Beha maakt decolleté dieper wanneer vrouw zich sexy voelt
Beha maakt decolleté dieper wanneer vrouw zich sexy voelt
Een nieuwe 'slimme' beha geeft vrouwen een dieper decolleté wanneer ze
zich sexy voelt. De lingeriefabrikant is nu volop bezig met de tests
van het ontwerp, deze zomer zou het model op de markt moeten komen.
Speciaal schuim De
slimme beha spoort veranderingen in de lichaamstemperatuur op die
veroorzaakt worden door seksuele opwinding. Speciaal schuim in de cups
reageert hierop door uit te zetten. Zo worden de borsten tegen elkaar
gedrukt voor een mooiere decolleté. Wanneer de vrouw terug 'afkoelt',
krimpt het schuim, waardoor de borsten terugkeren naar hun normale
houding.
Zit perfect De Sloveense Suzana
Gorisek ontwierp de unieke beha voor het lingeriemerk Lisca: "Als het
lichaam van een vrouw verandert, dan is haar behamaat ook groter of
kleiner. Het voordeel is dat dit model daar op inspeelt." Een
woordvoerder van het bedrijf: "Deze beha is gezonder dan andere
modellen omdat hij altijd perfect zit. We zoeken nog distributeurs voor
Europa, maar we hebben al veel geïnteresseerden ontmoet. Tegen de zomer
kunnen Europese vrouwen de beha dragen."
Het weer De
uitvinders ontdekten deze beha per ongeluk, ze wilden een model maken
dat zich aanpast aan de weersveranderingen. Het unieke stuk werd al
voorgesteld op de lingeriebeurs in Parijs en zou ongeveer 30 euro
kosten. (br.hln)
Op de catwalk in
Milaan was ze alomtegenwoordig: de 'manbag'. Maar ook bij de sterren
lijkt hij aan te slaan: Brad Pitt en David Beckham schamen zich niet
langer om met een handtas op straat te lopen.
Vrouwelijke inhoud De
macho blijkt met uitsterven bedreigd te zijn. Brits onderzoek toonde
aan dat 8 op de 10 mannen zichzelf eerder een metroseksueel vindt. Dit
soort man komt daar tegenwoordig eerlijk voor uit door publiekelijk een
handtas te dragen, meldt nu.nl. Maar wat nog meer opvalt: ze vullen hun
tas met erg 'vrouwelijke' dingen. 1 op 5 neemt namelijk altijd een
dagcrème of eyeliner mee. "Mannen vinden hun uiterlijk steeds
belangrijker, aan hun kledij besteden ze bijna net zoveel aandacht als
vrouwen", aldus onderzoeker Pete Markey. (br.hln)
Marc
Jacobs liet zich inspireren door de Parijse straten voor zijn
wintercollectie voor Louis Vuitton. Het resultaat: een sexy, speelse
catwalkshow.
De
creaties van Marc Jacobs voor Louis Vuitton waren kort, speels en sexy,
alsof ze uit de modellen uit de Moulin Rouge waren weggelopen. We zagen
korte rokjes in donkere tinten, gecombineerd met dijenhoge laarzen, aan
elkaar geregen aan de achterkant met lintjes. De roze zijden jurkjes
doen veel aan lingerie denken. Ook droegen de modellen donkere kanten
bloezen, met opvallende mouwen en strikken in de nek, gecombineerd met
zwarte kokerrokken met franjes en stijlvol versierde korsetten.
De
accessoires vielen op: imposante hoeden, ook bij Louis Vuitton komen de
gigantische plateauschoenen met drukke prints terug. De herkenbare
Louis Vuittonhandtas mocht natuurlijk niet ontbreken. (br.nina)
De hoofdredactrice van de Franse modebijbel Vogue heeft een weegschaal
op kantoor. Waardoor al snel de geruchten groeiden dat ze haar
personeel woog om zo te verzekeren dat haar journalistes slank zijn.
Carine Roitfeld, zelf graatmager, weerlegt de roddels.
