Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



06-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Milaan fashionweek trends komende winter


 Milaan fashionweek trends komende winter


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/eighties.jpg
Jaren ’80 @ Giorgio Armani en Aquilano Rimondi


Hoe reageren modeontwerpers op de crisis, dat was de grote vraag die iedereen bezig hield bij aanvang van het nieuwe showseizoen. Inmiddels is na het zien van de shows in Milaan duidelijk dat komende winter (2009/2010) in het teken staat van drie overheersende trends: de jaren ‘80, de luxe-kalmte en de sexy punk look.

De eighties flashback werd in New York ingezet door Marc Jacobs, en krijgt in Milaan aanhang door onder andere Armani en Alexander Dell Acqua. Jasjes met brede schouders en jurken met riante pofmouwen zijn komend seizoen hoogst waarschijnlijk niet aan te slepen!

Ook leatherlooks waren razendpopulair op de catwalk in Milaan. Want, zo vertelde Roberto Cavalli aan IHT: ”je moet in de aanval om te kunnen winnen.” En dus wapent Cavalli zich tegen de crisis met sterke, sexy vrouwen gehuld in leren lieslaarzen, net als Gucci, onder het mom van ’sex sells’.

Gelukkig was er ook rust op de catwalk. Een luxe-kalmte die zich uitte in rijke it-jurken en jassen gemaakt van kostbare materialen en zichtbaar vakmanschap. Zowel Fendi, Versace, Salvatore Ferragamo en Bottega Veneta voegden zich in deze trend.

Ook Prada en Jil Sander reageerden op de turbulente tijden door het rustig aan te doen en met minimale middelen een maximaal effect te creëren. Miuccia Prada vertok er voor naar het platteland en Jil Sander bouwde aan een nieuwe toekomst met een zeer architectonische collectie. Beiden showden jassen en jurken in stevige materialen vol van eenvoud.

Aanwezig in alle bovenstaand genoemde collecties: de it-coat die bescherming biedt tegen ’zwaar weer’. Kopen dus: die aaibare, lange (wollen) jas tot over of op de knie, het liefst in zwart of cameltint.

En dan kleur, of het gebrek er aan. Grijs en zwart blijven. Zwart/wit combinaties waren poplulair bij Gucci, Dolce & Gabbana en Moschino en aardetinten en nudes bij Prada en Jil Sander. Al met al presenteerde Milaan een vrij sober kleurbeeld, met enkele hyper felle uitspattingen als fuschia, Ferrari rood, helblauw en geel bij Pollini, Versace en Blumarine.

Milaan fashionweek trends winter 2009/2010 in beeld:



http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2009/03/richnessmarniburberry.jpg
Rijk gemixt @ Fendi en Marni

itcoat.jpg
De aaibare, luxe camelcoat @ Max Mara en Jil Sander


glamourdresses.jpg

Glamourjurken bij Versace en Bottega Venetta


trendbikerchiq.jpg
Biker chique en leather looks bij Versace en Roberto Cavalli


breightbricht1.jpg
Felle tinten bij Versace en Blumarine


spots.jpg
Zwart wit bij Moschino en Dolce & Gabbana

(br.styletoday)




� Reageer (0)
05-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Model huilt op catwalk van Jil Sander

Model huilt op catwalk van Jil Sander




Het model Auguste Abeliunaite ging al huilend de catwalk op tijdens de show van het modemerk Jil Sander. Waarom het model enkele tranen liet is nog niet duidelijk.



Tranen

Jil Sander stuurde het Litouwse model twee keer de catwalk op om zijn nieuwste wintercollectie in Milaan te showen. Beide keren merkte het publiek tranen op die langs het gezicht van het model liepen. Dit modeseizoen vielen en struikelden al talloze modellen door de torenhoge hakken van de creaties. Achter de scènes van de verschillende Fashion Weeks zijn klagende modellen ook geen uitzondering. Maar het is een primeur dat een model huilt tijdens de show, meldt nu.nl.

