Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



10-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sensuele rijpe kersen domineren herfstmake-up


Sensuele rijpe kersen domineren herfstmake-up



 


De modewereld is alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het herfstseizoen. De eerste berichten doen alvast de nieuwsgierigheid wekken. Zo concentreert make-upmerk M.A.C. zich op kersen. Deze zomerse, wellustige vruchten geven kleur aan de herfstlijn Cult of Cherry, zowel voor lipsticks, oogschaduw, nagellak en poeder.


De donkere tinten eigen aan de herfst verbergen tegelijk enige dramatische sensualiteit. Dat blijkt ook uit de namen voor de beautyspulletjes: russian red lipstick, illegal purple nagellak en Spiced Chocolate oogschaduw. Voor de iets, euh, rijpere vrouw. Vanaf september te koop.



M.A.C. is niet de eerste die met kersextracten werkt. Eerder bracht The body shop een volledig lijn lichaamsverzorgingsproducten met Japanse kersenbloesem uit. (edp)(br.Nina)





� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gekleurde lippen, 10 uur lang


Gekleurde lippen, 10 uur lang






Lipstick die tien uur blijft zitten, het bestaat. Nivea Extreme Resist heeft zijn naam niet gestolen: de lipstick blijft extreem lang zitten. Bijkomend voordeel? In tegenstelling tot andere langhoudende lipgloss legt de Extreme Resist geen dikke, plakkerige laag op je lippen. Het voelt als gewone lipstick, met dat verschil dat je twee lagen kan geven: eerst het kleurtje, dan de glans. De Extreme Resist lipstick komt in verschillende kleuren (van felrood over roze tot bruin).


De Extreme Resist Lip Gloss vervoegt de Extreme Resist Mascara. Ook deze mascara houdt extreem lang, en is verkrijgbaar in de kleuren zwart, bruin en pruim. (br.hln)



� Reageer (0)
09-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In en handomdraai sexy


Van formeel naar sexy in een handomdraai





Een jurk die je zowel op het werk als naar een sexy afspraakje kan dragen, mits enige aanpassingen: het bestaat. Door slim naaiwerk kan de jurk van een formele, elegante jurk met halflange mouwen tot een kortere jurk met een split, meer decolleté en kortere mouwtjes omgevormd worden. De jurk heet toepasselijk en weinig verhullend de 'Work to flirt dress' en werd ontworpen door de Britse datingsite datingdirect.com. Hoe lang de transformatie duurt, werd niet gemeld.

Te veel gedoe
De jurk kwam er na een onderzoek van datingdirect.com waaruit bleek dat 42 procent van de vrouwen vermijdt in haar zakelijke kledij naar een afspraakje te moeten gaan. Eén op drie wijst zelfs een drankje of etentje af omdat ze niet in hun werkkledij willen gaan. 68 procent vond een extra outfit meenemen en zich omkleden dan weer te veel werk, de helft shopt tijdens de lunchpauze om iets geschikt aan te trekken. 40 procent van de ondervraagde mannen vond een date in werkkleding een afknapper.

Prototype
De jurk is momenteel nog maar een prototype en is nog nergens te koop, maar ontwerper Tansy Hamley heeft goede hoop dat de jurk wel degelijk in productie zal gebracht worden en zal verkocht worden. "De jurk werd goed onthaald. Veel vrouwen zeiden dat het kledingsstuk hen een heleboel miserie zou besparen."

"Ons leven is al zo hectisch, en vrouwen brengen steeds meer uren op het werk door. Ik denk dat mode nuttiger en vooruitziender moet worden. Twee-in-één-kledij zal de norm worden, zodat je gemakkelijk van de ene situatie naar de andere kan in aangepaste kledij." (edp)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 beautygadgets uitgetest

7 beautygadgets uitgetest





Ook op de beautymarkt beweegt er meer dan een nieuwe kleur lipstick of een nieuw soort parfum. Ook hier worden gadgets op de markt gebracht die vrouwen moeten helpen om nog sneller nog mooier te worden. Maar gebeurt dat ook? De Britse Anne Shooter probeerde ze allemaal uit.

1) Vibrerende mascara (Lancôme, 45 euro)

Het idee: de mascara kan met een knopje beginnen vibreren aan 7000 vibraties per minuut, waardoor het de wimpers volledig kan bereiken. Het resultaat is langere, grotere, dikkere wimpers.

Het resultaat: het werkt, snel en effectief. Alleen is de laag wel erg dik en niet echt geschikt wanneer je nog in daglicht naar buiten moet. Voor een avondje dansen kan het wel.

2) Magnetische facelift (Beauty Magnets, 15 euro)

Het idee: magneten zouden je bloedsomloop stimlueren, waardoor je huid er frisser gaat uitzien. Een half uurtje is genoeg. Blijkbaar deed Cleopatra het ook.

