Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



31-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Victoria's Secret-model onrustwekkend mager

Victoria's Secret-model onrustwekkend mager



Lingeriemerk Victoria's Secret ligt opnieuw onder vuur door de keuze van haar modellen. Candice Swanepoel, één van de meest succesvolle Angels van het moment, verloor op twee maanden zoveel kilo's waardoor ze nog slechts een schim is van zichzelf.


Het ziet ernaar uit dat de rage van de volslanke modellen dan toch geen lang leven is beschoren. Het 22-jarige topmodel Candice Swanepoel zag er tijdens een fotoshoot in Los Angeles naast Adriana Lima en Alessandra Ambrosio graatmager uit. Het trio was in de City Of Angels om de nieuwe badmode van Victoria's Secret te showen.






Swanepoel kaapte in januari nog de hoofdrol weg voor de Valentijnscampagne van het merk. De blondine is met haar dunne benen, opvallende kaaklijn en ingevallen buik alarmerend mager.

Wél rondingen
Swanepoel ziet dat nochtans helemaal anders: "Ik heb veel geluk gehad dat ik voor een merk mag werken dat gezonde vrouwen in de schijnwerpers zet. Bh's en broekjes moeten gevuld worden en dat doe je best met rondingen, die ik wel degelijk heb." Volgens modellenbureau IMG, waar Swanepoel staat ingeschreven, draagt ze maatje 38. Toch ziet ze er in werkelijkheid een stuk dunner uit.






Victoria's Secret stond vroeger bekend om haar modellen met rondingen, maar dat ligt ondertussen in een ver verleden. Het lingeriemerk zette niet zo lang geleden verschillende modellen met een 'gezond' uiterlijk op straat en verving hen door superslanke modellen zoals Ambrosio en Swanepoel.




� Reageer (0)
29-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welke lingerie past bij je karakter?

Welke lingerie past bij je karakter?


http://img402.imageshack.us/img402/5746/lingerieo.jpg


Rode lingerie brengt geluk en passie, terwijl witte setjes onschuld en vroomheid uitstralen. De kleur van je lingerie verraadt meer dan je beseft. Benieuwd welke kleur het best bij je past?


Rode tinten
Vurig en gepassioneerd? Tooi je in rode lingerie. De kleur is niet voor doetjes, deze vrouwen zijn rechtuit en geven graag aan wat ze willen.

Draagt een vrouw bij het begin van het nieuwe jaar rode lingerie, heeft ze niet alleen tijdens Oud- naar Nieuwjaar geluk, maar het ganse jaar. Die volkwsijsheid wordt nog in veel landen toegepast. Ook straalt rood passie, opwinding en levenskracht uit. Niet voor niets wordt rood gedragen om iemand te overtuigen.  Alleen al door er naar te staren, versnelt de ademhaling en stijgt de bloeddruk.

Zwart
Ben je het charmante type, dan is een zwart setje ideaal. Zwarte lingerie geeft een zwoele en tegelijk krachtige indruk. De lievelingskleur onder de jongere generatie doet het ook bijzonder goed bij de oudere dame. Zwart staat voor iemand die onafhankelijk is, een subtiele charme heeft en erg passioneel is.

Wit
Wit straalt onschuld uit, maar hoeft daarom niet verborgen te blijven. Een vrouw die deze kleur draagt, staat open voor suggestie. Ze is een ijverige leerlinge die op zoek is naar een simpeler leven, vol puurheid.

Roze
Het romantische type draagt roze slipjes en dito beha. Deze zachte persoonlijkheid zoekt  genegenheid en wil zich veilig voelen. Ze heeft nood aan veel affectie, is vrouwelijk sensueel maar zal nooit het initiatief nemen.

Vleeskleurig
Draag je meer huidskleurige setjes, ben je een open type. Je staat met beide voeten op de grond, bent tevreden met jezelf en hebt eigenlijk niets te verbergen. Vleeskleurige beha's onthullen een natuurlijke, makkelijke, open en nuchtere persoonlijkheid.



