Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



11-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een op tien vrouwen skipt vakantie door bikinivrees


Een op tien vrouwen skipt vakantie door bikinivrees





Ruim één op tien vrouwen heeft zodanige bikinivrees dat ze liever hun reis overslaan dan in bikini te moeten rondlopen. Voor bijna een derde van de vrouwen in rondlopen in badkledij het ding waar ze meest tegen opzien de hele vakantie.

Nooit gedragen
45 procent van alle bikini's en badpakken die gekocht worden, worden zelfs nooit gedragen. Geschat wordt dat daarmee zo'n 335 miljoen euro wordt uitgegeven aan iets dat niet wordt gedragen, en dat enkel en alleen in Groot-Brittannië. Dat blijkt uit een onderzoek van supermarktketen Tesco bij 3.000 vrouwen.

Vel
Vrouwen voelen zich duidelijk nog niet goed in hun vel, en zeker niet als ze wat extra kilo's meesleuren die het gevolg zijn van eetgewoonten en snoepen in de zetel. Niemand ontsnapt aan dat 'naakte' gevoel de eerste keer (of zelfs keren) van het jaar dat je rondloopt in een bikini. Je voelt je zo bloot, zo bekeken, zo onthuld. De cellulitis is zichtbaar, net als je buikje en je borsten.

T-shirt
Het is een kleine troost, maar bovenstaande cijfers bewijzen dat je niet alleen bent. Vrouwen bekennen dat ze verschillende tactieken hebben om hun lichaam niet té veel bloot te stellen.

11 procent skipt brutaalweg de hele vakantie, 30 procent draagt een t-shirt over de bikini of het badpak en 12 procent laat zich gewoon niet aan het strand of het zwembad zien. Hoe plezant de reis dan is, is een andere vraag...





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe crème tegen rimpels bevat groeihormoon


Nieuwe crème tegen rimpels bevat groeihormoon






Een antirimpelcrème dat menselijk groeihormoon bevat, komt volgende maand op de markt in Groot-Brittannië. Tal van celebs smeren al overvloedig het goedje waarvoor je 250 euro per potje moet neertellen.

Wachtlijst
Het nieuwe verjongingsmiddel 'Super H Serum' ontwikkeld door cosmeticafabrikant 3Lab kost 250 euro. Maar dat is blijkbaar geen onoverkomelijk probleem voor tal van mensen, ondertussen staan er in Groot-Brittannië al meer dan 100 mensen op de wachtlijst voor het product dat volgende maand in de grootwarenhuisketen Selfridges ligt.







Groeihormoon

Het is de eerste crème dat het menselijke groeihormoon (HGH) bevat. Bij het verouderen maakt je lichaam hier minder van aan, waardoor de huid kwetsbaarder is voor rimpels. Een hoger niveau van HGH geeft je seksleven een boost en zorgt voor meer energie en een hoger metabolisme. Daarnaast bevat de crème plantencellen van een zeldzame Zwitserse appel en een hoge concentratie van visolie en vitamine C, allemaal ingrediënten die rimpels bevechten. De ontwikkeling van het product duurde tien jaar.

Goodie bags Oscars
Tal van Hollywoodsterren als Jennifer Lopez, Helen Mirren en Leonardo DiCaprio gebruiken het middeltje al overvloeding. Een vertegenwoordiger van 3Lab: "We hebben de crème in de 'goodie bags' van de Oscars gestoken en toen vochten celebs er om. Leonardo DiCaprio is een grote fan van onze producten. Nu zijn het niet alleen sterren en rijke mensen die de crème willen, ook 'gewone' mensen zijn het beu producten te kopen die niet werken." (br.nina)





� Reageer (0)
10-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo 'verwinter' je je zomerkledij



Zo 'verwinter' je je zomerkledij


 


Het is bedoeld als crisisbudgettip, maar wij zien het vooral als een reden om je zomerkledij langer te dragen: verwerk je zomerjurkjes en rokken in je wintergaderobe. Onmogelijk? Niet dus.

