Inhoud blog
  • Schadeclaim voor afwijzing Facebook-vriendschap.
  • Schadeclaim voor afwijzing Facebook-vriendschap.
  • Telfortjes.
  • Boeken.
  • Verhongerd.
    Zoeken in blog


    Arnold Kroon

    1947 in Den Haag
    geboren, knettert de 
    meest uiteenlopende
    gedachtenhobbels 
    hier neer.

    Daarnaast 
    verhaalt hij binnen 
    zijn Kroondomein 
    ware en bijna ware 
    gebeurtenissen.

    Publiceert gein uit
    zijn
    brein, laat
    dierenliefhebbers 
    gevoelige verhaaltjes 
    neerschrijven en stelt voor 
    (amateur)kunstenaars een
    digitale expositieruimte
    gratis beschikbaar. 

    Dit alles is te vinden onder: 
    www.kroondomein.com

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Welkom op mijn blog!
    Zoeken met Google


    Kijk ook eens fijn
    op mijn kroondomein!

    Nieuws Het Parool (NL)
  • De obscene sensatiezucht bij de oorlogstoeristen is bij tijd en wijle hallucinant
  • De obscene sensatiezucht in Danger Zone is bij tijd en wijle hallucinant
  • De mestcrisis: hebben protesterende boeren in Brussel nog kans op succes?
  • Boek van de maand: Salman Rushdie schrijft over de aanslag die hem bijna fataal werd
  • Migratie-expert tegen formatietafel: ‘Grenzen dicht? We kunnen geen hek om de EU zetten’
  • Waarom bomen zoveel emoties losmaken bij Amsterdammers
  • Boek van de maand: Salman Rushdie schrijft over de aanslag die hem bijna fataal werd
  • Tot 2,5 jaar cel geëist voor leveren Middel X en hulp bij zelfdoding: ‘verdachten vormden een clandestiene apotheek’
  • Live: formatie kabinet 2024 | Wilders vroeg schorsing in 'stevig' asielgesprek aan formatietafel
  • Miljardenplannen voor asiel, Groningen, gemeenten en toeslagenaffaire worden eerst op formatietafel bekeken
    Willekeurig SeniorenNet.nl Blogs
    jeugd_en_zorg
    blog.seniorennet.nl/jeugd_e
    Publiceer gratis
    je poezenverhaaltje
    in Poespas, zie:
    www.kroondomein.com
    16-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Menukeuze-hulp.

    Door mijn werk heb ik in het verleden erg veel buiten de deur gegeten. Een ouderwetse manier van netwerken met je klanten. Om optimaal te kunnen verwennen liet ik meneer of mevrouw altijd het restaurant uitkiezen, zodat een eventuele misser mij niet aangerekend kon worden. Ook hield ik mij niet bezig met de menukeuze. Ik wilde gewoon het risico vermijden dat mijn keuze er op z’n minst lekkerder uitzag. Vandaar dat ik altijd meeging in de keuze van mijn tafelgenoot.

    Dat heeft mijn zelfstandigheid in kiezen behoorlijk aangetast. Ik ben een menu-twijfelaar geworden. Daarbij komt dat ik ook vaak achteraf spijtgevoelens krijg als ik andere bestellingen door zie komen. Afgelopen vrijdag had ik dat ook op het zonovergoten terras. De kaart leek beperkt, waardoor ik een echt heerlijke uitsmijter speciaal nam. Maar toch, wat ik allemaal voor lekkers voorbij zag komen….. “Jemig, wat had ik moeten bestellen om dàt op m’n bord te kunnen hebben?”

    Met nog even een blik werpen op de menukaart kon ik dat lekkers nog steeds geen naam geven. Een menukaart zou eigenlijk voorzien moeten zijn van foto’s, zodat de verleidingsdans al bij je ogen wordt ingezet. Of nee, toch maar niet. Die plaatjes zullen veel te veel doen denken aan de menukaart van zo’n hamburgertent. Die werkelijkheid valt altijd tegen.

    Nee, ik weet iets beters. Elke keer als er een gerecht wordt uitgeserveerd, zegt de serveerster luidt en duidelijk wat het is, bijvoorbeeld: “gegrilde biefstukpuntjes met avocado en ananas”. Of misschien heet het wel: “Lunch du Chef”. Zij die hun keuze nog niet hebben bepaald, krijgen zo mooi aanschouwelijke voorlichting.