Reistassen wegen Carine
Roitfield wordt vaak de meest stijlvolle vrouw genoemd, ze is
graatmager en draagt graag kledingstukken die dat benadrukken. Daarom
klinkt het niet zo vreemd dat ze haar personeel zou wegen. Maar zelf
ontkracht ze de roddels over haar slankheidsbeleid. Ze heeft wel een
weegschaal op kantoor, maar die dient enkel om reistassen te wegen voor
wie op zakenreis moet gaan.
Slank is mooier "Ik
ben slank en mijn meisjes zijn dat van nature ook, het is dus niet
nodig dat ik ze weeg. Het is belangrijk om een slank lijntje te hebben
in het modewereldje. De meeste jurken zijn eleganter en mooier als ze
door een mager persoon gedragen worden", aldus Roitfeld. (br.hln)
Styliste van sterren binnenkort verkrijgbaar in supermarkt
Styliste van sterren binnenkort verkrijgbaar in de supermarkt
Styliste van de sterren Rachel Zoe gaat een collectie ontwerpen voor het Amerikaanse warenhuis QVC.
Het gaat om een sieradenlijn, die na de fashionweek in september verkocht zal worden. Rachel Zoe houdt zelf veel van goud en grote juwelen, het is nog onbekend of de collectie er ook zo zal uitzien.
Rachel Zoe staat er om bekend dat zij erg carrièregericht is. De styliste heeft haar eigen realityshow en kleedt alle belangrijke sterren in Amerika. Ook kwam ze onlangs met een kledingcollectie en een parfum.
Sexy Dita en Katy Perry vechten met H&M tegen aids
Sexy Dita en Katy Perry vechten met H&M tegen aids
Dita Von Teese
'Fashion against aids' is een jaarlijkse actie van de modewereld om de
ziekte te bestrijden. Deze editie ontwierpen en showden onder meer Katy
Perry en Dita Von Teese t-shirts en body's voor H&M, een deel van
de opbrengst gaat naar projecten tegen aids.
Katy Perry
Ontwerpen van celebs 25
procent van de omzet van de kledingstukken voor de actie 'H&M
against aids' gaan naar een project dat strijdt tegen de ziekte. Dit
jaar lieten celebs als Dita Von Teese, Katy Perry, Róisín Murphy,
Estelle, Cyndi Lauper, N.E.R.D, Robyn, Yoko Ono, Yelle, Moby en Tokio
Hotel hun modetalent botvieren. Hun ontwerpen zijn heel trendy, met een
fashionable eighties look: denk aan felle kleuren, graffitiprints en
gekleurde skinny jeans. De sterren showden ook zelf de 'nobele'
creaties.
Cyndi Lauper
Daarnaast is de collectie ook ecologisch
verantwoord, alle ontwerpen bestaan namelijk uit 100 procent organisch
katoen. De stukken liggen vanaf 28 mei in de winkel en is zowel voor
meisjes als jongens beschikbaar. (br.hln)
De
Spaanse modeketen Mango heeft Daisy Lowe, de dochter van Bush-zanger
Gavin Rossdale, onder de arm genomen als het nieuwe uithangbord van hun
collectie. Lowe zal samen met de kleindochter van Elvis, Riley Keough
en het model Marie Ange Casta de collectie tot leven brengen.
Daisy
Lowe is al jaren een bekend gezicht in de mode - en uitgangswereld. Ze
zet vaak de bloemetjes buiten met haar vriendinnen Peaches en Pixie
Geldof en was zelfs samen met Peaches t zien in een fotoreportage voor
het modemagazine W. (br.she)
De nieuwste slip heeft aan de binnenkant kristalletjes die een
sierlijke tekening in reliëf nalaten op je huid. Dit pijnlijke
kledingstuk werd ontwerpen door de Nederlandse kunstenares en
ontwerpster Ninette van Kamp.
Een slip uit de collectie 'Souffrez pour moi'.
