Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



04-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jean Paul Gaultier ontwierp korset voor kat

Jean Paul Gaultier ontwierp korset voor kat




De bekende modeontwerper Jean Paul Gaultier ontwierp een korset voor zijn favoriete viervoeter, maar besefte gelukkig al snel dat dit geen goed idee was.




Celebs betalen
De kledij van Jean Paul Gaultier staat bekend om de strakke tailles. "Wist je dat katten geen korsetten kunnen dragen? Ze kunnen dan niet staan, de dieren vallen gewoon om." Gaultier die al sterren als Madonna en Kylie Minogue kleedde, viel de celebs aan die niet willen betalen voor zijn ontwerpen. "Ik ben geen zakenman, toen ik begon, kwamen sterren de jurken verschillende keren passen. Nu verwachten bekenden dat ze de outfit gewoon gratis krijgen. Ik hoor van sommige ontwerpers dat ze de sterren betalen om deze jurken te dragen, echt hopeloos."


Echte vrouwen
De 57-jarige ontwerper gelooft dat hij veel te danken heeft aan het gebruik van echte vrouwen tijdens zijn show. "De pers begreep deze beslissing niet. Ik vind het echter belangrijk te weten wat er aan de gang is bij gewone vrouwen."




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Combineer deze lente trainingspak met hoge hakken

Combineer deze lente trainingspak met hoge hakken






De joggingbroek, zeker in combinatie met passend jasje, associëren de meeste fashionista's met regenachtige zondagen en met tonnen snoepgoed naar chickflicks kijken, af en toe kan je dit ook dragen om te gaan sporten. Nu het kledingstuk echter massaal op de catwalk van Gwen Stefani en Michael Kors verscheen, kunnen we niet anders dan erkennen dat dit item ook chic kan staan.








Legging
Niet alleen op de catwalk maakt dit mode-item furore, uit de verkoopcijfers van de Britse modeketen Debenhams blijkt dat de joggingbroek even trendy is als de legging. Er gingen namelijk 73 procent meer exemplaren over de toonbank. Het lijkt misschien eerst wat vreemd, maar weet je nog toen de legging zijn introductie maakte? Toen zwoor je waarschijnlijk ook dat je deze strakke broek nooit zou dragen. Designer Karen Peacock voor Debenhams: "De terugkeer van het joggingpak als modestuk is geweldig nieuws voor vrouwen, omdat het zo makkelijk zit. Nu kan je het ook dragen om te gaan shoppen of om naar een date te gaan en je toch comfortabel voelen."




L.A.M.B.
L.A.M.B.



Tips
Voor een joggingbroek chic staat, moet je wel enkele regels respecteren:

- Het is niet zo dat je deze lente zomaar een oud exemplaar uit je kast kan nemen en je er dan trendy uitziet. Kies een broek die qua snit wat van een harembroek heeft: denk dus aan een los exemplaar, met lage taille. Aan de enkels moet ze strak zitten, een kort exemplaar tot over de knieën is ook hip. Qua stof heb je zowel de keuze tussen glanzend materiaal als dikker katoen.

- Wil je een stijlstatement maken met deze meestal vormeloze broek, kies dan voor stiletto's. Dat oogt raar op het eerste gezicht, maar het resultaat is meestal geslaagd. Dit maakt je outfit eleganter en lijk je niet op een hiphopster weggelopen uit de jaren '90. Ook de keuze van je topis belangrijk. Maak je outfit weer chiquer met een lange, stijlvolle jas, een korte blazer of stijlvol jasje. Ook de combinatie met een stoere ceintuur met studs kan perfect.




� Reageer (0)
03-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Acht tips om sexy te zijn

Acht tips om sexy te zijn





Wat is er mis met sexy te willen zijn? Niets, zolang je de grens tussen sexy en vulgair niet weet te overschrijden. Of je nu sexy wil zijn voor je liefste of voor jezelf: hier zijn de 8 tips die helpen om er op je best uit te zien.

