Jeggings, snoods en wortelbroeken kleuren het modelandschap
Jeggings, snoods en wortelbroeken kleuren het modelandschap
Vorig seizoen hadden we de recessionista, fashionista & socialite. Dit jaar zijn het vooral de kledingstukken die nieuwe namen krijgen toebedeeld. Maak kennis met de snood, jegging, tregging, forever-bag en wortelbroek.
De snood is waarschijnlijk het meest handige item van het najaar. Het beschermt je niet alleen tegen de koude, ook je haar blijft beschermt tijdens een plensbui en het ziet er bovendien superhip en elegant uit. De snood is een samentrekking van de woorden scarf en hood. Het hebbeding is een oversized sjaal die je eigenlijk als een rolkraag draagt. Er is geen begin of einde aan, waardoor hij steeds perfect valt. De snood is bovendien superwarm en als het regent? Dan draag je hem toch gewoon als regenkapje.
Wie deze winter een extravagante broek wil dragen kan zijn gading vinden in de jeggings, treggings en wortelbroeken. De jegging is een samentrekking tussen jeans en legging en is een iets lossere variant op de legging met een denimlook. De tregging is dan weer een combinatie van trousers met een legging en betekent zoveel als een legging met broekzakken en ritssluitingen. Wie de biologische toer op wil, kan zijn gading vinden met de wortelbroek. De broek heeft, hoe kan het ook anders, de vorm van een wortel en is erg breed bovenaan en smal aan de enkels.
Ben je op zoek naar een nieuwe handtas, volg dan niet de nieuwste mode. De echte trend is namelijk een forever-bag aan te schaffen. De handtas blinkt uit door zijn elegantie, soberheid en vooral: tijdloosheid. Hierdoor kan je de tas seizoen na seizoen blijven combineren.
De verkoop van de kegelvormige beha, uiterst populair in de jaren '50,
stijgt opmerkelijk. Daar heeft de economische crisis iets mee te maken:
vrouwen willen terug vrouwelijk ogen. Sinds de grote mode-ontwerpers
als Jean Paul Gaultier de sexy beha weer nieuw leven inblaast, lijkt de
interesse bij de dames nog groter.
Oorsprong De
puntige beha was een groot succes in de jaren vijftig. Sterren als Jane
Russell en Marilyn Monroe maakten de beha's populair bij het grote
publiek. In de jaren tachtig werd de opmerkelijke bustehouder weer
volop gedragen door Madonna. De huidige mode-onwerpers doen het haar na
en verwerken de lingerie in hun voorjaarscollecties.
Vrouwelijke vormen Trendwatchers
zien de laatste tijd een enorme stijging in de verkoop van de beha.
Volgens hen is dit een indicatie dat vrouwen opnieuw rondingen wensen
en komaf willen maken met de magere jongsachtige modelletjes die sier
maken op de catwalks. Vrouwen kiezen liever voor de voluptueuze
uitstraling van bijvoorbeeld Dita Von Teese. Meer nog, de stijgende
verkoop van dergelijke borstenblikvanger, toont aan dat de recessie
stilaan voorbij is en er optimistische tijden aanbreken.
Crisis Vrouwen
willen niet langer hun borsten verbergen onder 'minimiser' beha's, maar
tonen weer hun activa. Dat was in de jaren vijftig ook het geval. Na
tijden van slechte economie, zoeken vrouwen hun toevlucht in de mode.
Ze willen hun vrouwelijkheid terug en opnieuw meer plezier beleven.
Bovenkleding In
vergelijking met vorig jaar zien Britse warenhuizen de verkoop van
dergelijke beha's met 33 procent vooruit gaan. Daar hebben de
mode-ontwerpers een flink aandeel in. Sinds ontwerpers als Louise
Goldin, Jean Paul Gaultier en Dolce & Gabbana de kegelvormige
beha's als bovenkleding hebben ontdekt in hun lente/zomercollecties
2010, vliegen ze nog meer de deur uit.
Wil je hip voor de
dag komen, hoef je niet elk jaar te investeren in een dure
wintergarderobe. Beter is op zoek te gaan naar slimme items die het
deze winter helemaal goed doen.
De Snood-sjaal.