Het resultaat: niet overtuigend. De magneetjes bleven niet goed op de huid plakken en voelden tintelend en soms jeukerig aan. Voor de huid had het geen waarneembare verbetering.

3) Cellulitismassage (Wellbox, 1500 euro)

Het idee: een massagesysteem dat je ook thuis kan gebruiken. Het geeft een diepeweefselmassage, de enige behandeling die ook bewezen heeft cellulitis werkelijk te verminderen. Naast cellulitis neemt de machine ook vet, losse huid, wallen, rimpels en een doffe huid aan.

Het resultaat: Gemakkelijk, aangenaam en ontspannend, dat was het wel, maar na twee weken was het resultaat niet écht zichtbaar. Bovendien moet je het waarschijnlijk dagelijks gebruiken.

4) Tandengloss (Pearl drops instant white, 10 euro)

Het idee: instant wittere tanden door de parelwitte laag die je op de tanden legt. Waar en wanneer je wil, met onmiddellijk resultaat.

Het resultaat: leuk en het werkt. Gewoon opsmeren, enkele seconden laten drogen en klaar is kees. Het product smaakt lichtjes naar munt en is gemakkelijk weg te borstelen. Nadeel: het verdwijnt ook vrij snel na eten of drinken, dus je moet het vaak terug aanbrengen.

5) Antiverouderingspen (Crystal Clear Eye Pen, 170 euro)

Het idee: Deze pen (of stift, zo je wil) masseert een gel rond de ogen waardoor rimpels en wallen verdwijnen omdat cellen gestimuleerd worden en de spieren aangespannen worden. Het zou je 10 jaar jongen in 30 seconden doen lijken.

Het resultaat: Je voelde de huid verstrakken en verzachten tegelijkertijd, en de fijne lijntjes verbeterend bijna onmiddellijk. Maar het is nogal duur voor het effect: er bestaan veel goedkopere antirimpelproducten.

6) Rimpelroller (Tua Visto, 250 euro)

Het idee: deze roller masseert het gezicht om wallen en rimpels te verminderen. Binnen de 12 weken is je gezicht gelift en geherdefinieerd, zo beloven klinische studies. Kate Moss en Kelly Osbourne zouden fan zijn.

Het resultaat: het gebruik is een beetje omslachtig, maar als je de instructies volgt, is er geen problem. De elektrische sensaties en samentrekkende spieren voelen aangenaam, en je krijgt echt het idée dat je huid een lift krijgt. Na twee weken is er een duidelijk resultaat.

7) Permanente lipstick (Lip ink, 18 euro)

Het idee: een natuurlijke, langhoudende lipstick. Britney Spears, Dita Von Teese en Courtney Cox krijgen er niet genoeg van.

Het resultaat: het werkt, al is dit niet echt lipstick want die bevat was die van de lippen geveegd wordt. Dit is een soort inkt, die je lippen als het ware 'bevlekt' of 'kleurt' zoals met een stift. Echter deze lipinkt is een organisch product en bevat geen chemicaliën. Bovendien kan je je eigen versie laten maken in je favoriete kleurlipstick voor 10 euro extra. In dezelfde lijn is mascara en oogschaduw te krijgen. Meer info: www.lipink.co.uk. (edp)(br.hln)



� Reageer (0)
08-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belg kleedt zich steeds vaker tweedehands


Belg kleedt zich steeds vaker tweedehands


http://www.kathleenverachtert.com/img/kledij_02.png


Steeds meer Belgen kiezen ervoor om zich te kleden met reeds "gedragen" kleding. Dat blijkt uit het succes van heel wat tweedehandswinkels. Sommige zagen hun omzet dit jaar al met 50 procent stijgen. Eén van de oorzaken daarvan is de stijgende levensduurte.


Niet alleen de winkels doen gouden zaken. Ook zoekertjeswebsites delen in de groei van de tweedehandsmarkt. Nooit werden er zoveel "webshops" voor reeds gedragen kledij geopend als de voorbije twaalf maanden.



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppen maakt je slanker


Shoppen maakt je slanker


http://tuinfreakina130260.web-log.nl/tuinfreakina130260/images/shoppen.jpg



Vrouwen verbranden jaarlijks meer dan 12000 calorieën door te shoppen, dat blijkt uit een recente Britse enquête.

Kilometers en calorieën
De gemiddelde vrouwelijke shopper legt gemiddeld 3,5 kilometer af per tripje. Als ze aan een gemiddelde van vijf shopuitstapjes per maand komt, telt dit op tot 17,5 km per maand of 210 kilometer per jaar. Per 1,5 km verbrand je ongeveer 100 calorieën, een shoptrip is dus goed voor 200 calorieën of meer dan 12.000 calorieën per jaar. Dat is het equivalent van 65 pakjes chips of 43 chocoladerepen.

