Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



26-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lara Stone is het nieuwe gezicht van Zara.


Lara Stone is het nieuwe gezicht van Zara.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/lara3.jpg

Het Nederlandse topmodel Lara Stone is het nieuwe gezicht van Zara.


Zij is te zien de de voorjaarscampagne van de Spaanse modeketen. Lara Stone is in alle Zara filialen levensgroot te bewonderen op de campagneposters. Ze showt onder andere zijden tops, harembroeken en ballonrokjes in nude- en felle kleuren.

Lara Stone is geboren in Mierlo, en begon op haar 16e met modellenwerk. Op dit moment is het 24-jarige model de  favoriet van Carine Roitfeld en heeft ze gewerkt voor onder meer Givenchy, Louis Vuitton en Prada.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/lara2.jpg



Ook heeft de Franse Vogue een ode aan Lara Stone gebracht door haar als enige model in het hele blad te gebruiken. (br.Styletoday)




� Reageer (0)
25-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oude beha's worden sexy tassen

Oude beha's worden sexy tassen


http://triton.imageshack.us/Himg99/scaled.php?server=99&filename=bustehouder1.jpg&xsize=640&ysize=480




http://triton.imageshack.us/Himg523/scaled.php?server=523&filename=11992851.jpg&xsize=640&ysize=480


De crisis maakt handige Henrietta's tot creatieve wezens. Neem nu de Engelse Jasmine. Van oude beha's maakt ze leuke handtassen. Sinsdien wordt ze overspoeld met aanvragen van vrouwen die hun
dure niemendalletjes willen meezeulen als sexy opbergzak.

Nieuw leven
Jasmine is een jonge naaister uit het Engelse Dingwall. Ze is gespecialiseerd in het maken van korsetten en kwam op een nog beter idee toen haar favoriete borstehouder te klein bleek. "Ik ben verzot op lingerie", vertelt ze aan the Sun, "en was superverdrietig toen mijn mooiste satijnen beha niet meer paste. Weggooien was geen optie en daarom heb ik mijn lingerie nieuw leven ingeblazen. Nu kan ik er mijn bezittingen in kwijt. Ik heb zelfs de gesp van de beha gehouden, die dient om de tas af te sluiten".

Succes
Dat de slimme vondst van Jasmine zo'n succes zou worden, had ze niet verwacht. "Zodra mijn vrienden mijn sexy tassen zagen, wilden ze er allemaal een. Voordat ik het wist, had ik een heel assortiment te vervormen".

Grotere cups
Hoe groter het handje vol, hoe beter voor de tas. "Grotere beha's zijn makkelijker om mee te werken", stelt ze, "en er kan meer in opgeborgen worden". (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang haar is weer hip


Lang haar is weer hip


http://triton.imageshack.us/Himg14/scaled.php?server=14&filename=kapsel.jpg&xsize=640&ysize=480


Lang haar is weer helemaal hip. Dat blijkt uit een onderzoek bij 6000 vrouwen door Beautynieuws.

Lang golvend haar is bij één derde van de ondervraagde vrouwen het populairste. Lang steil haar bezet de tweede plaats. De vrouwenvoorkeuren zijn totaal in strijd met de huidige kapseltrends die vooral korte coupes promoten.

Vooral trendsetters als Madonna, Julia Roberts en Sarah Jessica Parker zouden de oorzaak zijn van de enorme populariteit van de lange lokken. (br.she)




� Reageer (0)
24-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom shoppen zo verslavend is


Waarom shoppen zo verslavend is




Het spenderen van geld kun je volgens onderzoekers vergelijken met een drug. Het stimuleert de delen van de hersenen die instaan voor beloning en geassocieerd worden met verschillende verslavingen.