� Reageer (0)
28-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reese Witherspoon lanceert parfumtrio

Reese Witherspoon lanceert parfumtrio


http://img41.imageshack.us/img41/5849/reesewitherspoonu.jpg


Actrice Reese Witherspoon lanceert samen met beautygigant Avon 3 nieuwe geuren. In 2009 bracht Witherspoon haar debuut op de parfummarkt met het succesvolle geurtje 'In Bloom'.

Reese Witherspoon is al enkele jaren een trots uithangbord van Avon. Nu lanceert de actrice voor de lente meteen 3 geurtjes op een rij: 'Love', 'Live' en 'Laugh'. Witherspoon is niet aan haar beginstuk toe, in 2009 lanceerde ze samen met Avon het succesvolle 'In Bloom'-parfum.

Avon staat bekend omwille van zijn samenwerkingen met bekendheden. Eerder namen ze ook al Black Eyed Peas-zangeres Fergie onder de arm. Die creëerde het geurtje 'Outspoken', tot nu toe nog steeds het best verkochte parfum van de beautygigant.  (br.she)



� Reageer (0)
26-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Dik' model siert voor eerste keer cover Vogue


'Dik' model siert voor eerste keer cover Vogue


http://img845.imageshack.us/img845/4754/crystalrenn.jpg


Volslanke modellen zijn al langer een rage, maar dat wil niet zeggen dat het grootste modeblad ter wereld daar ook zomaar in meedoet. Tot nu, want niemand minder dan het volslanke topmodel Crystal Renn siert de cover van de Mexicaanse editie.

Crystal Renn maakte furore als volslank model op de catwalk van onder meer Jean-Paul Gaultier, en nu lijkt ook het grootste modemagazine ter wereld haar in de armen te sluiten. Renn mocht namelijk op de cover staan van de Mexicaanse Vogue.

Het is bang afwachten wat Renn met de verkoopcijfers zal doen, want volgens critici verkopen modebladen pas echt goed wanneer er een graatmager model op de cover staat. (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet voor doetjes: de make-up uit 'Sucker Punch'

Niet voor doetjes: de make-up uit 'Sucker Punch'

Klik op de foto om het filmpje te bekijken





Nog voordat 'Sucker Punch' in wereldpremière ging, wemelde het op YouTube van de make-upvideo's geïnspireerd door de nieuwste fantasyfilm van Zack Snyder.

De jongedames uit de video's zijn helemaal weg van de make-up uit de film, en dat willen ze dan ook met de hele virtuele gemeenschap delen.

'Sucker Punch'-fanaten zetten verschillende tutorials online waarin ze stap voor stap uitleggen hoe ook jij er in een handomdraai als je favoriete personage uit kan zien.

Is de onschuldige look van Babydoll (met smokey eyes, roze wangen en schattige paardenstaartjes) misschien iets voor jou? Dit heb je nodig: donkere oogschaduw, een lippenstift in een zachte tint en 3 dikke lagen mascara voor een verleidelijke waaier van wimpers. Hier geldt de regel: hoe meer, hoe beter.




� Reageer (0)
24-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwanger en toch hip

Zwanger en toch hip



Zwangerschapsmode saai en weinig interessant? Niet als je de nieuwste collectie van het hippe zwangerschapsmerk Fragile bekijkt. Mooie tunieken, een resem broeken met pofpijpen en retro-jurkjes uit de jaren '50 en '80 vormen de rode draad.






Veel zwangere vrouwen maken de fout gewone, grote maten kleding te kopen.  Dat is jammer, want ontwerpers van zwangerschapskleding zorgen voor de juiste aanpassingen zodat meegroeiende buiken en borsten er altijd in passen.  De tijd dat de bolle buikencollecties weinig prikkelend werden bevonden, is voorgoed voorbij.