Lijd voor mij Ninette
van Kamp staat er om bekend dingen te creëren die pijn, schoonheid en
mode combineren, meldt styletoday.nl. Eerder al maakte ze een jurk met
gaten, waarvan je met de hulp van de zon een gebruinde tijdelijke
tekening op je huid krijgt. Nu liet de kunstenares zich inspireren door
de aftekeningen die te strak ondergoed op je nalaten. Ze maakte een
pijnlijke slip met aan de binnenkant juweeltjes die een tekening in je
huid drukken. Als je ze uittrekt blijft er dus een tijdelijke tatoeage
in reliëf op je billen achter. De lijn kreeg de toepasselijke naam
'Souffrez pour moi' (Lijd voor mij). Je kunt de slip hier bestellen, de prijs is op aanvraag. (br.hln)
De bob is de
nieuwste haartrend, verschillende celebs als Keira Knightley en Jessica
Alba zetten de toon. Gelukkig kun je dit kapsel aanpassen aan de vorm
van je gezicht, zodat ook jij ermee straalt. Een ander voordeel is dat
een bob heel wat minpuntjes, als een groot voorhoofd, lang gezicht en
huidproblemen, verdoezelt.
Jessica Alba
Rechte bob Wil
je zonder veel moeite een trendy kapsel? Dan moet je jezelf een bob
aanmeten. Hierbij is het wel belangrijk dat je voor een exemplaar kiest
dat goed bij je gezicht past. Vrouwen met een hartvormig of rond
gezicht, kiezen best voor een korte bob. Let wel dat je deze regelmatig
bijwerkt, zo blijft je look up-to-date. Een dikke en lange bob geeft je
zo een retrolook uit de jaren '70. Vooral vrouwen die goed met lange
lokken staan, is dit een goede optie. Dit kapsel is ook heel veelzijdig
aangezien je je bob naar achteren kan vastzetten met schuivertjes.
Jeniffer Lopez speelt het op veilig met een schuine bob.
Schuine bob Als
een rechte bob niet bij je gezicht past, kies dan voor eentje die licht
opzij gaat, net als J-Lo. Dit kapsel werkt bij bijna elke haarstijl en
-lengte, maar gaat wel het beste bij steile lokken. Toch niet helemaal
zeker welke bob jouw ding is, dan kun je hier verschillende virtuele kapsels op jouw gezicht uitproberen. (br.nina)
Je kan jezelf 10
jaar jonger maken door van haarkleur te veranderen, dat beweert althans
de Britse haarkleurexperte Lisa Shepherd. Zij geeft antwoord op de
meest voorkomende problemen bij het kleuren van je kapsel.
1. Wat is de grootste fout die je kan maken? De
haarkleur uit je jeugd proberen te evenaren. Naarmate je ouder wordt,
verandert je huidtint samen met je haarkleur. Daarom moet je toch om de
twee à drie jaar van haarkleur veranderen. Dit hoeft niet drastisch te
zijn: je kunt wat lichtere of donkere highlights laten aanbrengen.
2. Hoe kan je grijs haar jonger doen lijken? Door
op de juiste plaats highlights aan te brengen en met een frisse snit
kan je al een groot verschil maken. Het belangrijkste is wel dat je
voor de juiste kleur kiest. Je neemt best een iets lichtere tint grijs
dan je haarkleur. Dit maakt je kapsel sterker en levendiger.
3. Kan je je natuurlijke kleur behouden eens je ouder dan 40 bent? Ja
en nee. Als je je grijze haren wilt camoufleren, doe je dit best door
je natuurlijke kleur met enkele lichtere highlights te combineren. Dan
vallen de grijze exemplaren minder op. Maar je hoeft niet voor een
volledig nieuwe kleur te gaan.
4. Heeft je kapsel extra verzorging nodig als je ouder wordt? Grijs
haar is dikker en gladder. De beste manier om dit tegen te gaan is door
het te kleuren, dan geef je je kapsel extra glans. Maar je behandelt
best ook met speciale producten voor ouder haar die extra hydrateren.
5. Wat is de meest jeugdige kleur? Blond
is de zachtste kleur en past bijna bij elk type huid, zolang je maar de
juiste tint kiest. Blond heeft heel veel variaties: je kan van platina-
tot donkerblond gaan. Ook met enkele highlights in je bruine coupe kun
je een blonde look krijgen en meteen een paar jaar jonger lijken.
6. Moet je je make-up aanpassen aan je nieuwe haarkleur? Ja.
Als je van bijvoorbeeld van licht naar donker gaat, kunnen plots je
blauwe ogen opvallen. Kies je voor een lichtere dan je oorspronkelijke
kleur, dan worden de contrasten in je gezicht groter. Zorg er dus voor
dat je make-up aangepast is aan je nieuwe look.