1.  Mooie kleding
Je mooi kleden wil niet zeggen dat je uitdagende outfits aantrekt. Zoek kleding die op je lichaam gegoten zit en waar je vertrouwd mee bent. Heb je vrienden met een leuke stijl, aarzel niet hen naar tips te vragen. De volgende keer dat je gaat shoppen, experimenteer je met stijlen en kleding die je normaal niet zou dragen. Heel belangrijk: neem een vriend mee die je een eerlijk advies durft te geven...
 
2. Unieke stijl
Welke stijl je kiest, is iets dat je zelf moet ontwikkelen. Natuurlijk mag je lonken bij idolen, modellen of beroemdheden, maar uiteindelijk moet je met een eigen stijl voor de dag komen. Zoek er eentje die altijd voor je werkt en dat je het beste omschrijft.

3. Details die het doen
Hou rekening met details, zelfs al ziet niemand ze. Draag geen afgedragen of vuil ondergoed, vuile schoenen of een rommelige tas horen niet. Sla nooit over op persoonlijke hygiëne. Door aandacht te schenken aan kleine details, zoals lingerie en schoenen, krijgt je innerlijke zelfvertrouwen een boost. Zo lijk je ook sexier.

4. Je houding
Maakt niet uit hoe mooi je kijkt, je oogt niet verleidelijk als je houding er niet naar is. Als het betekent dat je enkele etiquetteregels moet leren of galanter moet wandelen, investeer je ook daarin.

 5.  Wees aardig
Veel mensen geloven dat sexy vrouwen snobs of onaardig moeten zijn, maar dat is niet zo. Stop met je gemeen, onaangenaam of hooghartig  te gedragen. Om sexy te worden, is het aangewezen net beleefd, aangenaam  en vriendelijk te zijn. 

6.  Geloof dat je sexy bent
 Hoe kunnen andere mensen denken dat je sexy bent als je het zelf niet gelooft?  Je bent een sterke, zelfbewuste vrouw en gelooft dat ook.  Het vergt in het begin misschien inspanning om je meer sexy te gedragen, maar oefen. Oefen je vaardigheden in het flirten of wandel voor de spiegel. Wat eerst aangeleerd moet worden, zal uiteindelijk spontaan gebeuren.

7.  Je stem
Je stem is een geschenk van de natuur. Wel kan je de manier waarop je praat, veranderen. Leer verleidelijker te praten, zo besteden mensen meteen aandacht aan je. Een stemcoach kan helpen of neem je stem op en luister naar jezelf.

8    Lach
Een lach doet wonderen. Zie je een sexy vrouw lopen met een frons op haar gezicht? Alle voorgaande tips verdwijnen in het niets als je daarbij niet weet te glimlachen.





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merken zoeken massaal gewone mensen als modellen

Merken zoeken massaal gewone mensen als modellen


Campagne van American Apparel.


Het lijkt wel alsof het tijdperk van de supermodellen als Kate Moss en Gisele Bundchen voorgoed voorbij is. Het hippe kledingmerk American Apparel is op zoek naar de mooiste billen wereld in navolging van het lingeriemerk Sloggie en Benetton zoekt momenteel een 'jongeren met unieke stijl' voor hun komende reclamecampagnes.


Foto's website

Het Amerikaanse merk American Apparel staat er om bekend controverse te creëren. Zo poseren op de website werknemers in erg sexy poses de collectie. Voor zijn nieuwste reclamecampagne zoekt het merk de mooiste billen ter wereld, iedereen mag zich inschrijven. Dat zorgt in het land voor heel wat ophef. Verschillende Amerikaanse kranten noemen dit zorgwekkend, want ook deze foto's zullen op de website verschijnen, iedereen mag die dan quoteren en becommentariëren. De uiteindelijk winnaar wordt wel gekozen door een jury samengesteld door het merk zelf.