1) Losse topjes en tunieken

De losse topjes en tunieken zijn in en laten heerlijk veel ruimte voor lucht. Om te voorkomen dat je half bevriest of doorweekt raakt, trek je er een sous-pull met lange mouwen onderaan. Kies een effen pull bij een topje met print of omgekeerd.

2) Strakke topjes

De strakke topjes kan je als extra laagje onder je winterkledij dragen. Niet meteen zichtbaar, maar telkens je ze aan- of uittrekt krijg je wel een ietsiepietsie zomergevoel.

3) Rokjes en jurkjes

Het is duidelijk: combineer ze met een felle panty, een toffe vest en een grote sjaal. Probleem opgelost! Tenminste voor wie zich niet op de fiets en in de regen moet verplaatsen, want dan raden we toch een extra laagje aan, een dikkere legging bijvoorbeeld en een extra trui of truitje met lange mouwen.





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/9/12/3/media_xl_987933.jpg



4) Schoenen

De sandalen en ballerina's worden ingewisseld voor enkellaarsjes, laarzen en dichte pumps. Kies voor een lichte tot hoge hak: alles is mogelijk deze winter.

5) Short

Ook de short kan nog gedragen worden, met nylons, panty's of een dunne legging. Wie dat niet aandurft, kan de relaxte zomerstijl wel kopiëren op een lange broek.

6) Accessoires

De juiste winteraccessoires maken het plaatje helemaal af: toffe handschoenen, een leuke muts of een winterpet maken het samen met de onmisbare lange sjaal, helemaal af.





� Reageer (0)
09-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vul je wintercollectie aan voor een prikje


Vul je wintercollectie aan voor een prikje


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/08/07/604710/geniet-van-uitzonderlijke-kortingen-tijdens-de-stockverkoop-van-bestseller_7_235x280.jpg



Ben jij nog op zoek naar enkele leuke zomerstukken of wil je graag je wintercollectie al aanvullen. Dan kan je nu ongekende koopjes doen tijdens de stockverkoop van Bestseller!

Bestseller houdt op vrijdag 14 augustus van 14 uur tot en met 20 uur een stockverkoop. Tijdens deze unieke dag kan je goedkopere kledingstukken vinden van Vero Moda, Pieces, Jack & Jones, Vila, Selected, Object, Only, Outfitters Nation, Name it en Mama Licious.

Om een stormloop te voorkomen krijg je enkel toegang als je op de gastenlijst staat. Inschrijven kan via de website van Bestseller. Er snel bijzijn is dus de boodschap!

Stockverkoop, Collecties Zomer/Winter, Vrijdag 14 augustus, 14 uur tot 20 uur, Oostkaai 25, Unit , 2170 Merksem.  (br.she)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoge hakken zijn seksistisch en moeten verboden worden


"Hoge hakken zijn seksistisch "





Als het aan de Britse, door mannen gedomineerde vakbond Trade Union Congress ligt, worden hoge hakken verboden op de werkplek omdat ze seksistisch zijn en een gevaar vormen voor de gezondheid en de veiligheid. Bovendien zijn ze 'beledigend' voor vrouwen.

Stelling
Volgende maand zal op de vakbondsvergadering gedebatteerd worden over de stelling: "Hoge hakken zien er glamoureus uit op de catwalks in Hollywood maar zijn totaal ongepast op de werkvloer."

2,5 tot 4 centimeter
De vakbondsleden stellen voor dat vrouwen 'redelijke' schoenen dragen, met een hak van maximum 2,5 centimeter om zo voet- en rugpoblemen te vermijden. Vrouwen die niet de hele dag moeten staan mogen een hak tot 4 centimeter dragen, vindt de vakbond.

Eigen keuze
De Britse zakenvrouwen steigeren bij het voorstel, dat volgens hen op zich meer seksistisch is dan de schoenen zelf. "Het is belachelijk. Trouwens, hebben vakbondsleden geen belangrijker problemen om zich mee bezig te houden? Mijn hakken van 10 centimeter houden we niet tegen om mijn job te doen en goed te doen. Hakken zijn sexy, ze geven me zelfvertrouwen en geven macht aan vrouwen," argumenteert Michelle Dewberry.

