Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



03-05-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hip of modemisser? Legging met jeanslook


Hip of modemisser? Legging met jeanslook



  http://www.hln.be/static/FOTO/pe/2/4/13/media_l_905713.jpg



Net toen we dachten, zelfs hoopten, dat de legging uit was, is er weer een nieuwe variant: de jegging. Deze broek zit in tegenstelling tot de skinny jeans lekker comfy, maar toch strak zodat het lijkt alsof je echt denim aan hebt.


Comfortabel
Deze legging lijkt het hart van tal van fashionista's te hebben veroverd, het comfortabele gevoel zal wel een overtuigende factor zijn. Een ander voordeel is dat de jegging ook lekker goedkoop is, vanaf 30 euro heb je al een exemplaar zijn. Geef toe, een broek met elastische band is toch allesbehalve fashionable, enkel hoogzwangere vrouwen mochten zich hier in het verleden uit praktische overwegingen aan wagen. Sterren als Hayden Panettiere en Isla Fischer van confessions of a shopaholic zijn al helemaal fan. Je hebt natuurlijk enkele exemplaren die nog net door de beugel kunnen, kies voor exemparen die het meest op een echte skinny jeans lijken. (br.hln)



� Reageer (0)
02-05-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bag van Proenza Schouler.


Veel gespot bij celebrities: De PS1 bag van Proenza Schouler.


http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/images/220x170/2009/02/ps1.jpg


Een ruime designertas in messager-stijl met lekker veel hengsels. De tas is de nieuwste it-bag in modeland en de lievelingstas van  Mary-Kate Olsen.

De tas veroorzaakte vorig jaar een ware hype onder de modefans. Modehuis Proenza Schouler had namelijk de tas cadeau gedaan aan wat celebrities toen deze nog niet eens officieel te koop was.

De tas is meteen gebombardeerd tot it-bag. Goede marketingstunt dus.

Inmiddels is de PS1 bag gewoon te koop, ook in een kleinere clutch variant.

Vooral de versie van phytonleer is de moeite waard!


psphyton.jpg

psyellow.jpg

psmarykate.jpg


(br.styletoday)




� Reageer (0)
01-05-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Bottega: waar mode een passie is


La Bottega: waar mode een passie is


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/17/450959/la-bottega-waar-mode-een-passie-is_7_235x280.jpg



De meest trendy kledij, schoenen en accessoires van de grootste, hipste merken verzameld onder één dak. Dat is wat La Bottega in Hasselt zijn klanten iedere dag opnieuw aanbiedt. Met een voortdurend veranderende collectie weet je bovendien zeker dat je steeds de laatste trends aanschaft.

La Bottega is met zijn ruim duizend vierkante meter grote winkel een gevestigde waarde in de modewereld. Dankzij deze Hasseltse shop moet je niet langer urenlang rond kuieren op zoek naar leuke boetiekjes. A.F. Vandevorst, Caroline Biss, Diesel, G-Star, Marc Jacobs, Hugo Boss, Nicky Vankets, Paul Smith, … je vindt het allemaal bij La Bottega.

Dankzij zijn unieke concept kan je een volledig nieuwe garderobe, gaande van je schoenen tot je kleding, accessoires en handtas, samenstellen onder begeleiding van een ervaren styliste. Zij helpt je graag bij het vinden van de juiste combinaties binnen jouw budget.

La Bottega verwelkomde vorig jaar maar liefst 10.000 nieuwe bezoekers en werd genomineerd voor modezaak van het jaar. Haar bezieler, Karine Valy, sleepte vorig jaar zelfs de Women Award in de wacht, een prijs uitgereikt door Unizo en de Vlerick Leuven Gent Mangement School voor de meest succesvolle vrouwelijke zelfstandige.

Wanneer je bovendien onderstaande bon afprint en meeneemt naar La Bottega krijg je 10% directe korting op je aankopen!  (br.she)




� Reageer (0)
30-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bescherm je tegen Mexicaanse griep in stijl


Bescherm je tegen Mexicaanse griep in stijl









Vrees jij bij elke kuch dat jij de Mexicaanse griep hebt opgelopen? Dan kun je nu stijlvolle voorzorgsmaatregelen nemen, het lijkt alsof de Britse designers Dr. Noki deze epidemie voorspelde toen hij heel fashionable mondmaskers ontwierp.

