Actrice Charlize Theron stond na de Oscaruitreiking bij modekenners op de 'Worst Dressed List' maar op haar make-up viel niets aan te merken. Make-upartiest Shane Paish zet enkele tips op een rijtje om de look zelf te bekomen.
"Voor haar lippen koos ik een opvallende kleur, de tint van rode rozen. De rest van haar make-up bleef heel eenvoudig omdat zo alle aandacht naar haar lippen gaat. Haar ogen zette ik aan met 5 verschillende tinten nude oogschaduw", legt Paish uit. Ook Therons wenkbrauwen werden extra geaccentueerd, volledig in regel met de laatste beautytrend. Opvallend detail: enkel de bovenste wimpers werden aangezet met een vleugje mascara om zo de nude look extra kracht bij te zetten. (br.she)
Kledij Versace van slechte kwaliteit en veroorzaakt ziektes
Kledij Versace van slechte kwaliteit en veroorzaakt ziektes
Versace op de catwalk.
Chinese inspecteurs ontdekten massaal veel fouten bij dure
designerkledij van ronkende merken als Dolce & Gabbana, Hugo Boss,
Hermes en Versace. Hierdoor zouden de creaties zelfs aandoeningen als
uitslag, oogirritatie, allergieën, ademhalingsproblemen en zelfs kanker
kunnen veroorzaken.
Schadelijke stoffen "We
verzamelden stalen uit winkels en chique boetieks in de steden
Hangzhou, Ningbo en Taizhou," aldus inspecteur Shen Yan. Deze drie
behoren tot de rijkste gebieden van China, je vindt er tal van dure
boetieks. Uit tests blijkt dat 60 procent van de designerskledij die ze
verzamelden slecht gemaakt was. Volgens de inspecteurs waren er vooral
problemen met de kleuren van de stoffen, die zouden al snel vervagen.
Andere stukken bevatten hoge niveaus van schadelijke stoffen als
formaldehyde. Dit kan tal van gezondheidsproblemen veroorzaken.
De inspecteurs zeggen dat de kledij gemaakt werd in landen als Italië,
Frankrijk, Marokko, Turkije, Vietnam en India, maar niet in China.
Sommige stukken hadden ook een verkeerd label. Geen enkel van de
vernoemde modehuizen wilde commentaar geven op de resultaten van het
onderzoek. (br.hln)
Schoenengod Christian Louboutin wordt vereerd door menig vrouw. Zijn creaties zorgen echter niet alleen voor natte vrouwendromen, ze slaan ook een gegarandeerd gat in ons budget. "Dat zou ik zelf ook graag anders zien", laat Louboutin weten.
Wanneer je 1 ding in de wereld zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn? Een simpele vraag voor schoenenontwerper Christian Louboutin: "ik zou mijn schoenen goedkoper maken." Voor een paar Louboutins betaal je momenteel nog minstens 400 euro. (br.she)
Goedkope laarzen die de dure Uggs willen nabootsen veroorzaken ernstige
voetproblemen bij de jonge vrouwen die ze vaak dragen, dat beweren
gezondheidsexperts althans.
Rare wandel Een
groep podologen waarschuwt vandaag de bevolking voor laarzen uit
schapenleer omdat ze zorgen voor voet-, rug, knie- en heupproblemen. Ze
zeggen dat veel dragers een 'Ugg shuffle' ontwikkelen, dit is een
vreemd loopje doordat de schoen geen steun geeft aan je voet. Na zes
maanden kan dit al ernstige schade aanrichten die moeilijk te herstellen
is. Podoloog Ian Drysdale: "Omdat deze laarzen warm en zacht zijn,
denken velen dat ze goed doen aan je voeten, maar ze breken ze
letterlijk. Het schoeisel zorgt ervoor dat er meer druk komt op de
binnenkant van je voet, waardoor de bal van je voet plat wordt en zakt.
Het resultaat kunnen significante voet-, enkel- en uiteindelijk
heupproblemen zijn.