7. Hoe kan je10 jaar jonger lijken? Het
belangrijkste is dat je de juiste haarkleur kiest bij je huidskleur. Je
moet de basis heel neutraal houden, zeker als je grijs haar wilt
verdoezelen. Met highlights kun je het geheel warmer maken.
Je gelaat verwennen, kan een dure zaak zijn. Investeren in crèmes en
lotions mag gerust, maar met enkele simpele huis, tuin- en
keukentrucjes uit grootmoeders tijd kom je al een heel eind.
Lachen Lachen
is supergezond. Lachen ontlaadt spanningen, heeft een positief effect
op het immuunsysteem en op de conditie van het bloed. Op zoek naar een
rimpelbestrijder? Bij lachen gebruik je alle spieren in het gezicht,
waardoor een strak velletje gegarandeerd wordt.
Tandenborstel Een
tandenborstel heeft een heleboel functies. Al eens gedacht om je lippen
ermee te masseren? Een beetje vaseline op de borstel en wrijf ermee op
de lippen voor een scrubeffect. Losse velletjes verdwijnen en de
'scrubbing' geeft je mond een rozerood kleurtje.
Water Drink
anderhalve tot twee liter water per dag. Er bestaat geen betere
beautydrank die de huid soepel houdt. Bij het reinigen van het gelaat
gebruik je liever geen heet water. Zoek een milde zeep, liefst speciaal
voor het gezicht. Droog de huid na het baden of reinigen steeds goed
af, het overtollige water droogt de huid teveel uit.
Fris en fruitig Fruit
is lekker en gezond, maar doet nog meer goeds. Zo gooi je appelschillen
niet weg, deze kunnen voor uitwendige schoonheidsverzorging dienen. Heb
je last hebt van littekens, bijvoorbeeld van acne, dan doet het vocht
van een appel deze sneller vervagen. Wrijf met de vochtige kant van een
appelschil over je huid.
Gooi ook avocadoschillen niet weg,
ruwe plekjes op hielen en ellebogen verdwijnen als je er over wrijft.
Ook citroenen werken heilzaam. Meng elke dag wat citroensap door je
water voor een zuivere huid.
Wil je een kleurtje? Drink wortelsap, het caroteen maakt dat je sneller bruin zal worden.
De oversized
zonnebril is al langer trendy, maar dit jaar gaan de monturen nog net
iets extremer: denk aan geometrische vormen, ruiten, felle kleuren en
plastic monturen. Je kan er ook niet genoeg hebben, een vrouw heeft
deze zomer een hele waaier van zonnebrillen nodig zodat die steeds bij
haar outfit past.
Hoorn De
pilotenbril van Ray Ban is nog steeds trendy, kies hierbij wel voor een
fel vintage kleurtje, durvers gaan voor een montuur in twee kleuren.
Maar het mag allemaal nog extremer, de dikke oversized zonnebrillen uit
de jaren '70 zijn weer helemaal in. Je scoort helemaal met een montuur
uit hoorn. Dit soort bril is een goede investering omdat hij bijna bij
elke outfit passen.
Gekste vormen Ook
glazen met twee tinten doen het goed komende zomer, kies dan wel ook
voor een tweedelig montuur. De ronde John Lennonbril is aan een grote
comeback bezig bij vrouwen. Dit exemplaar valt wel enorm op, beslis dus
op voorhand of je wel zoveel aandacht wil. Als laatste kun je het kind
in jezelf koesteren met grote zonnebrillen in de gekste vormen. Probeer
eens een appeltjes-, ruit of hartjesmontuur. Of ga voor een oortjes die
bijna je ganse kruin bedenken, een vorm à la Dame Edna en veel glitters
en diamanten. Heb je een eenvoudige bril? Leuk hem dan op met leuke
opvallende accessoires als neklintjes. (br.nina)
Rondborstige vrouwen winnen strijd om toeslag beha's
Rondborstige vrouwen winnen strijd om toeslag beha's
De Britse grootwarenhuisketen Marks & Spencer heeft onder zware
druk van duizenden rondborstige vrouwen beslist om niet langer een
toeslag te vragen op grote behamaten. Het bedrijf biedt overigens zijn
verontschuldigingen aan.