Nog merken
Nu volgen nog twee merken dit voorbeeld. Zo zou Benetton op zoek zijn naar een groep mensen met een unieke stijl of die een boodschap voor de wereld hebben. Ook hiervoor moeten kandidaten foto's of video's op de website zetten en kan iedereen op zijn favoriet stemmen. Het Amerikaanse jeansmerk L.e.i. zoekt drie 'gewone' Amerikaanse meisjes voor zijn volgende campagne, ze moeten vooral levendig, energiek en intelligent zijn. De prijs is een studiebeurs van 100.000 dollar.




� Reageer (0)
02-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Designerkledij maakt slimmer en zelfzekerder

Designerkledij maakt slimmer en zelfzekerder




Goed nieuws voor fashionista's: designermerken geven vrouwen meer zelfvertrouwen en helpt hen beter te denken.


De onderzoekers liet 80 vrouwen enkele logische, taalkundige en wiskundige  problemen oplossen, dat meldt nu.nl. De ene helft kreeg merkkledij om tijdens de tests te dragen, de anderen droegen dezelfde kledij, maar bij hen was het etiket er uit geknipt.  Degenen die wisten dat ze merkkledij droegen, hadden meer zelfvertrouwen en scoorden ook beter op de tests. "Dit effect was groter bij materialistische vrouwen, daarvan is geweten dat ze meer belang aan merken hechten," aldus de onderzoekers. 


Dit onderzoek doet het bewijs groeien dat merkkledij je eigenwaarde en je gedrag kan beïnvloeden, maar het is de eerste keer dat wetenschappers aantonen dat designerlabels goed zijn voor je intelligentie. Eerder bleek al wel dat een positief zelfbeeld je slimmer kan maken. Het loont dus de moeite om veel aandacht te besteden aan je outfit voor examens, sollicitaties of belangrijke vergaderingen, aldus de onderzoekers.




� Reageer (0)
01-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ga 'nude' deze lente!

Ga 'nude' deze lente!



http://img98.imageshack.us/img98/4933/kleedje.jpg



Gelukkig hoef je deze lente niet echt naakt rond te lopen om trendy te zijn. Nude betekent wel dat kleuren als zalmroze, beige en huidskleur trendy zijn. We zagen deze tinten al opduiken op de verschillende rode lopers van de afgelopen maand, je doet dus inspiratie op bij Hollywoodsterren als Beyoncé en Nicole Kidman.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/1/3/1/media_l_3573046.jpg?20100201104704




Transparant of satijn

De 'nudetrend' staat in groot contrast met de de flashy kleuren van afgelopen seizoenen. Dit werkt het beste als je zelf wat vlees laat zien, op de catwalk zagen we de kleur voornamelijk bij transparante stoffen opduiken. Ook met glanzende stoffen als satijn zie je er instant chic uit.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/4/8/8/media_l_3573068.jpg?20100201104730



Warm en nude
Aangezien de koude temperaturen nu nog geen transparante, lichte stoffen toelaten, kun je het voorlopig al warmer dragen. Draag de nudekleuren als basis en draag er warme winterkledij bij. De combinatie met donkergrijs of bruin werkt het best. Denk bij een nuderokje aan donkere panty's en sandalen, zodat je toch warm en chic blijft. Een detail met kant houdt je outfit interessant.




� Reageer (0)
31-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scarlett Johansson ontwerpt handtas voor Haïti

Scarlett Johansson ontwerpt handtas voor Haïti


http://img713.imageshack.us/img713/1207/scarlettjohansson.jpg


Actrice Scarlett Johansson laat haar goede hart zien, en ontwierp een handtas voor Haïti. Dat schrijft modetijdschrift Elle op haar website.






De tas is wit, met een zwarte landkaart van Haïti en de boodschap 'Supporting the people of Haïti' (Wij steunen de mensen in Haïti). Mango, het Spaanse modemerk waar Johansson het gezicht van is, zal de tas verkopen vanaf februari voor 19,90 euro. De opbrengst gaat naar Oxfam.