Verschillende bedragen
Verder bleek uit het onderzoek dat mensen meer uitgeven als ze meer verdienen, ook al zijn de prijzen navenant. Dit gedrag werd al jaren geleden beschreven als de 'geld illusie'. Het onderzoek bestudeerde 18 vrijwilligers tijdens het shoppen. De vrijwilligers kregen twee categorieën van geldsommen, de ene was 50 procent hoger dan de andere. Daaruit bleek ten eerste dat hoe meer geld mensen krijgen, hoe duurder de spullen zijn die ze kopen.

meer geld, hoe groter beloning
Ondertussen werd ook de hersenactiviteit van de proefpersonen bestuurd door middel van een scan. Het zou logisch zijn als de hersenen bij beide situaties op dezelfde manier reageren. Maar de wetenschappers ontdekten dat wanneer mensen een hoger bedrag krijgen dat ze een grotere beloning beleven bij het shoppen. Professor Falk: "Deze resultaten bewijzen dat hoe meer je verdient en hoe meer je dus uitgeeft, hoe groter de beloning is die je krijgt van het shoppen. Deze resultaten ondersteunen de hypothese van de 'geld illusie'.(nr.nina)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. De maxi jurk blijft


De maxi jurk blijft














Een klassieker die het ook in 2009 goed blijft doen, is de 'Maxi Dress'. Lange jurken geven je meteen een supervrouwelijke look. Ze doen opvallen en zijn te dragen voor alle gelegenheden, zowel voor een zomerse barbecue als voor een trouwfeestje.

Gelegenheden
Maxi jurken kunnen super casual ogen, maar evengoed gekleed. De jurk wordt meer casual met een denim jasje en sandalen eronder, formeler met een bolero jasje en hoge hakken.

Prints
De modellen en prints zijn er in alle soorten, maar vaak gespot dit jaar zijn kleurrijke blokpatronen, grafische prints of schaduweffecten. Wie op zoek is naar een effen stofje, zal het moeilijk hebben om een geschikt exemplaar te vinden.

Kleine dames
In tijden van crisis, slaat deze klassieker geen gat in je portemonnee. Zowel bij de duurdere als goedkopere merken zijn er mooie stofjes te vinden. Als je een slank, niet te volumineus exemplaar kiest, staan ook kleine dames met de maxi jurk. (br.nina)





� Reageer (0)
23-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewaagde Miss Sixty-panty's aan de benen


Gewaagde Miss Sixty-panty's aan de benen















Miss Sixty doet ook mee met de geprinte pantytrend en lanceert vier nieuwe panty's deze lente. Er is voor elk wat wils: voor de speelse dames is er een panty bedrukt met vlinders, voor de elegante zakenvrouw is er een zwart kantenmotief. Wie houdt va subtiliteit kan kiezen voor de panty met een fluo-lijn. Tot slot is er een bollenpanty in mooi blauw. (br.hln)




� Reageer (0)
22-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Salma Hayek bereidt crèmes op grootmoeders wijze


Salma Hayek bereidt crèmes op grootmoeders wijze


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/16/8/media_xl_871283.jpg


De actrice Salma Hayek mag dan wel de 42 gepasseerd zijn ze ziet er nog steeds bijzonder jeugdig uit. De actrice zou haar jonge uitstraling voornamelijk te danken hebben aan haar grootmoeder, die zelf allerlei schoonheidscrèmes produceerde. Hayek wil de recepten nu vanonder het stof halen en ze delen met alle vrouwen.

"Toen mijn grootmoeder op haar 96ste overleed, was haar huid nog steeds zonder een rimpel. Ze maakte haar eigen crèmes en gebruikte daarvoor ingrediënten die je enkel in Latijns-Amerika vindt", vertelde Hayek aan InStyle Magazine.

Hayek wil nu deze recepten van onder het stof halen en ze op de beautymarkt gooien. Een productnaam heeft ze alvast : Maria Luisa, haar grootmoeders' naam. (br.she)




� Reageer (0)
21-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schiesser


Ondergoedmerk Schiesser waagt zich aan bovenkledij



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/20/435285/ondergoedmerk-schiesser-waagt-zich-aan-bovenkledij_7_235x280.jpg



Het overbekende ondergoedmerk Schiesser waagt zich voor het eerst aan een (halve) kledingcollectie. Onder de naam 'Schiesser Revival', creëerde de Duitse producent luxueuze topjes, T-shirts en hemden.

De collectie is al een tijdje verkrijgbaar in Duitse winkels, maar vanaf deze zomer zullen de kleinoden ook te vinden zijn in de Belgische boetieks. Schiesser zelf omschrijft zijn collectie als eenvoudig, kwalitatief en makkelijk combineerbaar.