Raadsel
Volgens een woordvoerder van het modemerk huilde Auguste helemaal niet. Toen hij een foto als bewijs kreeg, zei hij dat hij van niets wist en er ook niets over gehoord had. De reden van de huilbui is nog steeds een raadsel. (br.hln)




� Reageer (0)
04-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Schollsandalen blijven hip


Schollsandalen blijven hip























Scholl, de orthopedische sandaal, bestaat vijftig jaar. Maar dat valt niet te merken. Het oubollige imago van toen maakt plaats voor een modieuze look die hipper is dan ooit.

Italiaan
Wie in wil zijn, loopt al enkele jaren rond met een stel Birckenstocks of Scholl. Niet alleen zijn ze gezond en trainen ze de benen, ze ogen steeds moderner en gestroomlijnder. Scholl ging een samenwerking aan met de Italiaanse ontwerper Diego Dolcini en dat was te merken. De hak werd hoger en de vorm mooier.

Sex and the City
Wie al vijftig jaar op de modemarkt meespeelt, mag zichzelf een 'klassieker' noemen. Vooral toen actrice Sarah Jessica Parker in 2005 met een exemplaar liep te pronken in de succesvolle tv reeks Sex and the City, steeg de vraag gevoelig.

Succes
Het oubollige imago verdween en de omzetcijfers gingen omhoog. Het aantal verkooppunten verdubbelde in enkele jaren tijd. Dit jaar alleen al worden tachtig nieuwe verkooppunten geopend. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De liefde van Ralph Lauren


De liefde van Ralph Lauren


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/04/427593/de-love-van-ralph-lauren_7_235x280.jpg


Ralph Lauren heeft een nieuw luxeparfum op de markt gebracht: Love, Ralph Lauren. Love is het meest kostbare en exclusieve parfum dat Mr. Lauren ooit creëerde. Het accent van het parfum ligt op hét symbool van de liefde: de roos.

Het gaat over een bloemengeur, meerbepaald over de zeldzame en zeer dure Bulgaarse Roos. De bloemen worden al sinds de 16e eeuw gekweekt in de Vallei der Rozen in Bulgarije en bloeien slechts een keer per jaar tegen het einde van de maand mei. Om ervoor te zorgen dat de olie van de hoogste kwaliteit is, worden enkel de mooiste knoppen geplukt. Love wordt delicaat geaccentueerd door de Chinese Magnolia, vervolmaakt door gouden Amber en sandelhout, en verrijkt met boter van de Iriswortel.
Hartje

Als vorm voor de flacon koos Mr. Lauren voor een hart, het universele symbool van de liefde. Ze wordt met de hand gemaakt, beschilderd en heeft een perfecte amethist op de dop. De luxe-editie bestaat een dop in 24-karaats goud. De luxe-editie Love 15ml Amethyst kost 3059 euro.
"De ultieme expressie van het leven"

Ralph Lauren droomde al lang van een kwaliteitsvol luxeparfum. "Dit parfum ligt me na aan het hart. Love is de ultieme expressie van het leven. Niets kan ermee vergeleken worden. De geur werd gecreëerd met de grootste aandacht voor details en kwaliteit. Het is een juweeltje," besluit Ralph Lauren.  (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintercollectie Versace


Wintercollectie Versace


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/7/13/7/album_large_835342.jpg



Luchtige cocktail- en avondjurken, met hier en daar een trenchcoat: dat was de wintercollectie van Versace tijdens de modeweek in Milaan. Sobere kleuren voerden de boventoon: zwart, grijs en verschillende tinten blauw.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/12/16/8/album_large_835328.jpg



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/13/0/9/album_large_835329.jpg


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/9/13/5/album_large_835325.jpg

(br.nina)




� Reageer (0)
03-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New Look Beurs


New Look Beurs voor het betere knip- en snijwerk




Chirurgie, injecties, correcties, transplantaties en make-overs zijn geen taboe meer. Wie vragen heeft over alle knip, snij- en plakwerk binnen de cosmetische industrie, rept zich op 7 en 8 maart maar beter naar de My New Look Beurs. Daar wordt een pak informatie geboden over de nieuwste trends en realisaties voor wie er mooier en stralender wil bijlopen.