"Ik kan me niet voorstellen dat een vakbond zou beslissen over hoe strak een man zijn das zou moeten knopen of zoiets. Of je hakken draagt of niet, is toch je eigen keuze?"

Letterlijk zien staan
Ook Britse politica's lachen met het voorstel. "Komaan zeg, soms hebben vrouwen die extra centimeters nodig om gezien te worden door mannen. Zonder mijn Louboutins zou niemand mij zien lopen en zouden al mijn mannelijke collega's mij passeren. Nu kan ik ze recht in de ogen kijken en word ik als een gelijke behandeld", aldus de conservatieve polticia Nadine Dorries.





� Reageer (0)
08-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyjama's zijn in én sexy


Pyjama's zijn in én sexy






Coco Chanel was 100 jaar geleden al helemaal gek op pyjama's. Daarom draagt Audrey Tautou, de actrice die de rol van de mode-ontwerpster in haar biografie op zich nam, een zijden exemplaar voor mannen op de affiche van de film. Zij zijn lang niet de enigen die gek zijn op dit comfortabele ensemble, de pyjama is dus helemaal terug.




Audrey Tautou in een zijden pyjama voor de film Coco avant Chanel.
Audrey Tautou in een zijden pyjama voor de film Coco avant Chanel.



Pyjama op de catwalk
Angelina Jolie bekende regelmatig te 'loungen' in een comfortabele pyjama voor mannen. De nieuwste collectie van Dolce & Gabbana is zelfs geïnspireerd op dit kledingstuk. De ontwerpen zijn wel niet bedoeld om ermee in bed te kruipen, maar om er een stapje mee in de wereld te zetten. En het gerucht dat er een nieuwe film van Bridget Jones op til staat, is de kans groot dat de flanellen exemplaren binnenkort weer opduiken.




De collectie van Dolce & Gabbana is geïnspireerd op mannenpyjama's.
De collectie van Dolce & Gabbana is geïnspireerd op mannenpyjama's.



Hoe draag je de trend niet?
Blijf ver weg van vormeloze t-shirts met schattige figuurtjes als je ouder dan twaalf bent. Ook de lange katoenen nachtjapons kunnen alleen als je ouder dan 70 bent. Wil je een trendy, chique optie om in te slapen, kies dan voor een pyjama, liefst eentje uit kant of zijde. Ze zijn nu sexy, stijlvol en sensueel of je nu een mannelijk, zoals Jennifer Anniston of Cameron Diaz in één van de talrijke romantische komedies draagt of vrouwelijk model met veel kant. Slaap je niet graag met een pyjama? Dan heeft Chanel nog een andere een sexy optie voor je, beperk je alleen tot het bekende No 5 parfum om in te slapen, zo deed Marilyn Monroe het ook.





Bridget Jones in een flanellen pyjama.
Bridget Jones in een flanellen pyjama.





� Reageer (0)
07-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouwen wekelijks slachtoffer van het weer

Vrouwen wekelijks slachtoffer van het weer





Het is een nachtmerrie voor veel vrouwen: die keer dat je geen trui of paraplu meeneemt, kom je binnen de kortste keren in een plensbui terecht. Er is één troost: die vrouwen zijn niet alleen. Het gebeurt de gemiddelde vrouw zo'n 48 keer per jaar dat ze verrast worden door het weer.

Ze vertrekken in een vrolijke zomerjurk en moeten in de stortregen naar huis. Of ze trekken een lange broek aan om zich vervolgens door te zweten. En dat is niet omdat ze zich niet voorbereiden: 2 op drie vrouwen checkt dagelijks het weerbericht om hun kledij er op af te stemmen. Dat blijkt uit een bevraging van 6.500 vrouwen door www.OnePoll.com.

