Nooit hebben we thuis interesse getoond in de catalogus van Otto, van oorsprong een Duits postorderbedrijf, zoals wij in Nederland Wehkamp kennen. Op afstand kopen op de reutel. Tegenwoordig sturen zij geen catalogus meer, maar bombarderen zij je met e-mails vol aanbiedingen. Maar, nog steeds wil ik niet kopen bij Otto. Vandaar dat ik hen, zeker drie maanden geleden voor het eerst, via de button geen e-mail meer te kennen gaf verder geen aanbiedingen meer te willen ontvangen. Wat ik nadien drie keer heb herhaald.
Meneer Otto heeft kennelijk geen respect voor de wens van de consument, want zij blijven mij met aanbiedingen bestoken. Geloven zij nu echt dat ik toch overstag ga! Mooi niet. Mijn irritatie voor dit bedrijf loopt alleen maar op.
Inmiddels heb ik mij van een handigheidje bediend, waarmee ik lijk te scoren. Met alle plezier geef ik deze truc aan je door. In plaats dat je, via een button, laat weten in het vervolg geen mail meer te willen ontvangen, is het beter je e-mailadres te wijzigen. Bijvoorbeeld door je bestaande e-mailadres van een andere provider te voorzien. Ik koos voor
..@kpnplanet.nl. Evenzogoed zou je er een fantasienaam van kunnen maken, zoals: otto.de.niet@kpnplanet.nl
Sorry Otto, we vervuilen liever jouw e-mailbestand, dan onze eigen e-mailbox.

|