Kinderen Voetchirurg
Mike O'Neill noemt deze neplaarzen schandalig. "Je voet schuift in deze
schoenen, wat de gewrichten onder druk zet. De enkel zit in de verkeerde
positie, wat de houding van het dijbeen verandert en dit veroorzaakt
een abnormale beweging in het bekken, wat tot rugproblemen kan leiden."
Volgens Drysdale is het vooral schadelijk voor kinderen, de schade die
de neplaarzen kunnen veroorzaken aan voeten die zich nog ontwikkelen is
erg groot.
Wandelingen Celebs als Kate
Moss, Jennifer Aniston en Cameron Diaz zijn allemaal fan van de laarzen,
daarom ook dat ze zo populair zijn bij fashionista's en gewone vrouwen.
Maar omdat je voor echte Uggs tot bijna 200 euro moet neertellen, zijn
er ook heel wat imitaties op de markt. Deze modellen geven echter geen
steun aan de voet en de enkel. Ugg Australia zegt dat hun laarzen
comfortabel zijn en dus ideaal om thuis te dragen, maar niet bedoeld
zijn om verre wandelingen mee te maken.
Dat schoenen uitgerecycleerde materialen ook hip en mooi kunnen zijn,
bewezen we vorige week al met de schoenen gemaakt uit televisies. Maar
schoenen uit olifantenmest, dat is toch nog iets anders.
Deze schoenen werden gemaakt voor de Londense artiest INSA, op vraag van
het museum Tate Gallery als eerbetoon aan de Britse schilder Chris
Ofili. Het meest opvallende kenmerk, naast de olifantenmest, is de hak
van ruim 25 centimeter en de kleurrijke print.
INSA ging verder
dan dat, en zocht voor het eerbetoon aan Ofili naar olifantenmest
afkomstig van dezelfde olifantenfamilie die de mest leverden voor de
eerste schilderijen van Ofili in de jaren '90.
Ofili
is een Nigeriaans-Britse schilder die zijn roots eer aan doet door vaak
Afrikaanse thema's te verwerken en olifantenmest te gebruiken. Dat valt
niet altijd bij iedereen in de smaak.
Zijn
schilderij 'The Holy Virgin Mary' werd bijna geweerd uit het Brooklyn
Museum of Art (New York) door de toenmalige burgemeester Rudy Guiliani.
Het werk maakte in 1999 deel uit van de tentoonstelling 'Sensation'.
Tate
Gallery vroeg aan nog vijf andere kunstenaars om Ofili te eren, naar
aanleiding van een tentoonstelling die daar loopt tot eind mei. Wat zij
hebben gemaakt, is niet bekend.
Het Amerikaanse modeconcern Phillips-Van Heusen, waartoe onder meer het
merk Calvin Klein behoort, neemt het modemerk Tommy Hilfiger over. Het
betaalt daarvoor 2,2 miljard euro aan de Britse investeringsmaatschappij
Apax Partners. Apax krijgt 1,92 miljard euro cash en 276 miljoen euro
in aandelen, zo maakte Phillips-Van Heusen vandaag bekend.
Meest
winstgevend "Door de combinatie ontstaat
een van de grootste en meest winstgevende kledingbedrijven ter wereld,
met een gezamenlijke omzet van ongeveer 4,6 miljard dollar" (3,4 miljard
euro), aldus een persbericht. Ontwerper Tommy Hilfiger blijft aan
boord. Het modeconcern is op zoek naar merken die wereldwijd kunnen
groeien en de winstgevendheid kunnen verbeteren, had Emanuel Chirico, de
topman van Phillips-Van Heusen, vorige week nog gezegd.
Apax
had Tommy Hilfiger zelf in 2006 in handen gekregen voor zowat 1,6
miljard dollar. Het wilde het modemerk begin 2008 naar de beurs van
Amsterdam brengen, maar de crisis gooide roet in het eten.