Het is niet het eerste initiatief om Haïti te steunen via de mode. Eerder werden ook al T-shirts gemaakt, en kledijketens als JBC en Esprit gaven een bedrag per betalende klant.





� Reageer (0)
30-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trendy man draagt lange onderbroek

Trendy man draagt lange onderbroek





Lange onderbroeken verschijnen opnieuw in het modebeeld. Op de catwalks worden ze gedragen in alle mogelijke vormen, materialen en kleuren. Gelukkig biedt die 'underwear' trend zo zijn voordelen.

Thema
Er moet een ultra-ontwikkelde telepathische verbinding zijn tussen de grootste modeontwerpers op aarde. Of misschien ontmoeten ze elkaar op illegale meetings waar alle gewaden worden vergeleken, besproken en versneden  Hoe kan je anders de verschillende modehows verklaren met nagenoeg dezelfde thema's?






Neem nu de lange onderbroek.  In de afgelopen twee weken werd, van Milaan tot Parijs, de lange onderbroek gesignaleerd. Zowel bij  Dolce & Gabbana tot Dries Van Noten, bij Gaultier of Vuitton, bleken lange onderbroeken al dan niet tot op de enkel aanwezig op de catwalkshows.

Voordelen
Geloof het of niet, deze catwalktrend is uiterst praktisch. Laten we ervan uitgaan dat de doorsnee vent geen voorbeeld neemt aan de modescene en we het hebbeding zelden als bovenkleding zullen zien opduiken. Ze zijn zonder twijfel het ongeëvenaarde ondergoed voor alle weersomstandigheden. Dat heeft de voorbije winterprik ons doen geloven.

Niet alleen als tweede, isolerende huid biedt de 'hoe strakker-hoe-beter'- legging alle voordelen. Voor de man op middelbare leeftijd met dito lichaamsbouw levert het ongetwijfeld heel wat nuttige steun op.




� Reageer (0)
29-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De vrouw gezien door de ogen van mode-ontwerpers

De vrouw gezien door de ogen van mode-ontwerpers


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/11/12/8/media_xl_3569978.jpg?20100128180816



De modeweek in Parijs is in volle gang en de grootste namen uit het wereldje lieten al hun collecties op de wereld los. Zoals alle haute couture-collecties zijn de ontwerpen kunstig, creatief en handwerk, maar ook overdreven, onbetaalbaar en vooral: ondraagbaar. De kunst is dan ook om door de lijnen door te lezen.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/10/15/0/media_xl_3570015.jpg?20100128182719



Deze ontwerpers hebben een bepaald type vrouw voor ogen. Dit seizoen is die vrouw niet natuurlijk, praktisch, gelukkig of zorgeloos, zo blijkt uit de ontwerpen. Ze is wel vaak sterk, laat niet met zich sollen en neemt de touwtjes in handen zonder dat ze haar vrouwelijkheid verliest.



Dramatische amazones bij Dior.
Dramatische amazones bij Dior.



Dramatische amazones
Dat is het meest zichtbaar in de collectie van Dior (door John Galliano). Deze vrouwen lijken weggelopen uit een kostuumfilm. Ze hebben wit poeder op hun gezicht, felroze lippen, 'big hair' en onmogelijk ingewikkelde jurken. Maar de vrouwen zijn niet zo weerloos en dramatisch als ze er uit zien. Dat blijkt als ze hun amazonepakje aantrekken. Dan worden ze vlijmscherp, ijzersterk, bloedserieus en levensgevaarlijk. De zweep in hun handen, en de vlijmscherpe nagels zeggen het allemaal.




Glamoureus jagen bij Bibian Blue.
Glamoureus jagen bij Bibian Blue.


