Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



02-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Couture shoppen bij Ferrer


Couture shoppen bij Ferrer







Fashionista's reppen zich maar beter naar Nieuwpoort. Ferrer, een nieuwe, unieke boetiek voor luxueuze mode, opent er zijn deuren.


Uitstraling
Met een selectie van exclusieve merken als Patrizia Pepe, Atos Lombardini, Liu Jo, See by Chloé, Tara Jarmon, Vandenvos, By Malène Birger, Filippa K, Designers Remix, Just in Case and Chris Janssens, hoopt Ferrer haar bezoekers te prikkelen om een uitstraling en stijl te vinden, ver verwijderd van stijlbloempjes en imitaties. "Ik wil dat mensen hun eigen stijl gaan ontdekken in mijn winkel," zegt eigenares Carla Ferrer. "Ferrer is chic en verfijnd, maar zonder enige zweem van elitarisme. De winkel is spannend en avontuurlijk, en tegelijkertijd uitnodigend en warm".



Prestigieus
Eigenares Carla Ferrer is niet bepaald een onbekende in de internationale modescène. Binnen de wereld van haute couture heeft ze al jaren ervaring. De winkel, gesitueerd in Nieuwpoort-Bad, is om nog een reden een unicum: het is de eerste modewinkel van de tekentafel van Studio Arne Quinze.



Projecten
Dit internationaal gekende ontwerpstudio verwierf faam met een breed scala aan conceptuele ontwerpen en participeerde in prestigieuze projecten waaronder de bibliotheek in Seattle, VS. Dichter bij huis onderging een apotheek in Oudenaarde een complete metamorfose waarbij een interactieve atmosfeer werd gecreëerd. Een andere opvallende mode-uiting van hen betrof FLUQS, een sneakercollectie in opdracht van het Japanse label Onitsuka Tiger.
Meer info: www.ferrer.be (lvl)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Dior look in zes stappen

De Dior look in zes stappen


Tijdens de coutureshow van Dior vielen wij voor de enorm sexy eyeliner. Het is even oefenen, maar zo’n strakke lijn is écht te doen. Deze tips van Dior helpen je de look te kopiëren.

Tip van de pro: zet met een oogpotloodje of eyelinerstift een paar stipjes die je later met de eyeliner aan elkaar verbindt. Een van de beste manieren om een gelijke lijn te krijgen!

[1] Geef je ogen een Femme Fatale look door een brede lijn te tekenen langs de wimpers van het bovenste ooglid. Laat de lijn vanuit de bovenste ooghoek licht omhoog lopen richting het puntje van de wenkbrauw.



dior_een.jpg


[2] Dep een grijs/zwarte glam oogschaduw op het ooglid om de ogen een mysterieuze smoky look te geven.


dior_twee.jpg


[3] Geef de wimpers een intens zwarte kleur door een zigzag beweging te maken, van de basis van de wimper tot in de puntjes. breng zoveel lagen aan als gewenst, voor een spectaculair resultaat.


dior_drie.jpg


[4] Bereik de perfectie van de catwalk door met een potlood de wenkbrauw te shapen. Gebruik daarna een kwastje voor een ultiem resultaat.

[5] Omlijn de lippen en gebruik een kwastje om de lijn te vervagen.

[6] Breng een hoogglanzende roze lippenstift met een lippenseel aan. Begin met de onderste lip en beweeg van het midden tot in de hoek van de lippen. Herhaal dit op de bovenlip.



dior_vier.jpg


(br.Styletoday)



� Reageer (0)
01-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duitse mannen zitten langer in badkamer dan vrouwen

Duitse mannen zitten langer in badkamer dan vrouwen






Duitse mannen zijn dagelijks langer met hun badkamerritueel bezig dan vrouwen, dat blijkt uit een recente enquête. Ook schrikt 12 procent van de mannen er niet voor terug make-up te gebruiken.

Badkamerritueel
Mannen spenderen gemiddeld 17 minuten aan hun lichaamsverzorging en zijn 13 minuten bezig met de verzorging van hun gezicht. Daarbij moet je ook nog eens scheren en douchen rekenen. Alles bij elkaar zijn ze duidelijker langer bezig in de badkamer dan vrouwen, die dagelijks 26 minuten met hun uiterlijk bezig zijn.