Pareltjes
Dr. Noki draagt zelf al 10 jaar een maskertje in het openbaar, de designer heeft geen primeur met zijn stylish mondmaskers. Tijdens de SARS-epidemie droegen al talloze Aziaten kunstwerkjes voor hun mond. Maar hij is wel de eerste die zulke exotische en vooral glamoureuze exemplaren ontwerpt. Wij zijn vooral fan van zijn driehoekig exemplaar bezet met pareltjes, zelf draagt hij er graag eentje met Spiderman erop.



Dr. Noki met mondmasker van Spiderman.
Dr. Noki met mondmasker van Spiderman.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valse nagels laten zetten, verhoogt risico op kanker


Valse nagels laten zetten, verhoogt risico op kanker


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/29/453656/valse-nagels-laten-zetten-verhoogt-risico-op-kanker_1_515x0.jpg


Vrouwen die regelmatig valse nagels laten zetten, hebben meer kans op huidkanker. Dat blijkt uit een Amerikaanse studie.

Volgens onderzoekers zou het de UV-lamp zijn die de huidkanker veroorzaakt. Die lampen worden gebruikt om valse nagels vast te zetten, maar zouden zoveel straling geven dat ze de huidcellen beschadigen.

Niet alleen de lamp is gevaarlijk, ook de gebruikte chemicaliën kunnen allergische reacties op de huid veroorzaken.

Wie regelmatig valse nagels laat zetten, wordt aangeraden om zijn handen regelmatig te controleren op tumors of gezwellen. (br.hln)




� Reageer (0)
29-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Multifunctionele make-up nieuwste trend door crisis


Multifunctionele make-up nieuwste trend door crisis


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/29/453601/multifunctionele-make-up-nieuwste-trend-door-crisis_14_410x240.jpg



Multifunctionele make-up en verzorgingsproducten worden alsmaar populairder bij de vrouwen. Volgens experts heeft de economische crisis hen prijsbewuster gemaakt, waardoor ze kiezen voor kwaliteit én kwantiteit.

De nieuwste foundations zijn een dagcrème, foundation en zonverzorging ineen. Zonnepoeders kunnen ook als oogschaduw gebruikt worden en lippenstift is plots ook een blush. Al deze nieuwe 'dubbele' werkingen zorgen voor een enorme verkoopsstijging. Dat stelt het marktonderzoeksbureau Mintel vast. (br.she)




� Reageer (0)
28-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo lijk je groter


Zo lijk je groter


De afbeelding “http://img232.imageshack.us/img232/9398/lmlmg7.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
 

Grote mensen hebben voordelen. Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat ze dominanter overkomen zodat ze sneller carrière en dus een hoger salaris opstrijken.

Eerste indruk
Vooral bij eerste indrukken doen grote mensen hun voordeel. Ze stralen meer maturiteit uit. Als je groot bent, kijk je letterlijk neer op anderen. Hierdoor worden grote gestaltes meer gestimuleerd en hebben ze meer zelfvertrouwen.

Tips
Minder grote mensen hoeven niet meteen te wanhopen. Er zijn manieren om langer over te komen.

-Kies kleding in gelijke kleuren. Hierdoor lijk je lang en mager.

-Zorg dat je lichaam er niet onderverdeeld in blokken. Vrouwen lijken langer in een jurk en mannen kunnen langer lijken wanneer ze een dunne riem dragen in dezelfde kleur als de broek.

-Kies verticale motieven en details. Zo helpen dunne verticale strepen, een zichtbare zoom, aparte knopen of een opvallende das.

-Draag schoenen met hoge hakken.

-Zorg voor een goed figuur en/of verlies gewicht. Als je dunner bent lijk je automatisch langer.

-Draag iets op het hoofd of kam je haar omhoog.

-Draag geen brede riemen.




� Reageer (0)
26-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisele Bündchen


Gisele Bündchen stelt nieuwe collectie ecoslippers voor



http://img23.imageshack.us/img23/6690/giselebndchen.jpg
 
 

Het Brazilaanse supermodel presenteerde deze week in Madrid haar nieuwste collectie schoenen voor het merk Ipanema. Dat staat voor ecovriendelijke slippers, in het gamma zitten zowel chique als casual exemplaren.







Goede doel
Gisele ontwierp de collectie werd rond vijf verschillende thema's. De schoenen Botany, Fern en Bean zijn wat chiquer en passen voor een avondje uit. Terwijl Leaf en Life eerder casual zijn en geschikt zijn voor elke dag. Een deel van de winst van de verkoop zal geschonken worden aan het project 'Forests of the Future', dit financiert de herbebossing van Brazilië. Gisele werkt als sinds 2002 met het merk samen en presenteerde al heel wat succesvolle collecties. In België kun je de slippers bestellen bij La Redoute vanaf 27 euro.








