Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashion



06-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bruin is de kleur van de winter!

Bruin is de kleur van de winter!


http://img163.imageshack.us/img163/984/bruinf.jpg



We voelen ons al helemaal klaar voor de winter dankzij het gure winterweer. Tijd dus om de nieuwste winterkleur aan u voorstellen: bruin en niet zomaar bruin: donkerokerbruin.

Daar waar vorige jaren paars, wit en marineblauw hoogtij vierden is er anno 2011 en 2012 maar plaats voor 1 hoofdkleur: bruin. En dan niet alle soorten bruin, neen donkerokerbruin. Vero Moda pakt uit met enkele prachtige stukken, gaande van jasjes en sjaals over vesten, rokken en zelfs handschoenen.

Ook Roberto Cavalli brengt ode aan de kleur, zij het in een sublieme slangenprint. sisley kiest dan weer voor een wollen variant met zijn stijlvolle jasjes. Bij nagellakproducent OPI vind je dan weer de kleur 'Grand Canyon Sunset' terug. Een deep roosbruin, dat perfect bij je outfits zal passen. (br.she)




� Reageer (0)
05-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zijscheiding of middenstreep: wat staat jou het best?

Zijscheiding of middenstreep: wat staat jou het best?


http://img231.imageshack.us/img231/6977/zijscheidingofmiddenstr.jpg


Eén van de meest simpele dingen die je volledige look kunnen veranderen is de scheiding van je haar. Een lage zijstreep kan je paardenstaart bijvoorbeeld een geraffineerde touch geven, terwijl je met een middenstreep een hippie-stijl creërt. Maar wat past het best bij jou?

"De juiste scheiding is cruciaal voor je haarstijl", vindt Travis Parker, haarstylist van onder andere Cindy Crawford. Zijn basisregels:

Zijscheidingen passen het best bij smalle gezichten. "Als je de scheiding bijvoorbeeld links legt, zal de rechterkant van je gezicht benadrukt worden", zegt Parker. "Zo lijkt je gezicht toch een beetje groter." Ook wanneer je een grote neus hebt, is een zijscheiding de beste optie om die te camoufleren. "Als je neus naar rechts neigt, trek je je zijscheiding ook best aan de rechterkant", raadt Parker aan.

Middenscheidingen zijn dan weer ideaal voor vrouwen met een breder gezicht. "Beide kanten van je gezicht laten zien benadrukt je jukbeenderen, waardoor je neus en kin langer lijken", legt Parker uit. Toch moeten ook mensen met een breder gezicht opletten met middenscheidingen, want lang niet iedereen staat er goed mee. "Deze scheiding vraagt eigenlijk om een symmetrisch en harmonisch gezicht, waar slechts weinig mensen mee gezegend zijn."


- Wie een middenscheiding heeft, streeft naar harmonie en gerechtigheid.
- Vrouwen met een zijscheiding aan de linkerkant zijn sterk gericht op hun carrière, hebben brede interesses en zijn soms een beetje mannelijker.
- Een vrouw met een scheiding aan de rechterkant is supervrouwelijk en vertrouwt altijd op haar gevoel. (br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie wint deze 'battle of the dresses': Odette Annable, Anna Paquin of Kristen Bell?

Wie wint deze 'battle of the dresses': Odette Annable, Anna Paquin of Kristen Bell?


http://img577.imageshack.us/img577/8493/battleofthedresses.jpg



Versace is al jarenlang een vaste waarde op de rode lopers, en veroverde doorheen de jaren de harten van heel wat celebs zoals Beyonce en Jennifer Lopez. Nu wint ook Versace's goedkopere kledinglijn Versus aan populariteit in Hollywood, en dat dankzij een sexy zwart cocktailjurkje dat erg in de smaak valt bij de Tinseltowners.

Odette Annable, Anna Paquin en Kristen Bell werden alle drie met dezelfde jurk gespot. Annable beet de spits af door de LBD op 26 april in Hollywood te dragen. Paquin droeg de jurk op de première van het vierde seizoen van True Blood, ook in Hollywood, maar koos voor de tanktopversie. Bell ging dan weer voor een strapless ontwerp, zonder glitters weliswaar.

Dat de dames er stuk voor stuk oogverblindend uitzagen, is wel duidelijk. Al kan er maar eentje de winnares van de 'battle of the dresses' zijn. Die keuze laten we helemaal aan jullie over. Wie zal het worden: Odette, Anna of Kristen?  (br.hln)



� Reageer (0)
03-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modetrends die je komende herfst beter niet koopt


Modetrends die je komende herfst beter niet koopt


http://img713.imageshack.us/img713/7096/destrik.jpg
De strik in combinatie met een frivole print zorgt al snel voor een kinderachtig effect.