Make-up
Maar uit de studie bleken nog andere verrassende resulaten. Een Duitse man heeft gemiddeld 4 parfums in de badkamer staan. 12 procent van de mannen bekende zich te op te maken. Een concealer en een camouflagestick zijn de producten die het vaakst gebruikt worden. Slechts 3 procent van de deelnemers gebruikt lippenstift en nagellak.

Verzorging
Met make-up of zonder, duidelijk is dat mannenhuid verzorgd moet worden. De huid van een man is een kwart dikker dan die van vrouwen. Het voordeel hiervan is dat een mannenhuid langer stevig en glad blijft. Maar hij heeft ook negatieve kantjes in vergelijking met de vrouwenhuid. Mannen hebben een hogere talkproductie, daardoor is de kans groter op een onreine huid. Als foutjes zich dan voordoen, zullen die dieper zijn dan bij vrouwen. Daarom is het ook belangrijk dat mannen hun huid met speciale mannenproducten verzorgen. Hierbij geldt ook dat je beter een duur product kunt kopen dan vele verschillende spulletjes. Je mag niet te veel crèmes tegelijkertijd gebruiken, dat kan irritatie van de huid veroorzaken. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lippenlingerie wint Triumph Inspiration Award


Lippenlingerie wint Triumph Inspiration Award




 

Japan heeft de eerste Triumph Inspiration Award in de wacht gesleept. De ontwerper Midori Matsu haalde het van 30 andere internationale finalisten, waaronder ook de Belgische Berit De Geyter, in het Chinese Peking.

Matsu bekoorde de gerenomeerde jury, met onder meer topmodel Helena Christensen en het ontwerpersduo Viktor & Rolf, met een opvallende slip met grote, rode lippen en veel frivole, kantenafwerking. Het thema voor 2008 was 'Female Fascination'.

Vernieuwend en draagbaar
De award is opgericht door het bekende lingeriemerk Triumph "om de meest geïnspireerde en inspirerende lingerieontwerp te vinden", poneert het persbericht. Vertaald: de lingerie moest origineel en vernieuwend zijn, technisch goed gemaakt maar ook draagbaar en commercialiseerbaar. Dat moet jonge (studerende) ontwerpers en verfrissende ideeën de mogelijkheid geven zich in de schijnwerpers te werken.

De winnaar ziet zijn showstuk verschijnen in alle Triumph-winkels over de hele wereld en krijgt ook geldprijs. Ook nummers twee en drie krijgen iets.

Waar België geëindigd is, is niet bekend. Hier kan je wel een filmpje bekijken van de Belgische finale. (edp)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prinses Mathilde bij best geklede wereldsterren

Prinses Mathilde bij best geklede wereldsterren




Prinses Mathilde op de jongste nationale feestdag.

Mathilde tijdens het Te Deum.
Prinses Mathilde prijkt op de lijst van de best geklede persoonlijkheden die het invloedrijke Amerikaanse blad Vanity Fair jaarlijks samenstelt.


"Stijlvol en fris"

"Altijd schitterend! Een stijlvolle en frisse verschijning", schrijft Vanity Fair over onze prinses, naar aanleiding van de 69ste International Best-Dressed List. "Deze 35-jarige kroonprinses en moeder van vier is het echte juweel in de Belgische kroon", aldus nog de redactie.


Tussen Carla Bruni en David Beckham
Prinses Mathilde verkeert in goed gezelschap. Tussen de best geklede vrouwen en mannen van 2008 schitteren beroemdheden als Carla Bruni, Daniel Craig, Karl Lagerfeld, Kate Middleton, Sarah Jessica Parker, Kanye West, David Beckham, Angelina Jolie en Brad Pitt.


