Schoenen kopen is voor velen vaak een ramp. Kies je voor een open schoentje, een enkelbandje, sleehakken, ... . Niet zelden komen we buiten met drie schoendozen, waarvan we stiekem weten dat we er maar één paar zullen dragen. Hoe weet je eigenlijk welke schoenen echt bij je passen?
Open schoenen of sandalen zijn perfect voor mensen met dikkere benen. Hoe meer voet je ziet, hoe dunner en langer je benen lijken. Ook slingbacks, open schoenen met een bandje achter de hiel, zijn erg goed om je benen dunner te laten lijken. Dikke voeten
Heb je last van erg dikke voeten? Dan zijn schoenen met een bandje dwars over je voeten een goede oplossing. Hierdoor wordt je voet namelijk in 2 verdeeld en wordt hij dus vanzelf smaller.
Stevige kuiten en enkels vragen voor een sleehak of een brede hak. Heb je erg dunne voeten kies dan voor een dunne sleehak, die spitser toeloopt naar je tenen toe. Lange tenen
Lange tenen kunnen best verdoezeld worden in een gesloten schoentje. Wil je toch graag sandalen dragen? Kies dan voor een setje met verschillende bandjes over de voet en de tenen. Hierdoor worden je voeten en tenen breder gemaakt, en wordt de aandacht afgeleid van de lengte van je tenen.
Brad Pitt kiest een roze maatpak voor de rode loper in Cannes.
Als een man roze kledij draagt, dan speculeert zijn omgeving al snel
over zijn seksualiteit. Maar nu ook echte, stoere mannen deze
'vrouwelijke' kleur aandurven, maakt deze roze een opmars bij hen.
Stoere David Beckham met een roze sjaal.
Vrouwelijk of mannelijk? Roze
wordt pas sinds de 20ste geassocieerd met meisjes, Barbie heeft daar
mee voor gezorgd. Voorheen had deze kleur een sterk en mannelijk imago.
Blauw, de kleur van de maagd Maria, was toen vrouwelijk. Bankiers in
Londen mochten nochtans in de jaren '90 roze niet dragen omdat het te
macho was. De kleur doet namelijk denken aan het agressieve rood.
Roze trui van Ralph Lauren.
Brad Pitt en Beckham De
kleur krijgt een nieuw imago. Mannen waarvan de seksualiteit niet in
twijfel wordt getrokken, denk aan David Beckham en Brad Pitt, durven te
verschijnen in roze kledij. Ben je nog niet helemaal zeker van je stuk,
begin dan net als David met een roze sjaal om zo aan het idee te
wennen. Ben je er helemaal voor gewonnen, dan kun je net als Brad Pitt
een maatpak in deze kleur dragen. Voor een mannelijke look zit het hem
allemaal in de keuze van de juiste accessoires. Kies net als Brad voor
een mannelijke zonnebril en een donkere sjaal.
Camouflerende make-up geeft geen
boost aan het zelfvertrouwen van vrouwen. Uit Amerikaans onderzoek
blijkt dat velen zo onzeker zijn dat make-up hen niet kan helpen.
Beter in hun vel 73
vrouwen namen deel aan het onderzoek. 66 van hen camoufleerden met
make-up hun puistjes, littekens en pigmentvlekken, meldt nu.nl. Slechts
zeven van hen brengen nooit make-up aan. Daaruit bleek dat de
geschminkte vrouwen veel vaker onzeker zijn over hun huid dan de
anderen, onafhankelijk van de toestand van hun huid. Hoe groter de
angst was dat mensen naar hun imperfecties zouden staren, hoe
ongezonder vrouwen met make-up zich voelden. Onderzoekers concluderen
daaruit dat vrouwen die geen make-up gebruiken zich om te beginnen al
beter in hun vel voelen dan geschminkte vrouwen.
Trendy actrice Chloë Sevigny met witte sokken in sandalen.
Sokken stonden lang synoniem voor de grootste modeblunder, zeker witte
sportkousen bij mannen waren 'not done'. Maar dit seizoen zijn ze net
dé manier om je outfit trendy te maken.
Sokken van Diesel.
Catwalk en celebs Prada
startte deze trend, ze vond de nerd-look opnieuw uit en trok haar
mannequins voor het eerst kniesokken aan. Burberry nam dit over en
combineerde geribbelde enkelsokken met hoge hakken. Ook bij Marni
scoorden gekleurde exemplaren goed. Tal van celebs als Chloë Sevigny,
met enkelsokjes en omasandalen, Lindsay Lohan met een erg uitgebreid
gamma en Lourdes, de dochter van Madonna, geven het goede voorbeeld.