De grootste verandering is dat de kleding nauwsluitend en slanker is. Vrouwen laten met plezier hun groeiende buikje zien in plaats van het te verstoppen. Jurken knuffelen de heupen en accentueren de billen.








De zomercollectie van het populaire bolle buikenmerk 'Fragile' oogt bijna als een tijdlijn. Ontwerpster Nathalie Vleeschouwer raakte geprikkeld door de romantische en schattige jaren '50 maar evengoed door de glitter en glamour van de jaren '80. Het resultaat mag,net als het buikje, gezien worden:  van passioneel rood tot koel blauw, oversized,  bolletjes- of bloemenprints, stoere harembroeken, wijde vleermuismouwen, wisseljurken of elegante tuniekkleedjes.  (br.nina)  Meer info: www.fragile.com 





� Reageer (0)
23-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Platte schoenen zijn als een slechte relatie

"Platte schoenen zijn als een slechte relatie"



In tegenstelling tot Jimmy Choo is de populaire schoenenontwerper Christian Louboutin niet van plan toe te geven aan de platte schoenenmode. "Ik haat het hele concept van comfort, het doet me denken aan een slechte relatie".


Het handelsmerk van de ontwerper: torenhoge hakken. Dat deze niet in alle omstandigheden voor het nodige comfort zorgen, zal de ontwerper een worst wezen. Aan de New York Times geeft hij zonder blozen toe dat hij zijn vrouwenschoenen, gekenmerkt door rode lakzolen, eigenlijk voor de mannen ontwerpt. "Mijn hoofdtaak is niet om vrouwen te behagen, maar wel de mannen. Mannen zijn net als stieren, ze kunnen niet weerstaan aan rode zolen".

Nog volgens de man kijken vrouwen zelfs niet naar hun voeten bij het passen van een nieuw paar. "Een vrouw staat op, kijkt in de spiegel, keurt haar borsten, achter- en zijkant. Als ze zichzelf leuk vindt, is ze van mening dat deze schoen bij haar hoort".



"Aan de rode lakzool kunnen weinig mannen weerstaan", dixit Louboutin
"Aan de rode lakzool kunnen weinig mannen weerstaan", dixit Louboutin



Hoewel Louboutin wel degelijk platte schoenen en sandalen verkoopt, dienen ze louter als decoratie, ontworpen met veel stijl. De comfortregel houdt de ontwerper nooit in het achterhoofd. "Comfort is één van de ergste woorden. Ik stel me dan een vrouw voor die zich slecht voelt, er gezwollen uitziet met een fles alcohol in de hand. En toch houdt ze van het leven, al was het maar omdat ze comfortabele klompen draagt. Je verlaat een heleboel ideeën wanneer je in de comfortzone zit, alsof je in een relatie zit waar je geen liefde meer voelt".



� Reageer (0)
22-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grote maten domineren modewereld door stijging obesitas


Grote maten domineren modewereld door stijging obesitas


Model bij Mark Fast. © epa


De markt voor vrouwenkledij in grote maten boomt doordat steeds meer mensen met obesitas kampen. Tegenwoordig is een op de vier verkochte kledingstukken in Groot-Brittannië maat 46 of groter.


Analysebureau Verdict zegt dat vooral grote maten voor jongedames en tieners de snelst groeiende markt in winkelketens is, het voorspelt een stijging in deze niche van 6 procent. Succesvolle dikke zangeressen als de Britse Adele en de Amerikaanse Beth Dito zijn iconen voor een nieuwe generatie van zwaarlijvige tieners en jonge vrouwen.

Modewereld
Zowel designers als modeketens proberen in te spelen op de steeds dikker wordende vrouwenlichamen met collecties voor grote maten. Zo veroorzaakte de Brit Mark Fast vorig jaar een reactiegolf toen hij modellen met maat 40 en 42 gebruikte op de catwalk tijdens de Fashion Week in Londen.  De Britse populaire keten Topshop lanceerde een modewebshop voor tienermeisjes en jonge vrouwen tot maat 56 genaamd Style369.com, hier vind je trendy alternatieven voor vormeloze kledij waar mollige dames vroeger enkel keuze uit hadden.