1. Een nepbontje De
winkels hangen vol met nepbontjes. Draag er beslist eentje over een
jurkje van vorig seizoen. Zo lijk je weer helemaal up-to-date. Ben je
creatief, naai je nepbontranden aan de zoom van je lange truien en
wollen jurkjes. 2. Zwarte hoge taille broek Geen
betere investering dan een mooie zwarte broek. Wissel je model van
vorig jaar eens af met een hoge taille broek van dit seizoen. Deze kan
je beslist voor alle gelegenheden aan. 3. Doorgestikte tas Een
tas op z'n Chanels, zo kan je de doorgestikte tas het best omschrijven.
Duur hoeft ze niet te wezen, in goedkopere varianten is dit trendy
model evengoed te vinden.
De tas met doorgestikte naden.
4. Overknee laarzen Hoe
hoger de bot, hoe hipper. Dit seizoen vormen de overknee-laarzen een
ware blikvanger. Ze trekken meteen alle aandacht onder een kort rokje
of een mooi jurkje.
5. Kousen Kousen mogen
gezien worden. Kleurrijke, fantasievolle exemplaren met of zonder
prints, draag ze naar hartelust want ze plegen geen aanslag op je
portemonnaie. Zwarte 20 dernier panty's zijn helemaal uit, die draag je
beslist niet meer.
Een fel accent licht je winteroutfit op.
6. Snood-sjaal Een
nieuwe sjaal kan een blikvanger zijn. Trendy zijn de snood-sjaals. Het
warme ding heeft iets van een capuchon, sjaal en hoed. De uiteinden
zijn aan elkaar genaaid, zo krijg je een ronde sjaal. Die kan je zowel
om het hoofd als de nek dragen. Voordeel is dat het accessoire over
alles gedragen kan worden en zowel bij een winterjas als over een mooie
jurk staat. Andere sjaals ogen dit seizoen alvast zeer grof en mogen
lang hangen.
Nepbont is terug.
7. Felle blikvanger Je outfit
maak je levendig door hier en daar een feller kleuraccent te dragen.
Rode schoenen, rode handschoenen of een rood baretje fleuren je
winteroutfit meteen op. 8. Lederen legging Waarom
zou je je zomerjurkjes opbergen? Draag ze boven een stoere lederen
broek of een glanzende legging. Met een warme winterjas, eventueel in
een nepbontje, oog je zeer modebewust.
De overknee laarzen als blikvangers.
9. Pailletten Deze winter kan je er niet onderuit: de pailletten horen op je sjaal, je boyfriend blazer of je legging.
De lederen variant met schuine rits.
10. Lederen jas Geen
twijfel mogelijk, een lederen jasje hoort deze winter in je kleerkast.
Uiterst draagbaar, staan ze mooi op een jurkje, rok of broek. Zelfs de
leren jasjes met een schuine rits zijn dit seizoen weer super hip
Droom je al langer van een tattoo, maar dan eentje zonder naalden, kan een neptattoo wonderen doen. Echte fasionista's lopen er volgend voorjaar beslist mee te pronken, want zowel bij Rodarte, Chanel en Jean Paul Gaultier werden ze op de catwalk gesignaleerd. De nieuwste 'tattoo panty's' bieden een perfecte oplossing om straks gezwind met een tatoeage op je been rond te lopen.
Dieren De Israëlische ontwerpers Gabby en Tal kleurden de panty's vol met sierlijke tattoo's. Het resultaat zijn kousen, opgesmukt met mooie pauwenveren, octopussen of vlinders. Wil je laten weten dat je twittert, draag je maar beter de 'follow me' panty met een twitter-vogel op je kuit.
Info De tattoo socks zijn voorlopig enkel online te bestellen via www.etsy.com. Kostprijs bedraagt ongeveer 16 euro, internationale leveringskosten niet inbegrepen
Vero Moda onthulde
zonet enkele foto's van de wintercampagne met model Emma McLaren. Niet
enkel de foto's, maar ook de kleding ziet er veelbelovend uit. Blauw,
zwart en grijs vormen de hoofdkleuren dit najaar.
Jeugdig imago De
keten wil een jeugdig publiek aanspreken en opteert daarom voor het
populaire achtttienjarige Britse model. Emma Mc Laren wordt op
veertienjarige leeftijd ontdekt. In 2008 raakt ze pas echt gelanceerd.
Ze loopt enkele belangrijke défilés en wordt gefotografeerd voor de
Engelse Marie Claire en de Glamour UK.