Borstvergrotingen
Vrouwen aarzelen minder lang om aan hun lichaam te laten sleutelen. Het is een feit dat de borstvergroting heel populair blijft en de trend gaat naar steeds grotere cupmaten. Bovendien doen steeds meer vrouwen beroep op de vagina- en labiaplastie. Ook de vraag naar wat de smile make-over genoemd wordt, neemt voortdurend toe. Het gaat hier om een odontologische methode die bedoeld is om een heel nieuw gebit te creëren, vooral door middel van laserbehandelingen met het oog op een stralend nieuwe glimlach.

Laser
Wie het over lichaamscorrectie heeft, bedoelt niet perse een chirurgische behandeling. Daarom zijn de lasermethodes sterk in opmars : ze laten weinig of geen sporen meer achter, zijn minder radicaal, vragen weinig of geen herstelperiode en kunnen onder plaatselijke verdoving worden toegepast. Allemaal argumenten die bijzonder aantrekkelijk zijn. Het zijn trouwens vooral deze "minder invasieve" technieken die op My New Look voorgesteld zullen worden. Met de nodige demonstraties om de werking duidelijk aan te tonen.

Mannen
Steeds meer mannen zetten de stap. Nog niet zo lang geleden was de verhouding mannen/vrouwen die beroep deed op dit soort behandelingen 10/90. Vandaag ligt dit verschil op 30/70. Ook de heren geven zich vandaag de dag graag over aan allerlei anti-aging behandelingen. Zowel de injectables (botox, fillers) als de meer radicale ingrepen zoals de pectorale(borst) implantaten, winnen aan populariteit. Maar hét grootste succesverhaal blijft de haartransplantatie. Ook op dit gebied evolueren de technieken. Vandaag wordt een revolutionair alternatief geboden door de transplantatie van haarstamcellen.

Succes
In het steeds groter wordende aanbod is het nog moeilijk om door het bos de bomen te zien. Het is onder andere om dit gebrek aan informatie te overbruggen en om een bredere kijk te geven, dat My New Look in 2008 het levenslicht gezien heeft. Een initiatief dat succes kent want verleden jaar kwamen er meer dan 4.000 bezoekers naar Kortrijk op zoek naar concrete antwoorden op hun vragen.

Info
Zaterdag 7 en zondag 8 maart van 10u tot 18u, Kortrijk Xpo  (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sexy, sterke vrouwen bij Cavalli


Sexy, sterke vrouwen bij Cavalli


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/4/2/album_large_834347.jpg



Cavalli zet net als Prada een sterke vrouw neer op de catwalk in Milaan. De ontwerper gebruikt voor de komende wintercollectie veel leer en dijenhoge stiletto's, dit in combinatie met ultrakorte rokjes maakte het tot een sexy geheel. Ook de lange jurken van Cavalli waren door hun transparante stof superuitdagend.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/5/3/album_large_834348.jpg



Je kunt de collectie in enkele woorden samenvatten: stoer, punk, agressief en sexy. De tunieken van Cavalli hadden veel weg van maliënkolders, deze bedekten nauwelijks de kont van de modellen. De ontwerper deinst ook niet voor PeTA terug, hij maakte veel gebruik van bont.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/0/13/album_large_834343.jpg



De accessoires kregen eveneens veel aandacht, de ontwerper ging voor minimalistische handtassen met spijkers die niet veel groter dan een portefeuille waren. (br.nina)



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/2/0/album_large_834345.jpg





� Reageer (0)
02-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Giorgio Armani gaat kortgerokt de winter tegemoet