Elk jaar zijn er trends, die vaak op de fashion weeks gestart werden, waar je je beter niet waagt. Op de catwalk zien ze er geslaagd uit, maar in het dagelijkse leven lijken ze plots heel wat minder draagbaar. Daarom een overzichtje van kledingstukken waar je komende herfst beter van weg blijft.


Je op straat begeven met een broek die veel wegheeft van het onderste van een pyjama is niet evident. Maar modellen met prints die pijn doen aan de ogen, veroverden de harten van veel modeverslaafden, zowel bij de mannen als de vrouwen. Dit wordt dan nog eens gecombineerd met kleurrijke handtassen en opvallende blouses. Op de catwalk werkt dit goed, maar voor het dagelijkse leven is het beter deze look meer bescheiden te houden. Het staat bijvoorbeeld wel goed met een transparante blouse. Ga ook op zoek naar een stevige stof die strak zit, want met een zwierig exemplaar krijg je het verkeerde clowneffect.  Blijf tevens ver weg van de legging met print.


Miuccia Prada lanceerde bont in zuurstokkleurtjes. Haast alle designers namen dit over en probeerden ze vos, konijn, nerts in alle kleuren van de regenboog uit. Burberry ging zelfs nog een stapje verder en probeerde een bonten jas in verschillende kleuren uit, ook de creaties bij Gucci en Céline vielen op. Omdat een bontjas steeds een dure investering is, lijkt het ons niet ideaal om zo'n jas te kopen die slechts een seizoen zal meegaan, ook als je bedenkt dat er heel wat dierenlevens voor worden opgeofferd. Als je echt dol bent op deze trend, dan kun je wel voor een nepbonten exemplaar gaan.


Christian Louboutin slaat haast zelden de bal mis, maar toen heel wat modebloggers de collectie voor komende herfst zagen, waren ze haast in shock. Zijn ontwerp dat slangenleder, studs, bont en torenhoge hakken combineert, lijkt niemand enthousiast te maken. Deze herfst mogen je schoenen opvallen, maar overdrijf hier zeker niet mee.


Door wit en zwart te combineren bij retro-ontwerpen leken heel wat modellen bij Chloé, Lanvin Louis Vuitton op de Europese pelgrims die Amerika gingen ontdekken, soms neigde het zelfs naar de katholieke non. Deze look kun je wel zelf uitproberen, maar voeg dan wel een sexy accent toe zodat je niet te veel op een pionier gaat lijken. 


De preutse pionier bij Chloé.
De preutse pionier bij Chloé.


Veel fashionista's op de fashion week in Parijs hadden hun lange lokken in hun jas gestopt. We zagen dit ook op de catwalk bij Paul Smith, Burberry en Oscar de la Renta. De reden hierachter weten we niet, misschien helpt het om je kapsel in toom te houden. Maar ons lijkt het eerder een misser en als je niet wil dat iedereen constant je lokken in de plooi probeert te leggen, kun je je hier beter niet aanwagen (of toch eerst wachten tot deze trend aanslaat bij het grote publiek).
 

Bij designers als Jason Wu en Rebecca Minkoff zagen we een nieuwe twist op de trend van het maatpak bij vrouwen: de zwarte das. Ons doet het eerder aan tienermeisjes denken, remember Avril Lavigne? Combineer dus zeker niet met een jeans of t-shirt. Het kan wel chique staan met een wit hemd of een strakke blazer, stijlvolle broek en stiletto's. Ook het strikje kan, maar zorg dan wel dat het geheel niet te schattig wordt en hou de rest van je outfit redelijk strak. (br.hln)



� Reageer (0)
01-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet de wonderbra, hier is de triple bra

Vergeet de wonderbra, hier is de 'triple bra'


http://static1.hln.be/static/photo/2011/0/8/5/20110801125129/media_xl_4305020.jpg


Tot grote vreugde van de mannen worden de vrouwenborsten steeds groter. Gemiddeld gezien dan toch, want er zijn altijd vrouwen die aan de 'minder bedeelde' kant zitten. Wie zich daar zorgen over maakt maar geen operatie wil, kan nu terecht bij de 'triple bra': een soort wonderbra maar dan met drie verschillende kussentjes voor een drievoudig effect.