Campagnes Haar
deelname aan de Fashion Week in New York blijft niet onopgemerkt. Ze
loopt shows voor grote ontwerpers à la Donna Karan, Erin Fetherston,
Diane Von Furstenberg en Marc Jacobs. Ze sluit hierna ook nog de show
af van Bottega Veneta tijdens de presentatie van diens lentecollectie
in Milaan. De merken Jil Sander, Christian Dior, Givenchy en Lanvin
gingen voor Vero Moda reeds met haar in zee.
Rode lippen zijn al lang populair bij vrouwen. Het was de
lievelingskleur van Cleopatra, zij smeerde fijngestampte kevertjes op
haar lippen. Elizabeth I bepaalde dat het de look van de eeuwige jeugd
was: ze combineerde een witte huid met felle rode lippen. Alle vrouwen
in de 16e eeuw kopieerden dit. Maar ook Audrey Hepburn en Marilyn
Monroe waren fan van rode lipstick.
Ontwerpers Designers
wereldwijd besloten dit seizoen dat rood de kleur van dit seizoen is:
van Armani, Lanvin, Dolce & Gabbana tot Jean Paul Gaultier.
Alexander McQueen dreef het zelfs nog wat verder en tekende clownmonden
bij zijn modellen.
Model bij Alexander McQueen.
Vruchtbaar Antropologen
beweren dat er een verband is tussen de lipstick en de schaamlippen,
rode lipstick zou een teken van vruchtbaarheid zijn. Maar veel vrouwen
zijn het erover eens dat je lippen rood stiften je onmiddellijk energie
geeft. Je lijkt meteen minder moe en glamoureuzer, zelfs wanneer je
baby je de afgelopen nacht drie keer wekte.
Welke kleur past bij jou? Het
geheim bij het dragen van rode lipstick zit hem erin de juiste tint
voor jou te kiezen. Want de keuze is groot: glanzend of mat, oranje of
bordeaux? Zelfs vrouwen met ros haar kunnen deze kleur aan op hun
lippen: zij moeten gewoon een donkere tint kiezen met een bruine toets.
Mensen met een roze huid gaan beter voor rood met een paarse schijn,
vrouwen met een gele teint kiezen best voor warmere tinten. De truc is
het geleidelijk aan te proberen. Je hoeft niet meteen voor knalrood te
gaan. Eens je het gewoon bent, zul je altijd naar rode lipstick grijpen.
Actrice Scarlett
Johansson gebruikt weer al haar troeven om de herst/wintercollectie van
kledingketen Mango te promoten. Het resultaat zijn erg sexy beelden met
een eighties look.
Eighties
Voor
zijn nieuwste collectie liet Mango zich duidelijk inspireren door de
eighties. De pronkstukken zijn een grijze minijurk, een lederen
ceintuur en sandalen met veters. Voor de rest bestaat de lijn uit veel
donkere jurkjes in verleidelijke stoffen. De foto's werden genomen door
de bekende modefotograaf Mario Sorrenti.
Foto: Mango
Kapsel
Scarletts
haren zijn voor de gelegenheid terug platinablond, de laatste maanden
experimenteerde ze met tal van kleuren. Voor de lancering eerder deze
week had de actrice haar coupe al weer veranderd, ze was toen lichtros
en droeg een strakke kokerrok en chique blouse van Mango.
Lopen we straks met flikkerende wimpers rond? Als het van de Japanse
Soomi Park afhangt, wel. De ontwerpster heeft een nieuwe manier
gevonden om je ogen groter en stralender te maken.
Lichtsensor Nu
de donkere dagen er zijn, hebben we nood aan licht. Met die gedachte in
het achterhoofd werkte Soomi Park aan haar nieuwste uitvinding. Op een
setje van valse wimpers wordt een lichtsensor geplaatst. Door het hoofd
te bewegen, floepen de lichtjes aan en verlichten ze het oog en de
wimpers. Een nieuwe beautytrend of onmisbaar als kerstverlichting: wie
zal het zeggen?
Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar
Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar
Het meest exclusieve parfum is zonder twijfel Collection Privée van
Guerlain. Zowel de samenstelling als de prijs benemen je de adem:
25.000 euro. Waar je dat iconische geurtje kan kopen? Gewoon in België.