Sport
39 procent van de vrouwen gelooft dat een serieuze shoptrip even vermoeiend is voor het lichaam als een sessie in de fitness. Mannen getuigen niet van evenveel uithoudingsvermogen in de winkels. Ze winkelen korter en minder vaak, waarmee ze slechts 8.928 calorieën per jaar of 744 calorieën per maand verbranden.

Spenderen
Ook blijkt dat de gemiddelde Brit 18.150 winkels in zijn leven bezoekt. Dat zijn er 25 per maand of 300 per jaar, tijdens een gemiddelde shoptrip geven we 90 euro uit. Dat loopt op tot een jaarlijkse rekening van 5.454 euro. We spenderen het meeste aan mode, met zo'n 2.545 euro per jaar. Cosmetica staan op de tweede plaats, boeken, cd's en dvd's op de derde. De studie ondervroeg 2.000 mensen.

"Vrouwen vinden shoppen leuk, maar nu hebben we bewijs dat het ook goed voor je is", zegt een van de onderzoekers. "Winkelen voelt niet aan als sporten maar dit onderzoek toont aan dat dit wel hetzelfde effect heeft."



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sproetjes mogen terug

Sproetjes mogen terug


Supermodel Lily Cole


Sproetjes zijn weer sexy, dat zegt althans modebijbel Vogue. Terwijl het vroeger iets was dat celebs probeerden te verbergen, mag je tegenwoordig weer te koop lopen met je sproetjes.

Celebs met sproetjes
Vele sterren als Lindsay Lohan, Sienna Miller, Jennifer Aniston en supermodel Lily Cole zijn trots op hun sproetjes. Ze bedekken ze niet langer met make-up en schitteren met hun natuurlijke vlekjes. Hiermee bewijzen deze sterren dat uniciteit en individuele schoonheid aantrekkelijker is dan een perfect gezicht waar photoshop en plastische chirurgie aan te pas kwam.

Uitdagend
Blijkbaar zijn ook mannen tevreden met deze nieuwe ontwikkeling: "Sproetjes moeten omarmd, gekust en aangeraakt worden", zegt toonaangevend Amerikaans journalist Alex Bilmes. "Sproetjes zijn uitdagend. Als je ziet iemands sproetjes in het gezicht heeft, ga je je vragen stellen over de rest van het lichaam. Hoe zien de rug, buik en billen er dan uit?"

Twee soorten
Er zijn twee soorten sproetjes. Natuurlijke en sproetjes die ontstaan door zonnebrand. Natuurlijke sproetjes zijn gewoonlijk klein, bruin en rond. Ze ontstaan door een teveel aan melanine op een plekje in de huid. Ze komen het vaakst voor bij mensen met een lichte huid, voornamelijke roodharigen. Maar ook bij mensen met een donker huidtype kunnen ze hebben. Ze zijn vaak erfelijk, als ze vaak in je familie voorkomen, heb jij ook de neiging ze te krijgen. Maar ze hebben ze kunnen verdwijnen als je ouder wordt. Sproetjes als gevolg van zonnebrand zijn groter en onregelmatiger qua vorm.

Schade
Toch wil dermatologisch expert Jane Lewis waarschuwen voor deze trend. "Bekende mensen met sproetjes zijn ongetwijfeld mooi, maar we mogen dit niet zomaar promoten als trend. Sproetjes zijn vaak een teken van schade aan de huid door de zon. Als je geboren werd met sproetjes, heb je door je gevoelige huid extra bescherming tegen de zon nodig.

Sproetjes tekenen
Heb je niet het geluk natuurlijke sproetjes te hebben, kun je dezelfde truc toepassen die vrouwen in de jaren '60 gebruikten. Zij tekenden sproetjes op het gezicht met lichte, bruine eyeliner. Maar als je er niet als een clown wil bijlopen, stellen we voor dat je de techniek thuis verschillende keren oefent. (ep)(br.hln)


� Reageer (0)
07-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwangerschapslingerie


Dekkers wint award met zwangerschapslingerie






Marlies Dekkers heeft een prestigieuze modeprijs gewonnen in New York. De Nederlandse lingerieontwerpster ontving de Best Maternity-award voor haar collectie zwangerschapslingerie. Dat bevestigt een woordvoerder van haar Dekkers bedrijf.

Het is niet de eerst keer dat de 42-jarige ontwerpster een Cila Award in ontvangst mag nemen. Vorig jaar won Dekkers in de categorie Best Fashion. Ze staat bekend om haar sexy ontwerpen met strakke lijnen.