Giorgio Armani gaat kortgerokt de winter tegemoet


http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270030H_.JPG



Nadat Just Cavalli zijn optreden op de Milanese Fashion Week afzegde wegens financiële problemen was het aan Emporio Armani om de dag in grootse glamour af te sluiten. En dat deed de fontman van de mode met plezier. Kortgerokte en gebroekte modellen kondigen alvast een erg warme, sexy herfst en winter aan.



  http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270034H_.JPG



"Speels en gevat met gevoel voor avontuur", zo omschrijft Armani zijn creaties in zijn perstekst. Armani ging erg consequent om met de lengte van zijn stukken: bijzonder korte rokjes, jurkjes en broekjes passeerden de revue. Om de speelsheid toch de nodige elegantie te geven, overgoot Armani al zijn creaties met een donker kleurpalet. Van groen over blauw tot grijs en zwart. De korte avondjasjes waren dan weer uitgevoerd in een luxueus tweed en fluweel. Kristallen broches en prachtige kettingen moesten voor de ultieme Armani touch zorgen. (br.she)
 

 http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270029H_.JPG




 http://albums.hbvl.be/publish%5CMilanese%20Fashion%20week%20Emporio%20Armani%5CPR%5COOG200902270035H_.JPG




� Reageer (0)
01-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SM en vampieren op de catwalk in Londen


SM en vampieren op de catwalk in Londen


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/4/1/album_large_826306.jpg



Het modemerk House of Blue Eyes maakte zijn debuut op de Fashion Week in Londen. De ontwerper Johnny Blue Eyes ging voor een wel heel bizarre mix van goth, vampieren en SM.

Bebloede, halfnaakte en kruipende modellen met halsband sierden de catwalk van House of Blue Eyes. De ontwerper Johnny Blue Eyes maakte zijn debuut als ontwerper op de Fashion Week in Londen. Toch moet hij niet onderdoen voor de grote namen. Hij stylede vroeger celebs in Groot-Brittannië en Kate Moss poseerde voor de lancering van het merk afgelopen september.


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/13/2/14/album_large_826304.jpg



Of zijn collectie zal aanslaan en we nu binnenkort allemaal een hondenhalsband zullen dragen, blijft twijfelachtig. De ontwerper Johnny krijgt wel punten voor originaliteit. Hij ziet zijn collectie niet als mode, maar als een beweging die past bij de stijl van Vivienne Westwood en punk uit de jaren '80. We denken dat Marilyn Manson alvast fan is van de ontwerpen.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/9/6/album_large_826311.jpg



Johnny Blue Eyes geeft voor deze lente alvast een modetip: koop een grote onderbroek en draag hem over een paar dikke, kleurrijke panty's. (br.nina)




� Reageer (0)
28-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Model volledig naakt op catwalk in Londen


Model volledig naakt op catwalk in Londen




Het publiek reageerde eerst verbaasd, maar al snel enthousiast op de poedelnaakte verschijning.
Niet dat het nog nooit eerder vertoond was, maar toch keken de toeschouwers tijdens de prestigieuze modeweek in Londen raar op toen een model compleet naakt over de catwalk paradeerde. Bekomen van de eerste verbazing reageerde het publiek heel enthousiast op de poedelnaakte verschijning.

Het model had wel heel weinig om het lijf: een indrukwekende hoed met pluim, wat minuscule glittersterretjes op strategische plaatsen en een in het oog springend hartje op haar onderbuik waren haar enige 'kledingstukken'. Het model liep op de catwalk tijdens de modeshow van 'The House of Blue Eyes Spring Summer 2009 collection'. (br.hln)



� Reageer (0)
27-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piepjong model verliest rok op catwalk


Piepjong model verliest rok op catwalk




Tijdens een modeshow in Parijs is een piepjong modelletje haar rok kwijtgespeeld op de catwalk.

