De Belgische modeontwerpster Véronique
Leroy presenteerde afgelopen weekend haar nieuwste collectie tijdens de
Parijse modeweek. En dat werd er meteen eentje vol basisstukken, die
vlot draagbaar zijn.
Geen bizarre stofjes, rare combinaties of
opvallende snits bij Véronique Leroy. Alles was uitermate draagbaar,
enkel de rijglaarsjes en ander schoeisel zaten ultrastrak rondom de
vrouwenlichamen. De iets strakkere jurkjes en broeken werden dan weer
minder streng door losse cardigans.
Overheersende kleur was ook hier zwart, al werd er gewerkt met oranje accenten. (br.she)
Jean
Paul Gaultier stelde zijn nieuwste modelijn voor tijdens de Parijse
modeweek dit weekend. Maar alle aandacht ging naar de opvallende coupes
van de modellen.
Uitgroei krijgt een heel nieuwe invulling
dankzij Jean Paul Gaultier. De man liet de haren van de jonge meisjes op
strategische plekken blauw, roze en zwart verven, waardoor het leek
alsof ze een wel erg aparte kleur van uitgroei hadden. (br.she - foto
photo news)
Raf Simons zou dan toch niet de nieuwe hoofdontwerper van het modehuis Dior worden. De man zou te duur geweest zijn.
Raf Simons kondigde eerder zijn vertrek bij Jil Sander aan, en dat deed de geruchtenmolen over een mogelijke overstap naar het stuurloze modehuis Dior meteen oplaaien. Dat huis is sinds het ontslag van John Galliano voort aan het varen zonder creatief directeur.
Een modewebsite meldt nu dat Simons wel degelijk in vergevorderde gesprekken was met Dior, maar dat de man te duur was. "De deal is afgesprongen, omdat Simons te veel geld vroeg." (br.she - foto photo news)
Ancien Naomi Campbell steelt show op catwalk in Milaan
Ancien Naomi Campbell steelt show op catwalk in Milaan
Roberto Cavalli deelde op de
modeweek in Milaan zijn eigen modeprijs uit aan Naomi Campbell. Deze
41-jarige schoonheid sloot zijn catwalkshow af in een sexy enkellange
jurk met diep decolleté en blote rug.
"Als er een Oscar bestond
voor het beste model ter wereld, dan zou ik die aan Naomi geven", aldus
de Italiaanse designer. Ze liep als beginnend model al voor de designer
op de catwalk van zijn tweede show. "Naomi was in haar jonge jaren erg
wild, veel wilder dan vandaag. Maar bij elke creatie die je haar laat
dragen, weet ze hoe dit te interpreteren, ze is de actrice van de
modewereld."
De laatste collectie van Cavalli draaide vooral rond
dierenprints en volumineuze rokjes, glitterjurken, maxijurken en brede
broeken. De catwalk was bedekt met 39.000 rozen die een tijgerpatroon
vormden. Zelfs de hoge hakken van de modellen hadden een beestige look,
de zonnebrillen werkte de designer af met luipaardenprint en
krokodillenleder. Cavalli zelfs was het meest lovend over zijn
visnetkousen: "Ze zijn erg sexy." (br.hln)
Jazz-invloeden zijn deze lente en zomer niet weg te denken uit onze garderobe. De modehuizen deden het al voor: glitters en ruches zijn een echte musthave. En nu volgen ook de grote modeketens.
In het nieuwste lookbook van Zara bemerkten we een wel erg jazz-rokje. Ideaal voor een avondje stappen waarbij er heel wat geswingd wordt. Ook een jurkje wordt voorzien van de nodige ruches. Jazzen maar! (br.she - foto sara)
Daarom droeg Dianna Agron een jurk van Carolina Herrera
Daarom droeg Dianna Agron een jurk van Carolina Herrera
Terwijl reikhalzend uitgekeken wordt naar de Oscarjurken, onthult
Glee-actrice Dianna Agron dat het niet altijd moeilijk is om een topjurk
van een topontwerpster te pakken te krijgen. "Ze belde mij, en dan zeg
je 'ja'", aldus de actrice. Zo simpel is dat soms.
'Ze' is in dit geval Carolina Herrera, en ze maakte voor Dianna een
fuchsia jurk met V-hals en golvende versieringeng die soepel om het
lichaam viel. Een echte modehit op de rode loper van de SAG Awards.