De jaarlijkse Contours International Lingerie Awards-uitreiking werd voor de derde keer georganiseerd in het Waldorf Astoriahotel in New York. (novum/edp)(br.hln)



� Reageer (0)
06-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lingerietrend: minder bloot, meer sfeer


Lingerietrend: minder bloot, meer sfeer









De lingerie gaat volgend seizoen helemaal jaren '20 met grote onderbroeken, kniekousen met strik, jaretellen en beha's die de borsten zowaar verstoppen. Minder bloot, maar daarom niet minder sexy.

De kleuren blijven sober: veel zwart, veel huidskleur, wit of pasteltinten. De beha's zijn soms ouderwets eenvoudig, dan weer afgewerkt met een overdaad aan ruches. Ook opvallend: de vele, doorzichtige pareo's en kimono's die het lichaam verstoppen en aankleden.

De hele collectie die op de modeshow Lingerie Americas werd getoond bracht een Chicago-sfeertje met zich mee, inclusief sexy nachtclubzangeressen en de schandaaltjes achter het podium. Het geheel werd afgewerkt met bollenkettingen, parmantige kleine hoedjes en stukjes fluffy stola. De jazzy schoenen, die deze herfst hét item worden, de armverwarmers en krullen maken het helemaal af. (br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wordt de 'baggy'-broek ooit terug een hit?


Wordt de 'baggy'-broek ooit terug een hit?


Bovendien is de associatie met de mannelijke baggypants uit de jaren '90 (nog) veel te sterk.

Katie Holmes in de baggy-broek. Een niet erg geslaagde look, als je het ons vraagt.

Of draagt Katie de trend verkeerd?


Komt hij of komt hij niet? De 'baggy pants' wordt voorzichtig geïntroduceerd door enkele sterren (zoals Katie Holmes en Heidi Klum), maar slaat voorlopig niet aan. Wordt het een trend die een stille dood sterft, zoals de wijde broeken (eveneens gedragen door Holmes en Victoria Beckham) en de broeken met de hoge taille?

Als het aan elle.nl ligt alvast niet. De site heeft het haar persoonlijke missie gemaakt de broek te promoten. "Wij houden van de baggy jeans. Heerlijk op een off day en met de juiste accessoires nog een statement ook", luidt het op de website. "Elle.nl roept iedereen op om deze trend nu eindelijk naar een hoger platform te verheffen. Sponsor de baggy jeans en schaf er deze zomer nog één aan. De mode is je eeuwig dankbaar."

Afwachten of fashionista's allerhande dat ook werkelijk zullen doen. Want hoe comfortabel de broek ook is, erg elegant of gesofisticeerd ziet hij er alvast niet uit. Bovendien ligt de associatie met skaters uit de jaren '90 vele jonge vrouwen vast nog vers in het geheugen.(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouwen gefrustreerd door verkeerde kledingmaten

Vrouwen gefrustreerd door verkeerde kledingmaten

De afbeelding “http://dayake.googlepages.com/alessandro3.jpg/alessandro3-full;init:.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Een derde van de Australische vrouwen vindt het heel frustrerend wanneer ze een grotere maat dan normaal moet kopen, dat blijkt uit een enquête. De helft van hen koopt liever een duurder stuk dan iets dat in haar ogen de verkeerde maat is.

Wringen in kleinere maat
64 procent van de Australische vrouwen heeft verschillende maten in haar kast hangen. Twee derde van de respondenten zou een maat groter kopen als ze het kledingsstuk echt mooi vinden, maar een op drie gaf toe dat ze zich hier echt gefrustreerd, dik of zelfs depressief door voelt. 40 procent van de vrouwen zegt dat ze een merk vermijdt als dat kleinere maten heeft dan normaal. 13 procent zou zich in haar normale maat wringen om te vermijden een grotere maat te kopen. 14 procent van de Australische vrouwen weet niet hoe kleding gemeten en gemaakt wordt.

Meer aandacht voor maat
"Vrouwen besteden meer aandacht aan de maat van een kledingstuk dan aan de prijs", aldus een van de onderzoekers. De verwarring over maten zou voornamelijk komen door een gebrek aan een internationale standaard, beweert Jo Kellock directeur van de Council of Textile and Fashion Industries of Australia. "Vrouwen zouden kledingstukken moeten kopen die perfect passen, onafhankelijk van de maat. Een outfit moet voornamelijk passen bij je figuur. Maar ik ontken niet dat er een nood is aan een accurate standaard voor maten gebaseerd op wetenschappelijke data . Dat zal ervoor zorgen dat ontwerpers zich consequent aan maten houden. En de consumenten zullen zich beter voelen tijdens het shoppen."