    Nou lijkt mij zo’n luide opsomming ook weer niet ideaal. Alle kans dat zelfs de Arbowet deze extra dienst niet goed vindt. Het risico dat de tong op te ingewikkelde gerechten wordt gebroken, lijkt te groot. Het moet anders. Naar Chinees voorbeeld zullen de dames en heren van de bediening alleen nog maar het nummer van het gerecht hoeven te noemen. Het nummer wat je terugvindt op de menukaart. Hardop dus: “Alstublieft, nummer 40”.

    Het wordt daardoor nog leuker op het terras van bekijken en bekeken worden. Bij elk getal zal je iemand de menukaart in zien duiken, waarbij je met je tafelgenoot zelfs een weddenschap, voor een drankje, kunt afsluiten. “Wedden dat die mevrouw in die blauwe jas ook no. 40 gaat bestellen…”

    Nog leuker op het terras of in het restaurant en het zal mij makkelijker worden gemaakt met het kiezen van mijn menu.

    -o-o-o-

    n.b. Lees meer over mijn terrasperikelen in mijn kroondomein:
    www.kroondomein.com/kroonjuweeltjes/bekaktterras.htm

    16-10-2011, 18:09 Geschreven door kroontjespen
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longarts in de hoofdrol.

    Het was gisteren weer verrekte rot thuiskomen, Ik had namelijk zo’n jofel verhaal te vertellen, nadat ik op controle was geweest bij mijn longarts. Tot twee jaar terug liep mijn longinhoud alleen maar terug, waarna er een ommekeer kwam. Ontegenzeggelijk een gevolg van mijn fanatieke bezoek aan de sportschool. Mijn arts was toen meer dan tevreden. Terloops zei ik hem nog te hopen dat mijn KNO-arts volgende week ook een positief bericht had te melden. Serieuzer dan bedoeld ging de longspecialist hier op in, las even snel mijn medische status op zijn scherm door en begreep dat ik, na zeven voorhoofdholten operaties en consulten in evenveel ziekenhuizen, niet veel meer mocht verwachten.

    “Ik zou u een antibioticum voor kunnen schrijven, die min of meer ‘als bijwerking’ soms ook voorhoofdsholteontstekingen kan bestrijden”. “Uhhh, ik zou dat medicijn graag proberen, maar wil het volgende week toch maar eerst de kno-arts voorleggen”. Deze loyaliteit werd op prijs gesteld. “Ik zal de suggestie voor mijn collega in het systeem zetten’, toonde de dokter nog eens zijn grote betrokkenheid.

    Nu, een jaar later, waren mijn longen nog een stukje vooruit gegaan. Opnieuw was de arts uiterst tevreden. “En heeft dat antibioticum nog op uw voorhoofdsholteontsteking effect gehad?” “U bent mij net voor. Ik wou dat ook ter sprake brengen, omdat mijn kno-arts vorig jaar dit middel niet wilde voorschrijven, om dat het neveneffect voor de voorhoofdsholte niet bewezen was. Zou u het mij alsnog willen voorschrijven?”

    Ook nu las de arts nog even mijn status door en schreef het recept uit. “Alstublieft, u heeft uiteindelijk niets te verliezen, alleen maar te winnen. Weet u wat, laat nu ook even bloed prikken, dan hebben we een zogenaamde beginwaarde en bekijken we het over een halfjaartje opnieuw.” Geinig, mijn longarts neemt de handschoen op die de kno-arts liet liggen. “Stel je nou eens voor dokter, dat het medicijn aanslaat. Dat ik na decennia van mijn hoofdpijn wordt verlost…. De welwillende arts, bereid om naar meer dan alleen mijn longen te kijken, liet mij handenwrijvend uit. “Ja, stel je voor, dan is dat reden voor een feestje”.

    En dat jofele verhaal kon ik bij het thuiskomen nu niet meer kwijt.

    14-10-2011, 23:30 Geschreven door kroontjespen
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Da's kras.


    Wow! En álle maaltijden áán boord!

    13-10-2011, 22:18 Geschreven door kroontjespen
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sonja's Steel Steeg.