Jagersvrouw mét gewei
Deze collectie sluit goed aan bij die van Bibian Blue op de modeweek in Barcelona. Een onbekende naam, maar wel een opvallende collectie. Bibian Blue koos ook voor een sterke vrouw, en wat voor een. Een jagersvrouw, in tweed, met een geweihoedje, rode lippen en krullende haar, kan haar mannetje wel staan. Bont werd dan weer gebruikt om de schouders te bedekken. Riempjes en korsetten moeten aantonen dat deze vrouwen hun vrouwelijkheid niet schuwen, maar er zich ook niet door laten tegenhouden.



Kunst- en vlechtwerk bij Gaultier .
Kunst- en vlechtwerk bij Gaultier .


Vlechten en kralen
Bij Gaultier overheerst vlechtwerk, zowel in het haar als in de ontwerpen. Niet de traditionele dikke vlecht of de heidi-vlechtjes, maar wel vele smalle vlechtjes naast elkaar, al dan niet met een ingewikkelde hoofdconstructie. In de kledij wordt de vlechttechniek voor manden en matten toegepast. Rechte lederen linten worden over en onder elkaar vastgezet, en vormen zo een stroef of soepel kledingstuk. Geen romantiek hier, maar wel veel 'tribal' elementen. Kralen en planten zijn ook zeer belangrijk.



http://www.nina.be/static/FOTO/pe/3/10/12/media_xl_3570027.jpg?20100128182546



Minnie Mouse
Chanel en Armani kozen, elk op hun manier, voor een buitenaardse droomwereld. Chanel deed dat in de vorm van 'Minnie-vrouwen': vrouwen in een Chanel-pakje, met een kapsel als Minnie Mouse-oren én een volle pony afgewerkt met een grote strik. Wit en poederroze overheersten in deze collectie die volledig gemaakt was in glanzende stoffen als zijde en satijn en afgewerkt met overdadige zilveren versiersels. Let ook op de zilveren en gouden 'handschoentjes' zonder vingers!




Volle maan bij Armani.
Volle maan bij Armani.


Dromerige maan
Armani gooit het over een heel andere boeg. Hij liet zich inspireren door de maan, en zette een dromerige, eenvoudige collectie op poten waar de maan als (subtiel) detail in werd verwerkt. Ook de ijle vormen van de maan, komen terug in de collectie. De ontwerper is er zelfs in geslaagd een 'volle maan-jurk' te ontwerpen. Op enkele uitzonderingen na, zijn de kleren in helder maanwit.




http://www.nina.be/static/FOTO/pe/17/3/3/media_xl_3570003.jpg?20100128182331





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss showt grijze lokken op Fashion Week

Kate Moss showt grijze lokken op Fashion Week


http://img191.imageshack.us/img191/6003/katemossz.jpg




Normaal is Kate Moss de trends voor, maar deze keer holt ze achterna. Een maand geleden meldden we al dat grijs het nieuwe blond is. Nu laat het model moedig haar echte haarkleur zien in Parijs.

Lange benen
Kate Moss stelde op de Fashion Week in Parijs haar eigen handtassenlijn in opdracht van accessoiremerk Longchamp voor. Ze showde op de rode loper haar natuurlijke grijze kleur en haar gespierde, lange benen met een kort kanten jurkje.

Grijze lokken
Grijs haar is trendy, het is de kapselkleur op de Fashion Week in Parijs. We zagen het op de catwalk van Chanel, bij de trendy 13-jarige blogster Tavi en nu bij topmodel Kate Moss.




� Reageer (0)
28-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13-jarige blogger zorgt voor jaloezie bij modejournalisten

13-jarige blogger zorgt voor jaloezie bij modejournalisten


Tavi en de beruchte strik.


De Amerikaanse tiener Tavi Gevinson neemt de modewereld over, dankzij haar modeblog mag ze op de eerste rij van heel wat modeshows van bekende merken als Dior zitten. Dit zorgt voor heel wat jaloezie bij modejournalisten.