De Amerikaanse plus-size zangeres Beth Dito is een mode-icoon.
De Amerikaanse plus-size zangeres Beth Dito is een mode-icoon. © ap


Analist Carly Syme: "Winkelketens breiden nichecollecties als grote maten en zwangerschapskledij uit. Maar dit eerste biedt het meeste mogelijkheden. Er is een groeiende nood aan meer modebewuste kledij voor grote maten bij jonge shoppers."(br.hln)




� Reageer (0)
21-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steeds meer vrouwen worden grijs op 25 jaar


Steeds meer vrouwen worden grijs op 25 jaar



32 procent van de Britse vrouwen jonger dan dertig wordt al grijs, twee derde van hen geeft stress de schuld. 20 jaar geleden kampte nog maar 18 procent van de jongedames met dit beautyprobleem.

John Frieda, het verzorgingsmerk dat het onderzoek uitvoerde, bedacht zelfs een nieuwe naam voor deze dames. Ze worden GHOSTS (Grey Haired Over Stressed Twenty Somethings) genoemd. Creatief directeur Nicola Clarke: "Ik ben niet verrast door dit resultaat, steeds meer jongere klanten vragen om een haarkleuring om hun grijze haren te verstoppen. De meesten wijzen stress als de schuldige aan." De 28-jarige Michela Colling ontdekte haar eerste grijze haar op haar 25ste: "Ik ben zelfstandige, dus ik heb veel stress. Het laatste jaar was ontzettend druk voor mij en het aantal grijze haren nam dan ook ontzettend snel toe. Dus ik zie zeker een verband met stress."
 
Afgedaan?
Haarspecialist Philip Kingsley: "Grijs haar staat synoniem voor verouderen, in onze cultuur dat jeugd hoog in het vaandel draagt, proberen we het verouderingsproces zoveel mogelijk uit te stellen." Hoewel een man met grijze haren als charmant gezien wordt, heeft een vrouw met grijze lokken afgedaan, ze heeft haar meest vruchtbare al achter de rug."

Genen
Kan stress echt grijze haren veroorzaken of is dit een mythe? Een grijze lok is een haar dat geen pigment heeft. Dit is het resultaat van pigmentproducerende cellen die beschadigd raken of afsterven. Dit komt van nature voor bij het verouderen, sommige wetenschappers wijzen je genen als verantwoordelijke aan en niet je levensstijl. Experte Nina Goad: "Grijs worden op jonge leeftijd is genetisch bepaald, omgevingsfactoren hebben hier weinig invloed op. "

Stress
Andere experts beweren dat het bewijs groeit dat vroegtijdig grijs worden het resultaat van stress iskan zijn. In zijn boek 'The Hair Bible' praat Philip Kingsley over de manier waarop stress het lichaam kan treffen. "We weten dat stress vitamine B verbruikt, zwarte ratten die een tekort aan deze stof hebben, worden wit, zo blijkt uit een experiment. Andere studies toonden aan dat bepaalde vormen van dit vitamine in grote dosissen het begin van de vergrijzing kan omkeren." Hij is niet de enige die denkt dat er een verband bestaat. Japans onderzoek toont aan dat haarfollikels vatbaar zijn voor de dezelfde soort stress dat DNA beschadigt. Deze wordt veroorzaakt door sigarettenrook, UV-licht en vervuiling, er is ook een verband tussen emotionele stress."

Haarspecialisten hopen binnen tien jaar een voedingssupplement of een shampoo te creëren dat het missende enzym bevat of iets dat hetzelfde effect heeft op grijze lokken, zo kunnen ze vergrijzing voorkomen of zelfs omkeren.