Dikkere en oudere modellen op catwalk bij Louis Vuitton
Dikkere en oudere modellen op catwalk bij Louis Vuitton
De herfst/wintercollectie van Louis Vuitton ontworpen door Marc Jacobs getuigt van veel elegantie met een retrolook: denk aan zwierige rokjes met A-lijn, pumps, diepe decolletés, lange handschoenen en fifties brillen.
Jacobs meed duidelijk broeken, we zagen er geen enkele. De handtassen, een belangrijk onderdeel uit de collectie, oogden erg vrouwelijk en herkenbaar.
Verandering "Designers praten altijd hoe ze voor echte vrouwen ontwerpen en toch zie je geen model ouder dan 20 op de catwalk", aldus Marc Jacobs. "Daarom gebruikte ik nu een grotere variëteit aan sexy vrouwen: jong, oud, dik, dun en verschillende etniciteiten."
De oudste op de catwalk was het 46-jarig, voormalig supermodel Elle Macpherson. Aangezien ze er nog steeds schitterend uitziet, lijkt deze keuze niet grensverleggend, maar voor een toonaangevend merk als Louis Vuitton kan dat wel tellen.
De modeketen WE pakte vorig jaar uit met een hippe ondergoedlijn. Dit jaar vervolledigt ze haar assortiment met een hippe beachwear-collectie.
In de collectie vind je alles voor een modebewust dagje aan het zwembad of op een tropisch eiland. In de beachwear-lijn zit er voor ieder wat wils. Zo kan je kiezen tussen een zwarte collectie met grafische prints en pailletten of roze bloemenprints. Voor de klassiekere types is er eveneens een wit en indigo onderdeel. Sommige stuks zijn voorzien van studs en streepjes, zoals de laatste mode het voorschrijft. Ook een strandtas, slippers en een pareo zijn in de collectie te vinden.
De WE Women Beachwear collectie is vanaf 15 mei verkrijgbaar. De prijs van de tops is 17,95, de slips zijn 12,95. (br.she)
Vrouwen geven massaal weer fortuinen aan it-handtassen
Vrouwen geven massaal weer fortuinen aan it-handtassen
Veel mode-experts kondigen al lang de dood van de dure it-handtassen van
grote merken als Louis Vuitton of Hermès aan. Nu blijkt echter uit
Britse cijfers dat de verkoop van must-have accessoires het laatste jaar
met 60 procent steeg.
De
Britse modeketen Selfridges meldt dat ze afgelopen jaar 60 procent meer
dure handtassen verkochten. Het modehuis Mulberry viert een verdubbeling
in de verkoop van zijn handtassenlijn aan. Britse bekende fashionista's
Alexa Chung en Fearne Cotton geven toe 15 handtassen van dit luxemerk
te bezitten. Het merk heeft daarom een wachtlijst voor veel modellen, de
gemiddelde prijs is 770 euro per exemplaar. De best verkopende tas uit
het gamma van Selfridges is de 'Alexa', je hebt deze in roze,
luipaardprint en elektrisch blauw. Op de tweede plaats komt de paarse
'Hillier' van Marc Jacobs van ongeveer 370 euro, op de derde plaats
staat de 'City' van Balenciaga van ongeveer 930 euro.
Aankoopverantwoordelijke
van accessoires bij Selfridges Sebastian Manes: "Vorig seizoen heersten
zwart en de klassieke modellen. Deze lente zijn accessoires speelser,
dit komt doordat de mensen terug optimistisch zijn over de toekomst. Ook
zien we veel retrotoetsen." Handtassen zijn voor veel vrouwen een
verpersoonlijking van zichzelf. Al hun meest dierbare bezit als
portefeuille, sleutels en geld zit er namelijk in. Uit recent onderzoek
blijkt dat een derde van de dames geobsedeerd is door handtassen.
Bij bouwvakkers is het beroemd; als 'reetspleet', 'brievenbus' of
'bouwvakkersreet', maar voor vrouwen is 'de kontdecolleté' nog niet
ingeburgerd.
Misschien komt daar verandering in, met het twitter-offensief van
Playmate Coco. Zij toonde trots haar nieuwe, witte jurk aan haar
Twittervriendjes. De halterjurk heeft een open rug, die nét iets dieper
komt dan normaal, en het begin van een wel héél welgevormde poep toont.