Beha's met push-up-effect, al dan niet met verwijderbare kussentjes, maken nu al de helft uit van het aantal verkochte beha's in A tot C-cup. Jong en ouder worden aangetrokken door deze beha's, de ene om sexy troeven uit te spelen, de andere om de borsten in een betere vorm te brengen en zo ook het zelfvertrouwen op te krikken.

"Het was niet gemakkelijk om deze beha te ontwerpen", bekent Sharon Webb van de kledingketen Debenhams. "Het is niet zomaar een beha met extra kussentjes of een extra push-up-effect. Het was cruciaal om zowel de stof als de kussentjes exact juist te krijgen om een natuurlijk effect te verkrijgen."

Het resultaat is dat drie kussentjes voor een triple effect zorgen. Het kleine kussentje verbetert de vorm van de borst, het mediumkussentje lift de borsten en het grote kussentje duwt de borst zowel zijdelings als opwaarts omhoog. 

In Groot-Brittannië is de beha al op de markt voor de redelijke prijs van 30 euro. Er wordt dan ook verwacht dat de triple bra in geen tijd een echte hit zal worden.  Eerder lanceerde Marks & Spencer ook al een bikini waarbij je borsten twee cupmaten groter oogde. (br.hln)



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeman stunt undercover op internationale modeshow

Zeeman stunt undercover op internationale modeshow

Klik op de foto om het filmpje van de show te bekijken





"Er goed uitzien hoeft niet duur te zijn." Dat is de slogan van het Nederlandse textielbedrijf Zeeman, dat goedkope kledij op de markt brengt. Om dat te bewijzen zette de keten een nieuwe 'luxemerk' op, genaamd 'Frank'. Helemaal undercover. Grappig of gênant?

De verwachtingen waren hooggespannen, toen het nieuwe 'Frank' zijn kledinglijn zou voorstellen op 16 juli tijdens de Amsterdam International Fashion Week. Iedereen wou het aangekondigde spektakel weleens zien.

Verbouwereerde en ook lachende gezichten toen aan het eind van het defilé de ware ontwerper werd onthuld: Zeeman zat achter Frank. De textielreus slaagde zo in het opzet, met dank aan reclamebureau Coz.

De pr-stunt haalde inmiddels de wereldpers en ook op het internet ging die de laatste dagen stevig over de tongen. Met als insteek de beroemde 'kleren van de keizer'. Blijkbaar zaten er velen te wachten om het aparte modewereldje eens in zijn hemd te zetten.

Maar er is ook kritiek. Zo zou Zeeman de marketingactie gekopieerd hebben van Ikea, dat iets gelijkaardigs deed op de Woonbeurs. Meer ten gronde: er blijken amper zes stuks van de geshowde collectie online aangeboden te worden. Dat doet meteen de vraag rijzen of de eigen visie van 'fashionable kleding aan betaalbare prijzen' wel nageleefd wordt door Zeeman...




� Reageer (0)
29-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stella McCartney voegt outdoorkledij toe aan sportcollectie

Stella McCartney voegt outdoorkledij toe aan sportcollectie


http://img40.imageshack.us/img40/155/stellamccartney.jpg


Stella McCartney blijft haar sportcollectie voor Adidas uitbreiden: na een tennis en wintersportcollectie in 2006, yoga- en danskledij in 2007, golfoutfits in 2008, triatlon-, fiets- en lichthevende kledij in 2010, wordt het gamma uitgebreid met een collectie voor outdooractiviteiten.Adidas zegt in het persbericht  "het gat te willen dichten tussen het aanbod sportartikelen en de vraag van de moderne vrouw", met andere woorden: sporten in stijl.   

Naar goede gewoonte heeft McCartney de ontwerpen simpel maar doeltreffend gehouden, de kleuren zijn aan de sobere kant: zwart, wit, licht- en donkergrijs en bij wijze van uitzondering fel geel en donkerblauw. Het ontwerpteam van Adidas zorgde ervoor dat de gebruikte materialen genoeg ademen, warmhouden of steun bieden.

Er is voor ieder wat: shortjes, broeken, topjes, T-shirts, zelfs warme skikledij. De prijskaartjes zijn niet voor ieders portemonnee: skisokken zijn aan 30 euro het goedkoopst, voor basiskledij tel je 60 à 80 euro per stuk neer. De skijassen zijn uiteraard het duurst: 350 euro.



� Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vogue roept Rihanna uit tot vrouw van het jaar


Vogue roept Rihanna uit tot vrouw van het jaar


http://img96.imageshack.us/img96/858/rihannar.jpg


Rihanna is een onafhankelijke, sexy vrouw en dus mag ze best vrouw van het jaar worden. Dat is de conclusie van de Italiaanse editie van het modetijdschrift Vogue.

Vogue Italia heeft Rihanna tot hun rolmodel voor één jaar uitgeroepen. "Ze is de opvolger van de Queen of Pop, haar carrière is gebaseerd op het ultieme gebruik van haar sexy karakter en provocaties. Ze heeft haar carrière op de rails kunnen houden ondanks vele familiaire tragedies", aldus Vogue. Ze besloten dan ook maar meteen de zangeres op hun cover te laten verschijnen. Al is die fotoshoot toch modebewuster dan we van Rihanna verwacht hadden. (br.she)



� Reageer (0)
28-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Binnenkort in jouw H&M: een echte David Beckham

Binnenkort in jouw H&M: een echte David Beckham


http://img841.imageshack.us/img841/8428/davidbeckhamb.jpg


David Beckham slaat de handen in elkaar met de Zweede kledijketen H&M. Vanaf 2 februari 2012 zal de mannencollectie van Becks in H&M te koop zijn. Niet zomaar voor een seizoen, maar voor een onbepaalde periode. Daarmee zijn de kleren van Becks een pak toegankelijker en goedkoper dan de high fashion van vrouwlief Victoria.

David Beckham is zowel een sport- als een mode-icoon, en H&M is dan ook bijzonder blij David Beckham als partner te kunnen aankondigen. Valentijn 2012 wordt heel opwindend", aldus Ann-Sofie Johansson, hoofdontwerpster bij H&M.

Ook Beckham zelf is tevreden met de samenwerking. "In H&M vonden we de partner die onze visie deelt en over de middelen beschikt om de kleren wereldwijd te distribueren." H&M heeft meer dan 1800 winkels in 42 landen.

David en zijn team werken al een jaar aan de collectie. "Ik ben extreem tevreden en optimistisch over wat we ontworpen en gemaakt hebben."

Wie weet overtuigt de samenwerking Victoria wel tot een seizoenscollectie voor H&M, zoals ook Lanvin, Jimmy Choo en Viktor & Rolf al deden. (br.hln)



� Reageer (0)
26-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom zijden lingerie goed voor je gezondheid en huid is

Waarom zijden lingerie goed voor je gezondheid en huid is


http://img89.imageshack.us/img89/3120/zijde.jpg


Zijde voelt niet alleen sensueel en luxueus, het verzacht ook de symptomen van de menopauze en kan een vaginale infectie helpen te bestrijden.

Zijden ondergoed beperkt het jeukende gevoel en roodheid dat gepaard gaat met een vaginale infectie. Dit komt vaak voor, drie op de vier vrouwen krijgen hier op een bepaald punt in hun leven mee te maken, een op de twintig kampt hier vier keer per jaar mee. De helft van de deelnemers vroeg aan de helft van de vrouwen slipjes van DermaSilk Intimo te dragen, deze zijn gemaakt van een speciale zijden stof ontwikkeld door het Italiaanse bedrijf Alpretec. De andere groep droeg katoenen ondergoed. Na zes maanden bleek dat 90 procent van de dames die zijde droegen, minder last had van de symptomen, ook keerde de infectie de helft minder vaak terug.

Dit komt doordat de schimmel die de infectie veroorzaakt het goed doet in warme, vochtige milieus. De slipjes zijn gemaakt van fibroïne, een soort zijde dat overtollig vocht absorbeert en gedrenkt in een speciaal middeltje dat heel wat bacteriën en schimmels tegengaat. Het ondergoed verliest nooit zijn werking, zelfs wanneer het regelmatig gewassen wordt.

Daarnaast heeft zijde nog tal van andere voordelen, nog geen enkel onderzoek kon bewijzen dat dit kwaaltjes van de menopauze kan verlichten, maar heel wat vrouwen merken hierdoor een verbetering op. De Britse zakenvrouw Suzan Clements zegt dat ze minder last heeft van haar menopauze, ze kampt met minder warmteopwellingen en huidproblemen, sinds ze zijden kussenslopen gebruikt. "De huid van de meeste vrouwen lijdt onder de menopauze, ze krijgen last van vlekjes en rode, droge plekken. Een zijden kussensloop is koel in de zomer en warm in de winter, wat helpt om mijn temperatuur op peil te houden. Ook mijn huid verbeterde hierdoor."

