Je taille mag
gezien worden. Niet alleen krijg je daardoor een supervrouwelijke look,
ook flatteert een getailleerde outfit elk figuur. Laat vormeloze
truitjes liever in de kast of kies ervoor ze slim te accentueren met
deze tips.
1. Getailleerde kleding
is onmisbaar in je garderobe. Je vrouwelijk figuur mag immers gezien
worden en dat doe je door kleding te kiezen die je lichaam mooi volgt.
2. Broeken, shorts of rokjes
bestaan ook met een hogere taille. Laat het heupmodel links liggen.
Steek je topje of truitje in de hoge taillebroek of rok. Draag je een
hoge taille-short, werk eventueel af met een ceintuur in de taille.
3. Ceinturen
doen wonderen. Draag er eentje en je hebt vanzelf een taille. Je
bepaalt zelf op welke hoogte je de ceintuur draagt. Ze zijn onmisbaar
wil je trendy voor de dag komen. Je draagt ze op een broek of rok, laag
of net hoog om je middel te accentueren. Een slanke taille verdraagt
een smal ceintuur, een stevigere figuur kan weg met een groter
exemplaar.
4. Heb je echt geen taille, komt het
erop aan slim te kiezen. Een diepe V-hals deelt het bovenlichaam op
zodat de taille smaller lijkt en ook wikkeljurken en wikkeltops zorgen
voor meer taille. Op regenachtige dagen draag je een trenchcoat of
lange jas met ceintuur. Die benadrukken je vrouwelijkheid extra.
Materialen als soepel jersey zijn ideaal om je een smaller figuur te
geven. (br.nina)
De zangeres Lily Allen heeft een verborgen carrière gevonden in de modewereld. Na haar kledingcollectie voor de winkelketen New Look is de zangeres klaar om de juwelenmarkt te veroveren.
Lily Allen werd eerder al opgemerkt door Chanel-ontwerper Karl Lagerfeld. Nog maar net begonnen met de productiefoto's rondom de komende herfst- en wintercampagne van Chanel, lijkt Allen niet op haar lauweren te rusten. Zo liet de zangeres weten klaar te zijn om een eigen juwelencollectie te ontwerpen. Het blijft voorlopig onbekend wanneer de juwelenlijn op de markt zal verschijnen. (br.she)
Een groen lingeriesetje van sla wist de jury van de Japanse 'Triumph
Inspiration Award' te overtuigen. Het sla-setje werd ontworpen door de
Japanse studente Sachino Kurozu.
Bloeiende schoonheid Kurozu,
pas 20, wilde met haar ontwerp de 'ontluikende schoonheid van de vrouw'
tonen. Daarom bestaat het setje uit verschillende lagen, die doen
denken aan de 'ontluikende groente'. Een ander excentriek ontwerp
haalde de mosterd dan weer bij de 'ui' en gebruikte bruine franjes. De
wedstrijd wordt elk jaar georganiseerd door lingeriemerk Triumph.
Wedstrijd Of
het sla-setje al meteen in de winkels te vinden zal zijn, blijft de
vraag. Vaststaat is dat het setje, samen met andere favorieten uit
andere landen, naar Milaan zal worden gebracht. Uit alle inzendingen
wordt er het winnende setje gekozen. Eraan is een geldprijs verbonden
en de garantie op een verdere commercialisering van het beste ontwerp. (br.hln)
An Buermans, de
ontwerpster die het TV-programma 'de Designers' won, is nog altijd aan
de slag bij JBC. Na haar eerste collectie lanceert ze nu de
zomercollectie.
Patchwork In
de nieuwste zomercollectie speelt patchwork een hoofdrol. Hiermee
scoorde de Antwerpse tijdens het televisieprogramma en wist ze de jury
sterk te overtuigen.
Met haar zomeroutfits richt de
ontwerpster zich naar meisjes en jonge vrouwen. Vanaf 6 juni is de
collectie beschikbaar in alle JBC-winkels. (br.nina)
Britse mannen gaan vaker shoppen
dan vrouwen, dat blijkt uit recent onderzoek. 11 procent van hen gaat
zelfs twee keer per maand winkelen.
Verslaafd Recent
onderzoek van Visa toont aan dat steeds meer Britse mannen verslaafd
zijn aan shoppen. Eén op de tien mannen gaat zelfs één keer om de twee
weken op zoek naar een nieuwe garderobe of snufjes. Ook blijkt dat
steeds meer mannen het stiekem doet, zo ook de 34-jarige Britse Huw
Davies. Hij zegt dat hij vaak voetbalwedstrijden met zijn vrienden
afzegt om te shoppen. Hij spendeert ongeveer 600 euro per maand aan
kledij.