Ze zijn zelfs zo overtuigd van hun kwaliteitsproduct dat er op elk hemdje, topje en T-shirt maar liefst een garantie van twee jaar zit! (br.she)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catwalk schoenen winter 2009


Catwalk schoenen winter 2009


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/givenchyshoes.jpg



Waar iedereen zich vroeger vol verwachting opmaakte voor de nieuwe tassen die geshowd werden op de catwalk in Milaan en Parijs, zijn alle ogen nu gericht op de schoenen.

Zo ook het nieuwe herfst/winter 2009/2010 seizoen, dat uitpuilde van het hoge, kunstige en exteme voetenwerk.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/gallianoshoes.jpg




Thigh-high boots is bij uitstek de meest geziene schoenentrend, en ook de ultra hoge plateauzool blijft in, aangevuld met jaren ‘80 invloeden en de goed versierde hak zoals gezien bij Givenchy: veren & studs.



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/chloeshoes.jpg




Hoogtepunt voor schoenenconnaisseurs dit seizoen zijn ongetwijfeld de schoenen van Nina Ricci. Olivier Theyskens liet zijn modellen twee keer zo lang lijken door ultra hoge plateau’s die de modellen lieten zweven op de bal van hun voet.  (br.style today)




http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/rodarteshoes.jpg





http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/yvessaintlaurentshoes09.jpg





http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/pradashoes09.jpg





� Reageer (0)
20-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hugo Boss lanceert eerste kindercollectie


Hugo Boss lanceert eerste kindercollectie


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/20/435278/hugo-boss-lanceert-eerste-kindercollectie_1_515x0.jpg


Hugo Boss lijkt na jaren zoeken eindelijk de weg te hebben gevonden naar één van de grootste kledingmarkten: de kinderen. Vanaf de lente van 2009 kunt u uw kind in een volledige Boss outfit hullen.

De collectie van het Duitse topmerk is bestemd voor zowel meisjes als jongens van 0 tot en met 16 jaar en zal vanaf de lente 2009 in de winkelrekken hangen. In de collectie zullen ook een aantal hippe schoentjes zitten.

De volledige collectie zal in de sfeer van de bestaande Boss Orange collectie gehuld zijn: felle kleurtjes, opvallende materialen en uitmuntende designs. De productie en distributie zal gebeuren door de Children Worldwide Fashiongroup, die ook werkt voor Burberry, Chloe, DKNY, Missoni en timberland. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karl Lagerfeld komt naar Knokke


Karl Lagerfeld komt naar Knokke


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/KarlLagerfeld.jpg?t=1237474086


Karl Lagerfeld komt op 20 mei voor de allereerste keer naar ons land. Op uitnodiging van schoonheidsinstituut Quan Clinic vereert de modekoning de luxueuze lifestylebeurs Eccentric in Knokke met een bezoekje. Lagerfeld zal een volwaardige haute couturemodeshow geven. Daarvoor laat hij zijn eigen team van visagisten, kappers, stylisten, technici en topmodellen overkomen. Fashionista's kruisen dus alvast 20 mei in hun agenda aan. De beurs zelf loopt van 20 tot 24 mei. (br.Het Nieuwsblad)



� Reageer (0)
19-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doe jij mee met de comeback van de eighties?


Doe jij mee met de comeback van de eighties?



Collectie bij Topshop.


Asos.com
Asos.com


Asos.com
Asos.com


Legging bij Topshop.
Legging bij Topshop.


De eighties zijn weer helemaal in: denk aan fluokleuren, te drukke prints, superstrakke leggings en gebleekt denim. Allemaal stukken waarvan we dachten dat ze gigantische inbreuken waren op stijl. De designers en winkels zijn alvast helemaal overtuigd dat de jaren '80trendy zijn, zullen de fashioniasta's volgen?

Stijlgevoel overboord?
Deze lente zijn de winkels gevuld met gebleekt denim, contrasterende prints, jumpsuits en jasjes met schoudervullingen. Allemaal dingen waarvan fashionista's instinctief aanvoelden dat ze getuigen van allesbehalve een stijlgevoel. Als we naar de catwalks en in de winkelrekken kijken, moet je wel terug naar de eigthies om trendy te zijn. Lopen we binnenkort weer allemaal met fluo-oogschaduw en beenwarmers rond?