Artsen weten al lang dat zijde goed is voor je huid. Serecine, een proteïne in zijde, kan zich binden aan keratine, een proteïne in huid en haar. Dit betekent dat de stof een laagje op de huid kan vormen, waardoor deze makkelijk vocht kan vasthouden en zo mogelijk een antirimpeleffect heeft. (br.hln)



� Reageer (0)
25-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christina Hendricks tekent eigen badcollectie


 Christina Hendricks tekent eigen badcollectie


http://img18.imageshack.us/img18/1061/christinahendricksn.jpg


Mad Men-actrice Christina Hendricks is beroemd om haar voluptueuze figuur. Maar diezelfde bejubelde curves hebben haar al voor veel problemen gesteld: een rodeloperjurk vinden is een hel, en ook wat badmode betreft is het huilen met de pet op.

Elke andere Hollywoodster zou aan het diëten zijn geslagen, maar niet Christina. "Ze houdt van haar lichaam en van haar rondingen en ze wil die niet kwijt."

"Christina heeft maat 42 en weegt 70 kilogram, maar ze kan geen badpak vinden dat haar flatteert", zegt een bekende van Christina. Dus heeft ze beslist om dan maar zelf een badcollectie te creëren om dat probleem voor eens en voor altijd de wereld uit te helpen. "Ze weet dat ze kleren zal maken voor een groep vrouwen die nu over het hoofd wordt gezien."

De actrice voert momenteel gesprekken met grote badmodemakers om haar eigen collectie in de rekken te krijgen. Er zouden ook al ideeën zijn voor een lingeriecollectie en uiteindelijk zelf een kledingcollectie. We zijn benieuwd. (br.hln)



� Reageer (0)
24-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emma Watson wil ook eigen collectie

Emma Watson wil ook eigen collectie


http://img688.imageshack.us/img688/6324/emmawatsony.jpg


Een jaar geleden lachte Emma Watson nog geruchten weg dat ze zelf zou gaan ontwerpen. "Ik ben er niet in geïnteresseerd, ik ben ook geen ontwerper. Het idee dat ik een eigen parfum zou hebben, doet me kotsen", zei ze toen. Alleen voor een goed doel zou ze het nog overwegen.

Maar ondertussen zijn de kaarten gekeerd. Naar verluidt volgt Emma les in ontwerpen, naaien en stof knippen. "Ze wil zichzelf op een creatieve manier uitdagen. Ze heeft al een T-shirt-collectie ontworpen en wil zich nu storten op avondkledij."

Volgen de bron zou opkijken naar Sarah Burton (nu ontwerpster voor Alexander McQueen) en Georgine Chapman, terwijl ze Joan Miro bestudeert. Of en wanneer Emma's ontwerpen in de winkel zullen terechtkomen, is nog een groot vraagteken.

Emma staat al model voor Burberry en werkt ook nauw samen met het ethische merk People Tree, aangezien de natuur haar nauw aan het hart ligt. Een interesse die werd opgewekt door een inspirerende leerkracht, die haar opdrachten gaf over ontwikkelingslanden, fair trade en natuurrampen. "Mijn interesse is gewekt, en nu wil ik ook een bijdrage leveren."

Als Emma een eigen collectie op de wereld loslaat, zal die naar alle waarschijnlijkheid eco en ethisch zijn.

Nadat Hermione en Harry Potter tien jaar lang haar leven beheersten, wil Emma de touwtjes stevig in handen houden. Wegens verplichtingen zette ze haar studies aan Brown University tijdelijk stil, maar in het najaar zal ze wel lessen volgen in Oxford. Acteren zal Emma, ondank eerdere uitspraken, ook nog doen: zo wordt ze getipt als 'Belle' in de klassieker 'Belle en het beest'. (br.hln)



� Reageer (0)
22-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gwen Stefani lanceert betaalbare kindercollectie

Gwen Stefani lanceert betaalbare kindercollectie


http://img9.imageshack.us/img9/3092/gwenstefaniw.jpg


De zangeres en ontwerpster zal in samenwerking met de Amerikaanse confectieketen Target een betaalbare kledinglijn voor baby's, kinderen en jonge tieners lanceren. De collectie ligt in november in de winkels en zal de naam 'Harajuku Mini' dragen.

Gwen Stefani oogstte al succes met haar eigen kledingmerk 'L.A.M.B.' en haar kleding- en accessoirelijn 'Harajuku Lovers'. De nieuwe kindercollectie moet een spin-off worden van deze laatste, succesvolle reeks.