Aankopen verstoppen "De laatste zes
maanden ga ik dagelijks shoppen, nooit samen met mijn vriendin gaan,
want dan maken we ruzie. Ik verstop ook mijn aankopen voor haar.
Onlangs vond ze een kasticketje van meer van een paar sportschoenen van
meer dan 200 euro en dan werd ze verschrikkelijk kwaad. Ik vind niet
dat ik overdrijf, maar als ze de waarheid wist, zou mijn vriendin
verschrikkelijk boos worden. We sparen voor een huis en voor we naar de
bank gaan voor een lening zal ik het moeten opbiechten, want dan
ontdekt ze het sowieso," besluit Huw. (br.hln)
Geen miljoen is belangrijker dan
een jeugdig uiterlijk. Uit een Amerikaans onderzoek blijkt dat dames
eerder opteren voor een jong uiterlijk, boven rijkdom of een slank
figuur. Ook zouden ze meer geld spenderen aan een behandeling die hen
eerder tien jaar jonger dan tien kilo lichter maakt.
Resultaten De studie, uitgevoerd onder 1.131 Amerikaanse dames, toont aan hoe
ver vrouwen willen gaan voor een jong uiterlijk. Vooral hun gelaat is
daarbij belangrijk. "Vrouwen hebben genoeg van de producten die niet
werken, ze willen resultaten zien", vertelt dermatoloog Zein Obagi. "Er
bestaan zoveel producten met loze en valse beloften, vrouwen geloven
enkel nog wat telt: het aantal actieve ingrediënten en hun
concentraties.
Barre tijden Even
opmerkelijk is dat vrouwen meer aandacht voor hun schoonheids- en
gelaatsbehandelingen hebben dan aan hun liefdesleven. "Zelfs in
economische barre tijden, verkopen lipsticks en cosmetica als zoete
broodjes", aldus dr. Obagi. "Dames willen er altijd goed blijven
uitzien. Wereldproblemen kan je niet oplossen, maar de aandacht voor
jezelf heb wel in de hand". (br.hln)
Vroeger zocht je een tas in één tint die goed kleurde bij je schoenen
en je riem. Die tijden lijken voorbij, de huidige tassen blinken uit
door kleur en details. Het kiezen van een nieuwe tas is alleszins een
serieuze aangelegenheid. Volgens modesite too stylish zouden deze vijf
types tassen een plaats binnen elke garderobe moeten hebben.
Groot en kleurrijk: trendy deze zomer.
1. De shoppingtas Elke
dame heeft er eentje nodig om te winkelen. Deze moet ruim, leuk en
casual zijn. De hobotas, een soort zak/buidelvorm, is perfect voor een
dagje shoppen. Kies er één met een ruime riem en van een licht
materiaal.
De shoppingtas.
2. De schoudertas Schoudertassen
zijn je beste vriendin. Ze zijn groot genoeg om alles in te stoppen wat
je maar kunt bedenken, ze kunnen gedragen worden onder de arm en ze
zijn verkrijgbaar in een enorm aantal stijlen.
De avondtas.
3. De avondtas Je
hebt een tas nodig die mooi staat bij je outfit. Iets kleins en
sierlijks, maar toch subtiel en netjes. Een enveloptasje of clutch is
ideaal voor een avondje uit en heeft net voldoende ruimte voor je
lippenstift en andere kleine dingetjes. Kies er één met kraaltjes,
pareltjes of een corsage.
Zwart staat bij alles.
4. De 'past bij alles' tas Als
je de vorige tassen nog niet hebt, dan kun je altijd nog kiezen voor
een tas die bij alles past. De beste manier om een dergelijke tas te
vinden, is er eentje in een basic, zwarte kleur. Zoek er één die simpel
is maar wel iets toevoegt aan je outfit.
5. De trendy tas Nu
je opgesomde tasjes liggen hebt, ga je nog voor een supertrendy tas die
alleen nu in de mode is. Je hoeft daarbij geen 1.000 euro te besteden
aan de nieuwste designerbag die nu hot en morgen verdwenen is, er zijn
genoeg trendy tassen te vinden voor kleinere prijsjes.
Handtassen Victoria Beckham zijn 1,7 miljoen waard
Victoria Beckham
is een bekende fan van de Birkinhandtassen van Hermès. Haar uitgebreide
collectie zou 1,7 miljoen euro waard zijn.