Ontwerper Jean-Paul Gaultier presenteerde er vandaag zijn nieuwe collectie voor kinderen van drie tot vijftien. Daarom liepen er veel kinderen tussen de volwassen modellen. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corrigerend ondergoed voor mannen verstopt bierbuik


Corrigerend ondergoed voor mannen verstopt bierbuik







Corrigerend ondergoed zorgt ervoor dat onzekere mannen hun bierbuikje kunnen verstoppen, zo kunnen ze dragen wat ze willen. Afslankende onderbroeken zijn al langer het geheime wapen van vrouwen, maar nu lijken deze ook de mannenmarkt te veroveren. Vraag is nu natuurlijk of mannen dit gaan willen dragen.

Mannen hebben meer overgewicht
Het ondergoed van het merk Equmen zal vanaf volgende maand te koop zijn in het Britse grootwarenhuis Selfridges, het kreeg de naam 'Core Precision Undershirt'. In Amerika en Australië wordt het ondergooed al langer verkocht, nu wil het merk Groot-Brittannië veroveren. Het wordt er gelanceerd omdat de cijfers bewijzen dat Britse mannen meer kans hebben op overgewicht dan vrouwen.

Mannenmode
Het ondergoed, eigenlijk niets meer dan een strak t-shirt, moet het bierbuikje van mannen verhullen. Daarom wordt het nu al spottend het mannenkorset genoemd. Het zou ook helpen een slechte houding te corrigeren. Eén exemplaar kost ongeveer 54 euro per stuk en is gemaakt van polyester, spandex en nylon. Directeur van het warenhuis Selfridge: "Ook de mannenmode wordt voor steeds slankere mensen gemaakt, terwijl de meeste mannen steeds dikker worden. Corrigerend ondergoed is ideaal voor hen omdat ze kunnen blijven genieten van hun geliefde bier, zonder dat je dit aan hun figuur ziet."

Strak t-shirt
Een woordvoerdster van Selfridges hoopt dat mannen klaar zijn voor corrigerend ondergoed. "Het is eigenlijk gewoon een strak t-shirt. Het is niet dat we mannen een bh gaan laten dragen. Corrigerend ondergoed voor mannen is een primeur in Groot-Brittannië, het is dus een test. Misschien zullen vrouwen het eerst voor hun partner kopen, tot mannen gewoon raken aan het idee." Het merk is momenteel bezig met het ontwikkelen van corrigerende broeken voor mannen, van andere merken is dit wel al verkrijgbaar. (br.hln)




� Reageer (0)
26-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jessica Simpson ontwerpt voor maatje meer


Jessica Simpson ontwerpt voor maatje meer





http://weblogs.newsday.com/sports/watchdog/blog/jessica-simpson.jpg


Jessica Simpson, de zangeres/actrice die een tijdje geleden heisa opwekte met haar toenemend gewicht, heeft een nieuwe wending in haar carrière gevonden. Ze heeft besloten om designkleding te ontwerpen voor dames met een maatje meer.

Ervaringsdeskundige
Aan het Amerikaanse 'In Style' magazine onthulde ze haar ideeën: "Ik wil kleding ontwerpen die elk figuur flatteren", vertelt ze. "Als geen ander weet ik hoe bepaalde kleding je een verkeerde look geven. Ik ben al zo vaak bekeken en beoordeeld, waardoor ik nu wel weet wat werkt als je wat voller bent. Ik garandeer dat mijn kleding en accessoires elke vrouw laten schitteren".

Gelukkig
Simpson, 28, heeft nog altijd niet gereageerd op de kritieken over haar figuur. De blonde ster ging van maatje 34 naar 42 en kreeg hier tonnen kritiek over nadat ze op het podium verscheen met een flinke boezem en een strakke jeans. Wel smoorde ze, volgens ons, alle kritieken door te stellen dat ze zich supergoed en gelukkig voelt. (br.hln)




� Reageer (0)
25-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe krijg je natuurlijke look met make-up?


Hoe krijg je natuurlijke look met make-up?








De nude-look is niet nieuw in beautyland, maar ook dit seizoen blijft hij trendy. De truc zit hem er in nauwelijks te laten opvallen dat je make-up draagt. Dat is vaak moeilijker gezegd dan gedaan, daarom geven we jullie enkele tips.