De gewezen 'No Doubt'-zangeres zegt dat "met de kindercollectie een droom werkelijkheid is geworden". De collectie zal geïnspireerd zijn door "de superschattige en speelse kinderkleding die je in Japan vindt". Ook haar 'Harajuku Lovers'-collectie interpreteerde de zangeres/designer al de felgekleurde en alternatieve wereld van de meisjes uit de bekende Harajuku-wijk in Japan.

 "Alles draait om creativiteit, expressie, individualiteit en plezier hebben in kledij. Het wordt een collectie die erg verschilt van wat je meestal in de winkels ziet, met goede kwaliteit, oog voor detail en vooral redelijke prijzen", zei de ontwerpster nog. (br.hln)



� Reageer (0)
21-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage boetiek Lily Allen is niet failliet

Vintage boetiek Lily Allen is niet failliet


http://img845.imageshack.us/img845/9779/lilyensarah.jpg
Lily Allen en halfzus Sarah Owen


Ondanks de aanhoudende geruchten van een faillissement, houdt Lily Allen voet bij stuk. Haar vintagewinkel 'Lucy in Disguise' sloot recent, amper tien maanden na de opening, zijn deuren. Lily kondigt nu zelf een heropening aan op een andere locatie.

Lily Allen opende tien maanden geleden een vintage boetiek in het hartje van Londen, samen met haar halfzus Sarah Owen. Toch was de winkel geen lang leven beschoren: de deuren gingen na tien maanden onherroepelijk dicht, en de geruchten over een faillissement staken al even snel de kop op.

De zwangere, Britse zangeres drukt nu zelf alle geruchten de kop in met een persbericht. "Onze winkelruimte was een pop-up store van negen maanden", zegt ze. "De locatie hielp ons het concept van 'Lucy in Disguise' succesvol te lanceren, deze stappen waren altijd al gepland".

De zangeres kondigde dus meteen maar de nieuwe locatie van haar eigen boetiek aan. Dit keer werd voor de hippe, Londense wijk Soho geopteerd. In augustus van dit jaar zou de nieuwe shop daar de deuren openen.

Ondertussen kunnen de echte fans nog steeds terecht op de online winkel  van miss Allen. Je vindt er een uitgebreide vintage collectie én de exclusieve lijn die Lily samen met haar halfzus ontwierp.

Lily Allen zette vorig jaar een punt achter haar carrière als zangeres en ging met een eigen vintage boetiek een nieuwe uitdaging aan. Samen met haar zus zette ze ook een eigen collectie op poten rond de fictieve figuur van 'Lucy'. De collectie bevat vooral felgekleurde paillettenjurken en jaren veertig kleedjes.




� Reageer (0)
20-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeg het met juwelen: de statement ketting

Zeg het met juwelen: de statement ketting


http://img853.imageshack.us/img853/9964/statementketting.jpg
Oranje statement ketting , (Ek Thongprasert) bij Olive Shoppe


Wie niet om een straf statement verlegen zit, vindt deze zomer sowieso haar gading in de kettingen en juwelen tout court. De statement ketting is een trend die al een tijdje meegaat, maar het blijft een van de meest efficiënte manieren om een sobere outfit af te werken of gewoon de kleurrijke show te stelen.



� Reageer (0)
19-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modehuis Natan op zoek naar ideale bruidje

Modehuis Natan op zoek naar ideale bruidje


http://img651.imageshack.us/img651/2397/natan.jpg


Het modehuis Natan zal tijdens de Miele Catwalk 2011 zijn nieuwste bruidscreatie showen, en daar hoort een gepast topmodel (in wording) bij.

Voel jij het kriebelen als je een catwalk ziet? Dan ben jij misschien wel de geknipte bruid voor Edouard Vermeulen. De man achter het succesvolle Belgische modehuis Natan showt op 8 en 9 september 2011 namelijk een unieke bruidsjurk op de Miele Catwalk. De jurk is er al, maar het model moet nog gevonden worden. (br.she)

Geïnteresseerden kunnen hun kans wagen via mielecatwalk.be. 




� Reageer (0)
16-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet de string, hier is de Brazilian

Vergeet de string, hier is de Brazilian


http://img13.imageshack.us/img13/489/brazilian.jpg


Strings zijn passé, dat is al een aantal jaren duidelijk. Maar een alternatief was er nog niet echt... tot nu: de Brazilian. De onderbroek heeft niets te maken met de gelijknamige 'scheervorm', waarbij alle schaamhaar wordt weggeschoren. Ze is in vergelijking zelfs redelijk preuts en houdt het midden tussen een gewone onderbroek en een string. In Groot-Brittannië biedt keten M&S de onderbroeken aan, en ze bleken een grote hit.