    Mijn slachtbank, ABN-AMRO, heeft op mijn klacht (zie mijn blog van 10.10) tot op heden niet anders gereageerd, dan dat ze zouden reageren. Zij zitten er niet mee dat ik al twee weken niet meer via Internet transacties kan doen. Zelfs mijn rekening niet kan inkijken. Nadat ik liet weten het hatelijke “de erven van…” uit de tenaamstelling van mijn rekening te willen hebben, heb ik het kennelijk bij ze gedaan. Ze vinden mij misschien hardvochtig?!

    Ik zie het nog even aan, maar de Rabo Bank, op zich al een bank met een veel sympathiekere uitstraling, zit bij mij al op de reservebank. Mijn kruik, of eigenlijk mijn Kroon, gaat net zo lang te water tot hij barst.

    Waarom begrijpen die hufters nou niet dat je, juist na het overlijden van je partner, het internetaccount hard nodig hebt om transacties te doen en betalingen te bekijken. Hoe gevoelloos is het dan dat ze hun fout niet direct herstellen. Kan dat niet, reageer dan op z’n minst. Wat mij betreft hebben zij volledig recht op hun negatieve imago.

    Dan is het toch wel sympathiek van Bea Pols, die in eigen beheer boeken uitgeeft, dat zij mij toch haar i-book “Zonder strijd geen waarheid” heeft gestuurd, terwijl de betalingstransactie is mislukt. Zij laat daarbij weten dat de betaling wel goed komt, zodra ABN/AMRO weer meewerkt.

    In haar laatste boek vertelt Bea over het onrecht wat haar door Sonja Bakker is aangedaan. Hoe Sonja’s plagiaat door haar, juist Bea werd verweten. Een beschuldiging die Sonja uiteindelijk introk, maar daarbij geen reden zag hiervoor haar excuses aan te bieden. Sonja maakte via de pers van Bea zelfs de kwaaie pier. Iets waartoe Popie Jopie Sonja de gelegenheid kreeg, wat dan weer de media valt aan te rekenen. Mijn mondjesmaatmevrouw, want Bea is een tijdje mijn afslankcoach geweest, heeft daar veel schade van ondervonden, wat zij in haar boek van zich af heeft geschreven.

    Omdat ik respect heb voor haar geknok tegen de bierkaai, die wat mij betreft de ABN-AMRO-kaai zou kunnen heten, hoewel ik denk dat Bea die kaai liever de Sonja’s Steel Steeg zou willen noemen, krijgt Bea’s boek van mij hier het podium. Boeiend genoeg om te kopen, wat je hier kunt doen: http://www.beas-webwinkel.nl/

    -o-o-o-

    n.b.: Ik verhaal over mijn mondjesmaatmevrouw in mijn kroondomein:
    www.kroondomein.com/kroonjuweeltjes/kaftan.html

    12-10-2011, 00:00 Geschreven door kroontjespen
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De slachtbank.

    Met een en/of bankrekening heb je niet de ellende dat, na overlijden van je partner, de rekening tijdelijk wordt geblokkeerd, om via allerlei heisa weer over je geld te kunnen beschikken. Sof Far So Good. Maar ik ging mij er toch vrij snel aan irriteren dat en/of werd veranderd in de erven van… Op die manier wilde ik mijn Truus niet in de tenaamstelling van mijn correspondentie hebben. Dus dan toch maar op naar het bankfiliaal van ABN/AMRO.

    Ja, ik moest er heen, want ondanks dat je de meest uiteenlopende transacties via Internet kan doen vindt deze, door ons geld overeind gehouden staatsbank, dat je met de originele overlijdensakte naar ze toe moet komen, zodat zij zelf een kopie kunnen maken. Ik was overigens niet alleen in mijn mening dat dat onzin is, want ook van de bankmevrouw haar gezicht viel af te lezen dat zij niet graag voor zo’n onbenullig klusje werd gestoord. Haar houding maakte mij zelfs vijandig naar haar toe, wat zij door haar arrogantie klaarblijkelijk niet in de gaten had.

    Ze deed wat ze moest doen. Door de Nabestaandendesk van ABN AMRO Bank N.V. te Rotterdam, overigens met een telefoonnummer (040) uit Eindhoven?!, op 4 oktober met referentie ST/177336315/GvdZ bevestigd. De bankrekening staat alleen nog op mijn naam, dacht ik.