Meer dan 2000 vrouwen namen deel aan de enquête. (ep)(br.hln)



� Reageer (0)
05-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puntige schoenen, de nieuwste wintertrend?

Puntige schoenen, de nieuwste wintertrend?


Kelsey for Mulberry: de herfst- en wintercollectie.


Puntige schoenen, zowel vooraan als achteraan: er is geen ontkomen meer aan. Ook Jonathan Kelsey ontwierp voor Mulberry puntige schoenen, zowel voor vrouwen als voor mannen.


Naaldhak en halve plateauzool
Mannen krijgen een 'moderne' versie van de jazz-schoen, inclusief scherpe punt. Voor vrouwen gaat Kelsey extremer. Hij combineert de scherpe punt bij enkellaarsjes of pump met hoge naaldhakken en een verhoogde schoenzool. Daarmee is de schoen geen plateauschoen, maar ook geen 'gewone' schoen.

Lila!
Ook opvallend: de schoenen, vijf ontwerpen in het totaal, zijn altijd in drie kleuren beschikbaar (behalve de laarzen): zwart, bruin en lila. De eerste twee in glanzend leer, de laatste in suède.


Twee collecties
Mulberry, eerder bekend als handtassenmerk, werpt zich nu dus ook op schoenen. "Een schoenenlijn is altijd een onderdeel van ons ondernemingsplan geweest. Toen we Jonathan's ontwerpen voor de herfst 2007 zagen, wisten we dat zijn energie en designs perfect bij ons merk zouden passen." Kelsey tekent (voorlopig) twee collecties: herfst/winter 2008 en lente/zomer 2009. Aan designerschoenen hangt echter ook een designerprijsje: de schoenen kunnen tot 400 euro kosten. (edp)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mode trend

Mode trend


De afbeelding “http://img99.imageshack.us/img99/4690/nuhiv5.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Zomers en elegant voor de dametjes met mooie benen.
Ook mooi met doorschijnende omslag rok eroverheen




� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Epileer zelf je wenkbrauwen

Epileer zelf je wenkbrauwen


De afbeelding “http://img224.imageshack.us/img224/7232/tend3wh5.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

De eerste keer laat je het beter door de schoonheidsspecialiste doen.

Bereken de juiste vorm.


Wenkbrauwen doen meer dan we denken. Ze richten alle aandacht naar je ogen en geven je gezicht een mooie uitdrukking. Wie ze een juiste vorm geeft, maakt de blik jonger. Met deze tips leer je zelf de haartjes te trimmen zonder moeite.

Mode
De vorm van de wenkbrauwen is door de natuur bepaald. De heersende mode heeft ook zijn invloed op de vorm. Zo was het in de jaren '30 in om de wenkbrauwen tot dunne streepjes te epileren, wat het gezicht een opvallende stijl gaf. Op dit moment heeft juist een natuurlijke volle wenkbrauw de voorkeur.

Specialiste
Ben je niet zo vertrouwd met het zelf epileren? Laat het dan voor de eerste keer doen door de schoonheidsspecialiste. Zij zal meteen de juiste vorm aanmeten. Wanneer na enkele dagen de eerste overtollige haartjes buiten de geëpileerde vorm groeien, kan je deze zelf makkelijk uittrekken.


Zo ga je te werk

1. Ontsmet de huid rond je wenkbrauwen eerst grondig en desinfecteer ook het pincet. Zorg voor goed licht, bij voorkeur daglicht.

2. Hoe weet je welke haartjes er weg moeten? De perfecte vorm wordt gevonden door een potlood voor het puntje van de neus en het midden van uw oog te houden. Op dit punt is de boog het hoogst. Hoe lang de wenkbrauw moet worden, kan je meten door een potlood te plaatsen voor het puntje van de neus langs het einde van de ooghoek. Onthou wel dat een gezicht nooit symmetrisch is, dus er kan verschil zitten in de twee wenkbrauwen.

3. Alle haartjes die onder de strakke onderlijn van de wenkbrauwen groeien, kunnen met een normale pincet, zittend voor een vergrootspiegel, uitgetrokken worden. Wees heel voorzichtig met het epileren van haartjes aan de bovenkant van de wenkbrauwen, want hierdoor kan de vorm kan al heel snel drastisch veranderen.

Epileren kan ook gedaan worden met een automatische pincet. Dit is een handig instrumentje maar vergt wel enige oefening. Het uittrekken van het haartje wordt door het instrumentje gedaan. De derde mogelijkheid tot epileren is de haren verwijderen door middel van hars of een draadje. Voor beginners is dit evenwel geen geschikte mogelijkheid.