Het West-Vlaamse stadje Wevelgem is niet meteen de eerste plaats
die we associëren met een exclusief parfum. Toch koos het modehuis
Guerlain deze plaats uit om een exclusieve Guerlainboutique te openen.
Zo zijn er maar 18 in de hele wereld.
Wat maakt de Collection Privée zo speciaal? Alle ingrediënten zijn
puur natuurlijk, en werden via een maandenlange procedure zorgvuldig
gemengd. In een koffer vind je naast een flacon van 500 milliliter 18
kleine flesjes van 60 ml. Kostprijs van het hebbeding? 25.000 euro (br.she)
Een Amerikaanse ontwerpster maakt juwelen van dode muizen. De vraag is natuurlijk of mensen bereid zijn een kadaver aan hun arm of nek te dragen.
Niet vermoorden Reid Peppard ontwerpt juwelen voor het merk RP/Encore en wil met haar collectie van dode muizen de grenzen van de modewereld aftasten. Voor elke outfit is er wel een bijpassend kadaver, de muizenlijkjes zijn namelijk verkrijgbaar in wit, beige en bruin, meldt nu.nl. De ontwerpster gebruikt de diertjes voor manchetknopen, strikjes, kettingen of armbanden. Voor wie wil variëren zijn de accessoires met lichaamsdelen van duiven een optie. Denk aan een diadeem met vleugels. "We gebruiken enkel dieren die al dood zijn, we vermoorden dus geen muizen of duiven", aldus Peppard. Hoeveel zo'n origneel accessoire kost, is niet duidelijk, de prijs is namelijk op aanvraag.
Vanaf 5 december ligt de lingeriecollectie ontworpen door Sonia Rykiel
in de H&M-winkels. Het is vrolijk ondergoed geworden: zwarte beha's
en slipjes versierd met roze bloemen.
Jaar mooi afsluiten Het
is druk bij H&M, 14 november wordt de Jimmy Choo-collectie
gelanceerd en nu lekte ook al de eerste lijn uit die ontwerpster Sonia
Rykiel voor H&M maakte. Met haar schattige beha's en slips wil ze
dat vrouwen het jaar 'mooi' afsluiten. Het ondergoed zal zowel in 1.500
H&M-winkels verkrijgbaar zijn als de boetieks van Sonia Rykiel. In
februari 2010 volgt nog een collectie breiwerk die slechts in 250
winkels te koop zal zijn.
Vrouwen zijn ware schoenfanaten. Geen wonder dat het ook een vrouw was die op het idee kwam om consumenten hun eigen schoenen te laten ontwerpen.
De website Icreateshoes.com wordt binnenkort gelanceerd. Op de site kan je zelf je schoenen samenstellen, gaande van de hakhoogte en -grootte tot de kleur, het materiaal en de vorm van de schoen. Vervolgens zou je de schoen in productie moeten kunnen laten gaan. Prijzen zijn echter nog niet bekend.
Volgens oprichtster Raquel Dobson is het de ideale manier om je identiteit ten volle weer te geven. (br.she)
Jury 'Next Top Model' te hard voor gewicht modellen
"Jury 'Next Top Model' te hard voor gewicht modellen"
De jury van Benelux Next Top Model, foto: 2 BE.
Het Vlaams-Nederlandse modellenprogramma 'Benelux Next Top Model' ligt
onder vuur omdat de juryleden te hard zouden zijn voor de meisjes.
Vooral het commentaar op hun gewicht schiet bij velen in het verkeerde
keelgat.
Maatje meer Afgelopen
maandag konden we bij Benelux Next Top Model zien hoe de finalisten van
de wedstrijd modellenbureaus in Miami afschuimden. Ongeveer de helft
van hen kreeg van de castingdirecteurs commentaar op hun gewicht, meldt
nu.nl. Maar ook de presentatoren en juryleden nemen geen blad voor de
mond. De Nederlandse stylist Bastiaan van Schaik noemde deelneemster
Rosalinde een ideaal model met een maatje meer. De meisjes zelf raakten
helemaal van de wijs door de commentaren. "Ik dacht dat de tijd dat
modellen pannenlatten moesten zijn, voorbij was."