Fout toegegeven De
Britse keten Marks & Spencer besliste niet langer meer geld te
vragen voor grote beha's. Ze pakten vandaag uit in verschillende
kranten met een paginagrote advertentie waarin ze hun fout toegaven.
Als een bewijs van goede wil biedt de keten 25 procent korting aan op
elke behamaat tot 25 mei.
Veel steun De
winkelketen vroeg tot vandaag op grote behamaten een toeslag van 2,5
euro. Het bedrijf deed dit omdat ze speciale technieken gebruiken om zo
vrouwen met een grote boezem een optimale steun te geven. De Britse
Beckie Williams, heeft zelf een E-cup, protesteerde hier tegen in
verschillende Britse media en ze richtte de groep 'Busts for Justice'
op Facebook op. In minder dan een week tijd had ze 13.000 aanhangers.
Beckie vond de toeslag een soort van taks op een weelderige boezem. (br.hln)
Vorige week koos
de first lady van de mode Michelle Obama voor een casual outfit met
sneakers van Lanvin. De hele modewereld had er zijn mening over: de ene
journalist vond ze te duur voor een fashionista die anders voor
budgetkledij gaat, de andere bejubelde ze.
De beruchte outfit.
Eerste kritiek Bij
elke nieuwe outfit van Michelle Obama staan modejournalisten klaar om
hun mening te geven. Tot nu werd de first lady altijd geprezen vanwege
haar kledingkeuzes. Maar nu ze voor designersneakers van Lanvin koos,
krijgt ze voor de eerste keer kritiek.
Coutureschoenen Vorige
week droeg ze voor een evenement van het goede doel een capribroek met
een sportieve cardigan en stijlvolle, maar comfortabele sneakers. Deze
laatste waren wel van Lanvin, een duur Frans couturemerk dat geliefd is
bij veel fashionista's. Het staat bekend om zijn discrete, maar
stijlvolle stukken. Misschien hoopte Michelle dat niemand zou merken
dat ze schoenen van ongeveer 450 euro droeg?
De schoenen van Lanvin.
Verraad De
beruchte sneakers van Lanvan zijn gemaakt uit paarse suède, alleen de
tip steekt mooi af met metallic lakleder. Echte fashionista's loven de
first lady omdat nu blijkt dat ze zich goed casual, maar stjilvol kan
kleden. Andere journalisten verwijten dat ze haar imago van
budgetvriendelijke fashionista heeft verraden, zeker net wanneer ze
aanwezig is op een evenement voor de armen. "Het zijn maar schoenen",
reageerde Michelle op de hele heisa.(br.Nina)
Onderbroek smelt vet weg en maakt komaf met cellulitis
Onderbroek smelt vet weg en maakt komaf met cellulitis
Het nieuwste wondermiddel tegen cellulitis is een onderbroek dat door
middel van warmte vet weg 'smelt' en zo cellulitis doet verdwijnen. Uit
tests blijkt dat je na een maand ook werkelijk minder last hebt van een
sinaasappelhuid.
Vet smelt weg Het
ondergoed werd ontwikkeld door het merk 'Scala'. Je betaalt er ongeveer
33 euro voor, maar het is momenteel enkel te koop in het Britse
grootwarenhuis John Lewis.
Door een speciale techniek werkt het broekje met warmte en verbetert zo
de circulatie in de dijen, kont en buik. Het stimuleert de vetcellen om
te smelten tot een vloeistof, die wordt dan uit het lichaam verwijderd
door de lever.
Lost verwachtingen in Verantwoordelijke
voor de aankoop van lingerie Helen Spencer: "Tussen de 80 en de 90
procent van de vrouwen kampt met cellulitis, er is dus een grote markt
voor crèmes en andere middeltjes die dit probleem aanpakken. We worden
regelmatig benaderd door producenten die veel beloven, maar weinig waar
maken. Maar dit ondergoed is anders, het lost alle verwachtingen in.