Een jury verkoos Barack Obama's vrouw Michelle tot de allerbest geklede wereldster. Op de website van Vanity Fair kon ook de gewone lezer stemmen. (hln/lb)(br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meisje zonder linkerarm wint speciale 'Topmodel'


Meisje zonder linkerarm wint speciale 'Topmodel'





(Foto Marie Claire)

Er beweegt iets in de modewereld. De graatmagere modellen zouden aan hun terugtocht bezig zijn, een meisje met maat 44 werd tweede in de Miss Groot-Brittanië-verkiezing en nu is er ook een topmodel zonder linkerarm.

Kelly Knox won de realityreeks 'Topmodel' voor gehandicapte personen, toepasselijk 'Britain's missing top model' genaamd. De deelneemster hadden allemaal een handicap, gaande van doof, missende ledematen en hersenletsels. De winnares krijgt, net zoals bij het 'gewone' Topmodel, een modellencontract en een shoot voor een modeblad (in dit geval Marie Claire).

Blond & blauwe ogen
Knox is 23, woont in Londen en is een slanke blondine met grote, blauwe ogen en een intense blik. Ze is geboren zonder linkeronderarm. Geen genetisch defect, geen ziekte, gewoon een foutje bij de groei van de foetus, zeggen de dokters.

Op haar zevende al besloot ze nooit een prothese-arm te dragen, en ze zou zichzelf nooit als 'gehandicapt' labelen... tot ze besloot mee te doen aan de speciale versie van Topmodel. "Ik voel me niet gehandicapt of mismaakt, maar de rest noemt me wel zo", aldus de strijdlustige jongedame.

Niet laten tegenhouden
Te zien aan haar kinderfoto's op de site van de Britse krant Daily Mail heeft Kelly zich nooit laten doen door haar ontbrekend stukje arm. Ze speelt net zo goed in de speeltuin en ging turnen. Ze schrijft dat toe aan haar twee oudere broers, Colin en Karl, die haar leerden voor zichzelf op te komen. Natuurlijk heeft ze weleens last van haar ontbrekende arm. "De enige keer dat ik het vervelend vind, is wanneer ik een stuk vlees wil snijden. Dan kan ik er niet bij!"

Momenteel werkt ze op de financiële dienst van een bedrijfje, waar ze de inkomende betalingen verwerkt. Niet echt even glamoureus als model, "maar als ik die job zou kunnen laten vallen voor het modellenwerk: graag! De tv-reeks en de modeshoot hebben me doen beseffen hoe graag ik dit doe." (edp)(br.hln)



� Reageer (0)
31-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Velvet Hour' nieuw parfum van Kate Moss

'Velvet Hour' nieuw parfum van Kate Moss






Kate Moss moet zichzelf weer op de kaart zetten, en dat probeert ze met een tweede parfum. 'Velvel Hour' komt in een donkerblauw, diamantvormig flesje en komt, toepasselijk, in een fluwelen doos. Bedoeling is dat het parfum de vintagelook, sensualiteit en nachtelijke glamour van het topmodel weerspiegelt. De ondertitel luidt dan ook niet voor niets 'Embrace the night'.

Sexy & sensueel
Het parfum bevat onder andere blauwe peper, freesia, kasjmier, patchoelie, muskaatnoot, amber, en ebbenhout. "Dit parfum roept de sfeer op van het vallen van de avond, op het ogenblik dat u zich in fluweel hult. Ik hou van dat moment. Het is sexy, sensueel, vol van verlangen en veelbelovend", zegt het stijlicoon over haar geur.

Mystieke nachten
Daarmee volgt Moss netjes de nieuwste trend in parfumland: het geheimzinnige, zwoele en tegelijk vluchtige van een parfum vatten in het beeld dat errond gecreëerd wordt. Vanaf september is het luchtje ook in Belgische parfumerieën te koop. Richtprijs is niet bekend. (edp)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Panty's voor mannen: top of flop?

Panty's voor mannen: top of flop?





Ook mannen willen panty's dragen, daar zijn ze bij e-mancipate van overtuigd. Meer zelfs, hun mannenpanty's zijn er gekomen op vraag van de cliënten, zeggen ze zelf. De panty's voor mannen werden als 'mantyhose' of 'manty's' gedoopt. Hoe je ze draagt? Onder je (korte) broek natuurlijk!