Kwaad bloed
Tavi is een modeblogger die haar carrière al op haar 11de startte, die dankzij haar blog nu een grote vlucht neemt. Ze mag op haar jonge leeftijd al dingen doen waar anderen een hele carrière voor nodig hebben: op de eerste rij bij catwalkshows zitten en ze start trends die door de hele modewereld geprezen wordt. Zo had ze voor de show van Dior een paarse strik in haar kapsel, meldt nu.nl.

Op de grond
Dat maakt haar oudere collega's, die hard hebben moeten vechten voor hun plaats op de carrièreladder, erg jaloers. De journaliste die achter haar zat bij de show van Dior, was allesbehalve blij met haar plaats. De Australische Paula Reed voor het modeblad Grazia twitterde tijdens de show al dat ze niets zag door die enorme strik van Tavi. "Ik heb niks tegen kinderen, maar ze moeten hun plaats wel kennen, de grond dus."




� Reageer (0)
27-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Help, de haarelastiek met stof is terug

Help, de haarelastiek met stof is terug





Een elastiekje met stof rond, zo zou je de 'haarscrunchies' kunnen omschrijven. In Amerika lijken de gadgets opnieuw hot nu enkele ketens ze opnieuw verkopen. Dit nadat enkele designers hun modellen met scrunchies in het haar de catwalk opstuurden.

Met parels
Tijdens de lente/zomercollectie van Marc Jacobs werden de ooit zo populaire haargadgets uit de jaren negentig, terug gespot. Zijn modellen droegen 'hippe' exemplaren met pareltjes. Celebs volgen die trend: beroemdheden als Catherine Zeta Jones werden al met het accessoire gespot. Ketens als American Apparal en Topshop verkopen intussen al de hebbedingetjes.



Catherina Zeta Jones met een bad hair day
Catherina Zeta Jones met een bad hair day



Foeilelijk

Niet iedereen is opgezet met deze revival. Sex and the City-actrice Carrie Bradshaw noemde de dingen ooit foeilelijk. "Geen enkele vrouw die zichzelf respecteert, wil dood gevonden worden met een scrunchie', vertelde ze. Of haar opmerking veel zal uithalen, blijft de vraag. Net als bij de terugkeer van de legging of de harembroek, zal het modegadget stilaan zijn weg weer vinden.






� Reageer (0)
26-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat uw Gucci schatten

Laat uw Gucci schatten


http://img20.imageshack.us/img20/1677/guccij.jpg



Voor de gelukkigen onder ons die nog een Gucci in hun bezit hebben, is er nu goed nieuws. Je kan je designstuk gratis op zijn waarde laten schatten dankzij de Gucci Collector-applicatie.


Gucci viert in 2011 zijn 90ste verjaardag en dat wordt in grootse stijl voorbereid. Zo wil het modehuis zelfs een museum openen waarin ze de meest excentrieke, betekenisvolle stukken verzamelen. Om die oude schatten op het spoor te komen lanceert Gucci samen met het veilingshuis Christie's een veilingapplicatie genaamd Gucci Collector. Via de applicatie kan je je Gucci-stuk ingeven en een schatting van de waarde te weten komen.  (br.she)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ecocollectie H&M is allesbehalve organisch

Ecocollectie H&M is allesbehalve organisch


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/8/2/12/media_xl_3566517.jpg?20100126113802



Na beschuldigingen dat H&M perfect draagbare kledij vernietigt, ligt de Zweedse modeketen terug onder vuur. Dit keer omdat het genetisch gemanipuleerd katoen zou verkopen als organisch materiaal.