Droom Een
echte Birkinhandtas is een droom voor tal van fashionista's, maar door
de hoge kostprijs van 7.000 euro per exemplaar wordt hij helaas voor
weinigen werkelijkheid. Voor sommige beter bedeelde fashionista's zijn
ze eerder een wegwerp modeaccessoire. Victoria Beckham zou ongeveer 100
exemplaren bezitten. Posh volgt alle modetrends op de voet en
handtassen zijn voor haar een manier om up to date te blijven. Dankzij
haar kennis is misschien model voor een handtassenmerk haar volgende
carrièrestap, nu ze haar modellenkwaliteiten bewees met een campagne
voor Armani.(br.nina)
Zelfs de grootste shopaholic durft
deze dagen de rem op de uitgaven te zetten. Dienen we op modedieet? Ja,
maar dat kan ook in stijl en met glamour. Deze tips kunnen helpen.
Doordacht Volgens
de Amerikaanse site Forbes.com zijn Franse dames het meest elegant. Ze
shoppen ook niet impulsief, wel doordacht, met een plan en zeer
selectief. Ze trekken enkel naar een winkel als ze iets specifieks
zoeken. Elk jaar opnieuw wordt de garderobe bekeken en met praktische
basisstukken aangevuld. Af en toe hoort daar ook een duurder ontwerp
bij dat vaak wordt gedragen. Combineren is de boodschap.
Shop selectief Koop
geen items die je niet echt nodig hebt. De Franse ontwerpster Anne
Fontaine, bekend voor haar witte shirts, stelt dat, naast een mooie
blouse, elke vrouw over een prachtig paar jeans moet beschikken. Een
zwarte broek, een perfecte jurk, een zwarte jurk en een mooie jacket,
mogen evenmin ontbreken. Deze basisstukken dienen 'gemixt en gematched'
worden. Met andere woorden, andere accessoires geven je outfit, al
naargelang het moment, een heel andere look.
Koop doordacht Franse
dames kopen doordacht en bekijken hoe vaak een kledingstuk kan gedragen
worden. Ontwerpster Catherine Malandrino adviseert elke vrouw om haar
aankopen goed te overwegen. "Het is niet omdat iets in de mode is, dat
je het moet kopen", vertelt ze. "Denk goed na wanneer en hoe vaak je
het ding zal kunnen dragen. Is het ook draagbaar op het werk? Hoe vaak
zal je het aantrekken?"
De ontwerpster leerde van haar eigen
moeder te investeren in comfortabele, maar kwaliteitsvolle garderobe.
"Mijn moeder droeg jaren een blouse van Yves Saint Laurent. Jaar na
jaar, nooit leek het ding uit de mode".
Kwaliteit boven kwantiteit Een
kwaliteitsvolle garderobe betekent dat je moet investeren in mooie
accessoires. De kostprijs van een Louis Vuitton tas of eentje van
Hermès kan extravagant lijken, maar wanneer je deze verschillende
seizoenen kan dragen, is het zijn geld waard. Een mooie sjaal of een
paar designerschoenen kunnen ook jaren meegaan. Kwaliteit primeert
boven kwantiteit. Dat is eigen aan de Franse levensstijl.
Vergeet de trends Vergeet
de heersende trends, Franse dames houden vast aan stijl en kleuren waar
ze mooi mee staan. Een stijlicoon als Catherine Deneuve heeft dat goed
begrepen. Zwarte cocktailjurkjes en trenchcoats horen bij haar. Fransen
zoeken naar hun individualiteit en hoeven niet perse te dragen wat
magazines of celebs voorstellen. Ze kiezen kleding dat hun
persoonlijkheid onderstreept. Het gaat erom in wat ze zich goed voelen
en waar ze mee staan. Alsof ze er geen moeite voor hebben gedaan. (br.nina)
Kalende mannen of vrouwen hoeven straks niet meer onder het mes om
opnieuw een flinke haardos te kweken. Britse onderzoekers hebben een
techniek ontwikkeld waarbij gezonde haarfollikels gekloond kunnen
worden. Het belooft één van de meest efficiënte behandelingen te worden
in de behandeling tegen haaruitval.
Succesvol Tijdens
de experimentele fase werd vlug duidelijk dat het nieuwe procédé heel
wat oplevert: tweederde van de patiënten zagen hun haar opnieuw
toenemen. Dat aantal steeg tot 4 op de 5 proefpersonen, op voorwaarde
dat deze op voorhand regelmatig hun schedel hadden gemasseerd.