Het verschil met de gewone panty's is een handige opening 'vooraan', grotere voeten, een bredere omtrek en een dikker, mannelijker patroon. Wat niet verandert, is het feit dat panty's de lijn van de benen volgen en ze spannen.

De manty's worden uitgebracht in verschillende versies en materialen. Mannen kunnen kiezen uit 'satijn', 'opaque', 'doorzichtig' of een patroon en versies met of zonder voet, volledige of knielengte. Voor elke man wat wils, blijkbaar. (edp)(br.hln)


� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde van size zero op catwalk?


Einde van size zero op catwalk?




Nederlandse modellen verkiezen vrouwelijke vormen boven size zero. Dat blijkt uit een Nederlands onderzoek dat het einde van de extreem magere modellen lijkt aan te kondigen. 68,4% van de ondervraagden wil namelijk dat er meer rekening wordt gehouden met de natuurlijke lichaamsbouw van een model, dat meldt styletoday.nl.

Vrouwelijke vormen
Niet alleen de modellen, maar ook de modellenbureaus en zelfs hun klanten zijn het hiermee eens. "De opdrachtgevers vragen steeds vaker naar modellen met vrouwelijke vormen", zegt algemeen directeur van modellenbureau Favourite Models Emilie Bouwman.

Eetgewoonten
Daarnaast vroeg de enquête ook naar de eetgewoonten van de modellen. 1 op de 4 zegt gezond te eten en 1 op 2 van hen houdt zich aan de aangewezen 3 maaltijden per dag. Meer dan de helft van de modellen zegt wel eens een ongezonde snack te eten na een avondje uit. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
29-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Instant make-up


Instant make-up




Camouflagemotief

Ben je geen heldin in het aanbrengen van make-up? Dan zijn deze make-up patches echt iets voor jou. Je moet gewoon een soort van sticker op je oog drukken en het lijkt alsof een professional zich over je oogleden heeft ontfermd. Gedaan dus met onhandig gefoeter met borsteltjes en twijfelen over juiste kleurencombinaties.

Patronen
Momenteel waagden zich al twee cosmeticabedrijven aan deze trend: ColorOn en Eye Majic, meldt Elle.nl. Bij de eerste fabrikant kun je kiezen uit zowel dagdagelijkse oogschaduw in trendy kleurtjes, als uit bizarre luipaard- of camouflagepatronen. Eye Majic houdt het iets gewoner, zij bieden 12 verschillende kleurvarianten aan.

De patches zijn wel redelijk duur, je betaalt 10 euro voor 10 paar 'stickers'. Het is niet iets dat je elke dag zult gebruiken, maar wel ideaal als je voor een speciale gelegenheid piekfijn voor de dag moet komen. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkeerde behamaat beschadigt borsten


Verkeerde behamaat beschadigt borsten


http://images.askmen.com/galleries/celeb-profiles-model/freja-beha-erichsen/pictures/freja-beha-erichsen-picture-1.jpg


Vrouwen kunnen hun borsten beschadigen zonder het te beseffen door de verkeerde behavorm en -maat te kopen, ontdekten Amerikaanse onderzoekers.

Ligamenten
Door de verkeerde behamaat te kiezen, kunnen vrouwen hun borsten beschadigen en ligamenten onherstelbaar uitrekken. Het team onderzocht 50 verschillende soorten beha's op honderden vrouwen gedurende de laatste drie jaar. Het onderzoek toont aan dat borsten tijdens het sporten 21 cm op en neer bewegen en van binnen naar buiten. De meeste sportbeha's zijn ontwikkeld om enkel verticale bewegingen te beperken.

Bepaalde stijl
Onderzoekster Wendy Hedger: "Veel vrouwen hebben een sterke voorkeur voor een bepaalde behastijl en willen niets anders kopen. Bij sportbeha's bijvoorbeeld willen veel vrouwen geen exemplaar kopen dat lijkt op een gewone beha die ze op de rug kunnen sluiten. Als ze het niet over hun hoofd moeten trekken, denken ze dat het geen echte sportbeha is. Maar dat is verkeerd, dat soort beha's ondersteunt even goed."

