine eigenwijze meisje in de grote wijde wereld. 'Hello. I am Marlies. I am forty-three. I am a city child. I have a store at the Plaza", vertelt Dekkers tegen Het Nieuwsblad.

Dekkers lingerielijn begint stilaan internationale allures te krijgen. Zo toonde ze haar collectie eerder dit jaar al voor de eerste keer tijdens een grootste modeshow in Parijs.(br.she)



� Reageer (0)
05-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uggs voor de regen


Uggs voor de regen





Echte fashionista's dragen ongetwijfeld Uggs. De warme en modieuze laars scoort deze dagen hoge toppen. Voor het eerst brengt het merk nu ook regenlaarzen op de markt.

Rubberen trend
Regenlaarzen zijn in. Het rubberen schoeisel duikt steeds vaker op in het straatbeeld. In talloze kleuren en varianten kan je sierlijk door de plassen flaneren.

Modellen
Ook de Uggs-fabrikanten hebben die trend opgemerkt en brengen twee modellen op de markt: de Wallingford en de Millcreek boots. De eerste is er in de kleuren Pearl, Soft Gold en Sterling, de tweede bestaat ook in roze variant. Het regenschoeisel is vanaf begin 2009 te koop, maar zijn, net als de grote broertjes, niet goedkoop. Reken op een prijs van 190 en 220 euro.

Succes
Producten van Ugg zijn al geruime tijd zeer populair in diverse Europese landen. Wel ontbreekt het bij ons aan een eigen merkwinkel, zoals die wel in grootsteden als Londen en New York te vinden zijn. (br.nina)




� Reageer (0)
04-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Couturiers vechten om de gunst van Michelle Obama


Couturiers vechten om de gunst van Michelle Obama




Beroemde modeontwerpers verdringen zich om Michelle Obama, de vrouw van de toekomstige Amerikaanse president, te kleden voor de inauguratie van haar man in januari.

Ontwerpers als Marc Jacobs, Christian Lacroix en Karl Lagerfeld presenteerden in het Amerikaanse modevakblad Woman's Wear Daily 34 kledingontwerpen voor de aanstaande first lady. De ontwerpen varieerden van een combinatie van een rok met een jasje tot glamoureuze avondjurken.

Kenners omschrijven de kledingkeuze van de 44-jarige juriste als stijlvol, met combinaties van haute couture en H&M. Ze wordt nu al gezien als stijlicoon. (br.nina)





� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!