Transplantatie Het
proces lijkt hetzelfde als bij een transplantatie. Allereerst worden er
gezonde haren achteraan de schedel verwijderd. In dit geval worden ze
niet op de kale plekken ingepland, wel in een laboratorium gekloond. Na
acht weken groeien maar liefst miljoenen nieuwe follikels, die nadien
in de scalp worden ingespoten. Gevolg: nieuwe haartjes groeien eraan.
Vijf jaar De
onderzoekers zijn verheugd over de resultaten. Al lijkt het er niet
naar dat de techniek al morgen wordt toegepast. De wetenschappers
schatten dat er nog minstens vijf jaar nodig zijn om dit te
commercialiseren.
Tijdens zomerse dagen is de drang groot om ook op het werk luchtig
gekleed te verschijnen. Blijven het strandjurkje en de sexy rokjes op
maandagmorgen beter in de kast? In Amerika zijn de modegoeroes het er
over eens: slippers op kantoor kunnen niet en wie professioneel wil
ogen, draagt niet te 'casual' op het werk.
Ga niet te sexy naar het werk.
Schoenen Teenslippers
zijn dan wel in deze zomer, volgens de kantooretiquette horen ze niet
thuis op de werkvloer. Niet dat we met gesloten schoenen op een warme
zomerdag moeten rondlopen, een paar schoenen die een glimp van de
teentjes laten zien, mogen evengoed. Schoenen met een bandje achter de
hiel kunnen ook.
Lichte kleuren Alles
hangt af van het soort branche waarin je werkt, maar opvallende
kleurcombinaties kunnen in bepaalde sectoren maar beter vermeden
worden. Ga voor lichte kleuren als wit, beige, crème of lichtblauw.
Slippers blijven beter thuis.
Zomers pak Is
een blazer of klassiek pak noodzakelijk voor een belangrijke
vergadering, draag er dan gerust een mouwloos bloesje over. Blazer en
broek kunnen beslist in zomerse materialen als linnen of katoen.
Jurk De
mode bruist van losse jurkjes en deze mogen beslist ook op kantoor
gedragen worden. Hou te strakke en te korte exemplaren wel voor het
weekend. Fleur je zomerse kantooroutfit gerust op met enkele stijlvolle
accessoires. Mouwloze jurkjes kunnen ook, maar hou een vestje of los
truitje bij de hand voor formelere momenten.
Ga voor lichte kleuren.
Blote benen Zolang
de rok, jurk of cityshorts op de knie vallen, mogen de benen gezien
worden. Verzorg je benen wel optimaal, ze blijven een aandachtstrekker.
Sexy Al wordt het binnenkort dertig graden,
ga nooit te bloot naar kantoor. Korte rokjes, doorzichtige stofjes en
lage decolletés zijn te mijden, uit respect voor collega's en jezelf.
Opmaak Less
is more en dat geldt beslist voor make-up in de zomer. Gebruik een
lichte foundation, een lipgloss of een fruitig tintje voor de lippen en
maak de ogen niet te zwaar op. Steek het haar los op of bind het samen.
De crisis zorgt
ervoor dat carrièrevrouwen zich meer bewust worden van hun
kledingstijl, want de eerste indruk is nu nog belangrijker.
Powerdressing betekende vroeger een saai tweedelig pak, maar Michelle
Obama blies deze vaak saaie outfits gelukkig nieuw leven in. Al wat een
carrièrevrouw nu nodig heeft is een trendy jurk.
Michelle Obama met haar intussen bekende paarse jurk.
Wat? Veel
carrièrevrouwen verstonden vroeger onder powerdressing vaak het
kopiëren van mannen: ze trokken een tweedelig pak aan met een fris
hemdje. Gelukkig veranderde Michelle Obama en haar intussen bekende
paarse jurk dit helemaal: vrouwen grijpen nu de macht met een
prachtige, opvallende jurk, afgewerkt met enkele trendy accessoires.
Andere vrouwen van bekende politiekers volgden het voorbeeld van de
first lady. Kijk dus ook naar de Spaanse prinses Letitia en Carla Bruni
voor inspiratie. Wat is nu een powerdress? Een jurk waarmee je opvalt
tussen de massa maar die je vrouwelijke rondingen benadrukt en waardoor
je meteen verzorgt lijkt, liefst in een felle kleur.