Drie op vier vrouwen tussen 16 en 65 is al verrast door het weer: de helft terwijl ze hun jas vergeten waren, twee derde als ze geen paraplu bijhebben. Vier op de tien zat daardoor al eens doorweekt op het werk. Omgekeerd heeft ook negen op tien vrouwen al enorm zitten zweten omdat ze te veel kleren aanhadden.




http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/1/10/media_xl_985780.jpg



27 procent had een beschamende ervaring, doordat hun witte jurkje nat zo goed als doorzichtig werd, bijvoorbeeld. Vier op tien vrouwen had al een 'Marilyn Monroe'-moment, waarbij een gemene wind het zwierende zomerrokje omhoog blies, en 55 procent had al eens slippers aan de voeten tijdens een plensbui.

Bijna 7 op de tien twijfelt dan ook dagelijks wat aan te trekken om niet te weinig maar ook niet te veel aan te hebben. Twee op de drie vrouwen checkt daarvoor het weerbericht, maar wordt toch nog (vaak) verrast. (br.hln)




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wachten op deze vijf parfums


Wachten op deze vijf parfums





Binnenkort worden weer een boel nieuwe parfums op de wereld losgelaten. Elle.nl zette er vijf op een rijtje.

PRADA: L' EAU AMBRÉE
Het is al de vierde keer dat Prada gember in een parfum (en de naam) verwerkt. Naast het oosterse gember zijn er zachte geuren als rozen en vanille met een frisse cittrustoets.

KYLIE MINOGUE: INVERSE FOR MEN
Kylie geeft de mannen een eigen parfum van haar hand: Inverse for Men. Om je man warm en kruidig te doen geuren, naar lavendel en nootmuskaat.

BVLGARI: BVLGARI BLU EAU DE PARFUM II
Bulgari viert haar 125e verjaardag met de presentatie van Bulgari Blu Eau de Parfum II. Een van de hoofdingrediënten is de Florentijnse iris, wat 100.000 euro per kilo kost. Een decadent geurtje dat wordt aangevuld met patchouli, steranijs en viooltjes

MARC JOCOBS: LOLA
Lola moet het stoute zusje van Daisy worden. Een vrouwelijke en flirterige geur met pioenroos in de glorieuze hoofdrol.

NELLY: APPLE BOTTOMS
Rapper Nelly begint naast zijn kledinglijn Apple Bottoms ook een geurtje met dezelfde naam. Hoe dat ruikt? Naar rozen, kokos, muskus en een vleugje appel.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welke schoenen passen bij je lichaam?


Welke schoenen passen bij je lichaam?



http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/08/06/603635/welke-schoenen-passen-bij-je-lichaam_1_515x0.jpg



Schoenen kopen is voor velen vaak een ramp. Kies je voor een open schoentje, een enkelbandje, sleehakken, ... . Niet zelden komen we buiten met drie schoendozen, waarvan we stiekem weten dat we er maar één paar zullen dragen. Hoe weet je eigenlijk welke schoenen echt bij je passen?

Open schoenen of sandalen zijn perfect voor mensen met dikkere benen. Hoe meer voet je ziet, hoe dunner en langer je benen lijken. Ook slingbacks, open schoenen met een bandje achter de hiel, zijn erg goed om je benen dunner te laten lijken.
Dikke voeten

Heb je last van erg dikke voeten? Dan zijn schoenen met een bandje dwars over je voeten een goede oplossing. Hierdoor wordt je voet namelijk in 2 verdeeld en wordt hij dus vanzelf smaller.

Stevige kuiten en enkels vragen voor een sleehak of een brede hak. Heb je erg dunne voeten kies dan voor een dunne sleehak, die spitser toeloopt naar je tenen toe.
Lange tenen

Lange tenen kunnen best verdoezeld worden in een gesloten schoentje. Wil je toch graag sandalen dragen? Kies dan voor een setje met verschillende bandjes over de voet en de tenen. Hierdoor worden je voeten en tenen breder gemaakt, en wordt de aandacht afgeleid van de lengte van je tenen.





� Reageer (0)
06-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


Echte mannen dragen roze

Brad Pitt kiest een roze maatpak voor de rode loper in Cannes.




Als een man roze kledij draagt, dan speculeert zijn omgeving al snel over zijn seksualiteit. Maar nu ook echte, stoere mannen deze 'vrouwelijke' kleur aandurven, maakt deze roze een opmars bij hen.