� Reageer (0)
25-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fleurige tassen voor mama


Fleurige tassen voor mama



Handtas van Leontine Hagoort, verkrijgbaar in de lederwarenzaken voor 199 euro.





De handtas van een fashionable mama moet functioneel maar vooral mooi zijn, gelukkig zijn er heel wat exemplaren die beide combineren. Moet jij je gezin steevast 'subtiele hints' voor moederdag geven, dan kunnen onderstaande handtassen alvast wat inspiratie bieden.


Handtas van Leontine Hagoort, verkrijgbaar in de parfumerie voor 69 euro.
Handtas van Leontine Hagoort, verkrijgbaar in de parfumerie voor 69 euro.



Folklore
De handtassen van Leontine Hagoort fleuren meteen elke sobere outfit op. In haar collectie komen de thema's western, folklore, vintage en hippie vaak terug. De designer werkt met hoogwaardige materialen en mooie details, die net dat ietsje meer geven. We zijn alvast fan van deze roze handtas en het beige tasje.

Speels van Oilily
De lentelijn van Oilily is vernieuwend met trendy metallic en hippe vogelprint, maar toch herkenbaar. Deze tassen staan voor praktisch en stevig, terwijl het design heel speels is.



Deze handtas van Oilily is voor 95 euro verkrijgbaar bij de parfumerie.
Deze handtas van Oilily is voor 95 euro verkrijgbaar bij de parfumerie.






� Reageer (0)
24-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gucci wil eigen cosmeticalijn lanceren


Gucci wil eigen cosmeticalijn lanceren


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/17/447996/gucci-wil-eigen-cosmeticalijn-lanceren_7_235x280.jpg



Het luxemerk Gucci wil zijn merk uitbreiden met een eigen cosmeticalijn. Gucci is een van de laatste modemerken die de stap nog niet gewaagd heeft.


"Ik vind het een goed idee om de stap te wagen. We zijn nog bezig met het ontwerp, maar de verpakking die ik zou willen heb ik wel al bedacht", vertelt Frida Giannini.

Gucci lijkt voorlopig één van de enige luxemerken die niet in aanraking komt de recessie. Vorig jaar alleen al maakte het bedrijf ruim 8 miljoen euro winst.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wordt de 'cornettoschoen' een nieuwe rage?


Wordt de 'cornettoschoen' een nieuwe rage?


 
 
 

Het moet niet altijd Victoria Beckham zijn die een nieuwe trend lanceert, ook Beyoncé kan er wat van. Gisteren verscheen ze na opnames voor de show met David Letterman in New York in een heerlijke witte jurk mét open toe-pumps, die ondertussen al de cornettoschoen worden genoemd.







De vorm van de hak (breed bovenaan, smal onderaan) doet aan het bekende hoorntje denken, de bolle versiersels op een bolletje ijs: de link is snel gelegd.








Obessie
Overigens lijkt het erop dat Beyoncé een obsessie voor schoenen heeft ontwikkeld. Steeds vaker wordt ze in bijzonder opvallende en fraaie exemplaren gezien. Voor de opnames van de show had Beyoncé een andere, blauwe, jurk aan en, natuurlijk, ook andere schoenen. Beroemde schoenen: de gouden Odyssey-schoenen van Ruthie Davis.







Eerder dit weekend was ze op stap met manlief Jay-Z in Soho en daar verscheen weer een paar opvallende schoenen. Schoenen waar Madonna vorig jaar al mee gezien werd... een minder slimme fashionista-zet dus.









� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook het witte thema bij Givenchy

Ook het witte thema bij Givenchy


http://img172.imageshack.us/img172/4034/givency1eo3.jpg




Net als bij Chanel en Lagerfeld kwam ook het witte thema bij Givenchy terug. De ontwerper Riccardo Tisci ging voor ingetogen lange jurken in lichte en los gedrapeerde stoffen. De collectie getuigt van eenvoud, wat wel opviel was dat enkele modellen gesluierd over de catwalk gingen. 



 
http://img258.imageshack.us/img258/7808/givency2vr9.jpg


Tisci onderstreepte dat dit geen verwijzing naar de boerka is. Daarnaast zagen we schitterende bandagejurken die strak om het lijf zitten en elke vrouwelijke vorm benadrukken. De ontwerper zette ook sterke vrouwen in lederen korset en short neer.



http://img187.imageshack.us/img187/3203/givencymm1.jpg






� Reageer (0)
23-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend de kooischoen.