Sexy Het
is duidelijk dat grote ketens helemaal mee zijn met de hype. 'Sock
Shop', een Britse keten met een uitgebreid gamma aan sokken, meldde
deze week dat de verkoopcijfers explosief stegen. Zelfs witte, lange
sportsokken zijn hip, je mag ze tot aan je knieën trekken. Het trendy
Amerikaanse merk American Apparel slaagde er zelfs in ze een sexy imago
te geven.
Zo combineert Prada kniesokken.
Toch chique Kijk dus deze herfst
uit naar lange sokken met een drukke print. Je kan er heel wat geld
aangeven, voor een trendy exemplaar bezet met pareltjes en pailletten
van Miu Miu betaal je bijna 300 euro en je hebt er zelfs bijpassende
schoenen bij. Vind je het eerder iets voor tieners? Neem dan een
voorbeeld aan Consuelo Castiglioni, ontwerpster bij Marni. Zij leek
heel chique en fashionable in een zwarte jurk, opvallende ketting,
plateauschoenen en zwarte kniesokken.
T-shirts en truien met een diepe V-hals zijn een trend in mannenmode.
Deze herfst krijgen we dus heel wat blote borstkassen te zien.
Homo's en macho's De
tijd dat een diepe V-hals alleen voor vrouwen gereserveerd was, is
voorgoed voorbij. Trendy mannen laten deze herfst wat van hun borstkas
zien, meldt De Telegraaf. Modegevoelige homo's waren de eerste om zich
hier aan te wagen, maar nu durven ook macho's een diepe V-hals te
dragen. De Nederlandse filialen van de kledingketen American Apparel
haalden de trend uit Amerika naar hier, de t-shirts met diepe V-hals
vlogen er meteen over de toonbanken. Nu vind je de ze ook in tal van
andere winkels.
Sexy Hoe je deze trend
draagt, is afhankelijk van hoeveel zelfvertrouwen je hebt. Ben je trots
op je borsthaar, dan mag er gerust wat komen piepen uit je V-hals,
anders scheer je best alles af. Ben je helemaal onzeker over je
borstkas, trek dan onder je trui met diepe uitsnijding een eenvoudig
t-shirt aan dat hoger komt. Nog steeds niet overtuigd? Dan kan dit je
misschien overhalen: model Doutzen Kroes vindt het sexy.
Riccardo Tisci lanceert nieuwe zijcollectie voor Givenchy
Riccardo
Tisci, hoofdontwerper bij het modehuis Givenchy, heeft de
ontwerpmicrobe duidelijk te pakken. Daar waar andere modehuizen kleiner
worden en besparen, pakt hij het groots aan en lanceert hij gewoon een
extra collectie voor Givenchy.
Redux heet de nieuwe telg in de
Givenchy-familie. De collectie wordt twee keer per jaar vernieuwd en
zijn lanceringsdatum is net voor die van de pre-collecties. In de
collectie zitten enkele Givenchy klassiekers verwerkt, maar dan met een
eigentijdse Tisci knipoog.
Mannen die op weinig bijval bij het vrouwelijke geslacht kunnen rekenen, kunnen binnenkort zichzelf omtoveren tot een echte babe magneet. Het enige wat ze moeten doen is zich wassen met de 'Men Magnetic Attraction Enhancing Body Wash' van Dial.
Voor vijf euro per potje raakt zelfs de meest wanhopige vrijgezel van straat. Dat beweert producent Dial althans. Zij maakten een zeep met synthetische feromonen, een stof die boodschappen tussen mensen overbrengt en mannen aantrekkelijker maakt. Uit test blijkt alvast dat mannen, die zich met feromonen gewassen hadden, aantrekkelijker bevonden werden.
"Qua uiterlijk en persoonlijkheid was die man niet iemand waarmee ik normaal op date zou gaan, maar zijn geur trok me wel enorm aan", beweerde een van de proefpersonen.
Toch geloven wetenschappers niet in de wonderen van een feromonenzeep. "Bij mensen is het vaak liefde op het eerste zicht en niet op de eerste geur. De sexappeal van een persoon wordt door veel factoren bepaald, romantiek en geur is daar een van. Maar als we het puur wetenschappelijk bekijken, dan moet ik zeggen dat onze hersenen vooral door visuele prikkels gestimuleerd worden", besluit antropologe Helen Fisher. (br.she)
Voor onze gezichtshuid hebben we speciale producten die de samenstelling van de poreuze huid respecteren. Maar hoe komt het eigenlijk dat onze gezichtshuid zo gevoelig is?
Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat de cellen in de gezichtshuid kleiner zijn en de huid dunner is. Bovendien is de huidbarrière minder gesloten waardoor het vocht sneller verdampt en cosmetische stoffen intenser inwerken. Hierdoor wordt de huid na een tijdje overgevoelig, en ontwikkelt ze allergieën jegens bepaalde producten. (br.she)
Dijenhoge laarzen
zijn dé schoenentrend voor de herfst van 2009. Maar welke vrouw zal
deze willen dragen, aangezien dit accessoire geassocieerd wordt met
prostituees?
Catwalk De
dijenhoge laarzen verschenen op de catwalk bij Hermes, Prada en Stella
McCartney. Celebs pikten dit op, Victoria Beckham, Rihanna en Madonna
droegen ze al op de rode loper. Nu ook grote modeketens als Topshop
betaalbare exemplaren in de winkels zetten, zijn deze schoenen op weg
een trend bij fashionista's worden. De eerste lading die online kwam,
was meteen uitverkocht. Maar mode-ontwerpers vergaten wel één aspect
bij het bedenken van deze trend: velen associëren deze dijenhoge
laarzen met prostituees. Iets waar Julia Roberts met Pretty Woman begin
jaren '90 voor heeft gezorgd.
Stijlvol of niet? De
Britse journaliste en fashionista Claire Coleman nam de proef op de som
en trok op straat met een paar van dit soort laarzen. Om zo weinig
mogelijk met hoertjes geassocieerd te worden, ging ze niet voor lederen
laarzen, maar voor een paar uit nubuck. Ze combineerde het met een
zedig wollen jurkje. "Ik ging nog maar net de straat op of ik kreeg al
tal van reacties. De bouwvakkers floten me na, auto's toeterden en
iemand uit een bestelwagen vroeg me zelfs ten huwelijk. Maar van de
vrouwen daarentegen, kreeg ik vooral afkeurende blikken. Op het einde
van de dag was ik gewoon aan de schoenen en voelde ik me zelfs
stijlvol. En begon ik te denken aan de voordelen, mijn benen zouden het
lekker warm hebben op koude winteravonden met deze laarzen. Tot ik toen
ik naar huis wandelde, een man hoord vragen: "En hoeveel is het,
schatje?" Plots besefte ik dat deze laarzen toch altijd onlosmakelijk
met straatmadeliefjes zullen verbonden zijn."
Madonna op de rode loper met laarzen van Louis Vuitton.
Christina Ortiz krijgt rode kaart bij Salvatore Ferragamo
Christina Ortiz krijgt rode kaart bij Salvatore Ferragamo
Het sprookje bij het modehuis Salvatore Ferragamo is voorgoed voorbij voor Christina Ortiz. Het hoofd van de ready-to-wear damescollectie wordt aan de kant geschoven voor Massimiliano Giornetti, momenteel het hoofd van de ready-to-wear mannencollectie.
Ortiz stond reeds twee jaar aan het hoofd van de damescollectie voor Salvatore Ferragamo. Nu mag ze haar biezen pakken en wordt Giornetti het nieuwe hoofd. Laatstgenoemde wordt daarmee hoofd van alle ready-to-wearcollecties, want Giornetti kondigde reeds aan zijn mannenafdeling niet in de steek te laten.
Herfst bij Jimmy Choo: Dijlaarzen, roze luipaardprint en harige kraagjes
Het minste dat je
van schoenenontwerper Jimmy Choo kan zeggen is dat hij gevarieerd is.
Torenhoge hakken afgewisseld met ballerina's, gele, blauwe en roze
luipaardprint versus effen zwart of rood, riempjessandalen, klassieke
pumps en mary-janes én de pas uitgeroepen trend: de dijlaars. Jimmy
Choo ontwerpt, met andere woorden, alles.
1) Hoge hakken
De
meeste hoge hakken komen in de vorm van pumps of schoenen met (te) veel
bandjes. Ook enkele laarzen doen mee, waarvan één befaamde dijlaars. Op
enkele uitzonderingen na zijn deze schoenen niet voorzien van een klein
plateauzooltje onder de tenen. De hakken zelf zijn meedogenloos hoog en
ondoenlijk dun.