  
Stoere David Beckham met een roze sjaal.
Stoere David Beckham met een roze sjaal.



Vrouwelijk of mannelijk?

Roze wordt pas sinds de 20ste geassocieerd met meisjes, Barbie heeft daar mee voor gezorgd. Voorheen had deze kleur een sterk en mannelijk imago. Blauw, de kleur van de maagd Maria, was toen vrouwelijk. Bankiers in Londen mochten nochtans in de jaren '90 roze niet dragen omdat het te macho was. De kleur doet namelijk denken aan het agressieve rood.




    Roze trui van Ralph Lauren.
Roze trui van Ralph Lauren.



Brad Pitt en Beckham

De kleur krijgt een nieuw imago. Mannen waarvan de seksualiteit niet in twijfel wordt getrokken, denk aan David Beckham en Brad Pitt, durven te verschijnen in roze kledij. Ben je nog niet helemaal zeker van je stuk, begin dan net als David met een roze sjaal om zo aan het idee te wennen. Ben je er helemaal voor gewonnen, dan kun je net als Brad Pitt een maatpak in deze kleur dragen. Voor een mannelijke look zit het hem allemaal in de keuze van de juiste accessoires. Kies net als Brad voor een mannelijke zonnebril en een donkere sjaal.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Make-up geeft vrouwen niet meer zelfvertrouwen


Make-up geeft vrouwen niet meer zelfvertrouwen





Camouflerende make-up geeft geen boost aan het zelfvertrouwen van vrouwen. Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat velen zo onzeker zijn dat make-up hen niet kan helpen.

Beter in hun vel
73 vrouwen namen deel aan het onderzoek. 66 van hen camoufleerden met make-up hun puistjes, littekens en pigmentvlekken, meldt nu.nl. Slechts zeven van hen brengen nooit make-up aan. Daaruit bleek dat de geschminkte vrouwen veel vaker onzeker zijn over hun huid dan de anderen, onafhankelijk van de toestand van hun huid. Hoe groter de angst was dat mensen naar hun imperfecties zouden staren, hoe ongezonder vrouwen met make-up zich voelden. Onderzoekers concluderen daaruit dat vrouwen die geen make-up gebruiken zich om te beginnen al beter in hun vel voelen dan geschminkte vrouwen.






� Reageer (0)
05-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sokken zijn meest trendy herfstaccessoire


Sokken zijn meest trendy herfstaccessoire


http://img36.imageshack.us/img36/5027/sokken.jpg
Trendy actrice Chloë Sevigny met witte sokken in sandalen.



Sokken stonden lang synoniem voor de grootste modeblunder, zeker witte sportkousen bij mannen waren 'not done'. Maar dit seizoen zijn ze net dé manier om je outfit trendy te maken.





Sokken van Diesel.
Sokken van Diesel.



Catwalk en celebs
Prada startte deze trend, ze vond de nerd-look opnieuw uit en trok haar mannequins voor het eerst kniesokken aan. Burberry nam dit over en combineerde geribbelde enkelsokken met hoge hakken. Ook bij Marni scoorden gekleurde exemplaren goed. Tal van celebs als Chloë Sevigny, met enkelsokjes en omasandalen, Lindsay Lohan met een erg uitgebreid gamma en Lourdes, de dochter van Madonna, geven het goede voorbeeld.





http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/8/9/media_xl_983424.jpg




Sexy

Het is duidelijk dat grote ketens helemaal mee zijn met de hype. 'Sock Shop', een Britse keten met een uitgebreid gamma aan sokken, meldde deze week dat de verkoopcijfers explosief stegen. Zelfs witte, lange sportsokken zijn hip, je mag ze tot aan je knieën trekken. Het trendy Amerikaanse merk American Apparel slaagde er zelfs in ze een sexy imago te geven.




Zo combineert Prada kniesokken.
Zo combineert Prada kniesokken.