Matte look
De modellen bij Prada en Elie Saab gingen allemaal voor de natuurlijke look, met een minimum aan oogmake-up en lipstick. De huid heeft bij deze trend een matte look, kies voor een olievrije dagcrème. Dan beperk je je kans op glans. Helpt dit niet, kun je een olieabsorberende primer onder je foundation dragen. Kies voor een luchtige foundation die je met een borstel aanbrengt. Tinten die erg op je huidskleur lijken als beige of lichtbruin, werken het best bij deze natuurlijke look. Deze kleuren verdoezelen ook goed gezwollen oogleden. Lipstick met een gouden schijn maken het geheel helemaal af. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Push-upbikini voor het strand


Push-upbikini voor het strand


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/02/24/423209/push-upbikini-voor-het-strand_1_515x0.jpg


Nu kunnen je borsten ook schitteren op het strand. Geen lelijke uitgezakte of beugelschreeuwende bikini's meer. Wonderbra, de specialist in sexy lingerie, lanceert nu namelijk een volledig nieuwe strandcollectie, inclusief een push-up bikini.

De collectie bestaat uit heldere, zomerse kleuren gecombineerd met het klassieke zwart en wit. Voor de minder lichaamszekere vrouw ontwierp het lingeriemerk ook een boel bijpassende pareo's en badhanddoeken om die imperfecte lichaamsdelen te kunnen bedekken.

Vanessa Masliah, communicatieverantwoordelijke van Wonderbra, omschrijft de strandcollectie als vrouwelijk en glamoureus. Voor een bikini betaal je gemiddeld 35 euro, een broekje kost 28 euro. De hele collectie is ook online bestelbaar. (br.She)




� Reageer (0)
24-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sienna Miller maakt debuut tijdens Londense Modeweek


Sienna Miller maakt debuut tijdens Londense Modeweek


http://albums.hbvl.be/publish%5CTwenty8Twelve%5CPR%5COOG200902230092H_.JPG



Sienna Miller maakte samen met haar zus Savannah haar debuut tijdens de Londense fashion week. Hun collectie Twenty8Twelve zorgde voor de nodige furore, en werd, ondanks Savannah haar designerdiploma, volledig toegeschreven aan de immer stijlvolle Sienna.




http://albums.hbvl.be/publish%5CTwenty8Twelve%5CPR%5COOG200902230100H_.JPG




http://albums.hbvl.be/publish%5CTwenty8Twelve%5CPR%5COOG200902230099H_.JPG




http://albums.hbvl.be/publish%5CTwenty8Twelve%5CPR%5COOG200902230090H_.JPG





� Reageer (0)
23-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luxueus jeansmerk

Luxueus jeansmerk viert verjaardag met volledig nieuwe lijn


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/02/20/421473/luxueus-jeansmerk-viert-verjaardag-met-volledig-nieuwe-lijn_7_235x280.jpg



Een jeans is maar een jeans.’ Was het Einstein die het zei, Vanden Boeynants of Pompidou? In ieder geval, de heren hadden er geen verstand van. Dat beweert althans Mavi, de producent van jeans die naar eigen zeggen een pasklare vorm bezitten en zo bipsklaar en beenvriendelijk zijn. Speciaal voor zijn 18de verjaardag lanceert de producent een volledig nieuwe jeanslijn.

Mavi gebruikt de T-400 denim kwaliteit, een vezel die zeer elastisch is en ervoor zorgt dat de jeans zijn vorm niet verliest. De stof voelt zeer zacht aan, waardoor je niet voelt dat je een spijkerbroek draagt.