4. Borstel de wenkbrauwen met een speciaal wenkbrauwenborsteltje tijdens het epileren telkens bij, dan kun je zien wat je hebt gedaan.

5. Let op dat je niet te veel haartjes epileert. Voor je het weet, trek je er teveel uit, zeker als je niet veel ervaring hebt. Epileer je wenkbrauwen niet te vaak als je de haartjes ooit terug wilt laten groeien. De haartjes kunnen ook lichter terugkomen.

Heb je toch te veel geëpileerd? Er zijn helaas geen middeltjes waardoor je wenkbrauwen sneller gaan groeien. Een oplossing is het bijtekenen met een wenkbrauwpotlood. Overdrijf het echter niet, want dat ziet er onnatuurlijk uit.

6. Bij een lang en smal gezicht is het beter om de wenkbrauwen vooral niet te rond te maken, een zo recht mogelijke vorm is het meest geschikt. Trek nooit de buitenzijden te ver door naar beneden, dit geeft een zeer verdrietige uitdrukking aan het gezicht.

7. Als alles klaar is, strijk dan met een fijn kammetje met hierop wat haarlak- of gel schuin naar boven langs de haartjes. Ze blijven dan mooi in model.

8. Ga nooit na het epileren in de zon zitten. Mocht je een speciale gelegenheid hebben waarvoor je je wenkbrauwen wilt epileren, doe dat dan de dag van tevoren. De roodheid van de huid en gevoeligheid kan dan rustig bijtrekken.

9. Gebruik na afloop een astringerende lotion met alcohol. Dat trekt de poriën samen en ontsmet. (lvl)(br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eva Herzigova

Eva Herzigova


De afbeelding “http://img410.imageshack.us/img410/7216/ggqa4.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Eva Herzigova is het nieuwe gezicht
voor de campagne van Louis Vuitton



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Linda is gezicht Prada

Linda  is gezicht Prada



http://images.askmen.com/galleries/model/linda-evangelista/pictures/linda-evangelista-picture-1.jpg


Linda (43) is gezicht Prada

Meer dan twintig jaar nadat ze de catwalk veroverde, wordt het Canadese topmodel Linda Evangelista (43) het gezicht van het luxemerk Prada. Ze zal de herfst- en wintercollectie van het Italiaanse modehuis aanprijzen. Oudere fotomodellen liggen goed in de markt: Naomi Campbell (38) mag nog werven voor Yves Saint Laurent.(br.het Nieuwsblad)



� Reageer (0)
04-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celeb-kapsels, niet voor 'gewone' mensen?


Celeb-kapsels, niet voor 'gewone' mensen?


Wordt de 'bob' even populair als 'de Rachel' 15 jaar geleden?

Het Britse model Agyness Deyn geldt als het hipste dat er rondloopt op Britse bodem. Maar haar kapsel valt maar door weinig te kopiëren.

De ponytrend was voor de durvers, en de paar gelukkigen die het konden dragen.


Droom jij ook van het kapsel van een ster? Daar denk je dan misschien beter nog even over na. Want wat blijkt? Celeb-kapsels zijn bij gewone mensen vaak een regelrechte mislukking. Reden? Het coole kapsel is van meer afhankelijk dan enkel de snit: ook de kleur, de vorm van het gezicht, de kledij en de accessoires spelen een rol. Te veel om dagelijks in de ochtendrush voor elkaar te krijgen dus¿

Rachel
Het meest bekende, succesvolle en geslaagde celeb-kapsel ooit was 'The Rachel', genoemd naar het personage Rachel uit Friends. Het succes zat in de eenvoud: lang, recht, weinig franjes en weinig kans op mislukken. Maar sindsdien is er geen echte celebkapselhit meer geweest, en dat heeft zo zijn redenen.

Style
Ten eerste worden celebrities vakkundig gestyled. Kapsel, make-up, kledij, accessoires: alles is op elkaar afgestemd. Dat merk je nog het best als de celebrities snel-snel om een koffie of boodschappen willen gaan: dan zijn ze maar gewoon.

Toch houdt dat mensen niet tegen om te dromen van dat pittige kopje van Agyness Deyn, de retrokrullen die menige rode loper sieren of de laatste nieuwe trend: de ronde 'bob' van Victoria Beckham en Eva Longoria. Dromen, waarbij ze niet beseffen hoeveel werk er in de look kruipt, en dat het kapsel alléén (vaak) zielig is.

Publiekslieveling
Nog een reden waarom een celeb-kapsel niet echt nog veel furore maakte, is het uitblijven van een absolute publiekslieveling. Niemand waar echt naar opgekeken wordt, die op handen gedragen wordt, en waarover vuile roddels uitblijven¿ het maakt het moeilijk om een kapsel op te hemelen.