De Brazilian is zo gemaakt dat de kans op uitpuilen of bulten fel verminderd wordt, wat de onderbroek erg geschikt maakt om te dragen onder strakke zomerjurken of -broeken. Tegelijk is ze in de lies hoog uitgesneden, wat de benen langer doet lijken.

"We ontwikkelden de Brazilian al in 2005. Het idee was een onderbroek te maken die vrouwelijker en ondeugender was dan de boyshort, maar meer verhullend dan een string. Omdat ze geïnspireerd was op de bikini's die vrouwen dragen op het strand van Rio de Janeiro hebben we het 'The Brazilian' gedoopt", legt Soozie Jenkinson, hoofd van lingerieontwerp bij Marks & Spencer uit.



http://static1.hln.be/static/photo/2011/17/3/2/20110714104850/media_l_4281572.jpg


Volgens de cijfers is de verkoop ervan met maar liefst 64 procent toegenomen. Voor wie zegt dat je met cijfers alles kan bewijzen: sinds de introductie 3 maanden geleden gingen er 500.000 over de toonbank, al zal het aanbod 3-voor-10 pond (12 euro) er misschien ook iets mee te maken hebben. Samen met een populaire maxi-jurk (60 euro) en goed verkopende badmode, helpt deze onderbroek het modemerk aan goede cijfers. (br.hln)



� Reageer (0)
13-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Verslaafd aan shoppen? Da's de schuld van mama


Verslaafd aan shoppen? Da's de schuld van mama


http://img232.imageshack.us/img232/404/shoppenmetmama.jpg


Vrouwen en shoppen, dat lijkt onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar is dat iets dat in de genen zit, of krijgen ze het aangeleerd door de mama? Uit een analyse van verkoopscijfers van de keten Debenhams door psychologe Karen Pine lijkt het op dat laatste...

Babykleren voor meisjes worden 20 procent meer verkocht dan babykleren voor jongens. Een verschil dat consistent blijft bestaan: ook op vierjarige leeftijd hebben meisjes 20 procent meer kleding dan jongens van dezelfde leeftijd.

Mama's blijken dus systematisch meer kleren te komen voor hun dochters dan voor hun zonen, wat er op lijkt dat ze vinden dat meisjes meer kleren nodig hebben, ook op zo'n jonge leeftijd. Een idee dat snel zijn weg vindt naar de kinderen die daar vervolgens hun hele leven naar handelen.

"In de samenleving wordt veel nadruk gelegd op het uiterlijk van vrouwen en dit vertaalt zich in een grotere garderobe voor meisjes dan voor jongens. Vaders gaan voetballen met de zonen, moeders gaan shoppen met de kinderen... nog een cliché waar waarheid in blijkt te zitten", aldus psychologe Karen.

"Het belang dat ouders hechten aan shoppen en verkleden wordt opgepikt door de meisjes en wordt als het ware een gewoonte."

Nochtans bleek vorige week uit onderzoek dat zowat de helft van de vrouwen net niét graag shopt. Een overdosis uit de kindertijd, of net een mama die dat ook niet graag deed blijken niét de oorzaken, wel de moeilijke zoektocht naar hippe én flatterende kledij, de paskamers en de lange wachtrijen...




� Reageer (0)
12-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sexy in zomeroutfit zonder ordinair te lijken

Sexy in zomeroutfit zonder ordinair te lijken


http://img26.imageshack.us/img26/4348/zomeroutfit.jpg


De lijn tussen sexy en sletterig is vaak dun, zeker wanneer de temperaturen hoog oplopen. Als je niet de verkeerde boodschap wil uitzenden met je outfit, lees je best de onderstaande tips voor een stijlvolle zomer.

- De eerste must-have voor een stijlvolle zomeroutfit is een degelijk setje ondergoed dat goed past, raadt moderedactrice Jo Jones aan. Kies voor een jurk met een speels silhouette, bijvoorbeeld een volle rok of een smaakvol decolleté in een stof die je figuur benadrukt maar niet te nauw aansluit. Een extra toets geef je met hoge hakken en een felle nagellak.