� Reageer (0)
19-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het mag opnieuw minder strak voor mannen

Het mag opnieuw minder strak voor mannen


http://img863.imageshack.us/img863/1496/calvinklein.jpg


Na jaren van strakke, skinny en zelfs corrigerende kledij, tekenden designers van mannenkledij bij Calvin Klein en Louis Vuitton lossere looks. Mannen mogen dus ontspannen en hoeven hun bierbuikje niet langer in te trekken.


Mannen kunnen hun imperfecties binnenkort weer verhullen in baggy broeken, losse shirts en volumineuze jassen. Deze trend komt er nu wel net nadat heren gewoon raakten aan slankere silhouetten. De komst van de skinnyjeans enkele seizoenen geleden en de strakke shirts maakte heel wat mannen onzeker, wat leidde tot de verkoop van figuurcorrigerend ondergoed om buikjes en love handles te verbergen.



Losse broek bij asos.com.
Losse broek bij asos.com.


Verantwoordelijke voor mannenmode Nickelson Wooster van Bergdorf Goodman: "Het duurde heel lang voor we mannen in strakke broeken kregen, ik denk niet dat de consumenten nu al klaar zijn om het nu al op te geven."

Groot en in vorm
Dries Van Noten herintroduceerde de brede broeken, Tom Ford maakte agressieve creaties met een brede schouder, brede kraag en een langere jas. maar volgens Wooster zal het nog even duren voor mannen dit ook daadwerkelijk zullen beginnen te dragen. Toch zeggen stijlexperts dat losse broeken niet zo vergevingsgezind zijn als mannen denken. "Je moet groot en in vorm zijn", aldus ontwerper Zucchelli bij Calvin Klein. Ze zijn niet voor iedereen bestemd."  Mannen die nog niet klaar zijn om hun strakke stukken op te geven, moeten zich geen zorgen maken. Prada en Versace blijven vasthouden aan strakkere creaties.(br.hln)




� Reageer (0)
18-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ronaldo's lief in stomende campagne

Ronaldo's lief in stomende campagne

Klik op de foto om de clip te bekijken






Irina Shayk is nu toch al enige tijd met voetbalgod Cristiano Ronaldo, dus zal Cristiano wel een en ander door de vingers zien. Zo bijvoorbeeld de jongste campagne die het 24-jarige Russische topmodel voor het de schoenencollectie van het merk Xti deed. Daarvoor vleit ze zich zeer krols tegen het geoliede lijf van Arthur Sales. "Gij staat toch ook met elf mannen onder de douche, schatje".



� Reageer (0)
17-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bizarre schoenen overheersen de lente


Bizarre schoenen overheersen de lente




Schoenen die lijken op paardenhoeven, dure creaties van Prada dat lijkt op orthopedische schoenen en pluizige pompons, dit zijn de schoenentrends voor deze zomer.


Het vreemdste paar schoenen dat momenteel te koop is, zijn paardenhoeven die ontworpen werden naar aanleiding van de paardenrace in Cheltenham, die dit jaar zijn honderdste verjaardag viert. Het schoeisel bestaat uit carbonvezels en tot 5.000 individuele paardenharen, waardoor het lijkt alsof je een stel paardenpoten hebt.

Het schoeisel is te koop via opbod dat op bijna 1500 euro per paar begint. Volgens producent Betfair zijn ze het perfecte accessoire voor racefans die willen opvallen. Het 25-jarige model Louise Dainton droeg de laarzen op de catwalk: "Ze zitten echt comfortabel, ze geven je bijna zin om op de piste te gaan en mee te lopen. Ik denk niet dat ze voor iedereen zijn, maar ik zou graag met een stel van deze hoeven rondlopen."



Flatforms van Prada.
Flatforms van Prada.



Prada, en nog verschillende andere modemerken, proberen deze lente de 'flatform' te lanceren. Dit zijn klassieke modellen met een platte plateauzool, die niet door alle modejournalisten met evenveel enthousiasme werden onthaald, sommigen noemden ze zelfs Frankenshoes.  Ze kosten een fortuin, 570 euro, maar dat is blijkbaar geen afschrikmiddel voor fashionista's. Ze waren namelijk in februari al uitverkocht in de Pradaboetiek in Manhattan.