Pony
De laatste kapseltrend die nog min of meer is aangeslagen bij het grote publiek is de pony, zowel de asymmetrische als de symmetrische. Maar ook hier moesten mensen teleurgesteld vaststellen dat het niet bij hun gezicht paste.

Virtueel proberen
Wil je toch doorzetten? Probeer het kapsel dan eerst in de virtuele wereld uit, zoals bij de 'Hollywood hair make-over' van de beautysite In Style. Simpelweg registreren, model kiezen (of eigen foto uploaden) en dan nar hartelust kapsels op je hoofd laten zetten. Bovendien kan je de kapsels zelf aanpassen en je haar kleuren tot het op iets lijkt dat je wil. Uitprinten, naar de kapper en klaar! (br.Nina)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dé jurk die iedereen wil hebben


Dé jurk die iedereen wil hebben


De leren jurk was al een grote hit op de catwalks.

De zwarte versie.

De grijze versie.

Het is grijs of zwart, gemaakt van leer en kost nog geen 150 pond (190 euro), wat is het? Antwoord: het nieuwste it-jurkje! Door de Daily Mail 'The next Big Thing' gedoopt, gezien het kledingsstuk zo populair is, dat de rekken na twee weken gewoon leeg waren en de stock moest aangevuld worden. Ook online verkoopt het jurkje goed, zeker na lovende kritieken van vooraanstaande fashionista's en ditto modemagazines.

Retro en stoer
Het jurkje is een eenvoudige retrosnit, knielengte, een A-lijn met een hoge halssluiting en redelijk brede schouderbandjes. Op een kleine frons ter hoogte van de decolleté na, is het jurkje effen, met twee goed verstopte buidelzakjes in het midden.

Het kledingsstuk is een onderdeel van de Marks & Spencer herfst- en wintercollectie. Maar amper in de winkel, is het al uitverkocht, "ook al is het duurder dan het gemiddelde kledingsstuk". "Logisch", zegt ontwerper Neil Hendy, "het is eenvoudig en flatteert iedereen in alle maten en vormen. Iedereen moet er een hebben." Of de twee andere leren jurkjes (een met rits en een met langere mouwtjes) even goed scoren, is niet bekend.

Jurken zijn in
Daily Mail-moderedactrice Claire Coleman gaat volledig akkoord. "Jurken zijn het onderdeel van de laatste twee seizoenen, en ik verwacht dat dat nog een tijdje zo zal blijven. Het voordeel van dit it-jurkje is dat het een klassiekere, en dus gemakkelijk draagbare, lijn is in vergelijking met de maxijurk die deze zomer zo populair is.

Daarenboven is het gemaakt in leder, wat een van de opvallendste stoffen van komende winter zal zijn. Deze jurk kan je nog een hele tijd dragen, geen wonder dat hij zo populair is."

Het is niet de eerste keer dat M&S scoort met een leren jurkje. Vorig jaar deed een zwart exemplaar met korte mouwtjes het ook bijzonder goed. De jurk kostte toen evenveel en was gemodelleerd naar een zwarte minijurk van Victoria Beckham. (edp)(br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sta jij met een short?


Sta jij met een short?


Zij kunnen er nog mee weg.



Shorts zijn hot deze zomer. Volgens heel wat modesites kan je ze net zo chic dragen als je wil. Met of zonder ceintuur, een klassiek bloesje en een paar hoge hakken zou je er onweerstaanbaar uitzien. Met een paar slippertjes kan je zo het strand op. Korte broeken met bandplooi zijn elegant, korte broeken in spijkerbroek lekker stoer. Er rest maar één probleem: shorts staan weinigen.

Modellen
De mama's droegen er in de jaren vijftig geen. Niet dat dit de referentie moet zijn, maar vandaag wordt teveel gelonkt naar modellen als Kate Moss of Elle Macpherson die geregeld in korte broek op straat flaneren. Het mag gezegd, zij kunnen er nog mee weg.
Bij het merendeel van de vrouwelijke bevolking is dat niet het geval.

Voorwaarden
Je moet allereerst over prachtige benen beschikken. Bovendien moet je met een bepaalde 'attitude' flaneren. Uiteindelijk speelt de context waarin je de korte broek draagt, een even belangrijke rol. Shorts horen niet op kantoor of in de stad. Is het warm en wil je pronken met je mooi tintje, draag dan een kort jurkje of rokje. Stukken eleganter, als je het ons vraagt.

Vakantie
Shorts zijn nooit elegant. Daarvoor zijn ze niet gemaakt. Tijdens warme dagen kennen ze hun nut en goed gedragen kunnen ze best wel schattig of jongensachtig overkomen. Net daarom mogen ze af en toe op vakantie uit de kast gehaald worden.