- Alles hangt natuurlijk af van jouw definitie van sexy. Er is iets uitdagends aan dunne stoffen als zijde en chiffon, zeker wanneer deze in laagjes gedrapeerd zijn. Zo'n jurk is ultravrouwelijk, maar niet ordinair, wanneer ze niet te veel vlees tonen.

- Het geheim zit hem in de kunst van de suggestie, in plaats van alles helemaal bloot te geven. Dat kan bijvoorbeeld een kanten blouse met een subtiel decolleté zijn, een strakke rok die tot net boven de knie komt en een goede hoge hak werkt natuurlijk ook altijd. Hou de kleuren zacht en neutraal en leg nadruk op een opvallend accessoire, want dit is een teken van verfijndheid, aldus designer Giles Deacon. 

- Ook je haar en make-up zijn belangrijk. Als je te veel huid toont, zorg dan voor een natuurlijke look qua make-up. Vermijd dan opvallend opgemaakte ogen en rode lippen.(br.hln)





� Reageer (0)
07-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tv-serie 'Mad men' inspireert retro kledingcollectie

Tv-serie 'Mad men' inspireert retro kledingcollectie



Het Amerikaanse merk Banana Republic komt volgende maand met een 'Mad men'-collectie op de proppen. De collectie zal 65 stuks tellen en zowel hoge taillerokken, luipaardpumps, strakke pakken en hoeden als typische retro en jaren zestig accessoires bevatten.

Het merk lanceert op 11 augustus van dit jaar een zogeheten capsulecollectie, geïnspireerd op de Amerikaanse tv-serie 'Mad men'. De collectie zal 65 stuks tellen die onderling met elkaar gecombineerd en gemixt kunnen worden. Overheersende look is - hoe kon het ook anders - die van de gouden jaren zestig.


De keten zelf kondigt alvast "alle klassiekers uit de serie" aan. Zowel hoge taillerokken, stijlvolle jurkjes, romantische bloemenprints, grote zonnebrillen en hoofdsjaaltjes à la Jackie Onassis als volledige pakken, hoeden en trench coats krijgen een plaats in de collectie.


http://static1.hln.be/static/photo/2011/14/2/11/20110707160823/media_l_4272221.jpg


De klassieke silhouetten uit de jaren zestig zijn nog steeds populair, al geeft de keten ook aan de ontwerpen aan de hedendaagse noden  en trends aan te passen. Wie er hedendaags én in de stijl van Don Draper of Peggy Olson wil bijlopen, weet vanaf volgende maand dan ook wat hem of haar te doen staat.


Ontwerper van dienst was overigens niemand minder dan Janie Bryant, de vaste kostuumontwerper van de reeks. De geruchten dat Bryant op een eigen label broedt worden met deze samenwerking weer voor even in de kiem gesmoord.

Eerder werkte Bryan al samen met het Amerikaanse merk Brooks Brothers en ontwierp ze vier op de serie geïnspireerde nagellakkleurtjes voor het Californische merk Nailtini. Met de samenwerking treedt Banana Republic in de voetsporen van confectieketens als H&M en Topshop, die in het verleden al in zee gingen met grote namen als Sonia Rykiel, Jimmy Choo en Kate Moss.


http://static3.hln.be/static/photo/2011/4/13/9/20110707161915/media_l_4272249.jpg


De Amerikaanse tv-serie 'Mad men' heeft ondertussen vier seizoenen achter de rug. De verhalen over het fictieve reclamebureau 'Sterling cooper' spelen zich af in het New York van de jaren zestig. De serie kent een immens succes en wist in de afgelopen jaren maar liefst 11 Emmy Awards en 4 Golden Globes binnen te rijven.

Zowel de verhaallijnen, de manier waarop de epische jaren zestig in beeld worden gebracht als de details wat betreft kostumering en kapsels kunnen op internationale bijval rekenen. De modewereld volgt de serie met argusogen en in 2010 lanceerde de speelgoedfabrikant Mattel nog speciale versies van hun iconische poppen Barbie en Ken, geïnspireerd op de looks van de al quasi even iconische personages uit de serie.


Het vijfde seizoen was voor begin augustus voorzien, waardoor de lancering van de kledingcollectie met die release zou samenvallen. Door een meningsverschil tussen bedenker Matthew Weiner en het Amerikaanse tv-station AMC is die release echter naar het voorjaar van 2010 verplaatst.

De collectie wordt op 11 augustus gelanceerd en zal ook online verkrijgbaar zijn. Wie niet tot dan kan wachten vangt hier alvast een glimp op van de volledige collectie. (br.hln)




� Reageer (0)


Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 06-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!