"Wanneer
Caroline Herrera belt en vraagt: mag ik jou een jurk maken, dan zeg je
'ja' want ze is geweldig! Het is een hele eer als iemand speciaal voor
jou een jurk wil maken", verklapte Dianna aan InStyle.
Het
is niet de eerste keer dat Dianna koos voor Caroline Herrera: ze droeg
al drie andere jurken gemaakt door de ontwerpster. "Ze zijn prachtig en
vrouwelijk", straalt Dianna. Een meisje kan inderdaad niet meer vragen.
Maar
met de onthullingen over hoe het er in de 'jurkenwereld' aan toe gaat,
kunnen toch enkele vragen gesteld worden. Dianna is vast nog niet groot
genoeg om grote sommen geld toegeschoven te krijgen, maar hier en daar
een jurk of exclusieve stukken uit de collectie behoren wel tot de
mogelijkheden. Hmm, is dan niets zo simpel als het lijkt? (br;hln)
You can leave your hat on... zwanger & naakt op de catwalk
You can leave your hat on... zwanger & naakt op de catwalk
Opvallend was het wel, de debuutcatwalkshow van Robyn Coles tijdens
de modeweek in Londen. Het was een hoedencollectie maar de naakte
modellen die ze showden leidden de aandacht wel iets te veel af. Vooral
de hoogzwangere, poedelnaakte ex-Miss wales Sophia Cahill liep nogal in
de kijker.
Expres, zo verdedigt de ontwerper zich. "Voor een hoed, doet de maat en
de vorm van het lichaam er niet toe. Het is voor mij belangrijk om
modellen in verschillende maten en vormen te gebruiken, ik geloof
daarin."
Al geeft ze wel toe dat de naaktheid vooral was om de
aandacht te trekken. "Ik ben een onbekende ontwerper, ik moet toch iéts
doen om volk te lokken."
In totaal liepen vier naakte modellen
rond, onder wie de 8 maanden zwangere Sophia Cahill. "Ik wist op
voorhand al dat zij het niet erg zou vinden om haar kleren uit te
spelen. Dat ze zwanger was vond ik alleen maar een pluspunt, dat zie je
niet veel in de mode." Ook acteur en komiek Jeff Leach ging 'full monty'
voor de show.
Je zou bijna vergeten dat er hoeden geshowd
werden. Sophia droeg bijvoorbeeld drie pauwblauwe hoeden, met blauwe en
kastanjebruine versieringen.
"Het is een herfstcollectie, en dus
ideaal voor winterhuwelijken en races. In de wintermode hoeven hoeden
niet monochroom te zijn", legt de ontwerpster nog uit.
Voor haar
volgende show heeft ze ook al een idee. "Ik zeg niet dat het naakt zal
zijn, maar ik heb massa's dwaze ideeën voor de catwalk." Dat belooft. (br.hln - foto's reuters)
Harige tulbanden op de catwalk van McQ Alexander McQueen
De
modeshow van McQ by Alexander McQueen is nu al een van onze
hoogtepunten op de Londense modeweek. Op technobeats kwamen de modellen
de catwalk vol herfstbladeren opgewandeld. De kledij was bijzonder
elegant en feëriek, maar het waren in eerste instantie de bijzondere
kapsels van de modellen, het leken wel tulbanden, die de aandacht
trokken.(br.hln)
H&M heeft de collectie Marni for H&M gisteren officieel
gelanceerd. Celebs als Rose McGowan, Rashido Jones, Noomi Rapace, Zoe
Saldana en Lily Collins waren aanwezig in Marni for H&M-ontwerpen.
Zoals de 'first look' al aangaf is het een sombere collectie, zeker voor
de lente. Het kleurenpalet is donker (zwart, donkergoen, donkerblauw)
en weinig frivool.
De H&M-collectie is schatplichtig aan de
lentecollectie die Marni vorig jaar showde op de catwalk. De
patroontjes, prints, snits en stoffen vertonen sterke gelijkenissen.
Gelukkig maar: zo heeft wat je in H&M koopt ook die echte
Marni-stempel.
Ook voor mannen is er een (kleinere) collectie.