Heidi en haar kontje Het
is niet de eerste keer dat een dergelijke gewaagde jurk zijn weg naar
de media vindt, maar de eerdere 'verschijningen' van de kontdecolleté
waren toch iets eleganter. We denken aan de beeldige zwarte jurk van
Mireille Darc in de Franse komedie 'Le grand blonde', en de paarse,
strakke cokctailjurk van topmodel Heidi Klum, die ¿oeps- een beetje te
veel verhulde van de achterkant.
Mode In
de modewereld wordt het idee ook wel eens gebruikt, maar erg populair
lijkt het niet. De kans dat de kontdecolleté ooit het straatbeeld
haalt, lijkt ons dus eerder klein. De 'gewone' decolleté zal moeten
volstaan.
Vanessa Paradis nieuwe uithangbord handtassenlijn Chanel
Vanessa Paradis nieuwe uithangbord handtassenlijn Chanel
Hollywoodster Vanessa Paradis wordt het uithangbord van de Coco Cocoon handtassenlijn van Chanel. De vriendin van Johnny Depp was dit seizoen reeds het gezicht van de nieuwste Chanel-lippenstift.
Vanessa Paradis mag twee keer op één seizoen schitteren voor het modehuis Chanel. Na haar ophefmakende reclamecampagne voor de lippenstift Rouge Coco staat de Franse nu terug voor de lens van Karl Lagerfeld voor de lancering van de nieuwe handtassenlijn van Chanel.
Paradis wordt stilaan een vaste waarde binnen het modehuis. Zo mocht ze in 1992 ook al verschijnen in de reclamespot voor het parfum Coco Mademoiselle. Lees ook: Vanessa Paradis verkoopt lipstick van Chanel
Het befaamde modehuis Ungaro dumpte socialite Lindsay Lohan als
adviseur en er zaten opvallend minder celebs op de eerste rij tijdens
shows op de Modeweek in Parijs.
Meer aandacht voor product Misschien
zijn designers Hollywoodsterren beu of misschien komt het door de
economische crisis, maar celebs zijn niet meer hot in Parijs. Ook
backstage werd niet meer gediscussieerd over actrices en sterren, maar
over klassieke accessoires, inspiratie en de levensduur van de
ontwerpen. "Ik denk dat we weg gaan de promotie door sterren, het
draait nu meer om het product" aldus directeur verantwoordelijk voor de
Britse modeketen Selfridges & Co. "Tien jaar geleden werden celebs
opgehemeld door de modewereld, nu gaan we voor vaste waarden. "
Er
zaten nog steeds zangeressen en acteurs op de eerste rij bij Stella
McCartney, maar de meeste aandacht ging toch naar de stoffen en
ontwerpen die normale vrouwen ook echt kunnen dragen. Haar show was
volgens journalisten het hoogtepunt van de modeweek in Parijs. "De show
is het bewijs dat het merk evolueert en inspeelt op wat vrouwen in de
toekomst nodig hebben om zichzelf beter te voelen", aldus mode-experts.
Paul McCartney zat op de eerste rij bij de show van zijn dochter Stella, toch ging er meer aandacht naar de ontwerpen.
Modehuis Emanuel Ungaro zette
sterk in op het succes van de celebs toen het vorig jaar actrice
Lindsay Lohan inhuurde om advies te geven bij de vorige collectie, maar
het resultaat werd compleet afgebroken door de pers en verkocht ook
minder goed dan verwacht. De ontwerper van het merk praatte bij deze
show zoveel mogelijk over het verleden van Ungaro en zo weinig mogelijk
over de korte samenwerking met de celeb. Op de catwalk liepen modellen
met vrolijke, draagbare jurken, sexy bustiers en broeken met
luipaardprint, heel wat draagbaarder dan de microjurken van Lohan.
Vooral
accessoires scoorden goed in Parijs, shoppers willen hun huidige
garderobe updaten met een beperkt budget, wat perfect gaat met
accessoires.