Sociaal stigma
"Sommige vrouwen veroorzaken zelf borstpijn door de verkeerde behamaat te kopen. Er is een sociaal stigma over bepaalde maten. Veel vrouwen willen geen maat kopen die als te klein of te groot gezien wordt. Ze kopen dan een beha met een 'normale' maat maar die niet goed past. Vele andere vrouwen beseffen niet eens dat ze een slecht passende beha aanhebben omdat ze routineus de verkeerde maat kopen. Ze vergeten dat hun vorm en maat kunnen veranderen door bijvoorbeeld borstvoeding of menopauze", aldus Wendy Hedger. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
28-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De lange luchtige zomerjurk

De lange luchtige zomerjurk


De afbeelding “http://img521.imageshack.us/img521/2695/30137446rf0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


De lange luchtige zmerjurk een veel geziene catwalktrend .
 Heel mooi boven een paar sandaaltjes en perfect om zowel luchtig
als mooi gekleed mee voor de dag te komen.


De afbeelding “http://img246.imageshack.us/img246/9017/18106935uf0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.



De afbeelding “http://img516.imageshack.us/img516/8186/54687295ke5.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

Speciaal effect met een mooie centuur


De afbeelding “http://img155.imageshack.us/img155/633/99774016aa6.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.



� Reageer (0)
27-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lichtgevende lingerie


Lichtgevende lingerie








Een lingeriesetje dat licht geeft: het kan voor verrassend spektakel zorgen in de slaapkamer. LuminiGlow is het nieuwste hebbeding in lingerieland. Zodra het licht uitgaat, geven de stofjes hun licht af. Het enige wat je moet doen, is het textiel af en toe opladen door het tegen sterker licht aan te houden. Net als de 'glow in the dark' sterretjes, die menig kinderkamertje sieren.


Soorten
De lichtgevende lingerie is beschikbaar in beha's vanaf B tot D-cup, in panty's en jarettellen. Nog beter is dat ook onze jongens binnenkort met refecterende slipjes hun licht kunnen doen schijnen in de slaapkamer. Meer info: www.glowinthedarklingerie.com. (lvl)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met pareo heb je vier strandoutfits in een


Met pareo heb je vier strandoutfits in een




Pareo van La Redoute

De pareo is ontzettend veelzijdig item dat gewoonweg in je strandtas moet zitten. Hij ziet er uit als een gewone doek, maar je kunt hem gebruiken om je probleemzones te verdoezelen of om je strandoutfit wat stijlvoller te maken. Met dit stukje stof kun je vier verschillende outfits creëren, het hangt er gewoon van af hoe je de pareo knoopt. Koop wel een groot exemplaar, dan heb je meer mogelijkheden.

Haltertop
Deze manier van dragen kan handig zijn als je in de strandbar iets wil eten, maar dit niet in je bikini wil doen. Hiervoor heb je een rechthoekige pareo nodig, meldt Flair.be. Je vouwt hem dubbel in de lengte. Neemt de twee uiteinden vast en kruist ze over elkaar. Knoop de uiteinden achteraan in je hals vast. Het onderste gedeelte van de top knoop je achter op je rug vast.

Jurk
Neem de pareo in de breedte achter je rug. Breng de uiteinden naar voor en draai de bovenste hoeken van je pareo een aantal keer rond je vinger, dit werkt makkelijker. Kruis deze uiteinden voor je hals en draai ze een paar keer rond elkaar. Vervolgens knoop je ze vast in je hals.

Asymmetrische jurk
Neem dezelfde startpositie als bij de vorige jurk, maar hierbij pak je de linkerbovenhoek vast en draai je hem rond je bovenlichaam. De rechterhoek leg je over je linkerschouder. Beide hoeken knoop je vast achteraan in je hals.