Minpuntjes
De trends uit de jaren '80 zijn ook niet meteen makkelijk te dragen, zeker niet voor vrouwen die niet het perfecte figuur hebben. In een gebleekte superstrakke skinnyjeans wordt namelijk elk minpuntje van je benen extra in de kijker gezet. Het voordeel is wel dat de oversized truien en jasjes ook terug zijn, deze verdoezelen heel wat onzekerheden. Hierbij geldt: hoe groter, hoe beter. Ook bij de jumpsuit mag je er volledig over gaan: kies voor de meest opvallende dierenprint en combineer met een jasje dat er helemaal bij vloekt, als je de hippe designers wil volgen.

Vriendin overtuigen
Voel je je toch niet zeker bij al die zogenaamde breuken op de stijlregels? Een tip: probeer een vriendin ook te overtuigen dat de eighties weer helemaal in zijn, zo ben je geen eenzame excentriekeling maar een hippe trendsetters. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lente doet nieuwe kleding kopen

Lente doet nieuwe kleding kopen




Driekwart van alle dames investeert nu in een nieuwe garderobe. De lentekriebels doen dromen van leuke kleding. Dat blijkt uit Nederlands onderzoek van Robijn Langer Fris onder 544 vrouwen tussen de 20 en 49 jaar.

Opgeruimd gevoel
De garderobewissel dient elk jaar te gebeuren, maar dat vinden dames geen lastige klus. Het geeft de dames een opgeruimd gevoel en voor 40 procent is het de ideale manier om zich op het volgende seizoen voor te bereiden.

Eerst wassen
Heel wat oude en versleten kleding worden bij het nieuwe seizoen weggegooid. Nog bruikbare spullen wordt door een vijfde van alle ondervraagden eerst gewassen. Enkel fris geurend wasgoed geeft een ideaal lentegevoel. Al lijkt dat fris geurtje niet lang te blijven hangen: negen op de tien dames zou willen dat de was langer fris blijft. (br.hln)




� Reageer (0)
18-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss steelt alle aandacht bij Chanel


Kate Moss steelt alle aandacht bij Chanel


http://img5.imageshack.us/img5/4266/katemossd.jpg


De aandacht van de modejournalisten ging bij show van Karl Lagerfeld voor Chanel niet naar de ontwerpen op de catwalk, maar naar de celebs op de eerste rij. De paparazzi braken zelfs het decor af om een mooie foto van Kate Moss te nemen. Wat de kledij zelf betreft: de modellen droegen een mix van het traditionele, herkenbare Chanel met een moderne toets van Karl Lagerfeld.


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/4/6/9/album_large_853389.jpg


Mix van trends en tradities

De wintercollectie voor 2010 van Chanel getuigt van oog voor detail en een fijn gevoel voor snit. De Britse dandy Beau Brummel diende als inspiratie voor de collectie. We zagen elegante, strakke jurken waarbij veel aandacht ging naar de manchetten en kragen.


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/9/11/14/album_large_853394.jpg



Het wereldberoemde Chaneljasje van tweed kreeg een moderne look, het werd gecombineerd met een casual broek. Ook de handtassen kregen een update, de traditionele Chanelhandtas werd omhuld door een transparante plastic case, waarin ook duidelijk Chanelmake-up zat. De roze oversized trui met bijpassende panty's, beenwarmers en schoenen vielen minder in de smaak. Ook keerde een strak, elastisch pak dat leek op een tweede huid met drukke zwart-wit prints regelmatig terug.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/10/12/0/album_large_853395.jpg



Kate Moss
Maar er ging evenveel aandacht naar de celebs die in het publiek zaten. Omdat Kate Moss vorig jaar op de Fashion Week verscheen met stuks van haar collectie voor Top Shop, wilde iedereen nu haar outfit gezien hebben. Ze droeg een zijden broek die veel weg had van een pyjama broek, gecombineerd met chique blazer en plateauschoenen. Ook Lily Allen en Claudia Schiffer wilden het modespektakel niet missen. (br.nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/3/6/album_large_853386.jpg





� Reageer (0)
17-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chine stort zich op lingeriemarkt


Chine stort zich op lingeriemarkt


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/16/433108/chine-stort-zich-op-lingeriemarkt_7_235x280.jpg



Het Belgische modehuis Chine, onder leiding van de nieuwe artistieke directeur Tim Van Steenbergen, heeft zijn allereerste lingeriestukken gepresenteerd. De zomercollectie 2009 zal de voorloper zijn van een volledig eigen lingeriecollectie.


