Natuurlijk is het voor mij geen verrassing dat, naast de NS, er meer bedrijven zijn die te arrogant zijn om langs natuurlijke weg klantvriendelijk te kunnen handelen. Gisteren deed UPC tot mijn ongenoegen een beroep op zon predicaat, waarbij Leg terstond die boterham uit je mond direct weer opgeld doet. (Zie hiervoor mijn blog Openbaar geouwehoer van 3 oktober.)
Vanaf het directe begin volgde ik via TV de Kamerdebatten over het regeer- en gedoogakkoord. Totdat s-middags om drie uur mijn TV op zwart ging, waarna er direct een UPC servicebeeld volgde met de melding over signaalverlies en de aansporing vooral de kabeltjes van mijn apparatuur na te lopen.

Ja hoor, ook bij deze kabelaar komt het geen moment in hun op, dat het signaalverlies wel eens bij UPC zelf veroorzaakt kan zijn. Ik weet wel beter, nam dus ook niet de moeite om achter mijn installatie te duiken op zoek naar verbroken aansluitingen. Maar dook weer eens ouderwets lekker achter een boek. Van Nina Brink overigens, toen hoofd van het bedrijf World On Line waar het ook alleen maar op grote winsten en cashen van aandelen ging.
Zeven uur nadat beeld en geluid uit mijn kamer was verdwenen, ging spontaan mijn radio weer spelen. UPC had toch onder eigen beheer de losse kabeltjes gevonden. De verbindingen waren opnieuw tot stand gekomen, zonder maar iets van een verontschuldiging. Het valt aan te raden dat zij hun servicebeeld met Signaalverlies tekstueel aanpassen met: Wij zullen de storing zo spoedig mogelijk verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Is dat nou echt zo moeilijk?!
-o-o-o-
n.b. Lees meer in mijn kroondomein: www.kroondomein.com/kroonjuweeltjes/ontspoordeconducteur.html
|