2) Plat, platter, platst
Choo
dacht ook aan het praktisch nut van herfst- en winterschoenen:
beschermd tegen wind, regen én met de garantie dat je niet uitglijdt in
de sneeuw. Alleen lijkt het er op dat de ontwerper dit tegen zijn
goesting heeft gedaan: de platte schoenen zijn stuk voor stuk lelijk.
De ballerina's zijn ongeïnspireerd en versierd met roze of gele
luipaardprint of sterretjes, de winterschoenen zijn - o horror-
afgewerkt met een harig kraagje en de laarzen krijgen 'studs' mee.
Verdoken boodschap: "Platte schoenen, da's niet voor vrouwen".
3) Prints
De
populairste print van Choo was de luipaardprint, liefst in roze, geel
of blauw. Soms is dat een leuk detail (zoals op een ballerina), maar
ook de laarzen zijn soms volledig uitgerust in deze print.
De tweede print is de zebraprint, die soms zelfs gecombineerd wordt met de luipaardprint.
Andere opvallende versieringen: veel riempjes, slangenleer in de vorm van vlammen en de 'studs'.
4) Laarzen
Laarzen
horen bij de winter en dus bestaat een redelijk deel van de collectie
uit laarzen. Er is voor elk wat wils: laarzen met naaldhakken, laarzen
met een platte hak, stoere legerlaarzen én verschillende versies van de
hippe dijlaars. Daarnaast zijn ook de varianten 'enkellaars' en
'halfhoge laars' nog steeds in de mode. (br.nina)
Voor de wintercollectie van de zwangerschapslijn Noppies, is inspiratie
gezocht in Marroko. Warme aardekleuren en mozaïekprints zijn het
resultaat. Noppies biedt zowel leggings, als rokjes en modieuze
broeken, zoals een flared jeans, aan. Voor de feestdagen ontwierp
Noppies een eigen versie van het beroemde 'korte zwarte jurkje':
flatteert altijd en groeit mee met de buik in dit geval!
Zoals
het een praktische wintercollectie betaamt zijn er ook
(wikkel-)truitjes en een warme poncho ter bescherming tegen de kou.
Voor sportieve zwangere moeders is er ook een comfortabel yoga-setje.
De
basislingerie wordt uitgebereid met voorgevormde voedingbeha's,
strings, slips en hemden die mooi vallen over de zwangere buik. Ook
komt er een 'naadloze' lingeriecollectie die onzichtbaar is onder elk
kledingstuk.
Net als H&M beslist om met hakkenkoning Jimmy Choo in zee te gaan,
noemt het toonaangevende modeblad Vogue hoge hakken 'passé'. Zowel
hakkenliefhebster Anna Wintour als first lady Michelle Obama werden al
herhaaldelijk in schoenen met een zeer lage of geen hak gespot.
Wintour,
die haar hakken nooit uitdeed in geen enkele omstandigheid, werd
tijdens haar vakantie in de mondaine badplaats The Hamptons gespot in
lage sandaaltjes en de onmisbare maxidress.
Martelkamers Volgt
de Vogue-hoofdredactrice daarmee het advies van haar adjunct Andre Leon
Talley die vorige maand in Vogue 'de hoge hakken officieel pass'
verklaarde en stiletto's 'hoge martelkamers' noemde. Hij raadde vrouwen
in het algemeen aan het voorbeeld van Michelle Obama te volgen."
Gek Talley
riep ook ontwerpers op om de platte schoen te promoten. "Stop de gekte
en creëer een nieuw silhouet zonder een naaldhak!" klinkt het. Het
lijkt er echter niet echt op dat designers als Jimmy Choo, Christian
Louboutin en Manolo Blahnik snel snel gaan luisteren. Hun
herstcollecties barst van de superhoge naaldhakken.
Zelfs in deze moeilijke economische tijden durven mensen zich nog te
verwennen. En dat is goed: wie toch (een beetje) tijd of geld voor zich
uittrekt, heeft minder stress, is gelukkiger en kan tegen een stootje.
Alleen de aard van de verwennerijen is veranderd: geen wellnessweekends
meer maar kleinere, goedkopere toetjes. Deze 7 doen het ontzettend goed:
1) Zoete zonde Een
snoepje, een chocoladereep of een wafel met aardbeien en slagroom: dat
kan er meestal nog wel af. Vorig jaar zagen snoepfabricanten hun
verkoop met 2 procent stijgen, chocoladeproducenten hadden een
meerverkoop van 25 procent in de afgelopen twee jaar. Cupcakes:
hetzelfde verhaal.