Een foto van een Chinese zwerver met versleten jas en eeuwige sigaret
stond op modeblogs van over de hele wereld, de man wordt gebombardeerd
tot stijlicoon. Vrouwen adoreren hem, prijzen zijn stijlgevoel en
noemen hem sexy.
Mode-icoon De
Chinese man is dakloos en zwerft rond in de stad Ningbo, duizenden fans
noemen hem nu de coolste man van China. Met ronkende bijnamen als
'Beggar Prince', de 'Handsome Vagabond' en 'Brother Sharp' gaat hij de
wereld, dit allemaal door een foto die een inwoner van de stad nam.
Fans
vinden hem sexy, vooral zijn diepe blik lijkt aan te trekken, en
prijzen zijn gevoel voor mode. Ze vergelijken zijn outfits, een lange
anorak over een lederen jasje, zelfs met de nieuwste collectie van
Dolce & Gabbana. Zijn haar is warrig en volumineus en hij heeft
altijd een sigaret bij de hand. Zijn voorkeur voor vrouwenkledij
vergrootte enkel zijn status als mode-icoon. "Het is geen zwerver,
eerder een vagebond. En hij kiest kwaliteitsvolle kleding uit. Hoewel
zijn kleren vuil zijn, verkeren ze nog in goede staat, het is helemaal
niet te typische outfit van een zwerver", aldus een fan op een modeblog.
Collectie van Vivienne Westwood.
Daklozen zijn trendy
Dat
zwervers tegenwoordig cool zijn bewijst ontwerpster Vivienne Westwood,
zij presenteerde een collectie voor chique daklozen. Twee jaar geleden
onthulde supermodel Erin Wasoon dat daklozen haar inspiratiebron waren.
"Ik heb respect voor zwervers. Ze hebben de gekste looks en halen hun
kledij uit vuilbakken."
Momenteel is de man anoniem, sociale
werkers van de stad willen dat zo houden. De geruchten gaan dat de man
een universitair diploma heeft, maar toen zijn vriendin hem dumpte
raakte hij het spoor kwijt.
Lange benen geven een sexy en slanke uitstraling. Met deze slimme tips lijken je benen zo enkele centimeters langer.
1. Zonder haartjes Ontharen
is essentieel, gevolgd door een goede hydratatie. Een bezoekje aan het
schoonheidscentrum biedt nog altijd dat extraatje meer om je benen te
laten stralen.
2. Vleugje glans Glans
krijg je bijvoorbeeld door een zelfbruinende crème te gebruiken.
Tegenwoordig heb je ook 'glansproducten' die een laagje over je benen
leggen en ze doen stralen. Te bruine benen zijn geen optie, kies eerder
voor een gouden tint, zelfs melkwitte benen zouden weer mogen. Al
moeten deze dan wel in onberispelijke staat zijn.
3. Hoge taille Een rokje of jurk met hoge taille, verlengen je benen. Een hoge taille kan je bovendien accentueren met een riem.
4. In dezelfde tint Draag
je panty's, tracht je schoenen dan in dezelfde kleur te kiezen. Optisch
win je heel wat centimeters. Idem met huidskleur schoenen op je blote
benen, ook zij maken het verschil.
5. Hoge hakken Hakken zijn in en horen dit seizoen onder elke outfit. Je oogt slanker, langer en krijgt een stijlvolle indruk.
6. Zelfzeker Heel
wat dames voelen zich onwennig in een korte jurk of rok. Dat zie je
meestal meteen. Als je niet durft te pronken met je benen, verlies je
alle effect. Als alternatief kan je voor korte shorts kiezen of een
kort broekje onder je jurkje dragen. Zo zal je makkelijker en zelfzeker
bewegen.
7. Wijde modellen Wijde tuniekjes en rokjes die wijd uitlopen, doen je benen verslanken en verlengen.
8. Sleehakken Sleehakken
zijn heel wat comfortabeler dan een hoge stiletto. Ze lopen net iets
makkelijker en zijn handiger om te dragen onder korte shorts. Zelfs
onder je badpak misstaan ze niet.