Opvallend: Marni kiest opnieuw voor de blote enkels, een stijl die
enkele modebewuste celebs al jaren dragen maar nooit echt werd opgepikt
door het grote publiek. Misschien dit jaar...(br.hln)
Marc Jacobs onder vuur door veertienjarigen op de catwalk
Marc Jacobs onder vuur door veertienjarigen op de catwalk
Modellen op de catwalk bij Marc Jacobs
De Amerikaanse designer Marc Jacobs ligt onder vuur doordat hij twee
veertienjarige meisjes de catwalk opstuurde op de modeweek in New York,
wat tegen de richtlijnen van de industrie is. Voor de Fashion Week in New York had de voorzitter van de raad van
Amerikaanse mode-ontwerpers (CFDA) Diane von Furstenberg een lange lijst
met richtlijnen gelanceerd om modellen fit te houden. Zo moeten ze voor
gezonde maaltijden zorgen tijdens passessies, professionele hulp voor
wie met anorexia kampt en de identiteitskaart controleren om te
verzekeren dat alle meisjes ouder dan 16 jaar zijn. Maar de Amerikaanse
designer Marc Jacobs lijkt de lijst al lang weer te zijn vergeten.
De
ontwerper stuurde twee dagen geleden tijdens de voorstelling van zijn
komende wintercollectie twee minderjarige modellen op de catwalk. Het
Braziliaanse model Thairina Garcia en de ster van de wintercampagne van
Prada Ondira Hardin zijn slechts veertien jaar en mochten toch de
creaties van Marc Jacobs showen. Maar het is vooral de reactie van
Jacobs die kwaad bloed zette, hij verdedigde zijn keuze en
verontschuldigde zich niet. "Ik doe mijn shows op de manier dat ik het
wil, en niet op de manier van iemand anders", vertelt hij aan de New
York Times.
"Als
hun ouders deze meisjes een show laten doen, dan zie ik geen reden dat
iemand me zou zeggen dat ze niet op de catwalk mogen. Er zijn ook
kinderen die acteren of die in catalogussen kledij showen, als de ouders
hun toestemming geven en het kind dit zelf ook wil doen, zie ik er geen
probleem in", verklaart de designer zijn keuze. Het grootste punt met
minderjarige modellen op de catwalk is dat ze creaties die voor
volwassenen bedoeld zijn showen. Hierdoor creëert de modewereld een
schoonheidsideaal waar geen enkele volwassene vrouw aan kan voldoen.
De
discussie over jonge modellen is al even aan de gang. Britse
vrouwelijke parlementsleden kondigde aan dat ze willen dat jonge
modellen dezelfde rechten krijgen als minderjarige acteurs, namelijk een
begeleider die hen naar shoots en shows voert.(br.hln - foto ap)
Mode doet ons dromen van een samenleving zonder crisis
Mode doet ons dromen van een samenleving zonder crisis
Crisis? Niet bij de grote modehuizen.
Die trekken resoluut de kaart van de opperluxe. In plaats van te
beknibbelen op hun uitgaven kiezen ze voor de meest glamoureuze stofjes
en accessoires.
Bont, leder, Swarovski-kristallen, het was
rijkdom alom bij de nieuwste voorstellingen van de modecollecties. "Het
huidige modebeeld ademt een vorm van escapisme. We kijken verlekkerd
naar wat zich op de catwalk afspeelt en dromen van een samenleving
waarin geen crisis heerst. We beschermen onszelf tegen de slechte tijden
met een extra 'laagje'. Hoe harder het economische klimaat, hoe zachter
de materialen. Hoe zwarter de toekomst, hoe feller de kleuren",
verklaart trendwatcher Nathalie Bekx in een krant van De Persgroep.
Het valt niet langer te negeren: Valentijnsdag komt eraan. Dat is te
merken in bloemenwinkels, pralineshops, parfumeries en... de catwalks.
Na een indrukwekkende rode jurk van 50 kilo, die Yasmin Le Bon showde,
is het tijd voor een prachtige jurk volledig gemaakt uit 1725 rode
bloemen.
De jurk was het resultaat van een samenwerking tussen een 23-jarige
veelgeprezen florist, Joe Massie, en supermarktketen Asda. 1725 bloemen
werden er gebruikt tijdens 170 uur ontwerpwerk.
In
totaal werden er blaadjes gebruikt van 1.000 Naomi-rozen, vijftien
Carmen-rozen, 200 chrystanten, 150 paarse Powerrozen, 75 gebera's en 300
anjers. Ook de stilettoschoenen werden versierd met rozenblaadjes.