Moeten niet vermageren Achteraf
verdedigde van Schaik zich door te zeggen dat dit alleen raad is. "Ze
moeten niet vermageren, we proberen alleen ze bij te brengen dat het
moeilijker is voor 'dikkere' modellen om het te maken in het
buitenland." Presentatrice Daphne Deckers: "We geloven dat de
kandidaten erg beloftevol zijn, maar ze kunnen nog beter worden door
wat 'gestroomlijnder' te zijn. We verplichten ze niet te diëten. We
bereiden ze enkel voor op de echte modewereld."
Belachelijk hoge eisen Deze
uitspraken veroorzaakte in Nederland heel wat ophef. Verschillende
media zeggen dat ze tal van reacties kregen na de uitzending. De
Nederlandse couturier Paul Schulten: "Dit is absurd. Deze meisjes
moeten aan belachelijk hoge eisen voldoen."
Je wil graag een nieuwe, hippe look maar je bent onzeker over hoe de kleren te combineren? Mango helpt je uit de nood op de website 'What should I wear by mango dot com'.
Je krijgt er niet alleen de laatste trends te zien (onderverdeeld in de categorieën touch, rock, folk, 80s, glam en lady) maar kan ook tips vragen aan personal shopper (tot 30/11) en je kan zelf kledij combineren. Als kers op de taart kan je ook Mango vragen jou een voorstel te doen op basis van je lengte, je stijl en je maat.
Minpuntje is wel dat veel van de voorgestelde kledij niet beschikbaar is en dat ook prijzen aanwezig zijn... Mango zou onze dag al helemaal maken als je de samengestelde outfit ook gewoon rechtstreeks online kan bestellen, liefst geleverd in een mooie doos met een strik!
Cosmeticamerk Rimmel heeft het wel voor de rock chicks. Na Kate Moss, Lily Cole en Sophie Ellis-Bextor schittert nu ook Georgia Jagger in hun reclamecampagnes.
"Ons make-upaanbod vroeg voor een groter aantal modellen. We zochten iemand die edgy, experimenteel en provocerend is. Dat is Jagger allemaal", vertelt Stephen Mormoris van Coty, eigenaar van Rimmel.
Jagger poseerde eerder al voor Hudson Jeans en de Britse Vogue. "Rimmel vertegenwoordigt de Londense look, die jongeren overal in de wereld aanspreekt. En zij kijken naar Londen als het centrum van multiculturalisme en vrijheid van meningsuiting", aldus Mormoris.
Nieuwe technologie geeft grijze haren natuurlijke kleur terug
Nieuwe technologie geeft grijze haren natuurlijke kleur terug
Een revolutionaire techniek zou er
binnenkort moeten voor gaan zorgen dat grijze haren tot het verleden
behoren. Zonder je haren te moeten verven (en dus uitgroei te riskeren)
zou je grijzende haar zijn oorspronkelijke kleur weer terugkrijgen.
Dat
meldt L'Oréal tijdens een persbezoek aan het researchcenter in Clichy.
Vrouwen die vechten tegen de grijze haren moeten nog niet te euforisch
worden: de technologie zou pas over tien jaar beschikbaar zijn, zo
wordt geschat.
Pigment herstellen "Haar
groeit, valt uit, wordt grijzer. Maar hoe moeten we het aanpakken om
dit tegen te gaan? Biologisch of eerder fysisch?" stelt Patricia
Pineau, onderzoeksdirecteur bij L'Oréal. Een vraag die vrouwen en
wetenschappers wereldwijd al jarenlang bezighoudt.
"Haar bevat
net als huid pigmentcellen, die het haar zijn kleur geven. Grijs haar
ontstaat doordat die pigmenten verdwijnen uit het haar. Dus zolang er
pigmentcellen aanwezig zijn in het haar, is er hoop dat het haar weer
zijn kleur kan terugkrijgen", zo legt Pineau uit. Over tien jaar zou
het product op de markt kunnen komen. Hoogstwaarschijnlijk zal het uit
een orale en een verzorgingscomponent bestaan.
Kleuringen Ondertussen
werkt het Franse bedrijf ook aan manieren om haarkleuringen milder te
maken voor het haar. Het actieve ingrediënt van haarkleuringen nu,
ammoniak, wordt vervangen door 'inoa' (innovation no ammonia, ofwel
innovatie zonder ammoniak). De ammoniak ontkleurt je haar, zodat de
gekleurde pigmenten zich daarna kunnen vastzetten. Resultaat? Stugger
haar, dat gemakkelijker breekt en beschadigd wordt.