"Mensen zoeken een snelle troost en dan komen
ze bij iets zoet uit. Ze kiezen zelfs vaak voor retrosnoepjes:
zoetigheden die hen doen denken aan hun kindertijd."
2) Waar voor je geld Het
restaurantbezoek is fel teruggevallen, en mensen koken weer vaker zelf.
Als ze uit gaan eten, bestellen ze vaker een dagmenu en skippen
desserts en aperitieven.
3) Thuis genieten De
crisis knaagt niet aan de menselijke nood zich te amuseren en mensen om
zich te hebben. Alleen de manier waarop is anders: (nog) meer feestjes
of filmavondjes thuis. Dat voelen restaurants en cafés nog meer: de
alcoholconsumptie buitenshuis is ferm gedaald. In plaats daarvan
drinken mensen wijn of pintjes op hun terras.
4) Cosmetische ingrepen Zowel
de (kostelijke) chirurgische als de goedkopere niet-chirurgische
schoonheidsingrepen voelen de crisis, maar sommigen overwegen net
plastische chirurgie door de crisis. "Ze redeneren: we gaan langer
moeten werken, dus kan ik er maar beter jong en dynamisch en vooral
niet oud en versleten uitzien." Botox-injecties en rimpelvullers zijn
daarbij populairder dan facelifts.
5) Lipstick Het
is ondertussen algemeen gekend: lipstick is recessie-proof. En andere
make-up, zoals mascara, profiteert mee. Een kleine kost om je een
beetje extra zelfvertrouwen te geven als je voor de spiegel staat.
"Vrouwen zijn emotioneel verbonden met hun uiterlijk en dus hun
make-up. De mascara en de lipstick vallen in de categorie 'niet over te
onderhandelen'. Ze besparen liever op andere dingen." De goedkopere
merken profiteren sterker dan de Chanel-lipsticken en consoorten.
6) Schoonheidsbehandeling bij studenten Schoonheidsspecialistes
in opleiding zoeken altijd 'slachtoffers' om hun kunnen op te tonen aan
hun leerkrachten. Vrouwen blijken massaal de weg naar de studenten te
hebben gevonden om een nagel-, huid- of haarverzorging te ondergaan aan
minder dan de helft van de normale prijs.
Het enige dat je er
moet bijnemen is de extra tijd (de studenten zijn nog in opleiding en
hebben het ritme nog niet echt in de vingers) en de eventuele foutjes.
Maar wie tevreden is, heeft misschien wel haar nieuwe (goedkopere)
schoonheidsspecialiste gevonden.
7) Ontspanning Yoga
doet het heel goed tijdens de crisis, hoewel de (meestal niet goedkope)
lessen in het begin van de recessie wel een serieuze dip te slikken
kregen. "Maar de mensen kwamen terug omdat ze de ontspanning echt nodig
hadden", zeggen yoga-lesgeefsters. Ook de wellnessweekends worden nog
genomen, maar ze worden korter en er wordt gewacht op last-minute
aanbiedingen.
Wie deze zomer afzakt naar Amerika zal waarschijnlijk in de grootste luxe ontvangen worden door het hotelpersoneel. Die dragen namelijk enkel designkledij van Hugo Boss, Prada, Nautica, Alexander McQueen en Yohji Yamamoto.
De hotels rijzen als paddenstoelen uit de grond. Om zich toch te onderscheiden van de rest kiezen de directies er nu voor hun personeel extra in de kijker te zetten met behulp van designkledij. Zo lopen de bedienden in het trendy W Hotel rond in pakjes van Michael Kors, de favoriete designer van Michelle Obama, en L.A.M.B., het label van zangeres Gwen Stefani.
De Gansevoort Hotel Group gaat zelfs nog een stapje verder. Zij waren de eersten om hun personeel in Hugo Boss, Alexander McQueen en Nautica te laten rondlopen, en nu hebben ze een contract getekend met het modehuis Prada. Het hotel krijgt alle kledij zelfs gratis, omdat het volgens Prada om een vorm van reclame gaat.
Lily Allen is heeft het ontzettend druk, maar niet met optreden. De
zangeres poseerde nog maar net als model voor Chanel en lanceerde
gisteren een nieuwe juwelencollectie, nu plant ze nog een
kledingcollectie die zowel mannen als vrouwen passen.