Het resultaat is een strapless jurk, met hartvormige decolleté, hoge frontale split die meer dan 11 kilo weegt.
Massie
geeft toe dat zijn ontwerp geïnspireerd is op de jurk van Stephane
Rolland die Yasmin Le Bon showde op de modeweek in Parijs.
"Het
ontwerp van deze bloemenjurk was een grote uitdaging en een
ongelofelijke ervaring. Ik wilde de romantiek van een Valentijnsboeket
weergeven: klassiek, elegant en met een sexy twist. Hopelijk inspireert
het enkele mensen om hun geliefden te verwennen met een mooi boeket",
zegt Joe Massie een de Daily Mail.
Een geschatte waarde voor de jurk is er niet, maar dat is misschien omdat de jurk niet te koop is? (br.hln)
Penelope Cruz en dierenrechtenorganisatie PETA sloegen de handen in
elkaar voor het maken van een sexy campagne tegen het gebruik van bont
in de modewereld. Qua timing kan het wel tellen, want binnenkort is het
weer tijd voor de New York Fashion Week.
PETA komt nooit celebrities te kort om hun acties tegen dierenleed te
ondersteunen, maar deze keer hebben ze wel heel goed gemikt met deze
Spaanse schone. Penelope Cruz staat dan ook bekend als een zeer grote
dierenliefhebber.
De campagne 'Give
fur the cold shoulder' mikt op New York, Londen en Milaan. In Manhatten
staat al een 21 meter hoog billboard met 'Penelope fot PETA',
strategisch geplaatst aan Madison Square Garden, net op tijd voor het
begin van Fashion Week.
Yvonne Taylor van PETA is razend
enthousiast: "Penelope Cruz is al verschenen op elke 'best-dressed'
lijst ter wereld en wat je ze nooit zal zien dragen, is bont! We konden
ons geen beter icoon wensen om de moderne, glamureuze vrouw te
vertegenwoordigen die weet dat er niets of niemand moet sterven om er
uit te zien als een moordgriet". Met
deze actie plaatst Penelope zich overtuigend op het lijstje van bekende
vrouwen die geëngageerd zijn om op te komen tegen onnodige
dierenmishandeling. Michelle Obama, Eva Mendez en Carla Bruni-Sarkozy
weren eveneens bont af.
Samen met haar man, Javier Bardem, heeft
Penelope Cruz al heel wat katten en honden gered uit het asiel. Ze is
dan ook regelmatig te zien met haar geliefde viervoeters, zelfs tijdens
interviews. Ook haar ouders moeten haar engagement ondersteunen, want
als we PetSugar mogen geloven, heeft Penelope wel eens de gewoonte om
tijdens tripjes naar Madrid dieren te redden en ze mee te nemen naar
haar ouderlijk huis.(br.hln)
Jennifer Connelly wordt het nieuwe uithangbord van het verzorgingsmerk Shiseido.
Shiseido bestaat 140 jaar en dat vieren ze met een eerste echte uithangbord: Jennifer Connelly. "Ik heb een lange relatie met het merk. Ik heb al voor hen gewerkt in de jaren '80 en gebruik hun producten sindsdien altijd. Het is fijn om terug met hen te kunnen samenwerken na al die jaren", laat Connelly weten aan WWD.com.
Als lid van de koninklijke familie krijgt Kate Middleton meer kansen
om een hoed te krijgen dan de gemiddelde mens. En dat ze dat met stijl
doet, betwist niemand. Geen wonder dus dat de hertogin verkozen werd tot
'hoedenpersoon van het jaar'.
Het was de derde keer dat die award werd uitgereikt door de Amerikaanse
'Headwear Association'. De Britse schone treedt in de voetsporen van
Johnny Depp en Brad Pitt.
En dat deed ze erg overtuigend, want
Lady Kate kreeg maar liefst 91 procent van de stemmen. Zo liet ze twee
Amerikaanse sterren, styliste Rachel Zoe en rapper Ne-Yo, ver achter
zich.
Een logisch resultaat, want
niemand heeft zoveel invloed op de hoedenindustrie als Kate. Sinds haar
verloving in november 2010 deed ze de verkoop van bekende (Philipo
Treacy, Sylvia Fletcher) en minder bekende (Rose Cory, Vivien Sheriff)
hoedenontwerpers de lucht ingaan. Alweer een bewijs van het zogenoemde
'Kate-effect' dus.