Kwaliteit Gezond
is het dus niet, en daar moet inoa verandering in brengen. Inoa is niet
alleen vriendelijker voor het haar, het verbetert de haarkwaliteit ook
bij elk gebruik. Dit is wel goed nieuws voor de dames die worstelen met
hun grijze haren en deze proberen te verstoppen onder een laagje verf:
de eerste haarkleuringen volgens dit principe worden al verdeeld via
kapsalons.
Niet dat deze haarkleuringen geen schadelijke
stoffen bevatten. Vooral de donkere kleuringen bevatten nog chemische
stoffen die allergische huidreacties kunnen opwekken.
Modeontwerpers
lijken wel verzot op kledingstukken die alleen mooi staan bij vrouwen
met het perfecte figuur hebt. Dat is dit seizoen zeker het geval met de
skinny jeans en korte, strakke jurkjes. We leren hoe dit soort broek je
flatteert als je geen maatje 36 hebt.
Gezond verstand Wil
je meedoen met de strakke mode van dit seizoen en heb je rondere
vormen, laat dan je gezond verstand werken. Je kunt voor een strakke
rok kiezen, als je ze met de juiste, ondoorzichtige panty's en hoge
hakken, want deze hebben een afslankend effect, combineert. Let hierbij
wel op dat je niet voor een te kort model kiest.
Jegging Een
betere optie is een zwarte jegging, een legging met jeanslook. Deze
zitten niet alleen comfortabel, ze zijn gemaakt uit rekbare stof, zodat
ze perfect passen. Kies voor een exemplaar met een rits aan de enkel,
voor het rockeffect. Hoge hakken verlengen je benen, je kiest best voor
korte enkellaarsjes omdat ze het meest slanke deel van je benen in de
verf zetten. Combineer met een lang hemd of een tuniek zodat je
probleemgebieden als buik en billen gecamoufleerd. Om het helemaal af
te maken, combineer je met een elegante, lange mantel.
Deze winter moet je hem in huis halen: de snood. Deze veelzijdige sjaal kan je zowel als sjaal of als sjaalhoed gebruiken. Dikke kabels Burberry
liet er op de catwalk voor winter 2009/2010 geen twijfel over bestaan:
de snood zou een must-have accessoire worden. Ook de vrouwelijke
burberry fans kunnen er dit seizoen niet naast kijken. Trendy zijn de
exemplaren met dikkere kabels.
Concept Helemaal
nieuw kan je het concept niet noemen. De handige sjaal zou al in de
jaren tachtig gesignaleerd zijn. Het warme ding heeft iets van een
capuchon, sjaal en hoed. De uiteinden zijn aan elkaar genaaid, zo krijg
je een ronde sjaal. Die kan je zowel om het hoofd als de nek dragen.
Voordeel is dat het accessoire over alles gedragen kan worden en zowel
bij een winterjas als over een mooie jurk staat.
De nieuwste collectie van Bourjois ziet eruit om van te smullen. Het Franse beautymerk komt namelijk met Rendez-vous à Paris, een beperkte oplage unieke dekseltjes gemaakt door kunstenares en illustratrice Nathalie Lété.
Lété kwam op de proppen met enkele authentieke doosjes en prints, die zo lijken weggelopen uit de jaren '60. Historische en poëtische tekeningen van de Eiffeltoren en andere pittoreske typisch Parijse plaatsjes sieren de ronde hebbedingen.
De collectie 'rendez-vous à Paris' ligt vanaf november in de warenhuizen en parfumerieën.
De paarse lipstick en nagellak van het beautymerk Revlon waren haast
meteen uitverkocht in Groot-Brittannië. Deze kleur is duidelijk dé
beautytrend voor dit najaar.
Gewaagde keuze Voor
de catwalkshows van de herfstcollecties 2009 waren donkere pruim- en
paarse tinten duidelijk een trend, talrijke modellen droegen deze. De
'Va Va Violet Super Lustrous' lipstick en 'Plum Night' nagellak van
Revlon waren vorige maand dan ook ontzettend gegeerd bij Britse
fashionista's. Haast dezelfde dag dat ze in de winkels terechtkwamen,
waren ze al uitverkocht. Aarzel dus niet om zelf een gewaagde keuze qua
lippen en nagels te maken deze winter.