Rok
Deze pareo is ideaal als je een strandwandeling wil maken en je voelt je onzeker over je billen. Het is ook de makkelijkste plooitechniek. Je neemt hem in de breedte achter je middel en brengt de uiteinden naar voor. Als laatste knoop je de bovenhoeken nonchalant. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen in jeans


Iedereen in jeans

De afbeelding “http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2008/07/24/nb2407jeans.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

98,5 procent van de Vlamingen heeft een spijkerbroek

De jeansbroek mag dan al 135 jaar bestaan, ze is populairder dan ooit. Ruim 98 procent van de Vlamingen draagt regelmatig een jeans. Zes op de tien hebben twee tot vijf spijkerbroeken in de kast, een op de tien maakt 'sochtends zelfs zijn keuze uit meer dan acht stuks.

In Nederland raakten vorige week de resultaten bekend van een onderzoek naar het dragen van spijkerbroeken. Daaruit bleek dat zo'n 95procent van onze noorderburen wel eens een jeans draagt. Uit de rondvraag op onze site (waarop zo'n 1.600lezers reageerden) blijkt dat Vlamingen nóg trouwere jeansdragers zijn: 98,50procent draagt jeans.


De afbeelding “http://img75.imageshack.us/img75/5921/jeansgg3.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Ubbe Descamps, communicatiemanager van jeansspeciaalzaak Brooklyn, schrikt niet echt van het resultaat. Jeans zijn nu eenmaal tijdloos en onverslijtbaar. 'Even, in de jaren tachtig, kende de jeans bij ons een dipje en werd er op neergekeken door de Millet-generatie. Nu zijn de jeans weer een hip kledingstuk dat in alle uitvoeringen, kwaliteiten en prijzen op de markt is. Van de lage kwaliteit voor 30 tot 40euro tot de designerjeans van 200euro. Jeans is het soort product geworden waarvan je er niet langer eentje hebt. Het komt vaker voor dat klanten twee tot drie broeken tegelijk kopen, in verschillende uitvoeringen.'

Dat wordt bevestigd door onze enquête: bijna twee op de drie (66,32procent) Vlamingen zegt twee tot vijf jeans te hebben, één op de vijf (21,65procent) heeft vijf tot zeven stuks en ruim elf procent kan er elke dag van de week een andere aan wegens meer dan acht exemplaren op de plank.

Merken zijn, zo blijkt uit onze rondvraag, amper voor de helft van de jeansdragers belangrijk. 'Vooral jongeren kiezen merkbewust', zegt Frank De Vuyst. 'Zij gaan voor trendy labels als Replay terwijl oudere en klassiekere klanten eerder voor de traditionele merken gaan en vaak uitkomen bij vaste waarden als Wrangler en Levis.'

Ook Descamps noemt jeans een jongerenproduct, iets wat onze enquête bevestigt gezien de plus 55-jeansdrager met slechts 9procent zwaar ondervertegenwoordigd blijft. 'Toch merk je een evolutie. Voor steeds meer oudere mensen is jeans vanzelfsprekend. Logisch, wie jong was in de rock 'n roll-jaren vijftig en zestig neemt de jeans uit die jaren mee. Er is dus nog een grote toekomst voor de jeans weggelegd.'

Gevraagd naar het waarom van jeans antwoordt bijna de helft van de ondervraagden dat jeans makkelijk zitten. Nog pluspunten: je kan er overal mee komen en een jeans is nagenoeg onverslijtbaar.

Nog opvallend in onze enquête: niet eens drie procent kiest voor jeans uit modeoverwegingen. 'Verwondert me niet', zegt Descamps. 'Jeans is een product dat er altijd is geweest en zo wordt het ook gezien door de jongere generatie. Net zoals wie na 1990 is geboren zich geen wereld zonder internet kan voorstellen, hoort jeans er gewoon bij. Bovendien slaagt jeans erin zichzelf almaar opnieuw uit te vinden. Er is een constante trendevolutie waarin de muziek een grote rol speelt. Wat pop- en rockidolen dragen, daar spiegelen jongeren zich aan.'