Toch chique
Kijk dus deze herfst uit naar lange sokken met een drukke print. Je kan er heel wat geld aangeven, voor een trendy exemplaar bezet met pareltjes en pailletten van Miu Miu betaal je bijna 300 euro en je hebt er zelfs bijpassende schoenen bij. Vind je het eerder iets voor tieners? Neem dan een voorbeeld aan Consuelo Castiglioni, ontwerpster bij Marni. Zij leek heel chique en fashionable in een zwarte jurk, opvallende ketting, plateauschoenen en zwarte kniesokken.






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend: mannen met diepe decolleté


Trend: mannen met diepe decolleté


 



T-shirts en truien met een diepe V-hals zijn een trend in mannenmode. Deze herfst krijgen we dus heel wat blote borstkassen te zien.

Homo's en macho's
De tijd dat een diepe V-hals alleen voor vrouwen gereserveerd was, is voorgoed voorbij. Trendy mannen laten deze herfst wat van hun borstkas zien, meldt De Telegraaf. Modegevoelige homo's waren de eerste om zich hier aan te wagen, maar nu durven ook macho's een diepe V-hals te dragen. De Nederlandse filialen van de kledingketen American Apparel haalden de trend uit Amerika naar hier, de t-shirts met diepe V-hals vlogen er meteen over de toonbanken. Nu vind je de ze ook in tal van andere winkels.








Sexy
Hoe je deze trend draagt, is afhankelijk van hoeveel zelfvertrouwen je hebt. Ben je trots op je borsthaar, dan mag er gerust wat komen piepen uit je V-hals, anders scheer je best alles af. Ben je helemaal onzeker over je borstkas, trek dan onder je trui met diepe uitsnijding een eenvoudig t-shirt aan dat hoger komt. Nog steeds niet overtuigd? Dan kan dit je misschien overhalen: model Doutzen Kroes vindt het
sexy.





� Reageer (0)
04-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Riccardo Tisci



Riccardo Tisci lanceert nieuwe zijcollectie voor Givenchy





http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/31/591820/riccardo-tisci-lanceert-nieuwe-zijcollectie-voor-givenchy_7_235x280.jpg




Riccardo Tisci, hoofdontwerper bij het modehuis Givenchy, heeft de ontwerpmicrobe duidelijk te pakken. Daar waar andere modehuizen kleiner worden en besparen, pakt hij het groots aan en lanceert hij gewoon een extra collectie voor Givenchy.

Redux heet de nieuwe telg in de Givenchy-familie. De collectie wordt twee keer per jaar vernieuwd en zijn lanceringsdatum is net voor die van de pre-collecties. In de collectie zitten enkele Givenchy klassiekers verwerkt, maar dan met een eigentijdse Tisci knipoog.

Redux is verkrijgbaar vanaf oktober.






� Reageer (0)
03-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Was je sexy


Was je sexy


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/08/03/597723/was-je-sexy_7_235x280.jpg



Mannen die op weinig bijval bij het vrouwelijke geslacht kunnen rekenen, kunnen binnenkort zichzelf omtoveren tot een echte babe magneet. Het enige wat ze moeten doen is zich wassen met de 'Men Magnetic Attraction Enhancing Body Wash' van Dial.

Voor vijf euro per potje raakt zelfs de meest wanhopige vrijgezel van straat. Dat beweert producent Dial althans. Zij maakten een zeep met synthetische feromonen, een stof die boodschappen tussen mensen overbrengt en mannen aantrekkelijker maakt. Uit test blijkt alvast dat mannen, die zich met feromonen gewassen hadden, aantrekkelijker bevonden werden.

"Qua uiterlijk en persoonlijkheid was die man niet iemand waarmee ik normaal op date zou gaan, maar zijn geur trok me wel enorm aan", beweerde een van de proefpersonen.