En hoewel Kate
vooral op formele gelegenheden voor een hoed kiest, inspireert haar
stijl ook heel wat mensen in het dagelijkse leven. Vooral in Engeland en
Amerika kiezen steeds meer mensen voor een hoofddeksel. "Kate geeft
andere vrouwen vertrouwen om een hoed in het openbaar te dragen", zegt
experte Jenny Pfanenstiel. Bij ons
zijn er echter nog maar heel weinig vrouwen die het aandurven om een
hoed te dragen. Nochtans zijn de mogelijkheden eindeloos en vaak
verrassend stijlvol. Lady Kate biedt alleszins heel wat inspiratie. (br.hln)
Oeps, floep! Daar schuift het badpak van Vlaams topmodel
Oeps, floep! Daar schuift het badpak van Vlaams topmodel
Van een nipplegate schrikt niemand nog echt op. Maar deze heeft zowaar
een Vlaams tintje! Het 'slachtoffer' Hanne Gaby Odiele is namelijk een
23-jarig Vlaams topmodel. Zij liet maandagavond op de Parijse catwalk
pardoes méér zien dan gepland tijdens de défilé van de zomercollectie
van Etam.
Bij elke stap die Hanne Gaby Odiele zette, schoof haar
zwarte, glimmende badpak wat lager. Tot iedereen twee tepels kon
ontwaren. Niks gebeurd: onverstoorbaar deed Hanne voorts haar job. Voor
haar enorme cool wordt ze ook riant betaald, want Hanne is momenteel één
van de duurste modellen ter wereld. (br.hln - foto afp)
Aan het begin van de herfst was al duidelijk dat de kleurencombinatie
zwart-wit populair werd bij celebs. In 2012 is het de belangrijkste
trend op rode lopers en premières. Er zijn zes manieren om deze trend te
dragen, of hoe elke vrouw wel een manier kan vinden om de trend toe te
passen op haar eigen leven.
1) Hot Fashion Lady Deze dame gaat ervoor: mode
is haar taal, die uitdrukt hoe ze zich voelt en wie ze wil zijn. Voor
haar is er de 'geblokte' trend: zoals colour blocking vorig jaar maar
dan met zwart en wit.
2) Trend Girl Je
wil meedoen met de trend, maar je wil geen risico's nemen? Kies dan
voor de gemakkelijkste combinatie: elk de helft. Dat betekent een
zwarte rok of broek met een witte blouse, top of vest... of omgekeerde
natuurlijk. Probeer alleen te vermijden dat je er letterlijk 'in twee
gesneden' uitziet: verkies daarom een hoge boven een lage taille.
3) Career Woman Trends
tot daar, maar ze mogen niet afleiden van het werk of jouw prestaties.
Oplossing: het kostuum: zwart met witte bloes, wit met zwarte bloes of
de blazer als contrast gebruiken: het kan allemaal. Voor iets meer kleur
draag je een rode of paars clutch of schoenen.
4) Elegant Female Elegantie,
stijl en klasse is voor jou belangrijker dan trends? Dan is deze versie
van de trend iets voor jou: je kiest voor een jurk in één kleur met een
accent in het andere kleur. Het meest populaire voorbeeld is een witte
jurk met zwarte riem, maar dat kan ook omgekeerd. Een andere optie is
bijvoorbeeld een zwarte jurk met witte bloem of wit kraagje als
versiering.
5) Semi-formeel Het
moet netjes zijn, maar niet te stijf of te chique: dan kan je maar
zelden iets fout doen met een tof patroontje. Een witte jurk met zwarte
bloemenprint, een geometrisch patroon, speelse bolletjes (geen
polkadots!) of met optisch effect.
6) Mommy style Druk druk druk maar je wil toch een beetje trendy voor de dag komen? Doe zoals Jessica Alba en kies voor zwarte broeken, en een wit hemd met zwarte ruitjes, een blouse met stippen of een trui met streepjes.
Modehuis blaast nieuw leven in eeuwenoude handtas van Da Vinci
Modehuis blaast nieuw leven in eeuwenoude handtas van Da Vinci
Schilder, filosoof, wetenschapper, ingenieur, dichter, musicus,
architect, en beeldhouwer. Leonardo Da Vinci was het allemaal. Maar wat
velen nog niet wisten is dat de man ook een mode-ontwerper was. Zo
ontdekten experten een schets van een handtas, die ze aan Da Vinci
toeschrijven. En... die is binnenkort te koop!