    Want toen ik wilde Internet bankieren, iets wat ik zonder maar één moment de tussenkomst van de bank al jaren doe, zag ik tot mijn teleurstelling dat de tenaamstelling van mijn bankrekening nog steeds de toevoeging `de ervan van…´ heeft. Reden om de pest in te hebben. Maar, het werd erger. Toen ik mijn rekening wilde inkijken kreeg ik de melding dat ik niet was geautoriseerd.

    Hè?, na overlijden van mijn vrouw kon ik gewoon Internet bankieren, totdat ik door een chagrijnige bankmevrouw de tenaamstelling van mijn rekening heb laten aanpassen. En dat terwijl de Nabestaandendesk mij nog had bevestigd dat alles weer in orde is. Zelfs ‘was’, want ik kon gewoon bankieren. Oké, mij er maar niet over opwinden (er zijn ergere dingen, nietwaar). Gewoon effe 0900-0024 bellen, wat voorgeprogrammeerde menu’s doorworstelen, om dan geholpen te gaan worden. Nou ja, niet direct, want kennelijk was het diepte-interview niet diep genoeg, want ik moest -“bedankt voor het wachten”- nog een keertje worden doorverbonden.

    "Oh, ik kijk het even voor u na meneer. Bedankt voor het wachten. Het klopt meneer Kroon, u kunt momenteel niet Internet bankieren` `Nee!, dat klopt juist niet en dat moet u even aanpassen`. `Nou nee meneer Van Kroon` `Zonder van graag` `Uhh, sorry, meneer Kroon, maar u moet even naar de bankshop bij u in de buurt om dat even te regelen`. `Bankshop, even regelen, ik móet helemaal niets. Bij die bankshop, of hoe u dat ook noemt, ben ik al geweest. Dus, ú moet dat regelen`. `Nou nee meneer Kroon, dat kan ik niet, daarvoor moet u echt even naar de bank toe.` `Dus ik moet naar úw bank om úw fout te herstellen?’ “Nou ja…, uhhh..” Ik onderbrak zijn gestuntel. “Ik wil die fout van u best komen herstellen, maar dan reken ik wel € 45,= voorrijkosten.´ ´Voorrijkosten, hoe bedoelt u?” “Toch heel normaal dat er voorrijkosten in rekening worden gebracht, als ter plaatse jullie fout moet worden hersteld.” “Ik denk niet dat dat kan meneer”. “Ook goed bankmeneer, dan regelt u het maar voor mij en belt u mij er over terug”. “Ik mag u niet terugbellen, meneer,” was mijn helpdesker hoorbaar opgelucht dat ons gesprek weer binnen zijn telefoonscript viel. “Wat zeg je nou?”, om mij als klant in de gerechtvaardigde positie te brengen tutoyeerde ik hem vanaf nu bewust, “ik als rekeninghouder ben bij ABN/AMRO niet geautoriseerd om mijn bankhandelingen te verrichten en de helpdeskmeneer van ABN/AMRO is niet geautoriseerd om servicegericht zijn klant terug te bellen. Zijn ze écht gek bij jullie geworden?” Door de telefoon heen voelde ik de helpdesker kleiner worden, wat nou ook weer niet mijn bedoeling was. Zijn superieuren zouden door dat stof moeten. Timide stelde hij het laatste voor wat binnen zijn mogelijkheden lag. “Ik zal voor u het betreffende bankfiliaal bellen. Blijft u aan de lijn”. “Dat is goed, maar het heeft mij nu al genoeg tijd gekost, als het te lang duurt, verbreek ik de verbinding”. En natuurlijk duurde het te lang.

    Dan is er via de website van ABN/AMRO de mogelijkheid om op zelf aangegeven tijden je terug te laten bellen. Daar heb ik dan maar gebruik van gemaakt. Heel netjes kreeg ik per e-mail de bevestiging terug te worden gebeld. Maar niet meer dan dat, want deze toezegging kwamen zij niet na. Het betreffende filiaal, waar het kennelijk fout is gegaan, heeft ook niets meer van zich laten horen.

    Hun wanprestatie op wanprestatie geeft mij reden hen hier aan de schandpaal te nagelen, wat ik ze via een link natuurlijk zal laten weten. Zal mij benieuwen of zij nu wel de kans, om hun fout(en) te herstellen, met beide handen zullen aanpakken. Wie weet, wordt dit vervolgd.

    10-10-2011, 23:27 Geschreven door kroontjespen
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/06-08/06 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Kijk ook eens fijn
    op mijn kroondomein!


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.nl - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jou eigen blog!