In de nieuwste lingeriecollectie zit een bustier, korset en een jumpsuit. Het gebruik van Tule als belangrijkste stof maakt de collectie sober, gestructureerd en feeëriek. De volledige lingeriecollectie die eind dit jaar moet uitkomen zal voornamelijk bestaan uit zijdestoffen. (br.she)




� Reageer (0)
15-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wannabe Chaneltas vliegt de deur uit


Wannabe Chaneltas vliegt de deur uit






De echte Chanel-tas.
De echte Chanel-tas.


De namaak-tas.
De namaak-tas.


In tijden van crisis doet elke slimme vrouw alleen verantwoorde aankopen. Een Chanel-handtas van 1.600 euro is een niet-verantwoorde aankoop, een Chanel-handtas-lookalike van 8,5 euro is dat wel. Dat vinden de Britse vrouwen ook, met als gevolg dat er al meer dan 10.000 van de namaaktassen zijn verkocht. De productie kan de vraag nauwelijks bijhouden.

Kleuren
De wannabe-Chanel is heeft het specifieke patroon en de onmisbare 'gouden' ketting. Ze is verkrijgbaar in zwart, roze en goud en wordt verkocht bij de budgetketen Peacocks, die beslist heeft om de tas in meer kleuren te zullen verkopen.

Accessoires
Peacocks verklaart de populariteit door wat zij 'de lipstickfactor' noemen. "Het is een manier om via accessoires je hele look een betere uitstraling te geven, net zoals lipstick. Hedendaagse fashionista's zijn niet dom: ze weten best dat ze met één stuk hun hele garderobe kunnen opleuken. Ze hoeven geen volledig nieuwe outfit te kopen."

De originele Chaneltas is heel populair bij sterren. Renée Zellweger gaat met haar handtas naar de fitness en ook Kate Moss, Victoria Beckham, Paris Hilton en Lindsay Lohan pronken met hun Chanel-tas. (br.nina)




� Reageer (0)
14-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Katie Holmes ontwerpt eerste kindercollectie


Katie Holmes ontwerpt eerste kindercollectie


Katie Holmes brengt binnenkort kinderkleding op de markt. De 30-jarige actrice is met de hulp van styliste Jeanne Yang druk bezig om jurkjes, broekjes en topjes, te tekenen.


Suri
De 2-jarige Suri, dochtertje van Holmes en Tom Cruise, vormt haar grootste inspiratiebron. "Jeanne Yang en ik werken al een jaar aan dit project. Comfortabele kleding is voor ons zeer belangrijk, die uiteraard mooi en schattig blijft. Onze beide moeders konden naaien en dat inspireerde ons".

Holmes heeft nog meer ambities. Ze hoopt ooit een kledinglijn voor vrouwen te ontwerpen. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vrouwen vallen voor de boyfriend jeans


Vrouwen vallen voor de boyfriend jeans


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/13/432021/vrouwen-vallen-voor-de-boyfriend-jeans_7_235x280.jpg


Dat vrouwen graag rondhuppelen in de kleren van hun man is al langer bekend. Niet zelden ritsen we een hemd weg uit zijn kast om in te slapen, of gebruiken we zijn das om onze outfit een speelse touch te geven. Nu kunnen we echter onze eigen mannenbroeken, speciaal voor vrouwen ontworpen, kopen.

De boyfriend jeans is een enorme hit in Hollywood. Sterren als Scarlett Johansson, Katie Holmes en Anne Hathaway houden van de mannelijke look, en dragen dan ook geregeld 'sloppy' jeans.

De boyfriend jeans herken je het beste aan de brede, afgewassen look en de opgestroopte pijpen onderaan. Levi's ontwierp als eerste de mannelijke jeans, die eigenlijk voor vrouwen bedoeld is. De Levi's 501 Boyfriend Original" is een typische jeansbroek die de geest van Levi's uitademt. De tijdloze snit maakt de broek een echte blijver. (br.she)




� Reageer (0)
13-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkellaarsjes blijven een hit voor lente en zomer


Enkellaarsjes blijven een hit voor lente en zomer


 http://img4.imageshack.us/img4/9629/enkellaarjes2kn2.jpg


Ze waren de voorbije seizoenen al een hit voor je voeten. Ontwerpers hebben het enkellaarsje dit jaar in alle mogelijke vormen en kleuren gegoten, zodat we er nog wat langer van kunnen genieten.