Volgens kunstwetenschappers gaat het om een ontwerp uit 1497, het jaar
waarin Da Vinci ook zijn meesterwerk 'Het Laatste Avondmaal' maakte. "Da
Vinci maakte verschillende mode-accessoires, maar deze handtas is
uniek", vertelde kunsthistoricus Alessandro Vessozi aan de Daily Mail.
"Ze vermengt schoonheid en functionaliteit op een zeer harmonieuze
manier."
En dat vond ook het Italiaanse modehuis Florence
Gherardini, die besliste de schets ook echt te vervaardigen. Zij namen
ontwerpster Carla Braccialini onder de arm, die het originele ontwerp
verfijnde. Het resultaat is de 'Pretiosa' (Italiaans voor kostbaar), een
handtas uit kalfsleer. "Het is een
erg chique handtas", beklemtoont marketingdirecteur Lorenzo
Braccialini. "Bovendien is ze ook zeer functioneel en vakkundig gemaakt.
Ze belichaamt het traditionele Florentijnse lederwerk."
Wie
graag een echte Da Vinci wil, zal snel moeten zijn, want er werden
slechts 99 exemplaren vervaardigd. De prijs is nog niet gekend, maar
gezien zijn exclusiviteit zal die wellicht oplopen tot enkele duizenden
euro's (br.hln - beeld photo news)
Het einde van de catwalkoorlog: de 4 grote modeweken zullen niet clashen
De modeweken waar de lente- en zomercollecties voor 2013 getoond
zullen worden, starten dit jaar een weekje vroeger dan anders. New York
zal de spits afbijten van 6 tot 13 september, gevolgd door Londen,
Milaan en Parijs.
De hevige discussies begonnen toen bleek dat de startdag van de New York
Fashion week gepland stond op 13 september, terwijl de kick-off in
Milaan op 19 september zou vallen. Modellen en designers kunnen zich nu
eenmaal niet in twee splitsen en verschijnen op twee grote mode-events
tegelijkertijd. Tijd dus om te plooien. Steven
Kolb, CEO van de Amerikaanse Raad van Mode-ontwerpers, zat middenin de
chaos: "Het was een verbaal geduw en getrek. Mensen werden gestresseerd
en angstig en moesten nu eenmaal zo snel mogelijk data krijgen".
Hij
gaat verder: "Het heeft geen enkele zin voor de steden om met elkaar in
de strijd te liggen. In de sportieve geest van het samenwerken, hebben
Londen en New York uiteindelijk water bij hun wijn gedaan en zullen ze
hun modeweken vroeger dan anders organiseren. Uiteraard hopen we dat
deze catwalkoorlog de vier steden heeft laten inzien dat er voortaan
veel beter gecommuniceerd moet worden. Het wordt dringend tijd dat we
het modeseizoen niet meer bekijken als individuele fashion weeks, maar
als een globale belevenis". (br.hln)
De mode uit 1700 is tegenwoordig erg populair op de rode loper, Katy
Perry en Miranda Kerr zijn alvast fan van jurken met korset die je
boezem helemaal plat duwen.
Hoe platter, hoe beter: dat lijkt de trend tegenwoordig qua decolletés
in Hollywood. Het korset en de daarbij horende smalle taille is namelijk
helemaal terug. Bekende dames willen allemaal het perfecte
zandloperfiguur creëren en zichzelf slanker doen lijken dan ze zijn. Het
gevolg daarvan is een platgedrukte borst.
Marie
Antoinette was de eerste fashionista die een grote fan van het korset
en dus ook de platgedrukte borst was. In 1800 was een hogere neklijn dan
weer in, maar in 1900 beleefde dit weer een comeback. Sinds 2000 kan
alles wat decolletés betreft, een zijdecolleté, een duizelingwekkende
neklijn en natuurlijk ook de platgedrukte boezem, die in het
modewereldje ook wel 'squoobs' genoemd worden.
Je
moet niet geen dure korsetjurk kopen om deze look na te bootsen. Koop
een korset in de lingeriewinkel en draag hierover een strakke
bandenjurk.(br.hln - beeld photo news)