Modewereld Zangeres
Lily Allen zette haar eerste stappen in de modewereld met een fotoshoot
voor Chanel en dat bevalt haar duidelijk prima. Nu maakt ze plannen om
samen met vriend Kim Jones, creative director bij modemerk Davidoff,
een reeks uniseks creaties te tekenen.
Juwelen Gisteren
lanceerde de zangeres ook een juwelenlijn. Het is een ludieke collectie
geworden met muntjes, dieren en fruit als hangertjes voor kettingen.
Deze ontwerpen komen in september op de markt en zullen tussen 34 en
116 euro kosten. "Ik heb er echt van genoten, ik had veel inbreng in de
collectie. Mijn naam komt op de doos te staan, dus ik wilde er zeker
van zijn dat het resultaat goed was. Toen ze mijn contacteerden voor
deze collectie was ik echt dolenthousiast. Ik was toen in New York,
maar ik ben meteen naar een boekhandel gegaan en heb wel 40 boeken over
het ontwerpen van juwelen gekocht."(br.hln)
Mannen worden zich steeds meer bewust van hun lichaam. Eerder kwam er al een korset op de markt om hun bierbuik in bedwang te kunnen houden, en nu moet de liftende boxershort het perfecte figuur compleet maken.
De slip wordt geproduceerd door Equmen, bedenker van het mannenkorset, en maakt gebruik van een speciale druktechnologie zodat hij de mannenbillen een betere vorm geeft. Bovendien controleert het kledingstuk ook de lichaamswarmte, houdt het de schaamstreek droog en creëert het een perfecte omgeving voor een ideale spermabewaring.
"Het wordt voor mannen steeds belangrijker om slank te zijn, zeker met de komst van de legging voor mannen. Het korset scoorde goed, dus we verwachten van deze slip hetzelfde", vertelt David Walker Smith van Equmen.
Veel
glitter en glamour op de openingsshow van de juwelenbeurs in Beirut.
Enkele opvallende trends bij juwelen in 2010: hoe opvallender, hoe
beter en véél diamanten.
De
modellen op de catwalk droegen fleurige zomerjurken en grote, maar
tijdloze juwelen. De stijlen varieerden van gesofisticeerd tot modern.
Qua materialen viel het gebruik van goud, stenen en opvallende
diamanten op. Het is duidelijk dat de juweelindustrie de gevolgen van
de crisis nauwelijks voelt, want het bezoekersaantal van de beurs steeg
zelfs ten opzichte van vorig jaar
Duizenden Britse vrouwen vochten een paar dagen terug voor een exemplaar van de
wonderonderbroek die cellulitis doet verdwijnen in het grootwarenhuis
John Lewis. De slip is zo populair omdat het wetenschappelijk bewezen
is dat hij je slanker maakt.
Uitverkocht De
wonderonderbroek van het merk Scala bij de keten John Lewis kost
ongeveer 30 euro en was gisteren in een mum van tijd uitverkocht. In
mei lag de eerste lading in de winkels, maar omdat duizenden vrouwen
met lege handen achterbleven, besloot de keten 40.000 nieuwe exemplaren
te bestellen die gisteren in de rekken lagen. Maar deze waren ook weer
na enkele uren leeg en niet veel later verschenen ze op eBay aan meer
dan 70 euro per stuk. Groot-Brittannië is dus echt in de ban van dit
kledingstuk.
De onderbroek die de stormloop veroorzaakte.
Vet smelt weg In de stof van
het ondergoed zitten kristallen die warm worden bij contact met de
huid. De warmte zou de circulatie in klassieke probleemgebieden als de
dijen, kont en buik verbeteren. Zo helpt het kledingstuk de vetcellen
weg te smelten tot een vloeistof die dan wordt afgevoerd door de lever.
Uit onderzoek bij 50 vrouwen bleek dat het kledingstuk echt helpt om
centimeters kwijt te raken, de effecten zijn na 12 maanden nog merkbaar
als je tijdens het dragen op je voeding let en regelmatig sport. Ook
bleek dat 82 procent van de vrouwen duidelijk minder cellulitis had.
De
zomer is er en we kunnen onze zomer spulletje boven halen. Om ons in de
zomerse sferen te brengen enkele ontwerpen van Etro. De jurken met een
schouder of beide schouders ontbloot.
Onze schouders zijn één van de slankste delen van ons lichaam, en mogen dus best eens extra in de kijker worden gezet.
De
lange jurken kunnen zowel s'avonds als overdag gedragen worden. Ze zijn
speels en super elegant . Heel mooi met een paar leuke sandalen.