9. Enkelbandjes Gladiatorsandalen
en schoenen met bandjes mogen dan wel 'in' zijn, ze werken niet altijd
flatterend. Zwellen je voeten en enkels op door het lange staan
bijvoorbeeld, is het geen zicht dat deze bandjes strak in je vel
snijden. Enkelbandjes onderbreken daarbij de lijn van je been. Zo
lijken deze minder lang.
Witte schoenen en sandalen zijn een van de belangrijkste schoenentrends
voor de komende lente en zomer. Niet enkel meer voor huwelijken en
communiefeesten dus, maar ook voor het werk, een terrasje of een
barbecue.
Een
fris kleur voor een luchtig seizoen, maar en zijn toch een aantal
'maren' aan verbonden. Zo worden witte schoenen natuurlijk snel vuil,
en passen ze zeker niet bij alles. Voor wie durft, ligt echter een hele
schoenenwereld te wachten.
De show van Dries Van Noten is niet
onopgemerkt voorbij gegaan. Niet alleen zijn ontwerpen trokken alle
aandacht, ook de strenge veiligheidsmaatregelen bij het begin van de
parade vielen in het oog.
Scanner De
modedefilé van Van Noten werd gehouden in het historische gemeentehuis
van Parijs. Wie een zitje op kreeg, diende wel eerst door de strenge
security. Ook de handtassen dienden voor aanvang door de scanner
geloodst. Waarom dat zo is, blijft voorlopig onduidelijk. Het zou voor
het eerst zijn dat dergelijke maatregelen tijdens modeshows werden
genomen.
Militair thema Sommige
modekenners zien er een verwijzing naar zijn thema van de collectie.
Vrouwelijke silhouetten werden er gecombineerd met militaire invloeden.
Zo stuurde hij heel wat modellen met legergroene outfits de catwalk op. (br.nina)
Skikonijntjes,
futuristische superheldinnen of wel erg sexy secretaresses. Dit jaar is
het in Milaan slechts een geval van wat je opwindt. De grote merken op
de modeweek verleiden er klanten met waarvan ze weten dat het zal
verkopen: seks.
Preutse Prada.
Rijke mannen Bij
Versace zagen we strakke jurken, de nieuwste collectie oogde zelfs nog
erotischer dan de vorige. Het was een mengeling van futuristische
minijurken met gaten en scheuren in felle kleuren. Cavalli presenteerde
de korte kilt en jasjes uit schapenleder. Ook zagen we felgekleurde
leggings, transparante blouses en korte jurken. De modellen zagen er
duur uit met hun glitterende lipstick, gouden juwelen en bont. De
muziek op de achtergrond ging over 'Sugar Daddy's', rijke, oude mannen
dus. De ontwerpen van Cavalli zijn dus bestemd voor jonge vrouwen en
oude mannen?
Krizia.
Prostituee Dolce & Gabbana
combineerde op vreemde wijze hotpants met rendierprints op dikke
skitruien, dikke anorakken en chique blazers. Ook dit merk maakte veel
gebruik van glitters en bont. Volgens de ontwerpers zelf draaide de
collectie rond sensualiteit, knuffelen en skitrips met je partner.
Pucci ging voor een combinatie van strak en bloot, de lange jurken
tonen genadeloos alle vrouwelijke vormen, de cocktailjurken werden nog
korter en bloter dan vorig jaar. Het Italiaanse merk Krizia liet een
model enkel in zwarte dijenhoge laarzen, hotpants, parels en dikke
kettingen over de catwalk wandelen, ze had meer weg van een prostituee
dan van een mannequin.
Superheldinnen bij Versace.
Prada ging wat in tegen de stroom van
de andere designers, zij experimenteerde eerder met het suggestieve en
haar collectie leek een parodie van wat de andere verkopen en zelfs een
beetje nerdy.
Collectie voor jonge vrouwen en rijke mannen bij Cavalli.