Gele jurk van Topshop.
Hoe combineren? Zijn
je bovenarmen, in tegenstelling tot de forsballen van Michelle, een
probleemzone? Kies dan voor een exemplaar met mouwen of combineer met
een cardigan. Zo zal je vanzelf meer zelfvertrouwen uitstralen. Een
voordeel van de powerdress is dat je na het werk er zo mee naar een
receptie kan. Ruil dan bijvoorbeeld je enkellaarsjes in voor meer
feestelijke pumps. Als je jurk tot boven de knie komt en je hebt mooie
enkels, dan zijn ballerina's een goede optie. Anders ga je voor hoge
hakken om te imponeren.
Powerdress bij Asos.
Enkele tips - De
truc is chique te lijken maar niet stijf. Het geluk is dat je ook niet
voor dure merken hoeft te gaan. Zo vind je bij Vero Moda of H&M al
enkele jurken die kunnen dienen voor powerdressing.
- Blijf
trouw aan je eigen stijl, kies een jurk waar je je goed in voelt. Zo
ben je zeker dat je veel zelfvertrouwen uitstraalt.
- Schaf
een redelijk eenvoudige jurk aan, maar maak het geheel af met details.
Eenvoudige maar opvallende juwelen doen het meestal goed, denk aan de
ketting met parels van Michelle Obama. Durft te experimenteren met
riemen, schoenen en handtassen. (br.nina)
Beha maakt decolleté dieper wanneer vrouw zich sexy voelt
Beha maakt decolleté dieper wanneer vrouw zich sexy voelt
Een nieuwe 'slimme' beha geeft vrouwen een dieper decolleté wanneer ze
zich sexy voelt. De lingeriefabrikant is nu volop bezig met de tests
van het ontwerp, deze zomer zou het model op de markt moeten komen.
Speciaal schuim De
slimme beha spoort veranderingen in de lichaamstemperatuur op die
veroorzaakt worden door seksuele opwinding. Speciaal schuim in de cups
reageert hierop door uit te zetten. Zo worden de borsten tegen elkaar
gedrukt voor een mooiere decolleté. Wanneer de vrouw terug 'afkoelt',
krimpt het schuim, waardoor de borsten terugkeren naar hun normale
houding.
Zit perfect De Sloveense Suzana
Gorisek ontwierp de unieke beha voor het lingeriemerk Lisca: "Als het
lichaam van een vrouw verandert, dan is haar behamaat ook groter of
kleiner. Het voordeel is dat dit model daar op inspeelt." Een
woordvoerder van het bedrijf: "Deze beha is gezonder dan andere
modellen omdat hij altijd perfect zit. We zoeken nog distributeurs voor
Europa, maar we hebben al veel geïnteresseerden ontmoet. Tegen de zomer
kunnen Europese vrouwen de beha dragen."
Het weer De
uitvinders ontdekten deze beha per ongeluk, ze wilden een model maken
dat zich aanpast aan de weersveranderingen. Het unieke stuk werd al
voorgesteld op de lingeriebeurs in Parijs en zou ongeveer 30 euro
kosten. (br.hln)
Op de catwalk in
Milaan was ze alomtegenwoordig: de 'manbag'. Maar ook bij de sterren
lijkt hij aan te slaan: Brad Pitt en David Beckham schamen zich niet
langer om met een handtas op straat te lopen.
Vrouwelijke inhoud De
macho blijkt met uitsterven bedreigd te zijn. Brits onderzoek toonde
aan dat 8 op de 10 mannen zichzelf eerder een metroseksueel vindt. Dit
soort man komt daar tegenwoordig eerlijk voor uit door publiekelijk een
handtas te dragen, meldt nu.nl. Maar wat nog meer opvalt: ze vullen hun
tas met erg 'vrouwelijke' dingen. 1 op 5 neemt namelijk altijd een
dagcrème of eyeliner mee. "Mannen vinden hun uiterlijk steeds
belangrijker, aan hun kledij besteden ze bijna net zoveel aandacht als
vrouwen", aldus onderzoeker Pete Markey. (br.hln)
Marc
Jacobs liet zich inspireren door de Parijse straten voor zijn
wintercollectie voor Louis Vuitton. Het resultaat: een sexy, speelse
catwalkshow.
