Sinds dit jaar zit er op ons winkelcentrum gelukkig ook een herstelturk,
zodat ik niet altijd maar op de
binnenstad ben aangewezen. Een echte TiTaTovenaar met kleding. Ik kan het weten
want, doordat mijn eerste wandeltochten een hoog stroffelgehalte kende, heb ik drie
keer vrij kort achter elkaar mijn kapot gevallen, dure broeken moeten laten
repareren. Dat deed hij écht onzichtbaar. Dus, totaal geen klagen. Nou ja, tot
die laatste keer dat hij mijn broek zou inkorten. Hij had het (terecht) druk,
waardoor ik langer dan normaal moest wachten. Maar oké, na drie dagen, vrijdag
klaar. Juist een dag dat ik er moeite voor moest doen om op tijd bij zijn
winkel te zijn. De baas zelf was er niet, maar toch kreeg ik mijn broek mee.
Foutje, want thuis bleek mij dat er niets aan de broek was
gedaan. Met redelijk de pé in ging ik terug en zwierde de broek met een
onvriendelijke opmerking op de toonbank, de aardige juffrouw verbouwereerd
achterlatend. Toen ik de volgende dag mijn broek opnieuw kwam halen, was het
weer de baas zelf. U was erg boos hè?!, werd ik door hem begroet. Wat ik
moest beamen. Natuurlijk lag mijn broek nu wel klaar. Ik wil het met u goed maken
. Nee, echt. Het is vervelend dat u voor
niets moest komen. Een volgende keer als u iets heeft te repareren of in te
korten betaalt u niets. Een leuk gebaar, maar ach
. Na zon twee maanden
kwam ik voor het inkorten van mijn broek weer bij hem binnen.
Bij het opmeten zei hij het al. U hoeft nu niet te betalen, weet u nog?! Ach joh, ik was toen effe
boos, maar
Nee, nee, geen probleem, ik heb het u beloofd, ik maak de broek
korter en u betaalt niets!
Wat een geweldige service van zon kleine ondernemer. Nou
meneer Wilders, als u nog eens
. Hoewel, ik kan mij voorstellen dat hij m dan
dubbele tarief laat betalen. Nou, wat mij betreft!