Trend de kooischoen.



http://img19.imageshack.us/img19/604/yslschoenen.jpg



De kooischoen is uitgegroeid tot de schoenen rage van dit modeseizoen. Er wordt over getwittert, geblogt en gesproken

Deze zomer rooster je je voeten! In de orginele Stefano Pilati voor YSL cage shoes, (prijs: rond de $1000), of in een goeie look-a-like. (br.style today)



http://img16.imageshack.us/img16/8664/yslshoes.jpg
YSL cage shoe original



cageshoesysl.jpg

Fendi cage shoe @ Neiman Marcus


cageshoes3.jpg


Steve Madden kooi schoen
 





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Swarovski lanceert horlogelijn


Swarovski lanceert horlogelijn



http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/22/450305/swarovski-lanceert-horlogelijn_7_235x280.jpg



Swarovski is klaar om de juwelenmarkt te veroveren. Na kristallen poppetjes, kwam het merk al op de proppen met prachtige oorbellen, ringen en halskettingen. Nu wil het de laatste niche innemen door een eigen horlogelijn te lanceren.

De lijn bestaat uit 45 modellen en biedt bijna alle verschillende horlogestijlen aan. Alle horloges zijn bezet met de nodige Swarovski-kristallen, maar variëren van hoekig mannelijk naar rond en verfijnd vrouwelijk.

Alle uurwerken garanderen een 'Swiss-made' kwaliteit in combinatie met de luxe waar Swarovski voor staat.




� Reageer (0)
22-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederlandse modellen zijn hoogopgeleid


Nederlandse modellen zijn hoogopgeleid


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/22/450449/nederlandse-modellen-zijn-hoogopgeleid_7_235x280.jpg


Nederlandse modellen lijken het stereotype beeld van domme ganzen ver achter zich te laten. Uit een onderzoek van het modellenbureau VIP Promotions blijkt namelijk dat bijna driekwart van de modellen een hogeschoolopleiding of hoger heeft genoten.

Tijdens het onderzoek werd ruim 200 modellen naar hun opleidingsniveau gevraagd. 32% beschikte over een universitair diploma, 40 % heeft een opleiding aan een hogeschool succesvol afgemaakt. Slechts een kwart heeft geen of een laag diploma op zak.

"Door programma's als Beauty and the Nerd leeft bij het grote publiek het idee dat mooie mensen dom en simpel zijn. Dit onderzoek laat zien dat dit een verkeerd beeld is", besluit Dennis Schouten, manager van het modellenbureau.  (br.she)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Isabella Rossellini wil oudere modellen



Isabella Rossellini wil oudere modellen

 voor cosmetica


http://img7.imageshack.us/img7/1831/isabellarossellini2.jpg



Isabella Rossellini (56) doet een oproep om oudere modellen op te voeren in advertenties voor cosmeticaproducten. "Ik heb er geen boodschap aan als jonge modelletjes antirimpelcrèmes aanprijzen", argumenteert de Italiaanse actrice die zelf model was in haar jongere jaren.

Veertien jaar het gezicht van Lancôme
In 1992, toen ze veertig werd, bedankte de Franse cosmeticareus Lancôme haar voor bewezen diensten. Nadat ze veertien jaar het gezicht van Lancôme was, werd ze vervangen door een jong model. Rossellini is ervan overtuigd dat die wissel oudere klanten van Lancôme het merk de rug deed toekeren. "Vrouwen willen leeftijdsgenoten zien die in advertentiecampagnes schoonheidsproducten aanprijzen", oordeelt de ex van Martin Scorsese.

Elegant en verfijnd
"Ik begrijp wel dat het er in de advertentiewereld om draait dromen te verkopen, maar ik ben niet zeker dat vrouwen ervan dromen jong te blijven. Ik doe dat alleszins niet. Ik droom ervan elegant en verfijnd te zijn. Toen Lancôme me wandelen stuurde, hebben ze lang moeten zoeken naar een vervangster. Alle onderzoeken wezen uit dat vrouwen blij waren met een vrouw in haar veertiger jaren die antiverouderingscrème aanprijst. Een meisje van in de twintig die dat doet, dat klopt niet".(br.hln)



� Reageer (0)
21-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is Emma Watson nieuwste muze van Burberry?


Is Emma Watson nieuwste muze van Burberry?



http://img12.imageshack.us/img12/2465/emmawatsonx.jpg



De actrice Emma Watson zou de nieuwste muze zijn van het modemerk Burberry. Het modehuis zelf wil voorlopig nog niet kwijt of Watson ook echt het nieuwe uithangbord van het merk wordt.