Toch geloven wetenschappers niet in de wonderen van een feromonenzeep. "Bij mensen is het vaak liefde op het eerste zicht en niet op de eerste geur. De sexappeal van een persoon wordt door veel factoren bepaald, romantiek en geur is daar een van. Maar als we het puur wetenschappelijk bekijken, dan moet ik zeggen dat onze hersenen vooral door visuele prikkels gestimuleerd worden", besluit antropologe Helen Fisher. (br.she)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom onze gezichtshuid zo gevoelig is


Waarom onze gezichtshuid zo gevoelig is


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/08/03/598085/waarom-onze-gezichtshuid-zo-gevoelig-is_1_515x0.jpg



Voor onze gezichtshuid hebben we speciale producten die de samenstelling van de poreuze huid respecteren. Maar hoe komt het eigenlijk dat onze gezichtshuid zo gevoelig is?

Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat de cellen in de gezichtshuid kleiner zijn en de huid dunner is. Bovendien is de huidbarrière minder gesloten waardoor het vocht sneller verdampt en cosmetische stoffen intenser inwerken. Hierdoor wordt de huid na een tijdje overgevoelig, en ontwikkelt ze allergieën jegens bepaalde producten. (br.she)






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Durf jij trendy dijenhoge laarzen te dragen?


Durf jij trendy dijenhoge laarzen te dragen?


 



Dijenhoge laarzen zijn dé schoenentrend voor de herfst van 2009. Maar welke vrouw zal deze willen dragen, aangezien dit accessoire geassocieerd wordt met prostituees?

Catwalk
De dijenhoge laarzen verschenen op de catwalk bij Hermes, Prada en Stella McCartney. Celebs pikten dit op, Victoria Beckham, Rihanna en Madonna droegen ze al op de rode loper. Nu ook grote modeketens als Topshop betaalbare exemplaren in de winkels zetten, zijn deze schoenen op weg een trend bij fashionista's worden. De eerste lading die online kwam, was meteen uitverkocht. Maar mode-ontwerpers vergaten wel één aspect bij het bedenken van deze trend: velen associëren deze dijenhoge laarzen met prostituees. Iets waar Julia Roberts met Pretty Woman begin jaren '90 voor heeft gezorgd.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/15/9/10/media_xl_978325.jpg




Stijlvol of niet?
De Britse journaliste en fashionista Claire Coleman nam de proef op de som en trok op straat met een paar van dit soort laarzen. Om zo weinig mogelijk met hoertjes geassocieerd te worden, ging ze niet voor lederen laarzen, maar voor een paar uit nubuck. Ze combineerde het met een zedig wollen jurkje. "Ik ging nog maar net de straat op of ik kreeg al tal van reacties. De bouwvakkers floten me na, auto's toeterden en iemand uit een bestelwagen vroeg me zelfs ten huwelijk. Maar van de vrouwen daarentegen, kreeg ik vooral afkeurende blikken. Op het einde van de dag was ik gewoon aan de schoenen en voelde ik me zelfs stijlvol. En begon ik te denken aan de voordelen, mijn benen zouden het lekker warm hebben op koude winteravonden met deze laarzen. Tot ik toen ik naar huis wandelde, een man hoord vragen: "En hoeveel is het, schatje?" Plots besefte ik dat deze laarzen toch altijd onlosmakelijk met straatmadeliefjes zullen verbonden zijn."




Madonna op de rode loper met laarzen van Louis Vuitton.
Madonna op de rode loper met laarzen van Louis Vuitton.





� Reageer (0)
01-08-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christina Ortiz krijgt rode kaart bij Salvatore Ferragamo



Christina Ortiz krijgt rode kaart bij Salvatore Ferragamo


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/31/591829/christina-ortiz-krijgt-rode-kaart-bij-salvatore-ferragamo_7_235x280.jpg



Het sprookje bij het modehuis Salvatore Ferragamo is voorgoed voorbij voor Christina Ortiz. Het hoofd van de ready-to-wear damescollectie wordt aan de kant geschoven voor Massimiliano Giornetti, momenteel het hoofd van de ready-to-wear mannencollectie.

Ortiz stond reeds twee jaar aan het hoofd van de damescollectie voor Salvatore Ferragamo. Nu mag ze haar biezen pakken en wordt Giornetti het nieuwe hoofd. Laatstgenoemde wordt daarmee hoofd van alle ready-to-wearcollecties, want Giornetti kondigde reeds aan zijn mannenafdeling niet in de steek te laten.






� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dijlaarzen, roze luipaardprint en harige kraagjes


Herfst bij Jimmy Choo: Dijlaarzen, roze luipaardprint en harige kraagjes




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/8/2/12/album_large_979287.jpg
 
 
 


Het minste dat je van schoenenontwerper Jimmy Choo kan zeggen is dat hij gevarieerd is. Torenhoge hakken afgewisseld met ballerina's, gele, blauwe en roze luipaardprint versus effen zwart of rood, riempjessandalen, klassieke pumps en mary-janes én de pas uitgeroepen trend: de dijlaars. Jimmy Choo ontwerpt, met andere woorden, alles.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/0/9/0/album_large_979260.jpg



1) Hoge hakken


De meeste hoge hakken komen in de vorm van pumps of schoenen met (te) veel bandjes. Ook enkele laarzen doen mee, waarvan één befaamde dijlaars. Op enkele uitzonderingen na zijn deze schoenen niet voorzien van een klein plateauzooltje onder de tenen. De hakken zelf zijn meedogenloos hoog en ondoenlijk dun.



 
http://www.nina.be/static/FOTO/pe/11/16/3/album_large_979233.jpg



2) Plat, platter, platst


Choo dacht ook aan het praktisch nut van herfst- en winterschoenen: beschermd tegen wind, regen én met de garantie dat je niet uitglijdt in de sneeuw. Alleen lijkt het er op dat de ontwerper dit tegen zijn goesting heeft gedaan: de platte schoenen zijn stuk voor stuk lelijk. De ballerina's zijn ongeïnspireerd en versierd met roze of gele luipaardprint of sterretjes, de winterschoenen zijn - o horror- afgewerkt met een harig kraagje en de laarzen krijgen 'studs' mee. Verdoken boodschap: "Platte schoenen, da's niet voor vrouwen".




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/16/8/1/album_large_979276.jpg




3) Prints


De populairste print van Choo was de luipaardprint, liefst in roze, geel of blauw. Soms is dat een leuk detail (zoals op een ballerina), maar ook de laarzen zijn soms volledig uitgerust in deze print.

De tweede print is de zebraprint, die soms zelfs gecombineerd wordt met de luipaardprint.

Andere opvallende versieringen: veel riempjes, slangenleer in de vorm van vlammen en de 'studs'.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/5/16/9/album_large_979284.jpg



4) Laarzen

Laarzen horen bij de winter en dus bestaat een redelijk deel van de collectie uit laarzen. Er is voor elk wat wils: laarzen met naaldhakken, laarzen met een platte hak, stoere legerlaarzen én verschillende versies van de hippe dijlaars. Daarnaast zijn ook de varianten 'enkellaars' en 'halfhoge laars' nog steeds in de mode. (br.nina)





http://www.nina.be/static/FOTO/pe/6/0/10/album_large_979285.jpg






� Reageer (0)
31-07-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Zwangerschapsmode gaat Marrokaans


Zwangerschapsmode gaat Marrokaans


http://i573.photobucket.com/albums/ss177/believe_my/zwangerschapskledij.jpg?t=1249049352




Voor de wintercollectie van de zwangerschapslijn Noppies, is inspiratie gezocht in Marroko. Warme aardekleuren en mozaïekprints zijn het resultaat. Noppies biedt zowel leggings, als rokjes en modieuze broeken, zoals een flared jeans, aan. Voor de feestdagen ontwierp Noppies een eigen versie van het beroemde 'korte zwarte jurkje': flatteert altijd en groeit mee met de buik in dit geval!









Zoals het een praktische wintercollectie betaamt zijn er ook (wikkel-)truitjes en een warme poncho ter bescherming tegen de kou. Voor sportieve zwangere moeders is er ook een comfortabel yoga-setje.








De basislingerie wordt uitgebereid met voorgevormde voedingbeha's, strings, slips en hemden die mooi vallen over de zwangere buik. Ook komt er een 'naadloze' lingeriecollectie die onzichtbaar is onder elk kledingstuk.






� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!