Hoge hakken
Let wel op wat je eronder draagt. Ban alleszins hoge hakken, je wil niet overkomen als één van de Desperate Housewives. Draag er liefst platte sandalen onder, wat je in beenlengte verliest, win je uiteindelijk als persoon. Zelfs al schrijft de mode het anders voor. (lvl)



� Reageer (0)
02-08-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overwin je bikinivrees


Overwin je bikinivrees





Een kwart van de vrouwen ervaart de komst van de zomer als absolute stress wegens bikinivrees. De schrik om zich in het openbaar te vertonen in zwemkleding, is groot. Een nog groter deel van de vrouwen zou, als het uit-de-kleren-moment nadert, minder gaan eten en drinken in de hoop snel nog enkele kilootjes kwijt te raken.

Verkeerd beeld
Het beeld van 'hoe het lichaam moet zijn' zit bij veel vrouwen duidelijk ingeprent. Op het strand verschijn je duidelijk slank, strak en getint. De idee halen we uit reclamefoto's van supermodellen of filmsterren. Wat vergeten wordt is dat zelfs de mooiste figuurtjes met een waslijst aan 'foutjes' over hun lichaam rondlopen. Zo zitten vrouwen helaas in elkaar.

Tips
Al zit het probleem tussen de oren en kan het andere strandgasten helemaal niet schelen hoe jij erbij loopt, toch zijn er ook een aantal tips om dat ongemakkelijke gevoel kwijt te raken. Enkel zo kan je ten volle genieten van een zalige zomer.

Accepteren
Accepteer je lichaam en je tekortkomingen. Allereerst moeten alle gedachten aan slanke en strakke lijntjes weggedacht worden. Wees liever trots op je eigen lichaam en jezelf.

Verzorgen
Alles begint met een goede verzorging. Verwijder overtollige haartjes, gebruik een zonnecrème die de huid doet glanzen en verzorg je voeten. Let op hoe je loopt, een rechte houding is superbelangrijk

Wennen
Om te wennen aan jouw 'schoonheidsfoutjes' loop je beter thuis al eens wat rond in bikini. Hang de was op of ga buiten strijken met je badkleding, zo raak je beter vertrouwd met je lichaam.

Voor je naar het strand of vakantie trekt, kan je oefenen in het plaatselijke zwembad. Het helpt om ongedwongen voor anderen te 'paraderen'. En geef toe, kijken ze nu echt naar jou en hoe jij er in badpak of bikini bijloopt?


Zacht zonlicht
Zonlicht is zachter dan het licht in de paskamer. De zon is als het ware een steuntje in de rug. Zon maakt de minder mooie kantjes niet zo zichtbaar en het goudbruine tintje dat je zal opdoen, zorgt voor een egaal effect. Zon en zee zijn ware schoonheidsmiddeltjes die de huid strak en glad maken.

Juiste model
Kies voor een flatterende bikini of badpak. Ga op zoek naar eentje dat je goed staat, dat voelt meteen een stuk beter. Er zijn weinig perfecte figuurtjes. Iedere vrouw heeft schoonheidsfoutjes. Zien ze er wel goed uit op het strand, zijn ze er gewoon in geslaagd om hun figuur zo voordelig mogelijk te laten uitkomen. Iets dat jij evengoed kan.

Praat erover
Een gesprekje met de partner of enkele vriendinnen kan helpen. Vaak weten ze jouw 'probleem' te relativeren en tot de juiste proporties te brengen.

Accentueren
Waar je trots op bent, mag gezien worden. Zwakkere punten probeer je te camoufleren.

-Heb je kleine borsten en een smal bovenlichaam, ga dan op zoek naar triangel- of driehoektopjes. Dit seizoen zijn ze in overvloed te vinden. Heel modieus is ook het bandeautopje. Het helpt om een smal bovenlichaam breder te doen lijken. Horizontale strepen geven nog een bredere indruk.

-Wie grote borsten heeft, gaat beter voor voorgevormde cups. Probeer eens een maatje groter dan de normale cup. Je borsten lijken op die manier een stuk kleiner. Haltertopjes die achter de nek doorlopen, zijn ook een oplossing.

-Brede heupen en grote billen zijn te corrigeren door het accent naar boven te verleggen. Veel bikinibroekjes en topjes worden los verkocht. Kies een donker broekje en ga voor een opvallend topje.

-Heb je een buikje, ga dan voor de tankini, de bikini met bijpassend hemdje. Ook korte omslagrokjes die hoger te dragen zijn dan het bikinibroekje werken. Bij een badpak kies je voor kleuren als zwart of bruin. (lvl) (br.Nina)



� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!