Het jeansmerk ligt in Amerika en Engeland Mavi al bijna tien jaar in de rekken en behoort er tot de favoriete denimmerken. Time Magazine noemde Mavi in 2006 zelfs één van de 16 beste jeansmerken ter wereld. Geen wonder dan ook dat onder meer Kate Winslet, Juliette Lewis, Julia Stiles, Geri Halliwell, de Sugababes, Billy Zane, Hillary Duff en Jason Biggs af en toe in een denim van Mavi te betrappen zijn.

Om zijn achtiende verjaardag te vieren presenteerde het merk een volledig nieuwe lentecollectie, geïnspireerd door de zalige zomerse sferen van Brazilië. De collectie bevat alle mogelijke modellen, gaande van een trendy boyfriendcut, tot de jeans met brede pijpen of een hoge taille.

Mavy is verkrijgbaar in enkele exclusieve Belgische jeanswinkels. (br.she)




� Reageer (0)
22-02-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo draag je deze lente je lange lokken


Zo draag je deze lente je lange lokken




Lang haar is trendy deze lente, als je je lokken liet groeien, dan krijg je nu de kans om ze te showen. We tonen jullie de leukste trends en hoe je ze zelf kan creëren.

Veel volume
Lange lokken mogen wat volume hebben. Aan de wortels mag het plat blijven, je creëert pas volume in het midden met grote krullen of golven. Deze look creëer je het best met krulrollen.

Hippie
Golvende haarlokken geven je chique hippielook. Je kunt het zo dragen om uit te gaan, maar evengoed om een dagje te gaanshoppen. Heb je dun haar, is het makkelijker om deze look te creëren met wat stylingproducten. Bij dik haar zul je met je föhn te werk moeten gaan. Je maakt de look af met een hippie hoofdbandje.

Klassiek Hollywood kapsel
Deze look is ideaal als je voor glamour en luxe wil gaan. Als je sluik haar hebt, moet je wat meer moeite doen om er de juiste krullen in te krijgen. Ga te werk met een krultang, vervolgens borstel je de krullen er wat uit voor een natuurlijk resultaat. Heb je al krulhaar, is het enkel een kwestie van de juiste stylingproducten te gebruiken die je natuurlijk krullen benadrukken. (br.nina)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Louise Maselis terug uit New York


Louise Maselis terug uit New York


http://i719.photobucket.com/albums/ww193/dayaken/Louise-Maselis.jpg


Louise Maselis is gisteren teruggekeerd uit New York. De vijftienjarige scholiere uit Winksele won vorig jaar in China de gerenommeerde Elite Look-modellenwedstrijd en haar carrière zit sindsdien stevig in de lift. Maselis werd uitverkoren om donderdag in New York op de catwalk mee de nieuwste herfst- en wintercollectie van topontwerper Calvin Klein te showen en sprong halsoverkop het vliegtuig in. 'Ik had twee shows en de tweede ging al een stuk vlotter dan de eerste', aldus Louise Maselis, die een niet onaardig bedrag opstreek voor haar eerste internationale modedefilé. 'Het was een superervaring, ik heb me echt geamuseerd. Ik was vooral onder de indruk van het enorme aantal fotografen die aan het einde van de catwalk stonden te flitsen.'

Hoewel ze aan de rand van de grote doorbraak als model staat, zit Louise morgen toch gewoon weer op de schoolbanken. Haar ouders staan erop dat ze eerst haar diploma behaalt voor ze zich volop op haar modellencarrière stort. (br.Het Nieuwsblad)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vernieuwende accessoires bij Chanel


Vernieuwende accessoires bij Chanel






Karl Lagerfeld ontwierp voor de lente van 2009 een boeiende lijn accessoires. Hoewel je er nog steeds de typische look van Chanel er in herkent, is de collectie duidelijk vernieuwend.

De handtassen die Karl Lagerfeld voor Chanel tekende ogen heel modern, hij durfde experimenteren met nieuwe patronen, materialen en pailletten. Qua kleur ging hij minder gedurfd te werk: de meeste creaties zijn in wit en zwart. Voor de liefhebbers maakte hij toch enkele exemplaren met het klassieke ruitmotief. (br.nina)



� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!