Pluizige schoenen van Alexander Wang.
Pluizige schoenen van Alexander Wang



Schoenen met pluizige pompons waren vooral populair bij Playboy Bunnies en bij kinderen in de jaren 90, in combinatie met roze sokjes. Maar om de een of andere bizarre reden kwamen verschillende designers op het idee deze te herlanceren dit seizoen. Alexander Wang, Altuzarra en Jeremy Scott stuurden modellen met pluizige voeten op de catwalk. Dit is echter een moeilijk te dragen trend, want eigenlijk is het een schoen die je enkel binnen kan dragen en waarmee je erg ordinair lijkt. En je trekt er de aandacht mee naar je enkels, wat geen aanrader is voor dames die hier complexen over hebben. (br.nina)



� Reageer (0)
16-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amerikaanse vrouwen hebben gemiddeld 17 paar schoenen in hun kast


Amerikaanse vrouwen  hebben gemiddeld 17 paar schoenen in hun kast



http://img684.imageshack.us/img684/3949/veelschoenen.jpg


De gemiddelde Amerikaanse vrouw heeft 17 paar schoenen in haar kleerkast staan, dat cijfer daalde van 19 vier jaar geleden. Ze draagt er echter slechts drie paar regelmatig van, dat blijkt uit een recente enquête.


Meer dan de helft van de vrouwen heeft meer dan 10 paar schoenen, 13 procent heeft er 30 paar, hier worden sportschoenen niet bij gerekend. Een dame koopt jaarlijks gemiddeld drie nieuwe paren en geeft er telkens 35 euro aan uit. 31 procent spendeert meer dan 71 euro. "Schoenen geven je instant een sexier gevoel en ze doen je kont niet groter lijken, misschien is dat de reden waarom we ondanks de crisis we dit blijven kopen", aldus Lisa Lee Freeman, de hoofdredactrice van het magazine ShopSmart dat het onderzoek liet uitvoeren.


Bijna 19 procent van de dames gaat op schoenenjacht om zichzelf op te beuren. 14 procent verstopt minstens een paar voor haar partner, 28 procent vindt dit een belangrijk onderdeel van haar outfit, ze denkt dagelijks uitvoerig na over de selectie. De helft kijkt naar het schoeisel dat anderen dragen.


39 procent van de vrouwen draagt het liefst platte schoenen voor elke dag, 8 procent draagt regelmatig hakken van meer dan 6 cm. 46 procent kocht al een lelijk paar voor het comfort, maar 60 procent is bereid pijn te lijden voor de mode. 61 procent neemt een tweede paar mee op een avondje uit als voorzorgsmaatregel voor pijnlijke voeten. 35 procent liet een avond verpesten door een oncomfortabel paar schoenen. 24 procent viel al door slechte schoeisel.




� Reageer (0)
15-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Must-have voor de lente: de strakke lederen jurk


Must-have voor de lente: de strakke lederen jurk



Lederen jurk van Gestuz bij Asos.com.
Lederen jurk van Gestuz bij Asos.com.



Deze lente neemt leder het over en zie je dit materiaal niet enkel bij schoenen en handtassen: het wordt ook gebruikt voor leggings, topjes en zelfs jurken. Doe inspiratie op bij celebs als Jennifer Hudson Kate Moss en Nicole Richie.




Nicole Richie.
Nicole Richie.