Sinds enkele jaren verkoopt H&M een organische collectie die enkel uit duurzame materialen en organisch katoen zou vervaardigd zijn. Nu melden verschillende media echter dat bij 30 procent van deze stoffen dit gemengd zou worden met genetisch gemanipuleerd materiaal uit India, dat meldt nu.nl. Het zou om 107.000 ton stof gaan. Hoewel H&M niet de opdracht voor het gebruik van deze stoffen heeft gegeven, krijgt de keten het verwijt zijn leveranciers niet te controleren. Een woordvoerder zegt dat H&M op de hoogte is van het probleem, maar dat ze geen oplossing weten. Andere merken kregen voor gelijkaardige praktijken al torenhoge boetes. Je kan de nieuwste ecocollectie van H&M bekijken op de site NINA.be



http://www.hln.be/static/FOTO/pe/0/13/8/media_l_3566528.jpg?20100126114006



Eerder bleek al dat H&M kledij die niet verkocht raakt, vernietigt in plaats van deze aan de minderbedeelden te geven. Het modemerk liet al weten overschotten vanaf nu wel te doneren aan goede doelen. (br.hln)




� Reageer (0)
25-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotografe Annie Leibovitz financieel gedwongen om model te worden

Fotografe Annie Leibovitz financieel gedwongen om model te worden


http://img210.imageshack.us/img210/3275/annieleibovitz.jpg


De fotografe Annie Leibovitz staat normaal gezien enkel achter de lens, maar haar financiële problemen hebben haar ertoe gedwongen om zelf model te staan voor het modehuis Louis Vuitton.

De voorjaarscampagne 2010 van het modehuis Louis Vuitton wordt deze keer niet opgevrolijkt door een hip model. Fotografe Annie Leibovitz zal er namelijk samen met balletdanser Mikhail Baryshnikov, beter bekend als Aleksandr Petrovsky uit Sex and the City, in schitteren. "Leibovitz is puur en echt, voor 100% een kunstenares. We hebben ons altijd al heel erg toegewijd gevoeld tot haar en haar talent", vertelt Louis Vuitton in een persmededeling.




� Reageer (0)
24-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer mannen gebruiken stiekem make-up

Meer mannen gebruiken stiekem make-up





1 op 10 mannen zit regelmatig aan de beautysmeerseltjes van hun partner. Een pincet en een vochtinbrenger worden al eens stiekem 'uitgeleend', net als mascara of nagellak. Eén en ander blijkt een Britse rondvraag.
 
Verzorgd voorkomen
Jongens beseffen hoe langer hoe meer dat een verzorgd uiterlijk belangrijk is. Niet alleen de plastische chirurg kan dat beamen, ook vrouwlief beseft maar beter dat er heel wat uit haar beauty- en make-up potjes verdwijnt.

Make-up
De enquête, uitgevoerd onder tweeduizend mannen, bewijst dat deze minstens drie beauty- en/of gadgetproducten van hun wederhelft gebruiken. Een pincet en vochtinbrenger lijken favoriet, net als een nagelvijl. Zelfs stijltangen, zelfbruiners, nagellak, eyeliner of mascara bleken niet veilig voor een aantal onder hen.

Betrapt
Zij die het gebruiken, doen het echter wel stiekem. De partner weet er meestal niets van, als claimt 31 procent dat vrouwlief hen ooit betrapte.




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De combatboots zijn terug

De combatboots zijn terug






Bekende trendsetters als Rihanna, Jessica Alba en Christina Aguilera zorgden ervoor dat legerlaarzen, ook bekend als combatboots, de must-haves qua schoenen zijn deze winter.



Crhistina Aguilera en Rihanna met combatboots.
Crhistina Aguilera en Rihanna met combatboots.


Herinner je je nog de leger- of combatlaarzen die trendy waren in de jaren '90? Grungeliefhebbers droegen ze in combinatie met ultrastrakke jeans en bij voorkeur met een geruit, flanellen hemd. Nu is het zo dat tal van fashionista's als Ashley Tisdale, Alexa Chung en Miley Cyrus deze schoenen herontdekten, ze dragen ze in combinatie met strakke broeken maar maken het wel vrouwelijker dan vroeger met frivole topjes en elegante jassen. Rihanna durfde het zelfs aan dit met een erg vrouwelijke jurkje te combineren.



De combats van All Saints.
De combats van All Saints.