De
creaties van Marc Jacobs voor Louis Vuitton waren kort, speels en sexy,
alsof ze uit de modellen uit de Moulin Rouge waren weggelopen. We zagen
korte rokjes in donkere tinten, gecombineerd met dijenhoge laarzen, aan
elkaar geregen aan de achterkant met lintjes. De roze zijden jurkjes
doen veel aan lingerie denken. Ook droegen de modellen donkere kanten
bloezen, met opvallende mouwen en strikken in de nek, gecombineerd met
zwarte kokerrokken met franjes en stijlvol versierde korsetten.
De
accessoires vielen op: imposante hoeden, ook bij Louis Vuitton komen de
gigantische plateauschoenen met drukke prints terug. De herkenbare
Louis Vuittonhandtas mocht natuurlijk niet ontbreken. (br.nina)
De hoofdredactrice van de Franse modebijbel Vogue heeft een weegschaal
op kantoor. Waardoor al snel de geruchten groeiden dat ze haar
personeel woog om zo te verzekeren dat haar journalistes slank zijn.
Carine Roitfeld, zelf graatmager, weerlegt de roddels.
Reistassen wegen Carine
Roitfield wordt vaak de meest stijlvolle vrouw genoemd, ze is
graatmager en draagt graag kledingstukken die dat benadrukken. Daarom
klinkt het niet zo vreemd dat ze haar personeel zou wegen. Maar zelf
ontkracht ze de roddels over haar slankheidsbeleid. Ze heeft wel een
weegschaal op kantoor, maar die dient enkel om reistassen te wegen voor
wie op zakenreis moet gaan.
Slank is mooier "Ik
ben slank en mijn meisjes zijn dat van nature ook, het is dus niet
nodig dat ik ze weeg. Het is belangrijk om een slank lijntje te hebben
in het modewereldje. De meeste jurken zijn eleganter en mooier als ze
door een mager persoon gedragen worden", aldus Roitfeld. (br.hln)
Styliste van sterren binnenkort verkrijgbaar in supermarkt
Styliste van sterren binnenkort verkrijgbaar in de supermarkt
Styliste van de sterren Rachel Zoe gaat een collectie ontwerpen voor het Amerikaanse warenhuis QVC.
Het gaat om een sieradenlijn, die na de fashionweek in september verkocht zal worden. Rachel Zoe houdt zelf veel van goud en grote juwelen, het is nog onbekend of de collectie er ook zo zal uitzien.
Rachel Zoe staat er om bekend dat zij erg carrièregericht is. De styliste heeft haar eigen realityshow en kleedt alle belangrijke sterren in Amerika. Ook kwam ze onlangs met een kledingcollectie en een parfum.
Sexy Dita en Katy Perry vechten met H&M tegen aids
Sexy Dita en Katy Perry vechten met H&M tegen aids
Dita Von Teese
'Fashion against aids' is een jaarlijkse actie van de modewereld om de
ziekte te bestrijden. Deze editie ontwierpen en showden onder meer Katy
Perry en Dita Von Teese t-shirts en body's voor H&M, een deel van
de opbrengst gaat naar projecten tegen aids.
Katy Perry
Ontwerpen van celebs 25
procent van de omzet van de kledingstukken voor de actie 'H&M
against aids' gaan naar een project dat strijdt tegen de ziekte. Dit
jaar lieten celebs als Dita Von Teese, Katy Perry, Róisín Murphy,
Estelle, Cyndi Lauper, N.E.R.D, Robyn, Yoko Ono, Yelle, Moby en Tokio
Hotel hun modetalent botvieren. Hun ontwerpen zijn heel trendy, met een
fashionable eighties look: denk aan felle kleuren, graffitiprints en
gekleurde skinny jeans. De sterren showden ook zelf de 'nobele'
creaties.
Cyndi Lauper
Daarnaast is de collectie ook ecologisch
verantwoord, alle ontwerpen bestaan namelijk uit 100 procent organisch
katoen. De stukken liggen vanaf 28 mei in de winkel en is zowel voor
meisjes als jongens beschikbaar. (br.hln)
De
Spaanse modeketen Mango heeft Daisy Lowe, de dochter van Bush-zanger
Gavin Rossdale, onder de arm genomen als het nieuwe uithangbord van hun
collectie. Lowe zal samen met de kleindochter van Elvis, Riley Keough
en het model Marie Ange Casta de collectie tot leven brengen.
Daisy
Lowe is al jaren een bekend gezicht in de mode - en uitgangswereld. Ze
zet vaak de bloemetjes buiten met haar vriendinnen Peaches en Pixie
Geldof en was zelfs samen met Peaches t zien in een fotoreportage voor
het modemagazine W. (br.she)