Door een lederen jurk te dragen trek je de aandacht en zie je er vaak rock-n-roll uit, dat bewijst bijvoorbeeld Nicky Hilton. Actrice Catherine Zeta Jones toont dat je er toch gesofisticeerd mee kunt uitzien en Nicole Kidman zag er elegant uit in een lederen kokerrok. Helaas is dit niet goedkoop, dus voor een jurk uit dit materiaal ben je al gauw een smak geld kwijt. Je hebt natuurlijk imitatiestoffen, maar zoek dan wel naar een goed alternatief voor een chic resultaat. De jurk van Chloe die Jennifer Hudson droeg is 2.255 waard, de prijs van exemplaren van andere designermerken als Ralph Lauren kunnen oplopen tot 4.300 euro. Bij de webshop Asos.com heb je ook wel exemplaren van ongeveer 100 euro.



Jennifer Hudson.
Jennifer Hudson.



De lederen jurken van dit seizoen zijn vrouwelijk en romantisch, in tegenstelling tot de stoere look van vorige zomer. Je kunt deze dus met heel wat stijl dragen, het kan zelfs voor een receptie of chique gelegenheid. Je valt op met zachte kleuren als beige en taupe, de spijkers van vorig jaar zijn vervangen door sierlijke borduursels of uitsnijdingen. Met zwart speel je meer op zeker. Don'ts: te korte, te strakke of te onthullende jurken. Een lederen creatie is op zich al een statement genoeg. Je combineert dit kledingstuk best met vrouwelijke accessoires in een felle kleur als rood, dit contrasteert mooi met het zwart of beige. (br.Nina)




� Reageer (0)
14-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doe jij mee met de tulbandtrend?

Doe jij mee met de tulbandtrend?




De Chinese actrice Fan Bing Bing houdt ervan zich op te kleden. Ze verschijnt steeds op de rode loper met een look recht van de catwalk. De trend die ze vorige week introduceerde is er een voor durfallen: de tulband.


De actrice verscheen deze week op de show van Elie Saab in één van de looks van dit modehuis: ze droeg een glamoureuze tulband bezet met kristallen. Hoewel dit wel een erg opvallende accessoire is, zullen tulbanden helemaal cool worden deze zomer. Ze zijn een leuk retroalternatief voor zonnehoeden of petjes en Fan staat er in elk geval schitterend mee. We geven enkele tips om dit moeilijke kledingstuk met evenveel verve en zelfzekerheid te dragen.

- Kies een contrasterende kleur van je haartint. Als je erg bleek bent, vermijd dan de look van het verband bij een hoofdwonde en kies voor een fel exemplaar. Donkere kleuren verkleinen je hoofd en leiden de aandacht af.

- Versieringen en parels zijn goed voor een avondje uit, overdag zul je hier echter wat te veel mee opvallen.

- Leer van Fan en combineer met een onopvallende outfit.



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nadal stript voor Armani in sensuele spot


Nadal stript voor Armani in sensuele spot

Klik op de foto om de spot te bekijken






Rafael Nadal toont zijn troeven in de nieuwste spot van Armani-Jeans. De tennisser promoot het merk halfnaakt en met water overgoten. De sensuele campagne moet de lente-en zomercollectie van Emporio Armani op de kaart zetten.

De tennisgod neemt de fakkel over van Cristiano Ronaldo, die al eerder in een slipje voor het modemerk poseerde. Ook David Beckham sierde reeds de billboards in Armani-ondergoed. Toen steeg de verkoop met tien procent. Benieuwd of Rafael Nadal hetzelfde effect zal teweegbrengen. (br.hln)



� Reageer (0)
11-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volgende herfst gaan we allemaal Roodkapje achterna

Volgende herfst gaan we allemaal Roodkapje achterna


De cape bij Yves Saint Laurent.



De cape is terug van weggeweest. We zagen deze op de catwalk voor komende winter bij onder meer Dior en Yves Saint Laurent. De film 'Little Red Ridinghood' (Roodkapje) met actrice Amanda Seyfried stimuleert deze trend.