En wat is tegenwoordig dan hot in jeansland? 'Voor mannen jeans met extreme wassing, maar géén gaten', zegt Frank De Vuyst. 'Bij de dames maken in de stof geperste rimpels, parels en stiksels furore.' Ubbe Descamps wijst dan weer op de pasvorm: 'De nauwaansluitende skinny jeans doet het goed, hoewel er signalen zijn dat de wijdere pijpen aan een comeback bezig zijn.'(br.Het Nieuwsblad)



� Reageer (0)
26-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hakken worden nog hoger


Hakken worden nog hoger



Beide schoenen zijn ontworpen door Christian Louboutin

Beckham en Longoria op stelten

Louboutin



Het lijkt wel een wedstrijd onder schoenontwerpers: de zo hoog mogelijke hak. Dior ontwierp begin dit jaar een hak van 10 centimeter, iets wat nog net draagbaar is voor de gemiddelde vrouw.

Maar nu lanceert Lanvin een hak van 15,24 cm en Louboutin de Pigalle Shoe met een hoogte van 14 cm. Schoenen die in het modejargon taxi-to-table shoes worden genoemd: enkel geschikt voor wanneer je maximaal 100 meter moet stappen.


De afbeelding “http://img413.imageshack.us/img413/8060/sc2zb6.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Beckham en Longoria

Bekende fashionista's als Victoria Beckham en Eva Longoria zijn al helemaal mee met de nieuwe trend, meldt weekend.be. Zo verscheen Victoria vorige week met hakken van wel 12,7 cm hoog. Zij heeft natuurlijk het geluk dat ze overal rondgereden en voor de deur afgezet wordt.


De afbeelding “http://img366.imageshack.us/img366/3025/scvi2.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Platform

Dames, je kunt alvast beginnen te oefenen met deze torenhoge stelten, althans als je met deze trend mee wil zijn. Bij zowel Jil Sander, Prada en Louboutin staan stelten op het menu. Gelukkig hebben de meeste torenhoge designerschoenen binnenin een platformpje dat het hoogteverschil tussen teen en hiel moet overbruggen. Maar dat betekent helaas niet dat ze hierdoor geschikt zijn voor bijvoorbeeld een shoptrip.


De afbeelding “http://img179.imageshack.us/img179/5370/16772693zb2.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Teenamputatie

Deze trend betekent waarschijnlijk wel wat extra klanten voor de cosmetische chirurgen in LA die bij fashionista's teenamputaties uitvoeren. Wij gokken dat het enkel een hype wordt bij zware fashion addicts. (ep)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss gezicht van Longchamp


Kate Moss gezicht van Longchamp


De afbeelding “http://www.demanet.be/documents/graphics/merken/longchamp/fw07/longchamp.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Topmodel Kate Moss gaat voor de zesde keer in zee met handtassenmerk Longchamp. Dit seizoen heeft ze de jonge Franse acteur Gaspard Ulliel aan haar zijde, onder meer bekend Un long dimanche de fiançailles en Hannibal Rising. De opnames werden gemaakt in Parijs, op het legendarische terras van Café de Flore in Saint-Germain-des-Prés. Vanaf augustus in de bushokjes.(br.Het Nieuwsblad)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleurexplosies op Amsterdamse catwalk


Kleurexplosies op Amsterdamse catwalk


Collectie van Jan Taminiau


Felle kleuren domineren de catwalk van de Amsterdam International Fashion Week (AIFW). De week startte nog ingetogen met het werk van Jan Taminiau en Jeroen van Tuyl. Maar een dag later gingen alle kleurige remmen los. Daar zorgden de nieuwste collecties van achtereenvolgens Haruco Vert, Percy Irausquin en Oilily voor.

Bloemen en kleur
De ontwerpers Rutger Prommenschenckel en Hajé Koopman maakten indruk met krachtige en kleurrijke creaties, waaronder jurken van geplooid chiffon en breed uitlopende pantalons. Bij de pret-à-porterlijn Collection PRC van Percy stond het bloementhema centraal. Qua kleur werden de bloemen overtroffen door oogverblindend roze, paars en mintgroen.

Exotisch
De fijne bloemmotieven waarom Oilily bekendstaat, waren in de nieuwste collectie van het Nederlandse kledingmerk afwezig. In plaats daarvan koos de Amerikaanse creatief directeur Liam Maher voor een meer exotisch sixties-thema. De tijd van de vrije liefde en de flower power herleefde in verwassen jeans, batikprints, Indiase motieven en kleurige tie-dye. (ep)(br.Nina)



� Reageer (0)
25-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klassieke witte broek

Hoe draag je de klassieke witte broek?