Tim Burton pakt Alice in Wonderland aan, en dat belooft een wervelend
spektakel te worden. Een inspirerend spektakel ook, want verschillende
ontwerpers pakken nu al uit met juwelen die geïnspireerd zijn op Alice
in Wonderland.
Tom B
Stella
McCartney en Tom Binns zetten zich aan het tekenen en ontwierpen een
reeks halskettingen, armbanden en oorringen met kaartmotieven, klokken,
sleutels en konijnen.
Stella McCartney.
Ook Swarovski heeft de beste kristallen
geselecteerd voor enkele opvallende oorringen. De juwelen zijn meestal
verre van goedkoop (300 euro is geen uitzondering).
Swarovski.
Ondertussen regent het 'Alice in Wonderland'-geïnspireerde mode en fotoshoots.
Het blijft langer licht, de bijtende winterkoude maakt plaats voor een zacht briesje en de wollen sjaal wordt vervangen door een zijden exemplaar. De lente staat voor de deur en dat mogen we ook in onze make-up laten zien.
Een blos op de wangen geeft je look een gezonde uitstraling. Kies nog niet voor donkere bronzers, maar ga voor een lieflijk roze. Hierdoor wordt je look zachter en gesofistikeerd.
Ook je ogen mogen aangezet worden in een kleurtje. Heb je geen zin of tijd om nieuwe oogmake-up te gaan kopen, poeder dan wat roze blush op je oogleden. Ook felblauw, iriserend groen en sinaasappeloranje zijn dit voorjaar hipper dan ooit.
Je lippen zijn deze lente gegarandeerd om van te snoepen. Koraalrood en felpaars zijn de nieuwe, ultieme lipkleuren. Sisley lanceert dit voorjaar 2 nieuwe glosses in hun phyto-lip star gamma en ook bourjois komt met een volledig nieuw gamma lipsticks op de proppen. De Sweet Kiss Shine-lijn is niet alleen verzorgend voor de lippen, ze bevat ook de allerhipste lentekleurtjes. Zo kan je nooit een verkeerde keuze maken.
Ook nude blijft dit voorjaar een echte topper. De look geeft je een zekere klasse en elegantie en is perfect voor de werkvloer. Dit voorjaar geef je je huid een extra dekking en glans met het gezichtspoeder Cotton Flower Teint Palette van Clarins. Voor slechts 33 euro krijg je een kaskraker van make-upproduct.
Lingeriemerk voert campagne met echte, ronde vrouwen
Lingeriemerk voert campagne met echte, ronde vrouwen
Foto: Bravissimo!
Nu de modeweken volop aan de gang zijn, laait het matendebat ook weer
hoog op. Een Britse ondergoedketen trekt hiermee aandacht, voor hun
laatste reclamecampagne zet Bravissimo! echte vrouwen in hun ondergoed
op de affiches.
Het
Britse ondergoedmerk specialiseert zich in lingerie voor vrouwen met
een grote boezem, daarom lanceerde het nu een wedstrijd voor ronde
dames om de hoofdrol te spelen in hun nieuwste campagne. Het merk
contacteerde 600 klanten en deden een casting om zo vijf finalisten
over te houden. Geen enkele deelnemer had modelervaring. Een van de
finalisten Riann: "Eén van de vijf gelukkigen te zijn, is het beste wat
me is overkomen." De 21-jarige Jess: "Ondanks de druk van magere
modellen in magazines ben ik trots dat ik mijn rondingen aan de wereld
kan laten zien."
Foto: Bravissimo!
Met
deze wedstrijd probeert het merk een gezonder, natuurlijk
schoonheidsideaal te promoten. Woordvoerder Anna Prince van
Bravissimo!: "De campagne promoot een gezond lichaamsbeeld door te
tonen dat echte vrouwen er ook fantastisch kunnen uitzien. Onze klanten
vertelden ons namelijk echte vrouwen boven modellen verkiezen. De
vrouwen die we gekozen hebben zijn mooi, maar iedereen kan zich aan hen
spiegelen."