Het broekje gaat ook erg lang mee, ook als je het ontelbare keren wast.
Het effect is een jaar later nog zichtbaar, zeker wanneer je een gezond
dieet volgt en regelmatig sport. Als het probleem terug komt, kun je
best nog eens 30 dagen het broekje dragen."
Weer loze belofte? De
winkel testte het ondergoed op 50 vrouwen die het broekje gedurende een
maand minstens zes uur per dag droegen. 80 procent van hen zei dat ze
minder last hadden van cellulitis. De onafhankelijke expert Luis
Augusto leidde het onderzoek. Of we de beloftes van de makers moeten
geloven, valt nog af te wachten. Vorige maand kwam er ook een
wondercrème op de markt die in negen minuten je cellulitis zou doen
verdwijnen. Na een test door onze redactie bleek het weer de zoveelste
loze belofte te zijn. (br.hln)
Zijn natuurlijke
beautyproducten bij voorbaat gezonder? "Biologische crèmes met
olijfolie of soja bijvoorbeeld worden gepromoot, maar kunnen de huid
wel degelijk schaden". Dat beweert de Britse journaliste Claire Coleman
in de Daily Mail.
Chemische stoffen Gwyneth
Paltrow gebruikt haar website Goop.com om op de gevaren van chemische
stoffen te wijzen. Deze worden gebruikt in heel wat crèmes en zalfjes.
Paltrow suggereert dat deze verantwoordelijk zijn voor heel wat onheil
als kanker, autisme, Alzheimer en Parkinson.
Haar oplossing?
Gebruik natuurlijke producten. Ze pleit voor het smeren van een aantal
natuurlijke en biologische ingrediënten van merken als Aveda en Dr
Hausckha.
Natuurlijk giftig Coleman stelt
zich daarbij de vraag: is 'natuurlijk' veiliger dan 'synthetisch'?
'Zeker niet', beweert ze. "Lood en wolfskers zijn ook natuurlijke
ingrediënten, maar wel uiterst giftig. Terwijl al de campagnevoerders
voor 'natuurlijke' schoonheid van leer trekken tegen ingrediënten zoals
ftalaten en parabenen, die het hormoonsysteem zouden verstoren, staan
ze nooit eens stil bij het gebuik van de natuurlijke sojabonen".
Soja "Sojabonen
wordt vaak gebruikt in chemisch-vrije schoonheidsproducten, maar doen
evengoed wat met je oestrogenen in het lichaam. Zijn ftalaten en
parabenen daarmee gevaarlijker dan sojabonen, gewoon omdat ze werden
gekweekt in een laboratorium in plaats van in de aarde? "
Olijfolie Gwyneth
Paltrow promoot zelfgemaakte schoonheidsrecepten. Olijfolie wordt
daarbij vaak gebruikt. Het zou de huid van de baby beschermen, wat,
volgens Coleman, absoluut onjuist is. "Recent Amerikaans onderzoek
suggereert dat het verre van goed om je baby's huid met olijfolie in te
smeren, het beschermt niet en vertraagt zelfs de tijd die nodig is om
de beschadigde huid te herstellen".
Geloof Volgens
Coleman laten we ons alles wijsmaken. Onze hersenen zijn vertroeld door
dergelijke beweringen die op niets slaan. Wetenschappelijk zijn ze
verre van aangetoond, maar we geloven de heilzame werking wel.
Groeiende sector Een
andere studie in 2007 maakte duidelijk dat lavendel- en tea tree olie,
de groei van borstweefsel bij tienerjongens, kan aanwakkeren. Nochtans
worden dergelijke eigenschappen verzwegen in de natuurlijke
schoonheidsindustrie. "Dat is niet verwonderlijk", stelt Coleman.
"Natuurlijke cosmetica is de snelst groeiende sector in Amerika. Naar
schatting stijgt hun omzet met 20 procent per jaar".
Onjuist De
consument moet niet geloven wat er op de labels van het product staat.