Fashionista's reageren op de trailer van de film 'Little Red Ridinghood' met veel jaloezie. De actrice Amanda Seyfried staat namelijk beeldig met de rode cape met kap die perfect past bij haar blonde lokken en porseleinen huid. Dit warme kledingstuk is aan een stevige comeback bezig, Posh introduceerde er eentje in haar volgende wintercollectie, met een grote gesp aan de nek. Maar we zagen dit ook bij meer klassieke modehuizen als Dior en Yves Saint Laurent. Deze lente zijn knalkleuren helemaal trendy en daar zit rood zeker bij. Wie de trends voor wil zijn, investeert dus maar best alvast in een felrode cape mét kap. Wees dan wel voorzichtig wanneer je je oma in het bos gaat bezoeken.




� Reageer (0)
09-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss rookt op catwalk


Kate Moss rookt op catwalk (en dat op 'No Smoking Day')




Kate Moss en regeltjes, die combinatie klikt niet zo goed. Dat bewees het Britse model tijdens de Parijse modeweek nogmaals door op de catwalk te roken. Pikant detail: net vandaag viert haar thuisland 'No Smoking Day', een dag om stoppers een duwtje in de rug te geven.


Moss paradeerde voor Louis Vuitton in een strakke hotpants en bondage-achtige rijglaarzen. Toen ze er eentje opstak en opzichtig de rook uitblies, kreeg ze het publiek op de banken.


http://img156.imageshack.us/img156/9281/kattmoss.jpg



Ontwerper Marc Jacobs schakelde naast Moss nog andere topmodellen à la Naomi Campbell, Amber Valetta en Maria Carla in. Het decor straalde de sfeer van een Parijs hotel uit, waarbij hostessen in uniform en kruiers hun beste beentje voorzetten. Al bleef het opletten voor de hoge hakken, die soms dertien centimeter haalden.


"Er is een overdreven en haast irrationeel verlangen naar de dingen die we maken", legt Jacobs aan de persmeute uit. "Daarom dachten we qua sleutelwoorden aan obsessie, fetisjisme en een oud hotel, met alle mogelijke affaires, misdaden en schandalen die daar bij horen. Alle verrassende creaturen die daar passeren, wilden we met deze collectie een gezicht geven."




� Reageer (0)
08-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste beeld: Blake Lively voor Chanel


Eerste beeld: Blake Lively voor Chanel



http://img6.imageshack.us/img6/8116/blakelivelyvoorchanel.jpg



Blake Lively mag na een paar exclusieve Louboutinschoentjes nu ook een Chanelhandtas op haar naam schrijven. De Gossip Girl-actrice fungeert namelijk als nieuwe uithangbord voor de tassenlijn van het modehuis.

Blake Lively is gehuld in een zwarte outfit en ook haar make-up spreekt niet echt voor zich. Het enige wat opvalt, is de scharlaken rode handtas van Chanel. Uiteraard leuk als het over een handtassenreclame gaat, maar van Lively, en fotograaf Karl Lagerfeld, hadden we toch iets meer verwacht.  (br.she)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ziet de overall er binnenkort zo uit?


Ziet de overall er binnenkort zo uit?


http://img9.imageshack.us/img9/3320/overallh.jpg



Balmain staat voor een tweesprong in zijn geschiedenis. Niet alleen namen ze onlangs afscheid van hun vroegere styliste Emmanuelle Alt, ook hun creatief directeur Christophe Decamin zou het noorden kwijt zijn en in een psychiatrische instelling zitten. Maar het modehuis zelf? Dat schitterde gisteren tijdens de Parijse modeweek.

Bontjassen, tuinbroeken, jumpsuits, prachtige goudgele, zilveren en witte details, ... je zou Balmain niet meteen in het vakje van "problematische groepen" plaatsen. Melanie Ward, de nieuwe styliste van het merk, deed haar naam dan ook alle eer aan en kwam op de proppen met een verbluffende lijn. "De kledij is dit seizoen gebaseerd op de aloude werkkledij. De overalls van straatwerkers, de kniebroeken van tuinmannen, maar dan een pak glamoureuzer gemaakt." (br.she)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!