Watson is geen onbekende in de beautywereld. Zo poseerde ze eerder al voor het beroemde Chanelparfum 'Coco Mademoiselle'. Burberry zou met Watson vooral de sprookjesachtige toer op willen gaan. Zo zouden ze volgens insiders al werken aan bosachtige, mistige decors die zo uit een Harry Potterfilm lijken te komen.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yves Saint Laurent kleurt groen


Yves Saint Laurent kleurt groen


http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/20/449203/yves-saint-laurent-kleurt-groen_7_235x280.jpg


Het modehuis Yves Saint Laurent wil, ondanks de economische crisis, toch mee met zijn tijd. Speciaal daarom creëerde het iconische huis een groene collectie 'Home'.

'Home' komt er naar aanleiding van de gelijknamige film. De prent draait rond het klimaat en wil het bewustzijn danig vergroten, een doel waar ook YSL zich graag voor inzet.

Speciaal daarom ontwikkelde YSL een collectie van organisch katoen en exclusieve prints. De lijn bevat onder andere T-shirts, tassen en tanktops. (br.she)




� Reageer (0)
20-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Deze zomer op het strand


 Deze zomer op het strand


http://img301.imageshack.us/img301/7779/badpak.jpg
Bikini van La Perla
 


Door het lentezonnetje beginnen we al te dromen van hete zomerdagen op het strand, aangevuld met zwoele avonden in strandbars. Deze zomer ga je kleurrijk, casual én sexy naar het strand. Goed nieuws, de designers hielden rekening met alle vrouwen, voor elk figuur vind je wel wat.

Sexy badpak
Felle kleuren zijn deze zomer helemaal trendy en dat geldt ook voor de strandmode. Ga dus voor een exotische mix van heldere kleuren, die steken mooi af tegen een gebruinde teint. Fleurige bloemenprints als orchideeën en Afrikaanse patronen doen het ook goed. Het badpak is helemaal terug van weggeweest. Vaak associeer je dat met allesbehalve sexy dingen, maar deze zomer draait het allemaal rond sensuele verleiding met asymmetrie, veel bloot weinig stof. Daarnaast kun je ook niet missen met metallic kleuren en stijlvolle details als glitterende borduursels en pailletten.


    Bikini met bijpassende strandoutfit van Pucci.

Bikini met bijpassende strandoutfit van Pucci.



Bikini voor elk figuur
De bikini blijft natuurlijk een vaste waarde wat strandmode betreft. Kies voor een eentje met haltertop om trendy te zijn of zelfs een asymmetrisch detail, dit leidt de aandacht af van je schouders. Vrouwen die onzeker zijn over hun buikje hebben geluk, zij kunnen opteren voor een retrobikini met hoog taillebroekje dat je probleemzone mooi verstopt.



   Retrobikini van H&M voor vrouwen met een buikje.
Retrobikini van H&M voor vrouwen met een buikje.




Strandoutfit

Om meteen van het strand naar de bar te gaan, zonder je te moeten omkleden, is een strandoutfit deze zomer een must. Ook wat dat betreft, kies je voor een opvallend ontwerp. Helemaal trendy is een bijpassende outfit, lekker makkelijk want je hoeft niet na te denken of alles bij elkaar past. Qua accessoires mag je ook terug gaan naar primitievere tijden: denk aan grote, houten armbanden, een opvallende kralenketting en folkloristische slippers. Leuk tenslotte je outfit op met een enorme hoed en natuurlijk een gigantische zonnebril. Een verbrande huid is helemaal 'not done' in deze tijden, neem dus steeds een goede zonnecrème mee in je strandtas. (br.nina)


Leuk je outfit op met een gigantische hoed.
Leuk je outfit op met een gigantische hoed.




� Reageer (0)
19-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reuk kan je jonger maken


Reuk kan je jonger maken


http://img238.imageshack.us/img238/2695/jeanpaulgaultierpu3.jpg


Nog steeds op zoek naar de perfecte parfumgeur? Vraag uzelf dan eerst even af wat u met uw reuk wil bereiken. Indien het antwoord is: me jong en jeugdig voelen, ga dan zeker voor de fruitige geuren. Onderzoek wees namelijk uit dat deze geuren je jaren jonger doet lijken.

Tropische vruchten en roze pompelmoes zijn niet alleen smulheerlijk, ze zorgen er ook nog eens voor dat je door anderen jaren jonger wordt geschat. Uit onderzoek blijkt namelijk dat mannen deze geuren associëren met jonge vrouwen en jeugdigheid, en daardoor proefpersonen tot 8 jaar jonger schatten.




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!