De celebs zijn vooral gek van de exemplaren van de Britse keten All Saints. Gelukkig dus dat heel wat modemerken zulke laarzen in hun gamma hebben, dan moet je alvast niet naar de lokale, muffige winkel voor legeruitrustingen.





� Reageer (0)
23-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp

Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp


Kate Moss poseert voor Longchamp.


Kate Moss weet alles van handtassen, ze was ooit al het gezicht van ronkende merken als Gucci, Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Versace, Roberto Cavalli, Chanel, Missoni, Longchamp, Dior, Yves Saint Laurent, Burberry en Stella McCartney. Haar uitgebreide eigen collectie diende als inspiratiebron voor de lijn die ze voor Longchamp tekende. 


Inspiratie
Als Kate Moss met een exemplaar rond haar arm loopt, dan weet je dat er meteen tal van fashionista's dezelfde zullen kopen. Daarom is het dus niet verwonderlijk dat ze nu een collectie mag ontwerpen voor het chique accessoiremerk Longchamp. Ze onthulde haar inspiratie voor de alvast veelbelovende lijn. "Bij het emerald groen tasje ben ik echt erg dol op de kleur. Ik wilde dat het heel eenvoudig werd, gebaseerd op de vorm van een envelop. De zebrahandtas is geïnspireerd op een vintage valiesje die ik van mijn verloofde kreeg. Hij is vuil en allesbehalve glamoureus, maar ik ben er dol op. En de cognaclederen tas... het is een schitterende kleur en heel soepel leder, ook fantastisch."




� Reageer (0)
21-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pompons vinden de weg naar de mode

Pompons vinden de weg naar de mode






Pompons zijn niet enkel iets voor cheerleaders, marjoretten of kleine kindjes. Nee, de bollen hebben hun weg (terug) gevonden naar de mode. Het beste nieuws is dat je je oude sjaals, handschoenen en zelfs truien kan 'updaten' door er (zelfgemaakte) pompons of pomponnetjes aan te bevestigen voor drie keer niks.






Celebs en ontwerpers
Rihanna droeg de pompons op haar wintermuts, Cheryl Cole droeg een beanie met een pompon en Cat Deely droeg ze aan haar winterjas. Ook de designers vielen er massaal voor: Diane Von Furstenberg versierde er haar hele wintercollectie mee en Mulberry bevestigde ze aan een jas met 'bonten' kraagje. Echt winters dus.








Maar hoe draag je dat nu?

Pompons passen het best bij winterse accessoires als sjaals, mutsen, handschoenen, sneeuwlaarzen, wollen sokken of pantoffels. Afhankelijk van de look die je wil uitstralen, kan je kiezen voor bonte of sobere kleuren, effen of combinaties. Uitzonderlijk passen ze bij een tuniek of jurkje, maar kies er dan wel in dezelfde kleur als dat tuniekje of jurkje.





� Reageer (0)
20-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Douchegel en scheerschuim ineen


Douchegel en scheerschuim ineen


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/01/20/872165/douchegel-en-scheershuim-ineen_1_515x0.jpg



Vrouwen willen alles in een zo kort mogelijke tijdsperiode. Hun benen scheren is daarbij vaak een onoverkomelijk iets, dat heel wat tijd in beslag neemt. Speciaal daarom lanceert beautyproducent Nivea een scheerschuim en douchegel ineen.

Heel wat vrouwen nemen hun benen en oksels onder handen in de douche. Hierdoor vergeten ze echter dat hun huid sneller gedehydrateerd wordt en krijgen ze sneller stugge stoppeltjes. Nivea lanceert met Double Effect nu een douchegel die eveneens werkt als scheerschuim. Het fijne schuim blijft extra lang op de huid hangen, waardoor je je eerst kan inzepen en daarna nog voldoende tijd hebt om je haartjes af te scheren.

Het goedje is bovendien verrijkt met een passievruchtengeur en avocado-olie waardoor het goed voor de huid en het humeur is. Voor een flesje betaal je 3,19 euro. (br.she)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!