Beide broeken bij asos.com


De afbeelding “http://img373.imageshack.us/img373/113/nuxo3.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Een klassieke witte broek is een 'must have' tijdens de hete zomermaanden. Hij is enorm veelzijdig, afhankelijk van waarmee je hem combineert, kan hij zowel chic als casual zijn.

Ondergoed
Bij de aankoop moet je wel er op letten dat hij perfect past en nergens te hard spant, meldt trendystyle.net. Los is hierbij dus beter dan strak. Kies dus de juiste maat, laat je in de winkel adviseren. Wat je niet mag doen is een witte broek combineren met een witte string, want je ziet hem er sowieso door. Nog erger is er een kleurrijke string onder dragen. De enige mogelijkheid waarbij je je onderbroek niet laat zien is kiezen voor een huidskleurig shortje.


De afbeelding “http://img518.imageshack.us/img518/374/0nubf6.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Combineren

Waar je ook zeker rekening mee moet houden is dat wit, in tegenstelling tot zwart, niet afslankt. De kunst van het slank lijken zit hem in het combineren: draag een strakke broek met een losse top of bloes. Een witte broek mag dan wel weer met een strakker bovenstuk. Als je hem met hoge hakken draagt, lijk je langer en slanker.

Linnen of katoen
Pas op met witte bandplooibroeken en broeken met opgestikte zakken, die doen je er dikker uitzien. Je kiest best voor een linnen exemplaar als je een romantische look wil. Fris katoen is dan weer ideaal voor een moderne glamourlook. Vrouwen die niet zonder hun jeans kunnen, zullen ook hun exemplaar in wit spijkergoed vinden.

Casual
Voor casual gelegenheden kun je kiezen voor eenvoudig model met trendy wit hemdje en een lichte sportieve schoen of platte sandaal.


De afbeelding “http://img296.imageshack.us/img296/5360/manrz0.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Retro

Een brede witte broek met een hoge taille is ideaal voor als je voor de retro glamourlook kiest. Combineer met een sleehak, frivool bloesje, een grote, retro zonnebril en een oversized handtas om het helemaal af te maken.

Marine
De marinelook is heel trendy deze zomer. Die creëer je zo met een witte broek en daarop een wit met blauw gestreept topje. Draag er platte sandalen of witte ballerina's bij. Wil je er helemaal voor gaan, kies je voor een strandtas met marinemotiefje.

Accessoires
Deze zomer draait alles rond chic, dit vraagt om een onberispelijke look. Besteed dus ook aandacht aan je accessoires: tassen, schoenen en juwelen. Handige tip: wit leer kun je makkelijk terug proper krijgen met gezichtsreiniger. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook beha gaat eco

Ook beha gaat eco







Eco is hot in de modewereld. Verschillende modemerken als H&M, Only en Vero Moda hebben al een ecologische lijn gelanceerd en aan milieuvriendelijke schoenen ontbreekt het ook niet. Als laatste in het rijtje kun je nu ook een beha kopen die lief voor de natuur is.

After Eden
De Nederlandse lingeriefabrikant After Eden heeft beslist om ook zijn steentje aan het milieu bij te dragen, meldt zita.be. "Het milieu is drastisch aan het veranderen en dat vraagt dan ook om een drastische aanpak", luidt het statement van After Eden.

Milieuvriendelijk productieproces
De fabrikant gaat vanaf nu zijn lingerie laten maken door Eurojersey. Deze producent heeft het meest milieuvriendelijke productieproces ter wereld. Eurojersey zet zich in voor besparing van energie en het behoud van de natuur.

Kant en prints
Maar dat wil niet zeggen dat ecomode niet sexy kan zijn. De collectie heeft voor elk wat wils van verleidelijke kant tot fleurige prints. Momenteel moet je nog naar onze noorderburen voor de collectie van After Eden. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!