Het leuke aan enkellaarsjes is dat je er werkelijk alle kanten mee op kan. Door een stilettolaarsje met punttip te combineren met een skinny jeans, krijg je de looks van een coole glamrock chick zoals Kate Moss. Wie gewaagder voor de dag wil komen, kan haar enkellaarsjes net zoals Victoria Beckham onder een kort jurkje of minirok dragen. Wanneer je ze combineert met een klassieke pantalon, bekom je die chique, zakelijke look voor op kantoor.

En er is goed nieuws voor de fans: de enkellaarsjes werden in het najaar opnieuw gespot op de modeshows, en wel bij kleppers zoals Calvin Klein, Chloe en Balenciaga. Deze revivalschoen uit de jaren tachtig zal komende lente en zomer dus niet aan populariteit of trendgehalte moeten inboeten. Enkellaarsjes maakten de afgelopen twee jaar een flinke evolutie door: van simpel halfhoog naar tal van grappige vormen met veters of bezaaid met studs, pailletten en franjes. Van het mocassinlaarsje met boho-folkallure tot het dramatische victoriaanse veterschoentje: er is voor elk wat wils.

'Trendy schoenkleuren om dit jaar je voeten in te hullen, zijn zandtinten zoals cognac, okergeel en roomwit. Maar ook rood, fuchsia, felgroen, oranje en indigoblauw zijn in', zegt styliste Natalie Van Lijsebettens uit Antwerpen. 'In de zomer verwacht ik vooral dat grijs en taupe het geweldig zullen doen. Bij enkellaarsjes blijven de ronde neuzen erg trendy, maar ook de korte spitse punt mag weer. De puntneus gaan we trouwens meer en meer zien in combinatie met een platte zool. Wat me ook opvalt, is dat de hakken dit jaar voornamelijk recht van vorm zijn. Vooral de overslaglaarsjes, met flapjes aan de zijkant, zijn een groot succes. Een nieuwigheid binnen de enkellaarsjesvorm is een soort van pump met schacht rond de hiel. De schattige veterlaarsjes zullen de winkels massaal overspoelen. Stoere westernboots maken hun comeback, maar dan in een nieuw jasje: met V-uitsnijding vooraan. Qua materiaal gebruiken de schoenontwerpers vaak gladde leersoorten en luxueuze daim in zandkleuren. Opmerkelijk is de mix van speciale materialen. Men combineert bijvoorbeeld krokodillenleer met daim. Metalen studs waren vorig seizoen al populair; die trend wordt nu doorgetrokken. Ontwerpers smukken de enkellaarsjes ook op met overlappende laagjes, banden of rimpels op de neus', zegt Van Lijsebettens. (br.het Nieuwsblad)




� Reageer (0)
12-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Personaliseer je Louis Vuitton tas

Personaliseer je Louis Vuitton tas



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/11/430949/personaliseer-je-louis-vuitton-tas_7_235x280.jpg



Alsof het nog niet genoeg bevrediging geeft om met een eigen Louis Vuitton tas aan je arm rond te lopen, kan je nu ook het lederen hebbeding laten personaliseren met je eigen initialen. Van een inventieve beveiligingsmanier gesproken.

Het Franse luxemerk Louis Vuitton gaat wel erg ver om zijn klanten te plezieren. Zo kan je sinds kort eindelijk je eigen initialen op je tas laten drukken. De letters worden via een speciale 'hot stamping techniek' op je tas gedrukt, waardoor het logo levenslang meegaat en nooit vervaagt.

De techniek werd al toegepast voor kleine hebbedingen zoals portefeuilles, maar wordt nu voor het eerst gebruikt voor de luxueuze handtassen. De druktechniek bestaat voorlopig echter maar voor 2 modellen: de speedy 0 en de Keepall Bandouli 55, elk zo'n 700 euro waard. Voor het drukken van je initialen betaal je nog eens een kleine 300 euro.  (br.she)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!