Recent onderzoek toont aan dat heel wat producten niet zo
'milieuvriendelijk' zijn als wat ze de consument doen geloven. Van
gebruikte beelden tot vermeldingen van 'CFC-Free': bij 98 procent van
de producten klopt hun verhaal niet. "Koop je een natuurlijk product,
ga eerst zelf op onderzoek uit", besluit Coleman. "Het vraagt extra
inspanningen, maar eco-vriendelijk zijn is niet zo makkelijk als het
lijkt" (br.nina)
Echte fashionista's zien zich deze zomer ongetwijfeld paraderen met
deze stijlvolle zwemschoenen. De zwemvliezen op hoge hakken haalden
zelfs de 'Telegraph' en zijn een Belgische uitvinding.
Elegantie
hoort overal, zelfs onder water. Met dat idee werkte kunstenaar Paul
Schietekat aan zijn creatie. Het lijkt er echter niet op dat deze hippe
vliezen straks te zien zijn langs het strand. De schoen werd gemaakt
voor een expositie van enkele jaren geleden. Van enige commercialisatie
is voorlopig geen sprake.
Jammer voor de echte fashionqueens :
Victoria Beckham bijvoorbeeld zagen we zonder twijfel rondhuppelen met
dit genre van schoenen. Ermee plonsen zal dan het laatste van haar
bedoelingen geweest zijn. (br.hln)
Vandaag, 5 mei, is
het voortaan dé dag van het modemerk Chanel in New York. De stad eert
het merk met speciale evenementen, zo krijgt het warenhuis Saks Fifth
Avenue de naam Avenue No. 5 naar het beroemdste parfum van het merk.
Feest New
York viert vandaag Chanel, je ziet in Saks Fifth Avenue voor het eerst
de commercial van het merk met Audrey Tautou als hoofdrolspeelster.
Deze actrice speelt ook 'Coco' in de film over het leven van de
oprichtster van het merk. Verder zal het warenhuis Saks vanaf vandaag
een nieuw, kleiner flesje van Chanel No. 5 verkopen. Ook wordt er
vandaag extra aandacht besteed aan de etalages in New York, daarnaast
geven top make-upartiesten de klanten tips en trucs, meldt nu.nl.
Audrey Tautou
No. 5 New
York koos niet zomaar vandaag uit om het merk te vieren. Het getal 5 is
al jaren symbolisch voor Chanel. Coco Chanel zou haar beroemde parfum
op de vijfde dag van de vijfde maand toegestuurd gekregen hebben van
haar parfumeur. (br.nina)
Stralen doe je tegenwoordig op elke leeftijd. Energieke vrouwen, ouder
dan 45, die willen gezien worden en zich willen blootgeven, kunnen
deelnemen aan de nieuwste campagne van Dove pro-age.
Affiches Met
de campagne 'Laat zien dat je straalt' worden zes vrouwen torenhoog
geprojecteerd op een hoog gebouw. Deze zes affiches zullen nadien op
wisselende plaatsen in het straatbeeld opduiken. De vrouwen dienen zich
eerst wel bloot te geven voor de lens van Lieve Blancquaert.
Nieuwe campagne Vrouwen
van 45 jaar of ouder, voelen zich mooi en komen nog graag verzorgd voor
de dag. Om al deze energieke dames te laten stralen, werd in 2008 een
eerste kalender en fototentoonstelling gemaakt. Dit jaar komt een
tweede editie wegens groot succes en start een nieuwe campagne.
Praktisch Alle vrouwen van minstens 45 jaar, kunnen inschrijven. Tot 6 juli kunnen ze hun foto en motivatie bezorgen aan Dove op www.dove.com.
Een aantal van hen wordt uitgenodigd voor een laatste selectie op de
exclusieve castingdag in Brussel, op 14 juli. Dan worden de 6 sterren
van 'Laat zien dat je straalt' bekendgemaakt. (br.hln)
Epauletten komen
er (voorlopig?) niet aan te pas, maar een sterke benadrukking van de
schouders is wel weer helemaal terug. Victoria Beckham toonde het een
paar weken terug al met een vestje en nu springt ook tienersterretje
Miley Cyrus op de kar.
In
een korte grijze jurk met print toonde Cyrus zich elegant, volwassen én
stoer. Al kan de collectie zware armbanden en grote ringen daar ook toe
bijgedragen hebben. In elk geval is het duidelijk dat sterke schouders
weer mogen.